לקראת מחזור 9 בNFL

עידן חדש בגרין ביי? ג'ורדן לאב

מאת יניב שושני ועידו רבינוביץ

הנה מתחיל לו החצי השני של עונת 2021 ב- NFL, ובתפריט למחזור הקרוב אפשר למצוא מפגש בין שתי הלוזריות (לשעבר?) של הבית הצפוני ב- AFC, מיאמי ויוסטון במאבק על מי תרשום את ניצחונה השני השנה, הטייטנס בלי דריק הנרי מול הראמס המתחזקים, ומהומס עם הגב לקיר מול הפאקרס החזקים.

אבל לפני הכל, תקציר משחק יום חמישי.

אינדאנפוליס קולטס (5-4)  – ניו יורק ג'טס (6-2)  45:30

שתוצאת המשחק לא תבלבל אתכם, זה לא היה משחק שווה כוחות.

אחרי רבע ראשון שהסתיים בשוויון 7, הקולטס התנפלו על הג'טס האומללים, השיגו חמישה ט"ד לעומת שער שדה בודד, והמשחק היה גמור עוד לפני תום הרבע השלישי עם תוצאה של 10-42 לטובת הקולטס.

קארסון וונץ הציג את משחקו הטוב ביותר בשורות הקולטס, ג'ונתן טיילור התפוצץ עם 172 יארדים ושני ט"ד בריצה, וכמה טוב שהג'טס מגיעים העירה לפעמים.

ומה עם הסילונים אתם שואלים? החזרה לקרקע המציאות אחרי הניצחון על הבאנגלס היתה מהירה וכואבת, ובניו יורק יצטרכו להמתין ליריבות נוחות יותר כמו הדולפינס או הטקסנס על מנת להשיג את ניצחונם השלישי העונה.

פריוויו למחזור 8

ניו אורלינס סיינטס (2-5)  – אטלנטה פלקונס (4-3)  (ניו אורלינס, ראשון 20:00)

הניצחון של הסיינטס בשבוע שעבר על הבאקנירס לא רק נתן להם ניצחון יוקרתי על המועמדת המובילה לאליפות (לפחות לפי סוכנויות ההימורים), אלא גם מעמיד אותם במרחק של ניצחון בודד מראשות הבית, סוג של הפתעה לאור החלל הגדול שנוצר עקב פרישתו של דרו בריס.

הקדושים עושים זאת בעזרת הגנה חזקה, בעיקר כנגד הריצה, ואלווין קאמארה אחד בהתקפה, שלא רק מוביל את הקבוצה ביארדים בריצה, הוא גם ראשון בט"ד בתפיסה.

גם באטלנטה החלק החזק בקבוצה היא ההגנה, וזה כבר מהפך בקבוצה שהציגה התקפות חזקות על חשבון הגנות חלשות בשנים קודמות. נקודה מעניינת, גם לפלקונס רץ אחורי שמוביל את הקבוצה בתפיסות ט"ד, קורדארל פטרסון הוותיק, סימן לבאות במשחק הקרוב?

נתון מעניין – לסיינטס ממוצע של 180.9 יארדים למשחק בהתקפה, מקום שני מהסוף בליגה.

תחזית – בשלוש השנים האחרונות, הסיינטס הפסידו לפלקונס רק פעם אחת. ההגנה שלהם תסדר ניצחון נוסף, והמאבק כל ראשות הבית חי וקיים.

איפה הסיינטס בלעדיו, קאמארה (צילום: si.com)

קרוליינה פאנת'רס (4-4)  – ניו אינגלנד פטריוטס (4-4) (שארלוט, ראשון 20:00)

מפגש בין שתי קבוצות שיכולות להיות מרוצות עד כה ממהלך העונה.

הפנת'רס יצאו מרצף של ארבעה הפסדים, ותהליך הבניה נותן אותותיו בהגנה, שממוקמת כרגע במקום החמישי מבחינת ספיגת נקודות. בהתקפה קצת פחות שביעות רצון, וסאם דארנולד שוב מתקשה למרות פתיחת עונה די טובה.

הפטריוטס עם שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, מאק ג'ונס צובר ביטחון ממשחק למשחק, וגם ההגנה משחקת לא רע בכלל, והיא ספגה מעל 30 נקודות רק פעם אחת העונה.

נתון מעניין – למאק ג'ונס יש כבר 4 משחקים עם רייטינג מעל 100. לכל הרוקיס האחרים ביחד יש רק שני משחקים שכאלו.

תחזית –  משחק בין שתי קבוצות שוות בכוחן, וכל תוצאה אפשרית. נהמר שהפטריוטס יחזרו עם ניצחון חוץ שני ברציפות, ויעלו למאזן חיובי לראשונה העונה.

תופס פיקוד, ג'ונס (צילום: boston.com)

ניו יורק ג'ייאנטס (6-2)  – לאס ווגאס ריידרס (2-5) (ניו יורק, ראשון 20:00)

הבית המערבי של ה- AFC הוא אחד משני בתים בליגה ללא קבוצה עם מאזן שלילי, ובראש הבית ניצבת לה בגאווה לאס ווגאס.

עושה רושם שהקבוצה שרדה את חילופי הגברי בעמדת המאמן, וההתקפה בראשות דרק קאר ממשיכה לצבור יארדים בקצב גבוה. אגב קאר, הוא בדרך לשבור את שיא היארדים האישי בעונה, אם רק ימשיך בכושרו הנוכחי.

אצל הענקים ניתן לראות ניצני שיפור בקו ההתקפה, שנותן הגנה טובה הרבה יותר לדניאל ג'ונס בעמדת הקווטרבק, כמות הסאקים ירדה בחדות, וכתוצאה מכך אחוזי ההשלמה של ג'ונס עלו בהתאמה. גם בהגנה יש שיפור כלשהו בשני המחזורים האחרונים, נראה איך הם יתמודדו עם משחק המסירה המשובח של הריידרס.

נתון מעניין – הג'ייאנטס סופגים 25 נקודות בממוצע למשחק, הריידרס משיגים 25 נקודות בממוצע למשחק.

תחזית – המפתח למשחק טמון ביכולתה של הגנת ניו יורק לעצור את משחק המסירה של לאס ווגאס. נהמר שהם לא יצליחו במשימה, והריידרס יצליחו לנצח משחק לאחר שבוע החופש, בפעם הראשונה מאז 2017.

בדרך להופעה שניה בפלייאוף? דרק קאר (צילום: thespun.com)

דאלאס קאובויז (1-6)  – דנבר ברונקוס (4-4), 20:00

דאק פרסקוט והדאלאס קאובויז הרותחים רוצים למשוך את רצף הניצחונות שלהם לשבעה רצופים כאשר החבורה של ויק פאנג'יו מגיעה לג'רי וורלד עם ארבעה הפסדים מחמשת משחקיהם האחרונים, אך ברצף של שישה ניצחונות רצופים מול הבויז.

הקבוצה בצבע הכתום ירדה ארצה לאחר התחלה של שלושה ניצחונות רצופים, אך ההגנה שלהם נשארה איכותית במיוחד תחת מתאם ההגנה של הברס לשעבר, פאנג'יו. הגנת הברונקוס מוותרת על 17.1 נקודות בלבד למשחק, הנתון השני בטיבו בליגה. הם יהיו חייבים לשמר את היכולת הזו נגד ההתקפה הנפיצה של הקאויבויז, שממטירה 32.1 נקודות למשחק כאשר פרסקוט נראה כמו מועמד לגיטימי ל-MVP.

הכל יהיה תלוי בהכתבת קצב המשחק: אם הברונקוס יצליחו לגרום לטעויות ולשחק משחק הגנתי, הם יוכלו ולקחת את זה. רק הם והסטילרס הן הקבוצות היחידות בליגה עם 4 ניצחונות לפחות ששמות פחות מ-20 נקודות על לוח התוצאות בממוצע למשחק. אם ההתקפה של קלן מור וחוליית הרסיברים החולנית של דאלאס יתפסו תאוצה, יהיה קשה לטדי ברידג'ווטר המדשדש וההתקפה שלו לעמוד בקצב.

הימור: לא נראה שמתלמדיו של מייק מקארת'י עומדים לעצור את הנסיקה שלהם בקרוב, והתקפות מנצחות משחקים בעידן המודרני. 10 לדאלאס.

מאויים על ידי קופר ראש? פרסקטו חוזר

בולטימור רייבנס (2-5) – מיניסוטה וייקינגס (4-3), 20:00

הוייקינגס ישמחו לעלות למאזן חצוי אך מחכה להם מוקש קשה במיוחד בדמותו של הרייבנס במבצרם הביתי בבולטימור, שנמצאים כרגע עם מאזן ההפסדים הנמוך בקונפרנס ה-AFC.

ג'ון הרבו אוהב לשחק משחקים מחוץ לקונפרנס שלו, הוא מרגיש כי כך הוא יכול להפתיע יריב שרואה אותו רק פעם בארבע שנים, וזה ניכר בתוצאות של הסגולים ממרילנד. הם ניצחו את כל 11 המשחקים האחרונים שלהם נגד יריבות מה-NFC, זה הרצף הארוך ביותר בקטגוריה הזו בכל הליגה. כמובן שההתקפה המיליטנטית של הרייבנס מונהגת על ידי למאר ג'קסון, ה-MVP לשעבר שמוביל את כל הקוורטרבקים ביארדים על הקרקע, יחד עם שיאי קריירה בניסיונות מסירה ויארדים באוויר. כל העת צצות שמועות על כך שהבינו איך לעצור את ג'קסון, אך בינתיים הוא ממשיך לדרוס.

הוייקינגס יהיו חייבים למצוא מחדש את הגרוב ההתקפי שלהם מול קבוצה עם התקפה בשליש העליון של הליגה כמו בולטימור. הסגולים ממיניסוטה הבקיעו פחות מ-20 נקודות ב-3 מתוך 4 המשחקים האחרונים שלהם, למרות עונה לא רעה בכלל של קפטן קירק קאזינס בראש הקסדה עם 69% השלמה, 14 ט"ד ורק 2 חטיפות עם נתון היארדים למשחק הגבוה ביותר שלו מאז עונת 2016 בוושינגטון.

הימור: אלך על הפתעה, הוייקינגס ניצחו את המפגש האחרון שלהם מול בולטימור ב-2017 ואני צופה לתוצאה דומה. 4 למיניסוטה בסיום.

הארבו וג'קסון

סינסינטי בנגלס (3-5) – קליבלנד בראונס (4-4), 20:00

קרב אוהיו הרותח בין הבנגלים לחומים מציג שתי קבוצות שרעבות לחזור לדרך המלך לאחר סאגות מביכות בשבוע החולף.

הבנגלס, שהיו יכולים לעלות למקום הראשון בכל הקונפרנס אם רק היו מנצחים את הג'טס והקוורטרבק המחליף שלהם, נפלו לירוקים מניו יורק בקרב צמוד בו מייק וייט האלמוני צבר על ההגנה שלהם מעל 400 יארד.

הבראונס גם כן הפסידו על הדשא, משחק קשה לצפייה שנגמר 15:10 לטובת יריבת הבית השנואה מפיטסבורג, כל זאת בנוסף לסיפור של אודל בקהאם ג'וניור, ששוחרר מהקבוצה לאחר שלא מצא את מקומו בהתקפה של קווין סטפנסקי, שחייב להעיר את קבוצתו כדי שלא ליפול למאזן שלישי בשלב כה מאוחר של העונה.

הבראונס ניצחו חמש מששת המשחקים האחרונים שלהם מול הבנגלס, אך במשחק דיויז'יה כזה, הכל יכול לקרות.

הימור: סינסי תשמור על הבית בקושי רב, 3 הפרש בנגלס.

כתום בעיניים

ג'קסונוויל ג'אגוארס (6-1) – באפלו בילס (2-5), 20:00

הג'אגס ישמחו להפתיע את הבאפלו בילס, שמתארחים בפלורידה למפגש מול טרוור לורנס ואורבן מאייר.

לורנס, כיאה לרוקי עם מאמן לא מנוסה וכלים התקפיים מוגבלים, לא יצר את התפוקה ההתקפית שהוא רגיל מימיו ההיסטוריים בקולג' ובתיכונים. הוא מוביל את הליגה במסירות שנחטפו למשחק והוא עומד מול ההגנה שהכריחה הכי הרבה חטיפות עד כה העונה עם 11, כאשר הם מדורגים במקום הראשון גם בדירוג ההגנה הכללי.

מנגד ללורנס עומד ג'וש אלן, מוסר שגם עשה הרבה טעויות בשנותיו הראשונות בליגה אך עשה מהפך רציני והפך לאחד הקווטרבקים המצליחים ביותר. הוא מסר לדירוג של 100 פאסר רייטינג לפחות בחמשת המשחקים האחרונים שלו, הרצף הארוך ביותר בקריירה שלו וגם הרצף הארוך ביותר בעונה אחת לקוורטרבק במדי הבילס.

הבילס עושים את העבודה שלהם, הם ניצחו את כל חמשת הקבוצות אותן פגשו בעלות מאזן שלילי, אך הפסידו ל-2 עם המאזן החיובי.

הימור: באפלו מפרקת, 28 הפרש.

יצליחו להפריע לאלן?

מיאמי דולפינס (7-1) – יוסטון טקסנס (7-1), 20:00

המשחק שמציג את הכמות הנמוכה ביותר לניצחונות משותפים השבוע מתקיים במיאמי כאשר הדולפינס מארחים את הטקסנס ב-"הארד רוק סטאדיום".

שתיים מהקבוצות המאכזבות ביותר בליגה העונה נפגשות עם עננה כבדה מעל ראשן, כאשר הוכרז כי מיאמי ביררה עם יוסטון אודות דשון ווטסון, הקוורטרבק שלהם שכעת יושב בצד עם עשרות האשמות של הטרדות מיניות שלא הוסדרו.

זוהי הפעם חמישית ב-20 השנים האחרונות שהדולפינס מתחילים עונה עם ניצחון אחד או פחות משמונת המשחקים הראשונים שלהם, כולל פעם שנייה בעידן בריאן פלורס, שמרגיש את כיסאו מתחמם ברצף שבעת ההפסדים המביך הזה.

הטקסנס הם יריבה נוחה לפגוש בעת הנוכחית, והדולפינס אף פייבוריטים ב-6.5 נקודות, כאשר הפעם האחרונה שהיו פייבורטים הייתה נגד ג'קסונוויל, לה הפסידו בלונדון משער שדה בשנייה האחרונה.

הימור: משחק רע יסתיים בניצחון דחוק של מיאמי בנקודה.

פילדלפיה איגלס (5-3)  – לוס אנג'לס צ'רג'רס (3-4)  (פילדלפיה, ראשון 23:05)

מה קורה עם הגנת הריצה של הצ'רג'רס?? ממוצע ספיגה של 160(!!) יארדים למשחק שמעמיד אותם במקום האחרון בליגה, היריבות שולטות לחלוטין בשעון המשחק עם דרייבים ארוכים, ואם זה ימשיך כך, גם ג'סטין הרברט לא יציל אותם.

ועכשיו היריבה היא פילדלפיה, עם קווטרבק שאוהב לרוץ, ומוביל את קבוצתו ביארדים וט"ד על הקרקע. ג'יילן הארטס ממשיך את סוף העונה הקודמת, רץ לא מעט (שני רק ללאמאר ג'קסון), אבל בתחום המסירה הדרך עדיין ארוכה לרמות הגבוהות באמת.

נתון מעניין – רק בשני משחקים העונה ליריבות הצ'רג'רס היו יותר ניסיונות מסירה מריצה, ורק בשני משחקים הצ'רג'רס החזיקו בכדור יותר זמן מיריבתם.

תחזית – גם עם כל הבעיות בהגנה, הצ'רג'רס קבוצה טובה יותר, והיא צריכה ואמורה לנצח את האיגלס.

יתאושש על חשבון האיגלס? ג'סטין הרברט (צילום: oregonlive.com)

קנזס סיטי צ'יפס (4-4)  – גרין ביי פאקרס (1-7)  (קנזס סיטי, ראשון 23:25)

מפגש צמרת או משחק קצוות?

הנעלם בשאלה שלמעלה היא הקנזס סיטי צ'יפס, שלמרות מאזן חצוי ויכולת לא משכנעת גם בהתקפה ובעיקר בהגנה, יש רבים המאמינים שזה רק מצב זמני, ועוד נראה אותם משחקים כפי שהורגלנו בשלוש השנים האחרונות.

המשחק מול הפאקרס ייתן תשובה די סופית לאיפה פניהם של הצ'יפס בהמשך העונה. ניצחון על אחת הקבוצות הטובות בליגה יסמן שהם עדיין בעניינים, אבל הפסד יראה שזאת לא העונה של הצ'יפס, אלא אם יקרה משהו מאוד מאוד לא צפוי.

וקל זה לא יהיה, משום שהפאקרס פשוט טובים העונה, עם הגנה חזקה, והתקפה שרצה לא מעט. נתון זה מאוד יועיל לגרין ביי עקב היעדרותו הצפויה של ארון רוג'רס, ובכל מקרה נוכל לצפות במחליפו המיועד של רוג'רס בפעולה, ג'ורדן לאב, שנבחר בסיבוב הראשון בדראפט לפני שנתיים, ועדיין לא זכה לפתוח משחק.

נתון מעניין – שימו לב לנתון הבא, לפטריק מהומס יש ארבעה משחקים רצופים שבהם הוא לא משיג יותר ט"ד במסירה מאשר איבודים.

תחזית – לצ'יפס יש התקפה טובה, אבל עכשיו הם פוגשים הגנה שיודעת לעצור גם התקפות טובות, כמו אריזונה בשבוע שעבר. מצד שני, ההתקפה של הפאקרס תדע להסתדר עם ההגנה החלשה של קנזס, גם עם קווטרבק חסר ניסיון. בקיצור, ניצחון לאורזים, והעונה של קנזס די גמורה.

קווטרבק פותח לראשונה בקריירה, ג'ורדן לאב (צילום: usatoday.com)

סאן פרנסיסקו פורטי ניינרס (4-3) – אריזונה קארדינלס (1-7) (סאן פרנסיסקו, ראשון 23:25)

במחזור האחרון הפסידה אריזונה לראשונה העונה, ובכך לא נשארו יותר קבוצות בלתי מנוצחות בליגה. השבוע מחכה להם יריבה וותיקה מהבית המערבי, שכמעט חוללה הפתעה במפגש הקודם בין שתי הקבוצות.

לקארדינלס אין הרבה חסרונות, אבל שני הכוכבים הגדולים בהתקפה בספק למשחק, ובלעדי קיילר מורי ודיאנדרה הופקינס, המשחק מול הניינרס יכול להפוך למוקש רציני.

הניינרס מצידם מגיעים מעודדים מהניצחון על הברס, בייחוד מההתעוררות ההתקפה, שפעם ראשונה מאז מחזור הפתיחה עוברת את סף 30 הנקודות.

נתון מעניין –  הניינרס סופרים כבר שבעה הפסדי בית רצופים.

תחזית – בואו ניקח הימור קטן, ונלך על סיום הבצורת של הקבוצה הבייתית, ניצחון לניינרס.

הוא בקצב של שבירת היארדים לעונה בודדת, דיבו סמואל  (צילום: ninersnation.com)

לוס אנג'לס ראמס (1-7)  – טנסי טייטנס (2-6)  (לוס אנג'לס, שני 03:20)

ככל שהעונה מתקדמת, הראמס נראים טובים יותר ויותר, ומת'יו סטאנפורד נראה כמו החלק שהיה חסר להשלים את הפאזל בעיר המלאכים. בהתקפה מככב מלבד סטאנפורד גם קופר קאפ, שעובר עונה חלומית עם 924 יארדים ו-10 ט"ד במסירה.

בהגנה ארון דונלד וחבריו מקבלים חיזוק רציני בדמותו של וון מילר שהגיע מדנבר, בתקווה להגביר את הלחץ על הקווטרבק, ולשפר את הגנת המסירה שהתדרדרה מאוד מהעונה החולפת.

מנגד מגיעה טנסי ללא הנשק ההתקפי מספר אחד שלה, דריק הנרי, שנפצע במשחק הניצחון על הקולטס, ולא ברור מתי ישוב לשחק העונה, אם בכלל. זה הזמן של רייאן טנהיל להעלות הילוך, או שמא ג'רמי מקניקולס, הרץ האחורי שיפתח במשחק, יהיה זה שיפתיע את כולם ויצליח לחפות בהצלחה על חסרונו של הנרי.

נתון מעניין – קופר קאפ הוא השחקן היחידי בעידן הסופרבול עם לפחות 900 יארדים ועשרה ט"ד בשמונה המשחקים הראשונים של העונה.

תחזית – עם הנרי זאת היתה יכולה להיות יופי של התמודדות, אבל בלעדיו הראמס בעמדת עדיפות ברורה על הטייטנס, והם ינצחו בפעם החמישית ברציפות.

בגדי המלך החדשים, וון מילר  (צילום: theshadowleague.com)

פיטסבורג סטילרס (3-4) – שיקגו ברס (5-3), 03:15 (שלישי)

הסטילרס הם מלכי פוטבול יום שני עם 51 ניצחונות מאז 1940, הנתון המוביל בליגה. ג'סטין פילדס והדובים יקוו להוריד אותם מכס המלכות עם ניצחון שיכול לקרב אותם לתמונת הפלייאוף ב-NFC הפרוע.

וילונות הפלדה של הסטילרס ממשיכים את היכולת ההגנתית המצוינת שהראו בשנה שעברה עם דירוג במקום החמישי בכלל הליגה, כאשר השבוע יש להם הזדמנות לרפד את הסטטיסטיקה שלהם עוד יותר מול ההתקפה שנמצאת במקום האחרון אותה מוביל מאט נאגי.

מאמן השנה בדימוס שהגיע מההתקפה האקספלוסיבית של הצ'יפס הוביל את הברס להיות הקבוצה הראשונה מאז הטייטאנס ב-2008 ללא משחק של 200+ יארד באוויר בשמונת משחקיהם הראשונים.

ביג בן דווקא לא מצליח להרשים לרוב נגד הברס, הוא ניצח רק מפגש אחד מתוך ארבעת הפעמים בהם נתקל בשיקגו במהלך הקריירה שלו, המאזן הכי גרוע שלו נגד אף קבוצה.

הימור: פיטסבורג תשתק את התקפת הדובים ותוציא ניצחון ב-7.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

  1. פריוויו מצוין, תודה
    יש כמה משחקים מצוינים במחזור הזה, טנסי, בנגלס, הפטריוטס וגרין ביי כמובן

    בלי מילר, לדנבר פחות או יותר יש אפס סיכויים נגד הקאובויס (כמובן ש any given sunday וכו)
    גם לניינרס יש הזדמנות – שלא תנוצל כמובן – לעקוץ את אריזונה שנראה שעוצרת בחריקת בלמים עם כל הפצועים

    אנחנו מגיעים עכשיו לשלב שבו הסוסים השחורים מתחילים לפרוץ, כל הבראונס, הקולטס והויקינגס של העולם, איטס נאו אור נבר

  2. קנזס סיטי – גרין ביי יהיה משחק שכדאי לראות, בעיקר בגלל ג'ורדן לאב. סוף סוף נוכל לקבל תשובות אם הפאקרס זכו שוב בלוטו עם ק"ב איכותי, או שיש סיבה שהציעו לרודג'רס חוזה עתק בקיץ.

  3. אבל גרין ביי לא יזרקו את ג'ורדן לאב לגוב האריות, ואני בטוח שהם יתנו את הכדור יותר מהרגיל ל-RB ארון ג'ונס, שירוץ נגד ה-RUN DEFENSE של קנזס סיטי שהוא רק 23 בליגה, להוריד קצת את הפרשר מהקוורטרבק הצעיר.

  4. פרט לזוטות:הרנינג בק של דאלאס יחזקאל אליוט משחק נגד דנבר פעם ראשונה מאז צימצמו אותו ל-8 יארדז בהפסד 42-27 ב-2017. דנבר ניצחה 6 רצופים בסרייה בין השתיים

  5. יש לנו כאן דרבי!!! לא ברור למה קליבלנד שחררה את אודל בקהאם ג'וניור, ומעניין מי תהיה הקבוצה שתקטוף אותו ותוכל לתת לו את השיקום על המגרש אחרי הפציעה (כי הוא לא ממש מצא את עצמו). בכל מקרה, החשש הגדול הוא שוב קו ההגנה של קליבלנד, שינסה ללחוץ חזק מאוד את בורו ולהגיע אליו בראשות מיילס גארט המצוין.
    בנוסף, להגנת הריצה שלנו צפוי יום ארוך מאוד מול צ'אב והחבורה, יום שאני בספק אם יעמדו בו.

  6. תודה על הפריוויו
    פספוס אחד – בסיקור של הסיינטס שכחתם להזכיר שג'מיס ווינסטון סיים את העונה (ככל הנראה) והקבוצה נשארה עם טייסום היל בעמדת הק"ב, מה שכנראה מוריד את סיכוייהם (שהיו לא רעים עד שבוע שעבר) להגיע לפלייאוף באופן משמעותי.
    לדעתי, הפטריוטס וקרולינה ממש לא שוות בכוחן והפנתרס ממש לא מרוצים ממהלך העונה עד כה – אחרי פתיחה טובה הם חוו רצף הפסדים וגם בניצחון האחרון דארנולד היה רע מאד. ההימור שלהם עליו נכשל והם יצטרכו לגייס ק"ב מהדראפט הבא או בטרייד. אגב מאק ג'ונס – לקרולינה היתה את הבחירה השמינית בדראפט האחרון ויכלה לקחת אותו (או את ג'סטין פילדס) אבל הם לקחו קורנרבק (ג'ייסי הורן הפצוע) במקום.
    אגב, אני לא רואה את מהומס וריד (גם בעונה החלשה יחסית שעוברת עליהם) מפסידים לפאקרס המובלים ע"י ק"ב עם רקורד של שבעה נסיונות מסירה ב-NFL

    1. כן, אני גם לא חושב שהפנת׳רס יכולים להיות מרוצים ממשהו, אולי מזה שלמרות כל הבלגן הם עדיין 4-4 ולא פחות מכך.
      אני גם לא רואה את הצ׳יפס מפסידים, אבל זה רק כי הם ישחקו בלילה, ואז נראה.

  7. השאגות שאתם שומעים אלה אוהדי הבראונס שראו עכשיו את הקורנרבק שלהם לוקח אינטרספשן מהאנדזון כל הדרך לאנדזון בצד השני ל100 יארד טאצ׳דאון.

  8. צריך להוקיר תודה לג׳טס, באמת כל הכבוד להם. הנצחון הפסיכי שבוע שעבר היה עלול לטעת תקוות שאולי וויט הק״ב המחליף יחולל משהו מיוחד, אז לא רק שהם קרסו תוך רבע וחצי, אלא גם וויט נפצע ביד ובילה את רוב המשחק על הספסל, ובכך הרגו הג׳טס את שאריות התקווה של האוהדים, שחס וחלילה לא יקוו למשהו העונה הזו.
    אם כבר תקוות, עדיין מקווים שמהומס ״יחזור לעצמו״? אני חושש שזה ה״עצמו״ שנקבל ממנו העונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט