לקראת מחזור 10 בNFL

מאת צוות הופס פוטבול: עידו רבינוביץ ויניב שושני

עם הגב לקיר, מהומס וקלסי

המחזור העשירי טומן בחובו מספר משחקים מעניינים, כמו הצ'יפס עם הגב לקיר מול יריביהם לבית הריידרס, הפטריוטס מול הבראונס, וכמובן חובבי הדרמה הצ'רג'רס והוויקינגס.

אבל קודם כל, סיקור המשחק המפתיע של יום חמישי.

בולטימור רייבנס (3-6)  –מיאמי דולפינס (7-3) 22:10

שחקני קו התקפה בפוטבול הם לרוב הגיבורים הנסתרים של כל קבוצה, אבל גם להם יש את רגעי התהילה שלהם. רגע שכזה נרשם במשחק של הרייבנס מול הדולפינס, כאשר רוברט האנט, שחקן האופנסיב ליין של מיאמי, תפס מסירה קצרה של טואה טגווילואה על קו 12 היארד של בולטימור, שעט לכיוון האנדזון עם כל 150 הק"ג שלו, ולמרות שנבלם כיארד לפני היעד, הוא הצליח להעביר את הכדור מעבר לקו, שבריר שניה לפני שהוא מסיים סלטה מרהיבה עם הראש בתוך הדשא. לרוע המזל הט"ד נפסל, אבל זה היה היום של הדולפינס, שחנקו את הרייבנס עם הגנה רצחנית, והשיגו ניצחון שני ברציפות, סיבה למסיבה בעונה העגומה שעוברת עליהם עד כה.

עוד רגע מעניין נרשם דווקא על הקווים, כאשר ברבע השלישי מאמן מיאמי בריאן פלורס החליט להחליף את הקווטרבק שפתח את המשחק ג'קובי בריסט בטגווילואה, למורת רוחו של הראשון. טואה גמל לו במשחק לא רע בכלל, כולל ט"ד שחתם את תוצאת המשחק. לא קלים חייו של קווטרבק מחליף ב- NFL.

פריוויו למחזור 10

ניו יורק ג'טס (6-2)  – בפאלו בילס (3-5) (ניו יורק, ראשון 20:00)

להקת בנזין שרה פעם – "זה לגמרי לא ברור לי, אם זה שבר או משבר", ונראה לי שאת אותה שאלה ניתן לשאול על הבילס.

שני הפסדים בשלושת המחזורים האחרונים, ואם לטייטנס הפסד הוא עוד בחזקת סביר, הרי שתצוגת הנפל מול הג'גוארס כבר מדליקה נורות אזהרה בקבוצה.

והנה מגיעים הג'טס כמו בהזמנה, קבוצה שספגה הכי הרבה נקודות בליגה, ואם גם מולם יתקשו הבילס, אז התשובה לשאלה תהיה ברורה יותר.

נתון מעניין –קשה להאמין, אבל 405 היארדים במסירה שהשיג מייק ווייט בשבוע 8, הם הכי הרבה יארדים לקווטרבק של הג'טס מאז וויני טסטה-ורדה בעונת 2000.

תחזית – הבילס טובים מידי מכדי להפסיד פעמיים ברציפות לשתי קבוצות חלשות. אז למרות הלחץ, הקבוצה הטובה יותר תנצח, ובפאלו חוזרת עם ניצחון שיחזיר לה את הביטחון להמשך הדרך.

ככה רוצים לראות אותו בבפאלו, ג'וש אלן (צילום: theathletic.com)

טנסי טייטנס (2-7) – ניו אורלינס סיינטס (3-5) (נאשוויל, ראשון 20:00)

הטייטנס מגיעים למפגש מול הסיינטס עם רצף של חמישה ניצחונות, כולל אחד מרשים ביותר מול הראמס בלוס אנג'לס, ללא השחקן מספר אחד שלהם, הרץ האחורי דריק הנרי.

בהתקפה אכן הורגש חסרונו של הנרי, אבל ההגנה התעלתה על עצמה, שלא כהרגלה, וטנסי מוצאת את עצמה עם המאזן השני בטיבו בליגה (יחד עם הפאקרס והראמס), בתקווה להחזיק מעמד עד הפלייאוף, ואולי יקרה נס והנרי יחזור בדיוק ברגע הנכון.

מי שלא התעלתה על עצמה היא ניו אורלינס, שאחרי ניצחון מפתיע על הבאקנירס, הצליחה להפסיד לאחת מהקבוצות החלשות בליגה, ולאבד גובה במאבק על ראשות הבית.

נתון מעניין –לראשונה מאז 2002, הסיינטס לא עוברים את רף 300 היארדים במסירה בשמונה משחקים. געגועים לדרו בריס.

תחזית – לא נופתע באם הסיינטס ינצחו את הטייטנס בביתם, אבל טנסי קבוצה טובה יותר, והיא תרשום ניצחון נוסף, השישי ברצף.

עדיין ללא ט"ד העונה, חוליו ג'ונס (צילום: tennessean.com)

אידיאנפוליס קולטס (5-4) – ג'קסונוויל ג'גוארס (6-2) (אידיאנפוליס, ראשון 20:00)

זה לא היה מחזה נעים לעיניים, אבל הג'גוארס הצליחו לנצח בפעם השניה העונה, ובכך להכפיל את מספר הניצחונות שהשיגו בעונה הקודמת. ישנו שיפור מסוים בקבוצה, והוא ניכר בעיקר בהגנה, בעיקר כנגד הריצה, שם ממוקמת הקבוצה במיקום ה-12 המכובד מבחינת ספיגת יארדים. ההתקפה בראשותו של טרבור לורנס עדיין לא מצליחה להתרומם, ורק הטקסנס השיגו פחות נקודות מג'קסונוויל.

הקולטס מצידם נמצאים בתקופה טובה, עם שלוש ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, וגם ההפסד הגיע לאחר הארכה דרמטית מול הטייטנס. הנשק העיקרי בהתקפה הוא הרץ האחורי ג'ונתן טיילור, שממשיך את עונת הרוקי המצוינת שלו, כולל התפוצצות במשחק האחרון של 172 יארדים על הקרקע, ולא פחות מארבעה ט"ד, שניים מהם במסירה בכלל.

נתון מעניין – בשלושת המשחקים הראשונים הקולטס לא השיגו יותר מ-25 נקודות במשחק, בששת המשחקים הבאים הם לא יורדים מ-25 נקודות במשחק.

תחזית – עם כל הכבוד לניצחון השני של היגוארים, הפעם הם כבר לא יצליחו להפתיע. הקולטס מצאו את הנוסחה הנכונה בהתקפה, ההגנה תסתדר עם לורנס וחבריו, ולראשונה העונה יראו באינדיאנפוליס מאזן לא שלילי.

האם נכון לעכשיו הוא הרץ הטוב ביותר בליגה? ג'ונתן טיילור (צילום: stampedeblue.com)

ושינגטון פוטבול טים (6-2) – טמפה ביי באקנירס (2-6), 20:00

הטמפה ביי באקנירס מגיעים לבירה האמריקאית לשחזור אחד ממשחקי הפלייאוף המותחים אשתקד כאשר הם מתארחים אצל רון ריברה וקבוצת הפוטבול.

השנה, הפערים בין הקבוצות רק גדלו עם ההתרסקות ההגנתית של וושינגטון, שמדורגים במקום האחרון בליגה עם הכי הרבה יארדים באוויר כנגדם פר משחק, מה שכמובן משחק ישר לידיים של טום בריידי, ברוס אריאנס וכלים ההתקפיים הנפיצים של הבאקס.

בפעם האחרונה שבריידי התמודד עם הגנת המסירה הגרועה בליגה, השנה הייתה 2003. קוורטרבק הפוטבול טים, טיילור היינקי, היה בן 10 ומתאם ההתקפה של הבאקס, ביירון לפטוויץ' פתח אצל הג'קסונוויל ג'אגאורס.

אם קבוצת הפוטבול רוצה לנצח, הם חייבים לייצר לחץ על על מספר 12 מהצד השני. צ'ייס יאנג, ג'ונתן אלן וחבריהם לקו ההגנה צריכים לדחוף את האמצע מול קו ההתקפה העמיד של טמפה ביי.

הימור: טמפה יזיעו אך יסיימו עם הניצחון, 8 לבאקס.

יחגוג באוויר? בריידי

דאלאס קאובויז (2-6) – אטלנטה פאלקונס (4-4), 20:00

הקאובוים של מייק מקארת'י יקוו להתאושש מתצוגת הנפל ההתקפית בשבוע שעבר נגד ההגנת הפאלקונס שתשמח להמשיך את הנפילה של הקבוצה הטקסנית יחד עם העלייה שלהם.

לאחר שהפסידו ארבע מתוך חמשת המשחקים הראשונים שלהם, הפאלקונס הצליחו לחזור למאזן חצוי עם תצוגות קלאץ' מפתיעות לקבוצה שנכשלה בדיוק במצבים הללו בשנים קודמות. ששת המשחקים האחרונים שלהם נגמרו בהפרש פוזשן אחד בלבד, הרצף הארוך ביותר מסוג זה בכל הליגה כאשר הם ניצחו 67% מהמשחקים הללו.

הגנת הפאלקונס המושמצת נמצאת במקום העשירי בליגה וניצחון נגד ההתקפה הנפיצה של דאק פרסקוט וקלן מור, שמגיעים רתוחים לאחר אחד מהמשחקים הגרועים ביותר שלהם העונה בו נקלעו לפיגור 30 נקודות מול הברונקוס הבינוניים.

הימור: דאלאס יתפוצצו, 21 לקאובויז.

נחוש לא לחזור על תצוגת הנפל של שבוע שעבר. פרסקוט

פיטסבורג סטילרס (5-3) – דטרויט ליונס (8-0), 20:00

הסטילרס ישמחו לנצל את המפלה של הרייבנס ולהשוות את בולטימור בראשות הבית הצפוני של ה-AFC עם ניצחון על הליונס, שעדיין לא יצאו עם תוצאה חיובית בשמונת משחקיהם העונה עם פלאשבקים קשוחים ל-2008.

הסטילרס ניצחו 13 מתוך 15 המפגשים שלהם מול האריות מדטרויט בעידן הסופרבול, בן רות'ליסברגר לא הפסיד לליונס בארבעת המפגשים שלהם בקריירה, אחת משלוש קבוצות להם לא הפסיד ביג בן בקריירה יחד עם קרוליינס והראמס.

שתי ההתקפות מדשדשות זו לצד זו במקומות 27 ו-28 ביארדים בליגה, אך הגנת הסטילרס מכפה על החוסר ההתקפי שלהם ומזכירה נשכחות לימי וילונות הפלדה, בהובלתו של אחד משחקני האדג' הטובים בליגה – טי.ג'יי וואט.

הם ניצחו את כל אחד מארבעת המשחקים האחרונים שלהם כאשר ההגנה הרשתה פחות מ-20 נקודות בממוצע.

ג'ארד גוף ודן קמפבל עדיין לא ניצחו יחד בשמונת המשחקים שלהם, גוף כבר במאזן 0-15 ללא שון מקווי.

הימור: צמוד יותר מהצפוי, אבל של פיטסוברג. 6 הפרש פלדות.

רצים לשום מקום. הליונס.

ניו אינגלנד פטריוטס (4-5) – קליבלנד בראונס (4-5), 20:00

שתיים מלוחמות הווילדקארד משחקות משחק קריטי על מיקומי הפלייאוף כאשר הפאטס מארחים את החומים מקליבלנד במטרה להימנע מירידה חזרה למאזן חצוי.

ביל בליצ'ק, שאימן את הבראונס בשנות התשעים לפני שתפס את העמדה בניו אינגלנד, ניצח את הבראונס 7 פעמים מתוך 9 המפגשים שלהם, 5 מהם במסצ'וסטס ללא הפסד ביתי.

ההגנה של הפטריוטים מעולה כרגיל (מקום רביעי בנקודות יריבה למשחק עם 18.9 בממוצע), אך ההתקפה שלהם מעלה חיוך על פני האוהדים עם 31.9 נקודות בממוצע בארבעת המפגשים האחרונים שלהם.

הבראונס צריכים את הניצחון הזה בצורה נואשת יותר משהמאזן שלהם מראה – הבית שלהם ממשיך להקשות כאשר כולן במאזן חיובי, הסאגה עם אודל בקהאם מעיבה על אווירת הקבוצה ובייקר מייפילד צריך להמשיך ולהוכיח את עצמו, חשוב לציין כי הוא עם מאזן חצוי בעונה זו למרות כל הכלים והסיוע של קווין סטפאנסקי.

היומר: הפאטס עם העליונות המנטלית יחרקו שיניים וינצחו ב-3.

חייב את הנצחון הזה. בייקר מייפילד.

לוס אנג'לס צ'רג'רס (3-5) – מינסוטה וויקינגס (5-3) (לוס אנג'לס, ראשון 23:05)

מפגש בין שתי קבוצות שאוהבות משחקים צמודים, רק עם תוצאות שונות.

הצ'רג'רס עם שישה משחקים שהוכרעו בפער של פחות מט"ד, ארבעה מהם לטובתם. אצל הוויקינגס שבעה משחקים שהוכרעו בפער של 7 נקודות או פחות, כולל שלוש הארכות, בחמישה מהם היא הפסידה. לא קבוצה לחלשי הלב…

הצ'רג'רס מציגים חוסר איזון מעניין, ובו התקפת והגנת מסירה מהטובות בליגה, אבל התקפת והגנת ריצה פשוט גרועות, כאשר ההגנה מדורגת אחרונה בליגה כולה.

למינסוטה התקפה טובה, הגנה פחות טובה, וסתם נטייה מסורתית להפסיד משחקים צמודים. 

נתון מעניין – דלווין קוק שלישי בליגה מבחינת יארדים בריצה למשחק, אבל יש לו רק שני ט"ד בריצה השנה. הגנת הצ'רג'רס היא הזדמנות פז לשפר את הסטסטיקה בתחום זה.

תחזית – הצ'רג'רס יזרקו את הכדור, הוויקינגס ירוצו עם הכדור, ולכו תדעו מי תנצח. נלך בכל זאת עם הקבוצה הביתית, במשחק שיכול להתפתח בקלות לשוט אאוט מרהיב.

כמה נקודות פנטזי הוא יעשה הפעם?דלווין קוק(צילום: marca.com)

דנבר ברונקוס (4-5) – פילדלפיה איגלס (6-3) (דנבר, ראשון 23:25)

הברונקוס מגיעים לשבוע העשירי במצב רוח מרומם, אחרי ניצחון מפתיע ומרשים על הקאובויס, הרבה בזכות הגנה שפשוט שיתקה את אחת מההתקפות הטובות ב-NFL, ומשחק ריצה מעולה של שני הרצים, מלווין גורדון והרוקי ג'בונטה וויליאמס.

ההתקפה של הברונקוס עדיין לא ברמה של ההגנה, אבל משחק הריצה מתחיל להתגבש, וטדי ברידג'ווטר משתדל לא לעשות יותר מידי טעויות, למרות הגנה לוקה בחסר של הקו הקדמי, שהרשה 29 סאקים השנה, כאשר רק הברס גרועים מהם בתחום זה.

האיגלס מאוכזבים מההפסד בשניות האחרונות לצ'רג'רס, אבל יכולים להיות מעודדים ממצב הקבוצה בכללי. למרוות המאזן השלילי, במשחקים עצמם האיגלס לא נופלים גם מקבוצות טובות מהם, ועם עוד שיפור בהגנה ובהתקפת המסירה, גם הניצחונות יתחילו להגיע.

נתון מעניין –הברונקוס ספגו פחות מ-18 נקודות בשישה משחקים העונה, הנתון הכי טוב בליגה.

תחזית –ההגנה של האיגלס מתקשה כנגד משחק הריצה, נתון שכנראה יכריע את המשחק לטובת הברונקוס. נלך על ניצחון של דנבר, בזכות משחק הריצה ובזכות ההגנה.

התקפת ריצה דו-ראשית,ווילאמס וגורדון (צילום: si.com)

אריזונה קארדינלס (1-8) – קרוליינה פנתרס (5-4), 23:05

קרוליינה ניצחה את הקארדס בכל אחד מחמשת המפגשים האחרונים שלהם, כולל פלייאוף, בהפרש דו ספרתי. קליף קינגסבורי ישמח לשים סוף לרצף הזה נגד הפנתרים שירדו למאזן שלילי לאחר שלושה ניצחונות רצופים לפתיחת העונה.

הקארדינלס מעמידים את ההתקפה השלישית בטיבה בליגה, הם יתנגחו נגד ההגנה השנייה בטיבה בליגה מבחינת יארדים בדמותה של הפנתרס. הבעיה של מתלמדיו של מאט רול היא כמובן בצד ההתקפי, הם שמו רק ט"ד אחד בשנים עשר הרבעים האחרונים בהם שיחקו.

הקארדס מגיעים למשחקים נינוחים מאוד, יש להם רק שני משחקים נגד קבוצות עם מאזן חיובי כרגע עד סוף העונה (קאובויז, ראמס).

הימור: זה של אריזונה בנחת, 17 הפרש.

הוא חוזר הבייתה. קאם ניוטון.

גרין ביי פאקרס (2-7) – סיאטל סיהוקס (5-3), 23:25

היריבות המרות נפגשות שנית כאשר הפאקרס ישמחו לנקום מחדש על ההפסד הצורב באליפות הקונפרנס לפני מספר שנים כאשר הסיהוקס וג'ינו סמית' רוצים להתגנב חזרה למאזן חצוי.

קבוצת הבית ביריבות הזו לקחה את המשחק כל פעם מאז שנת 2010, והיום למבו פילד הצונן הוא המגרש המארח את ההתקפה הגרועה בליגה, סטטיסטית.

הסיהוקס יקוו לנצל את המנוחה שלהם מהשבוע שעבר, קבוצתו של פיט קארול בדרך כרלל יוצאת עם ידה על העליונה לאחר שבוע ביי (מאזן 2-6 חיובי מאז 2013).

אהרון רודג'רס חוזר לשורות ההרכב לאחר שעבר את פרוטוקול הקורונה.

הימור: אלך על הפתעה, סיהוקס לוקחים ב-3.

יצא כזה קטן, רודג'רס.

לאס ווגאס ריידרס (3-5) – קנזס סיטי צ'יפס (4-5), 03:20

הצ'יפס מתמודדים עם אחת המשוכות הקשות ביותר שלהם בשנים האחרונות כאשר הלאס ווגאס ריידרס מגיעים ל-"ארואווהד" למפגש תוך ביתי רותח.

אמנם הצ'יפס גברו על הריידרס ב-6 מ-7 המשחקים האחרונים שלהם, אך בשנה שעברה הריידרס חלקו את המשחקים שלהם עם אלופת ה-AFC והקשו עליהם מאוד בשניהם. הם פוגשים את פטריק מהומס באחד מהרצפים החלשים בקריירה שלו, הוא שם רק 2 ט"ד על הלוח בשלושת המשחקים האחרונים במסירותיו, הרצף השחון ביותר ברצף שלושה משחקים בקריירה שלו.

הקרב המסקרן בהתקפה יהיה בין שניים מהטייט אנדים האיכותיים בליגה, דארן וולר וטראיס קלסי. קלסי ותיק ומנוסה יותר, אך דארן וולר חווה עונה טובה יותר עד כה. מספר 87 של הצ'יפס ישמח להוכיח שהוא עדיין עם ידו על העליונה.

הימור: הצ'יפס לוקחים ב-7 הפרש.

סאן פרנסיסקו פורטי ניינרס (5-3) – לוס אנג'לס ראמס (2-7) (סאן פרנסיסקו, שני 03:15)

משחקי המחזור ינעלו במפגש פנימי של הבית המערבי של ה-NFC, כאשר רק אחת משתי הקבוצות עמדה בציפיות ממנה טרום העונה.

הראמס אומנם הפסידו בבית במחזור האחרון, אבל השנה הם הולכים על כל הקופה, ממשכנים את העתיד על חשבון ההווה, וביום חמישי הם הכריזו על החתמתו לשנה של אודל בקאהם ג'וניור. כנראה שיבול של 23 ט"ד באוויר עדיין לא מספיק לשון מקווי, והוא מפנק את מת'יו סטאנפורד בעוד תופס עם פוטנציאל גבוה, רק נראה מה תהיה ההשפעה על המרקם החברתי בקבוצה.

מהניינרס לא היו ציפיות יותר מידי גבוהות, אבל חמישה הפסדים בששת המשחקים האחרונים לא עומדים גם ברף הציפיות הנמוכות. ואלו לא רק התוצאות, גם רמת המשחק הולכת ודועכת. הגנת הריצה למשל הפכה למסננת בשלושת המשחקים האחרונים, ההתקפה רשמה 7 איבודים באותם שלושה משחקים, והנה עוד עונה יורדת לטמיון לקייל שאנאהן.

נתון מעניין –הניינרס במאזן 4-0 בבית, עם ממוצע ספיגה של 29.8 נקודות למשחק. רק לליונס מאזן ספיגה גבוה יותר.

תחזית – הראמס עדיפים כמעט בכל פרמטר של משחק על הניינרס, הם ינצחו את ההתמודדות, וג'ימי גאראפולו ירשום הפסד קריירה ראשון לראמס.

תפיסה בלתי נשכחת, נראה איך הוא יהיה במדי הראמס, בקאהם (צילום:downtownrams.com)

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. הולך להיות מחזור עם כמה ממתקים
    במשחקים המוקדמים אצפה כנראה בטנסי סיינטס עם קפיצות לפטריוטס בראונס. במשחקים המאוחרים יותר כל משחק בונבון וה SNF בכלל הס מלהחמיץ.
    .
    תודה כרגיל על פריוויו מעולה (כרגיל)
    ממליץ עם זאת להחליף מקלדת, המקש של ה space תקול כנראה (או להגיה במקום…)

  2. תודה, כרגיל, על פריוויו אדיר!
    לגבי שירה של 'בנזין', גם ל'החברים של נטאשה' יש שיר בשם 'לא שבר, משבר', שמתאים לג'טס העונה (ולכל עונה) –

    "
    לא נער רחוב שמכיר ת'חיים מכל עבר
    לא כלב עם תעודות לא גיבור מזדקן.
    לא ילד שחי בחלום לא גבר שאיבד דמיון
    לא שבר, משבר. לא שבר, משבר.

    לא הפער שבינו לבינה זה לא הגיל ולא ההקשר
    לא קובץ מילים לא מנגינה.
    לא לוחם שנושא תקווה, לא מישהו שיודע
    לא שבר, משבר. לא שבר, משבר.

    לא חייל מבולבל שנטש מן הסתם אל העדר
    לא אחד משלנו לא מהגר.
    זה לא הנתק בינינו לא, אסון, לא, הפקר זה
    לא שבר, משבר. לא שבר, משבר.
    לא שבר, משבר. לא שבר, משבר.

    לא ילד שחי בחלום
    לא גבר שאיבד דמיון
    זה לא הנתק בינינו. לא…"

  3. קודם כל, יופי של פריוויו.
    עכשיו, אם אפשר, שאלה לא קשורה.
    רות'ליסברגר בפרוטוקול קורונה והסטילרס (אהובי השופטים אליבא דקוראי הופס פוטבול) עולים עם מייסון רודולף. רודולף היה סביר מינוס בעבר ולא הוא הקוורטרבק שיצעיד את המועדון קדימה, מצד שני ברחבי הליגה ישנם מגוון קוורטרבקים לא מנוצלים (השם שעולה לי בראש הוא ג'וש רוזן אבל בטוח יש עוד) שלפחות לפי הערכות מוקדמות יכולים להיות בעלי פוטנציאל. לא היה שווה לסטילרס להוסיף אחד מהם לסגל למקרה שהוא, לפחות, יכול להיות סולידי כמו טדי ברידג'ווטר? או שזו מקובעות טיפוסית בליגה בכלל ובסטילרס בפרט?

    1. אם אינני טועה, יש להם גם את דווין האסקינס.
      עכשיו, הוא היה קטסטרופה מוחלטת בוושינגטון, ממגוון היבטים.
      אבל…
      הוא צעיר מאוד (עונה שלישית בליגה), והיה עם פוטנציאל גדול מהקולג'ים. יכול להיות שהוא באסט, אבל אני מאמין שעם הנשקים ההתקפיים של פיטסבורג ועם האימון של טומלין, הוא יכול להיות לא רע – ובטח עם אפסייד גדול יותר משל מייסון רודולף.
      גו'ש רוזן שציינת – סיפור דומה (אם כי עם משתנים אחרים).

      1. אז אתה אומר שהם לא טיפשים כמו שאני חושב וכן לפחות ניסו לראות אם יש פתרון זמין? משהו בצורת החשיבה שלהם לא מובן לי. מצד שני, מה אני מבין.

        1. אני חושב שהסטילרס הוא ארגון טופ-טן בליגה, עם מאמן טופ-טן גם כן (דווקא כשאין לו סגל נוצץ זה בולט יותר).
          שנית, הם ידועים כארגון נאמן ביותר – היו לו רק שלושה מאמנים ב-50 שנים האחרונות, וכך גם בנאמנות לביג-בן.
          אם להיות כנים, הוא לא שיחק טוב מ-2018.. בליצ'ק היה מעיף אותו ב-19..
          הם לקחו סיכון עם האסקינס (למרות שבקושי משלמים לו), ואני מקווה שטומלין יקח סיכון במשחק הזה במקום אי-ההשראה ששמה מייסון רודולף.

          1. מה שזכור לי מרודולף זה שהוא נתן משחק ראשון סבבה ואחרי זה לא התעלה לשום דבר מעבר למרות התקופה הארוכה שרות'ליסברגר היה פצוע. אה, ואז הוא והקוורטרבק השלישי נכנסו בעונה אח"כ וכולם נפצעו כי בכל זאת הם חיקו את רות'ליסברגר.
            מה שאתה מתאר עם האסקינס זה בדיוק מה שחשבתי עליו, לבדוק אם זה הקוורטרבק כושל או הסיטואציה שהוא היה בה. בטח כשזה "חינם". בESPN אבל, כתבו רודולף.

            1. מה שזכור לי מרודולף זאת קסדה בראש ממיילס גארט…

            2. אני מקווה שגארט החלים P:

  4. תודה על עוד סיקור מעולה, המון נקודות לשים עליהן עיניים היום. אני מהמר שדווקא במשחק של טמפה ביי נגד וושינגטון יקרו כמה הפתעות. גם הקאובויז נגד הפלקונס יכול להיות מעניין, דאלאס נוטים להתקע במשחקים שהם אמורים לדרוס ודורסים במשחקים שאמורים להיות שווי כוחות (אבל לא הייתי שם את הכסף על זה הפעם).
    הבילס ממש לא יתקשו התקפית נגד הג'טס האומללים בדרבי הקטן של ניו יורק, אבל זה לא מלמד על מצבם הכללי של הבילס, אלא על מצבם הכללי של הג'טס. הבילס עדיין במצב שבו חובת ההוכחה עליהם, ואם יאפשרו לוויט לחגוג כמו במשחק שלו נגד הבנגלס, גם 4 ט"ד לא יעזרו להם.
    ואם כבר ההתפרקות של הדולפינס, צריך להגיד, לא הטאצ'דאון נפסל למיאמי, אלא התפיסה של האנט שתופקד במיקום שאוסר עליו לתפוס forward pass. בלי קשר לזה, כל הכבוד לו על מה שהוא עשה.

  5. פריוויו מעולה על כל משחק. רק להוסיף כמה מילים על הג'גוארס בקולטס, הקוורטרבק טרבור לאורנס סוף סוף מתחיל להראות מי הוא וג'אש אלן הפך ל-PASS RUSHER מעולה. ההתקפה של ה ג'גוארס מוצאת את שיווי צהמשקל אבל הדבר שהקולטס חייבים לחשוש ממנו ביותר הוא התחייה של טרבור לאורנס.

    1. דוק, אם התחייה של טרבור לאורנס שווה סה״כ שלושה שערי שדה, אפשר להיות רגועים באינדיאנפוליס. כמובן שנצחון הוא נצחון, אבל בשביל נצחון 3:2 כאילו זה כדורגל לא מביאים את הקוורטרבק הטוב בדורנו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט