התנגשות הטיטאנים – לקראת מחזור 6 בNFL

מאת צוות הופס פוטבול: יניב שושני ויאן מלניקוב

סיכום משחק חמישי
פילדלפיה איגלס (4-2)  – טמפה ביי באקנירס (1-5)  28:22

אל תתנו להפרש שש הנקודות להטעות אתכם, המשחק הזה התנהל בשליטה ברורה של שודדי הים, שהחזיקו בכדור כמעט 40(!) דקות, פי שתיים מהיריבה מעיר החירות.

האיגלס עוד היו במשחק עם ט"ד משווה שש דקות לסיום הרבע הראשון, אבל אז הגיעו שלושה ט"ד ללא מענה של הבאקנירס, וגם ניסיון קאמבק של האיגלס לא הצליח להתגבר על פיגור של 21 נקודות.

בשורות המנצחת הצטיין הרץ האחורי ליאונרד פורנט, עם 81 יארדים ושני ט"ד על הקרקע, ולקינוח הוסיף עוד 46 יארדים באוויר. אצל פילדלפיה בלט שוב הקווטרבק ג'יילן הארטס, רק ש-115 יארדים במסירה מול אחת ההגנות הפחות טובות כנגד המסירה לא תירשם כאחד ממשחקיו הטובים בקריירה.

פריוויו למחזור 6

ג'קסונוויל ג'אגוארס (5-0) – מיאמי דולפינס (4-1), 16:30

שתיים מהקבוצות התמידיות בבירה האנגלית נפגשות בלונדון למשחק המוקדם של המחזור כאשר הג'אגס "מארחים" את הדולפינס באצטדיון של טוטנהאם הוטספר.

הג'אגוארס לא ניצחו משחק ב-20 הניסיונות האחרונים שלהם מאז שבוע 1 בשנה שעברה, והדולפינס עדיין מועדפים רק ב-2.5 נקודות, אם זה לא מסביר את רמת המשחק, אני לא יודע מה כן.

טואה טונגווילואה חוזר משלושה משחקים בחוץ וינסה להחזיר את הדולפינים למסלול לאחר חווית האימה של ג'קובי בריסט כקוורטרבק פותח, הוא יקווה להמשיך וליצור חיבור טוב עם חברו מאלבמה, ג'יילן וואדל, שמגיע ללונדון כרסיבר הבכיר של הקבוצה עם הפציעות לוויל פולר ודוונטה פארקר המשביתות.

מנגד, טרוור לורנס, שנודע בכך שאינו מפסיד משחקים, עדיין לא טעם את נקטר הניצחון בליגה של הגדולים. בדרך כלל, משחקי לונדון אינם נחמדים לרוקיז מוסרים: מאזן של 5 הפסדים ו-0 ניצחונות לקיוביז בשנתם הראשונה, כאשר רק לדרק קאר (2014) היה ט"ד במסירה.

הימור: הדולפינים יביאו הרבה בליצים ויקשו על לורנס, אבל ללא זאביין הווארד ההגנה בקו האחורי יותר מחוררת מתמיד. ג'קסונוויל שוברים את הרצף ומנצחים לראשונה מזה כמעט שנתיים, 3 הפרש לג'אגס בסיום.

ניו יורק ג'ייאנטס (4-1)  – לוס אנג'לס ראמס (1-4) (ניו יורק, ראשון 20:00)

מפגש בין שתי קבוצות מקצוות היבשת, וגם משני קצוות הטבלה.

מצד אחד הג'ייאנטס המייאשים, עם עוד שנה שתרד לטמיון, שבאה לביטוי ביכולת לא טובה וכמובן במאזן שלילי בהתאם. קרן האור היחידה היא שיפור נאה במשחקו של הקווטרבק דניאל ג'ונס, אבל למשחק מול הראמס הוא בסימן שאלה עקב פציעה, סאקון בארקלי בספק, שלושת התופסים הפותחים גם הם בספק, ומול ההגנה הטובה של הראמס מסתמנת פה בעיה רצינית באם ההרכב הפותח של ניו יורק יהיה מלא במחליפים.

 מהצד השני הראמס ממשיכים את היכולת של שנה שעברה, מת'יו סטאנפורד משדרג את התקפת המסירה היישר למיקום השני בליגה מבחינת יארדים למשחק, ההגנה כאמור טובה בעיקר כנגד המסירה, ולוס אנג'לס נראית מאוזנת וכאחת הקבוצות היותר טובות בליגה.

נתון מעניין – הראמס עם ממוצע של 28.2 נקודות למשחק (מקום 8 בליגה), הג'ייאנטס סופגים 27.8 נקודות למשחק (מקום 26 בליגה).

תחזית –  גם ללא מצבת הפצועים בניו יורק, תוצאת המשחק נוטה בבירור לטובת הקבוצה הטובה יותר, הראמס. ניצחון ללוס אנג'לס, ובניו יורק העונה העגומה ממשיכה.

מציג את הממוצעים הטובים בקריירה, מת'יו סטאנפורד עם חיוך רחב  (צילום: si.com)

דטרויט ליונס (5-0)  – סינסנטי באנגלס (2-3) (דטרויט, ראשון 20:00)

בשנה שעברה שתי הקבוצות סיימו במאזן כמעט זהה, אבל איזה הבדל יש בין אותן קבוצות השנה.

בסינסנטי מתחילים לחייך אחרי כל השנים הרעות שעברו על הקבוצה. המאמן זאק טיילור פותח את שנתו השלישית בקבוצה, ותהליך הבנייה שלו מתחיל לתת את אותותיו. ההגנה, ובעיקר הגנת הריצה, השתפרה להפליא, וג'ו בורו מתאושש מהפציעה ומתחיל לעמוד בתקוות הגבוהות שנתלו בו, גם בזכות קו ההתקפה שסוף סוף מעניק לו הגנה ראויה לשמה.

והליונס, אוי הליונס, גם השנה לא הולכים לשום מקום חיובי. אחת ההגנות הגרועות בליגה, ההתקפה לא רושמת יותר מ-17 נקודות בארבעת המשחקים האחרונים, והנה לה פתיחת העונה הגרועה ביותר מאז 2015.

נתון מעניין – רק משחק אחד של הבאנגלס העונה הוכרע בהפרש של יותר משער שדה. לא משעמם איתם.

תחזית – משחקים ב- NFL נוטים לעיתים קרובות להיות צמודים יותר מאשר מאזן הקבוצות מראה. זה כנראה גם מה שיקרה במשחק זה, ובסופו הבאנגלס רושמים את ניצחונם הרביעי, והליונס מתחילים להיכנס ללחץ מעוד עונה נטולת ניצחונות.

שימו לב אליו, התופס הרוקי ג'מאר צ'ייס (צילום: theoklandpress.com)

שיקאגו ברס (2-3)  – גרין ביי פאקרס (1-4)  (שיקאגו, ראשון 20:00)

מאז מחזור פתיחת העונה, הברס משיגים יותר יארדים על הקרקע מאשר באוויר בכל משחק. הרבה מזה נובע ממשחק המסירה הכל כך גרוע של הדובים, אך בנוסף מראה שבשיקאגו הצליחו לבסס משחק ריצה יעיל למדי, שמוריד לחץ מכתפי ג'סטין פילדס, ונותן להגנה זמן מספיק לנוח, עם תוצאות בהתאם.

במפתיע, נכון לעכשיו גם אצל הפאקרס ההגנה מהווה את החלק היותר דומיננטי בקבוצה, ובהתקפה ניתן לראות ירידה ברורה במספרים של ארון רוג'רס לעומת שנה שעברה. הסבר אפשרי לירידה ביכולת הוא הקו הקדמי של ההתקפה, שאחרי פחות משליש עונה כבר סופג חצי מסך כל הסאקים של העונה שעברה.

נתון מעניין – ב-21 המשחקים האחרונים בין שתי הקבוצות, ניצחו הפאקרס 18 פעמים.

תחזית – משחק הריצה של הברס, מול רוג'רס ומשחק המסירה של הפאקרס. הצפי הוא למשחק קשוח והגנתי, בדיוק כמו שאוהבים בשיקאגו. ניצחון לקבוצה הביתית.

מושלם עד כה,  קאירו סנטוס (צילום: si.com)

וושינגטון פוטבול טים (3-2) – קנזס סיטי צ'יפס (3-2), 20:00

פטריק מאהומס וחבורתו מגיעים לבירה האמריקאית בניסיון לחזור למאזן חצוי במאבק מול קבוצת הפוטבול המקומית עם מטרה זהה.

על הנייר, לצ'יפס יש מאצ'אפ מצוין מול קבוצת הפוטבול במצבה הנוכחי: וושינגטון הרשו לקוורטרבק היריב לפחות 4 ט"ד בשלושת המשחקים האחרונים שלהם (הרצף הארוך ביותר בליגה מאז 1940), הם מוותרים על הרבה מהלכים גדולים בהם הצ'יפס של אנדי ריד מתפרנסים (רק בשבוע שעבר הפוטבול טים ויתרה על שני ט"ד של 40+ יארד במחצית הראשונה נגד הסיינטס) והתקפת המסירה שלהם, המדורגת במקום ה-21, לא קרובה לעמידה איתנה מול התקפת הצ'יפס (שגם בשנה לא מצוינת, נמצאת במקום החמישי בליגה באוויר).

הטיקט של ההגנה של רון ריברה בשנה שעברה היה הגבלת המהלכים הנפיצים (מהלכי ריצה מעל 10 יארד ומהלכי מסירה מעל 20 יארד). הם ויתרו רק על 63 כאלה אשתקד, הנתון הטוב בליגה. השנה בחמישה משחקים בלבד, הם חטפו 26 כאלו. הסירה המתנדנדת של רון שוקעת לה, וקשה לראות אותה עולה חזרה למעלה בקרוב, שכן ארבעת המשחקים הקרובים שלהם הם מול הצ'יפס, הפאקרס, דנבר בחוץ וטמפה ביי. הם לא פייבוריטים באף אחד מהם, מה שיכול להפיל את הקבוצה למאזן של שבעה הפסדים בתשעה משחקים, והשנה הדיויזיה התחזקה (ובכן, בעיקר דאלאס, אבל הטענה עומדת בעינה).

הצ'יפס חייבים להשיג מומנטום ועכשיו. יש להם את הכלים, סטיב ספאגנולו וההגנות שלו תמיד משתפרות לאורך השנה ופטריק מאהומס כועס זה הנשק המסוכן ביותר ב-NFL. הם כרגע נמצאים במקום האחרון בביתם, הצ'ארג'רס נראים איום מאוד רציני אך הברונקוס עם בעיית הקוורטרבק והריידרס עם סערת גרודן כנראה לא יהוו איום מיוחד לצ'יפס.

הימור: כשאנדי ריד ומהומס חייבים משחק, הם לוקחים אותו. 10 לקנזס סיטי במשחק שמחזיר קצת מהביטחון שלהם.

אינדיאנפוליס קולטס (4-1) – יוסטון טקסנס (4-1), 20:00

הפרסות מקבלות לידיהם את הטקסנים בלוקאס אויל סטאדיום שבאינדיאנה למשחק בתוך הביתי בו שתי המתמודדות מנסות לצאת קצת מהבוץ.

על אף המאזנים הזהים, אין עוררין מי צריכה לנצח את המשחק הזה. הקולטס מדורגים 17 בהתקפה ו-16 בהגנה כאשר הטקסנס לא עוברים את המקום ה-24 באף אחד מהדירוגים הללו, הקולטס במאזן אדיר של 80-35 תוך דיויזיה מאז כניסת הטקסנס ב-2002 ולקולטס יש יתרונות בעמדת הקוורטבק והמאמן. סוכנויות ההימורים נותנים לקולטס 10- בהימור עם הספרד, וזה נשמע סביר במיוחד. קרסון וונץ מסר במשחק האחרון ל-402 יארד נגד הרייבנס במשחק האחרון, רק הקולט הרביעי שעושה את זה חוץ מיונייטאס, מאנינג ולאק. הוא השלים 73.1% מהמסירות שלו בשבועיים האחרונים, הנתון השלישי בטיבו בליגה במשך הזמן הזה.

הימור: השליטה של הקולטס על יוסטון תמשך גם השבוע, 14 לקולטס וזה יכול להתניע רצף של ניצחונות לאינדי (אחרי יוסטון, משחקים נגד הניינרס, טנסי, ג'טס וג'אגס = חמש קבוצות עם מאזן 7 ניצחונות ו-18 הפסדים משותף).

קרוליינה פנת'רס (2-3) – מיניסוטה וייקינגס (3-2), 20:00

אשתקד, צ'אד ביבי אצל הוייקינגס תפס ט"ד עם 46 שניות על השעון והוייקס עלו ליתרון נקודה. הפנתרים נתנו לג'ואי סליי הזדמנות מ-54 יארד לנצח אך הוא פספס ומיניסוטה יצאה עם הניצחון הקריטי. בראשון נקווה למשחק צמוד ומרתק כמותו כאשר הויקינגים מפליגים לשארלוט למפגש עם הפנתרים.

שתי הקבוצות די שוות ביכולתן: הויקינגים ניצחו במשחקם האחרון נגד הליונס חסרי הניצחון בצורה לא משכנעת, אבל כל ההפסדים שלהם העונה הגיעו בהפרש פוזשן אחד נגד קבוצות עם מאזן חיובי. הפנתרים לעומתם ניצחו את שלושת המשחקים הראשונים שלהם ואז הפילו את השניים האחרונים טרם היום, גם הם משחקים צמודים עם הפרש 11 נקודות משולב לשניהם.

ללא כריסטיאן מקפרי, שמושבת לפחות לשלושת המשחקים הקרובים, הפנתרים צפויים להתקשות בהתקפה. למעשה, כל 6 החטיפות שדארנולד נחטף העונה היו ללא מקפרי על המגרש.

הימור: ההגנה של הפנתרס נחשפה בשבועיים הקודמים, קירק קאזינס בעונה טובה והוויקס במומנטום טוב יותר. הסגולים ב-4.

בולטימור רייבנס (1-4)  – לוס אנג'לס צ'רג'רס (1-4)  (בולטימור, ראשון 20:00)

והנה לו אחד ממפגשי הצמרת של מחזור זה, לאמאר ג'קסון מול  ג'סטין הרברט בדו קרב עם הרבה יוקרה וחשיבות לפלייאוף הקרוב.

הרייבנס מגיעים מלאי בטחון עצמי אחרי קאמבק מרהיב וניצחון דרמטי מול הקולטס, משחק שבו ג'קסון ניפץ שיא קריירה עם 442 יארדים במסירה (פעם ראשונה שהוא עובר 400 יארדים במסירה), ואולי אולי היה זה המשחק שסימן את כניסתו למועדון של הקווטרבקים הטובים באמת, יהיה מעניין לעקוב אחרי הנושא.

גם ליריבה של הרייבנס יש קווטרבק לא רע בכלל, שבעונתו השניה ממשיך לשחק ברמות הגבוהות ביותר. ג'סטין הרברט מככב כמעט בכל דירוג סטטיסטי של קווטרבקים העונה, והתקפת המסירה של הצ'רג'רס בהנהגתו היא אחת מהטובות בליגה, ומול הגנת המסירה הלא משכנעת של הרייבנס אנו נחזה בהרבה ניסיונות מסירה שלהם.

חולשת הגנת הצ'רג'רס כנגד הריצה תזמין כתישה על הקרקע מצד הסגולים שיודעים דבר או שניים על משחק הריצה.

נתון מעניין – שימו לב, לג'סטין הרברט יש את מספר ניסיונות המסירה למשחק (40.1) הגבוה ביותר בהיסטורית ה- NFL.

תחזית – זה אמור להיות חתיכת משחק, בין שתי קבוצות טובות וגם די שוות ביכולתן. רוב העיניים יהיו מרוכזות בביצועים של שני הקווטרבקים, אבל דווקא המאבק על הקרקע הוא זה שיכריע את המשחק. על הקרקע העורבים טובים יותר, והם אכן ינצחו.

מפגש צמרת, הרברט מול ג'קסון (צילום: baltimoreravens.com)

דנבר ברונקוס (2-3) – לאס ווגאס ריידרס (2-3) (דנבר, ראשון 23:25)

משחק של שתי קבוצות שמאבדות גובה לאחר פתיחת עונה מאוד מוצלחת, וצריכות ניצחון כמו אוויר לנשימה.

אצל הריידרס הבלאגן חוגג, אחרי שני הפסדים רצופים מגיעה ההתפטרות של המאמן הראשי ג'ון גרודן, ולמרות מינויו המהיר של ריץ' ביסאקיה כמחליפו של גרודן, חוסר וודאות אופף כרגע את הקבוצה מהמדבר.

גם הברונקוס סופרים שני הפסדים רצופים, הבעיות בעמדת הקווטרבק לא נעלמו, ומול הגנות טובות יותר מאלו של הג'טס או הג'גוארס, טדי ברידג'ווטר מתקשה ויעידו על כך 26 נקודות משותפות בלבד בשני ההפסדים האחרונים.

מזלה של הקבוצה שיש לה הגנה חזקה ביותר, לפחות בגזרה זאת אוהדי דנבר יכולים להיות רגועים ומרוצים.

נתון מעניין –  לריידרס רושמים 322 יארדים בריצה השנה. ישנם בליגה 9 רצים עם יותר יארדים.

תחזית – לברונקוס אין עדיין ניצחון על קבוצה עם מאזן חיובי, אבל ההגנה שלהם בצירוף המצב של הריידרס יביאו להם ניצחון חשוב מאוד על היריבה המושבעת.

ממשיך דרכו? גרודן וביסאקיה  (צילום: foxnews.com)


אריזונה קארדינלס (0-5) – קליבלנד בראונס (2-3), 23:05

אחד מהמשחקים הרותחים במחזור עם הקבוצה היחידה ללא הפסד מול הקליבלנד בראונס הפנטסטיים שנוחתים באריזונה החמה.

בדומה להתחלה של העונה שעברה, קיילר מארי משחק ברמת MVP: 75.2% אחוזי השלמה (מקום ראשון בליגה), 1,512 יארד. 10 ט"ד ורק 4 חטיפות כאשר אריזונה שמה על לוח התוצאות 31.4 נקודות בממוצע למשחק.

 הבראונס לא פרייארים בעצמם, הם ניצחו 3 משחקים ושני ההפסדים שלהם היו נגד הצ'יפס והצ'ארג'רס בחוץ, השני מביניהם בשבוע שעבר במשחק בו התקפת הבראונס הפסידה למרות 42 נקודות ללא חטיפות אצל בייקר מייפילד.

התקפת הריצה של הבראונס מדורגת במקום הראשון בכל הליגה, אך השבוע הם יתקשו להמשיך את ההצלחה הכבירה בקטגוריה עם החיסרון של ניק צ'אב שיישב בחוץ בשל פציעה ברגלו, בנוסף לצ'אב, גם קארים האנט פצוע ורשום בספק למשחק עם פציעות ליד ולברך. זה גם מאוד יקל על עקב האכילס של ההגנה של ואנס ג'וסף, משחק הקרקע (139 יארד פר משחק ליריבות אריזונה על הדשא, מקום חמישי מהסוף).

 הימור: הקארדס ימשיכו את הרצף האיכותי וינצחו את משחק החוץ הרביעי שלהם העונה, 3 הפרש אריזונה.

ניו אינגלנד פטריוטס (3-2) – דאלאס קאובויז (1-4), 23:25

"זה הרגיש כמו הוריקן" אמר אזיקיאל אליוט על הביקור האחרון שלו בפוקסבורו לפני שנתיים. יום גשום ואפרורי בו הפאטס גררו את הקאובויז וניצחו 13:9 במשחק אולד סקול הגנתי.

שתי הקבוצות היו במסעים שונים בעת ההיא ב-2019: הקאובויז הפסידו עוד שני משחקים רצופים וסיימו את העונה 8:8, הפאטס חתמו עם 12:4 חיובי אך הפסידו בווילד קארד במה שהתברר כמשחק האחרון של בריידי במדיהם.

כעת, הקאובויז מועדפים על הפאטס בקלות שכן הם בכושר אדיר עם ארבעה ניצחונות רצופים והתקפה מחשמלת עם חזרתו של הצמד דאק פרסקוט וקלן מור (מתאם ההתקפה של הקבוצה). הפאטס לא ניצחו בבית העונה, והמשחקים שהם כן ניצחו היו נגד הטקסנס והג'טס המדשדשים, שניהם מול קוורטרבקים בעונתם הראשונה.

הימור: זה של ההתקפה של דאלאס להפסיד, והם לא עשו זאת עוד העונה. 17 הפרש לבויז מטקסס.

סיאטל סיהוקס (3-2) – פיטסבורג סטילרס (3-2), 3:20

סאנדיי נייט פוטבול מציג שתי קבוצות שבשנים האחרונות היו הסימן לעקביות וניצחונות: הסיהוקס סיימו עם מאזן חצוי לפחות בתשעת העונות האחרונות, הסטילרס עשו זאת כמעט כפול מהזמן עם 17 שנים ללא עונה במאזן שלילי.

העונה, ייתכן ששני הרצפים הללו ישברו: הסיהוקס ייאלצו להסתדר ללא ראסל ווילסון לפחות בשלושת השבועות הקרובים בזמן שיתאושש מפציעתו. הקוורטרבק הותיק מהצד השני משחק, אבל ברמתו אולי עדיף שיישב וינוח בצד לקצת זמן. אמנם, ייתכן כי משחק מול הסיהוקס הנוכחיים, שחטפו לפחות 450 יארדים כוללים בארבעת המשחקים האחרונים (הרצף הארוך ביותר בתולדות הפרנצ'ייז) ומדורגים במקום האחרון בהגנה כוללת לעונה זו תגרום לביג בן להיראות כמו הגרסה הטובה ביותר של עצמו.

ג'ינו סמית', המחליף של ראסל ווילסון שעדיין לא פתח משחק במדי סיאטל מציג מאזן פושר של 12 ניצחונות ב-31 משחקים בהם פתח (פעם אחרונה: עם הג'איינטס ב-2017).

הימור: גם התקפת מוגבלת כמו של פיטסבורג תוכל ללכת בקלות על הגנת הסיהוקס. פיטסבורג ב-10.

טנסי טייטנס (3-2)  – בפאלו בילס (1-4)  (נאשוויל, שלישי 03:15)

בכל דיון על זהות הקבוצות שיעפילו לסופרבול, יש לקחת בחשבון את בפאלו.

עם התקפה שהשיגה הכי הרבה נקודות, והגנה שספגה הכי מעט נקודות, הבילס רומסים כל מה שעומד מולם, והקורבן האחרון היו הצ'יפס, שלא ממש היוו יריב הולם למי שנראית הקבוצה החזקה ב- AFC נכון לעכשיו.

הקו הקדמי של ההתקפה עושה עבודה נפלאה, מפלס נתיבי חדירה לרצים האחוריים, סופג רק 5 סאקים, והתוצאות בהתאם. גם ההגנה כאמור לא קוטלת קנים, ועושה זאת כקבוצה, בלי שמות מפוצצים או כוכבי על.

לטייטנס דווקא יש כוכב על בקבוצה, הרץ האחורי דריק הנרי, אבל מלבד משחק הריצה שאר חלקי הקבוצה מאוד מתקשים, ואם טנסי היתה משחקת בבית אחר לא בטוח שהיתה במאזן חיובי. הטייטנס מרשים הכי הרבה  סאקים בליגה (20), ואין פלא שרייאן טנהיל נראה צל חיוור של עצמו, יחד עם כל התקפת המסירה.

ההגנה בינונית במקרה הטוב, ועכשיו נופלת עליהם ההתקפה הדורסנית של הבילס, האוהדים ביציעים לא יאהבו את מה שהם יראו.

נתון מעניין – בפאלו מנצחת העונה בהפרש של 18 או יותר נקודות.

תחזית – אולי המאזן של הבילס משקר בגלל היריבות ששיחקו מולה, ואולי טנסי מכינה איזו הפתעה טקטית שתוביל אותה לניצחון, אבל סביר יותר שהטייטנס לא יצליחו לעמוד בפני המכונה המשומנת של הבילס. ניצחון חמישי ברציפות לבפאלו.

גם את זה הוא יודע לעשות, ג'וש אלן (צילום: buffalonews.com)

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. מעולה מעולה, לבי לבי לקרולינה, איך נפלו גיבורים. נקווה שהם יצליחו להתאושש, דווקא נראו טוב בתחילת העונה.
    מעניין יהיה אם קבוצות יכנסו לטראומה מפדיחת שערי השדה משבוע שעבר או שיפטרו את זה כאנומליה סטטיסטית ויחזרו לסורן.
    האם שולחים ללונדון קבוצות מפלורידה כי זה הכי קרוב להם הטיסה?

  2. מי שהחליט על השלוש לג׳גוארס, שירשום לעצמו וי על ההימור. בינתיים הרייבנס פתחו טיילת אצל ההגנה של לוס אנג׳לס שנראים כאילו פעם ראשונה שהם מתמודדים עם משחק ריצה.

  3. איזה דרייב מסיים של דארנולד. פעמיים זורק לכמה עשרות יארדים בפורת' דאון, ואז מוסר גם לטאצ'דאון וגם ל 2 פוינט קונוורז'ן טאצ'דאון (כלומר, לא ראש, אלא רסיב). באמת די מופתי. תיקו עם 40 שניות לסיום מול הויקינגס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט