A Kosher Hot Dog: ליגת העל / יוני לב ארי וארז שץ

אם אין אני לי. בעוד הצדדים בארה״ב בקושי יושבים לדון בגורל הליגה (עדכון זריז, המצב בקאנטים, דיונים בענייני כספים לא צפויים עד ינואר), החלטנו, צוות הנקניקיה הכשרה, לעשות מעשה, ולהקים ליגת בייסבול ישראלית שתקלוט אליה את כלל השחקנים העתידים להיות מובטלים, ועל הדרך להגשים כמה חלומות וגם קצת סאטירה.

ומה עוד במשדר? מי צריך להיות המאמן של המטס (ברכות לבאק שוולטר), איזו אגדה נולדה ה״שבוע לפני״ ואיזו אגדה אחרת הודיעה ״you can't fire me, I quit", מה צריך לעשות כדי לקבל RBI ב״מורה נבוכים״ (ואיזו אגדה מחזיקה בשיא), ואיזו סוג של אגדה שיחק בחמישה משחקים, ועשר קבוצות ביום אחד? תבלו

לפוסט הזה יש 3 תגובות

  1. תודה חברים, יוני מקווה שיעבור מהר בלי בעיות
    .
    שוולטר יופי של החתמה, מקווה רק שהוא לא זקן מדי (פיזית ונפשית). כנראה שלמטס אין דאגות בנושא אם החליטו ללכת עליו
    .
    סיפור הזוי עם וויל פרל, מעניין איך לא שמעתי על זה (אולי אני עדיין ישן בספרינג טריינינג)
    .
    יופי של ליגת בייסבול יש לנו 😉 הפסל של ואסילי חחח הרגתם אותי, גם סכנין סאנס.. רעיון גדול

    1. נקודה מאד טובה העלית, זה מסביר לי למה היו צריכים עוד סבב ראיונות כדי להחליט, כי ברור שהוא מתאים, השאלה כנראה באמת היתה אם הוא לא עייף/זקן מדי, וכנראה שזה מה שהיו צריכים ממנו, והוא שכנע אותם שעוד האש בוערת וכו.
      לגבי וויל פרל, אני מודה שזה ממש שנה שנתיים לפני שהתחלתי לעקוב אחרי הבייסבול כל השנה, ככה שפספסתי את זה בזמן אמת, אבל מי שממש רוצה, יש קטעים ביו טיוב של הבחור.
      שמח שאהבת, רצינו משהו שלא יהיה ג׳איינטס וטייגרס, ויצא מעניין.

      1. אני אוהב לשמוע את שוולטר ב-MLB Network, רואים שהוא חי את המשחק ותמיד בעניינים. יותר התכוונתי לכך שעונת בייסבול זה עניין יומיומי ושוחק אז למאמן בגילו זה בטח לא חוויה פשוטה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט