אירועי דיומא -01.01.2022

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא A-Deyoma-21.jpeg

כדורגל

ליגת העל – מחזור 16 / ניר מועלם :

15:00 הפועל תל אביב – מכבי פתח תקווה : קובי רפואה לראשונה על הקווים של הפועל תל אביב והוא יפגוש את קבוצתו לשעבר מכבי פתח תקווה אשר גם שם יהיה מאמן לראשונה על הקווים והוא ניר קלינגר שפוגש את קבוצתו לשעבר(חודש עבר מאז). הפועל אומנם באה בטענות לקלינגר אך הם שכחו את הצביעות שלהם כאשר הם הביאו את איינבנדר עונה קודמת תמורת שכר מינימאלי ואת רוב השכר שילמה ביתר ירושלים, אז שזה לטובתם זה מעולה אבל שזה לרעתם זה לא מוצא חן בעיניהם, אז אני שמח שבית הדין לא נעתר לבקשתם לא לאשר את המינוי של קלינגר ואני גם מקווה שיפסידו בעקבות זאת( אני לא אוהב קבוצות שמתנהלות בצורה של באסטה בשוק או בצורה של איומים ואי תשלומים לעובדים). אם נחזור טיפה לכדורגל אז הפועל במקום ה-4 ופתח תקווה במקום האחרון, כאשר הפועל מגיעה עם ניצחון 2-0 על ק"ש, ואילו פתח תקווה אחרי הפסד 2-1 למכבי תל אביב. הימור – מקווה לראות את פתח תקווה מנצחת ויוצאת לדרך חדשה. רק בשביל להבהיר – אני חושב שלהפועל יהיה עדיף ללא הבעלים הנוכחיים וההתנהלות הביזיונית שלהם.

17:30 קריית שמונה – הפועל חיפה : הפועל חיפה שבמקום ה-6 תארח את ק"ש שמתחתיה, כאשר נקודה אחת מפרידה ביניהן. ק"ש מגיעה אחרי שבמחזור האחרון הפסידה 2-0 להפועל תל אביב, שקטע לה רצף של ארבעה משחקים רצופים עם ניצחונות, במשחק בו היו לא מעט שערוריות שיפוט שפגעו בק"ש, ובצד השני יש את הפועל חיפה שלאט לאט מחזירה את כל הפצועים לסגל והיא חזרת להיראות טוב יותר, ובמחזור האחרון חילצה 2-1 מול אשדוד בדקה ה-89. הימור – משחק מאוד מעניין שיכול ללכת לכל הכיוון, אבל אני אלך עם הפורמה של הפועל חיפה ואהמר עליה.

18:00 הפועל ירושלים – הפועל חדרה : חדרה שבמקום ה-9 תארח את הפועל ירושלים שבמקום ה-12. הפועל ירושלים מגיעה למשחק אחרי שאומנם חילצה 1-1 מול ביתר בדקה ה-90, אבל בפועל היא הפסידה 3-0 טכני אחרי ששיתפה לא כדין שחקן זר שישי על המגרש, אני באופן אישי חושב שזו טעות שלא אמורה לקרות, וכן, מישהו צריך להיקנס בקבוצה על טעות שכזו ואני לא חושב שדווקא המאמן הוא הכתובת כי הוא עסוק בניהול המשחק, מי שאמור לפקוח את עיני המאמן הם עוזריו או מנהל הקבוצה, אבל האיבוד נקודה הזה יכול להיות מאוד משמעותי בסוף העונה, במיוחד הפרש השערים שירד ב-3 נוספים. בצד של חדרה מגיעים למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים, האחרון 2-1 לבאר שבע, והם רוצים לשבור את הרצף ואין דרך טובה יותר מאשר לשחק מול אחת מהקבוצות החלשות בליגה. הימור – ניצחון של חדרה.

19:50 מכבי נתניה – ביתר ירושלים : נתניה שבמקום ה-8 תארח את ביתר שבמקום ה-11. נתניה מגיעה אחרי שני ניצחונות ליגה רצופים של 1-0, האחרון מול נוף הגליל, ואילו ביתר אומנם מגיעה אחרי תיקו 1-1 בדרבי מול הפועל ירושלים, אבל כמו שרשמתי משחק אחד למעלה, היא ניצחה בסופו של דבר בבית המשפט 3-0 טכני, אחרי שהפועל שיתפה שחקן זר שישי על המגרש, דבר שאסור בישראל. הימור – יוסי מזרחי לא היה מרוצה אחרי הדרבי וזה למרות שידע שניצח 3-0 טכני, כי הוא יודע שעם יכולת כזו ושחקנים כאלו יהיה לו מאוד קשה להשאיר את ביתר בליגה, והם יוצאים לנתניה לשחק נגד הקבוצה הקשוחה של בני לם, ואני חושב שביתר יחזרו לסורם ויפסידו את המשחק.

פרמייר ליג / צפריר אוזדובה

ארסנל- מנצ'סטר סיטי (14:30)

האם ארסנל שנמצאת במומנטום חיובי מסוגלת לעצור את הסיטי בכושרה המפלצתי? התותחנים שהתייצבו במקום הרביעי לאחר הרבה זמן עומדים על חמישה נצחונות רצופים רצף דבר שלא היה נראה הגיוני אחרי הםתיחה הנוראית שלהם שכללה שלושה הפסדים רצופים בשלושת המחזורים הראשונים. אבל זה קרה ועוד ללא הקפטן עד לפני שבועיים פייר אובימיאנג עם כמה כשרונות צעירים מרטינלי אודגארד סמית רואו ובוקאיו סאקה.

מנגד סיטי של פפ פתחה פער של שמונה נקודות מצ'לסי השנייה ומאז המחצית השנייה במשחקה נגד פריז היא לא עוצרת. היא עומדת על 11 נצחונות ב 12 המשחקים האחרונים ונראית בדרך הבטוחה לאליפות. היא מכרה השבוע את פראן טורס הספרדי לברצלונה תמורת 55 מיליון יורו מה שאומר שגם בעסקים הם מצליחים כי הוא נקנה רק ב30 מיליון מולנסיה.

בסיבוב הקודם סיטי ניצחה 5-0

ווטפורד- טוטנהאם (17:00)

אפקט קונטה הוא כבר סיפור הצלחה כשטוטנהאם השביעית (שני משחקים פחות מארסנל וווסטהאם החמישית) הוא עומד על 4 נצחונות ליגה ושני תוצאות תיקו ו 0 הפסדים לא משהו שהלונדונים התרגלו אילו לאחרונה. קונטה עבר לשיטה המועדפת עליו שאיתה שיחק גם ביובה אינטר ובנבחרת שיטת שלושת הבלמים רק שבניגוד לאז הוא שם את קיין בודד בחוד ושני שחקנים תומכים מאחוריו (בד"כ סון ומורה). מכת הקורונה הקשה בקבוצה קצת השביתה אותם והם ינסו לחזור לתלם.

ווטפורד שנאבקת על חייה והיא במקום ה17 עם 2 נק' בלבד מעל הקו האדום תנסה לחלץ נקודות בבית הם בכושר נוראי ועומדים על חמישה הפסדים רצופים.

בסיבוב הקודם טוטנהאם ניצחה 1-0.

בנוסף- המשחק בין לסטר ונוריץ' נדחה בגלל קורונה וקריסטל פאלאס תארח את ווסטהאם ב 19:30

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. תודה ניר.
    רוב הכדורגל הישראלי, כך לפחות נראה למתבו ן ולקורא מהצד, מתנהל כמו שכונה במקרה הטוב וכמו מאפייה במקרה השני.
    מלבד גולדהאר, ברקת ושחר שנראים ומתבטאים כמו בני אדם (למרות ההחתמה של אצילי שמבחינתי הכתימה את שחר ואת ערכי המועדון) – כל יתר המועדונים מתנהלים בצורה מגוחכת בלשון המעטה.
    אבל זה לא מוגבל להנהלה – תראו את התנהגות האוהדים של הקבוצות, את רמת השיפוט ש'מביכה' זאת מחמאה עבורה, את פיטורי המאמנים כל שבועיים, את הצלילות של שכטר ושות', את בזבוזי הזמן של סכנין – ואז תקבל פורפורציות אמיתיות ניר, ולא תלין על האחים ניסנוב כמשהו חריג, אלא כממוצע מייצג של הליגה הזאת.
    ומה שהכי מדהים בכל המשוואה הזאת, שאני עדיין מוצא עצמי לפעמים רואה משחק כזה או אחר.. ומתפקע מצחוק מהחלטת שופט הזוייה, מתגובת מאמן לא פורפורציונלית, מהצגות של שחקנים וכו'.
    שיתוף 6 הזרים של הפועל ירושלים וההתלהבות של השחקן שהישווה עבורם בדרבי בלי שידע על כך, בזמן שכל הצופים במשחק והמאמן שלו מודעים לכך – הייתה דוגמה טובה.
    עד כאן..

    1. הציפייה שלי היא ששחקני כדורגל לא יהיו גאוני הדור, זה לא מה שמצופה מהם, אבל כן מצופה מהם לתת דוגמה לאוהדים ולשחקנים הצעירים(ילדים ונוער) ולהתנהג בהתאם ולא לקלל ולאיים, ומן הסתם גם לא לשכב עם קטינה(מקרה אצילי ומיכה).
      לגבי מאמנים וצוות מקצועי – כאן מבחינתי יש קו אדום, חובה שיהוו דוגמה לציבור האוהדים והשחקנים, הם כמו מרצים באוניברסיטה מבחינתי, הם צריכים להיראות יצוגיים ולדבר בהתאם, ויש מאמנים שאכן לא מתאימים לזה.
      לגבי ההנהלה – הם מבחינתי אמורים להיות ישרים כמו סרגל, ואני לא מתכוון לדברים קטנים ועיגולי פינות שכולנו עושים בחיים, אלה לדברים גדולים כמו : אי תשלום שכר, הבטחת בונוסים ואי עמידה בתשלום, איום על שחקנים וסוכנים, העלמות מיסים, וכו'.

      אז אצלי לכל דרג יש ציפייה שונה ואין ספק שהכדורגל הישראלי לא עומד בציפייה הזו, אבל יש אנשים שבעיניי כן יכולים להוות דוגמה, למשל גולדהאר בעיניי אחלה דמות יצוגית כבעלים, ואילו כמאמן אני יכול לומר שלרוב מאמני מכבי נראים ומדברים בהתאם, אפילו ברק בכר מדבר היטב בראיונות.

      לגבי האחים ניסנוב – לא יכול לסבול את ההתנהלות שלהם, אני לא מבין למה לא מטילים עליהם עונש שהם לא יכולים לעשות שום החתמה של אף שחקן עד שכל החובות שלהם לא משולמים, זה פשוט בדיחה שיש להם המון חובות, אבל בינתיים יש להם כסף לשלם לאחרים.

      1. לגבי גולדהר, אני מאד אמביוולנטי ויש לי ביקורת גדולה על ההתנהגות שלו בשנתיים האחרונות.
        אני חושב שבהתחלה מכבי כן עניינה אותו כקבוצה אהודה, היום הוא מתייחס אליה יותר כעסק (לפעמים מכניס ומכסה את עצמו) אבל הוא לא טורח להגיע לפה אפילו פעם אחת, גם לא בתקופה בה הקורונה ירדה ל 0 ולא היה צריך כל מיני סגרים ובידודים.

    2. לא יכול להתבטא בבוטות לגבי שחר אבל אשים שניי נושאים פה שמעידים מי הוא, אצילי ופרוייקט מרינה בת גלים, נשאיר אותם סתומים והמבין יבין….

    3. גם לגבי ברקת, אישה שמלבינה אנס קטינות שלא שילם את חובו לחברה ולא ישב דקה בבית סוהר.
      העסקה של אדם כזה, ולא משנה ההתנצלות שלו, מעידה על בעלת הקבוצה.
      מעניין מה היתה עושה עם הבת שלה היתה עוברת כזה סיפור…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט