אירועי דיומא 23.10.21 כדורגל

כדורגל

פרמייר ליג/ צפריר אוזדובה

ברייטון- מנצ׳סטר סיטי (19:30)

הפתעת העונה עד עכשיו ברייטון תארח את האלופה. כשרק שני נקודות מפרידות בינהם בטבלה. כאשר סיטי שלישית וברייטון רביעית. איך זה יכול להיות תשאלו? קודם כל ניל מאופאיי, החלוץ הצרפתי כבש כבר ארבעה שערים העונה שזה מחצית מכמות השערים שהקבוצה כבשה העונה ב 8 משחקים. דבר שני וחשוב יותר, הגנה. הקבוצה של גראהם פוטר משחקת במערך 3-5-2 וספגה עד עכשיו רק 5 שערים ומאוד קשה לפצח את המערך הזה, אבל עכשיו מגיעה המבחן הרציני.
סיטי מגיעה אחרי הצגה אמיתית השבוע באלופות 5-1 על ברוז׳ קבוצה שהוציאה תיקו מפסז׳ ועוד לפני זה ניצחה בליגה את ברנלי. הקבוצה של פפ רוצה לעקוף בטבלה את ליברפול שמקדימה אותה בנקודה והיא תקווה שהיא תאבד נקודות בראשון נגד יונייטד.
בעונה שעברה שעברה באיצטדיון הזה ברייטון ניצחה 3-2 בעוד שבמנצ׳סטר סיטי ניצחה 1-0.

צ׳לסי- נוריץ׳ (14:30)

המוליכה פוגשת את האחרונה וזה לא נראה טוב בשביל נוריץ. הקבוצה של טוכל עם שלושה נצחונות רצופים ומאוד הרשימה השבוע נגד מאלמו באלופות ובמקביל צ׳לסי והתקשורת האיטלקית פתחו בקמפיין להעניק לקשרה המצטיין ז׳ורז׳יניו את תואר שחקן השנה באירופה. הברזילאי שהתארח באיטליה זכה באליפות אירופה עם איטליה ובליגת האלופות עם צ׳לסי. מנגד,
נוריץ שעדיין לא ניצחה העונה מוצאת נחמה בכך שעד לפני שבועיים הפסידה את כל משחקיה ועכשיו היא אחרי שני משחקי תיקו רצופים.

קריסטל פאלאס- ניוקאסל (17:00)

קריסטל פאלאס של פטריק ווירה מהמקום ה 14 תארח את הקבוצה הכי מדוברת באנגליה בשבועות האחרונים ניוקאסל יונייטד. פאלאס מגיעה אחרי 3 תוצאות תיקו רצופים ושער שיוויון כואב שקיבלה מארסנל השבוע.
מנגד המגפייז שכזכור נקנו לפני שבוע ע״י קבוצת השקעה סעודית בראשות יורש העצר הסעודי בן סלמאן מגיעים אחרי שני הפסדים רצופים ופיטורים של המאמן הותיק סטיב ברוס שהיה אגדה במנצ׳סטר יונייטד ולא היו לו הרבה אפשרויות בצפון מזרח אנגליה. הקבוצה כרגע מתחת לקו האדום עם 3 נקודות בלבד וללא ניצחון אחד העונה. פאולו פונסקה הפורטוגלי מועמד להחליפו (מי שאימן את שחטאר ורומא).

כדורסל

ליגת ווינר סל / דרור פישר

19:55 – הפועל גליל עליון – עירוני נס ציונה:

הכותרת המפוצצת: העולה החדשה תנסה להפתיע את אלופת אירופה.
הכותרת הנכונה: העולה החדשה תנסה לא למעוד נגד אלופת היורופקאפ היוצאת.

החבורה מהגליל היא קבוצה טובה. לדעתי היא אחת המועמדות להפתיע ולהגיע לשלבים המתקדמים של העונה. אחרי שהצליחה לגרור את ירושלים למשחק צמוד (עד שנגמר לה האוויר) ופתחה מבערים מול ראשון לציון (בדיוק כשליריבה נגמר האוויר), הערב היא תפגוש עוד קבוצה שיגמר לה האוויר בפסגות של כפר בלום. החבורה של ליאור ליובין, שיפגוש את עוזרו לשעבר ברק פלג, לא הצליחה להתחבר עד כה העונה וחוותה עוול נוראי עם ההחלטה התמוהה של פיב"א לשלוח את אלופת המפעל להילחם במוקדמות, במקום לקדם אותה לליגת האלופות. הזרים לא מחוברים, הישראלי הבכיר הוא בכלל גולן גוט ולא נראה שיש חיבור מספיק גדול כרגע בקבוצה שיגרום לה לנצח את החבורה המלוכדת מהצפון.

20:15 – מכבי ת"א – הפועל ירושלים:

הקלאסיקו של הכדורסל הישראלי. שתי הקבוצות הטובות ביותר (היסטורית) נפגשות וזה אחד המפגשים שתמיד ימשוך כל אוהד כדורסל ישראלי למרקע. הפעם, הקלאסיקו מגיע מוקדם, כששתי הקבוצות ביצעו הכנה לא מספקת לעונה בסגל שלהן וקשה לנבא את זהות המנצחת בקלות. למרות שנפגשו כבר העונה בחצי גמר גביע ווינר, אז הצהובים יצאו עם ידם על העליונה, הרבה מים עברו בנהרות שבין הארנה למנורה. מכבי נראית לא מפוקסת ומבולבלת לפרקים גדולים במשחקיה, כשגם התלות הבלתי נתפסת בווילבקין לא מוסיפה להם נקודות לשימור. מהצד השני, ירושלים עדיין מושלמת בליגה, אבל באירופה היא לא מצליחה לתת 40 דקות של כדורסל טוב עם הפסדים כואבים בשניות הסיום. יהיה מעניין אם מכבי תשמור על עליונותה בליגה, במיוחד יחד עם סקוטי ווילבקין והכושר הנפלא שרומן סורקין מצוי בו, וגם זה יהיה המבחן הראשון של ירושלים מול קבוצה ברמתה במסגרת המקומית, אחרי שעד כה לא השכילה לנצח.

לפוסט הזה יש 14 תגובות

    1. מסכים שבאיירן זה סיפור של חצי גמר אולי גמר באירופה. אוהב גם את הבלם החדש שהחליף את בוטאנג.
      הוא עושה עד כה עבודה טובה.
      לגבי סלושיאר אני אמביוולנטי. אני קצת כועל על אולה בגלל שאני רוצה שפוגבה יעוף כבר ושתהייה הזדמנות לדוני להראות מה הוא שווה.
      הביזיון מול לסטר כמעט שבר את ליבי. טוב שבאירופה המצב יותר טוב.

      1. לגבי הבלם החדש דיות אופמקנו, תיכף אמציא לו שם. עוד חצי שנה שנה אני מאמין שיהיה שווה ערך לבוטאנג בשיאו.
        הוא מנקה מצויין ולא פחות טוב, יש לו מסירות מדוייקות לרגל והוא יכול להוציא יופי של מתפרצות.

  1. צפריר ודרור, תודה רבה ושבת שלום.
    הישג נהדר למתעמלת הישראלית, אופיר נצר, שסיימה במקום השישי בתרגיל הקפיצה באליפות העולם בהתעמלות ביפן. נצר בת ה-25 היא המתעמלת הישראלית הראשונה שהצליחה להעפיל לגמר באליפות העולם.

  2. סארג' הגדול עם 0:1 לבאיירן
    היה גם גול שנפסל בגלל עבירה של ג'מאל.
    העתיד של באיירן מאד וורוד.
    טוב שיש קבוצה שממתיקה את המרור שהסלטיקס מאכילים אותי.

  3. ווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו הפולני עושה את זה בטיל מחוץ לרחבה.
    איזה גולר מבישול של מולר.
    למה אופנהיים תוקפים כאילו אין לחר ומפקירים את ההגנה?

  4. אגב גוליאן מאמן באיירן נמצא חיובי לקורונה ומי שניהל את ה 0:4 הזה של באיירן היה עוזר המאמן.
    עבודה טובה מאד גם בחילופים המצויינים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט