מעורב הופס ליום ששי: עם כל ניצחון של הלייקרס, הפרופיל של כרמלו אנטוני עולה עוד מדרגה / מנחם לס

1.לא יאומן כי יסופר: כרמלו אנטוני הפך לתורם חשוב מאד בנצחונות הלייקרס

התשואות של קהל גדול של אוהדים עדיין מהדהדות כשהוא עלה עם חליפה ספורטיבית, משקפיים שהם TINTED, וחיוך רחב לפגוש את המדיה ביום שדני אחרי הניצחון הגדול. היו שם 18,997 בסטייפלס סנטר שספגו כל טיפת אנרגיה שכרמלו הביא לספסל הלייקרס.ואז לשחקנים שהיו איתו על ה]פרקט עצמו במשחק נגד שרלוט הורנטס. כרמלו היה באלמנט שלו עם השלשה האחרונה שלו בהארכה שנתנה ללייקרס יתרון אחרון. השלשה הייתה שקבעה לו סיסון היי של 29 נקודות בנצחון 123-126 על שרלוט במשחק בו יכולת לראות את כרמלו כפי שהיה ברגעים הטובים ביותר שלו בקריירה מלאת הכוכבים הארוכה שלו.

7 מ-10 מה-3? קשר מלאט אהבה בינו לבין הקהל. ה -BOOST שהוא הביא לקבוצה המנסה ללמוד כיצד לשחק ללא לברון ג'יימס, שבדיוק כאן, במעורב של לפני כמה ימים, הודעתי שלברון ייעדר הרבה יותר מאשר חושבים.

האם זה כרמלו אנטוני שכל כך הרבה היו בטוחים שהקריירה שלו ניגמרה והוא סתם מושך באופן מלאכותי עוד עונה, עוד חצי עונה, עוד חודש, עוד שבוע/

לא אחזור לדבר על הימים בדנבר, והעקמימות בניקס. זה פרה הסטוריה. נתחיל עם הרוקטס ששיחררו אותו אחרי 10 משחקים בעונת 2018-19, והוא היה מחוץ ל-NBA עש שחשבו שהוא גמר, כשפורטלנד החתימה אותו ב-2019. פרנק פוגל, שעתה יכול להרים את ראשו בגלל כרמלו, אומר היום שהוא 'לא הבין את ההחתמה של פורטלנד. ממש לא הבנתי מה הם עושים'.

היום הוא מבין טוב מאד. מהיעלמות כשחקן להיות האדם המוביל כיום במרוץ לתואר 'השחקן הששי' זה מרחק רב שכרמלו עשה העונה בזמן קצר מאד. "הוא מפתיע אותי כל משחק מחדש" אומר פרנק ווגל. "מסתבר שנשאר לו הרבה דלק בטנק".

ההצטרפות ללייקרס סימנה את הדרך לספסל: "ידעתי שזה יקרה. הייתי מוכן לזה. עכשיו אולי מוטב שאשאר על הספסל ולא אעלה עם החמישייה BECAUSE IT OBVIOUSLY WORKS JUST FINE".

"בתחילה ההרגשה הייתה קשה. אני לא יודע מה זה לא לעלות בחמישייה. אבל עם הזמן התרגלתי ועכשיו זה אפילו מרגיש טבעי".

למצעשה למדתי הרבה כשחקן ספסל. אתה מתחיל להבין את ה-'FLOW OF THE GAME' וכיצד אתה יכול לעזור לשנות מהלך של מצשחק, ולא רק לקלוע 2-3 סליפ. זה נותן לך הבנה שונה לחלוטין על ה-UPS וה-DOWNS של המשחק. אתה מתחיל לחשוב כארכיטקט, ולא סתם בנאי".

התרומה של אנטוני מהספסל היא נקודת האור הבהירה ביותר של הלייקרס נכון להווה. כרמלו הוא עדיין שחקן נהדר ולפתע הוא הפך גם לקלעי שלשות מצויין כשנכון להיום הוא קבר העונה 38 מ-56 ל-64.4%.

אז עתה סטייפלס סנטר זה הג'ים שלו והקהל הוא הקהל שלו. "כל משחק אני מרגיש אחריות לעזור לשחקנים איתי להרגיש שהם נמצאים במקום בטוח. כל זמן שאני יכול לגרום להם להרגיש בטיחות, אני יודע שעשיתי את שלי. אני מרגיש נלהב. אני מרגיש צעייר מגילי. אני מרגיש טוב להיות שחקן הלייקרס!"

2. אני לא מאמין באמיתות תמונה שהופיעה ב-BLACKSPORT ON LINE המראה – כאילו – את ג'יימס לברון MOCKING את הבכי של -Kyle Rittenhouse במשפט הרצח שלו, הטוען ל-SELF DEFENSE

אם באמת לברון היה לועג לבכי של קייל, כאילו הוא FAKE עם דמעות תנין של בכי מזוייף, הוידיאו של לברון היה הולך VIRAL ופורץ כל גבולות. אולי כמה מהגולשים יודעים יותר על זה.

3. מרב בגלי סרב TO CHECK INTO A GAME

המאבק בין מקווין בגלי והסקרמנטו קינגס הגיע לנקודת רתיחה כשלפי שון קנינגהאם מ-KXTV, המאמן לוק וולטון קרא לוצ להיכנס למשחק והוא סרב.

בימים ההם זה היה גורם למשבר רציני. היום המקרה בקושי מוזכר.

בדף המשחק היה כתוב לצד שמו DNP – החלטת המאמן. קנינגהאם מציע שאולי היה צריך להיות DNP – החלטת השחקן.

כך או כך, לוק וולטון מוסר שהוא ובגלי 'נמצאים בקשר דיבורי'. "ברור שאנחנו צריכים כל שחקן העונה בריא ומוכן". כשהוא נילחץ להסביר מה המצב עם בגלי הוא רק אמר: "זה הכל סגור במעגל הצר של הקבוצה. נודיע כשיהיה מה להודיע"

4. שחקני NBA משלמים סכומי עתק לקנות את הסניקרס של קובי

נייקי לא מייצרת יותר את הסניקרס של קובי בריאנט כי החוזה עם החברה פג השנה. זוהי אכזבה גדולה להרבה שחקנים המשוועים לשחק עם הנעל הפופולרית. היום קיימת בעייה אמיתית למצוא סניקרס בגודל 14 או גדולים מזה. בריאן וינדהורסט https://www.espn.com/nba/insider/story/_/id/32585223/why-nba-players-hoarding-kobe-bryant-nike-sneaker-line מדווח ששחקנים מוכנים לשלם $10,000 ויותר עבור זוג סניקרס של קובי.

5. הווריורס בוערים עם רקורד של 1-9, ועתה מחכים ל-BIG RETURN של קליי תומפסון

6. ג'לן גרין TAUNTS קייד קנינגהאם עם הדאנק

jalen-green-taunts-cade-cunningham-dunk

7. צ'ארלס בארקלי מציע לפילדלפיה מה לעשות עם בן סימונס: "להיות הכי TOUGH שאפשר אתו כי הוא סתם משחק אתם ומנצל את המצב"

צ'ארלס בארקלי מציע לסיקסרס כבר זמן מה לקחת את הגישה הקשה עם בן סימונס 'כי להיות רך אתו רק מגביר את גודל הבעיה. הוא מזכיר את הפעמים שהסיקסרס ניסו לעבוד עם סימונס וכיצד הם נפגעו שוב ושוב מנסיונות לעבוד איתו. הוא אמר ב-TNT’s “NBA Tip-Off” שהוא מציע לסיקסרס להפסיק עם הגישה שלהם:

"This dude has done everything he can not to be re-recruited."

Chuck talks about Ben Simmons and how the Sixers should move going forward. pic.twitter.com/hVvxHDDRJZ

— NBA on TNT (@NBAonTNT) November 10, 2021

"הם התחילו את העונה עם תחנונים שהוא יחזור" אומר בארקלי. הוא מוסיף:

“. “They have massaged him, Shaq. They wanted to go see him, he said, ‘Don’t come see me.’ He came and acted like a jerk in practice. They wanted him back. … They’ve bent over backwards to kiss this dude’s a–. Now it’s time to start kicking his a–. There’s only two — you kick somebody’s a– or you kick their a–. It’s time they start kicking his a–.”

8. סקוטי פיפין החליט ללכת אחרי מייקל ג'ורדן בכל החזיתות: עכשיו הוא מוריד בדרגה את חשיבות 'THE FLU GAME'

עכשיו סקוטי פיפין לא סתם שורף את כל הגשרים עם מייקל ג'ורדן, הוא מפוצץ אותם בנשק גרעיני.

סקוטי פיפין, בראיון עם SiriusXM NBA Radio החליט שהגיע הזמן TO DOWNPLAY את ה-FLU GAME של 1997 כשהוא אומר שבעיות הגב שהיו לו משך כל הסידרה נגד יוטה ב-1998 היו "קשים הרבה יותר לשחק איתם מאשר 'משחק השפעת' של ג'ורדן, שהפך עם השנים לסמל ההקרבה האישית של ספורטאי

פיפין אמר:

I’m going to ask you this — is it easier to play with a herniated disc or to play with the flu?” asked Pippen. “I don’t see many bad-back games but I do see flu games. Flu. Come on.”

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 74 תגובות

  1. Ben Simmons believes the 76ers’ tactics are worsening his mental health instead of supporting him, and want to deem him mentally fit in order to force him to play.

    .
    אפס מאופס, אני מקווה שפילי לא מטומטים ולא יורידו את הקנסות לשמוק הזה, הוא יכול לוותר על החוזה ולהישאר בבית לטפל ״בבעיות מנטליות״. היו לא מעט שחקנים שעשו את זה כמו הסנטר של מילווקי לשעבר, שחקנים בNFL… אבל השמוק מנסה לעקוץ את פילי מצד אחד לא מוכן לעמוד בצד שלו של החוזה ודורש את מלוא השכר זבל של בן, אדם. לגבי בארקלי הוא צודק בכל מילה פילי נתנו לו הכל ועשו בשבילו הכל והוא פשוט יורק לבאר שממנה הוא שתה.
    .
    מצחיק אותי שכתבי החצר של השיקצה אומרים שהוא צריך סיטואציה כמו זאת של גידי באוקלוהמה שייתנו לו לטעות, הרי ברט בראון נתן לו אור ירוק לזרוק כמה שירצה, ודרש ממנו לזרוק יותר וסימונס לא זרק לסל.
    .

    1. צריכים לגמור אותו פילי. אני אישית הייתי מתעלל בו על בסיס יומי 4 שנים אבל זה אני. הדלפות השחרות ירידות הייתי פשוט גומר אותו 4 שנים בלי דקת משחק. לא הייתי משלם גם כסף שיתבע במשפט הייתי גורר אותו שנים הסיפור שלו בליגה היה נגמר בלי 4 שנות משחק.
      וטייריס מקסי? בינתיים כבר 2 משחקים מעל 30 נק נכנס לאטא לאט לכושר אין בעיה.
      אבל הם דבילים האמריקאים האלה

      1. מקסי העונה 17.1 נקודות ב50.6 מהשדה 38%, 55.6 % אפקטיבי וTS של59.3
        4.7 אסיסטים על 1.5 איבודים.
        .
        ההתקפה של פילי הייתה הטובה בליגה איתו (בסגל המלא) בהרכב ללא האפס האוסטרלי והוא ילד טוב על חוזה רוקי.

  2. זה מרשים, לראות איך כרמלו עשה מטמורפוזה כשחקן והשכיל ללמוד לעלות ולתת תפוקה מכרעת הספסל.
    כרגע הוא השחקן המרשים ביותר במדי הלייקרס, וסיבה מרכזית לכך שהקבוצה לא במאזן שלילי.
    .
    תודה, מנחם.

  3. תודה מנחם, נתייחס בתגובה הזאת לשאר המעורב המצויין.

    1. כרמלו אנטוני הוא הדבר הטוב ביותר שיש לליקרס כיום הוא קלע כטש אנד שוט אדיר , בין הטובים בליגה (הוא תמיד היה מצויין בזה) וזה בדיוק מה שהלייקרס צריכה, למזלנו הוא למד את התפקיד שלו והפנים את זה ויכול למשוך את הקריירה עוד כמה שנים לדעתי בשקט. הוא כמעט לא מנסה ליצור לעצמו וטוב שכך, כיוון שהוא בגילו כבר לא שחקן יוצר ברמה סבירה.
    .
    2. זה התגובה של לברון בטוויטר לגבי הרוצח לכאורה: What tears????? I didn’t see one. Man knock it off! That boy ate some lemon heads before walking into court. 🤣🤣🤣.
    בסוף אתה לא יוצא עם רובה חצי אוטומט לרחוב ולוקח את החוק לידיים.
    .
    3. עוד אפס מאופס ובלוף ענק לא שווה התייחסות לפחות סקרמנטו לא טעו כמו פילי ושילמו לו מקס.
    .
    תודה מנחם.

  4. 1. היחיד שאחראי למצב של כרמלו היה כרמלו עצמו. הוא הבין שבשארית הקריירה שלו הוא שחקן ספסל ושאם הוא רוצה להמשיך לשחק הוא חייב להתאים את עצמו. לקח לו עונה ב-OKC, עוד אחת שזרקו אותו מיוסטון ואז שנה שישב בבית, אבל נראה שהוא הבין את זה, ולראייה העונות שנתן בבלייזרס ועכשיו בלייקרס.
    הוא עדיין מסוגל לשים את הכדור בסל ברמה גבוהה.
    2. גם באגלי כנראה היה צריך להבין שהוא צריך לשחק כדי למצוא את עצמו בקבוצה אחרת. גם שם נראה שזה כבר הגיע לנקודת האל-חזור.
    3. קובי סופר פופלרי אצל השחקנים ולכן העניין עם הנעליים שגם ככה סופר פופולרי אצל שחקנים שאוספים מלא זוגות – לראייה המלך החולוני, פי ג'יי טאקר.
    4. פיפן מנסה למכור עכשיו ספר. ובתור אחד שפשט רגל, הוא מקושש כל פרוטה. הוא גם יגיד שהוא היה שותה טרופית בטעם פטל במחצית אם זה יעזור למכור.

  5. מנחם עוד פעם האגדה על ״משחק השפעת״ של ג’ורדן, ג’ורדן היה בריא כמו שור באותו משחק. 44 דקות רץ מצד לצד דאנקים בלי הפסקה ״ומתעלף״ סוף המשחק על פיפן, מזל שיש כבשים שיקנו את השטות הזאת .
    לברון מאכזב אותי כאן, הייתי בטוח יתן משחק קורונה, כבר דמיינתי אותו מוכר למעריצים 48 מעלות חום ומכונת אקמו לפני ואחרי המשחק תוך כדי שהוא מגיע עם צוות רפואי שלם .

  6. מהומה ביוטה. טרנר חסם את גובר. גובר יורד לרצפה ומושך את טרנר במכנסים למטה. קמים וטרנר תוקע קטנה בכתף לגובר (קטנה, לא משהו קרוב ליוקיץ). גובר מסתובב ותופסים איש לרעהו בידים. נגמר. 2 טכניות וסוגרים ענין. כאן מתעוררים שאר שחקני יוטה ומסתערים על הזוג. אינגלס מעיף אגרוף. טכנית ולדעתי יקבל עוד כמה משחקים השעיה. מיצל דוחף ודוף ועושה הרבה אבו עלי ומסיים ענין בדחיפה חזקה עם הזרוע בחזה של השופט הראשי (נדמה לי קני מאור) . טכנית ולשעתי יקבל לפחות 3 משחקי השעיה. בכל המהומה הוא היה הפרחח הבולט פלוס מכה בשופט. כנראה ששחקני יוטה סוחבים רגשות קיפוח הרבה זמן אחרת אני לא מבין את ההתנהגות הזו שכל אחד מבין שתוביל להרחקות.

    1. וואי רן איך אתה מגזים, אינגלס לא נתן שום אגרוף ומיצל לא דחף אף שופט, נראה לי אתה ווישפול כדי שיוטה יאבדו שחקנים. מוכן להתערב שלא אינגלס ולא מיצל יורחקו משום משחק.

  7. ההצלחה של כרמלו רק מוכיחה כמה הלייקרס הוא מועדון נפלא עם קהל נפלא. הם אוהבים כוכבים והלייקרס יודעים לתת לכוכב לזרוח. שמח בשבילו שהגיע למועדון ראוי בסוף הקריירה ולא נתקע באחד מפחי הזבל שעבר שנתקע בהם בשנים האחרונות

  8. Shut up and dribble – זה כל מה שיש לי להגיד על לברון, אביר הצדק המקופח ששווה כמעט מיליארד דולר במדינה שמענה את ״אחיו״ הנדכאים. הציוץ האחרון שלו מחליא, אבל ממש. אמריקולוגים אחרים יסבירו כאן במה המדובר, לי פשוא בא להקיא ממנו

    1. בקצרה את הסיפור של ג’ייקוב בלייק מכיר? שחור עבריין בוויסקונסין שתקף מינית ובא לשלוף סכין על שוטר אז השיער ירה בו ובצדק.
      . חבריו החוליגנים הפושעים הוונדליזם כהי העור התחילו לעשות מהומות בעיר ולשדוד חנויות בשם בכייה על גזענות ״וצדק״ (אני עדיין מנסה להבין איך ביזה של לואי ויטון וחנויות אחרות נחשבות מחאה לגיטימית) .
      .
      אז כמה מפגרים לבנים מהצד השני כמו הילד הזה החליטו שהם המשטרה ועושי הסדר ובאו ל״שמור״ על החנויות בוויסקונסין ועל הדרך לירות בכמה חוליגנים, הוא טוען שהבוזזים תקפו אותו. הוא קיבל כבר מעל 2 מליון דולר בתרומות לשחרור בערבות והמשפט שלו מתנהל כעת

      1. קייל ריטנהאוז ירה בשלושה לבנים (הרג שניים מהם). שני ההרוגים כנראה לא היו אנשים פשוטים – לשניהם היו בעיות נפשיות ותקופות מאסר.
        לא יודע מה להגיד לגבי המשפט ואם זו הגנה עצמית או שימוש מוגזם בכוח (או איזשהו שילוב בין זה לזה).
        לא הייתי צוחק עליו כמו שלברון עשה. גם אם הייתה לי דעה. לפעמים עדיף לסתום את הפה.

        1. שני ההורגים היו עבריינים נבלות , שטוב שהלכו מעולם. הוא גם דביל אמיתי שנוסע 80 קילומטר ורוצה לקחת את החוק לידיים, אני לא מדבר על ההחזקת נשק… בסום הם מתים הוא יסיים בכלא ווין ווין סיטואיישן.
          .
          לברון ג’יימס מביע געה שלא כואב לו בכיס אתה לא יודע, אני לא מדבר על כך שהוא גזען שצד לבנים כבר שנים.

      2. ג'ייקוב בלייק, שחור בן 29 מקנושה, וויסקונסין, נורה בעת מעצר כשהוא נשען לכיוון רכבו, שבו ישבו שלושה מילדיו. הירי בבלייק הוביל להפגנות סוערות בקנושה. קייל ריטנהאוז, נער לבן בן 17 מפרברי שיקגו, נסע לקנושה (מרחק כ-30 ק"מ), ירה והרג שני מפגינים שחורים. לא קרוב אפילו לסכנה לחייו – שוטרים שעמדו כעשרים מטר העידו על כך…

        1. זה לא נכון הסיפור עם ג’ייקוב בלייק, או לפחות הגרסא שאתה מספר. הוגשה נגד העבריין תלונה על תקיפה מינית (שבה הוא נכנס לבית של גרושתו ופשוט עשה מה שעשה) , הוא סירב למעצר ונמצאה סכין בדלת של האוטו.

          1. יש ויכוח על העובדות לגבי מה שקרה שם. לפי הפתולוג יש סיכוי סביר שאחד ההרוגים היה באמצע הסתערות על היורה.
            בכל מקרה – לא חייבים לתפוס צד לפני שמתבררות העובדות. והציוץ של לברון היה דוחה בלי קשר לאיפה מישהו נמצא על המפה הפוליטית.

  9. לפני כמה שנים espn דירגו את סימונס ממש גבוה ואפילו מעל קליי תומפסון
    כתבתי בקבוצת חברים ש espn מטומטמים ולהפתעתי היו מי שאמרו שגם הם היו לוקחים אותו לפני קליי
    מרטתי את כל השערות שאין לי והיו לי כ"כ הרבה ויכוחים לגביו. הטענה שלי היתה ששחקן בלי קליעה מצד אחד ושצריך את הכדור אצלו ביד מצד שני זה משהו שלא יכול להתקיים

    השוויתי אותו למחזר שעושה הכל הכל נכון אבל במקום החשוב באמת מתגלה כאימפוטנט

    טענתי שהוא יהיה מקסימום רול פלייר בעוד שנתיים שלוש (שזה בערך עכשיו)

    צדקתי בהכל

    יותר טוב מקליי עאלק

    1. שי – מקצועית לא צדקת בכלום.
      סימונס הפך לאולסטאר (שנבחר ע"י המאמנים)
      פילדלפיה עם סימונס לקחה מקום ראשון במזרח
      סימונס קיבל חוזה מקס, ולא שיחק דקה כרול פלייר.
      התגלה כבעל אופי בעייתי, וכנראה עם בעיות נפשיות, אבל את זה לא אמרת.
      אגב, קבוצה משחקת כדורסל בשני צידי המגרש.

      1. צודק, כדורסל משחקים בשני צידי המגרש. גם ההתקפי!
        לא נתקלתי בגארד במעמד סופרסטאר עם חוזה מקס שלא יודע לקלוע
        אמרתי וחזרתי ואמרתי ששחקן כמוהו לא יהיה שווה כלום בפלייאוף כשההגנות מתהדקות – עובדה! הוא היה מזעזע!
        מקום ראשון בקונפרנס לא אומר כלום, גם יוטה סיימה ראשונה.
        הבעיות הנפשיות (נניח) צצו אחרי הביקורת המוצדקת שהוטחה בו בגלל הביצועים הכושלים שלו איפה שזה חשוב באמת

        כל מי שבחר בו לאולסטאר ובטח מי שנתן לו חוזה מקס לא היו עושים זאת היום – גם אם לא היו לו בעיות נפשיות (נניח)

        1. שי
          אולי סימונס גם כן על הקשת?
          בצד היותר נורמלי שלה כמובן. אולי אספרגר?
          מעניין, ואם כל, כל הכבוד לו שהביאנו הלום.

        2. שי- כל זה לא משנה את העובדה שההערכה שלך היתה מוטעית, הבנאדם אפילו לא קרוב ללהיות רול פלייר.
          גם היום, בן סימונס שחקן בטופ של הליגה מבחינת יכולות משחק, במיוחד בהגנה, שם הוא מוביל בחטיפות ויכול לשמור על כל העמדות.
          יש לו בעיה פסיכולוגית קשה – הוא פשוט לא זורק מרחוק, וכמובן שההתנהלות המקצועית שלו מול פילדלפיה שלו בעייתית, כאשר הוא לא מכבד חוזה שחתם עליו מסיבות לא ענייניות.
          בשנה שעברה הוא היה אולסטאר, והיה מקבל גם בתחילת השנה הזו חוזה מקס, או גבוה מאד לפני שכל הבלגן התחיל.

          עם כל הזעם שיש על סימונס, הביקורת לא צריכה להיות מקצועית (מעבר לזה שתמיד אפשר לתת ביקורת מקצועית ולהשתפר), אלא על ההתנהלות שלו,. וחוסר היכולת שלו להתמודד ולהשתפר.

          1. לצערי אני לא מסכים אם מילה ממה שכתבת, אף אחד כיום לא היה נותן לסימונס מקס, הבחירות לאולסטאר ולחמישיית זה בדיחה פוליטית שרחוקה מלייצג את שווי של השחקן.
            גם באותה תקופה לפני שנתיים לתת לסימונס מקס היה חוזה נוראי וגזר דין מוות לקבוצה, פילי נתנו לאפס מקס על סמך עצות אחיתופל של אנשים שצפו בסטטיסטיקה ולא במשחקים,אתה מוזמן להביט בדיון לפני שנתיים.
            https://hoops.co.il/?p=164568
            .
            בסוף לסימונס יש יכולות של שחקן משלים והמינוס ההתקפי האדיר שלו מונע ממנו מלהיות שחקן חמישייה ברוב קבוצות הליגה.

          2. נחכה ונראה
            לא משנה היכן יהיה, גם אם יתחיל כשחקן מוביל, הוא יתדרדר לרול פלייר אם לא מחמם ספסלים. גזור ושמור

            לגבי אולסטאר: מה שיש לי להגיד על זה מסתכם בשתי מילים: אולסטאר שמולסטאר:
            יש הייפ ויש סטיגמות (שגויות במקרה הזה) שקשה להיפטר מהן

            שוב – כמו שצפיתי, בסיטואציות החשובות באמת הוא היה זוועתי וזה חזר על עצמו פעם אחר פעם

            אני והרבה אחרים ממש לא הופתענו. לנו זה היה ברור כשמש שאתה לא יכול להרשות לעצמך לשחק 4 על 5 ב win or go home

            כל היתר ממש לא משנה

            יודע לרוץ? יודע לשמור? בלתי עציר במגרש פתוח? יופי אבל אם אתה אפס במשחק עומד זה לא שווה כלום

            שוב – הבעיות הנפשיות צצו באורח פלא רק אחרי שכולם הבינו את האמת המרה לגביו. לא לפני

  10. ברור שמשחק השפעת היה הצגה חחח רק התמימים קנו את זה מי שהיה לו שפעת חזקה עם שיעולים יודע שגם איירון מן לא יכול לרוץ ספרינטים ולתת דאנקים חחחח ובסוף הוא יענו מתעלף זה הוליווד רק מפגר יכול להאמין לזה. מייקל מכר לתקשורת הצגות כי ידע שהם אוכלים את זה.
    אני מחכה למשחק הקורונה של לברון.
    בושה הטכנית לגרין על השאגה והטראש טוק זה קורה כל הטבעה בליגה.
    לי יש נעלי קובי 2001 אדירות כל אחד שרואה אותם מחמיא לי על הנעליים במגרש בכלל מתלהבים מהם. זה נעל אדירה של אדידס ולא נייקי.

    1. כן ברור.
      באמצע סדרת גמר ג'ורדן החליט להעמיד פני חולה, ולבקש מכל השחקנים וצוות האימון לשתף פעולה עם האקטינג הזה.
      לפעמים אתה כל כך הזוי שמכבסה לא תעזור לך.
      סע לנתנז ותכנס לכמה סיבובים בצנטריפוגה, אולי זה יעזור. אל תשכח לפתוח את הברז של המים הכבדים.

      1. אני רואה הצנטריפוגה תפס גם אצלך.חחחחחזקקק בבילבורד…
        אנחנו ה MTV
        פתחתי את הברז ושתיתי את כל המים.

    2. לא יודע עם משחק השפעת הוא אמיתי או לא, אבל לבני אדם יש יכולת להתעלות מעל מה שידוע לקצה גבול היכולת, בין אם זו תוצאה של הפרשה עצומה של הורמון אנדרנלין, או פשוט פוקוס קוגנטיבי מטורף, ככה שאני עדיין מאמין שמייקל סבל מנגיף מסויים של שפעת באותו משחק. ההתרפקות שלו על סקוטי בשריקת הסיום היא ההוכחה האמפירית שמספקת אותי, כי גם זה ידוע שהגוף והנפש מסוגלים לדחות טראומה מסיימת לזמן מסויים על מנת ״לסיים את העבודה״ וכשמסיימים הכל מתפרץ החוצה

      1. מייקל דיווח על קלקול קיבה, אחרי שאכל פיצה מקולקלת ב1 בלילה. עכשיו צריך לזכור שלפני יומיים דיוויס קלע 30 נקודות בשינה אם קלקול קיבה והיכולת הגופנית לא נפגעת כמו במקרה של שפעת, ההבדל היחיד שדיוויס עשה את זה בלי ההצגות של מייקל), ואף אחד לא מדבר על זה ומעצים את זה כמו שמייקל והתקשורת עשו.

        1. לדיוויס היה קלקול קיבה. נו ברור. כל קלקולי הקיבה הם הרי אותו הדבר.
          פיפן אומר שב-98 נשאר לו במיכל רק משחק אחד בסדרת הגמר- משחק 6, כי את 7 הוא בטח כבר לא יכל היה לשחק, כל זאת בגלל בעיית גב חריפה, שאתה ושמעון בטח הייתם פוטרים ב-"חחח.. נתפס לו הגב והוא מתבכיין. גם בן דוד שלי עזר לי להעביר מקרר עם גב תפוס, ולא קראת על זה בעיתון".

          1. זה סיפורי העצמה. מי שפצוע לא באמת יכול לשחק. יש הבדל בין כאב קטן לפציעות שהם ממציאים לצורך האדרה. גם אני שיחקתי עם כאבים אפילו בשכונה בחינם זה לא אומר שיכלתי לשחק עם דלקת ריאות 😎

            1. בול כמו בשכונה שלך, כולל חדר ההלבשה וקארל מלון-
              .
              " I knew on Saturday that I probably had one game left in me, and the start of that game I got a dunk early in the game and got banged a little by [Karl] Malone. That really put me back on my heels throughout that whole game, where I was running back to the locker room, [to get] cortisone, whatever kind of medication I could get in me, heat pack, whatever to try to carry on. I definitely was not able to play a Game 7."

            2. נו סיפורים העצמה אחרי המשחק.
              גם בשכונה של שמעון אוכלים פיצות לפני משחקים.

            3. אחרי, ברוך…
              אחרי שהפסידו לשימון הם מזמינים פיצה לכבודו.

      2. שמע נקאי, יש משהו בדבריך.
        שמע סיפור כפול שניים, לפשני שבוע בדוק גלשתי בבת ים ליד אי השדים. קיצר מתרומם גל ואני בא לקפוץ בשיא הרייס, במגע הגל שינה כיוון ואי במקום קפיצה רגילה לגובה שנים שלושה מטר, מתומם לטייבל טופ שזה כמו חצי סלטה, הגלשן מעליי המפרש קצת מתחתי ואני תלוי הפוך באוויר. לא הבנתי מי מה מוו ולא התיישרתי לנחיתה אלא התעקמתי ובנפילה חטפתי מכה בצד ונחתי דקה במים עם כאבים בצלעות ומנסה להבין מה קרה שם…. המשכתי לגלוש עוד שעה וחצי רגיל כולל תרגילים וגלים. רק שהגעתי הביתה חזרו הכאבים וכל תחילת השבוע האחרון הייתי עם כאבים. האדרנלין בהחלט מוריד את הכאב.
        סיפור שני, אתמול שלוש וחצי אחה"ץ אני בים דאונווינד לחוף הגולשים, יורד גל, בוטם טרן חזרה לראש הגל אופדליפון ושוב יורד בוטום טרן לראש הגל וכשיורד אני רואה מכר במים ממש לפני. מסתכל ורואה שהכתף שלו לא במקום. מתפקד, אבל ברור שהוא עבר פריקת כתף. אין לו כאבים נוראיים בגלל האדרנלין. הסוף היה הרבה יותר כואב כשהאדרנלין ירד לו. השאיר אותי לדאוג לציוד שלו והלך רגיל למועדון שם סדרו לו עזרה רפואית.
        הפואנטה היא שגם פה האדרנלין חשוב מאד בהעלאת הסף לכאב אבל אני עדיין יותר בצד של שימון מאשר שלך. כל הסיפורים על חום גבוה? קשה לי להאמין! אני כן מאמין שהיה חולה אבל לא עד כדי כך חולה כפי שהוא מספר…

    3. כל סיפור שיוצא בטלויזיה בכלל ובאמריקה בפרט הוא בחזקת שקר עד שהוכח כאמת.
      כל התרבות האמריקאית בנויה על שקר והאדרה מזוייפים.

  11. מנחם, המעורבב הכי טוב שיצא לך בזמן האחרון.
    בלי לברון מלו הוא השחקן הכי טוב בסגל של הלייקרס אבל רחוק מאוד מהשיא שלו כשחקן מוביל, שכאמור היה ברמה אחת מעל
    שחקנים כמו דורנט,ארווינג וקוואי.

    בניגוד לאחד צעיר כמו קוזמה יוכל להיות פאקטור גם בפלייאוף וכאן השאלה מתי יהיה סגל בריא כי ניצחון בהארכה על קבוצה חלשה כמו ההיט
    זה לא קרוב להיות מספיק.

    1. מרשמלו גדול מדוראנט וקוואי, משעשע. אתה עובד במקרה בespn? כי אם לא משלמים לך על זה, אני באמת לא מבין את הקבעון על הוד נפיחותו הלפלופ

  12. זו זכותו של בן סימונס לעשות שביתה איטלקית.
    בדיוק כמו שקוואי החליט בזמנו להקשיב לדוד ולשבת שנה שלמה בחוץ כדי לצאת מהחור בסן אנטוניו.
    הסיטואציה בפילי דומה עם קבוצה שעומדת להתפרק בקרוב.

    סקוטי פיפן אמר כבר בעבר עוד לפני הסרט שלדעתו לברון ג'יימס עבר את ג'ורדן.
    והוא צודק. שחקני עבר שיחקו עם כתף שבורה,רגל שבורה,צולבת קרועה ועוד פציעות יותר רציניות.

    1. לא דומה בכלל…
      קוואי נבדק וטופל ע"י הצוות של ס"א הבעיות התחילו לצוץ
      לקראת התחלת השיקום שלו כשהוא איבד אמון בצוות הרפואי של הקבוצה ופנה למומחה מטעמו.
      פה על פי הדיווח סימונס לא משתף פעולה עם הקבוצה ומסרב לעבוד מול הצוות הרפואי שלהם.ואינו מוכן לספק מיידע על מצבו.

    2. מסכן פיפן, גם 20 שנה בפנסיה הוא לא מצליח לקושש דראכמה אחת אם זה לא קשור לג'ורדן. בספר הבא שלו, אחרי עוד פשיטת רגל של סקוטי, בטח נגלה שג'ורדן הוא זה שחטף ורצח את אביו, ושאת הפרישה הראשונה הוא הקדיש להצטרפות לאל קעידה. העיקר שפיפן לא יהיה במינוס, זה הכי חשוב.

      תודה רבה על מעורב מהנה, שבת שלום לכל

  13. בוקר מנחם
    וולטון דביל מקצועי ופיפן העין שלו,שני הליצנים האלה מוכיחים שאין תקווה למין האנושי
    את סימונס הייתי צולב על הקרוס ומולק לו את הבייציות

  14. פיפן צודק, למייקל בכלל לא הייתה שפעת
    הוא אכל פיצה שגרמה לו לקלקול קיבה
    מומי פעם הייתה לו חברה שהזמינה אותו למסיבת סאדו
    מומי הגיע תמים חשב שזה דיבור על אסאדו, שישליק ופינוקים המנגל וואלק אולי ככה קוראים בעדות אשכנז לעל האש טוב.
    מומי הופתע מאוד במסיבה, איזה באלגן היה שם, ממש המאליק אין דה פאלאס. מומי לא ראה כל כך הרבה שחורים הולכים מכות ככה.
    מומי הגיע קצת חולה למסיבה, חשב שהבשר יעשה לו טוב
    אחריי כמה רבעים של סבל ברבע האחרון מומי באפיסת כוחות השתחרר מהשרשאות ועבר להיות אגרסיב מאסטר, חילק מכות רצח לכל באי המקום.
    הם כל כך נהנו הזמינו את מומי שיבוא כל שבוע.
    מוסר ההשכל של הסיפור, שהטבעת בסכנה גם עם חום 40 לא מאפשרים חדירות ושומרים על יד ימין מאופסת.

  15. אף אחד בליגה לא רצה לגעת בכרמלו כי הוא לא הסכים לעלות מהספסל.
    ברגע שהוד מעלתו הסכים לעלות מהספסל נסללה דרכו חזרה.
    אפילו הוא בעצמו אומר את זה.
    ככה שאין פה איזו "הפתעה". שחקן מעולה שברגע שהרגיע את האגו שלו הכל הגלגל באופן טבעי.
    הכי סביר שיש
    חוצמזה אחלה מעורב
    🙏🙏😍

  16. בס"ד
    תודה מנחם, נהדר.
    כרמלו בהחלט הפתעה, אחרי כמה שנים רעות.
    לגבי סימונס, אני חושב שצריך להפסיק להתעסק בזה.
    זה כבר ענין משפטי בינו ובין הקבוצה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט