מעורב הופס ליום רביעי: הווריורס הורידה לנטס את המכנסיים בברוקלין / מנחם לס

1.הווריורס הגיעו לברוקלין, וגרמו לנטס להיראות כקבוצה מסכנה המחפשת פתרון לעצור את ההשפלה, וככל שהיא מנסה יותר היא מפשלת יותר

מה ראיתי אמש?

1)קבוצה הנקראית גולדן סטייט ווריורס שיש לה מצביא, מנהיג, ומוציא לפועל בשם סטפן קרי, אבל היא הרבה יותר מסטפן קרי: היא דריימונד גרין. ודמיון לי. היא אנדרו ויגינס ואוטו ג'וניור, וג'ורדן פול, ואפילו ג'ונתן קמינגה מהקונגו. קניון לוני. אפילו אנדרה איגודלה נולד מחדש.

2) הווריורס נראית צעירה, רעננה, קפיצית. היא מעבירה כדור במהירות משחקן לשחקן. משתמשת בסוויצ'ים, סקרינים, שינויי מקום. עזרה בהגנה.

3) הנטס, לעומתה, נראית מבוגרת. משחקה מתבסס על ג'יימס הארדן וקווין דוראנט, והם מכריחים אותם דברים אפילו שלא הולך. הרבע השלישי גרם לי ממש כאב: לא נעים לראות את קווין דוראנט, שמאומה לא הולך לו, מנסה שוב ושוב להכריח זריקות. מאומה לא ניכנס והוא מתעקש לזרוק אפילו יותר. ג'יימס הארדן חזר לסורו כשהוא מחזיק בכדורנ ומנסה למצוא פתח לכניסה. אבל הוא כבר יותרמ מבוגר, כולם מכירים את השטיקים שלו, וכשלא הולך לו הוא ממאן למצוא תחליף ולנסות לשחק משחק כדורסל דינמי בו הכדור עובר משחקן לשחקן. את זה כמעט ולא ראיתי אצל הנטס משך כל המשחק.

4) הנטס קבוצה נמוכה מאד. הגבוה ביותר הוא דוראנט אבל הוא גבוה החי בפרימטר, וכשהכדור לא נכנס לו, הוא בצרה. היכן ג'רן אלן? הוא בקליבלנד. הוא חסר להם כאבטיח קר לאיש צמא במדבר.

5) הווריורס נראים לי כקבוצה שכולם שמחים לשחק בה, ואין בה שמץ של SELFISHNESS. סטיב קר נראה כמאמן האידיאלי לקבוצה הצעירה הזאת (אני יודע שקרי ואיגודלה הם לא SPRING CHICKENS אבל הם נראים מתאימים עשר לשחק עם כל הצעירים המעט אלמונים שמסביבם). בואו נגיד שהם נראים לי כקבוצה המאושרת ביותר בליגה, והקבוצה המאוחדת ביותר.

6) מה הסיפור של סטיב נאש? הוא יושה עם פרצוף קודר ונותן לדוראנט לקבור את עצמו במקום להוציא אותו ולמנוע ממנו ערב משפיל. ולמה הוא לא מכניס את למרכוס אולדרידג' עד הרבע השלישי כשהווריורס כבר בורחים עם המשחק? מה שסטיב נאש היה צריך לעשות ברבע השלישי זה להוציא את דוראנט, הארדן, בלייק גריפין, ואולדרידג', ולתת לצעירים לשחק נגד הצעירים של הווריורס. אבל הוא חושב אחרת, והוא המאמן.

נגמר בהפרש שהוא לא השפלה, אבל אם סטיב קר היה רוצה, משאיר את סטפן קרי על הפרקט, ולוחץ על דוושת הגז, היה יכול להיגמר בקלות ב-30 הפרש ויותר.

2. לברון חוזר לשחק ביום ששי בחוץ נגד הסלטיקס

There's growing optimism that Los Angeles Lakers star LeBron James — who has been out two weeks with an abdominal strain — could make his return against the Boston Celtics on Friday, sources told ESPN.

השחקן בן ה-36 החל להתאמן במה שמכנים "INDIVIDUAL WORKOUT" או במילים אחרות 'אימונים סודיים ונסתרים'. הוא כנראה רוצה לבוא ולהפתיע את כל עולם הכדורסל בכדורסל עילאי, אבל אני לא קונה זאת. הוא החמיץ יותר מדי משחקים מכדי לחזור בגילו ולהשתלט על משחק. לכן אולי הוא בחר במשחק חוץ, רחוק מהבית, כי אם יפשל, זה לפחות לא יהיה בביתו, עם כל האוהדים המצפים לאיזה נס.

הלייקרס יוצאים היום למשחק חוץ ראשון נגד מילווקי באקס, והסלטיקס יהיו משחק שני מחמישה משחקי חוץ.

3. זאיון ויליאמסון קיבל אור ירוק להתחיל להתאמן עם CONTACT. זה אומר שתוך שבועיים בערך הוא יעלה לשחק!

4. מזמן לא דברנו על פיג'יי טאקר. סליחה: אף פעם לא דברנו על פיג'יי טאקר

פיג'יי טאקר אומר בחיוך: "IF YOU WANT RECOGNITION, THEN MY JOB ISN'T A JOB FOR YOU".

הוא למד לחיות – ולשחק – ללא RECOGNITION. למעשה, הפורוורד של מיאמי למד לשגשג ללא כל הכרה.

"I DON'T CARE", הוא אומר, "אני לא שחקן של היילייט. זה לא דרוש לי ואני לא זקוק להיות בכותרות הראשיות.

"מה שחשוב לי זה WINNING. מה שחשוב לי זאת התרומה שלי לקבוצה". זה עושה מטאקר השחקן הבא של מיאמי המעדיף הצלחה על סטטיסטיקה. היו כאלה לפניו: קית' אסקינס, פיג'יי בראון, ברוס בואן, אדוניס האסלם, שיין בטייר…

"פיג'יי הוא מכונת עבודה שכל מה שמעניין אותה הוא התרומה שלו לניצחון" אומר מאמנו אריק ספואלסטרה. "לצופה מין השורה לא תמיד ברור מה היא תרומתו לניצחון. כמה דברים שונים הוא עושה שמשפיעים על המשחק שלנו: השמירה על השחקן החזק ביותר של היריבה…ה-BLOCK-OUTS…הרוטציה…בהתקפה הוא מצליח IN GETTING PEOPLE OPEN CONSTANTLY…והוא עושה זאת בכל הצורות והדברים האפשריות. הוא אחד הטובים בליגה בלשחרר אנשים AND GETTING THEM OPEN!".

קייל לאורי – המשחק עם פיג'יי לראשונה – אומר: 'טאק הוא אחד השחקנים ה-HARDEST PLAYING בכל הליגה. הוא חייב להיות ב-ALL DEFENSIVE TEAM כל עונה". הוא אומר על טאקר, ה-1.94 מ' שמצליח לשמור על שחקנים גבוהים ממנו ב-10 ויותר סנטימטרים: HE IS A GUY WHO HAS NO LET UP. NO MATTER THAST HE IS ONLY 1.94. HE ALWAYS PLAYS AT A HIGHER LEVEL!".

לאורי מסכם: "HE IS A VETERAN'S VETERAN AND HE IS A PRO'S PRO. HE IS A MAN!!!"

5. הבולס הציעו גופייה של זאק לווין לכל מי שינחש קולע ראשון נגד לייקרסקרוסו או ווייט. אפס זוכים

מי שינחש נכון מי יקלע ראשון במשחק לייקרס נגד שיקגו בולס – אלכס קרוסו או קובי ווייט – מקבל גופייה של זאק לווין. למרבית הצרה שניהם לא קלעו אף נקודה. הראשון החמיץ את הזריקה היחידה שלו ב-34 דקות משחק, והשני היה 0 מ-2 ב-11 דקות משחק.

לשניהם יש חוש הומור והם צחקו קצת על עצמם:

6. לברון ראה מספיק במשחק לייקרס – בולס ועזב את האולם עם 5:18 דק' לסיום, 114-88 לבולס

דבר אחד בטוח: הוא דפק את התנועה מהחנייה של האולם.

(אילו נשאר היה יודע שניגמר 121-103).

לברון לא שיחק מאז נובמבר 2, אבל גם בלי לשחק הוא יוצר יותר PRESS מכל שחקן שמשחק. אגב, משך המשחק ראו אותו באזרחי ניגש פעמיים לשופטים ומתלונן על מה שהוא התלונן. כיצד מרשים לאדם באזרחי לעלות על המגרש ולהתלונן לשופטים IS BEYOND ME.

7. אנטוני דייויס איבד נעל, צעק על השופט שלא עצר את המשחק, וניזרק

אנטוני דייויס ניזרק ממשחק רק פעם אחת בכל הקריירה ב-NBA, והפעם השנייה הייתה בתבוסה נגד הבולס. הפעם הראשונה והיחידה שהוא ניזרק היתה ב-2017 במשחק נגד הפליקנס.

לקראת סוף המשחק AD ניכשל לסיים LOB מראסל ווסטברוק, וכשהוא נחת הוא איבד את נעל שמאל. בד"כ שופטים עוצרים את המשחק ומאפשרים לשחקן לנעול את הנעל שאיבד אבל אין חוק בנידון והזיברות נתנו למשחק להימשך.

AD התרומם עם שאגה.

השופט סימן מיד זריקה מהמשחק. הנה:

8. אם פורז'ינגיס היה קולע 25 וקוטף 10 ריבאונדים למשחק, כל משחק , כפי שעשה נגד דנבר…

(ואלה לא מספרים בשמיים לשחקן ה-2.21 מ' הזה), המבריקס הייתה הקבוצה השנייה בטיבה ב-NBA אחרי הווריורס.

הוא היה אקטיבי כל המשחק, וכשהוא אקטיבי הוא קולע, והמבריקס מנצחים. כמה הם מנצחים כשהוא קולע 25 וקוטף 10 ריב' כמו במשחק נגד דנבר? הם מנצחים 72% ממשחקיהם (הם 5-13 במשחקים בהם הוק קלע 25 וקטף 10). אצל פרוז'ינגיס הבעיות הן תמיד רפואיות. אם הוא בריא לחלוטין – כפי שמדווח הדאלאס מורנינג ניוז – שימו לב לדאלאס מבריקס, שקצת שכחנו ממנה.

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 140 תגובות

  1. תודה דוק.
    הייתי מצפה משחקני הבולס לחכות שהבן אדם ישים נעליים, לא מהשופט.
    הווריירס היא קבוצה שכיף לראות אותה כי כיף לשחקנים.

    1. לפי מה שרשום חשבתי שהמשחק היה "חי" והשופטים לא עצרו אותו כדי לתת לדיוויס לנעול.
      בוידאו רואים שהיתה בכלל עצירה והוצאת כדור מהצד, ועדיין לא חיכו לו. באמת שיפוט דפוק.

  2. גולדן סטייט במשחק אדיר שמבהיר מעבר לכל ספק –
    הם קונטנדרים.
    .
    מה שמפחיד זה שהם עדיין רחוקים ממיצוי הפוטנציאל.
    .
    הנטס מצדם –
    יש להם מעומד בכיר לזכייה ב-mvp.
    מה שעושה את הרושם שאין להם,
    זו תכנית ב.
    מה עושים כאשר דוראנט לא פוגע?
    קשה להשתחרר מהרושם שהארדן מודל 22 הוא כבר לא אותו שחקן התקפי בלתי עציר.
    מול קבוצות הגנה טובות, אם דוראנט לא בכושר שיא,
    הנטס בבעיה.
    .
    גולדן סטייט מצדה –
    הם (שוב) מראים שמדובר בקבוצה.
    קרי שחקן ענק, אין בכלל שאלה. אבל מסביב יש קבוצה שטביעת אצבעו של המאמן ניכר בכל רגע נתון.
    התנועה של השחקנים,
    התנועה של הכדור,
    וההגנה. איזו הגנה אדירה.
    מרשים.
    .
    תודה, מנחם.

    1. גולדן סטייט לא קונטנדרית, כמו שיוטה לא הייתה עונה שעברה… קבוצה מצויינת אבל חסר לה כשרון לפלייאוף. לגבי הארדן הוא מתחיל להראות הרבה יותר בשבוע האחרון, הוא נראה הרבה יותר זריז המשחק, לנטס חסר גבוהיים מגני פרימטר מאמן וקיירי אחד, מאמין שקיירי אחד יספיק בשביל לחפות על החורים של השאר.

      1. אני חולק על דעתך.
        האם הם הפייבוריטים?
        לא יודע.
        אבל הם בהחלט חזק במרוץ.
        מה גם, חסר להם אחד קליי תומפסון.
        אם הוא חוזר לפני חג המולד, יש להם מספיק זמן לשלב אותו לקבוצה, ולתת לו מרווח לחזרה לכושר משחק עד לפליאוף.
        עם פציעות כמו שלו, סביר להניח שרק בשנה הבאה תהיה לו את האפשרות הפיזית לחזור למקסימום (המקסימום החדש) יכולתו הפיזית. אבל קלע שכמותו, בהחלט יכול לתרום המון גם אחרי 4 חודשים של התנעה מחדש.
        .
        השורה התחתונה –
        גולדן סטייט הם "על אמת".
        ההגנה שלהם נהדרת.
        ההתקפה שלהם נהדרת (מקום ראשון בליגה באחוז אפקטיבי).
        וכאמור, יש להם עוד מקום להשתפר.

        1. דבר ראשון תודה תגובה מצויינת, למרות שאני לא מסכים איתה.
          בסוף ללא קרי הקבוצה לרוב לא נראית טוב, והשפעה של שחקני הספסל ועומק היא די שולית בפלייאוף.
          .
          לגולדן סטייט חסר כשרון התקפי בשביל להוות איום משמעותי בפלייאוף לדעתי, ולגבי קליי הוא בן 32 אחרי שנתיים וחצי ללא מגרש, שחקן שהיה רץ בין חסימות אני לא רואה חזרה שלו כאופציה ריאלית, הוא עדיין יהיה קלע מצויין אבל לא יהיה השחקן שהיה. וצריך לזכור את העובדה שגרין כעת בחריגה סטטיסטית שתיישר בקרוב ולרוב הוא חסרון התקפי (הוא יהיה רחוק מ57% אפקטיבי ו38% מ3), כל עונה יש את הקבוצה שרצה בתחילת העונה ונראית בלתי עצירה בעוד שאר הקבוצות משחקות בהילוך ראשון השנה זה גולדן סטייט (עונה קודמת יוטה והדיון הזה מזכיר מאוד את זה של שנה שעברה בינינו) .
          .
          הדבר השני למרוצ ההגנה הפנטסטית העונה לגולדן סטייט אין תשובה או אפשרות להגן מול גבוהים, הגנת בוקס וון כמו שהלוחמים שיחקו היום מחוסלת בשנייה מול יוקיץ דיוויס ואפילו מול אייטון (ואת זה נראה שבוע הבא) .
          .
          בסוף מה שנראה נפלא בעונה הסדירה לא עובד בפלייאוף כאשר יש התאמות ולצערי זה עוד אחד מהמקרים האלה, אני לא רואה אותם עוברים את סאנס דנבר ואפילו יוטה לדעתי מנצחת אותם בפלייאוף.

          1. ברוך,לזכותך ייאמר שאתה relentless😂
            בזמן הרבע השני כתבת שבלי קרי הם לא שווים כלום ואז הגיע השלישי וגולדן בלי קרי הגדילו את הפער

            מעניין מה תגיד אם וכאשר הם יניפו את גביע אובריין

            1. לרוב, היום גם הלייקרס היו מנצחים את ברוקלין ברבע השלישי

            2. אתה כתבת את זה במהלך הרבע השני (!!!): "לקר אסור להוריד את קרי מהמגרש בלעדיו הם לא מסוגלים ליצור הנכים"

              עשר דקות אחרי זה גולדן בלי קרי עושים מהנטס קציצות
              relentless אחי😂

            3. נו עד אמצע הרבע שני הם באמת התקשו ליצור בלעדיו, רבע שלישי הם התחילו בריצה המפורסמת שלהם והיה דאבל פיגרס, בעוד ברוקלין הפסיקה לשחק כדורסל (הזכיר מאוד את מיאמי מול בוסטון שבוסטון שחטו את מיאמי).
              .
              קרי חטף 4 עבירות והם הסתדרו בלעדיו יופי, להסתמך על חצי רבע בודד כדי להגיע למסקנה זה טעות בטח שיש עניין קריטי של מומנטום ובטח שהסטטיסטיקה מראה את האחוזים שלהם ויכולת הקליעה ללא קרי על המגרש, בסוף גולדן ללא קרי היא נמושה.

            4. לא relentless ולא נעליים.
              פשוט תקוע בדוגמה חשיבתית ותפישתית ולא מוכן לשחרר אחיזה.
              וכל זה באהבה לברוך.

          2. גולדן פייבוריטים, קרי העלה דרגה השנה וברגע שקלי חוזר גם עם לא ירוץ הוא עדיין קלעי אש וזה יפתח לקרי עוד מרווחים במגרש. בגובה מאז ומעולם לא היו טובים אבל עושים עבודה טובה. ככל שהצעירים יתחברו עוד השנה זה יעזור להם בפליאוף

  3. מנחם לגבי המשחק פגעת בול, גולדן סטייט רצה לקחה ריבאונד שחקה הגנה פנטסטית, בצד השני אין הגנה אין התקפה הרבע ה3 היה בין המבישים שראיתי (ואני אוהד לייקרס כן?)

  4. משחק אחד לא קובע והווריירס מנצחים משחקים בזכות שליטה והכתבה של קצב מהיר. בפלייאוף זה משחק אחר ולא בטוח שיש להם מספיק כלים. דריימונד היה ענק . הנטס נראו שמנים וזקנים. הארדן עגלה. נראה איך הם יתמודדו כאשר למרקוס וגריפין אמורים להיות הגבוהים הדומיננטים שלהם בסוף עונה.

  5. צודק לס הווריירס הורידו לדוראנט והארדן את המכנסיים. היה מביך לצפייה.
    סטפן האיום טיגן אותם על האש עם שום פלפל ושמן זית. הם הוסיפו רגליים צעירות הלוחמים ולכן יכולים לרוץ יותר מושבת הזקנים של הארדן ודוראנט לא עמדו בקצב. הארדן נראה על הפנים, סובל מעודף משקל רציני. פייטוןן הזה האסלר רציני. הם צריכים להעיף את אוטו פורטר הוא דביל על.
    נאש זה לא מאמן שנתיים בקבוצה הוא עציץ, לא עושה כלום, אני יכול לסדר לו חוזה אצלי בשכונה, אנחנו משחקים בלי מאמן והוא יוכל לגרבץ בכיף.
    אחרי השנים האחרונות ניתן לומר שבעקבות כל הניסויים שנעשו שסמול בול לא מצליח להביא אליפות, הארדן כשל בזה עם יוסטון, הנטס כשלו בזה עונה שעברה.

    הנטס חייבים גוף בצבע שיכול לקחת ריבאונדים, בלייק נראה גופה כי הוא לא יכול לתת האסל 82 משחקים, זה לא כמו לתת האסל ל10 משחקי פלייאוף, זה עולם אחר, זה מתיש ומעייף לתקופה ארוכה.

    מי יכולים להיות מועמדים לנטס? דניאל טייס, יונאס. הם חייבים ללכת על גבוה סביר בכל הכוח מישהו שיקח ריב בצבע. הם נראים נורא רכים.

    הבעיה של הנטס מעבר לקיירי זה שהארדן נראה רע מאד ובלי הארדן הסופרסטאר אין להם מה למכור מבחינת אליפות.

    סטפן האיום אין מילים הMVP של העונה ללא תחרות בכלל, מנגב כל דבר שזז

  6. לגבי הארדן הוא נראה הרבה אבל הרבה יותר טוב בשבוע האחרון, במשחק בחצי הראשון הוא הגיע לצבע כמה שרק רצה ונראה שוב מצויין, אנחנו עדיין בתחילת העונה והוא חזר מפציעת האמסטרינג לא פשוטה (בטח לשחקן שלא שומר על עצמו).

    1. ידעתי כבר לפני המשחק שמי שתנצח תקבל הילולה ממנחם😂😂😂

      ראית מה קרה למובלי חודש בחוץ😂

      הכי מצחיק של מנחם היה עונה שעברה הוא הוציא פוסט על למאלו וקרא לו שם בן האלוהים יום אחרי נדמה לי למאלו גמר את העונה 😂😂😂

  7. שימון
    מה כתבת בבלוג?
    כמה שבועות אחרי החיסון השלישי יצאת חיובי לקורונה?
    נמק באר ופאר לפני הצנטריפוגה.
    מה היה שם? מדוע עשית בדיקה? (זו שיצאה חיובית)

        1. ועוד דבר
          בהחלט ייתכן שהחיסון עובד ובגלל זה היית אסימפטומטי.
          מאז שהחלה הקורונה לא נבדקתי פעם אחת. חיסונים כן קיבלתי.
          סביר שהייתי חולה ואסימפטומטי אבל לא סגור. ממשיך ללבוש מסיכה כשאני בחברה עם אנשים במקומות סגורים אבל רואים שאנשים היום הרבה פחות מקפידים.

        2. לא נפגע כלום לי ולבת לא היה שום תסמין. לילד היה חצי יום חום קל וזהו עבר.
          אחרי 10 ימים מקבלים אישור לצאת מהבידוד ממשרד הבריאות והרופא משפחה אוטמטית. בתנאי ש3 ימים לפני לא היו תסמינים הרופא משפחה שואל בטלפון.
          לא עושים עוד בדיקה כדי לראות אם התוצאה שלילית כי הנגיף יכול להישאר גם כמה חודשים ואתה עדיין יכול לצאת חיובי בבדיקה.

            1. מה שהחה מצחיק שיום לפני שנבדקתי אני והחברה מהשכונה שיחקנו עם פנסיונרים שהזמינו אותנו להשלים להם 10 כי הם משכירים אולם באופן קבוע וכולם שם זקנים בני 50 ומעלה נכנסו לבידוד 🤣🤣
              פחדתי שהזקן שהיה עליי בכמה מהלכים לא נדבק בסוף אף אחד שם לא נבדק

            2. להיות א סימפטומטי ומחוסן בהחלט עוזר…

    1. דוק גם פילי מחוסנים, לא מנע מהם להידבק . בענייני הקורונה וקיירי כתבתי לך בבלוג החי

      ״הנסיון לכפות על אנשים חיסון בצעדים לא לגיטימיים ולתקוף אותם בצעדים חסרי תקדים מזכיר לי תקופות אפלות , שלצערי קיוויתי שיעלמו מעולם. באוסטריה לקחו את זה צעד קדימה והחליטו לסגור עכשיו בכלובים, את הלא מחוסנים כדי ״ להגן ״ על הציבור מאויב מומצא, למרות שהמחקרים מראים בבירור שגם אדם מחוסן מדבק גם היכולת של החיסון למניעת הדבקה נמוכה מאוד וגם תקפה ל3 חודשים.״

      1. להידבק זה לא מנע השאלה היא עד כמה החיסון עובד.
        השערה שלי, לגבי שפעת, שהיא תחתך בגלל המסיכות. נהיה הרבה פחות מהממוצע בתחלואה.
        אני חושב שגם בשנה שעברה לא שמענו בכלל מהנגיף הזה. תקנו אותי אם אני טועה.

        1. שנה שעברה כל דבר סווג אצל האנשים אוטמטית כקורנה, שיעול כאב גרון צינון, שפעת כזאת ואחרת, יש גם מקרים של אנשים שנפטרו מסרטן ותאונול דרכים וסווגו כחולי קורונה שנפטרו מן המחלה…
          .
          הקורונה קיימת אבל בין המחלה האמיתית להתנהלות הפושעת של הממשלות ועיתונות שהשפיעו על המחשבה וההגיון הישר של האדם הפשוט, הבדל ענקי

      2. לברוך: אין אחד שאין שהחיסון מונע הדבקה אך בסביבות 90% מהחולים קשה מתחת לגיל 50 ו-40 הם לא מחוסנים וכן כ-75% מהנפטרים מתחת לגיל 60 הם לא מחוסנים (מן הסתם מתחת לגיל 50 ו-40 האחוזים דומים לנפטרים). החיסונים מצמצמים בהרבה את התחלואה הקשה והתמותה בעל הגילאים והמצבים הרפואיים והוא מחוסנים חולים ומתים הרבה יותר מאשר הלא מחוסנים.

        1. למרות שהבאת נתונים לא מדוייקים אני מסכים לגבי המסקנה שלך, בסוף המחקרים מראים בצורה ברורה מאוד שהחיסון מונע תחלואה קשה, ומוריד בצורה משמעותית את הסיכוי ל Long COVID.
          .
          הנתון הזה לא מצדיק פגיעה בדמוקרטיה ובזכויות הפרט בצורה כל כל קשה.

  8. וסתם כמילים אחרונות לףני גזר הדין – אנחנו באמת קבוצה שנראה שלאנשיפ כיף לשחק בה. כבר די הרבה שנים.
    גם שארלוט כזו, אגב.
    וכיף לצפות בזה.
    *
    לא הייתי חותם על ניצחון הלילה אבל היה לי ברור שמול הקו האחורי שלהם לסטף ולג'ורדן פול יהיו חיים לא מאוד קשים. הארדן בחור כבד ומשחק הגנה זה לא הפורטה שלו.
    יהיה מעניין כשנגיע לפלייאוף לראות אם הנטס יכולים לעצור את בראדלי ביל, הקו האחורי של שיקגו או את טריי יאנג (תלוי באם אטלנטה תתפוס את עצמה בידיים).

  9. בוקר קצת עצוב בפילי שמפגרת בלי אמביד….
    העיקר שקיבלתי קצת פי ג'יי טאקר האלוף הבין יבשתי להתחיל אתו את היום.
    הוא מצטרף לחבורה מכובדת של אלופים בין יבשתיים כמו ברט "דה היט מן" הארט, שון מייקלס ועוד רבים וטובים.
    תודה על המעורב
    🙏

  10. תודה מנחם. הווריורס כבר היו אלופים לכן הם תמיד פייבוריטים וכיף לראות קבוצה קבוצתית שמצליחה.
    האם החזרה של לברון תקפיץ את הלייקרס מדרגה? את התירוץ זה יקח זמן אני לא קונה

  11. נפלא דוק!
    ג"ס מדהימים. הרבה מעבר לציפיות. אין מילים.
    אין מילים גם בקטע שלילי על השיקוץ.
    עוזב את המגרש לפני שנגמר?
    העליות למגרש בלי שום תגובה מהשופטים?
    נגמרו המילים על האיש הזה.

  12. תודה רבה על המעורב.
    לא ברור למה כ"כ מופתעים מגולדן סטייט, יש להם את סטף, גרין, וויגינס שהוא בחירה ראשונה בדראפט,
    כמה צעירים שרצים יחד כבר שנתיים ומקבלים הרבה דקות כי קליי פצוע,
    מאמן טוב שיודע מה הוא עושה.
    וזה עוד לפני החזרה של קליי וייסמן.
    הנטס – לא מפתיע, הם לא אמורים לרוץ חזק בעונה הסדירה ולא ציפיתי מהם למקום ראשון, אני ממש מופתע מכמות הדקות שדוראנט משחק.
    נאש היה מאמן מצויין שנה שעברה והוציא מהם הגנה שהפתיעה את כולם. הם הפסידו על הבוהן של KD, אז להארדן יש כאבים בשריר וכמה ק"ג מיותרים ופתאום הוא עציץ ? נראה לי שכדאי מאוד לחכות עם ההחלפה שלו.

    1. מצד אחד – הכותבים והמגיבים בהופס קצת הגזימו עם לשנמך את ג"ס. התחזיות בכל מקוםאחר היו לעונה טובה. ועם הפתיחה המאכזבת של הלייקרס, הבאקס ובמידה גם הנטס – היא המדורגת הבאה – שכרגע גם מקיימת.
      צד שני – לא חושב שציפו ל12-2 כזה משכנע בתחילת העונה.

  13. צפיתי עכשיו בתקציר.
    שחיטה מטווח השלוש – אבל רואים גם את הבדלי המהירות.
    אני אוהב את האגרסיביות של קומינגה בהגנה. רואים שהוא מפוקס שם. וגם ויגינס הפך לשחקן הגנה. לא חושב שהגג שלו על הארדן ייכנס להיילייטס אבל זה היה הדבר שהיה לי הכי כייפי לצפיה.

  14. נאש היה מצוין בפלייאוף שעבר, ובעיקר בהתאמות ההגנתיות נגד מילווקי, שהובילו לכך שעם כוכב ורבע מתוך הביג 3 הם הגיעו להארכה במשחק 7 נגד האלופה שבדרך.
    את המשחק הבוקר נאש לא ניהל בצורה מתוחכמת במיוחד, ואמנם הבחירה שלו לספסל את אולדרידג' במחצית הראשונה הוכיחה את עצמה דווקא כשהוא נכנס לשחק במחצית השנייה, אבל הוא לא עשה יותר מדי כדי לעצור את הווריורס וסטף.
    לעומת זאת, סטיב קר ביצע התאמות חשובות נגד דוראנט, הארדן ופטי מילס שלא זוכר מתי שמרו עליו בוקס אנד וואן שלא במסגרת הנבחרת.

  15. קשה לי לכתוב את זה כי הערצתי את סטיב נאש כשחקן. אבל הוא לא המאמן המתאים להוביל את הנטס בה משחקים דוראנט והארדן. תיראו רק מה עושה סטיב קאר בצד השני עם כמעט אותו סגל משנה שעברה.

  16. ברוך סורי אבל אתה יורד חזק בדירוג השבועי, גולדן קבוצה קבוצה על אמת, מאוד מזכיר לי את תחילת השושלת, אף אחד לא ספר אותם ולא נתן להם צאנס, גם שסיימו ראשונים לא האמינו שילכו עד הסוף. שני המודלים של אז ושל היום משחקים מאוד דומה, המון תנועה בלי כדור וחלוקתו מצד אחד, והגנה מתואמת ומצויינת מצד שני, גם איגי חזר והקפיץ את שמחת החיים של הקבוצה

    1. זה נראה בפלייאוף, גולדן סטייט של תחילת השושלת היתה חזקה יותר ומגוונת בהרבה כמעט בלי חולשות, עם אולסטאר ליד קרי. קבוצה כמעט בלתי חולשות
      לקבוצה הזאת הנוכחית, יש חסרונות ברורים לדעתי.
      .
      הסגנון של המשחק, לא השתנה קר יודע לאמן בשיטה 1 ועושה אותה באופן מדהים העונה ונראה שיש לו סגל שמותאם לשיטה הזאת בדיוק, מה שהשתנה זה איכות הסגל ואת זה נראה בפלייאוף שקבוצות ישחקו על החולשות שלהם. (תשמור את התגובה הזאת), גולדן סטייט לא מגיעה לגמר וגם לא מפסידה בסדרה של 7 משחקים, לא רואה אותם מצליחים להתמודד מול הסאנס.

      1. בעונה הראשונה של השושלת אכן היה סגל חזק יותר עם עומק נהדר, אבל ברגע שקליי יחזור, ולא יודע לגבי וויצמן אם הוא טריק או טריט, יש דמיון, אני לא מהמר עליהם כאלופים, אבל בהחלט מצפה מהם לעבור סיבוב ראשון בקלות, לגבי סיבוב שני גמר מערב וגמר כללי, בוא נדחה את ההתערבות לקראת אפריל לראות את מצבת הפצועים של הליגה, אבל בקצב הזה אני מהמר על אובר לעומת אנדר

  17. עמיחי, נאש היה מצויין בפלייאוף?
    נאש הפסיד להם את הסדרה עם הקבעון המחשבתי שלו. כולם ראו שהארדן בכל תחילת משחק גרם לנטס להגיע לפיגור דו ספרתי כי הוא לא מסוגל לזוז. התגובה של נאש היתה להפסיק לשחק עם כל שחקן אחר שמסוגל להוריד כדור לרצפה (מייק ג'יימס הפסיק לשחק וכך כל מי שמסוגל לרכז).
    האריס היה חושך מצריים בשני הצדדים והמשיך לשחק עוד ועוד.
    בנוסף נאש פשוט שחק את השחקנים שלו.

    1. הרייטינג ההתקפי של מילווקי נגד ברוקלין היה 104.5 לעומת 115 נגד מיאמי, 116.2 נגד אטלנטה ו-114.9 נגד פיניקס, מה שאומר שההגנה של ברוקלין הייתה הכי טובה מבין היריבות של האלופה שבדר
      אתה הצגת כמה ביקורות עיקריות על נאש – הארדן, מייק ג'יימס, ג'ו האריס והשחיקה של השחקנים באופן כללי.
      במקרה של הארדן, אני הייתי נותן לו פחות דקות כנראה, אבל הרצון ללכת עם הכוכב כשההתקפה תקועה די מובן, ובפרט כשבדקות של הארדן ההתקפה של ברוקלין הייתה טובה (רייטינג של 110.9, כאשר רק שאמט וקלאקסטון היו עם נתון גבוה יותר, והרוב בגלל הדקות שלהם יחד עם הארדן שפינק באסיסטים).
      במקרה של מייק ג'יימס, ב-2 המשחקים הראשונים נגד מילווקי הוא היה מעולה, אבל אחרי זה היה חלש מאוד ועשה יותר נזק מתועלת במשחקים 3-5, ככה שההוצאה שלו מהרוטציה הייתה די מתבקשת במשחק 7.
      לגבי ג'ו האריס, מקלעי כמוהו אתה תמיד מצפה שמתישהו הוא ישתחרר, וגם כשהוא לא קלע הנוכחות שלו הועילה לברוקלין, כי מילווקי לפעמים העדיפו לשמור עליו במקום להביא שמירות כפולות.

      בגדול, סטיב נאש עשה טעויות בפלייאוף שעבר ובסדרה נגד מילווקי, ובראשן לדעתי המעבר לרוטציה קצרה מדי בשלב מוקדם מדי, מה ששחק את דוראנט ויתר החמישייה, אבל ברוקלין הגיעו להארכה במשחק 7 בסדרה שבה רק אחד מתוך 3 הכוכבים שלהם היה שם והשני היה ברבע יכולת במקרה הטוב, וההגנה של ברוקלין הייתה נהדרת (כשזו הייתה ההגנה שהגיעה לפלייאוף עם הכי מעט ציפיות), ככה שמגיע לנאש הרבה קרדיט.

      כאמור, היכולת של נאש כמאמן תימדד בפלייאוף.

      1. סטטיסטיקה יכולה להטעות. אולי הרייטינג מציג את הארדן כאחד הטובים בקבוצה, אבל מי שראה את המשחקים שלו אחרי הפציעה יכול לומר שהוא היה שיחק רע מאוד. כמעט בכל פתיחת משחק הוא גרם לנטס להתחיל בפיגור גדול בגלל שטויות שהוא עשה.

        בנוגע לג'יימס – בטח שהוא היה חלש. דוראנט הפך להיות הרכז והוא שיחק בצורה שלא מתאימה ליכולות שלו.
        בנוגע לרייטינג התקפי – אינני יודע איך הוא מחושב, אבל חלק מהמדדים האלה לא אומרים יותר מדי. לדוגמה הפלוס מינוס – אתה יכול לשחק עם עוד 4 שחקנים טובים ולהיות קונוס התקפי וסביר הגנתי ואתה מקבל את אותו רייטינג שלהם. האם זה אומר שתרמת כמו ארבעת האחרים?

        1. הוא שיחק רע מאוד ביחס לעצמו. זה עדיין הרבה יותר טוב מההוא שאף קבוצת צמרת ביורוליג לא רצתה אותו בקיץ (מייק ג'יימס).
          לגבי המדד ההתקפי וההגנתי – הוא אכן מושפע מההרכבים, אבל גם ביכולת הקליעה הרעה שלו הארדן חילק הרבה אסיסטים שאף אחד אחר לא היה יכול לתת (ושוב, מייק ג'יימס הוכיח שהוא לא ברמה)

          1. הוא שיחק רע מאוד גם באופן כללי. שני משחקים עם יכולת קליעה נוראית (1 מ-10 במשחק 5, ו-5 מ-17 במשחק 7). 4 איבודים בכל אחד מהמשחקים 5-7 והוא פשוט נראה רע מאוד ובמיוחד בפתיחת המשחקים (הפתיחות משחקים גרמו לברוקלין לרדוף אחרי מילווקי).
            הייתי נותן הזדמנות לג'יימס לשחק כרכז ואם לא הולך, הייתי עולה עם שיוזה.
            לא היה טעם לתת להארדן לשחק בצורה שהוא שיחק.

    2. דרך אגב – לפני הפלייאוף אני חשבתי שמייק ג'יימס זו החתמה טובה של ברוקלין, אבל יש סיבה טובה לזה שהיום הוא בקבוצה שתופתע לטובה ממקום 11-12 ביורוליג.

    3. פיסטונס חבר אם זה בסדר שאני שואל. ראית בזמנו את הסדרה של הבאקס מול הנטס? אני חייב להבין האם אתה מנתח מבוקס סקור או שבאמת ראית אחרת את הסדרה הזו. כי מבחינתי נאש עשה שם בית ספר לבודנהולצר. בערך ברמה שדנטוני עשה לקר ב2018

      1. ההגנה של גולדן סטייט מול יוסטון באותה סדרה הייתה מרשימה לא פחות מזו של יוסטון נגד גולדן סטייט. אם הייתי צריך לתת פרס "מאמן הסדרה" הייתי נותן אותו לדאנטוני, אבל הפער שם לא היה גדול לדעתי.

      2. הפער היה עצום לטובת דאונתני בטח שאתה מחשיב את הכשרון ההתקפי וההבדל הסגלים בין שני הקבוצות, דאונתני גרר את קר לגמרי לסגנון שלו הסיבה שקר ניצח באותה סדרה היה עודף כשרון.

        1. למעט משחק 2 בסדרה, שבו גורדון וטאקר תפרו מכל מקום, ההגנה של גולדן סטייט הטביעה את חותמה בכל משחק. בצד השני, ההגנה של יוסטון הייתה מצוינת במשחקים 2,4,5 ובמחצית הראשונה של משחקים 6 ו-7. דאנטוני הצליח לשלוט בקצב, אבל קר התאים את עצמו היטב, לפחות הגנתית, לסגנון של יוסטון.

          1. אתה מחמיץ את הנקודה העיקרית, שקר נאלץ לעבור למשחק הבידודים האיטי של דאונתני, דאונתני שינה והרס את כל ההתקפה שגודלן סטייט הציגה במהלך העונה הסדירה, למזלו של קר היה לו אחד בשם דוראנט .

            1. זה בהחלט נכון לגבי החלק השני של הסדרה (משחקים 4-5 והמחצית הראשונה של משחקים 6 ו-7), אבל קר הוביל הגנה לא פחות טובה מהעבר השני, וזה לא רק הכישרון ההתקפי שניצח.

              נתוני קצב מהסדרה ההיא:
              משחק 1 – 102
              2 – 101.
              3 – 98.
              4 – 93.5.
              5 – 95.
              6 – 94.5.
              7 – 91.

              הממוצע של גולדן סטייט באותה עונה היה 100.35 ושל יוסטון היה 98.02 ובפלייאוף באופן כללי גולדן סטייט היו עם 97.73 ויוסטון היו עם 96.56.

              שוב אני אומר שדאנטוני ניצח את הקרב הזה והביא את יוסטון לעמדה טובה יותר מהצפוי לאור פער הכישרון, אבל קר לא היה קוטל קנים ועשה עבודה לא פחות טובה בצד ההגנתי. התקפית באמת לקח לווריורס זמן ללמוד להתמודד עם ההגנה של יוסטון.

        2. נאש אימן נורא בפלייאוף. ההברקה היחידה שלו הייתה ברוס בראון. הוא הגיע ל7 משחקים כי ממול עמד הדביל בודנהולצר שנתן לדוראנט לעשות מה שבא לו. בNBA מה שטוב שלכל מאמן דביל יכול לצאת הזדמנות לפגוש דביל כמוהו או דביל יותר ואז הוא נראה טוב וחכם לידו

      3. לי יש בעיה בלבד נתון על פי סדרה בודדת בטח מול בונדלהצר ראש בקיר (שלמרות הטבעת מאמן בינוני ומקובע מאוד שלא מסוגל לעשות שינויים) ,ההתקפה הבינונית של בוסטון סדרה לפני קלעה על ברוקלין באופנסיב רייטינג של 118 נקודות.

          1. פה אני מסכים איתך, השאלה מה קורה בסדרה לפני? שם נאש עשה עבודה רעה? לבונלהצר האדיוט לקח 6 משחקים לקלוט להעביר את יאניס לעמדת הסנטר.

            1. נגד בוסטון?
              הוא לא הרגיש צורך לשנות מהרוטציה הארוכה וה"שיטה הרגילה" של העונה הסדירה. זה עלה לו במשחק אחד, אבל הביא אותם יותר רעננים לסדרה נגד מילווקי אחרי טיול קליל בבוסטון

            2. מצטער איך אתה יודע מה נאש הרגיש או חשב אתה הפסיכולוג שלו? למה שזה יביא אותם יותר רעננים לסדרה מול מילווקי?

            3. אני לא יודע ולא מתיימר לדעת. אני לוקח את הנתונים, שהם מאוד דומים לאלו של העונה הסדירה, ומסיק מזה מסקנות.

      4. חגי ידידי

        אני חושב שהתגובה שלך מאוד לא מכבדת. הייתי אפילו אומר מזלזלת. היא מנסה להציג אותי או כאחד שרושם שטויות בלי להסתכל במשחק או כאחד שהסתכל על המשחק ולא הבין מה הוא רואה. אני לא אחד שמגיב יותר מדי באתר.
        משחק 4 – תוכל לראות תגובות שלי בלייב:
        https://hoops.co.il/?p=231781#comments

        משחק 6 – תוכל לראות תגובות בלייב:
        https://hoops.co.il/?p=233348#comments

        משחק 7 – תוכל לראות תגובות בלייב:
        https://hoops.co.il/?p=233615#comments

        כולל דברים שנרשמו במהלך המשחק ולא כחכמה בדיעבד:
        "למה גרין כמעט לא משחק?
        הוא יכל בכיף לתת הגנה טובה מהאריס וגם לקלוע טוב ממנו לשלוש (עם איך שהאריס נראה)"

        אני יותר הגבתי בפורום אחר מאשר כאן ורשמתי את דעתי על סוגיית הארדן, האריס וכו'. גם השטות הזאת שג'יימס עלה בחמישיה עם דוראנט, אבל דוראנט ריכז ושיחק הירו בול בלי למסור לאחרים (לא זוכר איזה משחק זה היה, עברו כבר כמה חודשים. אולי משחק 4) היא על נאש. אם ג'יימס לא מרכז, אין לו מה לחפש על המגרש. דוראנט גם סתם איבד כוח בזה שהוא היה צריך להוביל כדור לאורך כל המגרש.

        1. לפני שאני מגיב שאלה מתודולוגית. אם אני סבור שהדברים שלך ממש לא נכונים ומשוללי יסוד איך טפשר לרשום את זה בצורה שהיא מכבדת אותך ולא מזלזלת?

          1. אפשר לרשום שאתה לא מסכים ולהסביר מדוע. דברים משוללי יסוד? לא ידעתי שאתה האוטוריטה של משחק הכדורסל ומי שחושב אחרת ממך לא מבין כלום בנושא.
            נ ב.
            למיטב זכרוני כשהגבתי לעמיחי בעבר על תובנות שהוא פרסם בתקופת הפלייאוף, הוא רשם שהוא לא ראה את המשחק שעליו הוא כתב (אינני זוכר אם זה היה על המשחק של ברוקלין). הוא יותר מסתמך על סטטיסטיקה ולכן זה נראה לו שהארדן היה מעולה בין שחקני ברוקלין כשהוא היה גרוע.
            נתתי מבט בתגובות בקישורים שנתתי. לא ראיתי אותך מופיע שם. אתה בכלל ראית את המשחקים או שגם אתה מסתמך על בוקס סקור בלבד?

            1. זה היה על משחק 5 של הגמר בין מילווקי לפיניקס, שאותו לא ראיתי בגלל תשעה באב.
              באופן אישי, הרבה פעמים אני צופה במשחקים באיחור דרך NBAfullhd, ככה שאני צופה במשחקים בלי להיות חלק בבלוג החי. החיים כסטודנט מקשים על השכמה למשחקים…

  18. לא הייתי ממהר להספיד את הנטס, הרגליים שלהם כבדות ואין להם כמעט רוטציה. אם כבר, הם יכולים להתעודד מזה שהארדן חוזר לכושר וכל הזמן משתפר. בקצב הזה הוא יהיה בדיוק בכושר הנדרש באפריל ויחד עם דוראנט אני עדיין שם עליהם את הכסף. גם העובדה שהם לוקחים את המשחקים הקלים על הנייר די מעודדת מבחינת הבנת הלך הרוח בקבוצה.
    עם זאת, גולדן סטייט הדגישה את מה שהדגישו עוד קבוצות חמות עם רגליים צעירות ודי הרבה כישרון (שיקגו, מיאמי) והוא שהסגל שלהם לא מאוזן.
    להבנתי הסגל נבנה עם שלושה סוגי שחקנים מובדלים מאוד אחד מהשני:
    – כוכבים – השלישייה הגדולה שכל אחד מהווה איום על הסל ויודע להפעיל אחרים. כל זיווג של שניים ויחיד מהמשלושה הוא מצוין ושלושתם ביחד זה כבר החמישייה הכי חזקה לא משנה מי משלים.
    – וטרנים בלי הרבה רגליים אבל עם כישרון – בלייק למרקוס קצת מילסאפ. הם טובים לסטרצים מסוימים בעונה הרגילה וקצת בפלייאוף.
    – שחקנים משלימים מוגבלים מאוד – בראון, במברי, קלקסטון וכו'. שחקני "אוירה" לסטרצים ארוכים בעונה הרגילה כשצריך.
    – יוצאי הדופן הם האריס ומילס שהם לא כוכבים אבל לא גמורים ונותנים קליעה תוך ניצול הריווח של הכוכבים.
    הבנייה הזו הביאה לכך שהחיסרון של קיירי דרמטי ומשפיע על כל הסגל כי המוגבלים צריכים לעשות דברים נוספים וכי הותיקים לא יכולים לעשות השתלת רגליים. וזה גם מביא לשחיקה דרמטית של דוראנט וזה לא יכול להמשיך כך.
    לכן הפיתרון הוא או חזרה של קיירי או טרייד שלו בשני שחקנים עם פחות כישרון אבל שישלימו רוטציה סבירה. במרשתת עפים שילובים של שמות של גבוה+כנף שיכולים מאוד לעזור כמו טרנר והולידיי של אינדיאנה.
    בכל מקרה, לדעתי הנטס ידעו לצאת מזה והם צריכים להודות ללוחמים על הבית ספר.

    1. שום סיבה להספיד את ברוקלין. בסך הכל משחק עונה סדירה כיף מאוד לצפייה (אלא אם אתה אוהד ברוקלין או דוראנט) שמלמד אותנו כמה דברים על הסגל הקצת קצר של ברוקלין מצד אחד ועל ההגנה של גולדן סטייט מהצד השני

      1. אתה צודק כמובן, אבל קיירי טוען שעניין החיסונים לא אמור להביא לפרישה שלו.
        נראה לי שאם דוראנט יפסיק לתת לו שמיכת ביטחון אז הנטס יוכלו להיות יותר אגרסיביים איתו ואז לדחוק אותו יותר לפינה.
        ברור שהמצב מורכב והסבירות לטרייד נמוכה מאוד, אבל משחק כמו אתמול שקרי צוחק לדוראנט בפנים במגרש הביתי מעלה את הסבירות לדעתי. גם העובדה שדוראנט משחק כל כך הרבה עם כאבים בכתף לדעתי מייצרת מרמור שהאפקט המצטבר יכול להביא לטרייד.

    2. +1
      הגיבור הלא ממומש של הנטס הוא פטי מילס. שישחקו עליו קצת, שיעשו לו תרגילים, משהו.
      הוא שחקן ענק עם ביצים גדולות, חייבים לנצל אותו

  19. לגבי החיסון שהייתה התייחסות אליו, לא הייתה טענה שהוא מונע הדבקה אלא שהוא מפחית בהרבה את התחלואה הקשה והתמותה ומרבית החולים קשה והנפטרים הם לא מחוסנים.
    90-75 אחוזים מחולים קשה והנפטרים מתחת לגיל 60 ו-50 ו-40 (ככל שהגיל יורד האחוזים עולים) הם לא מחוסנים. בגיל הגילאים והמצבים הרפואיים הלא מחוסנים חולים קשה ונפטרים הרבה יותר מהמחוסנים.

    1. רוכבי אופנוע נהרגים הרבה יותר מאשר לא רוכבי אופנוע, למעשה אם תחתום על אמנת אי רכיבה על אופנוע, אתה מפחית את הסיכויים שלך למות מתאונת אופנוע במעל 99.99 אחוז לעומת אלו שמסרבים וממשיכים לסכן את חייהם על הכביש ברכיבה על אופנוע, וגם את חייהם של אחרים. לדעתי צריך עד שכל בעלי הרישיון לאופנוע יגיעו למרכזי המכירות וימסרו את האופנוע שלהם לגריטה או מכירה יש לאסור עליהם כניסה למקומות ציבוריים כי הם עלולים בדרך לסוע על אופנוע ולהיפגע או לפגוע במישהו אחר. מעל 3000 הרוגים מתאונות אופנוע היו בישראל ועדיין יש אנשים שמכחישים את הנושא ומעודדים מכחישנים אחרים להוציא רשיון ולקנות אופנוע.

      1. ענק!!! מה לגבי המעשנים? אולי גם אותם צריכים להכניס לכלובים הרי העישון מוכח כגורם למוות? אני לא מדבר אל עלה שהולכים הרבה לים השמש מסרטנת!!!! וכידוע סרטן גורם למוות צריך להגביל אותם לחצי שעה ויטמין D ביום, ואלה שאוכלים גאנק פווד, כידוע ההשמנה הורגת…

        1. מה שטויות, גם אתה מכחיש סיכוני אופנוע? יש בישראל מעל מיליון בעלי רישיון, חלק גדול מהם מסתובבים חופשי על אופנוע מאומת, כל יום אחד נהרג ועוד כמה פצועים קשה בינוני, הם גם הורגים ופוצעים אחרים על הדרך לצערי

        2. גם אנשים עם קורונה לא מדביקים(!) אחרים. אנשים אולי נדבקים אבל אף אחד לא מדביק אותם באופן אקטיבי. מי שמדביק זה הוירוס לא הבנאדם.
          השטויות האמיתיות הן ששיכנעו אותך שאתה אשם או אחראי על וירוס שעובר באויר ודרך הגוף שלך.

          1. אני מדבר על אופנועים צל לא על קורונה. הידעת שלעומת האו אי סי די יש אצלנו פי 2 הרוגים ביחס ל10,000 איש? אבל אין שום הגבלה של רכיבה על אופנוע למרות שהגל אצלינו הרבה יותר עוצמתי על הכבישים?

            1. הבנתי. זו תגובה לאור

  20. מנחם, נדמה לי ששכחת את הבצפר שארגן מאנו לדיוויס ב-2018.
    https://www.youtube.com/watch?v=Zn9Nm1lgcKY
    לראות, ללקק את האצבעות ולהיזכר בספארס שהיו פעם (אח, כמה כואב)
    אנטוני דיוויס לא שחקן חכם במיוחד. הוא פשוט נדבק לסוליה של לברון ובטוח מאז שהשמש זורחת לו מהישבן הגדול שלו.

    1. מנחם היה יום עמוס אבל אי אפשר לסגור את היום בלי המעורב שלך.
      ראיתי את המשחק בדיליי בבוקר.
      לאורך כל המשחק היתה לי תחושה שהלוחמים עשו בקיץ הזה בדיקה מחודשת לכל הנחות היסוד שלהם. סטיב קר הוא מאמן חושב אולי הכי חכם בליגה. יש לי תחושה שהוא לקח את כל הצוות אנליסטים שלו הושיב אותם על השולחן ואמר בודקים את כל הנתונים הכל פתוח. משנים את הסכמות. התוצאה? אפילו בניהול הזמן שלו במשחק רואים את זה. בשנה האחרונה סטף היה עולה רבע ראשון יורד אחרי 12 דקות חוזר באמצע השני . שבלונה. אני לא זוכר את קר מוריד אותו ככה באופן דינמי ומחזיר בהתאם להתפתחוית במגרש. (אני מתכוון במחצית הראשונה לפני שסטף נקלע לבעיית העבירות ) היתה לי תחושה שניהול הזמן של הכוכב שלו הרבה יותר קשור למה שקרה על המגרש בפועל ולהתפתחויות מאשר השבלונה.
      דבר נוסף שמאוד בלט הוא שללוחמים חזר הרעב. הם נחו מספיק משלושת האליפויות הראשונות – זה סגל שבנוי על חבורת מתאבדים על המגרש .לראות את סטף שם גוף לחסימה מול גריפין זה נראה היה לי כמו לא יאומן. דרך אגב זו הסיבה שלא לקח את אבדיה. אדיש מידי חטעמו כנראה.
      ועוד דבר – דריימונד גרין. לא יסולא בפז. הוא עושה טונות דברים על המגרש אנרגיות אין סופיות הגנה מטורפת והאסיסטים האלה לחיתוכים שיש מעט שחקנים בליגה שמסוגלעם לתת. סוס שחור שדוהר באמצע המגרש במהירות אדירה עם שליטה אבסולוטית בכדור לא טריוויאלי לשחקן בגובה שלו פצצת אנרגיה. הלוחמים חזרו איזה כייף.

  21. אחלה מעורב מנחם , כיף לקרוא. נראה לי שהגיע הזמן לפרגן לסטיב קר.
    גם אם ההתקפה היא כשרון נטו , ההגנה היא לגמרי של המאמן

כתיבת תגובה

סגירת תפריט