חם מהתנור: סטיב קר מאמן נבחרת ארה"ב/ מנחם לס

*סטיב קר מאמן גולדן סטייט הוא המחליף של גרג פופוביץ' כמאמן נבחרת ארה"ב. עוזריו הם אריק ספואלסטרה, מאמן מיאמי, מונטי ויליאמס, מאמן פיניקס סאנס, ומאמן אונ' גונזגה מרק פיו.

קר אמר: "אימון הנבחרת היא אחריות גדולה מאד. אני מתרגש להתחיל כבר. לא יכולתי לבקש עוזרים טובים מאלה שנתנו לנבחרת ולי. כמובן שהמטרה שלי היא לנצח עם הנבחרת ולהביא כבוד לארה"ב, ואני מבטיח שנעבוד הכי קשה שניתן למלא את האחריות שקבלנו.

*מוזיאון לארי בירד ייםתח בארה האט ב-22 למרץ, 2022. המוזיאון יכלול את כל היסטורית המשחק של לארי, מימיו כילד בפרנץ' ליק, ואז משחקיו בתיכון, באוניברסיטת אינדיאנה סטייט, וכמובן בסלטיקס. המוזיאון יהיה חלק מה-CONVENTION CENTER בטרה האוט, וכל הכנסותיו יוקדשו לנתינת מילגות לימודים לסטודנטים נזקקים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. ספולסטרה היה צריך לקבל את תפקיד המאמן
    שניהם אימנו ב 5 גמרים
    רק שאצל ספולסטרה זה לא הייתה קבוצה שקיבל + בונוס של MVP
    אם כבר בחרו בקר היו צריכים לשים סביבו עוזרים כלוק וולטון ומייק בראון. אם רצו מישהו ותיק היו צריכים ללכת על קרלייל שמן הסתם היה מעדיף לעשות מקלחת של גופרית מאשר להיות עוזר של סטיב קר

    1. לא כל כך הבנתי
      קר קיבל קבוצה שלא הגיעה לשום מקום והפך אותה לסופרטים עוד לפני שדוראנט הצטרף
      ספולסטרה קיבל קבוצה חדשה עם תוספת של שני סופרסטארים, אחד מהם היסטורי, ולקח אותה פלוס מינוס לאן שכולם חשבו שתגיע.
      .
      אל תבין אותי לא נכון, ספולסטרה מאמן טוב מאוד אבל קר טוב יותר.
      .
      .
      .
      משזה נאמר, חשוב לזכור שיש הבדל גדול בין מאמן שעובד עם השחקנים שלו על בסיס רב שנתי (בשאיפה…) ומקנה להם שיטת משחק ותורת משחק, מעצב את ההיררכיה ובונה את הסגל בהתאם למה שקורה בקבוצה, לבין מאמן נבחרת שצריך לקחת קבוצת כוכבים ולמקסם את היכולת שלהם באירוע ספציפי אחד. סט שונה לגמרי של כישורים.

  2. תפקיד שאין שום סיכוי להצליח בו. חיפשו שעיר לעזאזל. מעניין תוך כמה זמן יפטרו אותו. הבעיה דומה לנבחרת הכדורגל שלנו ציפיות בשמים ומאמנים טובים אבל שחקנים על הפנים ולכן בסוף מפילים את האשמה על המאמן.
    נראה לי מונטי אורב על הספסל בשקט.

  3. קר נכנס לתפקיד קשה מאד. היתרון האמריקאי נשחק בעיקר בעמדות הפנים. השחקנים הטובים בליגה לא מגיעים לנבחרת והנבחרת משחקת בידודים ונופלת טקטית מכל נבחרת אירופאית ממוצעת. אלמלא דוראנט, פופ לא היה רואה אפילו מדליה.
    חלק מפתרון הבעיה יספק קר עם המשחק הקבוצתי שלו, אבל אם האמריקאים לא היו כה שמרנים, הם היו ממנים סגן מאמן אירופאי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט