חם מהתנור: ראז'ון רונדו בקליבלנד, סם ג'ונס הלך לעולמו

לאחר פציעתו של ריקי רוביו קליבלנד (15:20) והלייקרס (19:17) סיכמו על העברתו של ראז'ון רונדו בן ה-35 מהלייקרס לקליבלנד. רונדו קלע 3.1 נקודות עם 3.8 אסיסטים למשחק העונה וכעת מצטרף למועדון העשירי בקריירה, אותו כזכור הדיח מהפלייאוף ב-2008 ו-2010.

הלייקרס יקבלו תמורתו את דנזל ולנטיין. הקבוצה צפויה לשחרר את ולנטיין ולפתוח מקום בסגל.

*

סם ג'ונס, אגדת העבר של בוסטון סלטיקס, הלך לעולמו בגיל 88. ג'ונס זכה ב-10 אליפויות NBA עם בוסטון של שנות ה-60, נבחר ל-25, 50 ול-75 הגדולים של הליגה ו-3 פעמים לחמישיית הליגה השנייה.

*

בקי האמון, עוזרת המאמן של סן אנטוניו, חתמה על חוזה ל-5 שנים כמאמנת הראשית של לאס וגאס אייס מה-WNBA. האמון, ששימשה כעוזרת המאמן של גרג פופוביץ' מאז 2014, תעזוב את הספרס בסיום העונה.

*

בצל התפשטות הקורונה בליגה קבוצות מחתימות שחקנים על חוזים ל-10 ימים, חלקם שחקנים שלא שיחקו במשך שנים ב-NBA. הנה חלק מהם:

איזייאה תומאס בדאלאס (לאחר ששוחרר מהלייקרס).

מריו צ'למרס במיאמי.

ג'ו ג'ונסון בבוסטון.

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. מצד אחד בק-אפ לא רע לרוביו, מצד שני אני לא חושב שהוא יכול לשחק ליד גרלנד. קולע באחוזים פשוט מזעזעים העונה (32% מהשדה, 27% מהשלוש). אבל עוד מנהל משחק מהספסל זה חשוב, במיוחד לקליבלנד

  2. רונדו יכול להיות מחליף ל 10-15 דקות בקאבס ולהוליך כדור.
    בפליאוף ינסו אותו, ואם פתאום הוא יקפוץ ל 40% שלשות ו יחס אסיסטים איבודים גבוה, הוא ישודרג בדקות.
    תכלס הם מקבלים אותו די בחינם, אז אין בעיה

  3. בהמשך – ג'ינובילי חוזר מהפרישה שלו, דירק נוביצקי נצפה באולם כדורסל עם הולגר גשווינדר, דוויין ווייד מחפש בית במיאמי וסקוטי פיפן טוען שהוא בכושר יותר טוב מדווין בוקר.

  4. התחלתי לאהוד את מיאמי ב-2009/10, כשמריו צ'למרס, דווין ווייד, מייקל ביזלי, אודוניס האסלם וג'רמיין אוניל שיחקו בחמישייה. לא דמיינתי מצב שבו אקבל כסף על עבודה באתר ספורט בזמן שצ'למרס והאסלם משחקים אצלנו. שנה טובה לכולם

  5. סם ג'ונס חיכה עד שהשיא העתיק שלו (שיא נקודות למשחק מספר 7 בפלייאוף – 47) יישבר (דוראנט עם 48 בפלייאוף האחרון) כדי ללכת להצטרף לקיי סי ג'ונס וטומי היינסון שגם הלכו לא מזמן…ינוח על משכבו בשלום, אגדה שהייתה באמת, חלק מהחמישייה הכל שחורה הראשונה בתולדות הליגה והאיש היחיד פרט לביל ראסל שממלא את כל אצבעות הידיים בטבעות שזכה בהן כשחקן. ווסט הוא אגדה חיה, האל גריר היה מוכשר יותר ועם מספרים טובים יותר, אבל ג'ונס הוא הוא השוטינג-גארד המנצח ביותר של שנות ה-60.
    דווקא אני רואה בזה משהו יפה, בכל החזרה הזו מהכפור של שחקנים שהיית בטוח שאבדו אי שם בסין, באוסטרליה או בקאזאן, פתאום מוצאים עצמם על הפרקט במשחק NBA…נוסטלגיה במיטבה
    ולמגיב ברבור שחור – גם אם כל הליגה תיפול למשכב ואיש סמית' ייוותר לבדו על הפרקט, בארקלי לא ייכנס לחדר כושר – גם לקורונה יש גבול.

  6. מבאס הסיפור עם בקי רציתי לראות אותה מאמנת ראשית בספרס אחרי הפלח. נראה לי הבן אדם הולך להישאר שם עד גיל 96 וחצי.

  7. בדיעבד לא היה עדיף לים מדר ללכת לg ליג? במצב הנוכחי היה כנראה מוקפץ למילואים אצל בוסטון?
    וזה גם חוזר לתהייה שלי לגביו, לא עדיף היה לא להיבחר בסיבוב השני? ואז להיות רלוונטי לכל קבוצות הנבא מאשר לקבוצה אחת?

  8. אחלה חם מהתנור
    כבר טחנו את כמה רונדו מתאים להחליף את רוביו כי הם באותו גיל (הם לא) ובאותו גובה (הם לא)
    🙂
    ובכללי התגובות משעשעות ביותר

  9. החתמה טובה לקאבס.
    יעזור להם להגיע לפליאוף ולעבור שלב או שתים ולתת נסיון וחוכמה לצעירי הקאבס

  10. תודה על העדכון. איזה קאמבקים השנה!
    אולי נזכה גם לקאמבקי האמון בדלת הראשית. מריו צ'ארמר אמיתי. תמיד תפסתי אותו כסוג של רון הארפר ליד הכוכבים למרות שהם שחקנים שונים.
    בהנחה שרונדו לא יקבל הרבה דקות, מעניין לראות איך אוקורו יתפקד כמוביל כדור אם בכלל.

  11. נראה לי שהחתימה הזו של בקי האמון מוכיחה שהיא לא הייתה יותר מגימיק בליגה של גברים. בכל מקרה אחת כזו לא תצליח בליגה אם ינסו לדחוף אותה לשם בכוח בשם הפיסי המושחת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט