A Kosher Hot Dog: האלופה! / ארז שץ ויוני לב ארי

צילום: atzuma.co.il

יש לנו אלופה חדשה! לפני מספר ימים זכו הברייבס מאטלנטה באליפות רביעית בתולדות הפרנצ'ייז, שניה בעיר הנוכחית, וראשונה מאז 1995. לכבוד המאורע המרגש, הקדשנו את משדר מספר 55 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, ליפים והאמיצים מג'ורג'יה.

מה עוד תקבלו אם תאזינו לפרק? סיקור כולל של הוורלד סירייס, וסיכום של הפלייאוף כולו, מי אכזב, מי הפתיע, וממי אנחנו מצפים ליותר ב-2022. וגם: עלילות טיי קוב ב-"השבוע לפני", מעללי הקאצ'רים ב-"מורה נבוכים", וכיצד ארז הדהים את יוני עם סיפור בלתי יאמן? הכל בפנים.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 9 תגובות

    1. חחחח, ענק. הוא עוד מסוגל. אחד משניים (או שלושה, אם סופרים את ג׳קי רובינסון) שמספרו הוצא על ידי שלושה מועדונים שונים, אז מה זה עוד מועדון.

      1. At press time, Fox commentators Joe Buck and John Smoltz had spent two straight hours debating whether 10,268 days’ rest for a pitcher was too much rest or not enough rest.

        כמה שזה נכון. עוד קלישאה שצריך לזרוק לפח כמו את rust v rest. שלושה ימים זה מעט מדי, אבל ששה ימים זה ״שובר לו את הקצב הפנימי״ אבל הוא נח יותר, אבל ארבעה ימים בעצם היד כבר מוכנה. כל זורק זה עולם ומלואו, ואי אפשר לשפוט מאחד על השני.

        1. וואלה לדעתי ההבנה שלי בבייסבול גוברת על שלהם (לפחות בדברים וקבוצות שאני עוקב) אז אני לא באמת מקשיב, בלי להוריד משהו מסמולץ..

          1. ג׳ו באק הוא מכה לדורות, אבל האיש בטון בפוקס, אז נתקענו איתו. איפה הימים שהיו נותנים למישהו כמו וין סקאלי לשדר את הפלייאוף. סמולץ? בוא. מה שהאיש יודע על פיצ׳ינג, שנינו ביחד לא נדע כל ימי חיינו. נכון שכשהוא צריך לפרשן אספקטים שמסביב לבייסבול הוא נוטה לקלישאות וקשקשת כמו כולם, אבל אם מסננים אותו רק לפיצ׳ינג, הוא אחד הקולות היותר מעניינים שיש בתחום.

            1. כן חח זה ברור

      2. האמת אני לא בקיא בהיסטוריה ואין לי כוח לחפש
        🙂 טקסס יוסטון ומי עוד? ומי השחקן השני רנדי ג'ונסון? (בטח לא אבל סתם ניחוש) ולמה לא לספור את רובינסון כי חלק מהקבוצות בניגרו ליג? תודה

        1. טקסס יוסטון והאינג׳לס, והשני זה פרנק רובינסון, אוריולס, רדס ואינדיאנס. את ג׳קי רובינסון לא פייר לספור פה כי הוא הוצא על ידי כל הליגה. בפועל המספר שלו היה רק אצל הדודג׳רס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט