מי מספר 1? – סקירה לקראת מחזור 5 בNFL

העומד בראש

מאת צוות הופס פוטבול, יניב שושני ועידו רבינוביץ'

תחילה, כמה מילים על משחק יום חמישי המעניין:

סיאטל סיהוקס (3-2)  – לוס אנג'לס ראמס (1-4)  26:17

עוד משחק צמוד ומותח פרי היוצר של הבית המערבי, שהוכרע רק בדקות הסיום של הרבע האחרון.

מחצית ראשונה הגנתית הסתיימה עם החטאת שער שדה ממרחק נוח של הסיהוקס, ואז מגיע הדרייב של המשחק. 11:03 דקות לתוך הרבע השלישי מת'יו סטאנפורד והראמס מתחילים על קו הארבעה יארדים שלהם, וכעבור 3:07 דקות ושמונה מהלכים נכנס הרץ האחורי דריל הנדרסון לאנד זון, קובע מהפך בתוצאה, ומשם הראמס כבר לא מסתכלים אחורה. לסיאטל עוד היה סיכוי לנצח את המשחק, אבל הקווטרבק המחליף ג'ינו סמית' נחטף, ושער שדה של הראמס סגר את הגולל על תוצאת המשחק.

הראמס עוברים משוכה גבוהה בדרך הארוכה לפלייאוף, ואילו הסיהוקס צונחים למאזן שלילי, וגם עוקבים בדאגה אחרי מצבו של ראסל ווילסון, שנפצע באצבעו אחרי סאק של מי אם לא ארון דונלד.

הסקירה לקראת מחזור 5:

אטלנטה פלקונס (3-1)  – ניו יורק ג'טס (3-1) (לונדון, ראשון 16:30)

ברכות לסילונים על הניצחון הראשון לעונת 2021, אומנם בשיניים ואחרי הארכה, אבל אולי אפשר להיות אופטימיים ולקוות שמשהו מתחיל להשתנות במועדון המוכה והחבול הזה. בעיקר נכונים הדברים לגבי ההגנה, שנכון לעכשיו ספגה הכי קצת ט"ד במסירה, ומציגה קו קדמי צעיר ונמרץ, שהשיג לא פחות משבעה סאקים במשחק האחרון.

ההתקפה עדיין אחת מהגרועות בליגה, וזאק ווילסון יותר משמח לפגוש את הגנת הפלקונס, שספגה הכי הרבה נקודות העונה.

ובאטלנטה כמו באטלנטה, עוד הפסד של השניות האחרונות, ההתקפה ממשיכה את תהליך הדעיכה משנה שעברה, וההגנה היא לא זאת שתוציא את הקבוצה לדרך חדשה.

נתון מעניין – הפלקונס סופגים 32 נקודות למשחק, הכי הרבה בליגה. הג'טס משיגים רק 11.8 נקודות למשחק, הכי מעט בליגה.

תחזית –  במפגש בניחוח בריטי של שתי קבוצות מהחלשות בליגה, זיקוקי דינור לא יהיו פה. יחסי הכוחות די שווים, עם עדיפות קלה לג'טס בזכות ההגנה. נלך על ניצחון שני ברציפות לניו יורק, ובאטלנטה ימשיכו לחכות לדראפט הקרוב.

מזל טוב על הניצחון הראשון בקריירה, זאק ווילסון (צילום: theathletic.com)



דטרויט ליונס (4-0)מיניסוטה וייקינגס (3-1)  (מיניאפוליס 20:00)

קרב בין שתי השוכנות התחתונות בבית ה-NFC צפון יתקיים הערב במיניסוטה.

הויקינגים שולטים בנמרים לאחרונה, הם ניצחו את שבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות. המאזנים של שתי הקבוצות אינם מזהירים, אך שתיהן נתנו מלחמה כמעט בכל משחקיהן: הוייקינגס הם הקבוצה היחידה שהפסידה 3 משחקים כאשר כל אחד מהם היה בהפרש פוזשן אחת בלבד. שבוע שעבר הם עצרו את ההתקפה החזקה של קליבלנד ל-14 נקודות בלבד, אך כשלו התקפית ושמו רק ט״ד אחד על הלוח בדרייב הפתיחה.

הדטרויט ליונס חוו גם כמה הפסדים צמודים וקשוחים: קאמבק מטורף על הניינרס בשבוע 1 שנפל קצר והפסד משער השדה הרחוק בהיסטוריה לג׳סטין טאקר והרייבנס.

הימור: הפתעה, דטרויט ב-4 על הסגולים המאכזבים.

טמפה ביי באקנירס (1-3)  – מיאמי דולפינס (3-1) (טמפה ביי, ראשון 20:00)

ארבעה מחזורים חלפו, ומיאמי מסתמנת כאחת מאכזבות העונה. עמדת הקווטרבק לא מספקת את הסחורה וההתקפה מדורגת אחת לפני אחרונה בליגה, ההגנה צל של עצמה וגם היא מדורגת בתחתית הליגה, ואם לא יגיע שיפור מיידי, גם השנה הדולפינס לא יעפילו לפלייאוף.

בטמפה, למרות המאזן הנאה, יש בעיות מסוג אחר לגמרי. הקבוצה לא מאוזנת בצורה קיצונית, דבר שיכול לפגוע בה בהמשך הדרך. בעוד שהתקפת המסירה והגנת הריצה הן הטובות בליגה, הגנת המסירה והתקפת הריצה הן מהגרועות בליגה, ולא ברור עד כמה חוסר איזון שכזה יכול להחזיק מעמד.

נתון מעניין – למיאמי יש את אחוז הבליצים הגבוה בליגה, על בריידי לעומת זאת בוצעו הכי מעט בליצים עד כה.

תחזית – הדולפינס הם לא אלו שינצלו את הבעיות שיש לבאקנירס. ניצחון לטמפה, ומיאמי שוקעת לבור שיהיה לה קשה לצאת ממנו.

מודאג ממה שהוא רואה, מאמן הדולפינס בריאן פלורס (צילום: apnews.com)

ניו אורלינס סיינטס (2-2) – וושינגטון פוטבול טים (2-2) (וושינגטון 20:00)

שתי קבוצות עם מאזן חצוי נפגשות בבירה בתקווה להיות האחת שתעלה למאזן חיובי בסיכום הערב.

באופן מפתיע ומאכזב לאוהדי קבוצת הפוטבול, ההגנה הצעירה והאימתנית לא נראית מאוד מאיימת בשלבים אלו. הם חטפו בממוצע 30.5 נקודות למשחק, הנתון השלישי מהסוף בקטגוריה הזו. צ׳ייס יאנג עדיין לא השיג סאק העונה לקבוצה של רון ריברה, זה אומר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת.

הסיינטס מנגד, קבוצה שהטיקט שלה הוא התקפה חזקה ויצירתית, גם לא מרשימים מדי באופן עקבי. שבוע שעבר הייתה אכזבה גדולה בסופרדום כאשר נחלו הפסד לג׳איינטס בהארכה לאחר שיכולים רצו עליהם 17 נקודות ללא מענה. ג׳יימיס ווינסטון העונה עם 8 ט״ד, 2 חטיפות ו-106.4 רייטינג. הוא לא מדהים, אך לחלוטין לא מה שמונע מה סיינטס להניע כדור.

הימור: משחק שיטה יותר לצד ההגנתי, מה שמעדיף את וושינגטון. המארחים ב-3.

סינסנטי באנגלס (1-3)  – גרין ביי פאקרס (1-3)  (סינסנטי, ראשון 20:00)

ארבעה מחזורים לתוך העונה, והבאנגלס רחוקים ניצחון בודד מכל מה שהשיגו בעונה הקודמת, ועושה רושם שהם בדרך הנכונה לשיפור המיוחל.

בהתקפה ההגנה על ג'ו בורו השתפרה, ולאחר שני משחקים עם 10 סאקים, קו ההתקפה מרשה סאק בודד בשני המשחקים הבאים, ובורו כבר במקום השלישי בליגה באחוזי השלמה עם 72.9%. ועדיין החלק החזק בקבוצה היא ההגנה, עם קפיצה נחשונית לעומת שנה שעברה בספיגת יארדים ונקודות.

הפאקרס מתאוששים כצפוי ממחזור פתיחת העונה עם שלושה ניצחונות רצופים, צמד ה"ארונים" בהתקפה ממשיכים בשיתוף הפעולה הפורה בינהם, ואפילו רנדל קוב הוותיק מראה סימני חיים עם חזרתו לקבוצה בה שיחק את מירב הקריירה שלו.

נתון מעניין – הניצחונות של הבאנגלס הושגו על יריבות שרושמות במשותף רק שני ניצחונות.

תחזית – הפאקרס אכן קבוצה טובה יותר, והבאנגלס עדיין לא פגשו יריבה ברמה שכזאת, אבל הפעם נלך על הפתעה עם ניצחון נאה של סינסנטי.

עבר מול עתיד? רוג'רס מול בורו (צילום: nfl.com)

ניו אינגלנד פטריוטס (3-1) – יוסטון טקסנס (3-1) (יוסטון 20:00)

ביל בליצ׳ק ומתלמידיו יוצאים למשחק חוץ ב-NRG סטאדיום מול הטרף האהוב על המאמן הותיק: קוורטרבק בעונת הרוקי. דיוויס מילס נוכנס לעמדת הפותח אצל דיוויד קולי ביוסטון לאחר פציעה לטיירוד טיילור ששיחק מעולה.

כזכור, גם הפאטס פותחים עם קוורטרבק טירון, מאק ג׳ונס, הראשון שלהם בתקופת בליצ׳ק. הוא וזאק ווילסון מהג׳טס הרוקיז היחידים שהצליחו לנצח משחק, ואצל מאק זה הגיע מול אותו ווילסון בניו יורק. 4 ט״ד, 4 לטיפול ורייטינג של 84.7 הם לא נתונים מפילים מהכיסא, אך מאק הראה ניצוצות של מה הוא יכול לעשות בליגה הזו כשיש לו זמן בפוקט.

אצל יוסטון, לאחר פתיחת עונה מפתיעה לטובה, הם נרגעו קצת והפסידו שלושה משחקים רצופים. בשבוע שעבר הם לא שמו נקודה אחת על הלוח בהפסד 40:0 לבילס.

הימור: היתרון בעמדת המאמן והקיובי יטו את כך המאזניים לטובת האורחים, פאטס ב-10.

ג'קסונוויל ג'גוארס (4-0)  – טנסי טייטנס (2-2)  (ג'קסונוויל, ראשון 20:00)

הג'גוארס מינו מאמן מכללות מעוטר, בחרו בחירת דראפט ראשונה קווטרבק מבטיח, ואין חדש תחת השמש. תהליך הבניה ייקח זמן, ובינתיים אוהדי הקבוצה מתבקשים להתאזר בסבלנות, וקל זה לא יהיה.

גם בטנסי לא מלקקים דבש, וההפסד המפתיע לג'טס במחזור האחרון הראה שוב את הבעיות בקבוצה. בעוד שבתחום הריצה המצב טוב מאוד, הן בהגנה ובטח בהתקפה, הרי שהתקפת והגנת המסירה מתקשות מאוד. קו ההתקפה הקדמי מרשה הכי הרבה סאקים, ריאן טנהיל לא מצליח לתפקד כראוי, והתופס המוביל בשנתיים האחרונות איי ג'יי בראון בכלל בחזקת נפקד.

נתון מעניין – הג'גוארס רושמים 19 הפסדים רצופים, הרצף השני הכי ארוך בעידן הסופרבול.

תחזית – הטייטנס יעלו לחוצים במיוחד, לאור העובדה שהם יכולים להפסיד לקבוצה נטולת ניצחונות בפעם השניה ברציפות. אבל לחץ לחוד, ותוצאות לחוד, והטייטנס ינשמו לרווחה עם ניצחון על הג'גוארס החלשים.

לא קלה היא לא קלה דרכנו, טרבור לורנס (צילום: foxnwes.com)

דנבר ברונקוס (1-3) – פיטסבורג סטילרס (3-1) (פיטסבורג 20:00)

הפלדות מארחים את הפרשים ב-״היינץ פילד״ בתקווה להתנער קצת ולחזור לנצח.

הסטילרס מצוין במקום האחרון בביתם, עם הפרש 2 משחקים משלושת הקבוצות האחרות שבמאזן הפוך מהם. שבוע שעבר הם נחלו הפסד לארון רודג׳רס והפאקרס כאשר יתרון ראשי הגבינה כבר הגיע ל-27:10.

הברונקוס בצד השני גם הפסידו בשבוע שעבר, להם זה היה ההפסד הראשון העונה נגד היריבה המושבעת של פיטסבורג מבולטימור.

יש להם מצ׳אפ טוב מול ההתקפה המקרטעת של הסטילרס – ההגנה של ויק פאנג׳יו ויתרה בממוצע על 12.3 נקודות בלבד בארבעת המחזורים הראשונים, ולא נתנו לאף רץ לעבור 60 יארד העונה, אז לנאג׳י האריס לא יהיה פשוט להזיז את השרשראות היום.

הימור: זה יהיה צמוד, אבל הברונקוס לוקחים בנקודה.

פילדלפיה איגלס (3-1) – קרוליינה פנתרס (1-3) (קרוליינה 20:00)

העיטים מגיעים לשארלוט למפגש עם הפנתרים בתקווה לזעזע את קרוליינה להפסד שני ברציפות. שני הקוורטרבקים המושמצים, ג׳יילן הרטס ובאם דארנולד, חווים עונות לא רעות בכלל ושניהם מדורגים בטופ 10 ביארדים משולבים באוויר ועל הקרקע.

האיגלס בהנהגת הרטס הם הקבוצה היחידה בליגה עם התקפה סטטיסטית בשליש העליון של הקבוצות שמציגה מאזן שלילי.

גם סאם דארנולד מנהיג התקפה לא פרייארית בעצמה, הוא מציג רייטינג של 95.4 – הכי גבוה לקוורטרבק של הפנתרים מאז קאם ניוטון בעונת ה-MVP שלו לפני 6 שנים.

הימור: עוד משחק קרוב מאוד שיוכרע רק על בסיס יתרון הביתיות. קרוליינה ב-3.

קליבלנד בראונס (1-3) – לוס אנג׳לס צ׳ארג׳רס (1-3) (לוס אנג'לס 23:05)

ג׳סטין הרברט מארח את בייקר מייפילד לקרב רותח במיוחד בעיר המלאכים כאשר הבראונס מגיעים לביקור.

ג׳יי-הרב הפסיד רק משחק אחד משמונת האחרונים ששיחק בבית והוא מנהיג התקפה נפיצה יחד עם קינן אלן ומייק וויליאמס באוויר עם איזון של אוסטין אקלר על הקרקע. אקלר השיג לפחות 50 יארד בריצה בכל ארבעת המשחקים הראשונים, הוא מתמודד הערה עם הגנה שלא נתנה לאף רץ להגיע להישג הזה פעם אחת.

אם אנחנו כבר מדברים על ההגנה של קליבלנד, אציין שבשלושת השבועות האחרונים ומאז המפגש עם קנזס סיטי, הם ויתרו על 11 נקודות למשחק בלבד. מיילס ג׳ארט הוא העוגן של ההגנה הפנטסטית הזו עם 6 סאקים ו-7 תיקולים להפסד בחודש הראשון של משחק.

הימור: הקבוצה הביתית תהיה מספיק אגרסיבית תשיג מספיק נקודות כדי לגבור על האורחים, צ׳ארג׳רס ב-6.

לאס ווגאס ריידרס (1-3) – שיקאגו ברס (2-2) (לאס ווגאס, ראשון 23:05)

כמעט רבע עונה מאחורינו, ולברס יש רק ט"ד אחד ו- 457 יארדים במסירה, כולל משחק של יארד אחד (!!) באוויר. ג'סטין פילד הוא קווטרבק צעיר נוסף שמגלה ש- NFL הוא לא גן של שושנים, ומזלה של הקבוצה שיש לה משחק ריצה טוב, אחרת המצב היה עגום יותר.

גם ההגנה עוד שומרת על רמה סבירה, והיא זאת שמחזיקה את הקבוצה עם הראש מעל המים, בתקווה לשיפור מהיר בגזרת ההתקפה.

בלאס ווגאס המצב טוב הרבה יותר, ולמרות ההפסד הראשון לצ'רג'רס, דרק קאר וסוללת התופסים שלו הוא משהו שהברס יכולים רק לחלום עליו. הגנת הריידרס לעומת זאת לא ממש מזכירה חלום, וחולשת הגנת הריצה מתאימה מאוד לברס, שינצלו זאת שוב ושוב.

נתון מעניין –  מאז שהריידרס וויתרו בטרייד על חליל מאק טרום עונת 2018, יש להם הכי מעט סאקים בליגה.

תחזית – הברס ינסו לרוץ הרבה, אצל הריידרס הכדור יבלה לא מעט באוויר, ובתום המשחק לאס ווגאס תתאושש עם ניצחון חשוב בבית.

לא קלה היא לא קלה דרכנו (2), ג'סטין פילדס (צילום:bearswire.usatoday.com)

ניו יורק ג׳איינטס (3-1) – דאלאס קאובויז (1-3) (דאלאס 23:25)

משחק תוך דיוויז׳ן מרתק בו הג׳איינטס יקוו לנצח את ההפכפכות של משחקי הבית הזה כדי להפתיע את הקאובואים בעולמו של ג׳רי ג׳ונס.

הביג בלו השיגו את ניצחונם הראשון העונה בשבוע שעבר לאחר שסקוואן בארקלי צעד לאנדזון משישה יארד כדי לחתום את ההארכה מול הסיינטס לפני שבוע.

הקאובויז לעומתם לא התקשו רבות במשחקם הקודם, למרות שפגשו קבוצה בלתי מנוצחת: ההתקפה של הבויז דרסה את הגנת הפנתרים המעולה בדרך לניצחון שלישי ושליטה על הבית לשבוע. דאק פרסקוט וחבורתו נראים מצוין כל העונה כאשר ההפסד היחיד הגיע בשבוע הראשון נגד טמפה ביי בחוץ בשניות הסיום.

הימור: דאלאס יתנו הצגה מול הקהל הביתי, 17 הפרש קאובויז.

אריזונה קארדינלס (0-4)  – סאן פרנסיסקו פורטי ניינרס (1-3)  (פניקס, ראשון 23:25)

קוראים יקרים, קבלו את הקבוצה היחידה שנשארה בלתי מנוצחת בתום ארבעה מחזורים, אריזונה קארדינלס. עם התקפת מסירה קטלנית והתקפת ריצה יעילה ביותר, הקארדינלס מדורגים ראשונים במדד היארדים והנקודות, ועדיין לא ירדו מ-31 נקודות בשום משחק. בעונתו השלישית קיילר מוריי משחק את הפוטבול הטוב בקריירה, הוא מוביל את הליגה באחוזי השלמה, ועם 12 ט"ד באוויר ועל הקרקע הוא שני רק לפטריק מהומס.

הגנת הקארדינלס אינה טובה כמו ההתקפה, אבל היא עדיין ממעטת לספוג נקודות, וכופה לא מעט איבודי כדור. הבעיה היתה ונשארה ספיגת יארדים בריצה, והקארדינלס רשמו רק משחק אחד עם פחות ממאה יארדים על הקרקע.

לרוץ על הקרקע זה משהו שהניינרס יודעים לעשות, גם אם מצבת הרצים הולכת ומתקצרת בכל משחק עקב פציעות. בעמדת הקווטרבק מנסה המאמן קייל שנאהן ללכת בין הטיפות, ונותן דקות משחק למי שאמור להיות קווטרבק העתיד של המועדון, טריי לאנס. השילוב עם הקווטרבק הפותח ג'ימי גארופולו בעייתי משהו, בעיקר בכל הנוגע לשקט הנפשי שלו, בידיעה שהוא יכול להיות מוחלף כבר במשחק הבא.

גם להגנה בעיות משלה, כמו למשל אכיפת איבודי כדור על היריבה, שם השיגה הקבוצה חטיפה בודדת אחת עד כה וללא שום פאמבל, לא נתונים מזהירים בלשון המעטה. גם בתחום הריצה ההגנה מתקשה, ותסמכו על הקארדינלס שינצלו טוב טוב את החולשה הזאת.

נתון מעניין – אריזונה היא הקבוצה הרביעית בסך הכל שפותחת עונה במאזן 0-4 עם מעל 30 נקודות ו-400 יארד במשחק. שלושת הקבוצות הקודמות הפסידו בסופרבול.

תחזית – המאזן המושלם של אריזונה לא משקר, וזוהי קבוצה טובה מאוד שאמורה לדבר בשלבים הגבוהים של העונה. הניינרס לא יכולים להתמודד עם האיכויות של הקארדינלס, ואריזונה ממשיכה עוד מחזור עם מאזן מושלם.

יודה קם לתחייה ומשחק פוטבול? קיילר מוריי (צילום:abc15.co)

באפלו בילס (1-3) – קנזס סיטי צ׳יפס (2-2) (קנזס סיטי שני 3:20)

שחזור אליפות הקונפרנס מהעונה שעברה: פטריק מאהומס וג׳וש אלן ראש בראש בארוואהד הרועש למשחק עם אווירת פלייאוף בשבוע מספר 5.

פטריק מהומס והתקפת הצ'יפס היא עדיין מהעילית של העילית, אך ההגנה מאכזבת אותם העונה יותר מתמיד. סטיב ספאגנולו הוא מאמן שכידוע מתקשה בחודשים הראשונים של העונה, ההגנה של קנזס סיטי ממוקמת במקום ה-30 בליגה, כאשר ההגנה של הבילס הקצה השני של הספקטרום במקום הראשון, אך חייבים לסייג בכך שפגשו התקפות רעות כמו הדולפינס, הפוטבול טים והטקסנס.

מספר 15 של קנזס סיטי לא צריך הרבה עזרה מההגנה שלו כדי לנצח משחקים, למעשה, הוא הפסיד רק 2 משחקים בקריירה כאשר הגנת הצ'יפס לא נתנו ליריב לעבור 30 נקודות, וזה לא יותר מדי לבקש.

כל המומנטום אצל הבילס כרגע, הם דורסים כל מה שנקרה בדרכם ולא נראה שהם בדרך לעצור, ג'וש אלן ממשיך את הכושר המצוין שלו, יחד עם סטפון דיגס המעולה שיצר עמו קשר מיוחד.

הימור: האש על הצ'יפס, קנזס סיטי לוקחת בבית בט"ד

בולטימור רייבנס (1-3)  – אינדיאנפוליס קולטס (3-1)  (בולטימור, שלישי 03:15)

משחק יום שני מפגיש בין קבוצה שנכנסת לקצב עם שלושה ניצחונות רצופים, לבין קבוצה שהצליחה סוף סוף לנצח במחזור האחרון.

אצל הסגולים הקווטרבק לאמאר ג'קסון מנסה לשפר את משחק המסירה שלו ולרוץ פחות, ואכן רואים שיפור מסוים, אבל ט"ד בודד למשחק מראה שעוד ארוכה הדרך ליעד.

גם ההגנה של בולטימור חוזרת לתלם, רק צריך לקחת בחשבון את זהות שתי היריבות האחרונות, לא ממש קבוצות עם יכולות התקפיות גבוהות.

התקפת הקולטס לא תהיה זאת שתאתגר את הגנת הרייבנס, וקארלסון וונץ יצטרך להוכיח שהיכולת הטובה מול הדולפינס היא לא מקרית. בהגנה ספגו הקולטס רק ט"ד אחד בריצה, ומסקרן לראות כיצד הם יתמודדו מול משחק הריצה של העורבים.

נתון מעניין – הרייבנס לא הרשו לשום רץ אחורי לרוץ יותר מ-60 יארדים במשחק. ג'ונתן טיילור, הרץ האחורי של הקולטס, עדיין לא רשם העונה משחק עם פחות מ-60 יארדים.

תחזית – משחק של תוצאה גבוהה לא נראה פה, יותר בכיוון של קרבות חפירות. לרייבנס יש את הנשק המושלם למשחקים שכאלה, קוראים לו ג'סטין טאקר. ניצחון רביעי ברציפות לרייבנס.

ככה נראים אחרי ששוברים שיא מדהים, ג'סטין טאקר (צילום:npr.org )

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. תודה רבה, סרייה מוקדמת שוממת מבחינת משחקי צמרת ובסה"כ שני משחקים מעניינים (קארדס-ניינרס ובעיקר בילס-צ'יפס).

    1. כן קצת.. הייתי מוסיף גם בראונס-צ'ארג'רס. (באנגלס-פאקרס תלוי איך יתפתח, עוד לא ברור מה הם שווים).
      .
      תודה לכל הכותבים.
      * נראה לי שגראפלו עדיין פצוע אצל הניינרס ולאנס ייפתח.

  2. תודה לכולם.
    במסגרת שיטוטיי אחרי תקצירי פוטבול, נתקלתי בטעות (או שלא..) בתקציר משחק המכללות (עשרות אלפי אוהדים באצטדיון מפוצץ לחלוטין) בין טקסס (מדורגת 21) לאוקלהומה (מדורגת 6 ובלתי מנוצחת העונה).
    לא אכביר במילים מלבד העובדה שזה אולי אחד מתקצירי הפוטבול (וכנראה המשחקים) המדהימים ביותר שאי פעם ראיתי.
    תיהנו מכל רגע

    https://youtu.be/l0e_NGLifvk

  3. אני צופה במשחקי קנזס העונה ושואל את עצמי ?
    מי זה הבר מזל שמחזיק במשרת ה GM שלהם , כמה כסף הוא לוקח ולמה לא אני עושה שם פחות נזק בפחות כסף .
    הפסד ( שצפוי על פי כל האתרים וכותבי הטורים) יכניס את הציפס לבור , פיגור של שני משחקים מול הבילס ושלא כולל את הראש מול ראש שילך לבילס , במידה והרייבנס ינצחו אז כנ"ל ועוד כנ"ל עם הצ'רגרס .
    כך שביתיות עד הסוף לא נראית באופק
    שורה תחתונה – הציפס מפרקים את הבילס

  4. זה לא הבנייה שמפריעה לאוהדי ג׳קסונוויל, אם יש כאלה, זה שהאופן בו הבניה מתנהלת מזכיר יותר את הבניין ההוא בחולון מאשר משהו נורמלי. המאמן שלהם עסוק בלעשות כותרות בעמוד 6 ולא במדורי הספורט, ולורנס הולך ומתדרדר מרגע לדודלי. אמרו עליו שהוא יכול לנצח משחק סינגל האנדד, אבל זה לא אומר שצריך לתת לו לשחק כאילו הוא לבד על המגרש. אמנם רבע עונה, אבל שוב נדמה שהג׳גוארס צריכים לשנות את שמם לראקונס, על שם החיות שמתקיימות מלחפור בזבל.
    ואם כבר מדברים על לזרוק כסף לפח, אני באמת תוהה מה התוכניות של הליגה בלונדון. בינתיים הם מפסידים על זה כסף, השאלה מה התוכנית לטווח הארוך, ומתי נדע אם אנחנו בכיוון או לא.

      1. זה ברור, השאלה איך, אני מניח שהם בונים על הכנסות מצופים אנגלים שיבואו בעקבות העניין שיוצרים המשחקים, ושירכשו את השידור או יזמינו nflgamepass או משהו כזה. השאלה היא האם זה קורה ואם כן, מה היעדים שלהם, כי ההשקעה במשחקים האלה בלונדון מאוד תובענית, גם כספית וגם מהשחקנים.

  5. בכל השחור הזה יש גם כמה רגעי קסם, ליונס ב1st down על ה23 של הויקינגס, ואז סאק, סאק ופמבל ריקבורי בשלושת הדאונים… גם בלילה אפל, מנצנץ לו לעיתים כוכב…

  6. עד שג׳אקסונוויל מצליחים להשוות ההגנה שלהם מאפשרת לטייטאנס ללכת לתוך האנדזון. אני תוהה אם לליגה יש איזה אפשרות לדרוש מהם להעמיד הגנה סבירה או שיקנסו אותם על חוסר תחרותיות. אם כבר הגנה, זאק ווילסון במשחק טוב העונה ישב במטוס כל הדרך חזרה מלונדון וישאל את עצמו למה זה מגיע לו.

  7. משחק חפירות מתיש ומורט עצבים במיניסוטה. משחק חמישי של הסגולים שאני רואה ובאמת ראוי לומר שזו קבוצה בינונית להחריד. מנסה להבין מה חסר לנו. פרנצ'ייז QB מהטופ של הליגה, מטרות מסירה סופר איכותיות (לג'פרסון, חוץ מTD's מספרים טובים משל רנדי מוס, ות'ילן הוא אגדה חיה),RB מפלצתי, מועדון עם מסורת (4 סופרבולים…), אירגון סופר מדוייק, קהל פנאטי ואיצטדיון פנטסטי, צוות אימון ותיק וצעיר ששווה מיליונים…מה, מה קורה שם, למה הויקינגס לא מצליחים להתרומם?…

  8. אמנם רק רבע ראשון באריזונה אבל (כצפוי) לא כוחות
    בהתקפה לנס זה עוד לא זה והרצים הלא פצועים של הניינרס לא מספיק טובים
    בהגנה, קיילר מארי הוא די בלתי לחיץ, אולי יתעייף אבל בינתיים נראה שהולכים לחטוף בראש

  9. ג׳ף פוסטר ושאר עשרות אוהדי סינסי שבאתר –
    העתיד נראה מבטיח מאוד.. בורו ינקה עצמו מהטעויות השטותיות, ובתקווה שיש לכם קונטנדרית קבועה ב-afc לעשור הקרוב!

    1. שמעעעעע…בעיני הכל תלוי בקו הההתקפה. הוא השתפר אבל צריך לבצע קפיצת מדרגה גם ביכולת לפתוח נתיבי ריצה, וגם לשמור על היהלום. בהתקפה אנחנו די מסודרים (אולי WR2 נוסף ליד צ'ייס, ליצור מפלצת דו ראשית כמו לוקט ומטקאף), וההגנה השתפרה. הלוואי ואתה צודק, הכיוון נראה טוב אבל יש עוד דרך ארוכה (בעיקר כשהיריבה לאוהיו נמצאת שני שלבים קדימה בהליך הבנייה, ומתחילה לספק קבלות).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט