לקראת מחזור 11 בNFL

מאת צוות הופס פוטבול: יניב שושני ועידו רבינוביץ'

הנה מגיע לו המחזור ה-11, וליגת ה- NFL מתחילה להיכנס לישורת האחרונה, שהולכת להיות צמודה ומותחת. בתפריט הפעם הבילס והקולטס במשחק שבו הן חייבות לנצח, הוויקינגס בהזדמנות אחרונה מול הפאקרס, הריידרס מארחים את הבאנגלס למשחק מסקרן, וכמובן הצ'יפס מול הקאובויס במאבק התקפות נוצץ.

אבל קודם כל, סיקור משחק יום חמישי.

אטלנטה פאלקונס (6-4)  –ניו אינגלנד פטריוטס (4-7) 25:0

זה לקח שנה וקצת, אבל הפטריוטס חזרו.

היה זה משחק כמו לקוח מספר הדרכה של ניו אינגלנד לקווטרבק רוקי, לא יותר מידי מסירות, ואלו יהיו מסירות קצרות, הרבה ריצות על מנת לשלוט בשעון המשחק, ואת השאר ההגנה תשלים. מאק ג'ונס הציג משחק סולידי ומדויק (22 מ-26), הבועט ניק פולט הוסיף עוד ארבעה שערי שדה, ואת התוצאה חתמה ההגנה המצוינת של הפטריוטס, עם פיק סיקס של הליינבקר הוותיק קייל ואן נוי, שהשאיר את מאט רייאן וקבוצתו על אפס נקודות.

ועכשיו, למרות מזג האוויר הקר, מתחילים בבפאלו להזיע, הסיוט שלהם בעשרים השנים האחרונות התעורר מחדש, ומפלס הלחץ עולה עד מאוד.

פריוויו למחזור 11

פילדלפיה איגלס (6-4)  –ניו אורלינס סיינטס (4-5) (פילדלפיה, ראשון 20:00)

מפגש מעניין בין התקפה שמדורגת שלישית ביארדים על הקרקע, לבין הגנה שספגה הכי מעט יארדים בריצה.

האיגלס אוהבים לרוץ, ואיך אפשר שלא כאשר יש לך קווטרבק כמו ג'יילןהארטס. שחקן השנה השניה מרבה לרוץ בכל הזדמנות, ובשלושת המשחקים האחרונים האיגלס משיגים יותר יארדים בריצה מאשר במסירה, גם בגלל חולשה מתמשכת של התקפת המסירה.

גם לסיינטס התקפת מסירה בין הגרועות בליגה, אבל הגנת הריצה לעומת זאת מדורגת ראשונה באי ספיגת יארדים על הקרקע. באם הגנת הקדושים תצליח לעצור את המשחק הקרקעי של האיגלס, הם יהיו במצב טוב לנצח את המשחק.

נתון מעניין –האיגלס ירדו ממאה יארדים בריצה רק בשני משחקים העונה, הסיינט ספגו יותר ממאה יארדים על הקרקע רק פעם אחת כל העונה.

תחזית – שתי הקבוצות רושמות העונה ניצחונות מפתיעים מול הפסדים מפתיעים לא פחות, וכל תוצאה אפשרית בינהן. נהמר שיהיו אלו הסיינטס שיחגגו בסוף המשחק, ויחזיקו בחיים את המאבק על ראשות הבית שלהם.

אחד מאלו שאמורים לעצור את ריצת האיגלס, הליינבקר דמאריו דייוויס (צילום: theadvocate.com)

קרוליינה פאנת'רס (5-5)–וושינגטון פוטבול טים (6-3) (שארלוט, ראשון 20:00)

המשחק מול הבאקנירס בשבוע שעבר היה דוגמה למה שקיוו לראות השנה בוושינגטון, הגנה חזקה ושיפור בהתקפה לעומת שנים עברו. תכניות לחוד ומציאות לחוד, הגנת המסירה התדרדרה ממקום שני בעונה הקודמת לאחת מהגרועות בליגה, התקפת המסירה לא מצליחה להתרומם, ורק הגנת והתקפת הריצה עוד מתפקדות בצורה סבירה.

הפאנת'רס מגיעים למשחק מחייכים ומלאי ביטחון לאחר הניצחון המפתיע על הקארדינלס החזקים בשבוע שעבר, ורק סאםדארנולד לא הצטרף לחגיגות, כאשר הקריירה שלו הולכת מדחי אל דחי. קאם ניוטון, שחזר לקבוצה לאחר שנת גלות, אמור לפתוח מול וושינגטון, ויהיה מעניין לראות אותו במשחק שלם, ולא רק קרוב לאנד זון.

נתון מעניין – הפאנת'רס ספגו הכי קצת יארדים במסירה בליגה, הפוטבול טים נמצאים במקום ה-30 מלמטה בצבירת יארדים באוויר.

תחזית – שום תוצאה לא תפתיע במשחק הזה, ורוב הסיכויים שנחזה בהתמודדות צמודה ושוות כוחות. את הניצחון ניתן לפנתרים, בעיקר בזכות ההגנה.

חזרתי! קאם ניוטון (צילום: usatoday.com)

קליבלנד בראונס (5-5)–דטרויט ליונס (1-8-0) (קליבלנד, ראשון 20:00)

מה עובר על הבראונס לאחרונה? ארבעה הפסדים בששת המשחקים האחרונים, התפרקות מוחלטת מול הפטריוטס בשבוע בעבר, ומזלם ששאר הקבוצות בבית לא משכנעות גם הן, כך שהמאבק על ראשות הבית עדיין פתוח לרווחה.

על הליונס אין צורך לשאול מה עובר עליהם לאחרונה, הם פשוט ממשיכים באותה יכולת ירודה כמו בשלוש השנים האחרונות. לפחות החשש לגבי עונה של 17 הפסדים הוסר, עכשיו נשאר רק להשיג ניצחון, על מנת לא לחזור על "ההישג" של עונת 2008 הנודעת לשמצה.

נתון מעניין – הבראונס רושמים ממוצע של 154.1 יארדים בריצה למשחק, מקום שני בליגה. דטרויט סופגת 135.7 יארדים בריצה למשחק, רק שתי קבוצות בליגה גרועות ממנה בתחום זה. 

תחזית –כמה טוב שהליונס מגיעים העירה, אפשר להתאושש על חשבונם ולשפר עד מאוד את מצב הרוח של הקבוצה. ניצחון לבראונס, והליונס יחפשו הזדמנות אחרת לניצחון ראשון העונה.

בקליבלנד מייחלים לחזרתו עקב פרוטוקול הקורונה, ניק צ'אב (צילום: wkbn.com)

ניו יורק ג'טס (7-2) – מיאמי דולפינס (7-3), 20:00

הדולפינס מקווים להשיג את ניצחונם השלישי ברצף כאשר הם מתארחים בניו ג'רזי אצל הג'טס. מיאמי לקחו 6 מ-7 המשחקים האחרונים בהם התמודדו מול הג'טס ובכך השוו את סדרת כל הזמנים שלהם בתוצאה 55-55-1, בהכנה לשובר שיוון (לא) דרמטי הערב.

הדולפינס חנקו את הג'טס בעונה שעברה מבחינה הגנתית, הרשו רק 3 נקודות בשני המשחקים שלהם ושיתקו לגמרי את ג'ו פלאקו, שגם היום ייכנס כמחליף לזאק ווילסון הפצוע ומייק וייט המאכזב. פלאקו לא ניצח משחק במדי הג'טס בארבעת ניסיונותיו, והוא במאזן שלילי של 13 הפסדים ל-2 ניצחונות מאז 2018.

מיאמי מגיעה לאחר שבוע וחצי מנוחה אחרי משחקם הטוב ביותר העונה נגד הבולטימור רייבנס ביום חמישי, בו לא נתנו מנוחה ללמאר ג'קסון לרגע.

הימור: מיאמי לוקחים ב-7.

ההגנה שלו שוב תחטוף מעל 30 נקודות? סאלה

באפלו בילס (3-6) – אינדיאנפוליס קולטס (5-5), 20:00

משחק קריטי עם השלכות פלייאוף חשובות לשתי הקבוצות כאשר הפרסות ינסו להמם את הבילס בבאפלו ולעלות למאזן חיובי לראשונה העונה.

הקולטס של פרנק רייך עושים לעצמם הרגל רע של התחלת עונות ברגיעה מוגזמת, אך כמו בפעם שעברה, הם חזרו למקומם וינסו להתחרות על כרטיס לפלייאוף בקונפרנס המשוגע שהוא ה-AFC. הם יסתמכו על הרץ האחורי הטוב ביותר בליגה העונה, הלוא הוא ג'ונתן טיילור, שרץ ל-109.4 יארד למשחק, 6.4 לנשיאה ו-9 ט"ד בשבעת המשחקים האחרונים שלו. טיילור והתקפת הריצה הרביעית בטיבה בליגה ייאלצו להתמודד עול ההגנה האימתנית של הבילס, שהרשו 24 נקודות או פחות ב-8 מ-9 המשחקים האחרונים שלהם (מובילים את הליגה בקטגוריה הזו).

זהו משחק חשוב בשביל ג'וש אלן, שצריך לתת הצהרה מול קבוצה חזקה כמו אינדי לאחר הכישלון לפני שבועיים נגד ג'קסונוויל.

הימור: באפלו תשתק ותנצח ב-10.

יחתוך את הגנת הבילס? ג'ונתן טיילר

טנסי טייטאנס (2-8) – יוסטון טקסנס (8-1), 20:00

הטיטאנים ישמחו שלא למעוד בפעם השנייה העונה מול קבוצה עם ניצחון אחד או פחות כאשר הם מארחים את יריבת הבית שלהם מטקסס.

למרות החסרון של דריק הנרי ומעל תריסר שחקנים שנמצאים ב-IR, מייק ורייבל עדיין הצליח להוביל את חניכיו לרצף של 6 ניצחונות רצופים, הארוך ביותר של טנסי מאז עונת 2008. הם כעת מובילים את הקונפרנס עם פער בריא מהבילס והרייבנס, שתיהן עם הפסד יותר ו-2 ניצחונות פחות.

הם לא צפויים להתקשות מול יוסטון, קבוצה שהפסידה 8 משחקים רצופים מאז הניצחון בשבוע הראשון מול ג'קסונוויל ומציגים את ההתקפה הגרועה בליגה.

לטייטאנס יש יותר ניצחונות מכל קבוצה בקונפרנס והם מסיימים את העונה עם הלו"ז הקליל ביותר. בדרך הבטוחה לשבוע ביי אם לא יפשלו בהמשך הדרך.

הימור: 21 לטייטאנס בשיוט קליל.

הנרי מי? מייק ורייבל

מיניסוטה וייקינגס (5-4) – גרין ביי פאקרס (2-8), 20:00

קרב עיקש בין שתי יריבות בית מרות יתרחש בחלון המוקדם כאשר הויקינגים יארחו את ראשי הגבינה בביתם.

הוייקינגס אמנם נמצאים במאזן שלילי, אך כל אחד מחמשת ההפסדים שלהם הגיע בהפרש פוזשן אחד בלבד, הנתון הגבוה ביותר ב-NFL להפסדים כאלו העונה. קירק קאזינס ממשיך לנווט את הספינה בצורה איכותית – הוא מסר 18 ט"ד העונה ורק 2 חטיפות, היחס הטוב ביותר של קוורטרבק ממיניסוטה אי פעם עם מינימום של 200 ניסיונות מסירה.

אארון רודג'רס גם חוה עונה מצוינת נוספת תחת מאט לפלור, הוא ניצח את הסגולים 14 פעמים, הנתון השני הכי גבוה אחרי ברט פארב שהשיג 17.

יהיה מסקרן לראות את קרב התופסים בין דוונטה אדאמס לג'סטין ג'פרסון, שניים מהיעילים ביותר בליגה בעמדתם.

הימור: אלך על הפתעה ואקח את מיניסוטה ב-3.

לא מוערך מספיק? קירק קאזינס

ג'קסונוויל ג'גוארס (7-2) – סאן פרנסיסקו פורטיניינרס (5-4) (ג'קסונוויל, ראשון 23:05)

עד המשחק מול הראמס, הניינרס לא הציגו יכולת משכנעת, גם לא בניצחונות. התצוגה הדומיננטית בשבוע שעבר, הן בהתקפה והן בהגנה, הביאו לשיח מחודש על הקבוצה, ואפילו הוזכרה העפלה לפלייאוף, מה שניצחון אחד יכול לעשות לפעמים.

אבל המשחק בג'קסונוויל לא יהיה טיול בפארק, ממש לא. הג'גוארס ניצחו את הבילס החזקים לפני שבועיים, לא היו רחוקים מלהפתיע שוב באינדיאנפוליס במחזור הקודם, ומול הגנת הריצה החלשה של הניינרס, שיחזור של משחק הריצה מול הקולטס יכול להביא ניצחון שלישי בחמשת המחזורים האחרונים ליגוארים המשתפרים.

נתון מעניין – ג'ימי גאראפולו רושם שלושה משחקים רצופים של מעל 100 רייטינג מסירה, לראשונה מאז סיום עונת 2019.

תחזית – משחק מאוד חשוב עבור שתי הקבוצות, כל אחת ושאיפותיה היא. ניצחון של הג'גוארס, והשיפור בקבוצה מתחיל לתת אותותיו גם בתוצאות. ניצחון של הניינרס יביא אותם למאזן חצוי, ויוסיף ביטחון ומומנטום להמשך הדרך. נלך עם הקבוצה האורחת, ניצחון לאדומים/זהובים מהמפרץ.

סיבות טובות לחייך, ג'ימי גאראפולו (צילום: ninernoise.com)

שיקאגו ברס (6-3)– בולטימור רייבנס (3-6) (שיקאגו, ראשון 20:00)

הברס חוזרים משבוע חופש, ועם ארבעה הפסדים רצופים הם לא נראים טוב, ממש לא. עד שההתקפה מראה סימני חיים קלושים, כשהיא עוברת מול הסטילרס את רף ה-400 יארדים לראשונה העונה, באה ההגנה והורסת גם את זה.

הבעיה של הגנת הברס היא בעיקר כנגד הריצה, ועכשיו נופלת עליהם הקבוצה שהשיגה הכי הרבה יארדים בריצה, ואם בשיקאגו לא יצרו את צעדיו (תרתי משמע) של לאמאר ג'קסון, מצפה להם משחק ארוך ומתיש מול אחת מההתקפות הטובות בליגה.

הרייבנס עצמם ינסו לשכוח את ההפסד המפתיע לדולפינס, ובעיקר יצטרכו לשפר את ההגנה של קו ההגנה הקדמי על ג'קסון, שסופג יותר מידי סאקים במשחקים האחרונים.

נתון מעניין – לרייבנס 12 ניצחונות רצופים על יריבות מה- NFC, הרצף הפעיל הכי ארוך בליגה.

(עדכון: יש סיכוי שלאמאר ג'קסון לא יוכל להשתתף במשחק הערב עקב מחלה, טיילר הנטלי יחליף אותו במקרה הזה. בכל מקרה, זה יהיה בלי מרקיז "הוליווד" בראון, התופס המוביל של הקבוצה, שנקבע שהוא בחוץ עקב פציעה.)

תחזית – כמו שדברים נראים העונה, ניצחון של הברס תהיה רק עוד אחת מההפתעות שראינו השנה. אבל לרייבנס יש יותר מידי כלים בהגנה ובהתקפה מלהפסיד פעמיים ברציפות לקבוצות פחות טובות ממנה, והיא תנצח משחק לא קל בשיקאגו הקרה.

השנה הוא מוסר הרבה יותר,לאמאר ג'קסון (צילום: baltimorebeatdown.com)

לאס ווגאס ריידרס (4-5) – סינסינטי בנגלס (4-5), 23:05

רק אחת תשאיר עם מאזן חיובי – החור השחור של ווגאס מקבל לידיו את הסינסינטי בנגלס למשחק רותח וחשוב שפותח את חלון המשחקים המאוחר.

הבנגלס יכלו להוביל את ה-AFC עם ניצחון על הג'טס לפני שבועיים, אך נכנסו לטלטלה, הפסידו לסילונים ולקליבלנד בראונס שבוע לאחר מכן וכעת הם נמצאים במשחק שהם מוכרחים לנצח באחד מהמגרשים הקשים ביותר להתארח בהם.

גם הריידרס נמצאים במהלכו של רצף 2 הפסדים לאחר שהפילו משחקים לניו יורק ג'איינטס ויריבתם מקנזס סיטי. בארבעת השבועות לאחר המשחק הערב הם ייאלצו להתמודד עם הקאובויז בדאלאס, הצ'יפס בארווהד והבראונס בקליבלנד. לו"ז לא סימפטי, במיוחד בהתחשב בנטייה שלהם להפסיד הרבה בחצי השנה של העונה לאחר התחלות טובות.

הימור: קבוצת הבית עם היתרון כאן, 3 הפרש ריידרס.

קנזס סיטי צ'יפס (4-6) – דאלאס קאובויז (2-7), 23:25

המשחק הנפיץ ביותר של המחזור מגיע כאשר הצ'יפס הרועשים משתוקקים להמשיך את רצף הניצחונות נגד הקאובויז האימתניים שמגיעים למיזורי.

לאחר תצוגת הענק של פטריק מהומס בשבוע שעבר, הוא החזיר עצמו למירוץ ה-MVP לאחר כמה שבועות פושרים בסטנדרטים שלו. בינתיים, הקווטרטבק בצד השני נראה עוד יותר טוב העונה, זהו דאק פרסקוט שניצח 7 מ-8 המשחקים האחרונים שלו.

שתי הקבוצות מציגות את ההתקפות עם הכי הרבה יארדים בליגה העונה, קנזס סיטי במקום הראשון ודאלאס במקום השני. מה שטרפד את המשחקים של הצ'יפס עד כה היו איבודי הכדור המרובים שכמעט ולא הגיעו בעונה שעברה, במיוחד ביחס למסירות הארוכות והסיכונים שלקח מהומס מאז ומעולם.

הצ'יפס ניצחו את עשרת המשחקים האחרונים שלה נגד קבוצות מהקונפרנס המקביל, ההפסד האחרון היה נגד גרין ביי ב-2019.

הימור: משחק שיתעלה מעל 70 נקודות משותפות ויסתיים בניצחון בט"ד למקומיים.

כוח התקפי ללא תחרות. פרסקוט ומהומס.

סיאטל סיהוקס (6-3) – אריזונה קארדינלס (2-8) (סיאטל, ראשון 23:25)

הפעם האחרונה שאריזונה הביטה על סיאטל מלמעלה בטבלת הבית היתה אי שם ב-2015. אבל מאז זרמו הרבה מים בנהר הירוק, הסיהוקס עומדים לסיים עונה במאזן שלילי, לראשונה בעידן ראסל ווילסון, והגיע הזמן לבנייה מחדש.

אריזונה לעומת זאת מגיעה לשיאה בשנה השלישית לעידן המאמן קליף קינגסבורי והקווטרבק קיילר מוריי, יש איזון בריא בין ההתקפה להגנה, ולמרות ההפסד המפתיע לפאנת'רס במחזור האחרון, הקארדינלס עדיין מחזיקים במאזן הטוב בליגה, והם אמורים לדבר חזק גם בפלייאוף המתקרב.

נתון מעניין – הסיהוקס רושמים העונה 4 משחקים עם פחות מ-250 יארדים כוללים. בשלוש העונות הקודמות גם יחד נרשמו רק שני משחקים שכאלה לחובתם.

תחזית – קיילר מוריי ודיאנדרה הופקינס עדיין בספק למשחק, ובלעדיהם הקארדינלס יתקשו לנצח את הסיהוקס. ועדיין, אריזונה עדיפה על סיאטל, והיא גם תנצח את המשחק.

פעם ראשונה בקריירה עם אפס נקודות במשחק, ווילסון (צילום:sports.mynorthwest.com)

לוס אנג'לס צ'רג'רס (4-5) – פיטסבורג סטילרס (1-3-5) (לוס אנג'לס, שני 03:20)

משחק ליל ראשון יפגיש שתי קבוצות עם לא מעט בעיות, למרות המאזן החיובי שלהן. 

הקבוצה הביתית מאבדת גובה עם שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים, הרבה בגלל הגנת ריצה מזעזעת שסופגת הכי הרבה יארדים בליגה, וגם בגלל חולשה של הקווטרבק ג'סטין הרברט, שבשלושת ההפסדים השיג  4 ט"ד מול 4 חטיפות, לא סטטיסטיקה שרצוי להוסיף לרזומה.

אצל הסטילרס המצב די הפוך, עם הגנה חזקה ויציבה, אבל התקפה שמתקשה לייצר נקודות, ונמצאת רק במיקום ה-25 בליגה בתחום זה. זה עדיין לא מורגש מבחינת התוצאות, אולם תיקו בבית מול אחת מהקבוצות  החלשות בליגה בהחלט מהווה תמרור אזהרה.  בעת כתיבת שורות אלו, בן רות'לסברגר עדיין בספק למשחק עקב פרוטוקול קורונה, ולמרות ששיאו כבר הרבה מאחוריו, מחליפו מייסון רודולף מראה יכולת אפילו טובה פחות, כך שחסרונו של ביג בן יורגש בהחלט.

נתון מעניין –לסטילרס יש 22.6 אחוזי בליץ העונה, הנתון הנמוך ביותר שלהם מאז עונת 2016. עייפות החומר?

תחזית – לשתי הקבוצות שאיפות פלייאוף, וכל ניצחון חשוב, בטח בבתים הצפופים שלהן. לצ'רג'רס יתרון התקפי, לסטילרס יתרון הגנתי, והמשחק יכול ללכת לכל כיוון. נהמר על הכיוון ההתקפי, ניצחון לצ'רג'רס.

תסמונת העונה השניה? ג'סטין הרברט  (צילום: pff.com)

טמפה ביי באקנירס (3-6) – ניו יורק ג'איינטס (6-3), 03:15

המשחק שחותם את המחזור מציג קרב מעניין בין שתי קבוצות עם מאזנים הפוכים, כאשר ביג בלו יורדים דרומה לפלורידה לאצטדיון ריימונד ג'יימס למפגש עם האלופה היוצאת.

טמפה ביי לא הפסידה עד כה בארבעת משחקי הבית שלה, ולא סביר כי הרצף ייגדע בלילה שבין שני לשלישי.

נכון, בריידי התקשה היסטורית מול התכולים מהפתוח הגדול (מאזן 3-3 עם שני הפסדים בסופרבול בששת המשחקים שנגמרו בהפרש 4 או פחות), אבל הוא משחק ברמת MVP העונה וההגנה של הג'איינטס בינונית ביום טוב.

בריידי מסר 18 ט"ד ו-2 אינטרספשנס בלבד בארבעת משחקי הבית שלו העונה. הוא מסר 9 ט"ד ו-5 חטיפות מחוץ לטמפה ביי.

הימור: 17 לבריידי וחבריו שלא יזיעו רבות.

לפוסט הזה יש 60 תגובות

  1. תענוג, תודה על עוד פריוויו משובח.
    אם אני באפלו, אני לא מזיע יותר מדי. יותר משההתקפה של הפטריוטס שלטה במשחק, ההגנה שלהם שלטה. בכלל אפשר לראות פה pattern במשחקי חמישי, חצי ראשון כלום לא זז, ההתקפות לא מצליחות לחבר שני דאונים לדרייב, ואז מי שיש לו הגנות טובות יותר מרים הילוך, ההתקפה היריבה עולה לגג דקה שתיים ויורדת, הגנת היריב נופלת מהרגלים (העיפות גם ככה, חמישי וזה) והקריסה מובטחת. האם לפטריוטס "יש את זה" בתנאים רגילים? אין לי מושג, אבל אני מאמין שנגלה בהמשך העונה.
    סימנתם יפה את האיגלס נגד הסיינטס, אני חושב שזה יכול להיות המשחק של המחזור, בוודאי לחובבי משחק הריצה (והגנות) כמוני. (לחובבי ריצה בלי הגנות, בולטימור מתארחת בשיקגו). מהצד השני הג'טס והדולפינס במפגש שיזכיר את המערכון ההוא של מונטי פייתון בו המשתתפים מנסים לגרום זה לזה להחליק על קליפת בננה וליפול על עוגת קצפת.
    קצת מוזר לי הניסוח "הג'אגוארס ניצחו" וכן הלאה. פח הזבל מג'קסונוויל לא במצב לנצח אף אחד, הבילס שחקו משחק גרוע ש25 קבוצות אחרות היו מוציאות מולם חמישה ט"ד ולא 3 שערי שדה.
    מעניין לשמוע חוויות מהריידרס החדשים, עכשיו שנגזלו מאוהדיהם השרופים שבקולוסיאום והועברו לאצטדיון מלא בסתם כאלה שבאו לעשות שמייח. ואם כבר אצטדיון ביתי, דווקא ההגנות של דאלאס הן אלה שיותר מעניינות אותי, במיוחד שמהומס פתאום כבר לא בעונה רעה בזכות משחק אחד טוב (הלוואי על כולנו MVP על שבוע אחד נורמלי אחרי תשעה לא משהו). נתראה בארוהד.

    1. מאכזבת העונה לmvp, כמו שנכתב בפרוויו – "מה שניצחון אחד יכול לעשות לפעמים" 🙂
      לא יודע איך בכלל להתייחס לניצחון על הריידרס במצבם הנוכחי.
      לפחות הם מנצחים את המשחקים שהם צריכים לנצח, בניגוד לטמפה נניח.

  2. נכון לעכשיו 16:00 לאמאר בחוץ , העונה של הרייבנס כנראה תיגמר במידה שיפסידו ובהתחשב במשחקים שנותרו .
    לגבי הרצף נגד הקונפרנס השני ( NFC ) כל 12 הניצחונות הם של לאמאר שמאז שהחליף את פלאקו לא הפסיד לקבוצה מה NFC הוא כבר ניצח את כל הקבוצות בחטיבה שלו ועוד ארבע נותרו ( שיקגו , גריין ביי השנה , הפנתרס והסיינט בשנה הבאה ) לנצח את כל קבוצות הליגה

  3. יום משחקים מוזר בו אין אף משחק של מנצחת אמיתית נגד מנצחת אמיתית. השאלה היא אם צריכים להתחיל לחשוש בק'שר לתום בריידי. לדעתי לא. הטופ קוורטרבק יודעים לחזור מיד אחרי משחק חלש. תראו את פטריק מהומס.
    עוד שאלות לקוורטרבקים: עכשיו שראסח וילסון בריא, האם הוא ניוכל להביא את הסיהאוקס לפלייאוף? האם ג'לן הרטס הוא הפתרון לעמדת הקוורטרבק באיגלס? האם קם ניוטון שחזר לשחק יכול להביא את הפנתרס לפלייאוף?
    אנח היום בניו אורלינס בפילדלפיה ובערב נהגאיינטס בטמפה ביי

  4. "אלך על הפתעה ואקח את מיני ב3"…כמה יפה, כמה נפלא וכמה מנותק…הלוואי. לא רואה את זה קורה. אבל מי יודע, לויקינגס בכל עונה יש ניצחון אחד מרהיב במשחק חשוב. אחד. אולי זה יהיה הערב.

  5. תודה, אחלה פריוויו
    .
    הערה קטנה, טיילור הוא לא הרץ האחורי הטוב בליגה, רק הרץ האחורי הטוב בליגה שאינו פצוע.

  6. תודה על הפרוויו.
    באפלו ניראו מועמדים בכירים ללכת עד הסוף עד לא מזמן, הפסד השבוע ואולי כבר אפשר לדבר על משבר.
    צ'יפס-קאובויז – לשתי הקבוצות יש מה להוכיח, הצ'יפס נדמה לי שלא ניצחו קבוצה במאזן חיובי (עם הQB1 משחק) והקאובויז.. הם הקאובויז. והיתה גם התבוסה לדנבר לפני שבועיים (עם כל הכבוד לנצחון על אטלנטה מאז). אף אחת מהקבוצות לא מפורסמת בהגנה שלהם אז לא יודע כמה התפוצצות התקפית תעיד על משהו, עדיין יהיה מעניין.

    הפטריוטס נראים טוב, אבל ה4 משחקים הקרובים (טיטאנס, בילס, קולטס, בילס) יהיו מבחן קצת יותר רציני.
    איכשהו למרות המאזן קשה לי לראות בפאקרס קבוצה שתלך עד הסוף, תמיד מרגיש לי שמ(י)שהו שם חלש מנטלית. קצת הפוך מהבאקס שלא ממש מרשימים ועדיין קשה להמר נגדם(\ו) כשיגיע הפלייאוף.
    צ'ארג'רס\בנגלס – QB שנה שניה, הייפ לתקופה מסויימת, שתיהן קצת נרגעו בינתיים אבל סה"כ הראו התקדמות ופוטנציאל. פלייאוף ייתן טעם מתוק לסיום העונה אבל הקבוצות שמולן (סטילרס\ריידרס), גם אם לא בשיאן\בבלגאן, לא מנמושות הליגה.

  7. קלאסי, פשוט קלאסי, ג'פרסון מממש את העליונות של הסגולים על האורזים והסתומים האלה מחטיאים את האקסטרה פוינט..די, די לא נשארו לי כבר שערות לתלוש…

    1. וואו.. אז קבל בתמורה עוד נתון הזוי: הויקינגס הובילו השנה ביתרון של 7 נקודות בכל משחק!
      ועדיין מתחת ל500..
      מה זה אומר??!

  8. נראה טוב, נראה טוב..טפו טפו…רק שהאקסטרה פוינט לא תחזור לנגוס לנו התחת..
    16:3, בתוך הרבע השני…וארון עוד לא מצא את המוג'ו שלו…טפו טפו כאמור..

  9. בפורמה שבה רוג׳רס חזר בויסקונסין עוד יחליפו חובת חיסון קורונה בחובת שימוש בתרופות הומאופתיות או מה שהוא לא לקח.

  10. טוב, באפלו צריכים להתחיל להזיע, אבל לא בגלל הפטריוטס, אלא בגלל היכולת הנוכחית שלהם שלא ממש לוקחת אותם לשום מקום חיובי.

  11. קאזינס אוסף מספרים, נמנע מחטיפות, עוד יארד ועוד רייטינג שמטפס..די, נמאס לי..אני צריך QB שיינצח לי משחקים..איזה פארב או מייקל ויק (מינוס הכלבים כמובן..). רייטינג בתחת שלי. תן ל W's..
    (ובעודי מחרטט מילים אלו, קפטן קירק שולח עוד לייזר קטלני לTD.. ניחוס הפוך כבר הוזכר כאן..)

  12. תודה.
    נראה לי שיש כאן טעות:
    "לאס ווגאס ריידרס (4-5) – סינסינטי בנגלס (4-5), 23:05
    רק אחת תשאיר עם מאזן חיובי.." –
    אם יש תיקו שתיהן נשארות עם מאזן חיובי

  13. כצפוי, ג׳קסונוויל הצליחו להשיג עוד שער שדה, רק שהפעם היריבה ממול לא הסתפקה בשער משלה, אלא שולחת כדורים לאנדזון.

  14. והנה מתחיל הרבע הרביעי (לא כולל הארכות) המקולל של הויקינגס. כמו לראות תאונה בהילוך איטי. פריים אחר פריים..הנה הפגוש גולש ומתרסק אל העץ והנה עוד איבוד ועוד פירסט דאון ליריב.. הוייקינגס שוב מפסידים ונותרים מחוץ לתחרות.

      1. הוויקינגס פעמיים השאירו את ההתקפה של הפאקרס חופשיים לעמוד ולבחור לאן לזרוק ולאן לרוץ, והתוצאה בהתאם.

    1. אני מאמין בשיוויון קוסמי, בצדק קיומי, בכך שהגלגל נע בכיוון מסוים.. בתור אתאיסט גמור אני מאמין גם בסטטיסטיקה..הוייקינגס ינצחו בהארכה..למרות הInterseption שהרגע התרחשה..

  15. קאם ניוטון נראה כאילו הוא לבש בטעות קסדה של מישהו אחר. עוד מהפך בבולטימור! דווקא התהפכה לי התחזית, והסיינטס איגלס היה המשחק בלי ההגנות, ודווקא בולטימור שיקגו תוצאה נמוכה.

  16. "הצ'יפס מול הקאובויס במאבק התקפות נוצץ."
    "המשחק הנפיץ ביותר של המחזור"
    "משחק שיתעלה מעל 70 נקודות משותפות"

    בינתיים תחילת רבע רביעי 25 נק' משותפות.

    1. זה מאוד כצפוי. כמו שיש לך שני לוחמי MMA שמצטיינים בקרבות קרקע, אז כל הקרב הם על הרגליים מחליפים מהלומות, שתי קבוצות כדורסל שמצטיינות בקליעה מרחוק אז כל המשחק הן דוחפות כדורים פנימה. שני הצדדים יודעים שלצד השני יש התקפה אימתנית, אז רוב הדגש הלך להגנות. והפוך, משחק שצפוי להיות הגנות בלבד נגמר בתוצאה 53-30

  17. מיניסוטה בחיים, in the playoff hunt..עדיין..
    שבוע הבא נוסעים מערבה ל'פריסקו..
    לילה טוב חברים.
    כמה נעים להירדם עם חיוך מנצח על הפנים.

      1. הניינרס אכן בסדרת נצחונות (שניים ליתר דיוק…) אבל פחות בגלל שמצאו את ה Identity ויותר בגלל שכמה שחקני מפתח, קיטל ובוסה בראשם, חזרו לשחק.
        עדיין, הם לא נראו לי כמו חומר לפוסט סיזן והלוואי שאתבדה אבל למרות הלוח הקל שנשאר להם (בין היתר עם הסיהוקס, הפלקונס והטקסנס) הם לא דומים לקבוצת פלייאוף.

        1. אני מסכים איתך שהסיכוי שהניינרס יגיעו לפלייאוף הוא מתחת לקלוש, אבל את בוסה יש להם מתחילת העונה וקיטל לא דומיננטי כמו שהיה בעונות עברו.
          ההבדל? שאנאהן חזר ליתרונות הטבעיים של הניינרס. משחק ריצה חזק, מסירות קצרות ויארדים אחרי התפיסה. שאנאהן הפסיק לנסות להפוך את ג'ימי למישהו שסוחב את הקבוצה על הכתפיים ובתמורה גארופולו גומל לו בניהול משחק מצויין עם פה ושם מסירות קצרות ומדוייקות (ברובן) והרבה פחות טעויות.
          ברנדון איוק מתחיל סוף סוף להחזיר דיבידנדים וביחד עם דיבו וקיטל, להגנת היריב קשה מאוד לדעת מאיפה זה יבוא להם.
          מתי שהוא בקרוב, גם את זה יצליחו לפענח. השאלה מה תהיה התשובה אז, והתשובה הזו תקבע אם הם יגעיו השנה לאן שהוא או לא.

          1. אני לא כזה עוקב אחרי הניינרס אבל למה ששנהאן לא ישחק ככה כביכול אחרי אותה עונת סופרבול? ולאן נעלם ראחים מוסרט?

            1. כי הוא התאהב בתדמית הגאון וחייב להמציא את הקבוצה מחדש. אני חושב שהוא רצה לבנות על הקיים ולהוסיף מימד של משחק אויר. לקח לו קצת זמן לגלות שגארופולו הוא לא ממש הפתרון לזה.
              רחים מוסטרט נפצע במשחק הראשון של העונה. פציעה דורשת ניתוח שמסיים עבורו את העונה.

            2. תודה

  18. הקאובויס התפוצצו עם עוד 3 נקודות ברבע הרביעי.
    ההגנה של הצ'יפס שיתקה את ההתקפה "הנפיצה" של דאלאס וההתקפה ניצחה עם מה שההגנה היריבה נתנה להם (מהלכים קצרים\בינוניים) יש מצב שזה יותר משמעותי בשבילם מ'להתפוצץ' עם 40 נק'.
    .
    כיף לראות את התהליך של הבנגלס.
    .
    לייקרס ב15- מול דטרויט, לברון הורחק, ג'ורדן וראס על המגרש.
    לילה טוב 🙂

כתיבת תגובה

סגירת תפריט