ברוכים הבאים לפינתנו השנתית "מונה השנים ללא פלייאוף של סקרמנטו קינגס" (16..).
על מנת להפיג מעט את המלנכוליה הטמונה בנושא כאוב זה, אשתף אתכם בהגיגים של שני אנשים מצחיקים שפגשתי לא מזמן:
"לצאת עם בחורה לדייט ראשון שבוע אחרי היומולדת שלה – זה כמו לקנות רכב עם טסט לשנה".
ו: "התעטשות ופלוץ שבאים ביחד זה כמו צילום מסך…"
אוקיי, העסק מתחיל להידרדר אז בואו נחזור לאירוע לשמו התכנסנו.
מאמן: לוק וולטון (מתחיל עונה שלישית בקבוצה).
אולם: גולדן 1 סנטר, 17,608 מקומות.
חמישייה: פוקס, האליבורטון, בארנס, באגלי, הולמס.
מחליפים בכירים: דביון מיטשל, באדי הילד, הארקלס, תומפסון.
מקוששי דקות במקרה של פציעות/נערי מגבות של שמעון: טרנס דייויס, דמיאן ג'ונס, די.ג'יי סטווארד, רוברט וודוורד, חימזי מאטו, לואיס קינג, אלכס לן.
סקרמנטו קינגס! 16 שנה בלי פלייאוף והיד עוד נטויה. מה עושים עם הסיפור הזה?
הקבוצה הצעירה באמת מנסה ועל פניו יש להם אחלה חמישייה, אבל בחירת דראפט גרועה וצלף חסר מצפון ועקומת למידה, די תוקעים אותה.
השחקנים שם צעירים ומוכשרים, אבל זה לא מצליח לבוא לידי ביטוי בתוצאות בשטח. נחזור לשני הגורמים העיקריים שתוקעים את הקבוצה:
מרווין באגלי השלישי, בחירה מספר 2 בדראפט 2018 האדיר. לפניו נבחר אייטון ואחריו יש סוללת שחקנים שכוללת סלובני לא רע, גבוה ששמו מעיד עליו שהוא חובב גימלים (מה שאכן קרה שנה שעברה), גמד רשע חובב פיק אנד לובס עם קראש למכה של הכדורסל, שרגא שכיבו אותו חודשיים לפני תום העונה שעברה, גבוה עם יד מטורפת שהפך לרובין של ה-MVP הטרי, ויש עוד הרבה טובים כמובן.
אז מה הסיפור של באגלי? בגדול כרגע הוא נראה כמו באסט. הפאוור פורוורד הצעיר והאתלטי סובל מפציעות רבות ומחוסר יציבות כללי. היו לו הבלחות פה ושם אבל זה פשוט לא זה. שוו בנפשכם חמישייה הכוללת את פוקס, לוקה, הולמס והאליבורטון…
העונה הקרובה היא העונה המובטחת האחרונה בחוזה הרוקי של באגלי (בעונה שלאחר מכן הוא במצב Qualifying Offer). השנתיים הקרובות הן בדיוק הזמן שלו להתעשת, אחרת קשה לראות אותו מגיע לחוזה נורמלי בהמשך.
הגורם השני שתוקע את הקבוצה הוא באדי הילד. הקלעי שהתחיל טוב את הקריירה בסקרמנטו לא עשה את השיפור המיוחל ורק הולך ונהיה פחות ופחות יעיל ומשמעותי. הוא ירד מ-45.8% מהשדה בעונת 2018-19 ל-42.9% בעונת 2019-20 ו- 40.6% בעונה שעברה (יותר שלשות אבל עדיין אחוז מהשדה נמוך ולא מוצדק). בשנתיים האחרונות נטען שהוא גם חולק דעות עם גורמים בקבוצה. השנה הוא עובר לספסל והאליבורטון יפתח במקומו. עם הספסול שלו וחוזה מובטח ל-3 שנים קדימה (בממוצע 21 מיליון דולר לעונה), הגיוני לחשוב שהוא לא בתוכניות ארוכות הטווח של הקבוצה. לאחרונה היה גם דיבור על טרייד שלו ושל עוד שחקן תמורת בן סימונס.. בקיצור, הוא וסקרמנטו זה כמו שי והדס מחתונמי.
אז מה היה לנו?
בעונה שעברה הקבוצה ניצחה 31 משחקים והפסידה 41 בדרך למקום 12 במרתפי המערב, כאשר היא מקדימה רק את מינסוטה, יוסטון ואוקלהומה.
היו גם דברים טובים:
נקודת האור המפתיעה של הקינגס הייתה טייריס האליבורטון, הבחירה ה-12 והגניבה של דראפט 2020. האלי ברי הוא קומבו גארד שהציג עונת רוקי מעולה והפסיד רק ללאמלו בול בהתמודדות על תואר רוקי העונה. הוא יודע לשמור, לקלוע מבחוץ ולמסור בלי לאבד יותר מדי כדורים. ההשתלבות שלו הייתה מידית. ב-30 דקות לערב הוא רשם 13 נק' ב-47% מהשדה (מרשים ביותר לגארד רוקי), 3 ריב', 5.3 אס' על 1.6 איבודים וקצת יותר משתי שלשות לערב. הקבוצה בונה עליו גדולות ונצורות לעונה הקרובה ויש לי הרגשה שהוא יקבל יותר מ-30 דקות לערב ולא יאכזב.
דיארון פוקס נפרד ממחלפות ראשו, אבל בניגוד לשמשון הגיבור – זה לא פגע בו. הוא ביצע את עליית המדרגה שציפו ממנו עם 25.2 נק' בכמעט 48% מהשדה, 3.5 ריב', 7.2 אס' על 3 איבודים, חטיפה וחצי, חצי בלוק, 1.8 שלשות ב-32% ו-72% אחוז בלבד מהעונשין על 7.2 זריקות. ברבע הרביעי הוא לקח על עצמו משחקים ועשה עבודה מעולה, בעיקר בחדירות לסל שנורא קשה לעצור ללא עבירה (פלג הגוף העליון שלו חזק מאוד ונותן לו ספייס מהמגן). פוקס הציג כמה סטרצ'ים מרשימים ביותר ככל שהעונה התקדמה ופלרטט עם מועמדות לאולסטאר. ההנחה שלי היא שעם יכולת כזו והעפלה לפלייאוף או אפילו לפליי אין, הוא ייבחר לאולסטאר.
נקודת אור נוספת היא ההומלס הראשון, הידוע בלעז כראשון הולמס. הולמס שיחק 5 רוב העונה והציג יכולת מצוינת. קלע ביעילות מבפנים ומהעונשין, נע יפה ללא כדור, נתן הגנה כשצריך ושלט בריבאונד. בסיום העונה הוא חתם על חוזה משתלם במיוחד לקבוצה: 11-12 מיליון דולר בממוצע ל-4 העונות הקרובות, כאשר העונה הרביעית היא אופציית שחקן.
האריסון בארנס השלים את מצבת השחקנים ותרם בעיקר נקודות וריבאונדים.
הבעיה העיקרית של סקרמנטו היא כרגיל – הגנה. בעונה שעברה ההתקפה דורגה סבירה – מקום 12 בליגה, אבל ההגנה הייתה האחרונה בליגה עם לא פחות מ-116.5 נק' על 100 פוזשנים, אחד הרייטינגים ההגנתיים הגרועים בהיסטוריה.
מהלכים עיקריים שבוצעו:
עזבו: חסן ווייטסייד, המומחה לשנות חוזה, ודלון רייט ששיחק טוב בסוף העונה שעברה.
הגיעו: אלכס לן, טריסטיאן תומפסון והרוקי דביון מיטשל.
סקרמנטו בחרה בבחירה התשיעית את הרוקי דביון מיטשל, החיקוי של דונובן מיטשל מעלי אקספרס (ע"ע ג'ייסון טייט/ג'ייסון טייטום). מסתבר שה"חיקוי" לא רע בכלל. מדובר על גארד בגובה 1.83 לשיטת בית הלל, אבל אל תתנו לגובה להתל בכם. מדובר על שומר מעולה, מהטובים שיצאו מהמכללות בשנים האחרונות. בליגת הקיץ הוא הוכיח שהוא מוכשר גם התקפית, כולל בקליעה מחוץ לקשת (שומר טוב ונמוך עם קליעה מחוץ לקשת. מישהו אמר דירק שארפ?). הקינגס זכו באליפות ליגת הקיץ והוא הוכתר כ-MVP בצוותא עם עוד שחקן. מרשים. אין ספק שמדובר על בחירה הגיונית בהתחשב בהגנה הרעועה של הקבוצה, והבחירה בו מערערת עוד יותר את מעמדו של באדי הילד.
אז מה יהיה השנה?
סקרמנטו אמנם תתחזק הגנתית אבל אני לא חושב ששחקן אחד יכול לעשות את ההבדל. כל עוד באגלי לא יבצע שדרוג משמעותי, יש להם בור רציני בעמדה 4 בלי אף שחקן ראוי. האליבורטון, פוקס והולמס ימשיכו להצטיין ואולי יגיע שחקן רציני בעסקת חבילה על באדי הילד. סך הכל הקבוצה צעירה עם פוטנציאל.
תרחיש אופטימי:
פוקס והאליבורטון הופכים לספלאש בראדרס החדשים. דיארון משתפר ל-80% מהקו, תופר 3 שלשות לערב, 28 נק' ו-9 אס' על 2.8 איבודים, נבחר לאולסטאר ולוקח שם את ה-MVP. האליבורטון נותן את המספרים של פוקס משנה קודמת פלוס יד טובה מהשלוש והעונשין ופחות איבודים. מיטשל נותן מספרים של האליבורטון מהעונה הקודמת ומסיים שני במרוץ לרוקי העונה אחרי קאנינגהאם. ההגנה משתדרגת משמעותית והקינגס מדורגים 10 בליגה בצד האפור של המגרש. הולמס נבחר לחמישייה השלישית והקבוצה מסיימת במקום החמישי, פוגשת לייקרס פצועה וחבולה ובעזרת סדרה חלומית של באדי הילד מעיפה אותה בסוויפ ג'נטלמני. הם עולים לסיבוב השני נגד דנבר ומפסידים 4-3 מסל של ג'מארי בשנייה האחרונה במשחק 7 בהופעת בכורה שלו אחרי השיקום מה-ACL. ההנהלה רואה כי טוב אך לא מתרשמת מההבלחה של הילד. יום לאחר מכן הם מעלים לאוטובוס את הילד, בארנס ועוד כמה גופות בתמורה לדיאנדרה האנטר וג'ון קולינס. בדראפט הבא הם עם גניבה שלישית ברציפות, מסיימים שניים במערב בעונה שלאחר מכן ומניפים גביע ראשון בדרך לעוד 16 שנים שחונות.
תרחיש פסימי:
באדי הילד הופך ל-WOAT עם 28% מהשדה, פוקס תופר 50 נקודות בדו קרב מול הארדן אבל נפצע ומאז לא חוזר לעצמו. האליבורטון מצטרף לכת השבבים של קיירי אירווינג שזורמת עם חיסון מיוחד שגורם לסלו מו להיראות לידם כמו ספידי גונזלס על ספידים. באגלי מתבכיין שוב לאבא ומוגלה לליגת המילואים. שם הוא מקבל 12 דקות עם מדד פלוס מינוס של 29-. הקבוצה מסיימת אחרונה במערב ובדראפט הבא הם בוחרים רק במקום השביעי את באגלי הרביעי, בן דוד אבוד של מרווין.
תרחיש ריאלי:
השחקנים המובילים של הקבוצה ימשיכו להשתפר ויש עדיין סיכוי מסוים שבאגלי יהפוך לשחקן רוטציה טוב. הספסל לא מספיק טוב, אבל החמישייה כאמור צעירה ומוכשרת. הבעיה שחסר עוד סטאר שייקח אותם למעלה במערב שמתחזק. מינסוטה תהיה טובה יותר העונה ויש המון קבוצות טובות. המזל שלהם הוא שיש פליי אין ולכן אני מעריך הם יצליחו להגיע לשם ואז גם יכולים לקרות דברים טובים.
מקום 9-10 במערב.
Smiley
17 אוק 2021 07:55:14תודה רבה.
פוקס והליבורטון ימשיכו להשתפר, אבל באגלי לא משתפר ותקוע שם כמו עצם בגרון. הילד, שלדעתי הוא לא יותר משחקן שישי, רוצה חמישייה ולטעמי מרוויח יותר מדי למה שהוא מספק.
אני מאמין שיהיה טרייד שבו הקינגס יפרדו מהילד (ואולי גם מבאגלי). בלוקבאסטר וגם הליבורטון לא יהיה שם.
לא מספיק טובים לפליי-אין. חייבים להמר עם טרייד משמעותי
טריי זריקה מחשידה
17 אוק 2021 10:44:42איזה קליבר MVP יבוא לקינגס? 🙂
ברוך רובין
17 אוק 2021 10:46:53אף אחר לא יבוא זה למה חייבים ללכת לרבילד ולדוג אותו מהדראפט.
Avri
17 אוק 2021 19:44:31לפנות על הדראפט זה בעייתי – וזה לא שהם לא עשו בדיוק את זה עד עכשיו. מה גם שבשנה הקרובה יש מספיק קבוצות טנקינג לפניהם (יוסטון אוקלהומה דטרויט אורלנדו, ומאוד לא נעים לומר, אבל כן, גם הספרס) ככה שבחירה גבוהה הם כנראה לא יראו שם.
Smiley
17 אוק 2021 10:52:54איפה כתבתי שיגיע לקינגס MVP קליבר? רשמתי שהם צריכים להמר עם טרייד משמעותי.
כנראה שהכי טוב שהם יכולים לקבל כרגע זה בן סימונס. אבל הם צריכים להמר כי מה שיש להם עכשיו זה אפילו לא פליי-אין
טריי זריקה מחשידה
17 אוק 2021 10:59:34התייחסתי לתגובה של ברוך לגבי הMVP
ברוך רובין
17 אוק 2021 11:53:23שמעון תראה מה כתבתי, אף אחד לא יבוא לקינגס לכן הם חייבים ללכת לרבילד
Amitlahev
17 אוק 2021 18:49:38מסכים. הם תקועים אבל עם הברקת טרייד אחת + בחירה טובה בדראפט הם יכולים להיות במקום אחר לגמרי. זה יהיה קשה אבל מקום 10 עדיין ריאלי לדעתי.
Jonathan
17 אוק 2021 08:03:56תודה על הפריוויו.
מקום 10-13 זה ריאלי.
נמוך מזה זה כישלון של אוקלהומה ויוסטון שמוותרות על הטאנקינג מוקדם מידי.
Avri
17 אוק 2021 19:41:10"נמוך מזה זה כישלון של אוקלהומה ויוסטון שמוותרות על הטאנקינג מוקדם מידי."
–
ממש כך. יוסטון ואוקלהומה חתמו בטאבו על המקום האחרון (יוסטון) ואחד לפני האחרון (אוקלהומה) במערב. סגור ונעול.
רועי ויינברג
17 אוק 2021 08:20:59פריוויו טוב מאוד. הם חייבים לעשות איזה טרייד גדול כי הקבוצה מרגישה לי נורא תקועה – אין שם אף אחד שהוא לא tradeable. מקווה שסימונס יגיע בסופו של דבר לשם, אפילו אם זה אומר שהם מוותרים על פוקס. סימונס-הליברטון-הילד זה אחלה קו אחורי
רועי ויינברג
17 אוק 2021 08:23:55אגב, בקשר להילד – הוא זורק כמעט רק שלשות. בעונה המלאה הראשונה שלו בקינגס אלה היו 43.7% מהזריקות שלו, לאחר מכן עלה בהדרגה ל-49.7%, 59.2% והשנה 72.7%. קצת מבזבז אותו לדעתי, כי הוא יכול להיות יותר מג'ו האריס וכי הקינגס צריכים יותר. בגיל 28 הוא גם לא מתאים בכלל לטיים-ליין של הקבוצה
ברוך רובין
17 אוק 2021 08:32:55למה שהם יביאו שחקן טוב יותר על סימונס? הם צריכים ללכת לריבלד ולקחת שחקן בקליאבר MVP סימונס זה שחקן משלים על חוזה מקס
חגי "התותח" ניסני
17 אוק 2021 10:37:53לשם שינוי ברוך צודק (מעידה שלו). באופן כללי לדעתי גם טייריס וגם פוקס הם אנטאצ'בול (אלא אם כן מקבלים סופרסטאר בעסקה סטייל הארדן)
רועי ויינברג
17 אוק 2021 12:31:08אין הרבה שחקנים שעושים הגנה כזאת טובה ומנהלים משחק ברמה כל כך גבוהה. אני כן מאמין שבקבוצה נכונה הוא יכול גם לתת 20 במשחק (לפחות בעונה הסדירה), אבל מיום ליום אני חושב שאני היחיד. אולי ישתנה לכשיעבור
ברוך רובין
17 אוק 2021 13:31:25בן סימונס מול שמירה ישים 20 נקודות ? זה שחקן ללא יכולת יצירה שאחוזי הסיומת שלו בלייאף יורדים ל46% תחת שמירה וזה שהוא אופציה רביעית. שיהיו אליו במקרה ויעבור לסקרמנטו את השומרים האיכותיים ביותר יחסלו אותו.
.
גם לגבי יכולת ניהול משחק הוא מאוד אוברייטד
רן הנרגן
17 אוק 2021 17:14:38רועי, אני אתך. לקבוצה כמו קינגס שלא ראתה פליאוף שנות דור סימונס הוא מתנה משמים. פילדלפיה נכשלה איתו באוניברסיטה של פליאוף אבל הקינגס עוד לא עלו לחטיבה. שווה להם לתת עליו את פוקס. סימונס, מיצל, הילד זה שלד לא רע.
אשך טמיר המקורי
17 אוק 2021 18:25:39וואי וואי… זה כבר לא סיבוב במכונה… כנס לסיבוב במערבל בטון…
טריי זריקה מחשידה
17 אוק 2021 19:18:15😂😂😂 לגמרי
ברוך רובין
17 אוק 2021 21:17:49הרגתם אותי, דרך אגב שמעתם את השמועה האחרונה על שמוק, יש שמועה שסימונס פחד להופיע למשחק 7 בפלייאוף וניסה לזייף קורונה, מסכנה הקבוצה שתהמר עליו
gonzi
17 אוק 2021 19:22:58מסכים עם ברוך.
אין שום סיבה לסקרמנטו לקחת את סימונס אם הטרייד כולל את פוקס והאליברטון.
Avri
17 אוק 2021 19:46:57בן סימונס שחקן עצום, אתה ממש לא לבד. יש אנשים שמסתכלים על קליעה כחזות הכל – לדעתי אנשים שמעולם לא שיחקו את המשחק. ושמעון.
ברוך רובין
17 אוק 2021 20:13:06אברי אתה ממש שיחקת בNBA לקחת עם ג’ורדן אליפויות…
Avri
17 אוק 2021 21:34:23מה הקשר בין זה למה שאמרתי?
ברוך רובין
17 אוק 2021 22:04:28״אנשים שמסתכלים על קליעה כחזות הכל – לדעתי אנשים שמעולם לא שיחקו את המשחק. ״
לסימונס אין רק יכולת קליעה מה שאין לו זה יכולת יצירת נקודות, מה שהוא נותן זה תכונות של שחקן משלים והוא על חוזה מקס. הוא בהחלט אמור להיות שחקן משלים מצויין פשוט כוכב הוא לא
טריי זריקה מחשידה
17 אוק 2021 22:16:29שמעון לא מסתכל רק על קליעה. בן סימונס גם לא מנהל משחק טוב (אלחא אם כן למשגל לאחור על קשת ה3 אתה קורה מנהל טוב), הוא לא מכתיב קצב טוב. הוא שחקן הגנה טוב ובינוני על כוכבים. חוץ מזה אין לו שום יתרון. הוא שחקן משלים בסדר בקבוצה שיכולה לשחק עם 4 שחקנים בהתקפה בפלייאוף ואוברפייד. אני באמת מאחל אותו לבוסטון מכל הלב
דה שוט
17 אוק 2021 23:24:58אני איתך
Dor
18 אוק 2021 08:14:19+1. צודק לגמרי רועי
Amitlahev
17 אוק 2021 18:51:28הייתי הולך על סימונס אבל לא מערב בטרייד את פוקס או האליבורטון. אפשר אפילו לתת בחירת דראפט כי גם ככה יש להם לא מעט צעירים.
thetroll
18 אוק 2021 01:46:03אם הם נותנים את פוקס על מישהו הם זה יהיה קרוב למגוחך עד שיש לך משהו טוב ביד אתה נותן אותו? אם הם יתנו את פוקס על סימונס? אפשר לכבות את הקבוצה לדומם מנוע סופית ולהזמין את הגרר שיקח אותה למגרש גרוטאות למעיכה סופית.
ודרך אגב – דוקא בגלל שזה כל כך רע בשבילם יש סיכוי טוב שזה יקרה. ככה הקבוצה הזאת מתנהלת ולכן היא איפה שהיא נמצאת.
yairhamami
17 אוק 2021 08:24:48זה לא עניין של שחקנים, זה עניין של דרך. אין תביעת יד של מאמן וההנהלה עושה יותר מידי טעויות (אני לא חושב שבאגלי זו טעות, כי בזמנו, הוא היה בחירה לגיטימית) בעיקר בהארכת חוזים. נקודות האור שציינת אכן נכונות ובמשחקים הטובים שלהם הם נראים בלתי עצירים.הם צריכים לקוות למספר 3 או 4 שיגיע בשנה וחצי הקרובות וייסגור להם חמישיה טובה לפני שהם יתחילו, שוב פעם, בנייה מחדש…
ברוך רובין
17 אוק 2021 08:37:18אני לא מסכים שבאגלי היה בחירה לגיטימית, דיברו באותו דראפט התקרה שלו הייתה נמוכה משמעותית מזאת של אייטון יאנג דונציץ פורטר וזה ידעו לפני הדראפט, בסוף בדראפט שיש לך את הבחירה 2 אתה הולך על השחקן עם הפוטנציאל הטוב ביותר ולא זה שמתאים לקבוצה
יצרן טיטולים מדופלם
17 אוק 2021 08:29:51איף איזה סירחון של פוק עולה מהקינגס
Amitlahev
17 אוק 2021 18:52:36נשאר רק להתעטש
🙂
ברוך רובין
17 אוק 2021 08:30:00תודה עמית פריוויו פנטסטי על קבוצה רקובה מהיסוד. לקבוצה היו כמה בעיות:
הראשונה זה ההנהלה הזוועתית וצוות הסקאוטינג הנורא בראשותו של דיוואץ שסוף סוף נפטרו ממנו, השנייה זה המאמן שהוא בין הגרועים בליגה.
והבעיה העיקרית של הקבוצה הזאת כמו שציינת זה מחסור בכשרון בליגה כשרונית מאי פעם. יש היום 10-12 שחקנים שבקליאבר MVP ועוד 2-3 שבדרך ולצערה של סקרמנטו אין להם שחקן בקליאבר כזה בסגל ואי אפשר לבנות קבוצה שתגיע רחוק עם סגל אפרורי שכזה. הקבוצה הזאת צריכה ללכת לרבילד מחדש והפעם עם צוות סקאוטינג טוב יותר
Amitlahev
17 אוק 2021 18:55:49מסכים חלקית. כדי להגיע לפלייאוף לא חייב שחקן בקליבר הכי גבוה. לאינדי למשל יש תלכיד טוב של שחקנים כבר לא מעט שנים וזה מספיק להם להגעה לפלייאוף מדי פעם. נכון שזה בקונפרנס חלש יותר מסורתית, אבל זה יכול לקרות אם ההנהלה תתאפס על עצמה עם מספר החלטות טובות בגזרת המאמן והשחקנים.
ברוך רובין
17 אוק 2021 21:06:11עמית אתה רואה את אינדי קונטנדרית? אינדיאנה קבוצה במצב הכי זבל לא גרועה מדי לא טובה מדי כמו פילי ב2012, בשביל סיכוי בליגה הזאת חייב כוכב על, בלעדיו עדיף לקבוצות להישאר ברבילד
Amitlahev
17 אוק 2021 21:49:52בוא נתחיל מזה שיעשו פלייאוף ויעברו סיבוב מדי פעם. אחרי שהם יעברו ממעמד של מקום 11-13 לקבוצת פלייאוף/סיבוב שני כבר יהיה להם יותר קל להשיג סטארים. זה לא יקרה ביום אחד, אבל טרייד אחד יצירתי והם מתקרבים לשם.
ברוך רובין
17 אוק 2021 22:09:25נניח והם יהיו קבוצת סיבוב ראשון שני? איזה כוכבים באים לקבוצת סיבוב סקרמנטו? קבוצות שהם לא קבוצות שוק גדול חייבות לבנות מהדראפט, כיוון שאף כוכב לא יבחר בהם.
.
בשביל להגיע לפלייאוף במערב באופן קבוע צריך כוכב בקליאבר גבוה יותר ממה שיש לקינגס.
Berch
17 אוק 2021 08:39:12חשבתי שבתסריט הפסימי סימונס יגיע וכל הקבוצה תחליט שהיא לא באה לאימונים…..
🙂
אחלה פרוויו
thetroll
17 אוק 2021 08:47:13אחלה פריוויו תודה עמית. זה ששחקנים לא ממריאים ההתדרדרות באחוזים של הילד, באגלי עם כל הבעיות שלו גם הפציעות וגם כשמשחק כבר הוא לא משאיר חותם נראה כמו בעיה של צוות אימון. הייתי שולח את הצוות אימון הזה בטרייד לאוקיאנוס הפסיפי.
קבוצה בלי תקוה צריך שם שינוי מהיסוד.
asaf
17 אוק 2021 09:26:07תודה עמית. מה שהיה הוא שיהיה ,יילחמו על כרטיס אחרון לפלייאין עם השקנאים והספרס וייכשלו, מקומות 11-13, הרצף לא יישבר גם השנה, מה שכן יוכלו להפטר בשמחה מבאגלי בקיץ.
Dor
17 אוק 2021 09:48:11תודה עמית. מיטשל נראה נהדר בהכנה עם הרבה כשרון וביצי שור. מריח לי שסופסוף בחרתם נכון. יחד עם פוקס והאליברטון זה קו אחורי נהדר. על באגלי לא הייתי מוותר עדיין, אולי עוד ייצא משם משהו, אבל הילד ובארנס מיותרים, אולי מורי יבלע אותם בסוף עם עוד כמה בחירות דראפט על סימונס.
טריי זריקה מחשידה
17 אוק 2021 10:41:15לא יצא מבאגלי כלום. יהיה סתם שחקן רגיל בליגה במקרה הטוב.
אגב כמה כשרונות מהליגה נחתכו. הרי גיילס יכול להיות נהדר למכבי תא לעומת הפחונים שמשחקים שם עכשיו
Dor
17 אוק 2021 11:51:47ג'יילס בג"ס לא? באגלי גם ככה עוד בחוזה הראשון אז שווה שנת ניסיון נוספת, בכל זאת בגללו לא לקחת את לוקה
טריי זריקה מחשידה
17 אוק 2021 12:26:34Houston has just announced the release of Dante Exum on a day numerous established NBA names (including Kris Dunn, Marquese Chriss, Patrick Patterson and Harry Giles … after Avery Bradley last night) have lost out on NBA roster spots.
Avri
17 אוק 2021 19:49:08אקסום כנראה פלט איזו שטות על לנצח משחקים. מישהו בהנהלה שמע את זה וחתך אותו על המקום.
–
מדהים שבראדלי בלי קבוצה. מביא אותו לבוסטון אתמול.
טריי זריקה מחשידה
17 אוק 2021 22:13:39חחחחחחח הוא באמת מתאמץ בהגנה שזה לא טוב ליוסטון 🙂
האמת אקסום אפילו לא יועיל למכבי, צריכים ספקי נק במכבי (אולי קיירי? אין חובת חיסון במכבי תא)
Smiley
18 אוק 2021 00:08:24אקסום לא פלט כלום… הוא פשוט לא מתאים ל-NBA
אשך טמיר המקורי
17 אוק 2021 09:54:25תודה רבה, מעולה.
מאמן זוועה וזה בהחלט תוקע אותם במקום.
סגל לא מספיק טוב לפלייאוף גם ככה.
יתחרו על הפלייאין עם ס"א.
סכין בגב האומה
17 אוק 2021 11:03:39+1 חושב גם שהמאמן זוועה ולא קשור
אשך טמיר המקורי
17 אוק 2021 10:05:53משהו לא קשור – יכולת הקפיצה של ג'יילן גרין. מטורף:
https://www.facebook.com/NBAonESPN/videos/4756264697750452
ברוך רובין
17 אוק 2021 10:34:09לא ייאמן, כמעט כמו קרוסו
https://youtu.be/uSGmwxXGsYA
לא יודע איך הלייקרס וויתרו עליו החתמה מצויינת של שיקגו
טריי זריקה מחשידה
17 אוק 2021 10:39:17חחחחחחחחחח ג'ה נרדם שם וקיבל דאנק על הראש חחחחחחחח איזה מוב
אשך טמיר המקורי
17 אוק 2021 10:45:21מלך. שיקגו חובת צפייה השנה
אור
17 אוק 2021 10:38:09Noice
טריי זריקה מחשידה
17 אוק 2021 10:42:35הוא אתלט פסיכי. התקשה בינתיים במשחקי הפרי סיזן נראה איך יהיה בליגה. את קווין פורטר צריכים להעיף הוא רק יפריע לגיילן
Dor
17 אוק 2021 11:53:52מטורף
asaf
17 אוק 2021 13:35:14על זה נאמר מה הוא קופץ???
thetroll
17 אוק 2021 23:38:40וואו מזכיר את הגיף עם החסימה המטורפת של ציון
thetroll
17 אוק 2021 23:52:19https://youtu.be/-dzXCT7Sy-s
טריי זריקה מחשידה
18 אוק 2021 05:17:23מה שאני רואה מהסרטון שציון מאד השמין מאז
אור
17 אוק 2021 10:31:03מועדון עצוב, מה עוד יש לומר. תודה עמית
חגי "התותח" ניסני
17 אוק 2021 10:40:32תודה עמית מצוין
.
לא ברורה לי הבחירה במיצ'ל כשמצבת הגארדים כל כך עמוסה, בעוד הקו הקדמי שלהם די דליל. באגלי הוא אולי הדבר הכי דומה שיש לסאם בואי. מכל ההחלטות הגרועות של דיבאץ' זו אולי הכי גרועה.
חגי "התותח" ניסני
17 אוק 2021 10:40:54בעצם לא אולי בטוח
אוהד ס"א
17 אוק 2021 10:46:10ההנהלה של הקינגס תמיד מנחמת אותי, שיש לאן עוד לרדת.
אם ההנהלה של הספרס לא תתחיל להוכיח את קיומה, אנחנו ממש בדרך לתחרות אמיתית.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
17 אוק 2021 11:15:43צריכים לקוות לשיפור של פוקס והאליברטון, ולטרייד על בארנס והילד אבל לא עבור סימונס. כל דבר מעבר לזה זה בונוס. תודה רבה עמית אחלה פריוויו.
סכין בגב האומה
17 אוק 2021 12:30:32בארנס והילד יכולים להיות חומר לקבוצה שרוצה להצליח כאן ועכשיו ומוכנה לתת בחירות דראפט/פרוספקטים מבטיחים שלא
קבלו מספיק הזדמנויות בסגל עמוס. הבעיה היא שהערך של שניהם לא גבוה מדי, ככה שסקרמנטו צריכה פה סקאוטינג ברמה גבוהה + מאמן טוב שאין לה כדי באמת להשתדרג.
סכין בגב האומה
17 אוק 2021 12:35:06לדוגמא קווין נוקס, שרשם 11 דקות ו-4 נק' בשנה שעברה, אבל הוא עדיין 2.01 עם ווינגספאן של 2.12 ו-39% לשלוש בשנה שעברה – כמעט לא ראיתי אותו משחק, אבל זה סתם דוגמא לשם מבטיח שבינתיים אכזב ואמורה להיות לו תקרה גבוהה
Smiley
18 אוק 2021 00:10:33גם בגארדן לא ראו אותו משחק… 🙂
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
17 אוק 2021 16:39:48מסכים לגמרי שנראה שיתקשו להצליח בסקאוטינג ובאימון, אבל עדיין צריכים להטריד. על נוקס לא הייתי הולך – לא אומר שהוא לא בר שיקום, אבל מה הסיכוי שדווקא הם יצליחו לשקם אותו? 🤷
שחר אלוני
17 אוק 2021 12:32:49תודה עמית, יטרידו את באגלי והילד ובארנס בהמשך, יש שם עוד עם מה לעבוד
דוקטור רזי הופמן
17 אוק 2021 12:37:39וואי וואי וואי, אחד הפריוויואים הכי מצחיקים בהסטוריה!
"התעטשות ופלוץ שבאים ביחד זה כמו צילום מסך?????"
זה מהפינה של יואל?
Amitlahev
17 אוק 2021 18:59:19הפעם לא. גם לי מותר לפעמים..
🙂
גיא רוזן
17 אוק 2021 14:18:5110 מ-14 ניסיונות הקליעה למשחק של הילד הן מטווח ה-3.
הוא קולע 39% מאותן 10 ניסיונות מטווח ה-3,
מה שמסביר את עניין האחוזים –
ממש לא רע, אפילו טוב.
.
כן, אפשר להלין על כך שהוא הופך לשחקן חד גוני במדי הקינגס במהדורתם הנוכחית.
בעונת 19 חצי מהזריקות היו מטווח ה-3,
אז הוא ,(והקבוצה) נראו לקראת עתיד ורוד.
.
הפואנטה?
אחוז מהשדה זה נתון בעייתי בעידן השלשות.
40% עובר מסך כמספר רע,
אבל הלכה למעשה להילד כמעט 1.1 נק' לזריקה. זה מעל הממוצע בליגה.
.
שורה תחתונה?
.
אחלה פריוויו!
קולח ומשעשע. תודה.
Amitlahev
17 אוק 2021 19:01:14מספרית האחוז האפקטיבי שלו כנראה לא גרוע, אבל אם תצמיד אליו שומר שלא יתן לו לזרוק סגרת את הסיפור. לא בשביל זה הוא מקבל 20 מיליון דולר לעונה.
thetroll
18 אוק 2021 02:04:54אפקטיב 55%.
TS 57% .
אלה לא מספרים רעים הם אפילו טובים.
באדי הילד זו לא הבעיה של סקרמנטו.
הבעיה היא מאמן ולדעתי גם צוות אימון. זה קודם כל. וחוסר יכולת לבחור נכון בדראפט.
thetroll
18 אוק 2021 02:10:05הליברטון דרך אגב על 57% ו 59% בהתאמה וכולם עפים עליו. זה לא פער כזה גדול ולהילד היו עונות לא רעות בכלל בעונה השניה שלו בליגה הגיע ל 58% ו 60%.
בקיצור זה ששחקנים ככלל בכלל לא מתקדמים או אפילו לא שומרים על אותה רמה זו לגמרי בעיה של צוות האימון שלהם.
ולא לתת לי את פוקס כדוגמא. הוא לא. הוא תחת כל צוות אימון היה מתקדם.
gonzi
17 אוק 2021 14:23:02תודה רבה.
קבוצה שאני מאוד אוהב.
לדעתי יסיימו בין מקומות10-12.
עומר בקאל
17 אוק 2021 15:50:50אחרי שנים של שממה וחוסר יכולת להשיג כישרון צעיר, השיא הגיעה בדמות באגלי, הקינגס פגעו עם שני בחירות רצופות הליבורטן ודאביון מיטצ'ל. עכשיו נשאלת השאלה מתי לוק וולטון הולך הביתה
zivovivo
17 אוק 2021 19:24:18הם פגען כי גנרל מנגר השתנה, מקניר יודע מה הוא עושה.
ירון, החלום
17 אוק 2021 17:04:52בס"ד
תודה רבה.
קבוצה סימפטית, אבל תקועה.
הבחירה בבאגלי הפילה את המועדון.
ברכה והצלחה
Amitlahev
17 אוק 2021 19:01:36תודה רבה לכל הקוראים והמגיבים!
עמיחי קטן
17 אוק 2021 19:12:09תודה עמית. הפריוויו טוב יותר מהקבוצה ומעבר לזה.
zivovivo
17 אוק 2021 19:31:29עושים פלייאוף השנה במערב הצפוף.
מקניר הגנרל מנגר החדש יודע היטב מה הוא עושה.
שכחת את גימיוס רמזי מהדראפט של שנה שעברה שהוא לגיטימי לגמרא וסוג של גניבת דראפט.
טרנס דייויס נראה מעולה בטרום עונה.
ובכלל מי שראה את הקינגס בטרום עונה מבין שמשהו טוב קורה.
חלק מהתגובות פה ממש לא נעימות ולא ראויות, חבל.. עדיף לא להגיב.
תודה עמית
חגי "התותח" ניסני
17 אוק 2021 19:42:55נראה לי שקצת נסחפת. כן הקינגס יכולים להשתחל לפלייאוף אבל זה מאוד מאוד לא בטוח. זה שוולטון עדיין המאמן למרות ה0 דרך שהוא התווה לקבוצה זה מאוד בעייתי. גם הבחירה במיצ'ל לפחות כרגע לא ברורה בעליל עם העומס שיש על עמדות הגארד וחוסר משמעותי בביגמנים (בעיניי מיצ'ל הוא סוג של בברלי אבל נחיה ונראה)
zivovivo
17 אוק 2021 20:11:32אני חושב שהם הולכים להפתיע אותכם השנה. דווקא חלק מהמומחים האמריקאים יותר גבוהים על הקינגס מפה. ראיתי בלייב את כל משחקי הפריסיזן ואני מאד אופטימי.
חגי "התותח" ניסני
17 אוק 2021 20:31:36אשמח אם תוכל לפרט ממה אתה כל כך אופטימי? האמת אפילו חשבתי לפתח אליהם קראש בגלל הליבורטון אבל אני לא אעמוד בזה, אבל עם מספיק סיבות טובות אשתדל לעקוב בצורה הדוקה יותר.
zivovivo
17 אוק 2021 21:10:54כדורסל קבוצתי,הגנה טובה. אז נכון חוץ מהלייקרס שיחקו הרכבים חסרים אבל חוץ מאת נלייקרס הם ניצחו את כולם) פורטלנד,קליפרס ופיניקס בקלילות(
חגי "התותח" ניסני
17 אוק 2021 21:22:11הבנתי. תודה ושיהיה לכם בהצלחה. נשתדל לעקוב יותר השנה
טריי זריקה מחשידה
17 אוק 2021 22:11:08אתה מתחיל כל שנה באופטימיות 🙂
shadow
17 אוק 2021 21:50:09אני מרגיש תחושה קלה של דה ז'ה וו מהשלוש ארבע שנים האחרונות 🤔
zivovivo
17 אוק 2021 21:53:24לא יודע אולי, בכל מקרה השנה אני צודק.
Amitlahev
17 אוק 2021 21:56:49אמן! מגיע לנו ובעיקר לך. האליבורטון, פוקס והולמס זו אחלה שלישייה שיחד עם הצעירים המצוינים וחיזוק משמעותי יעשו פלייאוף. מקווה שזה יקרה העונה.
shadow
18 אוק 2021 00:33:16מקווה בשבילך אבל צר לי לאכזב אותך שהתוצאות כנראה יהיו דומות לשנים עברו. לא השתפרתם מספיק ביחד ליריבות. אולי עוד שנתיים אם לא תעשו טעויות.
John
17 אוק 2021 20:28:35כל כך הרבה דברים טובים קרו בקבוצה הזו השנתיים האחרונות שאני אתחיל להתרחק מסירחון באגלי. אפילו עונת הקמבק המפוארת שמתכנן השנה מו במבה (ברצינות, זה הולך להיות EPIC, תזכרו מה אני אומר), לא תעיב עליו. נכון שחשבתי שהקינגס היו צריכים סטאר קווליטי בעמדה 4 כמו ג'יילן ג'ונסון שכעת לצערי יקבל פירורים באטלנטה, אבל אני שמח שהבם בחרו במיצ'ל כי הוא מסמן משהו לשאר הצוות. הוא כמו מרקוס סמארט שסימן לצעירי הסלטיקס שכל פוזשין חשוב, ומי שלא משקיע מאמץ מסתבך עם החברים בחדר ההלבשה ולא עם המאמן. זו בחירת תרבות ואני מכבד אותה בדיוק כמו שהליברטון סימן עידן בו משחקים בפעולות פשוטות ויעילות עם IQ ולא ראש בקיר (כפי שהוזכר התקפת הקינגס היתה מצויינת שנה שעברה).
אבל לצערי, בשביל צעד קדימה משמעותי כמה קבוצות מערביות צריכות לרדת חזק מטה. וגם אם כן, ממפיס, מינסוטה ואולי אף ניו אורלינס נראים רעבים מאוד ומוכשרים מאוד. ועוד לא הזכרתי את חזרתם של ג"ס לזירת הקרב. אני חושב שפלייאין תחתון בין מקומות 9-10 יהיה ריאלי כאשר עונה מצויינת בעיני תהיה כניסה למקומות 7-8 לפלייאין העליון.
אגב לגבי בן סימונס, לצערי קשה לי לראות דיל עם סקרמנטו (מן הסתם אם פוקס מחוץ לטרייד). הסיקסרס לא יכולים להתרסק הגנתית. הקריירה של אמביד תתקצר משמעותית אם יצטרך לסתום חורים קשים מהקו האחורי ואפילו ת'ייבול אחד לא יעזור. אני מאוד אוהב את מה שיש לספרס למשל, נניח דג'ונטה מארי פלוס דרק וויט. זה יאפשר לספרס לשחק עם סימונס ולדחוף את הצעירים פנימי לקבל זמן משחק תוך כדי פיתוח פרימו, טריי ג'ונס, קווין וואסל, קלדן ג'ונסון. חמישיית הספרס: בן סימונס ליד ואסל, קלדן, ת'ד יאנג וזאק קולינס (טריי, ברין פורבס, ווקר, פרימו ויקי מהספסל). הסיקסרס עולים עם מארי, וויט, ת'ייבול, האריס ואמביד עם מקסי, מילטון, קורקמז ריד ודרמונד מהספסל. הגנה מספר 1 בליגה
אשך טמיר המקורי
17 אוק 2021 21:07:15באת לברך ויצאת מקלל
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
17 אוק 2021 21:26:52לגמרי. אלוהים ישמרנו מטרייד כזה – מורי לבדו, ווייט לבדו, מועילים יותר מבין סימונס, אז ביחד? גם לא עבור כל הבחירות בעולם. צריך לקוות שפופ דילג על הפריוויו הזה או לפחות לא קרא את כל התגובות.
Amitlahev
17 אוק 2021 21:54:58דג'ונטה הולך להיות פסיכי העונה. לא הייתי נותן אותו על אף שחקן למעט טרייד על קליבר מהשורה הראשונה.
טריי זריקה מחשידה
17 אוק 2021 22:10:11דגונטה ימשיך לנגר. מה יש לפילי לעשות איתו. מסרב גם
Smiley
18 אוק 2021 00:27:56אתם אוהדי הספרס, עדיין שבויים בקונספציות ישנות… שאוטוטו הצעירים שנבחרו בדראפט מחיים מחדש את השושלת.
מארי ו-וויט כבר לא יהפכו לאול-סטארים, זה כבר מה שתקבלו מהם וזה לא מספיק. סימונס כרגע טוב מכל שחקן שיש לספרס להציע, ופופ מסוגל לבנות סביב האיכויות שלו שכמות התקפה והגנה ולתת לצעירי הספרס שישארו פשוט לטוס ולרוץ את המגרש.
סימונס יקבל קבוצה שבנוייה סביבו, סביב מאמן שהתאים את עצמו לאורך מספיק זמן כדי להביא שיטה שתמקסם את היכולות שלו. סימונס ישחק עם חשק כפי שלא שיחק מעולם.
בנוסף, יש אחד בצוות שם, צ'יפ אנגלנד שמו… אומרים שהוא יודע לגרום לשחקנים לקלוע.
טריי זריקה מחשידה
18 אוק 2021 05:15:37הספרס ירדו ליגה עם סימונס
אשך טמיר המקורי
18 אוק 2021 07:42:25100+
ברוך רובין
17 אוק 2021 21:15:00תודה ג’ון אני מת על התגובות שלך למרות שהפעם אני רחוק מלהסכים התקפת הקינגס הייתה סבירה עונה שעברה (מקום 12 בליגה) רחוק ממצוינת, כן הלייקרס לקחו עם התקפה דומה אליפות עונה לפני אבל לליקרס יש הגנה וכשרון שהקינגס רק יכולים לחלום עליו. לא הבנתי מה הם בחרו במיצל כשיש סיכוי לגיילן ג’ונסון (שיש לו תקרה של כוכב רק ראש דפוק.
ברוך רובין
17 אוק 2021 21:15:22בסוף קבוצה צריכה כשרון ולקינגס אין
zivovivo
17 אוק 2021 21:56:13כישרון יד ולא מעט יש קבוצה צעירה ועדיין לא יציבה. מה שלדעתי ישתנה השנה
דובי
17 אוק 2021 20:43:18העתיד הקרוב לא מזהיר, עם החומר הקיים ומול הקבוצות האחרות במערב, אבל עם כמה מהלכים מושכלים עוד יכול לצאת מהם משהו.
פוקס, האליברטון ומיטשל הם קו אחורי שמשלב כישרון התקפי והגנתי מיוחד עם יצירתיות, כזה שלפחות יכול להפיק דברים יפים. יחד עם ראשון הולמס זה אחלה של בסיס.
הילד בעיקר נראה חסר חשק להתמודד עם הכוחות הצעירים שסביבו על מקום ומעמד, ומי שמפקפק מוזמן להסתכל על עודפי המשקל שהוא מצטייד בהם לקראת העונה.
באגלי הוא גם מקרה ראש, גם שחקן מוגבל ובינוני וגם נושא גיבנת בצורת אבא עם פה גדול מדי שמרעיל מהצד.
בארנס הוא די סופר סתם, שיכול להישאר או ללכת בלי אפקט.
ולוק וולטון פשוט לא מאמן.
אז בסיס יש, אבל גם שפע עבודה להנהלה חכמה
דוקטור רזי הופמן
18 אוק 2021 07:11:14כבר אמרתי פה באתר שג'בקי פארקר לא יסיים את העונה בבוסטון אבל לא תיארתי לעצמי שזה יקרה כל כך מהר….
בוסטון טיאטאו אותו….
יש אירובה ויש סין ויש ישראל. אולי הפועל אילת אולי חיפה? שוורמת חזן קלאסי בשבילו, לטחון כל יום. יתרפד קצת…
אשך טמיר המקורי
18 אוק 2021 07:42:05"לא משלמים לי כדי לאכול פלאפל"
דוקטור רזי הופמן
18 אוק 2021 07:47:26ישלמו ויתהדרו בעובדה שמעסיקים שחקן שנבחר מקום שני בדרפט….