אירועי דיומא 24.10.2021 הקלאסיקו של ספרד

כדורגל/ צפריר אוזדובה

לה ליגה

ברצלונה- ריאל מדריד (17:15)

הקלאסיקו הגדול של ספרד לא נראה כל כך קלאסי הפעם. שתי הקבוצות לא בשיאם ואחרי כל כך הרבה שנים קלאסיקו בלי מסי ורונאלדו הכל נראה פחות נוצץ. בארסה בעונה נוראית מבחינת יכולת ועם זאת היא במקום ה 7 עם 15 נק׳ מרחק 2 נק׳ מריאל השלישית שעם 17 נק׳. הניצחון השבוע על דינמו קייב באלופות היה כל כך משעמם שאני בטוח שאפילו קומאן ישב בספסל והחזיר הודעות לחברים בווטסאפ. אבל בכל אופן שני נצחונות רצופים אחד באלופות ואחד בליגה על ולנסיה על חזקה הם לא דבר של מה בכך והעלו קצת את הציפיות. החזרה המצויינת של פאטי והשילוב עם ממפיס גם נותנים כמה סיבות לאופטימיות. למרות שאם תשאלו אותי שניהם משחקים על אותה משבצת. קומאן שם את ממפיס 9 אבל מספיק לראות את אגוארו 10 דק נגד קייב להבין מה זה 9 ואיך הוא צריך לזוז. אז צריך לעשות שם סדר מי יהיה באגף שמאל ומי באמצע. בעמדת החלוץ הימני תופס את מקומו סרג׳יניו דסט וזה לא מספיק טוב אבל קומאן לא יקח סיכונים נגד ריאל.
מנגד הקבוצה של אנצ׳לוטי קטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון ושני הפסדים רצופים להצגה מול שחטאר באלופות. השילוב של ויניסיוס רודריגו ובנזמה נראה מעולה ו לריאל עדיין יש את הקישור הכי טוב בליגה. אז קשה להמר נגדה למרות שהמשחק בקאמפ נואו. בכלל ריאל כבר עם שלושה נצחונות רצופים על ברצלונה והפעם האחרונה שבארסה ניצחה את ריאל הייתה ב 2019. כלומר היא ארבעה משחקים ללא ניצחון מולה. רצף קשה שלא נראה שנים. ויהיה מפתיע אם ישתנה מחר.
בברצלונה יעדרו: ארואחו, פדרי, דמבלה
בריאל: קרבחל, בייל, סבאיוס, מריאנו דיאז.

משחקים נוספים:

סביליה – לבנטה (15:00)
ריאל בטיס – ראיו וייקאנו (19:30)
אתלטיקו מדריד – ריאל סוסיאדד (22:00).

סרייה א

רומא- נאפולי (19:00)

בסוף העונה שעברה רומא פיטרה את מאמנה דאז פאולו פונסקה. היו שני מועמדים עיקריים. ספאלטי שהיה כבר בשתי קדנציות ויכל לחזור לשלישית או ז׳וז׳ה מוריניו שאומנם נכשל פעם אחר פעם באנגליה בשנים האחרונות אבל בפעם האחרונה שאימן באיטליה 2011 זכה בטרבל היסטורי. רומא בחרה במוריניו. נאפולי הסתפקה ב ספאלטי. היום נאפולי המוליכה של הליגה עם 8 נצחונות מ 8 משחקים ורומא רביעית עם 15 נק׳. הרומאים מגיעים אחרי שני הפסדים רצופים. אבל בעוד אחד מהם היה ליובנטוס תוך כדי הצגת כדורגל איכותי והפסד מתקבל. ההפסד בחמישי האחרון לבודו גלימט הנורבגית 6-1 הייתה אחת ההשפלות הגדולות בהיסטוריה של המועדון (בסדר גודל של התבוסה ביער טויטובורג). עד כדי כך שהקפטן פלגריני לקח את השחקנים והלך ליציע האוהדים להתנצל. ו מוריניו ? כמו מוריניו ״לקח אחריות״ שאמר ״נתתי לשחקנים שלא משחקים הזדמנות אז זו אשמתי״

במילים אחרות זו אשמתם של השחקנים ששיחקו. לא מפתיע הוא ידוע בזה. אבל כשהוא מנצח זה תופס ושהוא נכשל זה מרגיש פתטי.

בכל אופן לרומא יש את השחקנים להיות הראשונה העונה שעוצרת את נאפולי.

מנגד הנאפוליטנים מגיעים במצב רוח מצוין אחרי הניצחון 3-0 בליגה האירופית על לגיה ורשה ובכלל הקבוצה פורחת וויקטור אוסימן החלוץ הניגרי שהגיע תמורת 70 מיליון יורו מליל בעונה שעברה סוף סוף פורע את השטרות וכבש כבר 5 שערים העונה וההגנה נראית בלתי חדירה בראשות קולבאלי ונאפולי ספגה רק 5 שערים העונה.

נאפולי ניצחה ב 3 המפגשים האחרונים ו ב ארבעה מחמשת האחרונים.

אינטר- יובנטוס (21:45)

הדרבי ד׳ה איטליה, שתי הקבוצות הגדולות של הכדורגל האיטלקי נפגשות לדרבי מיוחד מכיוון ששתי הקבוצות מציגות יכולת טובה אך מוגבלת מה שאומר שאין פייבוריטית ברורה וזה טוב לנו.

הנראזורי מתגברים על עזיבתו של קונטה ושל לוקאקו וחכימי פתחו את העונה טוב. הם כרגע במקום השלישי עם 17 נק׳ ומגיעים אחרי ניצחון חשוב 3-1 על שריף באלופות. לעומת זאת במחזור האחרון בליגה הם הפסידו 3-1 כואב ללאציו קבוצתו לשעבר של מאמנם אינזאגי שהחזיר אותם לקרקע והזכיר שהעונה הזאת תהיה קשה יותר מהעונה שעברה. יש כמה נקודות אור כמו דז׳קו שהגיע מרומא וכבש שישה שערים בינתיים אבל מול יובנטוס הם יצטרכו להיות ביכולת מעולה לנצח.

הגברת הזקנה שפתחה את העונה עם שלושה משחקים ללא ניצחון מתחילה להתרומם בעיקר בגלל הגנת הברזל של קייליני ובונוצ׳י האגדיים. היא עומדת כרגע על 6 נצחונות רצופים, כולם בהפרש של שער אחד וארבעת האחרונים היו 1-0 קטן מה שאומר שממש קשה לכבוש מולה.

בעונה שעברה שני הקבוצות ניצחו במגרשם הביתי ובגביע יובנטוס הדיחה את אינטר.

פרמייר ליג

מנצ׳סטר יונייטד- ליברפול (18:30)

לא רק בספרד יש קלאסיקו. היריבות הכי גדולה באנגליה וזה עוד יותר כיף ששני הקבוצות בצמרת. יונייטד עם במקום ה 6 עם 14 נק׳ וליברפול שלישית עם 18 נק׳.

יונייטד מגיעה אחרי ניצחון דרמטי וחשוב על אטאלנטה באלופות אבל ניצחון שהגיע בהרבה דם יזע ודמעות ולא בטוח שהם שוב במסלול הנכון. אבל שרונאלדו ברחבה הכל אפשרי. מה שגם שראשפורד חזר למרות שהוא בספק למשחק כי קצת נפצע באלופות. אבל בליגה הם כבר ארבעה משחקים ללא ניצחון וההפסד במחזור האחרון ללסטר היה כואב במיוחד.

מנגד הקבוצה של קלופ משחקת נפלא ומזכירה את היכולת של עונת האליפות. היא אחרי שני נצחונות רצופים 5-0 על ווטפורד בחוץ ו 3-2 בחוץ על אתלטיקו מדריד. מי שמנצח על המקהלה הוא מוחמד סאלח שבכושר מדהים וכבש 7 שערים העונה ובישל 4. מספרים של שחקן העונה כרגע.

בעונה שעברה הקבוצות נפגשו 3 פעמים ליברפול ניצחה במנצ׳סטר בליגה ויונייטד ניצחה בבית בגביע. באנפילד המשחק נגמר בתיקו מאופס.

כרגע הגאווה היחידה של יונייטד העונה

ליגה צרפתית

מארסיי- פסז׳ (21:45)

משחק גדול וקלאסי בצרפת בין מארסיי האטרקטיבית של סאמפאולי מהמקום השלישי. למוליכה מפריס שמוליכה בפער של 10 נק׳.

מארסיי מגיעה אחרי תיקו מכובד ברומא נגד לאציו. ופריז אחרי הניצחון באלופות על לייפציג שם מסי כבש את הצמד הראשון שלו וירצה להיכנס לקצב בליגה.

לפוסט הזה יש 65 תגובות

  1. יום מדהים של כדורגל
    שני סופר קלאסיקו במכה אחת ולא באותו הזמן.
    תחזיות? הכל יכול לקרות אבל אם לוחצים עליי אז ריאל לוקחת וליברפול. ככה אני מנבא…

      1. חחחחח
        למדת להטריל, סחטיקה, כשזה בא ממך, חופשי
        שמע, כולנו רק בני אדם, טעויות יהיו לי גם בעתיד, חכה ותראה
        🙂

  2. תודה ליברפול לדעתי לוקחת הם נמצאים בכושר נפלא בעוד יונייטד מקרטעת, סאלאך חייב להכנס לרשימה של השחקנים הטובים בעולם, זה לא רק הסטטיסטיקה המרשימה אלא יכולת יצירת המצבים והדריבל שעלה רמה, כיף לראות שחקן מלהיב כמוהו.

  3. סחטיין צפריר על הכתיבה המעולה והסיקורים של כל היבשת…

    יום כדורגל מושלם (אם ברצלונה תנצח) שרוב המשחקים בו לא מקבילים אחד לשני, מה עוד אפשר לבקש?(שברצלונה תנצח…)
    בגזרה הספרדית אני מאמין שריאל תנצח או במקרה הטוב (בשבילי) לא תפסיד
    באיטליה אני מאמין שנאפולי תנצח את רומא (סליחה צפריר) למרות שחוסר היציבות של רומא מטורף ויש מצב שנאפולי פוגשת היום את באיירן במדי רומא אז מי יודע..
    אינטר יובנטוס יהיה משחק קשוח ו"איטלקי" מאוד כרגיל הבטן אומרת לי שאינטר מנצחים
    באנגליה יונייטד נראים עם הפנים וזה לא בגלל הסגל, סולשייאר מאמן בינוני מינוס ולא מתאים לרמה הזאת , יפתיע אותי מאוד אם ליברפול לא מנצחים היום.
    על צרפת אין מה לדבר, כל משחק שפריז לא מנצחת זה הפתעה

    שבוע טוב לכולם

  4. חברים רומא מנצחת היום! הרצף המדהים של נאפולי הולך להעצר. בקלאסיקו למרות שאני רוצה שבארסה תנצח אלך על תיקו. בקלאסיקו של אנגליה הולך על יונייטד (ואם לא סולשיאר הבייתה) בקלאסיקו של איטליה באמת שאין לי מושג

  5. תודה לכולם
    בנוסף על כל אלו הקלאסיקו של הולנד
    איאקס – איינדוהבן
    כמובן שבארץ
    בית"ר ירושלים תארח את הפועל חיפה למשחק מסקרן

    1. שאלה לא קשורה לכלום אהרון
      האם אתה מכיר עוד מקרה כמו "הכוכב האדום" בלגרד שקבוצה נקראת בפי כל כמו התרגום שלה ולא כמו שהיא באמת נקראת בשפת המקור? לא עולה לי משהו כזה לראש

  6. לא זכור לי יום כדורגל כלל עולמי שכזה בשנים האחרונות.
    לא יודע במה להתחיל, איך לשלב ובמה לקנח.

    גםלא מצאתי אתר שמשדר משחקים מלאים אחרי סיומם ללא תשלום באינטרנט

  7. איזו הפקרות באולד טראופורד. הגנה זבל.
    ליברפול מובילה בגול על האין הגנה של היונייטד….
    גועל נפש!

    1. כמעט 2, אין תיאום בהגנה הקשרים האחוריים והמגנים לא יורדים ולא מכסים שטח שוברים קו נבדל, מביש. צריך לדעת לעשות לחץ בכדורגל

  8. ליוניייד יש הצדפה עלית אבל ההגנה לא ברמה של הגדולות, חייבים להחיף מאמן את הבלים ואת הקשר האחורי

  9. "the theatre of nightmare"
    השדר של nbc מזקק במדויק את המתרחש באולד טראפורד.
    אגב, הפרשן של nbc, שאיני יודע מי הוא בינתיים, מרשים ביותר, לפחות אותי.
    פשוט מצוין השידור.

  10. ווואי. ההפסד המשפיל ביותר של יונייטד בכל הזמנים? יום הקלאסיקוס הזה מביא 2 תבוסות. של פ.ס.ו ומנצ׳סטר. בינתיים רומא נראית טוב אבל מחמיצה

  11. יש לי רעיון שצריך להתקבל:
    שחקן שמורחק בכרטיס אדום חוזר לשחק רק ביום שבו השחקן שפצע חוזר גם הוא.
    פוגבה בייש את המשחק.

      1. כמו שאמרתי, שיורחק עד ליום שקייטה יחזור למגרשים.
        ולחשוב שטיילור המגוחך הזה הוציא בהתחלה צהוב על זה.
        מביך.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט