A Kosher Hot Dog: מטוס ללא טייס / יוני לב ארי וארז שץ

גשם גשם מטפטף בעוד בעלי הקבוצות והשחקניםממשיכים לשרוף זמן יקר שאפשר היה לפנות לטובת חוזים שיקבעו כמה מליונים יעברו מהבעלים לשחקנים, ניצלנו את הפגרה הכפוייה הזו על מנת להרחיב את ליגת העל הישראלית בבייסבול, ולשכור כמה שמות לתפקידי מנג׳ר, ג׳נרל מנג׳ר ושחקני חוץ, ל8 קבוצות הליגה שהקמנו בשבוע שעבר.

ומה עוד במשדר? מי נולד, הועבר, וצנח ״השבוע לפני״, מה זו הולכה מכוונת ב״מורה נבוכים״, אילו מאמנים ומנג׳רים מונו בליגה, איזה שחקן קוריאני לא ישחק השנה בארה״ב ואיך סטן ״דה מאן״ מוסיאל נהג לחלק את הסטטיסטיקות שלו? תבלו.

לפוסט הזה יש 7 תגובות

  1. התקנו לי HEARING AIDS חדשים (טכנולוגיה חדשה) ושמעתי אתכם בברור מקסימלי. הקשבתי לעשר הדקות הראשונות אבל היום כריסטמס וגייל הייתה נוצריה פעם, והיום הטלפון מצלצל ללא הפסק מבני משפחה וחברים וחברות ואנחנו יושבים שנינו בחדר האורחים ולא בא לי ללכת לחדר השינה לבדי להקשיב לכם. אז אולי אעשה זאת במשך השבוע, אבל מעתה ואילך אני אקשיב בכל הזדמנות. הוספתי תגובה לשוט הרד ראונד דה וורלד על הסיפור שג'ורג' סטיינברנר הזמין לעצמו עוגת יום הולדת ענקית לחגוג את יום ההולדת שלו בחדר ההלבשה של היאנקיס, והפיצ'ר הקצת מטורף ספרקי לייל התיישב עליה ברגע שג'ורג' ניכנס…

    1. ברכות על הגאדג׳ט החדש, נשמח לשמוע ממך גם ביקורת כמובן. בגלל שאין ליגה אנחנו עם פרוייקט ליגת העל הישראלית, אבל שיש מה לדווח, נחזור למציאות.

  2. תודה רבה חברים
    .
    יופי של דראפט, ארז נדמה לי לקחת את אנדרו פרידמן אז תדע לך שהחיסרון הוא שהתחתנת עם האנליטיקס..
    .
    לגבי השאלה בסוף, עלה לי לראש חריס (khris) דייויס שחבט לפני 3 שנים 48 הומרס עם ממוצע 247. , ובטוח אתם מכירים את הנתון ההזוי שלו שיכול למלא לכם את הפינה של "דברים שעליהם נאמר וואו"

כתיבת תגובה

סגירת תפריט