הודייה לעונה – לקראת מחזור 12 בNFL

מסורת

מאת צוות הופס פוטבול: יניב שושני ועידו רבינוביץ

סיום העונה הסדירה כבר מעבר לפינה, וליגת ה- NFL על סף רתיחה עם סדרת משחקים מרתקים למחזור זה. הפטריוטס הלוהטים מארחים את הטייטנס חסרי דריק הנרי, הקולטס מול טום בריידי והבאקנירס, הבית הצפוני של ה-AFC עם שני משחקים ראש בראש, הוויקינגס מתארחים אצל הניינרס במשחק קריטי עבורן, ומפגש צמרת בין הפאקרס לראמס.

ותחילה, סיקור משחקי יום ההודיה המסורתיים של יום חמישי.

דטרויט ליונס (1-10-0)  – שיקאגו ברס (7-4)  16:14

אוי דטרויט דטרויט, אם במשחק מול הברס לא הגיע הניצחון הראשון לעונת 2021, אימתי?

הכל היה ערוך ומוכן, משחק יום ההודיה המסורתי, יריבה חלשה שרושמת גם היא רצף הפסדים מכובד, ואפילו ט"ד דרמטי בדקות סיום הרבע השלישי, שהעלה אותם ליתרון נקודה, ועדיין הליונס הצליחו להפסיד משער שדה עם תום הזמן החוקי של המשחק.

ההפסד מגיע למרות משחקו הטוב ביותר של ג'רד גוף במדים התכולים, ולמרות משחק שלישי ברציפות שההגנה סופגת פחות מ-20 נקודות, קבוצה מייאשת.

דאלאס קאובויז (4-7) – לאס ווגאס ריידרס (5-6), 36:33

משחק חג ההודיה המסקרן ביותר בו השתתפו שתי קבוצות במאבקי הפלייאוף ייזכר לימים בעיקר בשל השיפוט המזעזע.

הדגל הצהוב נזרק 28 פעמים לטוטאל של 276 של עבירות במשותף לשתי המתמודדות, לא כולל חמישה דגלים שנזרקו אך ביטלו עצמם או נדחו על ידי הקבוצה.

כאשר פוטבול אכן שוחק, דרק קאר ודאק פרסקוט סיפקו לנו מותחן שהגיע עד להארכה, שם הריידרס הצליחו לנצח בשיניים עם שער שדה של דניאל קרלסון. החבורה מלאס ווגאס ניצחו מחצית מהמשחקים שלהם השנה לאחר תוספת זמן (בולטימור, מיאמי, דאלאס) והם ממצבים עצמם במיקום טוב לקרבות הווילדקארד או אפילו ראשות הבית. 375 יארדף 2 ט"ד ללא איבודים של דאק פרסקוט לא הספיקו לדאלאס.

בשיקאגו הייאוש יותר נוח, אנדי דלטון קשישא קובע שיא יארדים למשחק העונה עבור הברס (לידיעת הקורא ג'סטין פילדס), והמאמן מאט נאגי שורד עוד שבוע במשרתו.

ניו אורלינס סיינטס (6-5) – באפולו בילס (4-7) 31-6
לפני אומת הwho dat  ועם דרו בריז כפרשן, הניו אורלינס סיינטס עברו מליקת צוואר ושחיטה כמו הרבה תרנגולי הודו בסופשבוע הזה.
לרגע היה נדמה שמשחק הבאפולו בילס "הם טובים, רגע הם לא, אה בעצם הם כן ואולי לא",  ממשיך כשג'וש אלן מסר את הכדור בשני דרייבים רצופים של הרבע השני להגנת היריב, כשניו אורלינס עוד היו בפיגור סביר (10-0) אבל מלכתחילה לבילס לא היה  מה לדאוג מול הסיינטס, שלא הצליחו לנצל את המתנות האלו ונמצאים בנקודת משבר עם טרבור סימיאן בעמדת הק"ב.
סימיאן, עם 163 יארד ט"ד וחטיפה, לא הצליח לייצר דרייבים ובטח שלא להביא את קבוצתו למצבי ניקוד, בשעה שהבילס מכים בהם עם 4 ט"ד של אלן במסירה. רובם במחצית השניה.
הדרייב הסביר היחידי של הסיינטס הגיע בתחילת הרבע הרביעי והניב ט"ד בודד כדי לא לסיים על -0,  אבל בבתאם ליכולת כל היום המרת 2 הנקודות נכשלה.
הבילס חזרו לראש הבית וימשיכו להיאבק על ראשותו נגד הקבוצה החמה של הליגה כרגע, הניו אינגלנד פטריוטס.

פריוויו למחזור 12

אינדאנפוליס קולטס (5-6)  – טמפה ביי באקנירס (3-7)  (אינדאנפוליס, ראשון 20:00)

הקולטס רושמים חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים, אבל רק אחד מהם היה מול קבוצה במאזן חיובי, הניצחון המרשים במחזור האחרון מול הבילס.

הדרך שבה הושגו הניצחונות היא הרבה ריצות, בעיקר של הרץ המצטיין ג'ונתן טיילור, שמוביל את הליגה ביארדים וט"ד על הקרקע, ומול אותם הבילס היה פשוט בלתי ניתן לעצירה.

במשחק מול הבאקנירס, טיילור והתקפת הקולטס יצטרכו להתמודד מול הגנת הריצה הטובה בליגה בשנתיים האחרונות, שהוכיחה כבר שהיא מסוגלת לעצור גם את הרצים הטובים ביותר. בעיה נוספת של הגנת הקולטס הבינונית היא התקפת המסירה הקטלנית של הבאקנירס בהנהגתו של טום בריידי הבלתי נגמר, שמצידו מוביל את הליגה בט"ד במסירה, עם 29 כאלו.

נתון מעניין – הגנת הקולטס ספגה 25 ט"ד במסירה, מקום 31 בליגה. התקפת הבאקנירס כאמור ראשונה בליגה בט"ד במסירה.

תחזית – חתיכת משחק מחכה לנו באינדאנפוליס, עם שתי קבוצות טובות שמכוונות גבוה השנה. המפתח יהיה ג'ונתן טיילור, שכאשר הוא רץ פחות ממאה יארדים, הקולטס מפסידים. אנו אכן נהמר שהגנת הברזל של הבאקס יצליחו במשימה, בריידי יעשה את מה שהוא עושה כבר עשרים שנים, והניצחון יירשם לזכות הקבוצה האורחת.

טריו קטלני, בריידי את אוונס את גודווין (צילום: horseshoeheroes.com)

יוסטון טקסנס (8-2)  – ניו יורק ג'טס (8-2) (יוסטון, ראשון 20:00)

להלן מספר נתונים לגבי שתי הקבוצות:

– התקפת הריצה של הטקסנס – הכי קצת יארדים בליגה.

– הגנת הריצה של הג'טס – ספגה הכי הרבה ט"ד בליגה.

– התקפת המסירה של הטקסנס – מקום אחד מהסוף ביארדים.

– הגנת המסירה של הג'טס – מקום אחרון בליגה בספיגת יארדים.

יכולנו להמשיך עם הרשימה עוד ועוד, אבל נראה שהמסר מובן. שתיים מהקבוצות החלשות ביותר בליגה, אם לא החלשות ביותר, נפגשות במשחק שלא ישבור שיאי צפיה, ואיזה מסכנים האוהדים.

נתון מעניין – טיירוד טיילור במאזן 2-2 כקווטרבק הפותח של יוסטון. דיוויד מילס לעומת זאת במאזן 6-0.

תחזית –  במשחק בעל חשיבות לסדר הדראפט בלבד, נלך על ניצחון של הטקסנס, ולא בטוח שזה טוב עבורם בשלב הזה של העונה.

תתעודד, הג'טס מגיעים לעיר (צילום: houseofhouston.com)

מיאמי דולפינס (7-4) – קרוליינה פנת'רס (6-5), 20:00

הדולפינים תרים אחרי ניצחון רביעי ברציפות כאשר קאם ניוטון ישמח להרים מומנטום חיובי בקבוצתו הישנה חדשה ולחזור למאזן חצוי.

סופרקאם נתן לקבוצתו בוסט אדיר בניצחון מול קרוליינה כאשר עלה מהספסל, אך מספר 1 אצל הפנתרים לא ניצח משחק כפותח במדי קרוליינה מאז שבוע 9 של 2018. הוא עשה בעיות לדולפינס כאשר היה בפטריוטס, שכן הדולפינס הם קבוצה שבאופן סיסטמתי לא מצליחה להתמודד עם קוורטבקים ניידים, למעט ההבלחה מול למאר ג'קסון.

יהיה מסקרן לראות את הקפת המסירה של הפנתרים, שלא עברה 200 יארד בשבעת המשחקים האחרונים שלה נגד הסקנדרי של מיאמי שמהווה את אחת מנקודות האור שלהם עד כה העונה המובל על ידי שחקנים כמו אקסביין הווארד, ביירון ג'ונס והרוקי המלהיב ג'וון הולנד.

הימור: הדולפינס לא ירשימו אך ישמרו על הבית עם ניצחון ב-3.

ניו אינגלנד פטריוטס (4-7) – טנסי טייטאנס (3-8), 20:00

מייק ורייבל, לשעבר שחקן בפטריוטים של ביל בליצ'ק וזוכה סופרבול עמו, פוגש את הסנסיי שלו פעם נוספת במטרה להשיג עוד ניצחון נכסף על המאמן הטוב בהיסטוריה כאשר הטיטאנס זקוקים להתאוששות בעקבות ההפסד המביך ליוסטון.

בליצ'ק מציג מאזן חיובי נגד שחקניו/עוזריו לשעבר, 14 ניצחונות לעומת 12 הפסדים, אך זה כמעט תמיד משחקים צמודים וקשוחים כאשר התלמידים מנסים להתעלות על המורה וזורקים את כל ארגז הכלים שלהם על הדשא.

הפאטס ניצחו את חמשת המשחקים האחרונים שלהם, הרצף הארוך ביותר בליגה נכון לעתה. יהיה מסקרן לראות את היכולת ראיין טנהיל, שמכיר את ההגנה של הפאטס מעולה עוד מתקופתו במיאמי, ללא דרק הנרי ואי.ג'יי בראון שנכנס ל-IR.

הימור: הפאטס מנחילים לטייטאנס הפסד שני ברציפות, פעם ראשונה העונה לקבוצה של ורייבל. 10 הפרש.

התלמיד יעלה על מורו? ורייבל

סינסינטי בנגלס (4-6) – פיטסבורג סטילרס (4-5-1), 20:00

קרב תוך ביתי לוהט כאשר המנצחת תעמוד במקום הגבוה יותר בסיום המשחק. הפלדות מגיעים לאוהיו למפגש עם הבנגלים.

גולת הכותרת היא ההתקפה של סינסי נגד ההגנה של פיטסבורג. ההתקפה הנפיצה של הבנגלס שמה על הלוח לפחות 30 נקודות בארבעת המשחקים האחרונים שלהם, כל זאת למרות כושר לא מזהיר מהצמד העילאי שלהם, ג'ו בורו וג'מאר צ'ייס. מאז שבוע 9, בורו מסר ט"ד אחד ונחטף פעמיים עם רק 215 יארד באוויר למשחק. ג'מאר צ'ייס תפס כדורים לפחות מ-50 יארד בכל אחד משלושת המשחקים האחרונים שלו, זה לא קרה פעם אחת בשבעת המשחקים הראשונים שלו בליגה.

ביג בן ישמח להראות לקוורטרבק הצעיר מנגד שעדיין יש לו את זה. הוא העמיד לפחות 90+ בדירוג המסירה בחמשת המשחקים האחרונים, בהם לא זרק חטיפה אחת. ניצחון היום יהיה הצהרה חשובה לבית ה-AFC צפון, שכעת מציג 4 קבוצות במאזן חיובי.

הימור: אלך על מיני הפתעה עם ניצחון צהוב, 4 לסטילרס.

ניו יורק ג'ייאנטס (7-3)  – פילדלפיה איגלס (6-5) (ניו יורק, ראשון 20:00)

האיגלס מגיעים למחזור ה-12 במצב רוח מרומם עם שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים. בארבעת המשחקים הללו נרשמו יותר יארדים בריצה ממסירה, כולל שיא עונתי של 242 יארדים במשחק האחרון, כאשר הקווטרבק ג'יילן הארטס משיג 3 ט"ד, כולם על הקרקע. בשלב זה של העונה לפילדלפיה יש יותר ניצחונות מכל העונה הקודמת, ונראה שהקבוצה התחברה לה מהר מהצפוי, כבר בעונתו הראשונה של המאמן ניק סיריאני.

בתפוח הגדול שום דבר לא משתנה, והענקים לא מתקדמים לשום מקום, אם כבר הולכים לאחור. ההגנה לא טובה, בהתקפה סקוואן בארקלי לא חוזר לעצמו אחרי הפציעה, ודניאל ג'ונס הוא לא זה שיוציא את העגלה מהבוץ העמוק בו היא נמצאת.

נתון מעניין – בארבעת המשחקים האחרונים יש לאיגלס יותר יארדים בריצה מאשר לחמש קבוצות בכל העונה. 

תחזית – האיגלס בכושר טוב לאחרונה, והג'ייאנטס יצליחו רק להקשות, לא יותר מכך. ניצחון לעיטים, וראשות הבית פתאום לא נראית רחוקה כל כך.

לרוץ הוא יודע טוב, ג'יילן הארטס (צילום: delawareonline.com)

ג'קסונוויל ג'גוארס (8-2)  – אטלנטה פלקונס (6-4)  (ג'קסונוויל, ראשון 23:05)

רק אתמול אטלנטה היתה קבוצה התקפית נטולת הגנה, אבל השנה היוצרות התהפכו, ופתאום ההגנה היא החלק החזק בקבוצה. לא שההגנה מציגה יכולת יוצאת דופן, אלא ירידה חדה במספרים של התקפת המסירה, כולל שלוש נקודות בלבד בשני המשחקים האחרונים. עושה הרושם שקרבה השעה לפרידה מכובדת מהקווטרבק מאט רייאן, לאחר 14 שנות שירות מסור.

אצל הג'גוארס כבר משחק קווטרבק העתיד, אבל התוצאות עד כה אינן מספקות. לטרוור לורנס יש פחות ט"ד מאשר חטיפות, אחוזי השלמה ורייטינג מהנמוכים בליגה לקווטרבק פותח, מזלו שמשחק הריצה בראשות ג'יימס רובינסון מראה סימני חיים.

נתון מעניין – ג'קסונוויל השיגה פחות מ-20 נקודות בשבעה משחקים העונה, רק לדטרויט יש יותר משחקים שכאלה.

תחזית – משחק לא איכותי במיוחד, בלי פייבוריטיות, ובסופו ינצחו היגוארים.

קום… אתה חייב לקום! מאט רייאן (צילום: sandiegouniontribune.com)

דנבר ברונקוס (5-5)  – לוס אנג'לס צ'רג'רס (4-6)  (דנבר, ראשון 23:05)

אם אתם רוצים לראות משחקים דרמטיים, תשריינו את המשחקים של הצ'רג'רס ביומן. רק שני משחקים העונה הוכרעו בפער גדול מט"ד בודד, כמו למשל הניצחון המותח במחזור האחרון מול הסטילרס.

הברומטר של הקבוצה היה ונשאר הקווטרבק ג'סטין הרברט, וחוץ ממשחק אחד, בכל פעם שהוא משיג רייטינג מסירה של מעל 100, הצ'רג'רס מנצחים. נראה איך הוא יתפקד מול אחת מהגנות המסירה היותר טובות בליגה.

בדנבר חוזרים משבוע החופש במאזן ורגשות חצויים. מצד אחד רואים את ראשות הבית בעין בלתי מזוינת, מצד שני הקבוצה רושמת רק ניצחון אחד על קבוצה במאזן חיובי, והבעיה הכרונית בעמדת הקווטרבק עדיין לא נפתרה.

נתון מעניין – דנבר היא הקבוצה היחידה בליגה עם שני רצים שרושמים מעל 500 יארדים העונה. הצ'רג'רס סופגים הכי הרבה יארדים בריצה למשחק העונה (145.1).

תחזית – קבוצה אחת תרוץ, השניה תמסור, וקשה מאוד לדעת מה ינצח את המשחק. עשינו אן דן דינו, ויצא צ'רג'רס.

מקום שני בליגה בט"ד כוללים, אוסטין אקלר (צילום: bleacherreport.com)

סאן פרנסיסקו פורטי ניינרס (5-5) – מינסוטה וויקינגס (5-5) (סאן פרנסיסקו, ראשון 23:25)

אם המשחק הזה היה נערך לפני שני מחזורים בלבד, היה ניתן להגדירו כדו קרב המאכזבות. עם שני ניצחונות רצופים ויכולת משופרת בהתאם, שתי הקבוצות פתאום עם הראש למעלה, ובתרחיש ריאלי אפילו הפלייאוף הוא הישג ריאלי עבורן.

השיפור בניינרס מגיע בעיקר בתחום הריצה, בשני צידי המגרש. בשני הניצחונות ההתקפה ביצעה יותר מפי שניים (!) מהלכי ריצה ממסירה, והגנת הריצה המחוררת פתאום הופכת לחומה בצורה, וסופגת כמעט שליש יארדים לעומת הממוצע השנתי.

במינסוטה לא רגילים שאלילת המזל מחייכת אליהם, אבל שני ניצחונות צמודים עושים פלאות לביטחון העצמי של השחקנים, רק שלאוהדים כבר לא נותרו שערות למרוט עם כל המשחקים הצמודים של הסגולים העונה.

נתון מעניין – לניינרס רק שלושה ניצחונות ב-15 המשחקים הביתיים האחרונים. כל שלושת הניצחונות היו מול הראמס.

תחזית – עם כל ערמת התקוות שנוצרה בשבועיים האחרונים, זה הולך להיות שברון לב לקבוצה שתפסיד. עושה רושם שמינסוטה קבוצה מגובשת טיפה יותר, והיא תנצח אחרי משחק צמוד, כמובן.

ביתי הוא מבצרי?? אצטדיון ליוויס (צילום:cladglobal.com)

גרין ביי פאקרס (3-8) – לוס אנג'לס ראמס (3-7), 23:25

קדימון אפשרי לאליפות ה-NFC כאשר אארון רודג'רס ישמח להישאר בלתי מנוצח בבית נגד הראמס בקריירה ואילו מת'יו סטאפורד ירצה לנקום על הקרבות שלהם יעוד מתקופתו בדטרויט.

רודג'רס התעלה על סטאפורד 12 פעמים מתוך 16 המפגשים הכללים שלהם עד כה, אך הפעם לסטאפורד יש כלים רציניים ואת שון מקווי לצידו. מספר 9 בכחול חווה עונה מעולה, הוא מוסר למעל 300 יארד, צבר 24 ט"ד (3 יותר מרודג'רס) ורק 8 חטיפות ומעמיד פאסר רייטינג של 106.1 לעונה.

מספר 12 בירוק, שנפצע באצבעות רגליו אך עדיין צפוי לשחק, יכול להעלות את קבוצתו למרחק חצי משחק מהקבוצה עם המאזן הטוב ביותר בליגה, האריזונה קארדינלס.

הימור: זה בכיס של ארהל'ה שינחיל לראמס הפסד שלישי ברציפות. 3 לגרין ביי בסיום.

בולטימור רייבנס (3-7) – קליבלנד בראונס (5-6), 03:20

סאנדיי נייט פוטבול מציג את מוליכת בית ה-AFC צפון נגד הקליבלנד בראונס שמוכרחים ניצחון על מנת להימנע מנפילה מתחת למאזן חיובי.

שתי הקבוצה מתבססות על משחק הריצה היעיל שלהן, שתיהן רצות למעל 150 יארד למשחק עד כה העונה. זה עבד להן בתחילת השנה, אך שתי ההתקפות הללו נתקעו בתקופה האחרונה. החומים מאוהיו שמו על הלוח 14 נקודות או פחות בחמישה משחקים העונה, כולל 4 מתוך 5 ההתחלות האחרונות של בייקר מייפילד בליינאפ. הרייבנס לא הצליחו לעבור 16 בשני משחקיהם האחרונים, פעם ראשונה מאז תקופת ג'ו פלאקו.

למאר ג'קסון, שהפסיד את המשחק האחרון בו פתח לפני שסופסל עם פציעה וראה את הניצחון על הברס מהצד, ינצח 7 מתוך 9 המשחקים בהם שיחק לאחר הפסד.

הימור: הרייבנס מתפוצצים עם ניצחון ב-21.

וושינגטון פוטבול טים (6-4) – סיאטל סיהוקס (7-3), 03:15

ההמשחק המסכם של המחזור מגיע בבירה כאשר קבוצת הפוטבול מארחת את הסיהוקס למפגש בין שתי קבוצות נואשות.

ההגנה של הסיהוקס מקבלת הרבה אש העונה, ובצדק. הם מרשים לקבוצות לדרוך עליהם ונמצאים במקום ה-28 בדירוג ההגנתי של הליגה, אך מאז שבוע 6, ההתקפה של פיט קארול שמה רק 246.2 יארד כולל למשחק, הנתון הנמוך ביותר בליגה. ראסל וילסון נראה כמו צל של עצמו אחרי הפציעה והוא עדיין ללא ט"ד במסירה בשמונת הרבעים האחרונים בהם שיחק.

מאידך, גם קבוצת הפוטבול לא מסובב ראשים, אך הם כעת ברצף של שני ניצחונות בהם טיילור הייניקי מסר 4 ט"ד ללא חטיפות עם דירוג מוסר של 127.0.

הימור: וושינגטון שומרת על הבית עם ניצחון דחוק בנקודה.

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. ,תודה על פריוויו מעולה ביותר. סחטיין על התמונות המצויינות. היום אני ב-1 במשחק של טנסי בניו אינגלנד, וב-4 ארמס בגרין ביי (המכוסה שלג). הטייטנס ניצחו את הפטריוטס 13-20 ב-AFC SWILD CARD בינואר, 2020, וניו אינגלנד רוצה רבנג' היום. בנשחק השני אני מחכה לראות את הווייד רסיבר של הפקרס דבנטה אדאמס נגד ה-CB של הרמס ג'לן ארמזי. בפעם האחרונה שהשתיים ניפגשו הפקרס ניצחו את הרמס ב-NFC פלייאוף.
    ב-8 בערב קליבלנד בבולטימור. ישנה הרבה שנאה בין שני הקלובים האלה שהולכת שנים אחורה.

  2. תודה, רק מלקרוא בא כבר לראות את המשחקים!
    באופן מעניין השבוע יש לנו רק מפגשי תחתית, אמצע וצמרת, אין ממש מפגשי קצוות. לדעתי המשחק המרתק יהיה בין הפטריוטס לטייטאנס, שמבטיח משחק איכותי טקטית, ונקווה שגם יהיה אקשן ברד זונס.
    אני אשים גם עין על הפאנת׳רס שלדעתי יכולים וצריכים לנצח את הדולפינס, ויהיה מעניין לראות מה יקרה בין הסטילרס לבנגלס, אני לא חושב שנצחון של הסטילרס יהיה כזו הפתעה, בטח לא כמו נצחון של פחי הזבל על הפאלקונס.

  3. אגב, השיפוט במשחק של הריידרס/קאובויז לא היה כזה מזעזע, היו איזה שתי קריאות שבהילוך החוזר נראו מגוכחות, אבל כל הזריקות שנשרקו שם היו לגיטימיות לגמרי, זו ה-בעיה של הפוטבול של ימינו, רוב מה שקורה במהלך משחק, כל משחק, הוא ברמה שאפשר לשרוק עליו, השאלה היא אם שורקים או לא. לפי החוקים נכון ל2021 צוות שיפוט יכול לשרוק על כל פליי, ריצה, תפיסה, הגנה, התקפה, יו ניים איט. מה שרוב השופטים מתעסקים בהם היום זה לא בעל מה לשרוק, אלא בעל מה לא לשרוק, כשלפעמים קורה שנופלים על צוות שמחליט לא להתעלם והתוצאה בהתאם. הדבר היחיד שנותר לקוות לו הוא שיבואו עוד משחקים כאלה עד שיבינו שמה בליגה שהם הרגו את המשחק, רק הexecutioners החליטו לא לבצע את גזר הדין.

  4. כל פעם שאני רואה את קאם ניוטון אני תוהה מי עיצב לו את הקסדה, אני מבין שזה צריך להכיל את העציץ ואת הווקי-טוקי, אבל זה נראה כאילו הוא לקח קסדה של מישהו אחר.

  5. נו, בדיוק תהיתי מה קרה שהג׳טס 3:0 ברבע השני, והנה הט״ד לטקסנס, בטח סגרו לא להתקיף רבע ראשון כמחווה של רצון טוב לאוהדי ניו יורק, ת׳נקסגיבינג וכל זה.

      1. א. אני לא צופה באף אחת, אני יושב על הרד זון של הרשת של הNFL ורואה את כל המהלכים, ורק משחקים של ראשון חמישי ושני רואה בנפרד.
        ב. לא ירדתי על הצ׳יפס, דיברתי על זה שלמרות שמהומס הציג בשליש הראשון של העונה יכולת די גרועה כולם עשו כאילו הם לא רואים כי זה מהומס. השאלה שלי היתה, בהנחה וזו היכולת שלו כל העונה האם עדיין הוא יהיה מועמד לMVP כי זה מהומס ולא משנה מה הוא עשה. הדיון הפך לאקדמי כשהוא יצא מהמשבר וחזר לתפקד, והצ׳יפס לא דוהרים לשום מקום, הם במאזן חיובי וטוב, אבל עדיין יש להם קצת לעשות לפני.

          1. כן, כי הם הראו יכולת, בעיקר בהתקפה של קבוצת מרכז טבלה, לא של קונטנדרים, ובכל זאת כל משחק ״הצ׳יפס ינצחו״ . ההנחה היא תמיד שמה שהיה הוא שיהיה, אין עליות וירידות, אם שחקן מוציא איקס יארד למשחק אז כל משחק הוא יוציא את האיקס הזה כאילו שזה לא ממוצע של עונה על עונה, וכו. לשמחת אוהדי קנזס סיטי זה כנראה דיון שישאר אקדמי העונה.

  6. שני המשחקים של קבוצות מניו יורק היו עם צד אחד בכחול מול הצד השני בירוק, אם כי לא היתה אחידות צבעית בזהות המנצחת.

        1. בד"כ אני רושם מה משחקי המחזור שלי, ורציתי גם להגיב למנחם שיעזוב את הפאטס-טייטאנס ויצפה בקולטס-בריידיס אבל התעצלתי
          .
          להחזרה הזו לא ציפיתי, כבר באתי לסגור את הקישור

            1. חחח זה נכון לצערי אבל אין לי כוח להתפזר יותר מדי

  7. נתון קצת הזוי, הוייקינגס לקחו את ההובלה בכל 11 המשחקים העונה. כלומר היו הראשונים לעלות על הלוח בכל משחק ששחקו עד עתה.

  8. כולם יודעים שמשחק הריצה של הרייבנס הוא נקודת החוזק שלהם, אבל אסור לשכוח שללמאר ג'קסון יש ידית להיכל התהילה, שתי זריקות בשני מהלכים, אחת הייל מרי והשניה בזמן שהוא בורח אחורה מההגנה וזורק תחת לחץ לט"ד שכולו היילייט ריל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט