תחילת הסיבוב השני של הפלייאוף עם משחק מרכזי ויחיד של המילווקי באקס אצל הברוקלין נטס! / עידו רבינוביץ

תחילת הסיבוב השני של הפלייאוף עם משחק מרכזי ויחיד של המילווקי באקס אצל הברוקלין נטס! / עידו רבינוביץ

ברוקלין נטס – מילווקי באקס, 02:30 (תוצאת הסדרה בעונה הסדירה: 2:1 מילווקי)

המשחק שפותח את הסיבוב השני של הפלייאוף הוא המשחק היחיד של היום, כאשר שתיים מהקבוצות החזקות ביותר שנותרו בחיים העונה נלחמות במשחק ראשון קריטי, הנטס מארחים ב-"בארקלייז סנטר" את המילווקי באקס.

בעונה הסדירה, שתי הקבוצות סיפקו שלושה משחקים נפלאים, שניים מהם נגמרו בהפרש פוזשן אחד ואף אחד מהשלושה לא עלה מעל 6 הפרש. לאחר שהנטס לקחו את המשחק הראשון בסדרה אי שם בינואר, הבאקס ניצחו שני משחקים רצופים בתחילת מאי. לכל אחת מהקבוצות יש שלישיית כוכבים אדירה: הברוקלין נטס עם קווין דוראנט, ג'יימס הארדן וקיירי אירווינג נגד קריס מידלטון, יאניס אנטטקונמפו וג'רו הולידיי. זו הפעם הראשונה שכל הסטארים בריאים, קיירי אירווינג פספס את המפגש הראשון וג'יימס הארדן פספס את השניים האחרים, השלישייה של הבאקס היו זמינים לכל שלושת המשחקים.

הפריק היווני, שזכה בשני תארי MVP ברציפות, מוכיח את גדולתו במיוחד מול הגלקטיקוס של הנטס – בשלושת המפגשים העונה יאניס קלע 39 נקודות ב-49% מהשדה. אמנם, יש לציין כי הוא קלע 10 שלשות בסיכום המשחקים הללו, 5 יותר מהטוטאל שלו נגד כל קבוצה אחרת העונה. בניגוד לקבוצות כמו טורונטו 19' או מיאמי 20', לנטס אין הרבה כלים לעצור את יאניס בהתקפה, במיוחד כזו מהסוג המתפרץ: דיאנדרה ג'ורדן ובלייק גריפין ניסו במהלך העונה הסדירה להאט אותו, אך כאמור, הם לא צלחו בזה בכלל. יאניס מתקשה כשמעמידים מולו חומה של שחקנים בדרך לצבע, וזה משהו שברוקלין תתקשה בו. גם אם דיאנדרה ג'ורדן יצליח להאט את יאניס בצבע ובהתקפות מתפרצות, זה כנראה יכלול שינוי בפילוסופייה ההגנתית בפיק אנד רולים, וג'ורדן ייאלץ לשחק הגנת "דרופ" כדי למנוע כניסה קלה של יאניס לטבעת. זה יוצר בעיה אחרת, שחקנים כמו קריס מידלטון (לא ירד מ-46.1% מ-10-16 מטרים מהסל בארבע השנים האחרונות) וג'רו הולידיי (קולע ב-52.8% בין 10-16 מטרים מהסל העונה, הנתון הטוב בקריירה שלו) יוכלו לנצל זאת בקלות על מנת להשיג זריקות פנויות מחצי מרחק.

שלא יתפרש כאן אחרת, דוראנט יכול לעשות על יאניס עבודה מצוינת בהגנה, אך בגיל 32, אחרי פציעה מסיימת עונה רק לפני שנתיים, סביר שסטיב נאש יעדיף לתת לו משימה קלה יותר בצד הזה של המשחק, כדי שיוכל לנצח את המערכה בצד השני. אף אחת מהקבוצות האלה העונה לא קלעה פחות מ-114 נקודות בשלושת המפגשים ביניהן, הסדרה תוכרע בצד ההתקפי, שם לנטס יש כוח אש ברמה היסטורית.

יאניס והבאקס לא הגיעו לרמת עקביות התקפית כמו דוראנט והנטס. קיידי התמודד מול סקורר אדיר בסדרה הקודמת, ג'ייסון טייטום, שגם עם משחק של 50 נקודות וחוסר בסקוררים מסביבו "שיגנבו" לו נקודות, סיים עם 2 נקודות בממוצע פחות מקווין דוראנט, שצלף בסדרה הקודמת 32.6 נקודות למשחק ב-54.6% מהשדה. יאניס לעומתו, הגיע לסדרה מול קבוצה חלשה יותר וקלע "רק" 23.5 נקודות ב-45% אחוזים מהשדה. ייתכן שדוראנט הוא הקלעי העקבי ביותר בהיסטוריה של הליגה, אם אירווינג והארדן לצידו ימשיכו בכושרם הנוכחי, הבאקס יצטרכו לעמול קשה מאוד. למזלם, להם אין שחקני מינוס הגנתיים בחמישייה הפותחת (פאט קונאטון, אם אכן יפתח, הוא שחקן הגנה בינוני והכי גרוע בחמישייה שלהם בפער משמעותי, הוא יתפקד על ג'ו האריס בצד השני כדי להפחית נזק). לנטס יש שניים פוטנציאליים: דיאנדרה ג'ורדן הזקן שנוטה להיכנס לבעיית עבירות אותו כבר הזכרתי, וג'ו האריס החלש והאיטי. הקלעי המחונן של הנטס הוא שחקן משמעותי לקבוצה, והוא מגן סביר אחד על אחד, אך במהלכי פיק אנד רול הוא מתקשה יותר, במיוחד אם הוא מקבל שחקנים פיזיים ממנו בחילוף כמו יאניס או מידלטון. הבאקס לא ניצלו את הבעיות שלו במהלכים אלו במהלך העונה הסדירה, הוא התמודד רק מול 25 זריקות במהלך שלושת המפגשים הקודמים, כאשר בכולם שיחק לפחות 30 דקות כל אחד. דונטה דיוינצ'נזו הפצוע זרק הכי הרבה מעל האריס מכל השחקנים במדי הבאקס, ונכשל קולוסאלית – 22% אחוזים אפקטיביים שגרמו להאריס להיראות כמו טוני אלן.

האריס חשוב מאוד לנטס גם מבחינה התקפית, הנט רייטנג של שלישיית הסופר-סטארים של ברוקלין עולה משמעותית בכל פעם שהוא נמצא על המגרש איתם (18+ לשלישייה עם האריס, 16.2- בלעדיו! בנוסף לכך שכל קומבו של לפחות כוכב אחד על המגרש מוציא רייטינג גבוה יותר עם האריס מאשר בלעדיו). למזלם הרב של הבאקס, הם קיבלו חימום מצוין בסדרה הקודמת עם השחקן הכי דומה לג'ו האריס בליגה: דאנקן רובינסון. שחקן שעשה להם צרות רבות בעונה שעברה, ואף פתח את הסדרה עם שלוש שלשות בתחילת הרבע הראשון לפני שמייק בודנהולצר סוף סוף עשה התאמות אליו ושיתק אותו לשארית הסדרה. יהיה מעניין לראות איך סטיב נאש ינסה לנגוד את זה עם התאמות משלו, בתור מאמן עונה ראשונה ללא הרבה ניסיון באימון.

מי יהיה האקס-פקטור של הסדרה? האם יאניס יצליח לשמור על הלהיטות שלו מול הנטס? האם זוהי תחילה של יריבות גדולה בין שתי קבוצות בעלייה? היום נכתב פרק חדש בהיסטוריה של הכדורסל, לכאן או לכאן.

ספנסר דינווידי וג'ף גרין עדיין בחוץ אצל סטיב נאש.

דונטה דיוינצ'נזו היחיד שלא זמין למייק בודנהולצר הלילה, ולשארית הפלייאוף.

הימור: הנטס שומרים על הביתיות עם ניצחון מרתק ב-4 הפרש.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
225 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין רבינוביץ, תודה רבה. ג'ף גרין יחסר לברוקלין, שחקן חכם ורציני. חבל על דווינצנזו. 18 נקודות של ברין פורבס לא יספיקו – ברוקלין תנצח.

Zivke
Zivke
05/06/2021 18:58:23

תודה רבה, מקווה שהסדרה תעמוד בציפיות כי יש כאן פוטנציאל למשהו מיוחד.
לברוקלין יש רוסטר לא הוגן, אבל דווקא השנה אני אוהב את הגישה של הבאקס שבאו עם הראש למטה ונתנו עבודה מול ההיט. אם יצליחו להפוך את זה להתמודדות יותר פיזית ומעיקה אולי יש להם סיכוי לערער את הנטס

גיא רוזן
05/06/2021 19:13:55

ההתקפה של ברוקלין מדהימה. פסיכית.
בקנה מידה היסטורי, לא פחות.
.
אבל,
ההגנה.
הם ספגו 115 נק' ב-100 פוזשנים מול סלטיקס פצועה (שקרטעה לא מעט גם לפני הפציעה של בראון).
טייטום אחד חגג עליהם.
כמה הם יספגו מקבוצה בריאה עם יותר כלים התקפיים?
.
לי, אין תשובה לשאלה הזו.
אבל אם אני חייב להמר,
אני הולך על הפתעה כבירה של מילווקי,
הפתעה שהניצנים הראשונים שלה יהיו כבר הלילה.
.
(למען הסר ספק –
לווישפול ת'ינקינג יש אחוז ניכר בתגובה הנ"ל)

FAN
FAN
06/06/2021 0:14:18
הגב ל  גיא רוזן

ממה שהספקתי לראות הזריקות של טייטום לא היו קלילות בכלל, אבל בשבילו גם זריקות מהמיד ריינג הם יעילות למיטב זכרוני

הבן הממזר של דנילו גלינארי

משחק 1 מסכןמאז למה האנטישמים שמים ב2 וחצי בלילה למה לא 4 וחצי מה הבעיה שלהם 🤨.

הנטס לוקחים היום 7+

NFS
NFS
05/06/2021 20:39:08

תעבור לליג פאס יא צעיר..

אשך טמיר המקורי
05/06/2021 20:43:20
הגב ל  NFS

למה לו?
בערך שעה אחרי שנגמר המשחק הוא כבר עולה כאן:
https://nbahdreplay.com/

סוסמעץ
05/06/2021 21:43:30

NICE

onetwo3
05/06/2021 22:26:34

לפחות אצלי הקישור הזה לא תקין

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NFS

יש לי ליג פס חח מה זה משנה אני נהנה לראות לייב

Rocky1
Rocky1
05/06/2021 19:26:49

מילווקי בחד ספרתי.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
05/06/2021 19:27:21

הרבה פוטנציאל יש לסדרה הזו, נקווה שתממש אותו. יאניס עוד חייב (לעצמו אני מניח, בטח שלא לי) התפוצצות התקפית, ובצד השני רק תבחר את הרעל שלך.
תודה על הפריוויו

ברבור שחור
ברבור שחור
05/06/2021 19:56:23

בלואאוט של מילווקי, הנטס ב 12

asaf
05/06/2021 20:57:20

תודה עידו. חוסר התחשבות ביושבים בציון עם השעה הזו למשחק.

ברוך רובין
05/06/2021 21:26:43

אני כל הדרך עם הארדן עד הסוף, כל מי שאוהב חשפניות ולא מתבייש להגיד את זה , הוא ok גדול מבחינתי.
.
דרך אגב אין דבר יותר מהנה לראות את איינג עף בידי הקבוצה שהוא עקץ עשור לפני, נקמה מוגשת קרה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אם הארדן יביא טבעת החשפניות בברוקלין יהיו בהיי 😂😂😂
יקימו לו אולי פסל שם במקום גופייה.
פסל של הארדן סטייל דוד עם סטפבק זה אדיר

סוסמעץ
05/06/2021 21:42:18

חזרתי ברגשות מעורבים
===
(מחליא אותי הקטע הזה של שחקני הספסל ומאמנים עם מסכות על הפנים)
אבל זו כבר סדרה לפנטאון..
===
חושב שזה של KD וחבורתו.

עמיחי קטן
05/06/2021 21:50:20

תודה.
נדמה לי שיש למילווקי יתרון מסוים של ניסיון, כך שזו הזדמנות טובה מבחינתם לגנוב משחק ואת הביתיות

פיני
05/06/2021 22:37:55

אני עם האיילים

פיני
05/06/2021 23:57:56
הגב ל  פיני

ותודה על פריוויו ענק!!!

פיני
06/06/2021 0:03:33
הגב ל  פיני

רק לא הכי הבנתי, דוראנט שומר טוב, מכאן ועד "יכול לעשות על יאניס עבודה מצויינת בהגנה", הדרך ארוכה. יאניס הוא פריק אתלטי שצריך שיצופפו מולו, פלוס שומר חזק ופיזי כמו קראודר אשתקד, או קוואי לפני שנתיים. דוראנט הוא מגן שמשתמש באורך שלו כדי להקשות על זריקות, פחות על חדירות. כמו שדוראנט לא היה יכול לעצור את לברון ג'יימס גירסת מיאמי (אני לא באמת משווה בין יאניס ללברון של מיאמי, אבל הרעיון, הוא אותו רעיון).

popo
popo
05/06/2021 22:46:23

הולידיי לא יכול לעצור את הארדן
נהיה אופטימים ונאמר שמידלטון מתקזז עם דוראנט
ויאניס לא עציר כמו קיירי
היתרון הבולט הוא הארדן שיהיה השחקן החשוב בסדרה הזו שלדעתי תגמר ב4-2 לכל היותר לברוקלין.
הלילה זה יתחיל.

ברוך רובין
05/06/2021 22:52:29
הגב ל  popo

אף אחד לא יכול לעצור את הארדן, בטח אחרי שלקח סיאליס (:

FAN
FAN
06/06/2021 0:15:27

תודה על עוד ניתוח מעניין מאוד לקראת הסדרה המשוגעת הזאת

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
06/06/2021 0:31:59

🦌

Amitlahev
06/06/2021 1:01:44

תודה רבה על הפריוויו המצוין ובאותה הזדמנות תודה רבה לשקד על הפריוויו של הסדרה.
אני עם מילווקי בסדרה הזו שלדעתי תסתיים ב-6 או 7 משחקים לטובתם.

צ'יקו
06/06/2021 2:36:22

הארדן נפצע!!

צ'יקו
06/06/2021 2:36:59
הגב ל  צ'יקו

ועדיין מנסים להרקיד את הקהל. סתומים.

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2021 2:41:16
הגב ל  צ'יקו

מה אתה רוצה שישבו שבעה ?

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2021 2:36:29

כל הפלייאוף הזה פציעות
הארדן לחדר ההלבשה

FAN
FAN
06/06/2021 2:37:01

האדן יורד מהמגרש אחרי 2 דק לכיוון החדרי הלבשה
מוזר מאוד

Smiley
06/06/2021 2:39:50

נראה שהארדן מתח את שריר הירך האחורי

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2021 2:40:34

הארד ירד אחרי 43 שניות עם פציעת האמסטרינג
אותה פציעה שהשאירה אותו בחוץ ל 20 משחקים

או שיש לו אוברדוז מהסיאליס של ברוך

ברוך רובין
06/06/2021 3:12:40
הגב ל  trusttheprocess

אחרי סיאליס אפשר לתלות עליו מגבות (: החבר הטוב של האדם מי שאמר כלב משקר

FAN
FAN
06/06/2021 2:41:08

נראה על הפנים מבחינת הארדן

דה שוט
06/06/2021 2:42:29

הארדן בחוץ איזה באסה

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2021 2:45:39

לופז נראה כמו אמביד נגד האין הגנה של ברוקלין
חדירות לסל חופשי, אין שום הגנה על הטבעת מברוקלין

דה שוט
06/06/2021 2:51:05

דוראנט עובד קשה מדי מתחת לסלים. מפחיד

FAN
FAN
06/06/2021 2:52:21

כבר בתחילת הרבע השני ברוקלין יהיו חסרים את הארדן שמשחק עם המחליפים בדרכ

Smiley
06/06/2021 2:53:31

מידלטון והולידיי בקבלת החלטות לא טובה. הם מנצלים המיסמצ' שקיירי עליהם, אבל במקום לזרוק מהצבע הם מוסרים שוב ושוב.
ההגנה של הבאקס עד כה טובה, אבל מתישהו הזריקות של הנטס יתחילו לצלול פנימה

ADISU33
ADISU33
06/06/2021 2:54:58

קראמה איז א ביצ' !

ג'ט לג
ג'ט לג
06/06/2021 2:55:35

אם היתרון שלהם בריבאונד, מילווקי יכולה לזרוק חופשי מה שבא לה מאיפה שבא לה.
ועכשיו אם הארדן לא משחק נפגעה רוטציית החילופים והקצב המהיר של הדקות הראשונות יפיל את ברוקלין מהרגליים בהמשך

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2021 2:59:28

יאניס צריך לקחת את גריפין לסל על פעם , הוא לא מסוגל לשמור עליו ויש לו רגלי מלט

דה שוט
06/06/2021 2:59:52

ברוקלין יוצאים לאט לאט מההלם – נראה שאיבדו את יוצאי יוסטון – גרין והארדן. איזה באסה

Smiley
06/06/2021 3:01:15

דוראנט מיסמצ' מהלך

ADISU33
ADISU33
06/06/2021 3:02:52

הבאקס חייבים לשחק פנימה עם לופז ויאניס ,אין איש שיכול לשמור עליהם

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2021 3:02:56

הארדן בחוץ היום
לא חוזר לשחק

Smiley
06/06/2021 3:03:50

Shams Charania
@ShamsCharania
Sources: 76ers‘ Joel Embiid (small meniscus tear) is listed questionable for Game 1 of East semifinals vs. Atlanta on Sunday. Embiid will go through treatment and workout to determine final playing status.

Smiley
06/06/2021 3:04:17

NBA Retweet
@RTNBA
James Harden will miss the rest of game 1 with a hamstring injury. H/T

המשגיח
06/06/2021 3:07:16

באסה על הארדן, אבל משחק נהדר. ממש נהנה עד עכשיו

דה שוט
06/06/2021 3:08:38

ברוקלין מתאוששים לאט לאט

ברוך רובין
06/06/2021 3:09:09

הצטרפתי בלי הארדן לנטס אין סיכוי בסדרה

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2021 3:11:33

עשית עליו וודו עם הסיאליס והחשפניות

Smiley
06/06/2021 3:10:58

Kyrie on fire 🔥

FAN
FAN
06/06/2021 3:17:17

פורטיס פירק את גריפין על הרצפה 🙂

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2021 3:17:50

יאניס כבר שעה על הספסל

דה שוט
06/06/2021 3:19:13

טאקר גומר לדוראנט את הרגליים ברוקלין קבוצה קבוצה

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2021 3:19:50

יאניס צריך ללכת כל התקפה לסל

FAN
FAN
06/06/2021 3:19:52

לופז ופורטיס נשארים בצבע בפיק אנד רול של ברוקלין. נראה כמה זה ינוצל ע"י קיירי

דה שוט
06/06/2021 3:21:38

יס מאדאפאקא !!!

דה שוט
06/06/2021 3:22:07

גריפין קראקינג סקולס טאקר מתיש את דוראנט

Warrior
Warrior
06/06/2021 3:22:24

מילווקי נראים מאוד מבולבלים

FAN
FAN
06/06/2021 3:22:30

חחחחחחחחחחחחחחחח דאבל טים על גריפין
די נו

Smiley
06/06/2021 3:22:45

הנטס שוברים את ההגנה של הבאקס עם הנעת כדור פשוטה

מנחם לס
06/06/2021 3:22:54

דעו דבר אחד: בלייק גריפין הוא השחקן שעושה הכל לנטס (אפילו שלא בנקודות)

ADISU33
ADISU33
06/06/2021 3:23:18

הרגע שאתה מביא דאבל על גריפין זה הרגע שהפסדת את המשחק…

Warrior
Warrior
06/06/2021 3:23:27

ויאניס צריך להפסיק לזרוק, שיכניס אותם לבעיית עבירוץ

מנחם לס
06/06/2021 3:23:48

TRUST, אני עטובד עליך מחר במעורב. אל תחמיץ

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2021 3:25:01
הגב ל  מנחם לס

אל תעשה את זה
אני לא חובב פרסום

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2021 3:23:49

זה הבעיה של מילווקי , הם פרונט ראנרס שברגע שמשהו משתבש הם מאבדים את העשתונות
יאניס עושה פוסט אפס וזורק ג'אמפ שוטס על גריפין.
זה מה שברוקלין רוצים.
יאניס צריך לקבל את הכדור בטופ אופ דה קי ולנצל את איטיות הרגליים של גריפין לעבור אותו ואם עושים דאבל טים יש קלעים בפינות

ברוך רובין
06/06/2021 3:27:25
הגב ל  trusttheprocess

זה נטו אשמה של מאמן, אבל באד אדיוט ומנהל משחק גרוע

Smiley
06/06/2021 3:24:03

גריפין נראה כמו השחקן שהנטס קיוו שהוא יהיה שהביאו אותו. משחק טוב מאוד שלו. כנראה שעדיין יש לו דלק במיכל

מנחם לס
06/06/2021 3:25:10

הארדן גמור. זה שוהב ההמסטרינג

ברוך רובין
06/06/2021 3:26:03

מת על גריפין

מנחם לס
06/06/2021 3:28:54

בלייק!!! בלייק!!! (אבל הוא רצוץ. הוא חייב מנוחה)

Pistons
Pistons
06/06/2021 3:28:54

גריפין שוכח שהוא אחרי 2000 פציעות. אם הוא ימשיך ככה הוא יפצע שוב

מנחם לס
06/06/2021 3:29:57

מייק ג'יימס שיחק בשנה שעברה בג'וניור קולג' באריזונה…עכשיו הוא נגד הבאקס…

ג'ט לג
ג'ט לג
06/06/2021 3:33:12
הגב ל  מנחם לס

שיחק בצסקא לפני חודש

צ'יקו
06/06/2021 3:33:22
הגב ל  מנחם לס

שיחק העונה בצסקא

Smiley
06/06/2021 3:36:15
הגב ל  מנחם לס

מייק ג’יימס שיחק שנה שעברה והשנה בצסק״א. התחיל את הקריירה שלו בגליל עליון בלאומית בישראל.

דה שוט
06/06/2021 3:31:29

טאקר הורג את דוראנט עייף אותו לגמרי

FAN
FAN
06/06/2021 3:31:36

שחקן מיוחד טאקר

FAN
FAN
06/06/2021 3:32:10

אחלה מחצית שבעולם
חבל שהארדן נפצע

צ'יקו
06/06/2021 3:32:34

החלטה שערוריתית

דה שוט
06/06/2021 3:32:57

כמה נזק בהליכה המוקדמת מדי של דוראנט בהתקפה האחרונה 🤦‍♂️

FAN
FAN
06/06/2021 3:35:06

מה החוק אחרי שעושים עבירה והשחקן הזורק מוציא תזריקה מהיד אחרי סיום שעון המשחק/24? הזריקה נחשבת?

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2021 3:40:14
הגב ל  FAN

החוק אומר שברגע שנשרקה עבירה השעון בעצם עוצר ולכן אישרו את הסל עם המשכיות

FAN
FAN
06/06/2021 3:42:04
הגב ל  trusttheprocess

תודה

שחר אלוני
06/06/2021 3:35:54

מילווקי קבוצה הרבה יותר טובה. הם בהתרגשות רבה מחטיאים המון שלשות, וגם הרבה ל 2. יכלו כבר להגיע ל 75 נקודות בקלות. גם ההגנה שלהם מפספסת פוזשנים מדי פעם.
יאניס נראה לא במיטבו למרות הסטט' הסבירה.
זה נראה 4-1 למילווקי אם הם יתאפסו על עצמם. הכל תלוי בהם

FAN
FAN
06/06/2021 3:38:41

מסכים. התחילו טוב ואח"כ נראו קצת מפוזרים.
טיפה איפוס וקצת פחות התפשרות של יאניס והם מסודרים

ג'ט לג
ג'ט לג
06/06/2021 3:37:34

דוראנט עם 22 דקות וקיירי עם 23 דקות.
כמעט ולא ירדו מהמגרש.
זה הרבה, במיוחד לדוראנט ועוד למשחק הראשון בסדרה.

FAN
FAN
06/06/2021 3:40:28
הגב ל  ג'ט לג

לא ראיתי שקיירי ירד בכלל…נראה כמה הם יחזיקו
ועוד השמירה המסוייטת של טאקר על דוראנט בכלל..

FAN
FAN
06/06/2021 3:43:04
הגב ל  FAN

תוסיף לזה את לופז שמשגע אותו במלחמה על הריבאונד…

דה שוט
06/06/2021 3:41:02
הגב ל  ג'ט לג

זה הרבה יותר מדי

ADISU33
ADISU33
06/06/2021 3:39:42

בלייק נלחם כאילו חייו תלויים בסדרה הזו.
איזה שינוי ,איזה קבלה את המציאות האיש הזה עשה העונה ממספר אחד ל-רול פלייר.
הוא ראה את אייברסון שלא קיבל את המציאות כפי שהיא,את כרמלו שלקח לו תקופה ארוכה לקבל את המציאות ולמד שהוא כבר לא אותו שחקן שהיה פעם וזה פשוט משתלם לו בצורה כל-כך יפה.

Smiley
06/06/2021 3:40:32

הבאקס צריכים לטחון פנימה. יאניס צריך ללכת לסל בכוח במקום לנסות את הזריקות האלה בסיבוב מחצי מרחק ושלשות שנותנים לו מטר.
.
הנטס התאוששו יפה מהפתיחה החזקה של הבאקס. גריפין מצויין. דוראנט וקיירי שיחקו הרבה דקות, ועכשיו בלי הארדן, נראה איך נאש יחלק את הדקות שלהם כדי שכל הזמן אחד מהם יהיה על המגרש.

ברבור שחור
ברבור שחור
06/06/2021 3:40:52

לקרוא למילווקי קבוצת הגנה טובה זה להוציא שם רע לחלטורה…בלי הארדן הם ספגו 60+ במחצית…הם לא יעמדו בקצב הזה

ברוך רובין
06/06/2021 3:56:20

איך זה לא עבירה של יאניס, שופטים בני זונות דרס את האריס מקווה שהחמור היווני יקבל פצצה

דה שוט
06/06/2021 3:56:39

שיאניס ולופז ימשיכו לחצוב נקודות בצבע, השלשות והקצב ינצחו אותם

Warrior
Warrior
06/06/2021 3:57:39

מילווקי יגיעו מוכנים יותר למשחק הבא

ברוך רובין
06/06/2021 3:57:58

מי צריך תרגילים להתאמן או משהו, שהשופטים נותנים לו לדרוס שחקנים בכתף חדה, גיא אתה רואה את היווני זה עבירה מהלכת על שניים בחסות השיפוט!!!

FAN
FAN
06/06/2021 3:59:08

לברון עושה את זה כבר 40 שנה

ADISU33
ADISU33
06/06/2021 4:00:40

כששורקים על כל נגיעה אנשים לא מרוצים..
כשמשחקים קצת פיזי ולא שורקים אנשים לא מרוצים..

ברוך רובין
06/06/2021 4:03:50
הגב ל  ADISU33

אדיסו תפסיק לבלבל את המוח יש הבדל בין פיזי לבין לדרוס שחקנים בדרך לסל

Warrior
Warrior
06/06/2021 3:58:16

יאניס צריך לשחק כמו ששיחק בעונות הקודמות, זה הזמן. להנמיך כתפיים ולהיכנס בכוךם בדרך למטה. לא כמו נגד מיאמי אין לברוקלין חומה לשים עליו

FAN
FAN
06/06/2021 3:58:28

באקס 4/22 לשלוש

Warrior
Warrior
06/06/2021 3:58:41

לשני הצדדים מחפפים בעבירות

ברוך רובין
06/06/2021 4:02:35
הגב ל  Warrior

עושים הגנת דרופ נגד דוראנט ונותנים לו חצי מרחק, עדיף כבר לתת לאכול היסט לשמור על הבר

Warrior
Warrior
06/06/2021 3:59:44

יאניס עם האחוזים הכי טובים ל3 בבאקס, צמרמורת

NFS
NFS
06/06/2021 4:01:43

דרבי מוטורולה..
באסה על הארדן, שכחתי שהוא נפגש מול חברו הטוב מיוסטון טאקר.
דוראנט עובד קשה מאוד, גם בהגנה מתחת לסל וגם בהתקפה מול טאקר.
גראנט היל – זוועה לאוזניים, גרוע כמעט כמו רג'י מילר.
המעודדות של ברוקלין- ליגה אחרת.

דוקטור רזי הופמן
06/06/2021 4:05:32

מה השופטים רוצים?
3 עבירות באותה התקפה?
הגזימו שם.

דה שוט
06/06/2021 4:05:47

השמאלית של קיירי זה מוזיקה

ברוך רובין
06/06/2021 4:07:57

איזה קצב איזה משחק

דה שוט
06/06/2021 4:09:21

דוראנט מתעקש ללכת לטבעת – שיעצור לפולאפ

דה שוט
06/06/2021 4:14:28

קיירי גבר – אחרי שלשה – מוסר במתפרצת

ברוך רובין
06/06/2021 4:14:35

יאניס שבר את הסל איזה מכניקת יידוי פטיש

ברוך רובין
06/06/2021 4:15:22

איזה קבוצה נטס כל טעות נגדם זה נקודות קלות, לא ייאמן, הם עדיין צריכים את הארדן לימים פחות טובים של קיירי אבל קבוצה מדהימה

דה שוט
06/06/2021 4:16:30

נכון. הם באמת קבוצה מדהימה

דה שוט
06/06/2021 4:16:08

דוראנט משתולל – חייב לצאת – יש עוד סדרה ארוכה

ברוך רובין
06/06/2021 4:16:40

וואו יאניס פותח אסם מרחוק

Warrior
Warrior
06/06/2021 4:18:12

צריך לטחון את דוראנט בהגנה

Smiley
06/06/2021 4:18:27

במקום שיאניס ישחק את הפיק-נ-רול באמצע. שיתנו למידלטון/הולידיי עם יאניס חוסם. יאניס מתפתה לשלשות האלה ורק שובר ת'קרש/טבעת (בדיוק מה שהנטס רוצים)

FAN
FAN
06/06/2021 4:20:51

העבירות של הSWIPE זה אחד הדברים הכי הזויים

דה שוט
06/06/2021 4:21:52
הגב ל  FAN

כן זה באמת סתמי. שיבטלו את זה, שיהיה נו-קול

דה שוט
06/06/2021 4:21:08

איזה קיידי לופז הזה מנחוס

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2021 4:21:33

היה פאול ברור של דוראנט עכשיו שלא שרקו

ברוך רובין
06/06/2021 4:22:06

איזה שלושה על הראש של יאניס, ואז לופז שנראה כמו אמביד מול נטס

Smiley
06/06/2021 4:23:05

השלשה הזו של דוראנט על יאניס מסכמת את הכל. היום זה של הנטס

Pistons
Pistons
06/06/2021 4:23:19

דוראנט עם שלשה על הראש של יאניס מראה לו איך עושים את זה.
לופז עם עוד נקודות על הבאזר

FAN
FAN
06/06/2021 4:23:23

דוראנט וקיידי 33 ו34 דק מתוך 36

FAN
FAN
06/06/2021 4:23:52

14 הפרש
מדהים

Warrior
Warrior
06/06/2021 4:23:59

דוראנט לא יוכל להחזיק ככה סדרה שלמה ובטח שלא אם יגיעו לשחק נגד פילדלפיה

Warrior
Warrior
06/06/2021 4:24:21

לופז קלאץ'

ADISU33
ADISU33
06/06/2021 4:26:48

אני באמת לא מבין את הבאקס.
במקום לתת להוליידי או כריס להוביל כדור ולתת כדור ליאניס או לופז בצבע הם מעדיפים את ההובלת כדור בקשת השלוש של יאניס…
כמה טיפשות ,כמה מתסכל לראות את החרא הזה איפפפפ.
משחקים לידיים של הנטס

דה שוט
06/06/2021 4:28:32

יאניס עושה צעדים רומס דורס

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2021 4:29:16

כשפילי ואמביד משחקים נגד הנטס גריפין לא משחק סנטר ובקושי רואה דקות.
דיאנדרה ג'ורדן שלא משחק דקה באף משחק תמיד מקבל דקות.נגד פילי

ברוך רובין
06/06/2021 4:30:14

גריפין ענק

Pistons
Pistons
06/06/2021 4:30:55

גריפין נותן ליאניס לא מטר אלא קילומטר

FAN
FAN
06/06/2021 4:31:30

אין מילים על אירווינג, פשוט אין

ברוך רובין
06/06/2021 4:31:38

ארווינג השחקן המלהיב בליגה, איזה כדרור לא יאמן

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2021 4:36:57

באקס הדפוקים האלה עושים מה שעשו שנה שעברה עם באטלר
יאניס צריך לשמור על דוראנט , לא על פאקינג ברוס בראון

Warrior
Warrior
06/06/2021 4:31:56

למה זה מרגיש כאילו יאניס לא מעלה הילוך

דה שוט
06/06/2021 4:32:30

מילווקי הולכים פנימה ופנימה – ככה לא מנצחים בימינו.

Warrior
Warrior
06/06/2021 4:33:00
הגב ל  דה שוט

במקרה הזה הם גם לא קולעים מ3

Smiley
06/06/2021 4:33:15
הגב ל  דה שוט

4 מ-25 מה-3… גם ככה לא מנצחים בימינו

Warrior
Warrior
06/06/2021 4:34:14
הגב ל  Smiley

ככה לא מנצחים בכלל חח

ADISU33
ADISU33
06/06/2021 4:33:57
הגב ל  דה שוט

כשהשלשות לא נכנסות זה המוצא היחיד שלהם.

Warrior
Warrior
06/06/2021 4:32:37

מרגיש פסיבי

Smiley
06/06/2021 4:32:43

קיירי, בכדורסל נטו, שחקן מרשים

Warrior
Warrior
06/06/2021 4:34:37

מעניין מה מספר השלשות הכי נמוך אי פעם לניצחון במשחק פלייאוף

דה שוט
06/06/2021 4:36:10

קיירי זה שעלול

ADISU33
ADISU33
06/06/2021 4:36:14

קיצר גם אם הנטס ינצחו את המשחק הערב,אני לא רואה אותם מנצחים סדרה שלמה,אני לא רואה שכל מטאטא יפגע במשחקים הבאים

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  ADISU33

חחח אתה בווישפול

ברוך רובין
06/06/2021 4:36:54

שואו טיים!!!!

דה שוט
06/06/2021 4:37:32

קיידי זה מכונה. טאקר מתאגרף לו בבטן על המשחק והוא עם המיספרים שלו.

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2021 4:37:35

באקס הדפוקים האלה עושים מה שעשו שנה שעברה עם באטלר
יאניס צריך לשמור על דוראנט , לא על פאקינג ברוס בראון

ברוך רובין
06/06/2021 4:38:27
הגב ל  trusttheprocess

זה בונדלהצר האהבל הזה, רובוט מהלך

FAN
FAN
06/06/2021 4:37:42

שאפו לנטס, משחק אדיר

ברוך רובין
06/06/2021 4:37:46

מידלטון הזה זבל של מגן עוברים אותו כמו עמוד חשמל, הכדורים לא נכנסים למילווקי היום, אבל מה התירוץ שלהם בהגנה? וזה בלי הארדן

Warrior
Warrior
06/06/2021 4:38:28

מייק ג'יימס יכול להיות רכז פותח בליגה בחצי מהקבוצות

דה שוט
06/06/2021 4:38:32

נאש וד׳אנטוני לא פראייאים – שיאניס ולופז יקלעו 5000 בלי השלשות מילווקי בצרות

ברוך רובין
06/06/2021 4:41:07
הגב ל  דה שוט

מזל ששמעון יושן אחרי זה היה צועק דאבל טים

דה שוט
06/06/2021 4:44:55

על מי? הם לא מחזיקים בכדור. על הזמן זז

ברוך רובין
06/06/2021 4:46:40
הגב ל  דה שוט

על יאניס… כם נגד ברוקלין אי אפשר לעשות דאבל גם בלי הארדן יש 4 מובילי כדור על הפארקט

Warrior
Warrior
06/06/2021 4:39:11

פשוט לא כוחות בהתקפה

ברוך רובין
06/06/2021 4:42:38

איזה כדורסל איזה הנעת כדור

דה שוט
06/06/2021 4:44:07

נוק אאוט של נאש-ד׳אנטוני
נראה איך באד יגיב

Warrior
Warrior
06/06/2021 4:44:34

משחק נגמר

FAN
FAN
06/06/2021 4:44:53

מ-כ-ו-נ-ה

ברוך רובין
06/06/2021 4:44:59

עלק אילתורים, איזה התקפה חכמה יש לנטס עבוד אדירה של מאמן, כולם קולעים כולם מכדררים, אין מה לעשות מול דבר כזה פשוט למחות כפיים, כדורסל מדהים

ברוך רובין
06/06/2021 4:45:54

שמעון אתה רואה מה זה הנעת כדור, אי אפשר להגן מול דבר כזה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

תגיד אתה רפה הבנה? אתה משווה את קיירי דוראנט והארדן לפסחים שיש ליד לוקה וקאווי?
מישהו אמר דאבל טים על הנטס?

ברוך רובין
06/06/2021 5:12:55

הארדן לא שיחק. דרך אגב לא הייתה צועק דאבל על יאניס? רק הוא קלע היום, אבל יקירי תתחיל לצפות במשחקים דבר איתי.
.
מה אתה חוס שד אלכס לא יכולה לעלות עוד יוביל כדור ליד דונציץ במקרה של דאבל קבוע שפשוט ישחקו 4 על 3?

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מתי יאניס קלע בגארבג?😂😂😂
אם לבאד היה מוח הוא היה טוחן עם יאניס בפנים וכן צריך להביא דאבל טים.
איזה מוביל כדור יש למאבס!שיכול להכריע 4 משחקים בסידרה תוכל להביא לי את שמו? 😂😂😂😂😂
די ברוך אתה שומע יותר מידי טנש שלא תכנס למכבסה גם

ברוך רובין
06/06/2021 5:28:23

הרדוואי ברונסון, זה לא לבדו זה לשחק 4 על 3 בהתקפה על תהיה מגוכח, איזה דאבל טים על יאניס שאף אחד אחר לא קולע אתה צוחק כן, יאניס קלע 2 הנטס קלעו 3.
.
לצערי אתה גם פולט שטויות בלי לצפות במשחק, זה לא טנ״ש שבר זה לצפות ולהבין.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ברוך יש לך קשיים בהבנת הנקרא נראה לי ואם קולעים להביא או לא?
תחליט

ברוך רובין
06/06/2021 6:30:07

תלוי מי מאיפה מצב, בסוף זה קח את הסיכון> והסיכון 4-3 למשחק שלם האופן קבוע לא משתלם

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2021 4:45:34

מילווקי צריכים לבוא עם תכנית משחק אחרת אבל זה לא יקרה כי באד הוא כמו החבר הכי טוב שלו ברט בראון ראש בקיר עד שמתים

Smiley
06/06/2021 4:45:42

הנטס עם הנעת כדור פשוטה סוגרים את המשחק

ברבור שחור
ברבור שחור
06/06/2021 4:46:08

טוב זה היה ברור שמלווקי לא יחזיקו עוד מחצית של 60 נקודות…ההגנה שלהם לא מספיק חזקה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מה קרה להארדן???
אני רואה קרצוף 😂😂

Smiley
06/06/2021 4:47:11

מילה של דריימונד

Draymond Green
@Money23Green
If the bucks want to win this series, they have to go away from the Giannis pick and roll as the handler. It’s too predictable in a SEVEN game series against a team with equal or more talent.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Smiley

דריי נהיה מאמן? למרות שהוא צודק.
עם זאת יש לי הרגשה שבתור מאמן דריי יהיה יותר נגר מאשר כשחקן

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2021 4:47:17

4 דקות לסוף בפיגור 19 בלבד באד וויתר על המשחק
בושה

ברוך רובין
06/06/2021 4:48:29

על מה עבירה שופט טיפש

ADISU33
ADISU33
06/06/2021 4:50:45

שלא יספרו לכם שברוקלין שמרה מצויין על הבאקס.
הבאקס פשוט לא פגעו מבחוץ ,זה כל העניין,אין קשר להגנה.
בכל אופן מאמן הבאקס הוא גולם שכנראה ימשיך לשחק משחק טיפשי לידיים של הנטס.
יתן ליאניס לשמור על גמדים כמו מייק וקיירי במקום לשים אותו על דוראנט.

דה שוט
06/06/2021 4:56:49
הגב ל  ADISU33

ברוקלין שמרה הגנת ד׳אנטוני/מורי לתת לגבוהים לחצוב לקחת את השלשות. לא היו לקלעים של מילווקי היום מבטים פתוחים. רצת בחצי הראשון – אפס בחצי השני.

דה שוט
06/06/2021 4:52:23

קיירי 45 דקות איפה גיא?
שמעון עכשיו באים?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

שעות קשות מה נעשה.

אל תדאג היום אני מתייצב ב8
גיא מסתובב במכבסה כל הפלייאוף הזה בינתיים. התחלנו בניגוב שמנו אותו במכבסה עוד מעט נתחיל לגהץ אותו

דה שוט
06/06/2021 5:03:52

😂😂😂
אבל קיירי באמת שיחק יותר מדי היום. מעניין מה היו השיקולים שם

גיא רוזן
06/06/2021 5:06:12
הגב ל  דה שוט

תמשיך לשחק את הטרול,
בכיף.
.
קיירי 45 דקות (מתי כתבתי ששחקן לא יכול לשחק משחק אחד, ועוד אחרי מנוחה של 4 ימים).
דוראנט 40.
.
הפציעה הבאה מעבר לפינה.
.
שמעון נאצר.
מנוגב פעם אחר פעם,
מכריז על ניצחון…

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

כן בטח הפציעה מעבר לפינה מההעם בוקר אייטון לוקה קאווי גם להם הפציעות מעבר לפינה 😂😂😂
מזל שהארדן נפצע על ההתחלה אחרת היית מאשים את הדק משחק 😂😂😂😂
תמשיך לספר סיפורים בחייאת תגיד כבר טעיתי
להביא את המגהץ?

גיא רוזן
06/06/2021 5:20:54

חוק סמיילי פשוט לא מפספס לעולם. מדהים.
.
תחזור אחורנית. אני כותב על הפציעה של הארדן מאז הגיע לנטס (לפני שנפצע, כמובן).
כתבתי גם על הפציעה החוזרת של דוראנט. תבדוק.
.
מה שמפתיע אותי בכל פעם מחדש זו היכולת הנהדרת שלך להיות קלולס מוחלט בכל כך הרבה נושאים עליהם אתה כותב בנחרצות…

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

לקחת שחקנים פצועים ואתה מהמר שהם יפצעו חח.
אני מבין בנושאים האלה הרבה יותר ממך וממה שאתה חושב

דה שוט
06/06/2021 5:18:14
הגב ל  גיא רוזן

הפציעות של דוראנט והארדן לא קשורות לדקות. יותר לאינטנסיביות. לצערי טאקר טוחן את הרגליים של דוראנט. הדחיפות תחת הסל זה הכי גרוע. כשדוראנט נפצע בגודלן סטייט הוא שיחק הרבה מאוד זמן בתור מספר 5
מעניין אם צוות האימון בברוקלין מודע לזה

גיא רוזן
06/06/2021 5:25:49
הגב ל  דה שוט

הפונקציה של הסיכוי להיפצע מול זמן המשחק היא לא לינארית. ישנה נקודה ממנה הסיכוי גדל מעריכית.
לך אני יכול לנסות ולהסביר (גג, תכתוב עוד תגובת טרול משעשעת) . . .
.
כמובן שהאינטנסיביות היא פקטור מכריע. הרי שחקן שלא זז יכול להמשיך לא לזוז הרבה יותר מ-48 דקות…

ברוך רובין
06/06/2021 5:34:59
הגב ל  גיא רוזן

אני עדיין מנסה להבין את הקטע על דאבל טים קבוע ולחץ כל המגרש (שלוקה יעבור את השחקן בשנייה ומוציא זריקות ועבירה כן)., הם באמת חושבים שהחברה שמשחקים בnba זה הנגרים מהפארק של שמעון שלא מסוגלים לכדרר או ליצור סל ב4 על 3, תעלה מוביל כדור נוסף כמו ברונסון הרדוואי תקיף אותו בשחקני שלושות וזה נגמר מהר מאוד… דאבל טים בהתקפה בנקודות מסוימות זה יכול להיות מאוד חכם, על קוואי משחק קודם היה חייב להמר ולעשות דאבל טים כי הוא היה ביום שהוא לא מסוגל להחטיא.

גיא רוזן
06/06/2021 5:39:52

דאבל טים זו בהחלט טקטיקה הגנתית מצוינת שהוכיחה עצמה לא מעט פעמים בהיסטוריה של הליגה.
לך תסביר לשמעון את ההבדל בין טקטיקה לאסטרטגיה…

ברוך רובין
06/06/2021 5:47:39

הבעיה של שמעון זה שהוא לא מבין ששחקנים בnba מחזיקים בסקילס וביכולות קליעה וחוב שמדובר על הנגרים מהפארק שלי, הוא לא מבין שאם תשאיר אותם 4 על 3 למשחק שלם באופן קבוע זה יגמר בשחיטה מהירה מאוד. הצג השני לצמד חמד דה איירבול (מתאים לו יותר מדמגוג) עדיין מנוגב מהשיעורים על אפקטיבי וראס.
.
שמעון שאני וגיא מסכימים על משהו זה קרצוף והשפלה, גיא תוציא את המתלה כביסה יש שני אוהדי ראס שבדיוק סיימו ניגוב עמוק…

הבן הממזר של דנילו גלינארי

איזה באסה הפציעה של הארדן נקווה לפחות שאת הבאקס הוא יעיף איכסה פיכסה על יאניס

trusttheprocess
trusttheprocess
06/06/2021 5:00:43

כשמנסים לשים על הכתפיים של שחקנים כמו מידלטון טןביאס האריס, באם אדביו אחריות כבדה במשחקי פלייאוף אז זה מה שמקבלים לאורך זמן.
יאניס צריך לשחק 44 דקות לא 34 דקות
זה לא הליגה הרגילה פה

דה שוט
06/06/2021 5:04:49
הגב ל  trusttheprocess

צודק. לתת לו 35 דקות זה לא רציני

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  trusttheprocess

הוא לא יחזיק מעמד 45 דק הוא יהיה עייף המסכן 😂😂😂
איזה דביל הבאד הזה חחחחח באמת נתן לו 34 דק?
אפילו שאר הכוכבים משחקים כבר 40 דק למרות שלפי גיא הם לא יכולים מסכנים רואים עייפות

גיא רוזן
06/06/2021 5:38:07

שקלתי לרגע להסביר לך מהי תועלת שולית פוחתת,
מתי היא הופכת לשלילית,
ואיך דקות המשחק נכנסות למשוואה.
להסביר לך שהשרירים והגידים מקיימים גם הם את כללי מודל האלסטיות,
מה שאומר שאובדן האלסטיות הוא לא רק תלוי טווח תנועה וכוח, אלא גם תלוי זמן.
.
אבל אתה תרגיל חשבוני פשוט (ע"ע הוויכוח המצחיק ביותר שנוהל אי פעם באתר, דיון האפקטיבי…) מסרב להבין…

ברוך רובין
06/06/2021 5:42:27
הגב ל  גיא רוזן

סגנון משחק, גיל, כושר גופני, פציעות קודמות, מבנה גוף.
.
הסיכוי של דוראנט קיירי להיפצע>> יותר מהסיכוי של יאניס, תוסיף את אלמנט הדקות והעומס והסיכוי לפציעות גודל. האם אומר שיפצעו לא בהכרח רק שהסיכוי גודל.

גיא רוזן
06/06/2021 5:45:26

כן, חסרים רק פרמטרים של הקונדישנינג ויחס מנוחה/אימון (במתווה שנתי).

ברוך רובין
06/06/2021 6:04:01
הגב ל  גיא רוזן

אני אוסיף בקומה היום לכל קבוצת NBA ויש צוות שלם שמנתר את הכושר הגופני של השחקנים (ולכל שחקן בכיר יש צוות רפואי משלו גם), יש סיבה מאוד ברורה למה השחקנים לא משחקים 46-48 דקות כל משחק, שנאש נותן לקיירי 45 דקות זה אחרי בדיקה מעמיקה שקיירי עבר כדי להקטין סיכונים,

ד"ר פופרס
06/06/2021 6:05:15
הגב ל  גיא רוזן

ברוך והרשע עובדים יד ביד אימאל'ה איזה פחד
שמעון טנש קבר אותך סופית
בטח סיממו את ברוך עם הקרנות של לאפ דנסינג על הקיר

ברוך רובין
06/06/2021 6:07:44
הגב ל  גיא רוזן

אני לא עם טנ״ש, הפעם האחרונה שסימנו אותי הייתה איזה נבלה בווגאס. שמעון פשוט מדבר שטויות

דה שוט
06/06/2021 6:14:06
הגב ל  גיא רוזן

ברוך יצאת סטייק.
על מה ששמעון אמר היה שלוקה היה צריך לשחק 46 דקות במשחק 6
גיא ישר קפץ והכריז ששחקנים לא משחקים בימינו 46 דקות
אז הראיתי לו:
דמיאן 51 דקות והצגה
בוקר 46 דקות ושיא קריירה
ג׳ורג׳ 46 דקות באותו משחק
קיירי 45 דקות הערב
.
על מה אתם מתווכחים? לא ברור.
כל מה שנישאר לכם זה לשבת לקוות שמישהו מהם ייפצע כדי להוכיח את הטענה השגויה שלכם.
בינתיים הארדן, דיוויס, אמביד ודיבנצ׳נזו נפצעו – בלי שום קשר לדקות.
במקום להגיד ״טעיתי״ 🤷‍♂️

דה שוט
06/06/2021 6:17:17
הגב ל  גיא רוזן

גם ג׳ף גרין נפצע בלי שום קשר לדקות.
כל הדוגמאות שהבאתי הן מחמשת הימים האחרונים.

גיא רוזן
06/06/2021 6:18:48
הגב ל  גיא רוזן

דה שוט,
שחרר את הדמגוגיה.
.
אף פעם לא כתבתי שחקן לא יכול או שבמקרים בודדים, לא משחק 46 דקות.
שמעון כותב וכתב בעבר אין ספור פעמים שהשחקנים הבכיינים יכולים בקלות לשחק 46 דקות למשחק.
בדיוק על זה הגבתי,
ובדיוק סביב זה נסוב הדיון.
.
עכשיו אתה סתם מחפש תירוצים שינערו ממך את ערימת המגבונים שנפלה עליך…

גיא רוזן
06/06/2021 6:20:07
הגב ל  גיא רוזן

הכי מצחיק?
פעם אחר פעם אתה כותב "אני נכנע",
ואז חוזר לסיבוב נוסף…
.
דה מזוכיסט…

גיא רוזן
06/06/2021 6:22:25
הגב ל  גיא רוזן

בבקשה, התגובה הקלולסיות של שמעון מגיעה בדיוק בזמן בשביל לנגב איתך את רצפת הדיון…

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

גיא אני רואה שאתה אוהב את המילה קלולס. אגב יש סרט כזה מפעם.
אתה מנוגב עם קיירי לוקה דאבל טים והכל ברצף בימים האחרונים ועדיין מסרב להבין😂😂
עדיין ממשיך במשפטים בנאליים יש לי חדשות בשבילך שחקן שמשחק 10 דק פחות מועד לפציעות משחקן שמשחק 30 דק הוא גם פחות עייף בסיום במשחק אז למה שהכוכבים לא ישחקו 10 דק שלא יהיו עייפים ויהיה להם עומס?

גיא רוזן
06/06/2021 6:31:40
הגב ל  גיא רוזן

לא מפתיע שלא הבנת את את הרעיון של סיכוי הפציעה בפונקציה מעריכית.
בטווח דקות מסויים (40 הדקות הראשונות, זה משתנה כמובן משחקן לשחקן כתלות בהרבה גורמים אחרים) זו פחות או יותר פונקציה לינארית. הסיכוי להיפצע ב-20 דקות הוא כפול מ-10 דקות.
אחרי אותן 40 דקות הפונקציה מעריכית. הסיכוי להיפצע באותן 5 דקות נוספות גבוה בהרבה מהסיכוי ב-5 הדקות שקדמו.
בכמה הוא גבוה יותר?
זו שאלה של כמה גורמים, בינהם עומס מצטבר, קונדישנינג, זמני התאוששות, גיל, ועוד.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

וואו מי שמשחק יותר עייף יותר בתנאי ששניהם באותו כושר פשששש איזה תובנה הבאת גיא.
אתה לא מבין שאין למה לחכות זה כאן ועכשיו אז הם ישחקו אז מה קרה הם אמורים להישחק ולנצח למה יחכו לעונה הבאה? 😂😂😂
זה שדוראנט פציע מה הקשר ליאניס או לוקה. דוראנט יכול להיפצע גם ב20 דק משחק.
אולי שלא ישחק בכלל ככה לא יפצע או שניתן לו 10 דק משחק וככה הוא גם לא יהיה עייף😂😂
ראית פעם את מסי אומרים לו תשחק 80 דק כי 90 דק אתה יכול להיפצע? 😂😂😂😂
אתה מסרב להבין דבר פשוט שחקן כדורסל מאומן ל48 דק פלוס משחק הוא אמור לשחק ולנצח משחקים. פציעות קורה בכל ענף כל הפציעות העונה לא קשורות כלל לדקות משחק.
גם תיבס ניגב אותך עם רנדל בדקות משחק.
אז אין שום תפוקה שולית פוחתת היא רק עולה ועולה לוקה רק מנגב בקלאץ ככל שהוא "עייף" יותר….
אתה אולי ראית לוקה עייף אני ראיתי לוקה אנרגטי ששם ימבה נק ורץ כמו תזזית בסוף לצמצם את ההפרש
אחוז אפקטיבי זה בדיחה שמעניינת רק בטנש כמו טרו שמו. יש משחק וכל משחק לגופו. הסטט נכתב רק בדיעבד.
זה שבnba כל הכוסיות פתאום נהיו פציעים עייפים מותשים מסכנים חחחחח
עוד חרטוטים של הליגה.
בכל ענף ספורט מקצועני שחקנים משחקים את המשחק ולא מתבכיינים.
מה בטניס אין להם עומס?
חלאס למכור לנו שטויות ולומר לנו את המובן מאליו.

גיא רוזן
06/06/2021 6:25:51

גיבוב כזה של שטויות, זה פשוט כואב לקרוא.
.
עובדתית, מה שאתה כותב פשוט לא נכון.
לא ברמת התפוקה של לוקה כפונקציה של דקות המשחק שלו (ע"ע תפוקה שולית פוחתת),
בוודאי שלא ברמת הפיזיולוגיה.
.
בכל הנוגע לאחוז אפקטיבי?
די, אתה מביך את עצמך. זה כבר לא נעים.
תקרא קצת בנושא, תבין אודות מה אני כותב.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

עומס של שחקן nba על כל דקת משחק 4 דקות מנוחה 😂😂😂😂😂😂😂
האם קיים עוד ענף ספורט כזה?

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ברוך אני אוהב את הארדוואי וברונסון אבל אם אתה חושב שהם יכולים לנצח 4 משחקי פלייאוף לבדם שלוקה משותק אז תרשה לי
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
הם יכולים לנצח משחק 1 אולי מקסימום 2. זהו. לוקה לעומתם קובר אותך 4 משחקים הבנת את ההבדל?
אם רפי ההבנה היו שומרים את מייקל בדאבל טים אתה חושב פיפן ורודמן היו מביאים 6 טבעות? תענה לי בכנות.
אם לברון היה נשמר ככה בקאבס ההיא עם הנגרים אתה חושב שאריק סנואו וביג זי היו עושים גמרים?
תענה לי בכנות

ברוך רובין
06/06/2021 6:46:08

ב 4 על 3 ברור מה יש לך

דה שוט
06/06/2021 6:34:11

עזוב שמעון קרב אבוד חמאס יניח את נישקו לפני שגיא יגיד ״טעיתי״ ברוך בכלל במשבר זהות השנה לא סתם חיפשת לו טרייד 😀
אבל יש לברוך הבלחות פה ושם, הכי מצחיק שהוא בעצם בדיוק כמו ראס 😂😂😂
וגיא – דה מזוכיסט זה הכי טוב שלך – יצא לך – אחד מעשר. קבל ח״ח
יאללה, אני נכנע 😉

דה שוט
06/06/2021 6:41:47
הגב ל  דה שוט

עוד נתון מעניין : בוקר במשחק 1 נגד הלייקרס שיחק 45 דקות 🙂

ברוך רובין
06/06/2021 7:07:47
הגב ל  דה שוט

שמע יקירי דמגוג מתאים לך בהחלט אפילו יותר מאיר בול, קראתי את הדיון גיא אמר ש46-48 דקות כמו שהנגר (ושמעון זורק רק אירבולס). טוען כל משחק מוביל לפציעות.
.
דרך אגב הדבר הכי מצחיק שהסכמת שלוקה היה גמור ואז שינית את הטענה, אתמול חברה של הילדה שלי התחתנה בריזורט וראיתי סטייקים מתהפכים פחות ממך

גיא רוזן
06/06/2021 7:28:59
הגב ל  דה שוט

וואו,אתה חזק בנתונים!
.
תעשה טובה, תביא עוד אחד –
עזוב 45 דקות.
כמה שחקנים חוצים את רף 43 ההדקות לממוצע במשחק, לא בפלייאוף כולו. בסדרת פלייאוף כלשהי?
כמה שחקנים עשו את זה בשנה שעברה?
כמה לפני שנתיים?