תופסים תאוצה / לקראת מחזור 3 ב-NFL

תופסים תאוצה / לקראת מחזור 3 ב-NFL

המחזור השלישי כבר יצא לדרך בסימן סאם דארנולד שמתעורר לחיים בקרוליינה. משחקים רבים נוספים מצפים לנו הערב, הלילה ומחר, והכיוונים הכלליים של הקבוצות מתחילים להתבהר.

קרוליינה פאנת'רס (0-3)  – יוסטון טקסנס (2-1) 9:24
כשירדו שתי הקבוצות למחצית היה זה עדיין משחק צמוד, אבל בסופו של משחק ההגנה של הפאנת'רס לא השאירה שום סיכוי לדיוויס מילס והטקסנס, בדרך לפתיחת עונה מושלמת ומפתיעה של 0-3.

מאושר במיוחד היה סאם דארנולד, שניצח הפעם בעזרת הרגליים ורשם שני ט"ד בריצה, וכל משחק שעובר משכיח לו את הטראומה ושמה הניו יורק ג'טס.

בצד השני הקווטרבק מילס השתדל מאוד, אבל הגנת הפנתרים הלחיצה אותו שוב ושוב, עצרה לחלוטין את משחק הריצה (42 יארדים בלבד), וביוסטון מתחילים לצאת מחמרמורת של המחזור הראשון.

ושיקום מי שחזה פתיחה שכזאת לקרוליינה העונה.

קנזס סיטי צ'יפס (1-1) – לונס אנג'לס צ'ארג'רס (1-1) (קנזס סיטי, ראשון 20:00)
שניים מהקווטרבקים המלהיבים ביותר בליגה נפגשים למשחק ענק כבר במחזור השלישי. זהו משחק שאף אחד מהקבוצות הללו ממש לא רוצה להפסיד – לא רק מכיוון שמדובר ביריבות בית, אלא גם בגלל שהמפסידה במשחק הזה תהיה במאזן שלילי, משהו שלא רוצים אפילו לדמיין בקנזס סיטי.
ההגנה של הצ'יפס, שנראתה מדאיגה במיוחד בשני המשחקים הראשונים, תיאלץ להמשיך להתמודד עם אבידות, כשכריס ג'ונס לא יהיה כשיר במאת האחוזים ופרנק קלארק ייעדר שוב. החדשות הבאמת הן שגם הפעם היא תפגוש התקפה חזקה.
ג'סטין הרברט המשיך להפגין את כשרונו העצום בשבועיים הראשונים של עונתו השנייה, אפילו שלא הצליח לשים הרבה נקודות על הלוח. משחק החוץ הזה מהווה עבורו הזדמנות נהדרת להגיע לעונת 2021 על אמת.
נתון מעניין – קנזס סיטי איפשרה 7 ט"ד בריצה עד עכשיו. אף הגנה אחרת לא איפשרה יותר מ-3.
תחזית – קנזס סיטי תצליח להחזיק מעמד מול ג'סטין הרברט והארסנל שלו, ותנצח בקרב יריות מסעיר.

בפאלו בילס (1-1) – וושינגטון (1-1) (בפאלו, ראשון 20:00)
קבוצת הפוטבול של וושינגטון הבירה אמנם תחסר את ראיין פיצפטריק לעתיד הקרוב, אבל היא מרגשיה אופטימית עם טיילור הייניקי, לאחר שזה הוביל אותה לדרייב מנצח בליל חמישי שעבר. לאחר מנוחה ארוכה, וושינגטון מגיעה לבפאלו מלאה אנרגיות ואופטימיות מול ג'וש אלן, שעדיין לא ממש הגיע לעונה.
גם בפאלו מגיעה אחרי מנוחה יחסית, לאחר שלא התקשתה להחזיק את מיאמי על אפס נקודות וניצחה בקלות למרות משחק פושר נוסף של ג'וש אלן. ההגנה של וושינגטון עשויה להוות אתגר לא פשוט עבור אלן, אבל אם יצליח לחזור לעניינים דווקא נגדה, זו תהיה הצהרה לא קטנה.
נתון מעניין – טרי מקלורין תפס 15 מתוך 18 מסירות שנזרקו לעברו, רובן על ידי הקווטרבק המחליף.
תחזית – ההגנה של בפאלו תהווה אתגר מעט יותר גדול מזו של הג'איינטס, וההגנה של וושינגטון לא תתעורר. ניצחון קל יחסית לבפאלו.

ניו אינגלנד פטריוטס (1-1)  – ניו אורלינס סיינטס (1-1) (פוקסבורו, ראשון 20:00) 
במחזור הראשון חגגו הסיינטס על הפאקרס, רק בשביל לרדת לקרקע המציאות במחזור השני מול ההגנה החזקה של הפנת'רס. הקווטרבק ג'יימיס ווינסטון חזר לסורו עם יותר איבודים מט"ד במחזור האחרון, משחק המסירה לא נראה טוב, וחסרונו של דרו בריס מורגש היטב. בהגנה המצב סביר יותר, והקדושים מדורגים במקום השלישי המכובד בספיגת יארדים בריצה.
הגנה חזקה יש גם לפטריוטס, אבל אחרי שני מחזורים היא עדיין לא עמדה למבחן רציני, ולא נראה שהקדושים הם אלו שיפגעו בסטטיסטיקה של הגנת ניו אינגלנד.
בהתקפה מאק ג'ונס מראה יכולת סבירה, ולמרות ט"ד אחד בלבד, הוא עדיין לא איבד כדור, ושומר על אחוזי השלמה גבוהים.
נתון מעניין – ג'יימיס ווינסטון נחטף הכי הרבה פעמים (90) בליגה מאז משחקו הראשון ב-2015. לניו אינגלנד 48 חטיפות מאז 2019, הכי הרבה ב- NFL.
תחזית – זה מרגיש כאילו המחזור הראשון מהווה סטיית תקן עבור הסיינטס, ואילו הפטריוטס הולכים ומתחברים ממחזור למחזור. ניצחון לניו אינגלנד.

תחילתה של ידידות מופלאה? ג'ונס ובליצ'ק (צילום: nbcsports.com)

ניו יורק ג'ייאנטס (2-0)  – אטלנטה פלקונס (2-0) (ניו יורק, ראשון 20:00)
בסיכומו השבועי העלה שחר דלאל סטטיסטיקה מייאשת עבור אוהדי הג'ייאנטס, הקבוצה שלהם הפסידה הכי הרבה משחקים מאז תחילת עונת 2017. אז אולי רמת המשחק אינה כה גרועה כפי שהמאזן מרמז, אבל שני מחזורים לתוך העונה הגנת הקבוצה עושה צעד גדול אחורה, הקו הקדמי של ההתקפה לא מראה שום שיפור, ולצוות המקצועי נכונה עבודה מרובה בשיפור המצב.
באטלנטה הייאוש לא נעשה יותר נוח. הגנה שספגה הכי הרבה נקודות עד כה, ובהתקפה הקווטרבק מאט רייאן מתחיל להראות סימני דעיכה מתקדמים, ושולח געגועים עזים לחוליו ג'ונס שהלך לרעות בשדות זרים.
נתון מעניין – זאת העונה החמישית ברציפות שהג'ייאנטס פותחים עונה במאזן של 2-0, ובאף אחת מהן הם לא העפילו לפלייאוף.
תחזית – הבשורה המשמחת היא שאחת משתי הקבוצות תשיג ניצחון ראשון העונה. נהמר שניו יורק תהיה הקבוצה הפחות גרועה, ואטלנטה תסגור את הפער במאזן ההפסדים מאז 2017. 

כל היודע דבר על מקום הימצאו… סקוואן בארקלי (צילום: si.com)

פיטסבורג סטילרס (1-1)  – סינסנטי באנגלס (1-1) (פיטסבורג, ראשון 20:00)
פיטסבורג מגיעה למפגש ה- 104 מול סינסנטי עם לא מעט בעיות. בהתקפה היא לא מצליחה לפתח משחק ריצה ראוי לשמו (אחרונה בליגה ביארדים בריצה), וכל העומס נופל על הקווטרבק בן רות'לסברגר, שנראה כרגע כאילו עברו מאחוריו. גם ההגנה אינה יעילה כבעבר, וספיגה של 627 יארדים במסירה מעמידה אותה במקום ה-29 בליגה בתחום זה.
סינסנטי מצידה מראה שיפור ניכר בהגנה, ובהתקפה משחק מאוד מאוזן עם מספר כמעט זהה של מהלכי ריצה ומסירה. הבעיה היתה ונשארה קו ההתקפה, שעדיין מאפשר יותר מידי סאקים, למגינת ליבו (ורגלו) של הקווטרבק ג'ו בורו.
נתון מעניין – המאזן של סינסנטי במשחקי חוץ הוא הנמוך ביותר מאז 2019. המאזן של פיטסבורג בבית בתקופה זאת הוא השני בטיבו בליגה.
תחזית – הבאנגלס משתפרים, הסטילרס חורקים, ועדיין הניצחון יישאר בפיטסבורג, כמו בחמש העונות האחרונות.

זקוק להגנה טובה יותר, ג'ו בורו (צילום: marca.com)

דטרויט ליונס (2-0) – בולטימור רייבנס (1-1) (דטרויט, ראשון 20:00)
אחרי ניצחון ענק על הצ'יפס, הרייבנס זוכים לסוג של אתנחתא אצל הדטרויט ליונס, שנראו לפני העונה כמו אחת הקבוצות החלשות בליגה ולא עשו הרבה על מנת לשנות את נקודת המבט הזו בשבועיים הראשונים לעונה.
הליונס הצליחו להוות לא יותר ממטרד עבור הניינרס וגרין ביי, לעומת הרייבנס שהפסידו משחק דרמטי אצל הריידרס וחזרו נגד הצ'יפס ממשחק שהיה נראה שהולך לכיוון רע מאוד עבורם.
נתון מעניין – דטרויט ניצחה את הרייבנס פעם אחת בלבד, בעונת 2005, במשחק בו הקווטרבק שלהם מסר ל-97 יארד, הרץ השיג 58 יארד ב-26 נשיאות, והתוצאה הסופית הייתה 35-17.
תחזית – דטרויט תצליח להקשות גם על בולטימור אבל לא לנצח אותה.

ג'קסונוויל ג'גוארס (2-0) – אריזונה קרדינלס (0-2) (ג'קסונוויל, ראשון 20:00)
טרבור לורנס התקשה מאוד בשני המשחקים הראשונים שלו כקווטרבק NFL, והקבוצה שיפגוש הערב לא תהווה הקלה עבור הרוקי. אריזונה כיסחה את טנסי במחזור הראשון וניצחה בשיניים את מינסוטה במחזור השני. קיילר מארי מוביל קבוצת "חצר אחורית" מוצלחת למדי עד עכשיו העונה, ובכל מהלך שלו אפשר לצפות למשהו משוגע בהחלט – אם כי ג'קסונוויל לא צפויה להקשות עליו יותר מדי.
נתון מעניין – רונדייל מור מוביל את כל הרוקיז בתפיסה, עם 182 יארד בשני משחקים.
תחזית – אריזונה תנצח מבלי להתאמץ יותר מדי, ארבן מאייר יאלץ להתחיל לחפש פתרונות.

טנסי טייטנס (1-1)  – אינדיאנפוליס קולטס (2-0)  (נאשוויל, ראשון 20:00)
זה אמנם לקח משחק אחד, אבל דריק הנרי חזר בשעטה לליגה עם משחק אדיר בסיאטל, היישר לראשות דירוג הרצים האחוריים. בטנסי גם שמחים להשתלבותו של התופס החדש חוליו ג'ונס, שיחד עם הנרי והקווטרבק רייאן טנהיל מהווים התקפה מפחידה על הקרקע ובאוויר. חבל רק שההגנה נשארה אותה הגנה של עונה שעברה, וספיגה של 68 נקודות בשני מחזורים היא תמרור אזהרה להמשך העונה.
באינדאנפוליס כבר מרגישים את תוצאות לוח המשחקים הקשה שקיבלה הקבוצה, לפחות ההתקפה וקארסון וונץ יוכלו לנשום קצת מול האין הגנה של טנסי. ההגנה תיאלץ כאמור לעצור את הנרי ולהקתו, בעייתי משהו לאור ממוצע ספיגה של 120 יארדים למשחק על הקרקע עד כה.
נתון מעניין – מאז 2018 הקולטס הרשו רק שלוש פעמים לשחקן להשיג יותר ממאה יארדים בריצה. בכל שלוש הפעמים היה זה דריק הנרי.
תחזית – אם הקולטס יצליחו לעצור את משחק הריצה של הטייטנס, הם יהיו בעמדה טובה לנצח את המשחק. אז זהו, שהם לא יצליחו במשימה, והטייטנס ירשמו את ניצחונם הביתי הראשון לעונה.

איך בדיוק עוצרים את שניהם? ג'ונס והנרי (צילום: tennesseetitans.com)

קליבלנד בראונס (0-2) – שיקגו ברס (1-1) (קליבלנד, ראשון 20:00)
כצפוי, מאט נאגי מוכרח לפתוח עם ג'סטין פילדס בשבוע 3, והוא כבר ציין שפילדס הראה השבוע דברים שלא הראה באופסיזן (הערת צד: כשלא קיבל את ההזדמנות). הבכורה של פילדס כפותח צפויה להיות קשה למדי, במשחק חוץ אצל האוהדים המשולהבים של קליבלנד – שסוף סוף רואים קבוצה מצוינת על המגרש. הבראונס דחפו את הצ'יפס עד לקצה במחזור הראשון והסתדרו בקלות יחסית עם הטקסנס במחזור השני, וההגנה שלהם, למרות חולשותיה, צפויה לספק בכורה קשה לג'סטין פילדס – אבל ניצחון של פילדס בקליבלנד, בבכורה שלו, יהווה כניסה מרעישה לליגה שתכריח את נאגי להישאר איתו גם לכשיחזור אנדי דולטון.
נתון מעניין – ההגנה של קליבלנד איפשרה 63% המרה בדאונים שלישיים, יותר מכל הגנה אחרת בליגה.
תחזית – ג'סטין פילדס ירשים ויזכה במחמאות, קליבלנד תשאיר את הניצחון בביתה.

דנבר ברונקוס (0-2) – ניו יורק ג'טס (2-0) (דנבר, ראשון 23:05)
זאק ווילסון חווה פתיחה קשה לקריירה המקצוענית שלו, כשנאלץ לפגוש את ההגנות החזקות של קרוליינה וניו אינגלנד – אם כי ארבע החטיפות שלו בהפסד הביתי בשבוע שעבר היו בעיקר אשמתו שלו. לצערו, זה לא צפוי להיות קל יותר מול היחידה של ויק פאנג'יו.
דנבר מצידה חמה גם בהתקפה, כשקורטלנד סאטון ונואה פאנט מצליחים לכסות על האובדן של ג'רי ג'ודי, ומצד שני מלווין גורדון נראה לא רע גם הוא, ומצליח להתמודד בתחרות קשה מול הרוקי ג'אובנטה וויליאמס.
נתון מעניין – הרץ המוביל של הג'טס הוא טיי ג'ונסון, עם 65 יארד.
תחזית – צפוי משחק לא קשה במיוחד לדנבר, העדיפה בכל פרמטר.

לאס וגאס ריידרס (0-2) – מיאמי דולפינס (1-1) (לאס וגאס, ראשון 23:05)
דרק קאר, עם עוד פתיחת עונה מרשימה, מוביל את הריידרס לשני ניצחונות נגד בולטימור ופיטסבורג. הוא עושה את זה בלי יותר מדי משחק ריצה לצידו ועם קו התקפה שונה לחלוטין מזה שהיה לו בשנה שעברה, ובהחלט נראה מצוין והרבה יותר נכון לתקוף לעומק המגרש מאשר בשנים עברו.
מיאמי נראתה רע מאוד מול בפאלו גם לפני הפציעה של טואה – למעשה, הפוטבול הרע שהיא שיחקה בין היתר הוביל לאותה פציעה. עם ג'אקובי בריסט מאחורי הסנטר, קשה לדמיין את מיאמי מצליחה להוציא ניצחון מלאס וגאס, ונראה שהיא תזדקק לנס כמו זה שקרה לה בעונה שעברה.
נתון מעניין – ניצחון של הריידרס יעניק להם פתיחה של 0-3 לראשונה מאז שנת 2002.
תחזית – דרק קאר ימשיך בכושר הטוב וינצח את הדולפינס.

לוס אנג'לס ראמס (0-2)  – טמפה ביי באקנירס (0-2)  (לוס אנג'לס, ראשון 23:25)
איזה משחק מצפה לנו בלוס אנג'לס, בין שתי קבוצות חזקות ובלתי מנוצחות, ובעלות שאיפות ללכת את כל הדרך העונה. 
מת'יו סטאנפורד פתח את הקדנציה החדשה שלו בצורה מוצלחת וחלקה עם שני ניצחונות ורייטינג ממוצע של 127, כאשר המוציא לפועל העיקרי שלו הוא התופס קופר קאב, שכבר במחזור השני רושם את אותה כמות ט"ד (3) כמו שתפס בכל עונת 2020. משחק הריצה לעומת זאת לוקה בחסר, וכמו שהגנת הבאקנירס כנגד הריצה נראית כרגע, זה לא יהיה המשחק שבו רצי הראמס ירשמו תפנית בעלילה.
ההגנה עדיין לא מראה את היכולת הדורסנית של שנה שעברה, אבל כל עוד ארון דונלד נמצא שם, טום בריידי לא יכול להרשות לעצמו להיות רגוע.
ואם כבר הזכרנו את בריידי, איך אפשר שלא לציין את פתיחת העונה המהממת של עמיתו הוותיק רוב גרונקובסקי. גרונק מוביל את הקבוצה בט"ד, שיתוף הפעולה שלו עם בריידי נראה שוב בלתי ניתן לעצירה, ויחד עם התופסים כריס גודווין ומייק אוונס לבאקנירס יש התקפה אווירית מרשימה ומאתגרת. פחות מרשימה היא התקפת הריצה, הרבה פחות. טמפה נמצאת בתחתית הליגה בכל מה שנוגע לריצה, ולמעשה עדיין לא רשמה ולו ט"ד אחד לרפואה על הקרקע.
בהגנה המצב הפוך, ומול הגנת ריצה שספגה רק 115 יארדים בשני משחקים, הגנת המסירה סופגת יארדים בקצב, וכרגע נראית כמו החוליה החלשה בשרשרת.
נתון מעניין – הראמס לא סופגים יותר משלושים נקודות במשך 15 משחקים ברציפות.
תחזית – כמו שזה נראה, הרבה מהלכי ריצה לא נראה במשחק, כלומר בריידי נגד סטאנפורד ראש בראש. ובריידי יהיה זה שירשום ניצחון נוסף, וישאיר את הבאקנירס בלתי מנוצחים גם בתום המחזור השלישי.

בריידי מוביל 1-2 על סטאנפורד במפגשים ביניהם, מי ינצח הפעם? (צילום: thesportsgeek.com)

מינסוטה וויקינגס (2-0)  – סיאטל סיהוקס (1-1)  (מינסוטה, ראשון 23:25)
משחק בין שתי קבוצות שלא משעמם במשחקים שלהן, וכל אחת מהקבוצות כבר הספיקה להפסיד משחק עם הארכה.
סיאטל פותחת עונה בדומה לעונה הקודמת, עם התקפה טובה והגנה שידעה ימים טובים מאלה. ראסל ווילסון ממשיך להיות תופעה גם בעונתו העשירית בליגה, והוא מוביל את הליגה עם רייטינג 146.9 בלתי נתפס.
גם מינסוטה מראה מאפיינים דומים, עם התקפה טובה ומאוזנת בין ריצה למסירה, אבל עם הגנה שמתקשה לעצור את התקפת היריבה, ועם ממוצע ספיגה של מעל 30 נקודות למשחק אי אפשר להגיע רחוק.
נתון מעניין – מינסוטה היא הקבוצה השלישית מאז 1940 שפותחת עונה במאזן 2-0, למרות שרשמה מעל 400 יארדים ומעל 24 נקודות בשני המשחקים.
תחזית – התקפות טובות מול אין הגנות, וכל תוצאה אפשרית. ניקח צ'אנס ונהמר על ניצחון בכורה של המארחת, ורק שלא יגיעו למצב של בעיטה מכרעת…

מעל 50 יארדים הוא דווקא מושלם, גרג ג'וזף (צילום: startribune)

סאן פרנסיסקו פורטי ניינרס (0-2) – גרין ביי פאקרס (1-1) (סאן פרנסיסקו, שני 03:20)
למרות המאזן המושלם, משהו חורק בממלכת הניינרס, ומפגש הצמרת מול הפאקרס יראה אם זאת רק חלודה של תחילת עונה או משהו עמוק יותר.
ההגנה אומנם מנפקת מספרים שמעמידים אותה בצמרת הליגה, אבל התקפת הפאקרס זאת כבר אופרה אחרת מהליונס והאיגלס, והקו הקדמי חייב ללחוץ ככל הניתן על ארון רוג'רס, ובעיקר אמורים הדברים לגבי ניק בוסה, שמתחיל לחזור לתלם לאחר הפציעה הארוכה שעברה עליו. 
בהתקפה צריכים הניינרס לרוץ, גם בגלל שהם טובים בכך, וגם בגלל שהגנת הפאקרס טובה בהרבה בעצירת משחק המסירה מאשר הריצה.
הפאקרס מצידם התאוששו ממשחק הנפל מול הסיינטס, וגם להם יהיה זה משחק של הצהרת כוונות לגבי המשך הליגה. בהתקפה, מלבד ארון רוג'רס הנפלא, מככב גם הרץ האחורי ארון ג'ונס, שאחראי על 4 מחמשת הט"ד של הקבוצה, שלושה מתוכם במסירה.
ההגנה כאמור צריכה להתרכז בעצירת משחק הריצה של הניינרס, וגם שיפור דחוף בגזרת הסאקים נדרש, שם מדורגת הקבוצה אחרונה בליגה עם סאק אחד בלבד.
נתון מעניין –  דיבו סמואל מוביל את הליגה ביארדים בתפיסה עם 282 כאלה. הפתיחה הכי טובה של תופס בסאן פרנסיסקו מאז ג'רי רייס האגדי ב- 1989. 
תחזית – התקפת הריצה של הניינרס מול התקפת המסירה של הפאקרס, זה סיפור המשחק. יהיה זה משחק שווה כוחות, ובסופו המארחת תרשום את הפסדה הראשון העונה.

אני רץ אחורי או תופס? ארון ג'ונס (צילום: sportsnaut.com)

דאלאס קאובויס (1-1) – פילדלפיה איגלס (1-1) (דאלאס, שלישי 03:15)
המשחק הנועל את המחזור השלישי מפגיש בין שתי יריבות וותיקות ומלאות איבה אחת לשניה.
הקאובויס שרדו מותחן מול הצ'רג'רס, חשוב מזה, הציגו משחק ריצה מרשים, והראו שהם לא קבוצה חד מימדית בהתקפה. בהגנה רואים שיפור בעצירת הריצה, נתון חשוב מול קבוצה כמו פילדלפיה, שמצוידת בקווטרבק שאוהב לרוץ, והרבה.
פילדלפיה קצת ירדה לקרקע המציאות אחרי התצוגה במחזור הראשון, אבל מציגה הגנה טובה במפתיע, ונראה איך היא תתמודד עם דאק פרסקוט וצמד התופסים הקטלניים שלו, סי די לאמב ואמרי קופר.
נתון מעניין – האיגלס עדיין לא איבדו כדור או כפו איבוד כדור העונה. 
תחזית – למרות התצוגות הנאות של פילדלפיה בשני המחזורים הראשונים, דאלאס קבוצה טובה יותר, והיא אכן תנצח את המשחק.

פתאום לדאלאס יש התקפת ריצה דו-ראשית, אליוט ופולארד (צילום: bloggingtheboys)

לפוסט הזה יש 39 תגובות

  1. הניצחון של הפנת'רס היה פירי כשהם איבדו גם את מקאפרי וגם את הורן. הטראומות של דרנולד בדרך חזרה…

    1. יש להם לו"ז די נוח לפחות עד שבוע 9 מול הghosts (דאלאס, פילי, מיניסוטה, ג'אינטס, אטלנטה).
      תן לבנאדם צ'אנס, לא פשוט להתחיל את הקריירה כqb1 של הג'טס..

  2. איזו דילמה…לראות את הסגולים נותנים עוד משחק עם מספרים התקפיים מרהיבים, אך עם הגנה שמורכבת מגבינת קוטג' שלא מסוגלת לתקל זקנה עם פודל ושיפסידו לאחר עוד החמצת בעיטה רשלנית, או לצפות בקרב המרהיב והספקטקרולארי בין בריידי לראמס.. ממ, דילמה..

    נו טוב, נלך עם הוייקינגס..

    1. אני הולך עם צ'יפס-צ'ארג'רס, ובאקס-ראמס (קל!).
      צ'יפס-צ'ארג'רס: שנה שעברה המשחק ביניהן הלך להארכה. בסוף היום אחת מהן תהיה אחרונה בבית, אם אלו הצ'יפס זאת תהיה הפתעה רצינית..
      באקס-ראמס: אולי שתי הקבוצות החזקות בnfc, אבל כל אחד ומה שמדבר אליו 🙂

    2. לא ייאמן, חלומות מתגשמים, הנוצרים החביבים מהצפון משדרים את הויקינגס נגד הסיהוקס, אמנם באיכות של צילום קודאק משנות ה-80 אבל בלי לרפרש ועם הפירסומות היישר מאמיריקה..בד בבד, ערוץ חמש משדר את הבאקס..ערב אולדסקול אמיתי..אלטע קאקר שכמותי עדיין מעדיף לזפזפ בין ערוצים עם שלט..

  3. חוויה קשה לצפות בהגנה של הוייקינגס..לא ברור, יש שם וטרנים, פרובולרים ומייק זימר שמזוהה כמאמן הגנתי ועדיין, זוועת עולם בקריאת המהלכים, בהגנת המסירה (בעיה ישנה) וכעת גם על הקרקע.. גם ההתאמות שבניתי עלייהן לא קורות.. ו..אוף טופיק, זה רק אני שרואה את זה אבל שמתם לב שהראמס לבנים להחריד?!? (רגע, זו אמירה גזענית מבחינתי?!)

  4. לא אשקר, התרגשתי מהבעיטה של טאקר.
    .
    רחמים על אוהדי הליונס, ברור שיפסידו אחרי 4 ו-19 ואז שיא NFL (ו-two minute drill די שערורייתי), אולי המועדון הכי לוזר באמריקה

    1. מתרחשים הערב דברים די הזויים, הרגע הסיהוקס החמיצו בעיטה נוחה והבועט שלהם סיים רצף היסטורי ללא החמצות..צריך לבדוק אם כל הכוכבים עדיין נעים במסלולם כתיקונם..קשה לי לרחם על יריבה מה NFC north, אבל כן, רחמים על הליונס..מה עם מגהטרון, לאיפה המפלץ ההוא נעלם? חתכת שחקן היה..

            1. זה היה לתגובה 7.2 (הייתה פה ומחקת)

  5. אז כמה תובנות ושאלה, או שתיים, לעת מחצית..
    אפתח בשאלה: קופר קאפ או אדם ת'ילן? את מי הייתם מביאים לפרנצ'ייז שלכם? שני רסיברים על (לבנים, והופ, אני שוב אובססיבי כלפיי הצבע..מתנצל. אגב, לאחר הערתי הקודמת, שמתי לב שבאנדזואן של לאס אנג'לס כתוב, "fight racisim". נחמד, יש לי קעקוע דומה על אמת שמאל..⁦(
    קאזינס נותן משחק, עד כה, טפו טפו, לפנתיאון (משחיל קוף למחט או איך שלא אומרים את זה..)
    הראמס נראים כמו הדבר האמיתי..איזו עוצמה..
    ומה הסיפור עם הפנת'רס, יכולים להגיע לסופרבול?

    1. 1. בלי לבדוק את המספרים, ת'ילן
      2. לא גזעני
      3. קאזינס יחרבן ברבע האחרון ותפסידו בנקודה מהמרת שתי נקודות כושלת או משהו כזה
      4. הראמס מפחידים בהחלט
      5. הפנת'רס – לא

  6. תודה אור.
    יוצא חוצץ על 2. רואה את המשחק בתשומת לב. אין מצב שלא ננצח את המשחק הזה. אין, אין, אין..קאזינס נראה כמו שחקן שבא לנצח. הוא וג'פרסון בחיבור שגיב. וגם מדוקס נותן עבודה שכמעט משכיחה את החיסרון של דלווין קוק, ומעל לכל, האוהדים של הוייקינגס באמוק. העונה תישאר בחיים בתום הערב הזה..

      1. כמובן.. אבל עכשיו שאלה של החלטת מאמן. יש הרבה זמן לסיום, 12 דקות. יש לכולם את כל הטיים אאוט.
        עד עכשיו ההתקפה עבדה יפה, אתה מוליך ב10. הכדור שלך. עולה להרוג את המשחק, כלומר ממשיך התקפי כפי שעבד לך כל הערב או רוצח את השעון, דקה אחרי דקה… ברור שכדי להכריע בסוגייה צריך להיות על הדשא, לחוז את השחקנים אבל זו עדיין שאלת אימון רלוונטית כמעט פילוסופית…

  7. שוב תודה אור, מסמן אותך כקיקר/קמע שהביא את הניצחון הראשון העונה. מעניין, כשסימנתי את תחילת העונה, רשמתי ניצחונות על הקארדס ועל הבאנגלס. הייתי משוכנע שהסיהוקס יהוו הפסד ראשון. הסדר התהפך.. עדיין מאמין שבבית הזה, קאזינס וחבורתו הטובים מכולם. זקוק נואשות לניצחון של הניינרס הלילה נגד האורזים.. פותח בירה נוספת, מגלגל עוד סיגרייה ותוחב את הצעיף האדום עוד כמה מילמטרים מעלה..יאללה ניינרס, סאק על הראש של רוג'רס..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט