לקראת מחזור 14 בNFL

מאת צוות הופס פוטבול: יניב שושני ועידו רבינוביץ'

דו קרב בפסגה, סטאפורד ומורי.

קו הסיום של הליגה הסדירה הולך ומתקרב, וקרבות ראשות הבית וההעפלה לפלייאוף הולכים ומתעצמים. אז תכינו את הפיצוחים והרבה קפה, כי בתפריט השבוע לא מעט משחקים מעניינים ומרתקים, כמו הבאנגלס מול הניינרס, פוטבול טים והקאובויס במאבק על ראשות הבית המזרחי, הצ'יפס המשתפרים מול הריידרס העיקשים, הבראונס מארחים את הרייבנס לעוד התמודדות קריטית בבית הצפוני הצפוף, הבילס הלחוצים מדרימים לטמפה למפגש מול הנמסיס בריידי, ולקינוח משחק יום שני בין הקארדינלס והראמס.

אבל תחילה, סיקור משחק יום חמישי הדרמטי.

מינסוטה וויקינגס (7-6)  –פיטסבורג סטילרס (1-6-6) 28:36

וואו, איזו דרמה קיבלנו במשחק המוקדם של יום חמישי.

זה התחיל ברבע ראשון צנוע שהסתיים ב-0:6 לטובת המקומיים, המשיך בשני רבעים בשליטה מוחלטת של מינסוטה, עם דלווין קוק שחתך שוב ושוב את הגנת הפלדות, ביג בן רואה הרבה דשא סינטטי, והיתרון צמח לו עד 0:29, מאיים להפוך את שארית המשחק לפרוטוקול בלבד.

אבל אז התעוררו להם הסטילרס, צמצמו את התוצאה ל- 36:28 עם בליץ לא יאומן ברבע הרביעי, וכמעט כמעט השוו את המשחק, אבל עם 00:00 טיקים על השעון, הטייט אנד פטפריירמות' לא הצליח לשמור על הכדור ממסירה של רות'לסברגר בתוך האנדזון, ואוהדי מינסוטה יכלו לנשום לרווחה ביציעים, מדהים.

מלווין קוק מסיים את המשחק עם 205 יארדים ושני ט"ד בריצה, והוויקינגים לא מוותרים על הפלייאוף, עם עוד משחק מותח ומורט עצבים.

יופי של דרמה. סטילרס ויקינגס

פריוויו למחזור 14

וושינגטון פוטבול טים (6-6)  –דאלאס קאובויס (4-8) (וושינגטון, ראשון 20:00)

וושינגטון נכנסה למומנטום בדיוק בזמן הנכון, והיא כרגע בתמונת הפלייאוף ואפילו אליפות הבית בהישג ידה. אחרי ארבעה הפסדים רצופים, מגיע רצף של ארבעה ניצחונות, והפוטבול טים נראים כרגע בדיוק כמו תחזיות טרום העונה, הגנה חזקה מאוד שמחפה על התקפה אנמית. אם בשליש הראשון של הליגה ההגנה ספגה לא מעט נקודות, בששת המשחקים האחרונים היא לא סופגת יותר מ-24 נקודות במשחק, ולרוץ נגדה הופכת למשימה קשה ביותר. ההתקפה לעומת זאת מתקשה לייצר נקודות, ומתבססת בעיקר על משחק הריצה של שחקן השנה השנייה, אנטוניו גיבסון.

לאחר שלושה הפסדים בששת המשחקים האחרונים, בדאלאס מסתכלים בחשש לאחור, ואליפות הבית כבר אינה בטוחה כל כך. למרות יכולתו הטובה של דאקפרסקוט, הקאובויס נסמכים בעיקר על משחק הריצה, ומלבד פעם אחת, בכל פעם שזיק אליוט וחבריו לא עברו את סף מאה היארדים בריצה, הקבוצה הפסידה. בהגנה המצב אפילו פחות טוב כרגע, ומדאיגה במיוחד ספיגה גבוהה של יארדים על הקרקע, לא נתון מעודד במיוחד מול התקפת הריצה של הפוטבול טים.

נתון מעניין –זיק אליוט משיג פחות מ-50 יארדים בריצה בארבעת המשחקים האחרונים. הרצף השלילי הארוך בקריירה.

תחזית – בהתמודדות ישירה על ראשות הבית, לוושינגטון אסור להפסיד כי הפער מדאלאס יהיה מעשית בלתי ניתן לסגירה. היא גם לא תפסיד, ותצמצם את הפער מהקאובויס למשחק אחד בלבד.

הולך ומשתפר, טיילור הייניקי (צילום: woshingtonfootballwire.usatoday.com)

טנסי טייטנס ( 4-8) – ג'קסונוויל ג'גוארס (10-2) (נאשוויל, ראשון 20:00)

קשה, קשה בלי דריק הנרי. שני המשחקים הראשונים אחרי הפציעה עוד עברו בשלום, אבל בשני המשחקים הבאים התקפת הטייטנס נעצרת בחריקת בלמים, ורייאן טנהיל מתרסק עם שני משחקים גרועים במיוחד. המעניין הוא שבהפסד האחרון התקפת הריצה השיגה שיא עונתי של לא פחות מ-270 יארדים, אבל איבודי הכדור הכריעו את המשחק לרעתם.

אבל כמו שאיינשטיין קבע, הכל יחסי, ומולם מתייצבת קבוצה חלשה במיוחד, שמדורגת אחת לפני אחרונה בנקודות, ובמקום 29 בספיגת נקודות. ממש יריבה בהזמנה.

נתון מעניין –לטרבור לורנס יש אפס (0) מסירות לט"ד בחמישה משחקים העונה, ב-40 משחקים במכללות היו לו רק שני משחקים שכאלו. עולם אחר.

תחזית – גם בלי הנרי הטייטנס טובים בהרבה מהג'גוארס, והם ינצחו את המשחק הכל כך חשוב מבחינתם.

לא שעתו היפה, טנהיל (צילום: titansized.com)

לוס אנג'לס צ'רג'רס (5-7) – ניו יורק ג'ייאנטס (8-4) (לוס אנג'לס, ראשון 23:05)

שתי קבוצות "נדנדה" במפגש קצוות היבשת, ולמעשה רק לקבוצה אחת יש עוד על מה לשחק העונה.

הצ'רג'רס חוזרים הביתה אחרי ניצחון מרשים בסינסנטי, אבל חוסר יציבות מלווה את הקבוצה במחזורים האחרונים, בעיקר בכל הנוגע להתקפה. בגלל חוסר במשחק ריצה ראוי לשמו, התנודות ביכולתו של הקווטרבק ג'סטין הרברט משפיעות על כל ההתקפה, וכאשר הוא משחק לא טוב, הצ'רג'רס רגל וחצי בדרך להפסד.

גם הענקים לא יציבים, ההפסד במיאמי הוציא אותם מעשית מתמונת הפליאוף, ועוד עונה הלכה לאיבוד בתפוח הגדול. הבעיה הגדולה שכרגע לא רואים אור בקצה המנהרה עבור הג'ייאנטס, ושחקן כמו סאקואן בארקלי שהיה אחד מאלה שאמורים להוביל את הקבוצה לתקופה טובה יותר, נראה כמו צל של עצמו לאחר החזרה מהפציעה שהשביתה אותו לתקופה ארוכה, והוא לא עבר את רף ה-57 יארדים בשום משחק העונה.

נתון מעניין – הצ'רג'רס הם היחידים בליגה עם ממוצע של יותר מ-26 נקודות למשחק, אבל גם עם ממוצע ספיגה של מעל 26 נקודות למשחק.

תחזית – לפי הנדנדה, הפעם זה תורם של הצ'רג'רס להפסיד והג'ייאנטס לנצח, אבל יחסי הכוחות יביאו לניצחונה של הקבוצה הבייתית, וישפרו מאוד את סיכוייה להעפיל לפלייאוף.

מעניין מה נקבל ממנו הפעם, הרברט (צילום: boltsfromtheblue.com)

יוסטון טקסנס (10-2) – סיאטל סיהוקס (8-4), 20:00

דייויס מילס והטקסנס מקבלם לידם את ראסל ווילסון והסיהוקס, שמגיעים ליוסטון עם סיכויים אפסיים להציל את העונה שלהם.

הסיהוקס, שניצחו בשבוע שעבר את היריבה המרה מהמפרץ, הסן פרנסיסקו ניינרס, הותירו לעצמם סיכוי תיאורטי לעלות לפלייאוף השנה. חשוב לציין שאף קבוצה מה-NFC לא הודחה באופן סופי, אפילו לא הדטרויט ליונס שמחזיקים בניצחון בודד לאחר 12 משחקים. נדמה שעידן ראסל ווילסון ופיט קארול צפוי להסתיים בקרוב, התקופה המצליחה ביותר בהיסטוריה של סיאטל שהביאה 2 הופעות במשחק הגדול וזכיית סופרבול אחד עם לגיון הבום ההגנתי.

המשחק הקודם בין שתי הקבוצות היה המותחן בין ווילסון לדשון ווטסון, 41:38, בתקופה שנראתה עם עתיד בהיר יותר לשתי המתמודדות.

דייויס מילס הוכרז כפותח אצל הטקסנס והוא יקווה להרים קצת את ההתקפה הגרועה בליגה ששמה רק 13.7 נקודות למשחק.

הימור: סיאטל מנצחים בט"ד

חזר לבשל? ראסל ווילסון

קנזס סיטי צ'יפס (4-8) – לאס ווגאס ריידרס (6-6), 20:00

הצ'יפס נתקלים באחת מהקבוצות היחידות שעושות להם צרות באופן עקבי כאשר הריידרס מגיעים למיזורי בתקווה לגדוע את רצף הניצחונות של קנזס סיטי.

מאז שבוע 8, ההגנה של סטיב ספאגנולו, שתמיד נוטה להתעורר בשלבי המאוחרים ביותר של העונה, הרשתה רק 11.2 נקודות. הנתון השני בטיבו בליגה. מאהומס וההתקפה לא מבריקים כמו בשנים עברו, אך הם עדיין בטופ 5 בתפוקה התקפית. פטריק מאהומס נחטף העונה 12 פעמים, הנתון הגבוה בקריירה שלו. לפי PFF, 5 מהחטיפות הללו נגרמו בשל הפלות של התופסים שלו – גם זה הנתון הגבוה ביותר בליגה.

יהיה מעניין הקרב של קו ההגנה של הריידרס מול קו ההתקפה של הצ'יפס, מקס קרוסבי ויאניק אנגאקווה הפכו אחד מהצמדים הטובים ביותר מהקצה, הם יתמודדו עם קו התקפה משופר מהעונה שעברה.

הימור: קנזס סיטי מזיעים ומנצחים ב-4.

הריידרס יעשו לו צרות? מהומס

ניו יורק ג'טס (9-3) – ניו אורלינס סיינטס (7-5), 20:00

לאחר שפתחו את העונה עם חמישה ניצחונות בשבעה משחקים, הקבוצה של שון פייטון בנפילה מתמדת עם חמישה הפסדים רצופים שמרחיקים אותם יותר ויותר מתמונת הפלייאוף. הם ישמחו לשם סוף לכדור השלג כאשר הם מבקרים את הג'טס בניו ג'רזי.

זו הפעם הראשונה ששון פייטון, שעומד על הקווים בלואיזיאנה כבר 15 שנה, סופג חמישה הפסדים רצופים. לאחר שהסתדר יפה מאוד ללא דרו בריס בשנים קודמות עם מאזנים מעולים לטדי ברידג'ווטר וטייסום היל, הוא פחות מצליח לשחזר את ההצלחה.

ההתקפה התקועה של הסיינטס תנסה לעמוד מול התקפה משופרת של הג'טס. למרות החסרון של אלייז'ה מור שנשלח ל-IR, התקפת הג'טס שמה 381.7 יארד בממוצע מאז שבוע 8, הנתון השני בגובהו בליגה.

הימור: הסיינטס קוטעים את הרצף השלילי ומנצחים ב-7.

ההימור על טייסום היל לא ממש הצליח, שון פייטון

קרוליינה פנת'רס (7-5) – אטלנטה פאלקונס (7-5), 20:00

שתי יריבות בית עם מאזן זהה נפגשות בשארלוט כאשר הפנתרים מארחים את הפלאקונס למפגש עם השפעות פלייאוף פוטנציאליות.

מאט ראיין התעלה על הפנתרס ב-17 מתוך 27 הפעמים שפגש אותם בקריירה הענפה שלו, הכי הרבה ניצחונות שיש לו מול יריב אחד.

שתי הקבוצות תמיד מספקות קרבות אימתניים, חרף היכולת שלהם על הדשא. הפנתרס הפסידו 7 מתוך 9 האחרונים לאחר שפתחו את העונה עם שלושה ניצחונות רצופים, ואילו הפאלקונס הפסידו בהפרש כולל של 71 נקודות מאז שבוע 10.

הימור: אטלנטה גונבת ניצחון חוץ ומשאירה את עצמה בחיים לפלייאוף, 6 הפרש.

קליבלנד בראונס (6-6) – בולטימור רייבנס (4-8), 20:00

הבראונס זקוקים לניצחון כדי לעלות למאזן חיובי ואילו הרייבנס יוכלו להשתוות למקום הראשון בקונפרנס, הואיל וישלימו סוויפ עונתי על הקבוצה של קווין סטפנסקי.

למאר ג'קסון, שנבחר בסוף הסיבוב הראשון בו בחרו את בייקר מייפילד בבחירה העליונה, התעלה על יריבו ב-5 מ-6 המפגשים שהיו להם עד כה בקריירה. הם מגיעים לאוהיו לאחר שבוע מנוחה, מה שמיטיב בדרך כלל עם הקבוצה של ג'ון הארבו, שכעת במאזן 4-10 חיובי אחרי שבוע ביי בתקופתו.

בייקר מייפילד יהיו מוכרח להרים את רמת המשחק שלו, בשלושת השבועות האחרונים הוא משלים מסירות ב-50.6% בלבד, מסר 3 ט"ד ונחטף 3 פעמים. אלו נתונים מדאיגים לקוורטרבק שצריך לקבל חוזה שני בקרוב.

הימור: הרייבנס מרסקים ב-21 הפרש ושולחים את יריבתם לסערה פנימית נוספת.

אותו דראפט, מסלולים שונים, מייפילד וג'קסון

דנבר ברונקוס (6-6) – דטרויט ליונס (1-10-1) (דנבר, ראשון 23:05)

הללויה, הליונס הצליחו לנצח בפעם הראשונה העונה, ואת אנחת הרווחה היה ניתן לשמוע בכל רחבי מישיגן.

למעשה, מאז שבוע החופש במחזור התשיעי, הליונס משחקים ללא רגשי נחיתות מול יריבות עדיפות על הנייר, עם הרבה מוטיבציה ונחישות, ואולי אולי ניתן לראות ניצני שינוי במועדון למוד האכזבות מדטריוט.

אצל דנבר כבר רואים שיפור לעומת שנה שעברה, גם בהתקפה וגם בהגנה, אבל היציבות ממנה והלאה, והתקפת המסירה עדיין מחפשת את דרכה.

נתון מעניין –התקפת הליונס השיגה יותר מ-20 נקודות רק בשני משחקים העונה.

תחזית – למרות המאזן הדל, אסור לזלזל בנחישות של דטרויט. ועדיין, דנבר קבוצה טובה יותר, והיא תשיג את הניצחון שמשאיר אותם חזק בתמונת הפלייאוף.

מאזן ט"ד דל השנה, טדי בריג'דווטר (צילום: milehighsports.com)

סינסנטי באנגלס (5-7) – סאן פרניססקו פורטי ניינרס (6-6) (סינסנטי, ראשון 23:25)

אחרי שש שנים ארוכות, הבנגלס עם סיכוי טוב להעפיל לפלייאוף, הרבה בזכותו של המאמן זאק טיילור, שעושה עבודה שקטה ויעילה בבניית הקבוצה, וכבר בעונתו השלישית כמאמן ראשי הקבוצה אפילו לוטשת עיניה לאליפות הבית.

ג'ו בורו אכן עומד בציפיות ממנו, ושיתוף הפעולה שלו עם הרוקי ג'מאר צ'ייס הקפיץ את התקפת הקבוצה שתי דרגות למעלה. גם ההגנה אינה קוטלת קנים, והשיפור בהגנת הריצה הוא לא פחות ממדהים.

גם הניינרס בתמונת הפלייאוף, אבל במשחקים שבהם התקפת הריצה מתקשה לייצר יארדים, הקבוצה מתקשה לנצח, בעיה גדולה מול הגנת ריצה שמדורגת רביעית בליגה מבחינת אי ספיגת יארדים על הקרקע.

נתון מעניין –לניק בוסה יש 12 סאקים העונה (שיא קריירה). לאף אחד אחר בקבוצה אין יותר מ-3.5 סאקים.

תחזית –משחק של שתי קבוצות עם שאיפות פלייאוף ברורות, ולאף אחת אסור להפסיד. לבאנגלס יש את יתרון הביתיות, ויחד עם עצירת הריצה של הניינרס, הם יצליחו לנצח את ההתמודדות, וימשיכו לנשוף בעורפם של הרייבנס בקרב על אליפות הבית.

העתיד של המועדון, ג'ו בורו (צילום: bengalswire.usatoday.com)

טמפה ביי באקנירס (3-9) – באפלו בילס (5-7) (טמפה ביי, ראשון 23:25)

פחות משבוע עבר, ושוב הבילס במשחק חשוב ויוקרתי עבורם, הפעם מול הנציג השני של הצמד שהתעלל בהם במשך כמעט שני עשורים.

יחד עם השלג של החורף, גם מפלס הלחץ הולך ונערם בבפאלו. לא רק שהפטריוטס בורחים להם במאבק על ראשות הבית, גם הדולפינס סגרו פער לא קטן, ועכשיו אפילו הפלייאוף בסכנה. הבעיות העיקריות נכון לעכשיו הם יותר מידי איבודי כדור של ג'וש אלן, תשעה בחמשת המשחקים האחרונים לעומת רק ארבעה בשבעת המשחקים הראשונים, וחוסר יכולת לעצור בצורה עקבית את משחק הריצה של היריבות.

מנגד מתייצב שחקן שלא מכיר בכלל את מושג הלחץ. טום בריידי והבאקנירס פשוט משייטים לפלייאוף, אומנם ללא תצוגות יוצאות דופן, אבל עם יכולת משכנעת, הן בהתקפה והן בהגנה.

אם יש בעיות הן בעיקר בהגנת המסירה, אולי הזדמנות לאלן לצאת מהתקופה הלא טובה שלו.

נתון מעניין –בריידי במאזן של 3-32 (!) מול הבילס, הכי הרבה ניצחונות של קווטרבק כלשהו מול קבוצה בודדת מאז 1950.

תחזית – לפעמים זה מרגיש שלבריידי יש מוטיבציה מיוחדת מול קווטרבקים צעירים, והפעם זה לא יהיה שונה. הבאקנירס לא ממש יתחשבו בצרות של הבילס, ינצחו את המשחק, ובבפאלו לא יאמינו ששוב זה קורה להם מול בריידי/בליצ'יק.

ראש בראש, בריידי מול אלן (צילום: statspros.com)

גרין ביי פאקרס (3-9) – שיקגו ברס (8-4), 03:20

אחת מהיריבויות הגדולות ביותר בספורט האמריקאי בפרט, ובספורט העולמי בכלל. הדובים של שיקגו נוחתים בלמבו פילד למפגש עם ראשי הגבינה מוויסקונסין בסאנדיי נייט פוטבול.

כפי שטען במשחק הקודם, אארון רודג'רס שולט בברס. הוא ניצח אותם 22 פעמים והפסיד רק 5, כולל פלייאוף. אם ינצח היום, ישתווה לברט פארב ברשימת המוסרים שניצחו את הברס הכי הרבה פעמים מאז 1950.

הברס הפסידו 6 מתוך 7 המשחקים האחרונים, כאשר הניצחון היחיד בזמן זה היה על הליונס שניצחו את משחקם הראשון רק בשבוע שעבר.

הימור: אהרל'ה ישייט לניצחון ב-14

הבעל הבית החדש של הברס, אהרון רודג'רס

אריזונה קארדינלס (2-10) – לוס אנג'לס ראמס (4-8), 03:15

המשחק שסוגר את השבוע מגיע אלינו מאריזונה הרותחת שם קיילר מארי ינגח ראשים מול מת'יו סטאפורד במפגש ביתי קריטי.

הקארדס חווים עונה פנטסטית, אך הם תמיד מתקשים מול הראמס, שניצחו אותם ב-8 מתוך 9 המפגשים האחרונים ביניהם.

פרט לקרב המובהק בין שני המוסרים, יהיה מעניין לראות את הראש בראש של קופר קאפ מול דיאנדרה הופקינס. קאפ מוביל את הליגה ביארדים השנה והפך לחברו הטוב ביותר של סטאפורד, דיאנדרה הופקינס הוא אחד מהשחקנים הטובים בליגה כבר שנים והוא כמובן ינסה להוכיח שיארדים זה לא הכל.

הימור: אלך על הפתעה, הראמס מנצחים בחוץ ב-3.

מקוו וקינגסברי. דו קרב המוחות הצעירים הטובים בNFL

לפוסט הזה יש 18 תגובות

  1. תודה על הפריוויו המצוין
    המשחק בין מינסוטה לסטילרס היה ממש תענוג לצפיה. לא אוהד אבל אני עדיין מקווה שהויקינגס יעלו לפלייאוף, הם מספיק טובים בשביל זה ובתחלס – אחת הקבוצות המהנות לצפייה. פיטסבורג לעומתם רושמים עוד פרק בניסוי ההיסטורי: האם קבוצת פוטבול ללא קווטרבק יכולה להגיע לפלייאוף
    .
    במחזור הבעל"ט יש – אפילו יותר מבדרך כלל – כמה ממתקים.
    בילס באקס הוא הראשון שבהם כמובן, התחזיות מדברות על משחק חד צדדי (67% לטמפה) ולי דווקא מגרד משום מה בשריר התחזית (הידוע בפי רופאים גם כ"שריר ההתבזות") שהולך להיות צמוד ויגמר לטובת הבילס. קשה לי להבין איך הבילס הפכו מהקבוצה המלהיבה של תחילת העונה למפסידנים שהם עכשיו אבל חומר השחקנים שם גם בהגנה וגם בהתקפה והם צריכים את הניצחון הרבה יותר מהבאקס.
    עוד יככבו: קאובויס-פוטבולטים, רייבנס-בראונס, צ'יפס-ריידרס, בנגלס-ניינרס (אני פסימי לגבי הסיכויים של הניינרס לנצח אבל אם כן זו תהיה וואחד הצהרת יכולות אחרי ההפסד המוזר לסיאטל) וכמובן ראמס-קארדינלס שהוא גם המשחק עם סכום המאזנים הכי חיובי השבוע וגם מאבק די ראש בראש על הביתיות בפלייאוף ואולי אפילו על השבוע ביי.
    גם גרין ביי נגד הברס הוא משחק עם איזושהי משמעות היסטורית אבל כמו שהברס נראים, לא יהיה שם הרבה מתח.

    1. למרות הירידה הניכרת בכושרו, גם עכשיו ביג בן יותר טוב מהרבה קווטרבקים אחרים בליגה.
      לגבי הבילס, לוח המשחקים של הקבוצה יכול לתת תשובה מה קרה להם.

  2. נפלה טעות ברייבנס – בראונס , מי שמגיע אחרי שבוע חופש הם הבראונס .
    לאמאר כבר חודש וחצי לא פוגע ומה שמחזיק את הרייבנס זו ההגנה , רייבנס חייבים לנצח כי הלוח שלהם קשוח ביותר

  3. תודה.
    אצל הבילס, מאז הפציעה של הטייט-אנד נוקס נגד טנסי בשבוע 6, הם רעים התקפית, למרות שהוא חזר אחרי משהו כמו 3 משחקים בחוץ. ברוב המקרים ההגנה שלהם מספיק טובה כדי להביא ניצחונות או לפחות להשאיר אותם בתמונה, אבל הערב זה ייגמר בתבוסה כואבת מאוד עבורם – 20 הפרש ומעלה לדעתי.

  4. היום ישנפם שני משחקים שהפכו למעין 'דרבי': בולטימור בקליבלנד (בקליבלנד עדיין לא שכחו!), ואטלנטה בקרולינה. אני בבופלו בגרין ביי ובערב הרמס באריזונה. משחק שלישי שלי היום הוא הראשון: דאלאס בוושינגטון. הקאובויז באים לנקום על ההפסד הביתי לוושינגטון 41-16 בעונה שעברה!!!

  5. המון תודה, הגעתי לסיקור יחד עם פתיחת המשחקים, אז קורא במהירות להתעדכן. מרגיש שהולך להיות אחלה מחזור הפעם, הרבה משחקים של כסף על השולחן, יריבויות מקומיות וקרבות על הפלייאוף, מרתק!
    יש לנו יריבות מקדמת דנא, הפאקרס והברס הולכים מכות עוד מהימים שבכדור היה חור, ומצד שני, היריבות של הבראונס נגד הרייבנס, אוהדי הבראונס תמיד שמחים לקלקל ולנצח את האקסית אם כי קצת קשה בגלל הבדלי הרמות כרגע. בפח הזבל המצב לא רק גרוע על הטבלה, כתבה של טום פליסרו בnfl.com מוציאה את הכביסה המלוכלכת שהצטברה בין ארבן מייר המאמן לשחקנים.
    חצי שעה לתוך המשחקים וכבר כל המשחקים על הלוח, יהיה אקשן.

  6. אז אחרי ההפסד המחפיר לליונס התנתקתי כי אני כבר לא יכול להכיל יותר שיברוני לב (כן, אוהד הפועל וארסנל.. כמו אריק הגדול..), והופ! הסגולים מנצחים את הסטילרס, מאחוריי הגב שלי ולפתע, הפלייאוף בחיים.. אז אם אני מבין נכון, כעת אני זקוק לכל הפסד של קבוצות הNFC, אז יאללה סינסי!!

    (לא ייאמן שאני עדיין מפנטז…)
    ואגב, תמיד טענתי שקאזינס QB טוב, שחקן של מספרים שלא יודע לנצח משחקים.. והנה, שני INT שלו, נדירים ובכל זאת ניצח. סטטיסטיקות נשארות על הנייר, ניצחונות גדולים חקוקים לנצח..
    LET'S GO VIKINGS!!

  7. הרגת אותנו ארז… מחזור משעמם לאללה
    .
    שוב הייתי די בטוח במשהו ולא רשמתי (שהפעם הצ'יפס ידרסו את הריידרס) אבל בקטנה

  8. לא בטוח מה דעתי על עבירת "טואנטיג", (מה זה, התגרות?).. אני מבין שהכוונה לחנך ולא לתמוך בשמחה לאיד, אבל וואלה, העברה עם העונש הכי מחמיר ב" רפרי פלייבוק" ??
    הזוי.. (הפלאג נגד סינסי אחרי מהלך מכריע משחק)

    1. מעצבן שמשהו שהוא לא ממש חלק מהמשחק משפיע כל כך על התוצאה שלו, אבל תמיד הכל מוגזם בליגה הזאת כשמנסים להחמיר עם עבירה מסוימת כל שנה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט