אירועי דיומא – 02.10.2021

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא 26D28DE0-B127-459F-A48D-97581BF6095B.jpeg

כדורגל

ליגת העל – מחזור 5 / ניר מועלם:

18:00 נוף הגליל – הפועל תל אביב, ספורט 4: משחק מאוד מותח בין 2 קבוצות שהתחילו טוב מאוד את העונה ונחלשו קצת במשחקים האחרונים, ולשתיהן יש 7 נקודות עד כה. נוף הגליל מגיעה אחרי הפסד 1-0 לק"ש ואילו הפועל תל אביב אחרי הפסד 2-0 להפועל חיפה. הימור – ניצחון ביתי של נוף הגליל, למרות שהראש אומר מן הסתם ללכת עם הפועל תל אביב.

19:00 מכבי פתח תקווה – הפועל חיפה, ספורט 3: מכבי פתח תקווה פתחה באופן נורא את העונה ויש לה רק 3 נקודות כרגע, לעומת 10 נקודות של הפועל חיפה שכבר נמצאת ברצף של שלושה ניצחונות רצופים, כאשר האחרון בהם היה 0-2 על הפועל תל אביב, ומנגד מכבי פתח תקווה מגיעה אחרי הפסד 2-0 למכבי חיפה וללא ניצחון מתחילת העונה. הימור – הפועל חיפה אומנם בכושר הרבה יותר טוב, אך אני אהמר על תוצאת תיקו במשחק הזה.

20:30 בית"ר ירושלים – קריית שמונה, ספורט 4: שתי הקבוצות צמודות בטבלה, כאשר לכל אחת מהן יש 4 נקודות מתוך 12 אפשריות, כאשר בית"ר מגיעה אחרי הפסד 2-0 לאשדוד בחוץ, ואילו ק"ש אחרי ניצחון בכורה העונה עם 0-1 על נוף הגליל. הימור – מפגש בין שתי קבוצות עם המון בעיות בהנהלה, כאשר מצד אחד משה חוגג מינה נאמן לבית"ר ירושלים והוא עם רגל וחצי בחוץ, ובצד השני איזי שרצקי מאיים לעזוב בגלל בעיות מס, ולדעתי שתי הקבוצות ייפרדו עם תיקו שלא ממש יספק את שתיהן.

21:00 בני סכנין – מכבי נתניה, 5 לייב: בני סכנין פתחה את העונה עם ניצחון מדהים 1-3 על מכבי תל אביב, אך מאז היא הפסידה ועשתה עוד שתי תוצאות תיקו מאופסות ברציפות, האחרונה שבהן מול הפועל ירושלים בחוץ, והיא כרגע עם 5 נקודות במקום ה-7, ומנגד נתניה מוצאת את עצמה בפתיחת המחזור במקום האחרון בטבלה עם 2 נקודות בלבד, והיא מגיעה אחרי הפסד 2-0 לחדרה בבית, בעקבותיו פוטר המאמן אוטפלד מאימון הקבוצה, ונכון לשישי בערב עדיין לא מונה מאמן אחר במקומו. הימור – בני סכנין איכותית יותר ועם מאמן על הקווים, ולכן אני מאמין שנראה אותה מנצחת וכמובן גם מבקיעה, מה שהיא לא עשתה כבר שני מחזורים.

סרייה א' – מחזור 7 / ניר מועלם :

*שווה צפייה* 19:00 טורינו – יובנטוס, 2 ONE : הדרבי החם של העיר טורינו בין 2 קבוצות מעולות, כאשר יובנטוס מוצאת את עצמה במחזור ה-6 צמודה מאוד לטורינו עם אותו מספר נקודות – 8, ורק הפרש שערים טוב יותר לזכות טורינו שם אותה מתחתיה. טורינו מגיעה למשחק אחרי 2 תוצאות תיקו רצופות של 1-1, ובסה"כ היא כבר ארבעה משחקי ליגה ללא הפסד, ובצד של יובנטוס מגיעים אחרי 2 ניצחונות ליגה רצופים וגם ניצחון ברביעי האחרון על צלסי בבית במסגרת ליגת האלופות, כך שהם נמצאים בכושר מעולה לאחרונה, וזאת אחרי פתיחה נוראית של העונה. הימור – יובנטוס תנצח שוב והיא מתחילה לחזור לאט לאט למקומה הטבעי – טופ 4 בסרייה א'. אני רק אוסיף שהניצחון ליגה האחרון של טורינו על יובנטוס היה במאי 2015, אז טורינו ניצחה בבית 2-1, ובאותו משחק מי שכבש לזכות יובה היה אנדראה פירלו.

21:45 סאסואולו – אינטר מילאן, ספורט 1 : אינטר יוצאת למשחק לא פשוט ברג'יו אמיליה, למשחק מול הסוס השחור שלה בליגה, כאשר עד כה הן נפגשו בסה"כ 16 פעמים, כאשר 7 ניצחונות יש לכל קבוצה ועוד 2 תוצאות תיקו, ואם ניקח רק את המשחקים ששוחקו בביתה של סאסואולו אז נראה שיש 4 ניצחונות לכל קבוצה. סאסואולו מגיעה אחרי ניצחון חשוב 1-0 על סלרנטינה, וזהו ניצחון שהגיע אחרי 3 הפסדים רצופים בליגה, ואילו אצל אינטר מגיעים אחרי תיקו 2-2 בליגה מול אטאלנטה וגם אחרי תיקו בשלישי האחרון בליגת האלופות מול שחטייאר דונייצק, במשחק ששוחק באוקראינה. הימור – יהיה קשה מאוד לאינטר להוציא 3 נקודות מהמגרש הזה, אך אני לא יכול להמר נגד הקבוצה שלי ולכן אלך עם אינטר, אבל חשוב לציין גם את החוד הנהדר שיש לסאסואולו שמורכב משחקנים כמו – ברארדי ורספדורי.

לה ליגה/ צפריר אוזדובה

אתלטיקו מדריד- ברצלונה (22:00)

ע״פ הדיווחים זה משחק ההזדמנות האחרונה של קומאן. הפסד יהיה סוף דרכו בבארסה וזה רק יוסיף ללחץ המתגבר אחרי ההפסד המביש 3-0 לבנפיקה באלופות מצד שני אם נסתכל על המשחק האחרון בליגה ברצלונה נראתה טוב מאוד כששילבה כשרונות צעירים מהנוער כמו ניקו גאבי וכמובן פאטי המצוין שעלה כמחליף וכבש אחרי 10 דק. הסיפור הפיקנטי השני כי במשחק הזה אין ספור כאלה הוא אנטואן גריזמן שעבר לאתלטיקו מברצלונה תמורת 40 מיליון יורו אחרי שניקנה לפני שנתיים ב 120 מיליון וכבר הספיק לכבוש שער חשוב נגד מילאן. הוא בטוח ירצה לכבוש נגד קבוצתו לשעבר וכל זה ולא הזכרתי אפילו את לואיס סוארז.

יחד עם זאת אתלטיקו קצת מקרטעת העונה ולמרות שהסגל חוזק היו לה כמה נצחונות דחוקים וכמה תוצאות מאכזבות ביחוד ההפסד במחזור האחרון לאחרונה בטבלה אלאבס 1-0.

בארסה לא ניצחה את אתלטיקו כבר 4 מפגשים רצופים למעשה מאז שסוארז הועזב שבשניים מהם אתלטיקו ניצחה כך שניצחון יהיה מעל ומעבר לציפיות.

פרמייר ליג/ צפריר אוזדובה

מנצ׳סטר יונייטד- אברטון (14:30)

איזה ניצחון דרמטי יונייטד השיגה באלופות השבוע כשמי אם לא כריסטיאנו רונאלדו כבש שער בדקה ה 95 שהביא לניצחון על ויאריאל וקטע רצף של שני הפסדים רצופים. עכשיו יונייטד חוזרת לליגה ופוגשת את אברטון של ראפה בניטז שנמצאת מקום מתחתיה בטבלה (5) אם אותו מספר נקודות. גם אברטון מגיעה אחרי ניצחון 2-0 על נוריץ שקטע שני הפסדים רצופים.

במפגשי העונה שעברה יונייטד ניצחה בחוץ וסיימה בתיקו בבית.

צ׳לסי- סאותהמפטון (17:00)

אלופת אירופה מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים! שניהם היו 1-0 ושניהם היו נגד מועדוני פאר. בליגה נגד הסיטי ובאלופות מול יובנטוס כנראה החיסרון של אנגולו קאנטה משפיע מאוד על חוסנה של צ׳לסי. עם זאת צריך לזכור שעד השבוע צ׳לסי נראתה טוב והייתה על 4 נצחונות רצופים והיא במקום ה 3 עם נקודה פחות מהמוליכה ליברפול.

מנגד הקבוצה של ראלף האזלנוט פתחה את העונה בצורה נוראית ולפני ההפסד הביתי במחזור הקודם 1-0 לוולבס היא עמדה על 4 תוצאות תיקו רצופים. היא כרגע במקום ה 16 עם 4 נק׳ וכל נקודה תתקבל בברכה.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. תודהלכל המאזינים והמאזינות?
    רק משחק אחד היום?
    מה יהיה עם ההגנה של היונייטד?
    אברטון עושה הרבה בעיות בשנים האחרונות.

      1. כן, שוקן אולי שמאלה מהשמאל אבל הוא הכי פחות קומוניסט מכל העיתונים האחרים בישראל…
        הכל כסף!
        במקום לקרוא, תיכנס ללינק מתחת ותראה כמה Hakuho מגוון בטקטיקות וטכניקות.
        ללא ספק אלוף הסומו הכי טוב אי פעם. המייק של הסומו.

        1. רזי, בהחלט צודק. לא ממש יכול להגדיר במדויק את עמדותי הפוליטיות, אבל כפי הנראה הן נוטות יותר לשמאל. עם זאת, חלקים מהמחנה הזה בארץ (ולא רק), שמעלים על נס את חופש הביטוי, הסוציאליזם והדאגה ליתר זכויות האדם והאזרח – עבורם אלה לא יותר מאמרות כנף, כשהתנהלותם המהותית היא כשם עריצים תאבי בצע קטנים.

          1. סגרת את הפינה ב 4 מילים אחרונות שלך. כל מילה זהב טהור.
            אחת מהחוקרות אצלנו מניחה כל ראשון בבוקר על שולחן חדר האוכל המשותף את הארץ של שישי כולל השבועון. אני אחפש שם שוב את הכתבה הזו.

  2. טובבבבבבבבבבבבבבבב
    אז היונייטד עם גול אחד במחצית, מובילה על אברטון.
    הבישול ברונו והגול מארסיי. חוץ מזה? לא משחק גדול.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט