אירועי דיומא – 03.01.2022 – כדורגל

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא A-Deyoma-21.jpeg

היום – מכבי חיפה מול מכבי תל אביב .

כדורגל

ליגת העל – מחזור 16 / ניר מועלם :

*שווה צפייה* 20:30 מכבי חיפה – מכבי תל אביב, ספורט 5 : המשחק המרכזי של המחזור וללא ספק משחק שיכריע את העונה של שתי הקבוצות, מצד אחד מכבי חיפה יודעת שניצחון היום ישאיר אותה במאבק על האליפות, אחרי שאתמול באר שבע ניצחה והגדילה את הפער מחיפה ל-5 נקודות, ולכן חיפה תרצה לנצח ולשמור על הפער של 2 הנקודות, ומנגד מכבי תל אביב נמצאת כבר במרחק של 15 נקודות מבאר שבע, והפסד היום יגמור סופית את העונה של הצהובים, בעוד ניצחון יקרב אותם עד כדי 7 נקודות מהירוקים ו-12 נקודות מבאר שבע. חיפה מגיעה אחרי 6-0 ענק על סכנים ועם 7 ניצחונות ליגה רצופים, בעוד הצהובים מתל אביב מגיעים אחרי 2-1 על מכבי פתח תקווה, ועם 8 משחקי ליגה ללא הפסד, אגב אצל חיפה זה עשרה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד. עם נסתכל לרגע קצת על משחקי עבר, אז למרות השיפור המשמעותי של חיפה בשנים האחרונות, ניצחון הליגה האחרון של הירוקים על פני מכבי תל אביב היה באוקטובר 2016 אז ניצחה מכבי חיפה 2-0 משערים של עטר וקגלמאכר(זוכרים את הבלם האורוגוואי? אגב, זה היה שערו היחיד בליגה הישראלית), ומאז חלפו להם 18 משחקי ליגה רצופים בהם מכבי חיפה לא מצליחה לנצח את מכבי תל אביב. הימור – מצד אחד הראש אומר ללכת עם מכבי חיפה, אבל מצד שני היא מרבה לפשל מול מכבי תל אביב, ולכן אני אהמר על תיקו.

פינה חדשה : מבט אל הליגיונר – בוריס קליימן(שוער, וולוס) / ניר מועלם :

אני מנסה להריץ פינה חדשה בה ארשום אחת לשבוע במסגרת יום ממשחקי ליגת העל, על אחד הליגיונרים הישראלים המשחקים באירופה, ואשתדל לבחור דווקא את אלו שפחות מסוקרים בישראל. את הפינה אני אפתח עם בוריס קליימן שהיה בעברו שוער ביתר ירושלים, וממנה הוא יצא לשחק בקפריסין כשוער ראשון של קבוצת פראלמיני, ובמשך שנתיים שיחק בקפריסין 47 משחקים, עד שבעונה קודמת החליט לעבור ליוון לקבוצת וולוס מתחתית הטבלה, אשר נמצאת בליגה הראשונה. את עונתו הראשונה בקבוצה סיים עם 20 משחקי ליגה(מתוך 33) וקבוצתו סיימה במקום ה-7 בטבלה(מקום ראשון בפליאוף התחתון), מתוך 14 קבוצות. העונה מצב העניינים קצת מסובך יותר בוריס קליימן פתח את העונה כשוער הראשון של הקבוצה, אך הקבוצה לא מפסיקה לספוג(29 שערי חובה ב-15 משחקים, והקבוצה השניה שספגה הכי הרבה העונה בליגה), וזה הוביל את המאמן לבצע זעזוע קטן בעמדת השוער במשחקים האחרונים, אך גם זה לא מנע מהשוער המחליף לספוג גם כן, ויהיה מעניין לראות האם המאמן יחזיר את בוריס להרכב במחזור הקרוב מול אטרומיטוס. רק אזכיר שיש לנו עוד שלושה שוערים ישראלים שנמצאים בחו"ל, אך אינם משחקים: אופיר מרציאנו בפיינורד ההולנדית, אסף צור באנורתוסיס הקפריסאית, ועומר חנין שנמצא אצל מיינץ הגרמנית. לסיכום : אומנם מצבו קצת הורע בקבוצה אך אני מאמין שהוא יחזור להרכב לאט לאט, כי הוא לא הבעיה בקבוצה, ואפשר לומר שהוא השוער הישראלי בכושר הטוב ביותר שמשחק בחו"ל כרגע, וקצת חבל על מרציאנו שעשה בחירה כל כך נוראית במעבר אל פיינורד.

פרמייר ליג/ צפריר אוזדובה

מנצ׳סטר יונייטד- וולבס 19:30

אפשר לסכם את הפתיחה של רגניק כהצלחה עם שלושה נצחונות שתי תוצאות תיקו ו 0 הפסדים המקום השביעי עם 31 נק׳ אך שני משחקים פחות מארסנל הרביעית שלה 35 נק׳. השדים האדומים מגיעים אחרי ניצחון 3-1 על ברנלי

מנגד הזאבים במקום ה 9 עם 25 נק׳ עוברים עונה מדהימה. הקבוצה של ברונו לאגה הפורטוגלי משחקת כדורגל התקפי עם שלושה בלמים שלושה חלוצים ותוצאות גדולות כמו התיקו מול צ׳לסי השבוע

בסיבוב הקודם יונייטד ניצחה 1-0

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. העונה כבר גמורה מבחינת תל אביב, לא יסגרו את ההפרש הזה מול ב"ש. זה מה שקורה כשהבוס הגדול כבר לא ממש מתעניין בכדורגל הישראלי. יותר מעניין לראות אם היונייטד תצליח לסגור עם המאמן החדש את הפער מהמובילות. מקטומייני היה הכוכב של היונייטד במשחק האחרון אבל זה קורה פעמיים שלוש בעונה וחוץ מזה הוא חסר ביטחון ומאבד כדורים כרוני. אני מקווה שהמאמן הנוכחי יעזור לו לשחק כדורגל יותר בוגר ואחראי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט