אירועי דיומא 20.10.2021 ליגת האלופות ושחמט

כדורגל

ליגת האלופות/ צפריר אוזדובה

ברצלונה- דינמו קייב (19:45)

חדשות טובות בבארסה. פאטי חזר בכושר נפלא והוביל את בארסה לניצחון גדול 3-1 על ולנסיה עם שער וסחיטת פנדל. החיבור שלו עם ממפיס נראה טוב ואפילו קון אגוארו חזר מפציעה. האם זה יספיק לניצחון ראשון באלופות העונה? אה כי יש גם חדשות רעות. בארסה במקום האחרון בבית אחרי שתי תבוסות לבאיירן ובנפיקה וללא שכבשה אפילו שער אחד. ובמשחק ביתי בארסה חייבת לנצח.
האוקראינים יבואו מלאי תקווה אחרי שהם לפחות הוציאו תיקו מול בנפיקה אבל לאחר מכן חטפו חמישייה מבאיירן.

בפעם האחרונה שנפגשו, אי שם ב 2011 בארסה ניצחה את שני המפגשים. אבל לדעתי תמיד יהדהד ה 4-0 של קייב על בארסה בסוף שנות ה 90.

בנפיקה- באיירן (22:00)

מפגש המוליכות של בית ה׳ ואומנם בנפיקה בבית. אבל אחרי ההצגה של באיירן השבוע נגד לברקוזן בחוץ אני מציע לשחקני בנפיקה לא לרכוש כרטיסים למסיבה אחרי המשחק. נגלסמן ממשיך מאיפה שהפסיק פליק ובאיירן נראית כמו מרצדס.

מנצ׳סטר יונייטד- אטאלנטה (22:00)

בית ו הוא אחד המסקרנים באלופות אבל לא בגלל הקבוצות אלא בגלל היכולת של יונייטד שהפכה אותו לצמוד ומותח. הקבוצה של סולשיאר בלחץ ומעבר ליכולת המאכזבת גם התוצאות מאכזבות וסולשיאר חוטף הרבה אש (ובצדק) למרות הגיבוי השבוע מהבעלים.
מנגד הקבוצה של גאספריני הקוסם שבנה קבוצה נפלאה ואטרקטיבית עם תקציב נמוך וטביעת עין חדה מוליכה את הבית עם 4 נק׳. אחד יותר מיונייטד ואחרי ניצחון השבוע בליגה תבוא עם ראש מורם. מה שמדהים אותי באטאלנטה הוא שכל שנה הם מצליחים לשמור על הסגל וגם אם מישהו עוזב זה שמחליף אותו ישר מוצא את מקומו, נפלא.

יאנג בויז- ויאריאל (22:00)

בזכות הניצחון על היונייטד השוויצרים במקום השני אבל הצוללת הצהובה היא מחזיקת הליגה האירופית ולא תוותר על הסיכוי האחרון להעפיל מהבית.

שחמט – הסתיימה אליפות ארה"ב – כולל שוברי שוויון, ויש זוכה –

אליפות ארה"ב הסתיימה ובצמרת ניצבו שלושה שחקנים עם 6.5 נקודות: קרואנהסו וסביאן.
אתמול שוחקו שוברי השוויון בינהם, ואלוף ארה"ב לשנת 2021 הוא ווסלי סו, שגבר על מתחריו במשחקים מהירים.
זו הזכיה השלישית של סו באליפות בשנים הלא רבות בהן הוא אזרח אמריקאי.

מעניין לציין שקרואנה התחיל את התחרות מאד חלש עם 2.5 נק' מתוך 6, אך המשיך עם 4 מתוך 5 מה שמזכיר קצת את מה שעשה קרלסן בתחרות ההזמנה בנורבגיה.

מבין השחקנים הפעילים, לנקמורה יש 5 זכיות (לא השתתף הפעם), לסו עכשיו 3, לקרואנה ושנקלנד זכיה אחת.

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. שחקנים משחקים טוב אחרי שהם עפים מיונייטד כמו זה מריה, אנדר הררה, וממפיס. שחקנים טובים בנבחרות דלהם בזמן שהם ביונייטד כמו מגווייר ופוגבה. רק ביונייטד כולם חרא. אין שיטה, האימון חרא, די כבר עם הדייג הוויקינגי הרגיש הזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט