אירועי דיומא 29.09.2021: צ'מפיונס ליג ופלייאוף WNBA

כדורגל

ליגת האלופות/ צפריר אוזדובה

יובנטוס – צ׳לסי (22:00)

המשחק המרכזי של הערב אלופת אירופה מגיעה לטורינו. יובנטוס פתחה את העונה בצורה נוראית ויחד עם זאת ניצחה במחזור 3-0 את מאלמו השבדית ובליגה כבר אחרי שני נצחונות רצופים אך חייבים לציין ששניהם היו בקושי נגד קבוצות חלשות. בנוסף לכל הצרות יובנטוס תחסר את דיבלה ו מוראטה שני החלוצים הפותחים שלה.
מנגד צ׳לסי מגיעה אחרי הפסד ביתי מאכזב 1-0 לסיטי בליגה. באלופות זה נפתח טוב עם 1-0 על זניט משער של לוקאקו. גם צ׳לסי תחסיר כמה שחקנים משמעותיים קאנטה, מאונט ופוליסיץ. בכל מקרה זה לא יהיה תירוץ להפסד.

בנפיקה – ברצלונה (22:00)

אומנם זה רק המחזור השני אבל זה באמת משחק של להיות או לחדול בשביל בארסה אחרי ההפסד 3-0 לבאיירן בבית המאבק על המקום השני יהיה קשה מתמיד. החדשות הטובות מבחינתה הם החזרה של פאטי הכישרון שאמור להיות הדבר הבא של בארסה והניצחון השבוע 3-0 על לבאנטה.
מנגד בנפיקה המוליכה של הליגה בפורטוגל מגיעה במומנטום טוב אחרי שני נצחונות רצופים אבל גם אחרי תיקו במשחק הראשון נגד דינמו קייב.
שני ה קבוצות לא נפגשו מאז שלב הבתים של שנת 2012 אז בארסה ניצחה בפורטוגל 2-0 וסיימה בתיקו 0 בבית.

מנצ׳סטר יונייטד – ויאריאל (22:00)

שחזור של גמר הליגה האירופית. השדים האדומים מגיעים למשחק אחרי שני הפסדי בית רצופים! יש לשחקנים מזל שפרגסון כבר לא המאמן כי נעליים היו נזרקות בחדר ההלבשה. בנוסף הם הפסידו ליאנג בויז 2-1 במחזור הראשון אז לא תקופה מזהירה אבל רונאלדו שהספיק לכבוש כבר 4 שערים מאז שהגיע אמור להוביל אותה לניצחון.
אבל זה לא יהיה פשוט כי מנגד נמצאת מחזיקת הליגה האירופית הצוללת הצהובה של אוניאי אמרי שמי שראה אותה מול ריאל מדריד השבוע בטוח התרשם. המשחק בברנבאו אומנם נגמר ב 0-0 אבל ויאריאל שיחקה מצוין אז אל נא לזלזל.

משחקים נוספים:

אטאלנטה – יאנג בויז (19:45)

שטרסבורג – מאלמו (19:45)

באיירן מינכן – דינמו קייב (19:45)

זלצבורג – ליל (22:00)

וולפסבורג – סיביליה (22:00)

כדורסל

WNBA / עידו גילרי

סדרות חצי הגמר נפתחו בסערה עם שני משחקים מצוינים.

משחקי אתמול:

(1) קונטיקט סאן 95 [0] – (6) שיקגו סקיי 101 [1] הסקיי מחוללות הפתעה ענקית במשחק שהיה צמוד לכל אורכו ונמתח לשתי הארכות. בסופו של דבר קנדס פאקר עם 22 נקודות, אלי קוויגלי עם 19 וקורטני ונדרסלוט עם טריפל דאבל נהדר של 12 נקודות, 18 אסיסטים ו-10 ריבאונדים לצד 4 חטיפות היו יותר מדי עבור קונטיקט. עבור הסאן שמוצאות את עצמן בעמדת נחיתות לא צפויה ג'ונקוול ג'ונס ה-MVP הטריה סיימה עם 26 נקודות ו-11 ריבאונדים כשבריאונה ג'ונס ה-MIP שלצידה רושמת גם דאבל דאבל עם 22 +11.

(2) לאס וגאס אייסז 96 [1] – פיניקס מרקיורי 90 [0] המרקיורי פתחו בסערה אבל האייסז לא התבלבלו ובסופו של דבר כח האש שלהן הכניע את שחקניות פיניקס. ריקוואנה ווילאמס עם 26 נקודות וקלסי פלאם עם 25 מהספסל עשו את עיקר הנזק עבור לאס וגאס כשקלסי גריי קולעת 17 ומוסרת 12 אסיסטים. בצד המפסיד בריטני גריינר עם 24 נקודות 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים גשדיאנה טוראסי הותיקה רושמת 20 נקודות 5 ריבאונדים ו-6 אסיסטים.

לפוסט הזה יש 26 תגובות

  1. אבל, אבל אבל….
    יונייטד משחקת הערב בלי שני שחקני מפתח בהגנה. שואו ומגוואייר.
    הם צריכים לכבוש יותר משיספגו בשביל לנצח…

    1. מקווה לראות את באיירן היום, על היונייטד אוותר כי מחר השכם בבוקר ים וגם שבוע הבא כמעט כל השכם בבוקר ים.
      עד שהים יצא מכל החורים….

        1. תודה
          אולי מחר אהנה בשמורת דור אבל 3 ימים בים זה יותר מדיי גם בשבילי ובטח בגילי.
          שבוע הבא, שיקמונה בת גלים והחוף השקט בחיפה ואחרי כן אכזיב וראש הניקרה.
          מצאת החמה ועד צאת הנשמה.

  2. צפריר ועידו תודה רבה,
    בוקר טוב עולם, כמה טוב? ריאל הפסידה בבית לקבוצה שאני לא סגור מאיזה מדינה היא…

    יש מלא כדורגל שווה היום…
    למרות שהמשחק המרכזי הוא צ'לסי -יובנטוס
    ושחזור של גמר הליגה אירופית כנראה גם אמור להוליד משחק טוב
    אני כנראה (הכוונה לבטוח) אראה את בנפיקה- ברצלונה בתקווה שהצעירים ישחקו שוב ושהקבוצה תראה סביר

    יום מוצלח עם הרבה שערים לכולם….

        1. טרנסניסטריה. טרנסילבניה הוא חבל ארץ בין רומניה להונגריה. טרנסניסטריה (או "פרדניסטרוביה", כלומר ליד הנהר דנייסטר) שוכנת ליד אוקראינה. השפה המדוברת בה היא רוסית, והיא מעין רפובליקה "חצי עצמאית", שמוכרת רק על ידי רוסיה ונתמכת על ידה. במהלך השינויים הפוליטיים של תחילת שנות ה-90, חבל הארץ ידע מלחמת אזרחים עקובה מדם על רקע הרצון להיפרד ממולדובה. בעבר חיה באיזור גם קהילה יהודית גדולה, שמרביתה נספו בשואה.

            1. נכון. תומכת באופן רציני. השלטון הרוסי שולח את זרועותיו לכל המרחב "הפוסט סובייטי".

            2. אלכס, זה לא רוסיה, זה פוטין. יש לו תכניות גם באוקראיינה ובבלרוס אבל בבלרוס יש לו כלבלב שמו לוקי-שנקו שבכל מקרה יעשה מה שהוא רוצה.

  3. ספרינט מצוין של איתמר איינהורן כמעט מעניק לו ניצחון בקרואטיה. נכנע רק לאולף קוי הצעיר של יומבו. יופי של ליד אאוט גם של הקבוצה.

  4. הופעה מצויינת ל-ISN גם ביורומטרופול בבלגיה אבל בסופו של דבר אף אחד לא יכול על פביו יקובסן. הוגו הופשטטר מסיים 5.

  5. אני בצד של מסי במסי/רונאלדו.
    אבל הפורטוגלי הוא הווינר הכי גדול בעולם הכדורגל שם את שער הניצחון דקה 90+5 מול ויאריאל
    ענק !!!!

    1. למה לבחור צד?
      אני אוהד ריאל, חולה על רונאלדו עוד מיונייטד, ושבוי בקסמים של מסי.
      מטורף, אשרינו שזכינו, לדעתי זו בהחלט היריבות הכי גדולה שיש בספורט, ויסלחו לי מג'יק-לארי, ופדרר-נדאל. כבר מעל עשור שכל ילד בעולם חולם על השניים האלה, אשרינו שזכינו, שלא יגמרו לעולם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט