אירועי דיומא – 08.10.2021: יורוליג ופלייאוף WNBA

כדורסל

יורוליג / דרור פישר

קאזאן – מונאקו (19:00)
שחזור גמר היורוקאפ משנה שעברה יתקיים כבר במחזור השני של היורוליג. המארחת מגיעה אחרי הפסד בנקודה בלבד בדרבי בין שתי "הנמושות" הרוסיות ומונאקו רשמה את הניצחון הראשון שלה אי פעם במפעל על אחת הקבוצות המעוטרות ביותר שיש לאירופה להציע – פנאתינייקוס. שתי הקבוצות התחזקו מאוד השנה, אך עדיין זאת תהיה הפתעה אם שתיהן יצליחו להתמקם בחלק העליון של הטבלה במהירות ולהישאר שם. ואף מילה על מייק ג'יימס ומריו הזוניה.

אנדולו אפס – צסק"א מוסקבה (20:30)
אלופת אירופה ואלופת אירופה היוצאת (2019 כמובן) נפגשות במשחק המרכזי של המחזור. המארחת מגיעה אחרי הפסד לריאל מדריד, שכלל הופעה חלשה מאוד של ואסיליה מיצ'יץ' לצד הופעה ענקית של שיין לארקין. בצד השני, צסק"א מגיעה גם היא אחרי הפסד ואם יש משהו שכל קבוצה ששואפת למעלה לא רוצה להגיע אליו, זה שני הפסדים רצופים שעלולים ליצור מומנטום שלילי בקבוצה, כמעט כמו שקרה לפנרבחצ'ה בשנה שעברה.

אלבה ברלין – וילרבאן (21:00)
לפני שנה זה היה משחק בין שתי קבוצות מהחלשות ביורוליג. השנה, וילרבאן מציגה סגל מחוזק הרבה יותר תחת הניהול של משפחת פארקר וצפויה להתמודד על המקום בשמינייה, כשאלבה רק הלכה אחורה ותנסה לשמור על הכבוד שלה בכל אחד מ-34 המחזורים. זה לא כזה עבד לה במשחק מול סגנית האלופה, בו הובסו ב-30 הפרש, אבל הנקודה החיובית שאפשר לקחת מהקבוצה הזאת היא הבמה שיובל זוסמן ותמיר בלאט מקבלים בה. אם אתם אוהבים כדורסל התקפי וגם שחקנים ישראלים, חובת צפייה.

אולימפיאקוס – ריאל מדריד (21:30)
אחרי שנת "גלות" בתחתית הטבלה, אולימפיאקוס חזרה. אחרי שהשפילה את באסקוניה בבית, היוונים יארחו את ריאל מדריד האימתנית למשחק בין מקומות 2 ל-3 בטבלה. הרכש שהם ביצעו נראה מדויק ומוסטפה פאל ינסה להוות אתגר לאדי טבארס של הבלאנקוס, אבל יש כאן פוטנציאל למשחק מאוד טוב, גם התקפית וגם הגנתית.

באסקוניה – מילאנו (21:30)
עזבו שטויות, זה משחק שכתוב עליו "20 למילאנו" מקילומטרים. באסקוניה איבדה את שחקני המפתח שלה בעונה החולפת ולא הביאה להם מחליפים, במה שנראה כעונה פיננסית עבור החבורה מויטוריה. מנגד, מילאנו הצליחה להציג משחק נהדר מול צסק"א בבית ותגיע לספרד במטרה להמשיך את הכושר המעולה משנה שעברה ולהיצמד לצמרת. הפעם, בניגוד לשבוע שעבר, היא לא אמורה להתקשות.

WNBA / עידו גילרי

4:00: (2) לאס וגאס אייסז [2] – (5) פיניקס מרקורי [2] הסדרה המרתקת הזו מגיעה למשחק חמישי ומכריע. בינתיים בהתמודדות בין שתי קבוצות התקפה מובהקות זו שהצליחה להביא את ההגנה שלה עשתה את ההבדל. בין אם זה המרקורי במשחק 3 (שחלק מזה היה גם פשוט יום שחור של האייסז) או לאס וגאס שנעלו את הסל ורצו ל0-24 ברבע השלישי במשחק הקודם. אפשר להמר אבל ששוב נקבל כאן תצוגה התקפית מרהיבה ואם יהיה גם צמוד אי אפשר לבקש יותר. המנצחת תזכה בכל מקרה לביתיות בסדרה הגמר מול שיקגו

מתנאל אלאשבילי

כותב על כל הליגות מרחבי העולם, מת על נתונים של אחוזים בזריקות ממש ספציפיות.

לפוסט הזה יש 2 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט