אירועי דיומא 27.10.2021

כדורגל/ צפריר אוזדובה

ליגה ספרדית

ראיו ואייקנו- ברצלונה (20:00)

ברצלונה יוצאת למדריד אחרי ההפסד הכנוע הקלאסיקו ואחרי התנפלות האוהדים על רכבו של קומאן. בארסה תנסה לחזור למסלול הנצחונות. ראיו במקום השמיני מקום אחד מעל בארסה עם נקודה יותר. הקבוצה של אנדוני איראולה מגיעה אחרי הפסד השבוע 3-2 לבטיס בסיביליה.

בעונה שעברה הקבוצות לא נפגשו בליגה אבל כן בגביע המלך שם בארסה ניצחה 2-1 אבל כובש השער הראשון דאז ליאו מסי לא יהיה יותר לעזור.

מאיורקה- סיביליה (20:00)

מאיורקה מהמקום ה 12 תפגוש את סיביליה השלישית שנראית מצוין והיא נקודה פחות מהמוליכה ריאל סוסיאדד (עם משחק פחות)

מאיורקה מגיעה אחרי תיקו בחוץ מול ולנסיה.

האנדלוסים מגיעים אחרי הצגה אמיתית כשניצחו 5-3 את לבאנטה.

ריאל מדריד- אוסאסונה (22:30)

הבלנקוס במצב רוח מרומם אחרי הניצחון הגדול בקלאסיקו וחוזרים למדריד כמנצחים. הם יפגשו את אוסאסונה המפתיעה שנמצאת במקום השישי עם 18 נק׳ רק 2 פחות מריאל (אבל עם משחק יותר) בתחילת השבוע היא סיימה בתיקו 1-1 עם גראנדה שקטע רצף של ארבעה נצחונות רצופים.

בעונה שעברה ריאל ניצחה 2-0 בבית ובחוץ זה נגמר בתיקו 0.

ליגה איטלקית

קאליארי- רומא (21:45)

רומא יוצאת לסרדיניה לפגוש את בכירת האי קאליארי. הקבוצה של וולטר מצארי נמצאת במקום האחרון וזה מאכזב כי יש לה את הכישרון ומצארי מאמן בעל מוניטין אבל הליכה העונה מאוד קשה ואם לא תשתפר במהרה תמצא את דרכה לליגה השניה.

הרומאים נטולי מוריניו שהורחק מול נאפולי התאוששו משני ההפסדים הרצופים עם תיקו מול המוליכה נאפולי וחייבת להשיג ניצחון כי המשחק הבא יהיה נגד מילאן (ואהיה במשחק!)

בעונה שעברה כל קבוצה ניצחה במגרשה הביתי 3-2.

יובנטוס- סאסואלו (19:30)

יובנטוס שרצף הנצחונות שלה נקטע כשסיימה בתיקו 1-1 בדרבי של איטליה מול אינטר תארח את סאסואלו מהמקום ה 13 שמידע ב אחרי ניצחון 3-1 מול ונציה.

אינטר- אמפולי (21:45)

אינטר השלישית שנראתה טוב נגד יובנטוס סופרת כבר שני משחקי ליגה ללא ניצחון וזה משחק קריטי בשבילה. אמפולי התשיעית מגיעה אחרי ניצחון 4-2 על העולה החדשה סלרניטנה.

לאציו- פיורנטינה (21:45)

המשחק המרכזי של המחזור בין ה 7 פיורנטינה של ויצנזו איטליאנו לבין ה8 לאציו של וולטר מצארי. בעוד שהויולס במגמת עליה וניצחו השבוע את קאליארי 3-0 מרשים הרומאים אחרי תבוסה 4-1 לורונה ודווקא אחרי שניצחו את אינטר ואת רומא לפני זה.

כדורסל / עמיחי קטן

יורוליג

19:00 קאזאן (1- 4) – באסקוניה (3- 2):

אחרי הפסד ב-39 הפרש לפנרבחצ'ה הרוסים נראו טוב יותר נגד אנדולו, אבל אפשרו לאלופת אירופה בכל זאת להשיג ניצחון בכורה העונה, כך שעכשיו הלחץ אולי מתחיל להשפיע על הקבוצה שלחוצה להראות שהיא ברמה הנדרשת ליורוליג. בצד השני, באסקוניה פתחו עם 50 ו-64 נקודות בשני משחקי הבכורה, ועלתה השאלה אולי הויתור על הנרי הרס את מה שנותר אחרי הויתור על שנגלייה, אבל מאז 3 ניצחונות רצופים כשההתקפה נראית בסדר הפכו אותם לפייבוריטים במשחק הזה.

20:00 זניט (3- 2) – ריאל מדריד (4- 1):

ריאל אמנם עם מאזן 4- 1, אבל מדובר ב-4 ניצחונות בית והפסד חוץ אחד, כך שעדיין אין ודאות שהעונה שעברה הפחות טובה הייתה חד-פעמית. מן העבר השני, זניט מנסים להוכיח שהעונה שעברה המוצלחת לא הייתה חד-פעמית עבורם, וזו הזדמנות נהדרת עבורם, כי הם ניצחו את באיירן, ז'לגיריס וקאזאן, 3 קבוצות שעומדות על מאזן משותף של 3- 14, והפסידו לצסק"א וברצלונה.

21:00 וילרבאן (3- 2) – צסק"א מוסקבה (4- 1):

הצרפתים פתחו עם 3 ניצחונות, אבל אז הגיעה מכבי בשיא המשבר והרסה את האידיליה שם, כאשר ההפסד הזה היה הראשון ברצף שעומד כרגע על 2 וצפוי על הנייר להגיע ל-3. בינתיים, צסק"א מסתדרים גם ללא שנגלייה הפצוע, אבל זה יהיה המשחק הפחות מעניין השבוע כשמחרתיים הם ילכו לבקר את מונאקו ומייק ג'יימס.

21:00 פנאתנייקוס (1- 4) – אנדולו אפס (1- 4):

לכאורה, קרב תחתית בין שתי קבוצות עם מאזן זהה. בפועל, קרב קצוות בין אלופת אירופה ובין זו שסיימה במקום ה-16. אנדולו רחוקים מלהרשים, אבל את זה הם צריכים לנצח די בקלות.

ליגת האלופות

21:00 סטאל אוסטרוב (0- 2) – הפועל ירושלים (0- 2):

משחק קריטי לישראלים שלא יכולים להרשות לעצמם להיות עם 3 הפסדים, לאור העובדה שמקומות 2-3 נאבקים ביניהם בסדרת פליי-אין על המקום בטופ 16. הפולנים, שהפסידו לנס-ציונה בגמר היורופקאפ בעונה שעברה, אמורים להיות הקבוצה הפחות טובה בבית הזה על הנייר, אבל בכושר הנוכחי של ירושלים אין לדעת לאן זה יתגלגל.

יורופקאפ

18:00 סראטוב (2- 0) – הפועל גלבוע/גליל (0- 2):

למעט הניצחון על מכבי לפני שבוע וחצי, סגנית האלופת מתקשה העונה, וכעת במשחק חוץ נגד מוליכת הבית זה כנראה לא יהיה קל יותר. עם זאת, ההגנה של הרוסים לא מרשימה בכלל, ואולי עם הגנה טובה אפשר להפתיע, או לפחות לעשות מזה קרב צמוד ודרמטי.

20:00 טרפל סופוט (1- 1) – הפועל אילת (1- 1):

עוד נציגה פולנית שתארח נציגה ישראלית הערב, ועוד קרב קריטי, והפעם קרב ישיר על המקום השני בבית. שתי הקבוצות ניצחו את רילסקי ספורטיסט והפסידו לקייב באסקט, אבל הביתיות אמורה להעניק לפולנים יתרון קל. עם זאת, אני סבור שמדובר בקבוצות בערך שוות ברמתן, ועוד לא נמצא ברמות האלה מי שיעצור את בריון אלן וג'סטין פאטון.

לפוסט הזה יש 8 תגובות

  1. רואה עכשיו את פרטיזן מארחת את טלקום הטורקית בבית בכדורסל.
    ים מדר נכנס ב10-7 לפרטיזן, 4.55 דק' לסיום הרבע הראשון. תוך דקה וחצי היתרון קפץ ל16-7 עם אסיסט לשלשה שמסר ועוד ג'אמפ שוט שלו.
    תענוג.
    מומלץ

כתיבת תגובה

סגירת תפריט