אירועי דיומא – 01.10.2021: כדורגל, יורוליג ו-WNBA

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא 26D28DE0-B127-459F-A48D-97581BF6095B.jpeg

כדורגל

סרייה א' – מחזור 7/ ניר מועלם:

21:45 קליארי – ונציה, 2 ONE : מפגש תחתית בין קליארי שבמקום ה-18 לבין ונציה שבמקום ה-17, כאשר מפרידות ביניהן 2 נקודות, אך כרגע שתיהן מתחת לקו האדום. קליארי מגיעה אחרי שני הפסדים רצופים, האחרון שבהם 2-0 לנאפולי, והיא עדיין ללא ניצחון העונה, ומנגד ונציה מגיעה אחרי 1-1 מול טורינו בבית. בפינה הישראלית שלנו נציין שדור פרץ לא שיחק אפילו דקה אחת במשחק האחרון של ונציה, ובמשחק לפני הוא היה יחסית חלש מול מילאן ויצא בדקה ה-53, כך שאני מקווה מאוד שהוא יפתח במשחק היום, או לפחות ישותף. הימור – קליארי קבוצה טובה ביחס למיקום הנוכחי שלה ולכן אני חושב שבעוד כמה מחזורים כבר לא נמצא אותה באיזור הזה של הטבלה, ואני אהמר על ניצחון ביתי שלה.

כדורסל

יורוליג / עמיחי קטן

19:00 קאזאן – זניט:

דרבי רוסי לוהט כבר במשחק הפתיחה של היורוליג, בין הפתעת העונה שעברה ובין קבוצה שעשתה רכש מעניין כדי להיות ההפתעה הבאה, כולל מריו הזוניה ולורנזו בראון. זניט איבדו את קווין פאנגוס לקליבלנד והביאו במקומו את שבאז נאפייר, ג'ורדן לויד ועוד, והם יקוו שהחיפוי יספיק להתגבר על חסרונו של הכוכב שהוביל אותם להישג הנהדר בעונה שעברה.

20:45 פנרבחצ'ה – הכוכב האדום בלגרד:

פנרבחצ'ה הביאו את פייריה הנרי, דווין בוקר ופולונארה ויקוו לחזור לפיינל-פור אחרי היעדרות של כמה שנים, בזמן שהכוכב האדום ערים לתחרות שהם יקבלו העונה מפרטיזן בלגרד של ז'ליקו וים, והחיזוק שלהם כולל את נייט וולטרס, ניקולה קאליניץ' ומייק צירבס. במשחק הזה יש פייבוריטית ברורה, בעיקר כל עוד הקבוצה הסרבית היא קבוצת החוץ, אבל תמיד יכולות להיות הפתעות.

21:00 וילרבאן – ז'לגיריס:

כריס ג'ונס החליף את נוריס קול בתפקיד האקס של מכבי שמנווט את התקפת וילרבאן, אבל הדבר העיקרי שמעניין שם זה ויקטור וואמבניאמה הצעיר והפרוספקט המוביל של דראפט 2023. כרגע לא ברור האם וכמה דקות הוא יקבל מטי ג'יי פארקר ברמת היורוליג, אבל הוא מאוד מסקרן בכל מקרה. בצד הליטאי, עמנואל מודיאיי הוא רכש מעניין שצפוי להוביל את הקבוצה, ומעניין יהיה לראות אותו ברמת היורוליג.

21:00 אולימפיאקוס – באסקוניה:

אולימפיאקוס הביאו את טיילר דורסי ממכבי ואת יוסופה פול מבאסקוניה והם ישמחו בוודאי לקבל אסיסטים מקוסטאס סלוקאס. בצד הבאסקי, וויד בולדווין וג'ייסון גריינג'ר הם שחקני הרכש הבולטים שיהיה מעניין לראות איך הם משתלבים, והאם שוב באסקוניה תצליח להעמיד קבוצה ראויה אחרי היחלשות של הסגל.

22:00 ברצלונה – אלבה ברלין:

קרב קצוות שמעניין את הקהל הישראלי בעיקר בשל הופעת הבכורה הצפויה של תמיר בלאט ביורוליג וזו של יובל זוסמן מחוץ למכבי. עד כה שניהם קיבלו לא מעט דקות, אבל אולי ביורוליג זה יצטמצם קצת. בצד של ברצלונה, העונה הסדירה לא מעניינת והמטרה היא רק להניף את הגביע בברלין בסופו של דבר.

WNBA / עידו גילרי

משחקי הלילה:

(1) קונטיקט סאן 79 [1] – (6) שיקגו סקיי 68 [1] הסאן חזרו ליסודות שלהן והביאו את ההגנה שלקחה אותן גבוה כל העונה וחנקו את הסקיי ברבע האחרון. דיוונה בונר ואליסה תומאס קלעו 15 נקודות כל אחת וחיפו על ערב חלש של ה-MVP ג'ונקוול ג'ונס שקלעה 4 נקודות בלבד. בצד המפסיד קנדס פרקר עם הופעת אול-אראונד של 12 נקודות, 7 ריבאונדים, 4 אסיסטים, 3 חטיפות ו-2 חסימות שלא הספיקה.

(2) לאס וגאס אייסז 91 [1] – (5) פיניקס מרקורי 117 [1] זו הייתה אמורה להיות סדרה התקפית אבל אפילו בתחזיות האלה אף אחד לא צפה את ההתפוצצות ההתקפית של המרקורי הלילה. שחקניות פיניקס בראשות דיאנה טוראסי הבלתי נגמרת היו נחושות להשוות את הסדרה וכבר מהפתיחה לא היה ספק שזה יקרה. הן סיימו עם 61% מהשדה כולל 14 שלשות ב-54% כשגם מהקו הן מדייקות ב23 מתוך 24 זריקות. טוראסי בערב מטורף צלפה 37 נקודות אישיות ב8 מ-11 מעבר לקשת. בריטני גריינר נתנה את התרומה הרגילה שלה עם 25 נקודות ו-7 ריבאונדים. אצל האייסז עוד הופעה טובה לקלסי פלאם עם 25 נקודות מהספסל.

לפוסט הזה יש 9 תגובות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט