זהירות, בונים כאן – פריוויו 2021-22: יוסטון רוקטס / עמיחי קטן

העונה שעברה:

מאזן: 55-17. מקום אחרון במערב ובליגה כולה.

מאמן: סטפן סילאס. סיים עונה ראשונה בקבוצה, שהייתה הראשונה שלו בליגה כמאמן ראשי.

העונה שעברה החלה אחרי טרייד על ווסטברוק ולקראת טרייד עם הארדן שאכן הגיע כעבור כמה שבועות, כשהתמורה הייתה אולדיפו, אקסום קורקוס והרבה בחירות דראפט. יוסטון דווקא נתנו ריצה יפה לא הרבה אחרי הטרייד עם 6 ניצחונות רצופים ומאזן חיובי של 9-10 ואחר כך 10-11 כשאולדיפו הביא נקודות וכריסטיאן ווד בלט מאוד, אבל אז ווד נפצע בניצחון ה-11 של יוסטון.

הארדן נעלם מיוסטון

מכאן ואילך, הרוקטס הפסידו 20 משחקים ברציפות, רובם המוחלט בלי ווד הפצוע, והעונה של יוסטון נגמרה למעשה. ווד חזר ושמר על הממוצעים הטובים שלו, אולדיפו סירב להארכת חוזה ונשלח למיאמי עבור קלי אוליניק שהפתיע לטובה ביוסטון ואייברי בראדלי. עד לסיום העונה יוסטון התמקדו בהפסדים ובהמתנה ללוטרי שהביא להם את המקום השני המבורך.

הציפיות של אוהדי יוסטון לאורך העונה שעברה

קיץ 2021:

הגיעו: ג'יילן גרין (בחירה 2 בדראפט), אלפרן שנגון (בחירה 16 בדראפט), עוסמן גארובה (בחירה 23 בדראפט), ג'וש כריסטופר (בחירה 24 בדראפט), דיישון ניקס (רוקי שלא נבחר בדראפט), דניאל ת'ייס (שחקן חופשי משיקגו).

עזבו: אייברי בראדלי (שחקן חופשי), די ג'יי וילסון (שחקן חופשי), קלי אוליניק (חתם בדטרויט כשחקן חופשי), סטרלינג בראון (חתם בדאלאס כשחקן חופשי), טיילר ביי (נחתך).

רוב המהלכים המשמעותיים של יוסטון בקיץ היו דרך הדראפט. בבחירה ה-2 הם בחרו בג'יילן גרין, גארד אתלטי עם קליעה טובה וראיית משחק לא רעה שיכול לשחק ב-2 עמדות הגארד, ב-2 הבחירות הנוספות שלהם הם בחרו בעוסמן גארובה שמגיע מריאל מדריד והראה שבהגנה הוא ברמה הנדרשת כשההתקפה אולי תתפתח בעתיד ובג'וש כריסטופר שהוא קומבו גארד יוצר שיכול להתפתח במקום שיש בו סבלנות.

עם זאת, 3 בחירות בסיבוב הראשון של הדראפט זה לא מספיק, ויוסטון ניצלו את הידע המתמטי של סם פרסטי לפי 2 בחירות דראפט זה יותר מבחירה אחת והעבירו לאוקלהומה 2 בחירות עתידיות בתמורה לבחירה ה-16, בה הם בחרו את הסנטר הטורקי אלפרן שנגון. שנגון הוא סנטר שיודע לעבוד ולקלוע בפוסט כמו הסנטרים מהעבר, אבל משלב גם קליעה טובה מחצי מרחק ויכולת מסירה נהדרת, ובהחלט יכול לצאת ממנו משהו מיוחד.

פרסטי מציג את הטרייד

הדבר הכי מעניין שהרוקטס עשו אחרי הדראפט היה להחתים את דניאל ת'ייס ולוותר על קלי אוליניק שהלך לדטרויט. חוץ מזה, האוהדים מגיעים בפעם הראשונה אחרי הרבה שנים בלי ציפיות לפלייאוף, והם לפחות ישמחו לראות שיש להם השנה 2 בחירות סיבוב ראשון בדראפט, ועוד כמה בחירות בשנים הבאות, על אף שהם נאלצים לתת לאוקלהומה 2 בחירות סיבוב ראשון ב-2024 ו-2026.

העונה הקרובה:

חמישייה מסתמנת: ג'יילן גרין, קווין פורטר ג'וניור, ג'יישון טייט, כריסטיאן ווד, דניאל ת'ייס.

שחקנים בולטים בספסל: דנטה אקסום, אריק גורדון, ג'וש כריסטופר, דנואל האוס, עוסמן גארובה, קניון מרטין ג'וניור, אלפרן שנגון.

ג'ון וול עדיין שייך ליוסטון, אבל הושגה כבר הסכמה שהוא לא ישחק וימתין לטרייד או שחרור, מה שאומר שג'יילן גרין יקבל את המושכות מהרגע הראשון, וגם במקרה של אריק גורדון הוא יחכה לטרייד ופחות לדקות משחק. באופן כללי, יש ליוסטון קבוצה מאוד צעירה, ויהיה אפשר להריץ ולנסות דברים שונים, בעיקר כשאין ציפיות לניצחונות יותר מדי.

החמישייה:

ג'יישון טייט הוא שחקן משלים נהדר שקולע לא רע ונותן הגנה מעולה. נכס קלאסי לטרייד, במיוחד לאור העובדה שיש לו חוזה מאוד נוח עם אפשרות של הקבוצה על העונה הבאה לפני שהוא הופך לשחקן חופשי מוגבל. קונטנדריות ישמחו לזרוק עליו בחירת סיבוב שני, כשגם האוס והחוזה הנגמר שלו יכול להתאים יחד לטרייד וביחד זה אולי שווה אפילו יותר.

קווין פורטר הוא בסך הכל בן 20, וכבר הספיק להראות פוטנציאל קליעה מאוד גבוה, אבל גם לעשות הרבה בעיות. הפעם הוא יקבל עונה שלמה מההתחלה לקלוע וזו אולי תהיה הזדמנות טובה לראות מה הוא שווה, מכיוון שגם הוא מתקרב לסיום חוזה הרוקי.

דניאל ת'ייס יהיה אחד הוותיקים ביותר בקבוצה בגיל 29. ת'ייס קיבל חוזה נאה מבחינתו של 36 מיליון ל-4 עונות, ולפחות בשלב הראשון הוא צפוי להיות הסנטר הפותח של הרוקטס. בזמן שהחוזה של ג'ון וול שומר על יוסטון מעל לתקרת השכר, ההחתמה של ת'ייס הביאה ליוסטון עוד חוזה טוב לטרייד פוטנציאלי, אבל עוד קודם לכן שחקן יעיל לקו הקדמי.

כריסטיאן ווד הוכיח את עצמו בעונה שעברה עם 21 נקודות למשחק וכמעט 10 ריבאונדים, וזה עוד אחרי הורדת הילוך קלה בחצי השני של העונה. היתרון שבהחתמה הזולה שלו בסתיו שעבר והחוזה הקצר יחסית של ווד הופכים אותו לנכס נהדר לטרייד אם רוצים להצעיר עוד יותר את הסגל, אבל בינתיים יוסטון גם יכולים ליהנות משירותיו.

מחליפים בולטים:

בהינתן החמישייה המשוערת שלי, יש ליוסטון 3 בחירות סיבוב ראשון מהדראפט האחרון שיחכו על הספסל, והם אלפרן שנגון הסנטר הטורקי שצפוי לקבל יותר ויותר דקות לאורך העונה ולהתפתח לאט, עוסמן גארובה שאני מעריך שיקבל דקות משמעותיות מההתחלה משיקולים הגנתיים וג'וש כריסטופר שמיועד להיות המחליף של קווין פורטר ולתת את הקליעה בדקות שהוא על הספסל.

בנוסף אליהם, יש את אקסום, אוגוסטין ואריק גורדון הוותיקים בקו האחורי, כשלפחות במקרה של גורדון יש כבר דיבורים על טרייד שישלח אותו לקבוצה הנואשת הבאה, בזמן שאקסום ואוגוסטין רגילים לשחק יחסית מעט דקות. בקו הקדמי יש בעיקר את קניון מרטין ג'וניור הצעיר לצד הרוקיז ודנואל האוס הוא אולי המועמד הראשון לעבור בטרייד העונה.

הכוכב:

ג'יילן גרין הוא הבחירה הכי גבוהה של יוסטון בדראפט מאז הבחירה ביאו מינג ב-2002, והציפיות בהתאם, אם כי ברור שבכל הנוגע לתועלת הכלכלית או בגובה גרין לא יכול להתחרות ביאו. בכל הנוגע ליכולת על הפרקט, גרין מזכיר במידת מה את זאק לאבין בשילוב של אתלטיות עם קליעה די טובה מבחוץ ויכולת לנהל משחק לא רע, על אף שלאורך זמן ייתכן שעדיף עוד מוביל כדור לידו. כרגע הציפיות מגרין הן בעיקר לקלוע לסל כמה שיותר ורק בעתיד ייעשו על ידי הרוקטס צעדים קדימה במישור הקבוצתי.

התחזית:

תחזית אופטימית:

ג'יילן גרין הופך לרוקי שקולע הכי הרבה בממוצע למשחק מאז אלן אייברסון, כריסטיאן ווד משתפר עוד קצת וכמעט נבחר לאולסטאר, ת'ייס ושנגון מחלקים ביניהם נהדר את עמדת הסנטר, פורטר וכריסטופר קולעים בצרורות גם הם, וגורדון את וול עוברים בטריידים בהם יוסטון מקבלים בחירות דראפט. יוסטון זוכים בלוטרי ובוחרים בדראפט בכוכב האחרון יחד עם עוד שחקנים ומשלימים את חמישיית העתיד שלהם.

תחזית פסימית:

ג'יילן גרין בקשיי התאקלמות, כמו גם הרוקיז האחרים. ווד חווה רגרסיה ויורד ל-17 נקודות למשחק באחוזים רעים, דניאל ת'ייס הופך להיות המניה הבטוחה ואז נשלח בטרייד יחד עם בחירת דראפט רק כדי להיפטר מג'ון וול, בזמן שאריק גורדון נפצע ואף אחד לא רוצה אותו בטרייד. יוסטון נשארים עם בחירה 5-6, אבל רואים שייקח עוד לא מעט זמן לבנייה מחדש הזאת.

תחזית ריאלית:

20-25 ניצחונות, גרין קולע הרבה באחוזים בינוניים, ווד ופורטר מסייעים והרוקיז האחרים משתפרים במהלך העונה ויוצאים מהם 2 שחקנים לגיטימיים כבר בסוף העונה הזאת כשאריק גורדון מועבר בטרייד על בחירת סוף סיבוב ראשון או תחילת סיבוב שני. הגרלת הלוטרי הופכת להיות שאלה קריטית לעתיד של יוסטון, כמו גם שאלת ג'ון וול.

השאלה העיקרית שתישאל בסוף העונה ככל הנראה

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 67 תגובות

  1. יוסטון התחילה בבנייה מחדש ועשתה קיץ מאוד חיובי, אחרי שהמטומטם מורי הרס אותם עם להעביר 2 בחירות דראפט ועוד 2 החלפת בחירות תמורת ווסטברוק.
    .
    אני מת על גרין הוא נראה כמו כוכב על עם הסטפ בק ממשיך להיכנס לו אי אפשר לעצור אותו כבר עכשיו. ייקח לו שנה שנתיים להוסיף שרירים.
    הסגל מסביבו מאוד צעיר ויש שם כמה מציאות שאולי לא פרנצייז אבל יכולים להתפתח לשחקני חמישייה מצויינים כמו ווד (שכבר שם) ופורטר שיום אחד כוכב ויום שני לא מסוגל לשחק בליגה הישראלית.
    קבוצה של 20-25 נצחונות

      1. הוא לא טועה ביחס לזה אבל העיקר שגם מורי מטומטם. חטף אולטימטום משחקן והצליח להשאיר את המועדון תחרותי עד שהבעלים בא וחרב הכל.
        אין ספק שברוך היה עושה עבודה טובה יותר.

          1. העסקה ההיא השאירה אותם רלבנטים רק אחרי זה הבעלים החדש החליט שהוא לא משקיע כלום בקבוצה הזו יותר ואז הארדן וראס אמרו אנחנו לא נשארים כאן. אז זה פשוט לא נכון מה שאתה אומר.

            1. העסקה הזאת לא השאירה אותם רלוונטיים היה ברור שיהיה כישלון חרוץ והיא לא תצליח תסתכל מה כתבתי לפני שלוש שנים ועל העסקה, ותשאל את חגי שהפסיד לי בהתערבות על הרוקטס.
              מי שעושה עסקה כזאת על שחקן כמו ראס חייב להיות מפוטר במיידית ושלילת תפקיד לאלתר

            2. הם הגיעו לסיבוב השני בפלייאוף – זה מספיק רלבנטי.
              אין שום סיבה לחשוב שהם היו הופכים לפחות רלבנטים עונה אחרי.
              אתה גם צרחת בכל פינה רעננה באתר שהחוזה של כריס פול הגרוע בהיטוריה.
              גאון.

            3. סיבוב שני בפלייאוף אוי כמה שאתה מגוכח הודחו בסוויף גנטלמני שם והיו רחוקים שנייה מליון גם בסיבוב הראשון.

              החוזה של פול נראה נוראי באותה תקופה ויפה שהוכיח לי שטעיתי, עדיין השילוב שלו עם הארדן כמו שחשבנו נכשל.

            4. באותה תקופה פול היה שחקן טוב מהטיפש המקפץ ועוד מורי הוסיף עליו שני בחירות ושני החלפות בחירות, אמרתי לך צריך לשלול לו את הרשיון.

            5. הפסידו לאלופה. כן כישלון אדיר. וכרגיל אתה אף פעם לא קורה לאף אחד בשמות ואם כן אז אתה מתנצל כי מה אכפת לך.
              אז אמרת , תמשיך להגיד. רק אתה יודע כמו תמיד.

            6. זה היה עסקה שהיה ידוע כישלון מראש, ולא רק אני ידעתי כולם ידעו. אתה עושה מGM אנשים גאוני כדורסל למרות שרובם פעם אחר פעם מוכיחים לך שאין להם הבנה בסיסית בכדורסל.

              קראתי לראסל טיפש ולמורי טיפש כרגיל לא מתאים לך לדחוף מילים לפה

            7. הושפלו בידי האלופה ובקושי עברו את אוקלוהמה של פול שרודר וגוליוס אלקסנדר. ממש לא רלוונטיים לא משנה כמה תהפוך את זה.

            8. לא עשיתי מאף אחד גאון כדורסל. יש פה רק אחד שמתיימר להיות כזה ביננו. אתה יכול לצעוק עד מחר לא רלבנטי, כישלון ומה שלא תרצה. מורי בהחלט אחד מהמנג'רים הטובים בליגה. אני מניח שגם ממנו היית עושה עבודה יותר טובה.
              איזה מילים בדיוק דחפתי לך לפה?

            9. ״ וכרגיל אתה אף פעם לא קורה לאף אחד בשמות ואם כן אז אתה מתנצל כי מה אכפת לך.״
              שקראתי לאנשים באתר מפגרים במסווה.
              .
              שוב מורי עשתה טעות אדירה עם הטרייד הזה שהפילה את המועדון שאולה וכל הטיפול הנוראי במצב עם סימונס . בסוף ב13 שנה כל מה שהוא עשה זה גמר מערב והמהפכה בבחירת זריקות שעשה כבר נכנסה לכל הליגה.

              מ90% מהמנגרים הייתי עושה עבודה טובה יותר טובה כמו רבים מהכותבים, הכי מצחיק שהוכחתי לך במקרה עם פילי את זה.

            10. זה לא מה שאמרתי – אבל אני מניח שאת המילים "אוי כמה שאתה מגוכח" אני כתבתי .

            11. הבנת הנקרא ידידי, מגוכח זה לא מפגר או משהו שקרוב לזה אלא טועה. וזה בנושא הזה שאתה מנסה להפוך את יוסטון של ראסל והארדן לרלוונטיים.

            12. יוסטון של ראס והארדן היו רלוונטיים רק בראש של דה שוט, ואנו יודעים מה הולך שם.

            13. קח* שוב זה היה טרייד נוראי שהיה תפוח ופגע בקבוצה אנושות

            14. אתה ממשיך לחזור על עצמך?
              לקנות תוכי?

  2. תודה רבה.
    .
    עונת הרצה לרוקי העונה עבור גרין. מעניין איך השילוב שלו ושל פורטר יהיה בקו האחורי ואם פורטר ימשיך את המומנטום שהעונה שעברה.
    יש להם כמה ווטרנים (וזה בלי לדבר על וול) שיחפשו, וגם צריך להראות להם את הדרך החוצה עם גורדון, האוס ואפילו ווד שלא מתאים לטיימליין ולפי מה שהוא הראה בעונה שעברה הוא יהיה מאוד מבוקש.
    ינצחו פה ושם אבל הם בקבוצת הנמושות.

  3. בהתחשב בתהפוכות שעברו על הקבוצה,
    מצבם של הרוקטס לא רע בכלל.
    .
    לדעתי, גם אימא של וודס, בחלומות האופטימיים ביותר שלה, לא מאמינה שיש סיכוי כלשהו לוודס להגיע השנה לאולסטאר.
    .
    תודה עמיחי. אחלה פוסט.

    1. ווד רשם ממוצעים של 21 נקודות ו-9.6 ריבאונדים ב-57.4% אפקטיבי. שדרוג קל ל-23-4 ו-10 עם אחוזים דומים ובלי פציעות הופכים אותו לדעתי לאחד מאלו שיהיו קרובים לאולסטאר ויתבאסו כשישארו בחוץ. עד כמה זה סביר זו שאלה טובה, אבל בתיאור של התרחיש האופטימי הסבירות זו לא השאלה.

      1. הייתי בטוח שהוא רחוק בטירוף אבל הדירוג הממוצע שלו (אוהדים/שחקנים/מדיה) היה יותר גבוה משל גובר בשנה שעברה. לא הייתי אומר שכניסה שלו היא ריאלית, אבל אמא שלו בהחלט יכולה לחלום על זה

      2. המועמדים הברורים:
        לברון, דייויס, יוקיץ', ג'ורג', קאוויי, ציון.
        אם הם בריאים, ככל הנראה הם תופסים את 6 המקומות שיש לעמדות הפורוורד סנטר.
        ממתינים על הקווים במקום במקרה של פציעות:
        גובר (בזכות מאזן), טאונס (בזכות יכולת אישית), אינגראם (גם וגם).
        מתבוננים מבחוץ עם סיכוי נמוך להפתיע בזכות שילוב של יכולת אישית, מאזן ועונת פריצה:
        אייטון, פורטר.
        .
        ווד באמת אחלה שחקן. הבעיה שלו היא שהוא משחק ביוסטון.
        קשה מאוד להיכנס לאולסטאר עם מאזן שלילי אלא אם מדובר על שחקן שמציג נתונים יוצאי דופן.
        במערב, עבור הפורוורדים המצב אפילו קשה יותר –
        עקב אינפלציה הגארדים, תמיד יש סיכוי שאיזה לוקה או sga יזלגו לרשימת הפורוורדים.

        1. מתוך 12 אולסטארים סביר ש-7 יהיו שחקני קו קדמי. קוואי לא יהיה בגל הפציעה שלו, אז 5 הראשונים שהבאת הם די ודאיים בהינתן בריאות. אני מסכים שזה מאוד לא סביר שווד ייכנס לאולסטאר, ודי מסכים עם השמות שהזכרת, ולכן אפילו בתרחיש האופטימי כתבתי "כמעט נבחר לאולסטאר" שמבחינתי זה אומר שהוא משתפר ל-23-4 נקודות בלי פציעות. בחירה של ווד לאולסטאר זה כבר תרחיש "אופטימי מוגזם" ולא כדאי להשקיע ביוסטון את הזמן הדרוש לכתיבת תרחיש כזה.

      3. כדי להיכנס לאולסטאר מאחת הקבוצות הגרועות בליגה המספרים שלך צריכים להיות מפלצתיים. לא 23 נק למשחק. לא יקרה.

  4. תודה רבה עמיחי.
    .
    אני נדלקתי על שגנון הזכיר לי מאוד את יוקיץ׳ בסגנון וימים יגידו שאולי גם בכישרון. יוסטון בקיץ מעולה ועכשיו רק נשארה סוגיית וול

  5. תודה רבה עמיחי. יוסטון יפתחו את הצעירים ויתפללו לאלוהי הלוטרי בקיץ הבא. ווד לא יהפוך לאולסטאר אבל יתחיל להתקרב לשם.

  6. תודה רבה
    יוסטון מציגה – ככה בונים קבוצה מחדש.
    המון צעירים, המון כישרון.
    גרין נראה שהולך להיות תותח.
    ויש את טייס הסולידי המצוין, ווד המעולה, וזה עוד לפני התמורה שיקבלו על וול וגורדון.
    תהיה קבוצה מעניינת מאוד לצפייה, בניגוד לנמושות האחרות שמנסות להתחיל מחדש כמו קליבלנד ודטרויט.

    1. חרא של קבוצה לא יצא ממנה כלום. כל הבחירות דראפט האלה זה בולשיט אחד גדול פה ושם יוצא איזה פרנצ'ייז לא יותר מזה. הכל הימור. קבוצה בלי טיפת נסיון זה אומר שהם בודאות או שנה שנתיים בטנקינג. אם הייתי אוהד הייתי מבקש שיעירו אותי בעוד 3-4 שנים.

  7. תודה עמיחי.
    יוסטון מראה איך להתחיל בבנייה מחדש פחות מעונה אחת אחרי שהכוכב הגדול עוזב.
    העיקר מורי טיפש גדול
    יהיה בהחלט מעניין. לא הייתי מציע לנסות לזכור את שמות השחקנים כי הם יתחלפו במהירות. לא יודע מי יגיע בעסקאות במקום וול
    וגורדון אבל יש לי סבלנות. די ברור שג’יילן גרין יהיה כוכב בליגה רק מה, בינתיים ישנם סימנים מדאיגים
    להיכנס לטים אשך ( התנהגות של כוכב עוד לפני ששיחקת דקה – אם אני לא טועה היה עימות על החולצה מול דנואל האוס)

      1. על הדרך חשוב לזכור שגם קובי היה בן זונה לא קטן לותיקים בלייקרס כשהגיע ועוד הישר מהתיכון..
        אבל כל עוד הוא מגבה את זה בהשקעה באימונים וביטחון בפרקט, אז זכותו.

    1. אני מאוד מקווה שאתם צודקים. מזמן לא היה לנו בדראפט כשרון כזה גולמי.
      רק שידעו לבנות סביבו נכון ויש מה לצפות לעתיד. בכל מקרה לא יהיה משעמם העונה.

  8. תודה עמיחי!
    כמעט עשור עבר מאז שפתחתי עונה של יוסטון ללא ציפיות.. וגם אז, דקה לפני פתיחת העונה עשו את הטרייר עם אוקלהומה שהביא את הארדן, ואיתו גם הציפיות להשתחל לפלייאוף.
    בהנחה שלא יהיו טלטלות כאלה העונה, הציפיות הן בהחלט לפיתוח הצעירים, ולמהלכים טריידים בהם ניפטר מחוזים מעיקים, בתמורה לחוזים נגמרים ואם אפשר גם בחירות.
    .
    מקווה מאוד כמובן שגרין יוכיח את עצמו, כך שבעוד כמה שנים כשירימו כאן מחדש את פרויקט הרידראפט, הוא לפחות לא ייפול מהטופ-5 (ושהמחזור עצמו ייחשב לעמוק, ולא למחזור חלש כמו 2000).
    שנגן לדעתי יצליח להתבלט, בטח כשמלבד ווד ות׳ייס אין עוד גבוהים נורמליים. גרובה וכריסטופר לדעתי בעלי פוטנציאל באסט, אבל התקרה שלהם בהחלט מסקרנת.
    .
    בקיצור – העניין העיקרי שלי העונה לא יהיה במיקום הקבוצה ובטור הניצחונות (הפסדים..) אלא בפיתוח הצעירים ובהגרלת הלוטרי 🤷🏻‍♂️ אבל לפחות לא אהיה במתח מהמשחקים עצמם.

      1. בניסיון להיאבק באינסטינקט שלי לענות "משהו גזעני כנראה" אענה במקום שהשם שלו זה אלפרון. לא הייתי מתעסק איתו.

  9. אחלה קבוצה למעקב.
    השנה לא יעשו כלום. גם בהכי אופטימי שלהם. אפילו אם החמישייה תפתיע, הספסל שלהם פח. מי שרוצה לחכות לפריצה של אקסום, שידבר עם יוטה, בזבזו עליו 6 שנים או יותר. הפריצה היחידה במקרה שלו זה אולי פריצת דיסק. גורדון שחקן משלים מעולה אבל זו קבוצה שצריכה עדיין שלד.
    זה לא קורה ביום.

  10. תודה רבה עמיחי. אחלה פריוויו
    20 נצחונות זה תחזית אופטימית..
    מקווה בשביל אריק גורדון שימצא קבוצה חדשה מהר.

    1. מדויק. קבוצה של רוקיז שאין בה כרגע כלום הכל הימור אחד גדול. הרוקיז האחה אתה אף פעם לא יודע למה לצפות. כל מי שאוהד יוסטון לילה טוב נא להתעורר בעוד שנתיים שלום כש 75% מהשחקנים האלה יאכזבו ויעופו בטריידים

  11. היה להם דראפט מצויין וזה בערך כל מה שחשוב.
    מה שאני לא מבין זה למה הם לא מנצלים את הערך הגבוה של החוזה הנוח של ווד שמאד יכול לעזור לקונטנדרית וחסר משמעות כלכלית ביוסטון, במיוחד שקו הזמן של ווד לא ממש תואם את של גרין שאמור להיות העתיד של הקבוצה.
    לדעתי אם ווד מסיים את העונה ביוסטון זו תהיה טעות רצינית ובזבוז.

    1. צודק לגמרי דדי, באמת דרפט מצויין וזה שמשאירים את ווד ממש טיפשי, גם יש לו ערך מאוד גבוה לקבל נכס וגם יפגע בדקות של אלפרן שנגוון הטורקי.

      1. עוד לא נפתחה העונה, ונותרו לו עוד 2 עונות בחוזה. לא חושב שערך הטרייד שלו היה מספיק גבוה במהלך העונה שעברה לאור הפציעה בקרסול שגררה היעדרות ארוכה באמצע העונה. מאמין שאם יפתח את העונה הזאת כפי שהתחיל וסיים את הקודמת, עד הדד-ליין הערך שלו ינסק ואפשר יהיה בכיף לקבל עליו תמורה נאב.

  12. בס"ד
    שלום ותודה.
    בתור אוהד יוסטון, היתה להם עונה נפלאה.
    מרגע שהבינו שהארדן לא ישאר, הפכו תוך פחות מחודש לקבוצת הטנקינג הטובה בליגה.
    גם המהלכים בקיץ נכונים. וגם לא מיהרו להיפטר מוול בכל מחיר.
    לא אתפלא אם ימצאו לו קבוצה באמצע העונה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט