אירועי דיומא – 28.09.2021: צ'מפיונס ליג, חצי גמר WNBA

כדורגל

ליגת האלופות/ צפריר אוזדובה

פסז׳ – מנצ׳סטר סיטי (22:00)

משחק שבקלות יכול להיות הגמר. משחק על יוקרה ובמקביל גם דרבי של האמירויות נגד קטאר. פסז שאחרי הגעת מסי הפכה להיות פייבוריטית לזכייה לא ממש משחקת ככה עד עכשיו ובמחזור הראשון עם השלישייה האימתנית אמבפה מסי ניימאר סיימה בתיקו מאכזב עם קלאב ברוז׳ לכן וגם מכיוון שמשחקת בבית ניצחון הוא האפשרות היחידה.
מנגד הסיטי של פפ נתנה הצגה במחזור הראשון כשניצחה 6-3 את לייפציג בנוסף היא מגיעה אחרי ניצחון חוץ 1-0 על צ׳לסי בלונדון אז בהחלט מומנטום חיובי שעם זאת עלול ליצור ש עייפות.
המפגש הוא גם שחזור של חצי גמר העונה שעברה אז ניצחה סיטי בשני המפגשים. כמו גם ברבע גמר 2016 אז סיטי ניצחה באנגליה וסיימה בתיקו בפריס.

מילאן – אתלטיקו מדריד (22:00)

הכי כיף מפגשים כאלה שאין לך מושג ידו של מי תהיה על העליונה וכזה הולך להיות המפגש הזה. אלופת ספרד נגד סגנית איטליה שתי קבוצות שהתחזקו בקיץ שתיהן ממושמעות ומאורגנות ושניהם נואשות לניצחון כי לא שיחקו טוב במחזור הראשון. מילאן הפסידה 3-2 לליברפול למרות שכבר הובילה ואתלטיקו סיימה בתיקו 0-0 עם פורטו בבית לכן המפסידה פה תתקשה מאוד להעפיל לשלב הבא.
בפעם האחרונה ששתי הקבוצות נפגשו היה זה בעונת 2014 ואז אתלטיקו ניצחה בשני המפגשים. יתכן והסיפור יהיה שונה היום כי מילאן בבית ופתחה טוב יותר את העונה.

ריאל מדריד – שריף טיראספול (22:00)

למרות שריאל נעצרה השבוע שסיימה ב 0-0 בבית מול ויאריאל תיקו שקטע חמישה נצחונות רצופים היא בתקופה טובה ובמחזור הראשון ניצחה 1-0 את אינטר באיטליה. מנגד המולדובים הפתיעו בגדול שניצחו 2-0 את שחטאר דונייצק מה שהפך את הבית למותח יותר.

שחטאר דונייצק – אינטר (19:45)

המאבק על המקום השני מתחיל הערב מבחינת שתי הקבוצות. אינטר הפסידה בבית לריאל ושחטאר הפסידה לשריף. לכן המפסידה פה עלולה למצוא את עצמה מחוץ למרוץ. אינטר מגיעה אחרי תיקו מאכזב מול אטאלנטה בליגה בעוד שחטאר סופרת כבר 3 נצחונות רצופים ומקבלת בחזרה את מנור סלומון שהחמיץ את המפגש הראשון בגלל יום כיפור.
בעונה שעברה הקבוצות נפגשו פעמיים כששני המפגשים הסתיימו בתיקו 0.

משחקים נוספים:


אייאקס – בשיקטש (19:45)
לייפציג – קלאב ברוז׳ (22:00)
פורטו – ליברפול (22:00)
דורטמונד – ספורטינג ליסבון (22:00)

כדורסל

WNBA / עידו גילרי

הגענו לשלב חצי הגמר שיתנהל בסדרות של הטוב מ-3.

3:00: (1) קונטיקט סאן – (6) שיקגו סקיי [0-0]

5:00: (2) לאס וגאס אייסז – (5) פיניקס מרקיורי [0-0]

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. צפריר ועידו, תודה רבה וחג שמח. אחלה משחקים הערב באירופה.

    לנושא אחר ועצוב, במקרה נתקלתי בכתבה על מותו, בגיל 55 בלבד, של סרגיי גראסימץ הבלארוסי, ששיחק בהצלחה רבה בבני יהודה לפני כרבע מאה. זוכר אף שהוא הבקיע בניצחון המפתיע של נבחרת ארצו על הולנד באחד מטורנירי המוקדמות לקראת אליפות גדולה כזאת או אחרת. כתוצאה מהשינויים הפוליטיים במזרח אירופה בראשית שנות ה-90, שגררו מצב כלכלי קשה במדינות שונות, הגיעו לארץ הרבה שחקנים מעולים, הרבה מעל רמת הליגה, שכיום, למשל, יכלו לשחק בליגות חזקות יותר (וגם במדינותיהם). גראסימץ המנוח היה אחד מהם.

    מספר שחקנים מהתקופה הזאת הלכו לעולמם הרבה בטרם עת: ניקולאי קודריצקי, אנדריי באל, ויקטור צ'אנוב וכאמור, גם גראסימץ. צריך להזכיר גם את פיטר קרגיל, אמנם מיבשת אחרת, שהצטיין במכבי נתניה ובנבחרת ג'מייקה ונהרג בתאונת דרכים.

    1. תודה אלכס שהזכרת
      הפטירה של ניקו קודריצקי היתה טרגית ביותר. אני זוכר עדיין את ציור הקיר שלו.
      היה יקיר התקווה וכל פעם שהסתובב בשוק התייחסו אליו כמעט כמו לאהוד בן טובים. המסעדות התחרו מי יזמין אותו לארוחה.
      היתה תקופה שהביאה שחקנים מעולים לישראל כשמכבי ת"א נהנו מאובארוב ופולוקארוב, שחקנים שעם הסקאוט של היום פשוט לא היו מגיעים לפה אלא משחקים באירופה!
      שורה אזרח ישראל ועובד לעניות דעתי כמאמן שוערים במכבי.

  2. תודה לכולם
    פורטו נגד ליברפול משחק מצוין.
    אייאקס יכולה לתת הצגה עם רביעייה בבית וגם הלאנד יכול לחגוג הערב עם צמד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט