פלדה נגד חלודה – לקראת מחזור 8 בNFL

מאת יניב שושני ועידו רבינוביץ'

פלדה נגד חלודה, משחק השבוע?

עוד לא הספקנו לומר ג'ק רובינזון, והנה אנחנו כבר בנקודת אמצע עונת הפוטבול (בערך), כמה שהעונה הזאת קצרה. בשלב הזה כבר הופרדו הגברים מהנערים, הקבוצות הטובות יותר מבססות עצמן בראשות הבתים שלהן, והטובות פחות משפרות עמדות לדראפט הקרוב.

אז בואו נצלול לתוך המחזור השמיני, אבל תחילה כהרגלנו תקציר משחק יום חמישי.

אריזונה קרדינלס (1-7)  – גרין ביי פאקרס (1-7)  21:24

3:26 דקות לסיום המשחק, הפאקרס ביתרון של שלוש נקודות , והולכים על כל הקופה עם ניסיון רביעי להשיג ט"ד על קו האחד יארד של הקרדינלס. המהלך אינו צולח, ומאותו קו האחד יארד קיילר מורי מוביל דרייב מופתי עד קו החמישה יארדים של גרין ביי, רק בשביל להיחטף בתוך האנד זון, ואריזונה רושמת את הפסדה הראשון העונה.

הסיום הדרמטי היה הולם למשחק עשיר באירועים, בין שתיים מהקבוצות הטובות יותר בליגה, שמחזיקות עכשיו בצוותא במאזן הטוב בליגה.

גרין ביי הציגה משחק מאוד מאוזן בין המסירה לריצה, שלטה היטב בשעון עם דרייבים ארוכים, כולל אחד של כמעט 8:30 דקות, ואפילו חסרונו של דבנטה אדאמס לא הורגש, בזכות רנדל קוב הוותיק, שתפס שתי מסירות לט"ד.

אצל הקרדינלס מוריי לא הציג משחק טוב, הוא נחטף פעמיים ולא השיג שום ט"ד, ובגדול סבל מנחת זרועה של הגנת הפאקרס, שהוכיחה שוב שהיא אחת מהטובות בליגה השנה.

למי שפספס, מהלך שייזכר לדורות
מהלך שמייצר בלי סוף מימז

פריוויו למחזור 8

אינדאנפוליס קולטס (4-3)  – טנסי טייטנס (2-5) (אינדאנפוליס, ראשון 19:00)

הטייטנס מתעוררים. שלושה ניצחונות רצופים, קו ההתקפה מתייצב עם ספיגה של ארבעה סאקים בלבד בשלושת הניצחונות לעומת 17 כאלו בארבעת המשחקים הראשונים, הגנת הריצה ממשיכה לשמור על רמה גבוהה, ורק הגנת המסירה עדיין טעונת שיפור, למרות שיא עונתי של שלוש נקודות מול הצ'יפס.

גם באינדאנפוליס מתאוששים משלושת ההפסדים הרצופים בפתיחת העונה, ועם שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים, אינדי היא הקבוצה היחידה בבית הדרומי שעוד יכולה לקרוא תיגר על הטייטנס. הקולטס עושים זאת בעזרת הגנה טובה ומשחק ריצה יעיל, ומעניין יהיה לראות את ההתמודדות מול הגנת הריצה החזקה של טנסי.

נתון מעניין – לרץ האחורי של הקולטס, ג'ונתן טיילור, יש כבר 6 ט"ד העונה, אבל טנסי היא הקבוצה היחידה בבית שעדיין לא ספגה ממנו ט"ד. .

תחזית –  משחק עם השלכות ישירות על מאבק ראשות הבית, בין שתי קבוצות שנמצאות בכושר טוב. אנחנו נלך על ניצחון של הטייטנס, הקולטס יישארו רק עם המחמאות

הכדור יהיה הרבה בידיים שלהם, טיילור והנרי (צילום: statspros.com)

קליבלנד בראונס (3-4)  – פיטסבורג סטילרס (3-3) (קליבלנד, ראשון 19:00)

איזה מאבק יש השנה בבית הצפוני של ה-AFC, הבית היחידי בליגה בלי קבוצות במאזן שלילי.

הבראונס מציגים השנה הגנה לתפארת, התקפת ריצה שהשיגה הכי הרבה יארדים וט"ד בליגה, ורק התקפת מסירה כושלת מונעת מהם מאזן טוב יותר. בייקר מייפילד אומנם רושם את אחוזי ההשלמה הגבוהים בקריירה, אבל הוא מתקשה בהשגת ט"ד, עם ממוצע של אחד בלבד למשחק. הפעם הוא פוגש קבוצה ששיאה מאחוריה, גם בהגנה.

אצל הסטילרס ניתן לומר די בבטחה שנגמר לו עידן. ביג בן עם סימני דעיכה מתקדמים, התקפת הריצה כמעט ולא קיימת, ואפילו ההגנה בנסיגה לעומת שנים עברו. ועדיין, למרות הרבה פחות בליצים וסאקים, בפיטסבורג יש הגנה לא רעה בכלל, שתתרכז בעיקר בעצירת הריצה של קליבלנד, משימה לא קלה בעליל.

נתון מעניין – קליבלנד היא הקבוצה היחידה בליגה עם שלושה רצים אחוריים שהשיגו יותר ממאה יארדים בלפחות משחק אחד. החיים קלים יותר עם קו התקפה משובח.

תחזית – עוד פרק ביריבות המרה בין שתי הקבוצות, והפעם הבראונס מגיעים פייבוריטים. זה לא אומר שהניצחון בכיס, אבל נלך על ניצחון של קליבלנד, השלישי ברציפות שלהם על פיטסבורג.

הוא חוזר, ניק צ'אב (צילום: news5cleveland.com)

שיקאגו ברס (4-3)  – סאן פרנסיסקו פורטי ניינרס (4-2)  (שיקאגו, ראשון 19:00)

אוי שיקאגו, עוד מחזור עובר לו, ובעיר הרוחות מגלים שתמיד אפשר לרדת נמוך יותר. שלוש נקודות מול חמישה איבודי כדור, הגנה שלא מצליחה להשיג אפילו סאק אחד, והדובים חוזרים מובסים מטמפה. ג'סטין פילדס ממשיך לאכול חצץ בעונת הרוקי שלו, התקפת המסירה אחרונה בליגה, ועדיין לא רואים את האור בקצה המנהרה.

גם בסאן פרנסיסקו המצב לא ממש מרנין, ועונת הסופרבול נראית יותר ויותר כמו זיכרון רחוק. התקפה מתקשה מאוד לייצר נקודות, ונראה שמצב הביניים בעמדת הקווטרבק משפיע לרעה על ג'ימי גארפולו ועל השקט הנפשי שלו. גם ההגנה לא יציבה, ועם חטיפה אחת בודדת כל העונה, אין הרבה סיבות לגאווה אצל הניינרס.

נתון מעניין – לברס 871 יארדים במסירה העונה, הנתון הכי נמוך בשבעה משחקים מאז הברס של 1976.

תחזית – ריצה, ריצה, ועוד ריצה, זה מה שנראה משתי הקבוצות. הניינרס נראים פחות גרועים, אז ניתן להם את הניצחון, שאולי ימתיק במשהו את העונה שעוברת עליהם.

עובר ימים לא פשוטים, ג'ימי ג'י (צילום: foxnews.com)

ניו יורק ג'טס (5-1) – סינסינטי בנגלס (2-5), 19:00

מוליכי קונפרנס ה-AFC, הסינסינטי בנגלס (מי ציפה לקרוא משפט כזה בתחילת העונה?) מגיעים לניו ג'רזי למפגש עם הצד הירוק של ניו יורק ב-"מט לייף סטאדיום".

עד העונה, השנים האחרונות של שתי הקבוצות הללו לא היו מחשמלות במיוחד, אך בכל זאת לסינסי היה את היתרון במפגשים מול הג'טס. הם ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם מול הירוקים בהפרש ממוצע של 19 נקודות למשחק.

העונה, ג'ואי בי מוביל את ההתקפה של זאק טיילור למקום השביעי בליגה באוויר, כאשר גם ההגנה מהצד השני מסייעת עם דירוג בחצי העליון של הליגה.

יהיה מעניין לראות את ההגנה של רוברט סלאח, שניכר כי עברה שינוי משמעותי מהעונה שעברה, עוצרת את ההתקפה הנפיצה של הבנגלים – הג'טס הרשו רק ט"ד אחד של מעל 30 יארד, לג'ו בורו יש 9 כאלו, הסמן הטוב ביותר הליגה עד כה.

הימור: סינסינטי לא יתקשו יותר מדי, אבל סלאח וההגנה ישמרו על ההפרש מכובד. 10 לבנגלס.

מסתכלים קדימה לקליבלנד, ג'ו בורו

יוסטון טקסנס (6-1) – לוס אנג'לס ראמס (1-6), 19:00

שתי קבוצות עם מאזנים הפוכים שהולכות בדרכים מקוטבות לחלוטין נפגשות בחלון המוקדם, כאשר הראמס המתארחים מקווים לעלות זמנית לראשות ביתם כאשר הטקסנס מחפשים ניצחון ראשון מאז שבוע 1.

מת'יו סטאפורד, הבחירה הראשונה בדראפט 2008, לא ניצח בחייו את היוסטון טקסנס בשלושת המפגשים שלו כאשר שיחק במדי הליונס. כעת, עם שון מקווי לצידו, הוא ישמח להשיג ניצחון ראשון על הפרנצ'ייז הצעיר ביותר בליגה, שפותח עם קוורטרבק צעיר ביותר, דייויס מילס.

רק ג'ארד גוף, שהחליף את אותו סטאפורד בדטרויט, מצטרף למילס כאחד משני מוסרים שלא ניצחו משחק אחד לפחות

דטרויט ליונס (7-0) – פילדלפיה איגלס (5-2), 19:00

החבורה של דן קמפבל מחפשת ניצחון ראשון כאשר האיגלס של ניק סיראיני ינסו להימנע מנפילה במוקש ב-"פורד פילד".

דטרויט ניצחו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם נגד פילי, האחרון שבהם בתחילת 2019 בתוצאה 27:24.

קשה שלא להשוות את העונה של דטרויט לשנת 2008 המקוללת עבורם, בה הפכו לקבוצה הראשונה שסיימה עונה שלמה של 16 משחקים ללא ניצחון. הליונס לא עברו את רף 20 הנקודות בשישה משחקים רצופים, הרצף הארוך ביותר ב-16 השנים האחרונות (דהיינו, לפני העונה ללא ניצחון).

גם האיגלס לא בדיוק במקום בו היו רוצים להיות, זו עונה רבועה ברציפות  שהם מתחת למאזן חצוי בשבוע מספר 8, סופרבול האנגאובר מהחריפים בהיסטוריה.

הימור: זה היום של דטרויט להשיג את הניצחון הראשון שלהם, 3 הפרש לליונס מול האורחים המאכזבים.

אומללים, הליונס

באפלו בילס (2-4) – מיאמי דולפינס (6-1), 19:00

מפגש שני ואחרון העונה בין שתי יריבות הבית המרות, כאשר הבילס מארחים בביתם את הדולפינס במטרה להראות דומיננטיות פעם נוספת על החבורה של בריאן פלורס.

הבילס ניצחו את ששת המשחקים האחרונים שלהם נגד מיאמי, בכולם שמו לפחות 30 נקודות, כולל בעונה שעברה בה הדולפינס הציגו את אחת מהגנות הנקודות הטובות בליגה.

לשון מקדורמוט פשוט יש את היתרון במפגשי הראש בראש מול בריאן פלורס, והחור ההגנתי של הדולפינס כאשר הם פוגשים קוורטרבקים ניידים ממש נפער כאשר ג'וש אלן מגיע למפגש.

הבילס ישמחו, פוטנציאלית, לעלות לראשות הקונפרנס עם ניצחון והפסדים של סינסנטי, לאס ווגאס, טנסי ובולטימור.

הימור: קל מדי עבור באפלו, במיוחד מול הקהל הביתי. 28 הפרש בילס.

קל מדיי? גוש אלן

אטלנטה פלקונס (3-3)  – קרוליינה פאנת'רס (4-3)  (אטלנטה, ראשון 19:00)

במחזור השלישי הפאנת'רס נראו חזק בעניינים, והפלקונס נראו בדרך לעוד עונה נוראית. אבל איך שגלגל מסתובב לו, קרוליינה עם ארבעה הפסדים ברצף, באטלנטה דברים מתחילים להסתדר, והקבוצה שמצאה דרכים יצירתיות להפסיד משחקים, מצליחה אפילו לנצח משחק צמוד, הללויה.

שתי הקבוצות נמצאות למעשה בתהליך בניה, והציפיות מהן נמוכות בהתאם. כל ניצחון יתקבל בברכה, בטח ניצחון על יריבה לבית שנמצאת פחות או יותר באותו מצב.

נתון מעניין – הפנתרים הובילו את הליגה בסאקים עד המחזור השלישי, מאז הם במקום האחרון.

תחזית – משחק שווה כוחות של שתי קבוצות חלשות. הפעם הניצחון יהיה בצד של הבזים, ניצחון שיעמיד אותם במאזן חיובי בפעם הראשונה מאז אוקטובר 2017.

הוא עדיין זורק את הכדור, והרבה. מאט ריאן (צילום: skysports.com)

סיאטל סיהוקס (5-2) – ג'קסונוויל ג'גוארס (5-1) (סיאטל, ראשון 22:05)

ברכות ליגוארים על הניצחון הראשון בעונת 2021, וברכות לטרבור לורנס על הניצחון הראשון בקריירה. זה לא אומר שנראה מעכשיו קבוצה מנצחת בג'קסונוויל, אבל אחרי 20(!) הפסדים רצופים, זהו ניצחון יקר מפז, ואולי סימן למפנה חיובי במועדון החבול והמוכה מפלורידה.

בצד השני של היבשת המצב הולך מדחי אל דחי. בלי ראסל ווילסון אין לסיהוקס הרבה מה למכור, והתוצאות בהתאם. שלושה הפסדים רצופים עם ממוצע נקודות של 15 נקודות, הגנה שמדורגת בתחתית הליגה, ותהליך הבניה מחדש מחכה מעבר לפינה.

נתון מעניין –  טיילר לוקט השיג במחזור השני לבדו יותר יארדים במסירה מאשר חמשת המחזורים האחרונים יחד.

תחזית – המאזן אינו משקר, ושתי הקבוצות די זהות ביכולת, לפחות עד שווילסון יחזור מפציעת האצבע שלו. ולפיכך נלך על הפתעה, והג'גוארס חוזרים עם ניצחון שני ברציפות.

לא קל עם הר של ציפיות על הכתפיים, טרבור לורנס  (צילום: thegaurdian.com)

לוס אנג'לס צ'ארג'רס (2-4)  – ניו אינגלנד פטריוטס (4-3), 22:05

ג'סטין הרברט מחפש נקמה על ביל בליצ'ק והפטריוטס כאשר החבורה מניו אינגלנד מגיעה למגרש הביתי של הברקים בקליפורניה.

הצ'ארג'רס נחלו הפסד בחמשת המפגשים האחרונים שלהם מול הפאטס, כולל הרמיסה בשנה שעברה בתוצאה 45:0.

השנה הצ'ארג'רס האגרסיביים בראשותו של המאמן החדש ברנדון סטיילי נראים מסוכנים בהרבה מהגרסה בשנה שעברה עם אנטוני לין האנמי. הם מגיעים לאחר שבוע מנוחה ממהפסד הקשה ללמאר ג'קסון והבולטימור רייבנס. לרוב זה יתרון עצום, אך פחות נגד בליצ'ק ומתלמדיו, שניצחו 9 מ-11 המשחקים האחרונים ששיחקו נגד קבוצות המגיעות משבוע חופש (המאזן הטוב ביותר בליגה בקטגוריה הזו).

הימור: גם הפעם הפאטס יצליחו לנצח ולעלות למאזן חצוי, 7 לאורחים.

דנבר ברונקוס (4-3) – וושינגטון פוטבול טים (5-2), 22:25

הברונקוס מוכרחים לעצור את כדור השלג המתגלגל בדמות ארבעה הפסדים רצופים, כאשר עיר המייל היי מקבלת יריבה נוחה בדמותה של קבוצת הפוטבול.

הברונקוס ניצחו את שלושת המשחקים הראשונים שלהם, כולם נגד קבוצות שבעת כתיבת שורות אלו נמצאת מתחת למאזן חצוי. את ארבעת ההפסדים הם נחלו לקבוצות שכרגע עם מאזן חיובי. קבוצת הפוטבול הפסידה 12 מ-16 המשחקים האחרונים שלה נגד יריבות מחוץ לבית, ו"ריבר באוט רון" ממשיך עם הטלטלה התמידית שלו מצד לצד גם בבירה האמריקאית.

קרב הקוורטרבקים מציג את טיילר היינקי, שהקסם ממשחק הפלייאוף המעולה ששיחק בשנה שעברה כבר מזמן התפוגג, לטדי ברידג'ווטר – שחקן שנחטף חמש פעמים מאז שבוע ארבע ומוביל את ההתקפה במקום ה-19 בלבד בליגה.

הימור: משחק הגנתי שדנבר יקחו, 6 הפרש ברונקוס.

ניו אורלינס סיינטס (2-4) – טמפה ביי באקנירס (1-6) 22:25

משחק ביתי רותח בין הקדושים של שון פייטון לבין שודדי הים של ברוס אריאנס, כאשר הסיינטס ינסו לשחזר את ההצלחה של המשחקים הקודמים בעונה הרגילה, כאשר הבאקס ירצו משחק דומה למה שהיה בפלייאוף אשתקד.

טום בריידי, שמשחק שוב ברמת MVP, התקשה מאוד בשני המפגשים שלו מול ניו אורלינס במדים האדומים: שני הפסדים, 5 חטיפות לרק 2 ט"ד ופאסר רייטינג של 58.8. הקבוצה הראשונה בהיסטוריה שניצחה את בריידי פעמיים באותה עונה סדירה.

לנגדו עומד ג'יימיס ווינסטון, קוורטרבק שמציג פאסר רייטינג של 138 בבית, הגבוה ביותר בליגה למוסרים באצטדיונם הביתי.

האם ההגנה השלישית הטיבה בליגה תעצור את הרכבה מטמפה? או שמא התקפת המסירה האיכותות ב-NFL תמשיך להמטיר ללא הכרה?

הימור: משחק צמוד עם הרבה סקורינג שבסוף ילך לטמפה ב-3.

מינסוטה ויקינגס (3-3)  – דאלאס קאובויס (1-5)  (מינסוטה, שני 02:20)

מפגש בין שתי קבוצות סופר התקפיות, ולחובבי ההגנה ותוצאות נמוכות מומלץ לבחור משחק אחר השבוע.

האורחת מגיעה מצוידת בהתקפה הכי טובה בליגה, הן מבחינת יארדים והן מבחינת נקודות, כאשר היא לא יורדת מ-35 נקודות בארבעת המשחקים האחרונים. דאק פרסקוט חזר מהפציעה הקשה, ומשחק את הפוטבול הטוב בקריירה שלו, וחברו לדראפט זיק אליוט מככב שוב ומשכיח את העונה הנוראית שעבר בשנה שעברה. ביחד הם יוצרים התקפה כמעט בלתי עצירה, באוויר ועל הקרקע.

בהגנה המצב פחות מזהיר, ולמרות הגנת ריצה שביצעה קפיצה נחשונית לעומת שנה שעברה, הגנת המסירה סופגת יותר מידי יארדים וט"ד, ונכון לעכשיו הינה החלק החלש בקבוצה.

גם למינסוטה התקפה טובה, עם צמד חמד כמו לדאלאס, בדמותם של קירק קאזינס ודלווין קוק. אמנם קצב צבירת היארדים והנקודות לא ברמה של הקאובויס, אבל הויקינגס יכולים לעשות צרות לכל קבוצה, בעיקר להגנות מסירה כמו של דאלאס.

הבעיה היא בהגנה, ולא נראה שלמינסוטה יש כלים לעצור את הקאובויס, בעיקר על הקרקע אבל לא רק.

נתון מעניין – לטרבון דיגס מדאלאס יש כבר 7 חטיפות כדור, שניים מתוכם גם הפכו לט"ד, ואנחנו עדיין לא במחצית העונה. שיא החטיפות לעונה עומד על 14.

תחזית – הולך להיות מאוד מעניין באצטדיון המרהיב במינסוטה, עם הרבה התקפה ונקודות. למינסוטה יתרון קטן בהגנה, אבל לדאלאס יתרון בהתקפה, והם אכן ישיגו יותר נקודות, ואת הניצחון השישי העונה.

אמריקה ורסנו, אמריקה  (צילום: vikings.com)

קנזס סיטי צ'יפס (4-3)  – ניו יורק ג'ייאנטס (5-2)  (קנזס סיטי, שלישי 02:15)

אנחנו קרובים קרובים לנקודת אמצע העונה, ומי היה מאמין שהג'ייאנטס יהיו רחוקים ניצחון אחד בלבד מהצ'יפס ופטריק מהומס.

אז נכון, להגנה השערורייתית של קנזס חלק בלתי מבוטל במאזן השלילי של הקבוצה, אבל גם מהומס נראה לפתע בשר ודם, והוא כבר נחטף לא פחות מתשע פעמים בפחות מחצי עונה, לעומת 11 פעמים בשתי העונות הקודמות גם יחד. אגב, דניאל ג'ונס נחטף רק ארבע פעמים השנה.

גם הענקים מאכזבים אחרי שכמעט והעפילו לפלייאוף בעונה החולפת, ולמרות ששפכו חמתם על קרוליינה במחזור האחרון, הצ'יפס זה כבר סיפור אחר, וההגנה לא תספוג רק 3 נקודות כמו מול הפאנת'רס (30 יהיה יותר סביר).

נתון מעניין – מהומס מעולם לא הפסיד שלושה משחקים רצופים בבית.

תחזית – והוא גם לא יפסיד, לפחות לא במשחק מול ניו יורק.

הפנים אומרות הכל, מהומס (צילום: kansascity.com)

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. אז הכנסתי מים, פחיות שימורים, הדבקתי טייפ על כל הפתחים..כעת מהדק את הקפל'ד, נכנס ונועל את דלת המקלט מאחוריי.
    הגנת הריצה והמסירה (מקומות 26 ו 25 בהתאמה) המפוררת שלנו מול ההתקפה של דאלאס..אמאל'ה…מבול של נקודות לכיוון הלא נכון הלילה בבנק אוף אמריקה סטאדיום.
    תקראו לי שזה ייגמר…

  2. המון תודה. הפאקרס-קארדינלס היה משחק מהנה מאוד לחובבי הגנות, אם כי אפשר היה בנקל לראות כמה הקארדינלס מסוכנים, כל פספוס בהגנה של הפאקרס (ולא היו הרבה) עלה להם ביוקר, ולא היה חסר שהקארדינלס ישיגו את השמיני ויעירו את הקהל הרדום שלהם, אבל זה לא קרה. אולי הנחירות מהיציע גרמו לאיי ג׳יי גרין לפהק והוא פספס את הכדור.
    המשחק שלדעתי יתן את הטון הוא הפאלקונס נגד הפאנת׳רס, יש פה סיכוי לקלאש משובח. מנגד מינסוטה דאלאס מרגיש כמו מתכון לבלגן מאורגן באופן בלתי נורמלי. נראה.
    מה שכן, אני חושב שהצ׳יפס רחוקים שני הפסדים מנקודה שבה כולם ישלימו עם זה שהעונה שלהם ככל הנראה לא תעמוד בסטנדרטים של העונות הקודמות. או זה או שביום שהם יודחו מהפלייאוף. מה שיבוא קודם.

  3. לא יודע כמה הגנות יהיו במשחק בין מינסוטה לדאלאס, אבל בהחלט נקבל משחק התקפי ברמה גבוה מאוד (בהנחה שדאק ישחק). יהיה מאוד מעניין עבור חובבי המשחק הנייטרלים.

  4. הג׳טס משיגים נקודות פעם ראשונה העונה ברבע הראשון, מההלם הם מיד העבירו את הכדור לבנגלס שישוו, סו פאר הבנגלס מגלים לארג׳יות מדהימה ומסרבים למחווה.

    1. לקח להם זמן, אבל הבינו בסינסינטי שהג׳טס ממש מתנצלים על הטצ׳דאון ומוכנים לפצות אותם בשלושה במחצית + לחם שום.

  5. מה שקורה לסטילרס יבורבר עוד רבות, הימור הזוי על לתת לבועט לנסות למסור או לרוץ לדאון ראשון בחצי הראשון, והצפלון נמרח על הדשא אחרי שרץ עם הכדור ויצא עם זעזוע מוח, ועכשיו פיטסבורג משחקים בלי בועט, ונאלצו לשחק על 2 נק׳ גם אחרי שקיבלו פאול כי אין להם מי שיבעט. אם זה יגיע למצב של שער שדה לסטילרס, לך תדע מה הם יעשו.

  6. לאיגלס היה משחק שלם בעונת האליפות ששיחקו ללא בועט, זה הלך מצויין.
    מצד שני זה היה מול דאלאס, לא חוכמה

  7. מילר חקוק בדברי הימים של הברונקוס כאשר הוא הלב של ההגנה שהביאה לקבוצה את האליפות האחרונה שלה (עונת הפרישה של פייטון מאנינג).
    את מה שהוא עשה לבריידי בגמר ה-AFC,
    לא אני, לא שאר אוהדי הברונקוס, וכנראה גם לא בריידי…
    לא נשכח.

  8. היי גיא, כנס לפרספקטיבה. נסה להיות אוהד הויקינגס לעונה…
    איזה סבל..עד רבע לשש בבוקר ישבתי רק כדי לסיים ערב מותח בנפיחה עלובה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט