מתחילים הכי מהר ואז מגבירים: לקראת מחזור 2 ב-NFL

מאת כותבי הופס פוטבול – יניב שושני ושחר דלאל

אחד הדמויות הכי גדולות בהיסטוריה של ה-NFL הוא סטיב מק'קמייקל, שכיכב בהגנה הגדולה של שיקאגו ברס בשנות ה-80. "מונגו" שהיה הכל חוץ מביישן ונראה כמו גרסת המציאות של הענק הירוק, הכניס לאחרונה את צוותי הצילום לביתו, לא התבייש שיראו אותו לאחר שאיבד ממשקלו וסיפר באומץ על מחלת ה-ALS איתה הוא מתמודד. כשהכתבת שאלה אותו איך הוא מרגיש עשה בלי למצמץ: "נהדר! בדיוק התחילה עונת ה-NFL". גם אנחנו חושבים ככה.

כרגיל, נתחיל עם המשחק שהתקיים ביום חמישי:

וושינגטון פוטבול טים 30 (1-1) – ניו יורק ג'איינטס 29 (2-0)

בשלושת הרבעים הראשונים של המשחק קיבלנו בדיוק את מה שציפינו – משחק בינוני של קבוצות בינוניות, ללא קווטרבקים מובילים וללא מהלכים מרשימים. אבל ה-NFL כמו ה-NFL יודע לספק את הדרמות שלו גם במשחקים כאלה.

הג'איינטס נכנסו לרבע הרביעי כשהם ביתרון 17-20. הם הגיעו כבר ל-29 בזכותו של הבועט גראהם גאנו (5 שערי שדה), אבל וושינגטון היו עדיין בתמונה בזכות דרייב נהדר, שנמשך 17 שניות בלבד, אשר בסופן מצא ק"ב וושינגטון טיילר הייניקי את ריקי סילס-ג'ונס באנדזון. הם קיבלו שוב את הכדור כשנותרו שתי דקות על השעון והצליחו להגיע למצב בעיטה מ-43 יארד. הג'ייאנטס כבר התחילו לחגוג ניצחון אחרי ההחטאה של הבועט דאסטין הופקינס, אך בשל עבירו שביצעו הוא קיבל הזדמנות נוספת שהפעם לא פספס.

הייניקי סיים את המשחק עם 336 יארד, 2 ט"ד ואיבוד אחד, כששני הכוכבים בהתקפה היו טרי מק'לורין (107 יארדים אוויריים וט"ד) וג'יי די מקיסיק (83 יארד באוויר וט"ד על הקרקע). בצד השני אחד המשחקים הטובים בקריירה של דניאל ג'ונס (249 יארד וט"ד ו95 יארדים על הקרקע) הסתיים במפח נפש, בעיקר לאור ריב מתוקשר עם הרסיבר קני גאלודיי, שעשוי להשפיע על עתיד הקבוצה.

*

פילדלפיה איגלס (0-1)  – סאן פרנסיסקו פורטי ניינרס (0-1) :פילדלפיה, ראשון 20:00

מעניין איזו סאן פרנסיסקו נראה במחזור השני, האם זאת תהיה הקבוצה של שניים וחצי רבעים ראשונים, שרמסה את הליונס הן בהתקפה והן בהגנה, או שמא תהיה זו הקבוצה של הרבע וחצי הנותרים שנראתה חסרת אונים ומבולבלת, וגרמה דפיקות לב מוגברות לאוהדים במשחק שנראה סגור וחתום.

ועכשיו הניינרס מגיעים לפילדלפיה, לשחק מול קבוצה שפשוט התפוצצה במחזור הראשון, והפתיעה אפילו את האוהדים הכי אופטימיים שלה, עם הופעה מרשימה של הקווטרבק הצעיר ג'יילן הארטס, שהראה שהוא יכול גם למסור ולא רק לרוץ.

ואגב ריצה, הניינרס ביצעו יותר מהלכי ריצה ממסירה מול דטריוט, ויחד עם הנטיה של הארטס לרוץ, נראה שמצפה לנו משחק עם הרבה מהלכים על הקרקע, ותנצח הקבוצה שתצליח לעצור את הריצה של יריבתה.

נתון מעניין – ג'יילן הארטס הוא השחקן הראשון מזה 70 שנים עם מעל 1000 יארדים במסירה ו-300 יארדים בריצה, בחמשת המשחקים הראשונים בקריירה.

תחזית: למרות העדיפות של הניינרס, תוצאות המחזור הראשון מחייבות זהירות בנוגע לתוצאת המשחק. ועדיין קשה לראות את הגנת הניינרס מתפרקת שוב, ואת התקפת האיגלס חוזרת על המשחק הנפלא מול הפלקונס, ולכן נלך על ניצחון של האורחים, במשחק צמוד ומהנה.

תכירו, אלייז'ה מיטשל, הרץ הפותח של הניינרס (צילום: sports.yahoo.com)

פיטסבורג סטילרס (0-1)  – לאס ווגאס ריידרס (0-1): פיטסבורג, ראשון 20:00

מפגש בין שתי קבוצות שמגיעות עם חיוך גדול למחזור השני, לאחר שגברו על יריבות שעל הנייר טובות מהן.

המארחת פיטסבורג לא הציגה משחק מרשים בהתקפה, אבל עדיין יצאה מבאפלו עם ניצחון, פעם נוספת בזכות הגנת ברזל בראשות טי ג'יי וואט, שלא הפסיק להטריד את קווטרבק היריבה, ואף רשם שני סאקס.

הריידרס מצידם שרדו מותחן בהארכה, בעיקר בזכות הטייט אנד הנפלא דארן וולר, שהצטיין מול הקבוצה שבחרה אותו בדראפט, וממשיך את שיתוף הפעולה המשובח עם הקווטרבק דרק קאר.

נתון מעניין – מאז משחק פתיחת עונת 2019, הסטילרס עדיין לא ספגו יותר מ-29 נקודות במשחק בליגה הסדירה, 32 משחקים רצופים.

תחזית: ההגנה של הסטילרס מול התקפת הריידרס, זה יהיה סיפור המשחק. לא משחק פשוט לניבוי, אבל עושה רושם שהגנת הפלדות תנפק עוד משחק יעיל וטוב, מה שיספיק לניצחון לא קל על הריידרס הנחושים.

שחקן שחקן, דארן וולר (צילום: AP)

שיקאגו ברס (1-0) – סינסנטי באנגלס (0-1): שיקאגו, ראשון 20:00

האוהדים בשיקאגו ציפו לראשון את הבחירה הראשונה בדראפט ג'סטין פילדס על המגרש מהרגע הראשון, אבל גם הם הבינו שבמשחקים הראשונים הוא כנראה יראו את אנדי דלטון בהרכב הפותח. מה שהם לא ידעו זה שגם השחקנים וצוות האימון לא ממש מסכים עם המאמן מאט נאגי, ודיווחים האחרונים מספרים על מיני-מרד בחדר ההלבשה, שעשוי להפוך את העונה של הדובים לסיוט מתמשך.

גם על כר הדשא קשה הקבוצה לא סיפקה הרבה סיבות לנחת, כאשר הקבוצה נראתה לא מוכנה למפגש מול הראמס החזקים, והציגה את אחד ממשחקי ההגנה החלשים ביותר שלה בעשור האחרון. דלטון המושמץ דווקא היה סביר, ומלבד איבוד כדור באנדזון בפתיחת המשחק דווקא הצליח להניע את ההתקפה. עם זאת, הפסד נוסף, ועוד נגד קבוצתו לשעבר, והלחץ להחליפו יהיה בלתי נסבל.

בצד השני דווקא יצאו מרוצים מהמחזור הראשון, לאחר שהשיגו ניצחון בהארכה על מינסוטה והראו הרבה מאוד אופי לקבוצה צעירה. הקווטרבק ג'ו בורו זרק ל-261 יארד ושני טאצ'דאונים והוכיח שלא איבד מהיכולת שלו לאחר הפציעה. עוד שחקן שפרץ הוא הרסיבר הרוקי ג'אמר צ'ייס שסיים עם 101 יארדים וט"ד במשחק הבכורה שלו. הוא צפוי להמשיך בחגיגה מול הסקנדרי החלש של הברס.

תחזית: הסגל הוותיק בשיקאגו יודעת להתאפס לאחר הפסדים והפעם נראה קרב הרבה יותר צמוד, אך היכולת של בורו למצוא את צ'ייס טי היגינס וטיילור בויד תעשה את ההבדל.

קרוליינה פאנת'רס (0-1) – ניו אורלינס סיינטס (0-1): שארלוט, ראשון 20:00

ב-29 המפגשים בין הקבוצות בהם הופיע דרו בריס מאחורי הסנטר, הסיינטס השיגו 18 ניצחונות בהם הוא מסר ל-57 ט"ד, כולל שמונה מתוך תשעת האחרונים (ומשחק פלייאוף אחד ב-2017). קשה להגיד שבקרוליינה נושמים לרווחה לאור פרישתו, כי בעשרת המשחקים בהם הופיעו הסיינטס ללא בריס החל מ-2019 המאזן שלהם עומד על 1-9, פשוט מדהים. עם זאת, במשחק הזה הם יאלצו להתמודד עם חיסור של שישה מאמני התקפה (קורונה) ושני שחקני הגנה משמעותיים שנכנסו לרשימת הפצועים.

בשבוע שעבר ניו אורלינס ביטלה לחלוטין את אחת הקבוצות המבטיחות של העונה, כאשר מנעו מגרין ביי של ארון רוג'דרס להשיג ט"ד, ושמו 38 נקודות על הלוח. מי שהוביל אותם היה ג'יימיס ווינסטון, שמאותת על שנת קאמבק, לאחר שנה על הספסל, ושסיים את המשחק עם 5 ט"ד, אך יותר חשוב בלי אף איבוד.

גם אצל המארחים יכולים להיות מרוצים מהיכולת של הק"ב שלהם, לאחר בכורה סולידית של סם דארנולד. הק"ב שהגיע מהג'טס הציג משחק שלהם מאוד, ללא הרבה טעויות שאפיינו אותו בתקופתו בניו יורק, והצליח לנקום בקבוצתו לשעבר. מי שממשיך לככב הוא כריסטיאן מק'קאפרי שהשיג 187 יארדים באוויר ובקרקע, אך יזדקק לעזרה של די ג'יי מור ורובי אנדרסון כדי להשיג ניצחון נוסף.

תחזית: דארנולד יהיה שוב סולידי וישאיר את קרוליינה במשחק, אך בסופו של דבר ייכנע לכישרון העודף של האורחים.

קליבלנד בראונס (1-0) – יוסטון טקסנס (0-1): קליבלנד, ראשון 20:00

אחת הסצינות הזכורות מהשנים האחרונות של סדרת המופת "הארד נוקס" היא בה טיירוד טיילור – שהיה אז הק"ב החדש בקליבלנד – מתעורר באמצע הלילה כדי להגיע מוקדם למחנה האימונים, ומבטיח שהשינוי עומד להגיע. אז כן, השינוי הגיע, אבל טיילור לא היה שם, ואחרי שעבר גם בצ'ארג'רס נראה שהפעם הוא מצא את המקום שלו ביוסטון.

בשבוע שעבר הוא הפתיע את כל העולם, כאשר הציג משחק איכותי, שהשיג לטקסנס ניצחון מפתיע – הקבוצה היחידה מה-AFC דרום שעשתה זאת, והכניס קצת שקט לקבוצה שסבלה מהרבה רעשי רקע לאורך הפגרה. עוד שחקן שהפתיע היה ברנדין קוקס הוותיק, שעשה את מה שהוא עושה הכי טוב והשיג 26.4 יארדים בממוצע לתפיסה והוכיח שעדיין יש לו מה למכור בליגה הזאת.

בצד השני מי שעמוד מאחורי הסנטר יהיה זה שהחליף את טיילור, ומאז מצטיין בעיקר כשחקן דרמטי, ופחות על המגרש. הוא אומנם מסר ל-321 יארדים נגד קנזס סיטי, אבל לא השיג אפילו ט"ד אחד והבראונס איבדו את ההובלה הגדולה שלהם ברבע הרביעי. לאור האמור, קליבלנד ימשיכו להתבסס על משחק הריצה המשובח שלהם בראשותם של ניק צ'אב וקארים האנט, ייקוו לנצל גם את משחק ההגנה המצוין שלהם כדי לגיע לטיילור, כדי להימנע מדיבורים על פספוס הפלייאוף כבר במחזור השני.

תחזית: טיילור הוא לא פטריק מהומס, וקליבלנד היא קבוצה הרבה יותר איכותית מיוסטון. נצחון קל למארחת.

אינדיאנפוליס קולטס (1-0) – לוס אנג'לס ראמס (0-1): אינדיאנפוליס, ראשון 20:00

ארון דונלנד נזקק כמעט למשחק שלם כדי להשיג את הסאק הראשון שלו העונה, לאחר שהברס הצליח להוציא אותו מתכנית המשחק שלו. מול הקולטס מצפה לו משימה הרבה יותר קשה, מאחר ויאלץ לפגוש את קווינטון נלסון, כנראה הגארד הטוב בליגה, באחד ממפגשי האחד-על-אחד הטובים שיש ל-NFL להציע.

עם זאת, זה יהיה משחק של התקפות. הראמס הצליחו לשבור לחלוטין את ההגנה שעמדה מולם, ונראה שמאט סטאפורד השיג חוזה חדש לחיים, לאחר שעזב את דטרויט. שיטת המשחק של שון מקווי היתה מדויקת, ושניים מהט"דים שלהם הושגו במסירות למעל 50 יארד. קשה להאמין שזה יחזור על עצמו, אבל הכישרון בהחלט שם.

לעומתם המארחים מגיעים לאחר הפסד מאכזב לסיאטל, בו היו רחוקים מלהציג את היכולת המצופה מהם. הק"ב החדש קרסון וונץ' היה סביר, אך מלבד הרץ ג'ונתן טיילור לא קיבל עזרה מאף שחקן התקפה והקולטס איבדו את המשחק כבר במחצית. כדי לנצח את הראמס הם יצטרכו לשפר מאוד את היכולת, או שנקבל הצצה לקריסה שלהם, כאשר "הארד נוקס" יתחילו את הצילומים.

תחזית: התצוגה של הראמס בשבוע הראשון לא היתה מקרית, מדובר באחת הקבוצות הטובות בליגה והם יגיעו כפייבוריטים לכל משחק. גם הפעם זה המקרה, אם כי ההגנה שאותה יפגשו תעשה להם את החיים הרבה יותר קשים.

ג'קסונוויל ג'אגוארס (1-0) – דבנר ברונקוס (0-1): ג'קסונוויל, ראשון 20:00

כמה דברים יכולים להשתנות בשבוע אחד. בתחילת העונה דיברו על השינוי שעשוי לעשות אורבן מאייר בפלורידה, לאחר שהצליח לעשות את זה בכל מקום אליו הגיע במכללות. הוא אפילו קיבל את הבחירה הראשונה בדראפט –ק"ב שלא ניתן לטעות איתו, אבל אם להאמין לדיווחים שיוצאים מהקבוצה, הוא כבר מתכנן לעזוב את התפקיד בסוף העונה.

בצד השני דנבר היתה קבוצה שנטינו לזלזל בה ערב פתיחת העונה, בעיקר לנוכח היריבות שיש לה בבית והוויתור על ק"ב בסיבוב הראשון בדראפט. עם זאת, הם הוכיחו במחזור הראשון שההתקפה היעילה שלהם לא נופלת מההגנה המפלצתית שהביאה אותם עד הלום, ואם יקפידו על משחק מבוקר, גם טדי בירדג'ווטר עשוי להיות הגניבה של העונה.

תחזית:  הדיווחים סביב המארחת לא מעודדים ונראה שכל הפסד רק מקרב את הסוף של מאייר בקבוצה, במצב כזה הם לא אמורים להוות איום על האורחת.

ניו יורק ג'טס (1-0) – ניו אינגלנד פטריוטס (1-0): איסט ראת'פורד, ראשון 20:00

אם יש שני משחקים שביל בילצ'ק מסמן בתחילת השנה אלה המפגשים מול הג'טס. המאמן האגדי שעזב את הקבוצה מניו יורק בטריקת דלת דואג להזכיר להם בכל שנה מה הם הפסידו. עם זאת, הפעם הזרקורים לא יהיו על הקווים אלא על עמדת הק"ב, שם יופיעו שני רוקים מבטיחים – זאק ווילסון בירוק ומאק ג'ונס אצל האורחים.

ווילסון הראה בשבוע הראשון בדיוק מה שציפינו ממנו. משחק לא אחיד, עם הרבה ניצוצות ואלתורים שהסתיימו בהפסד. עם זאת, קשה מאוד לזקוף את ההפסד לחובתו, לאור הסגל המסייע המזעזע שעומד לצידו, ואנחנו צפויים לראות עוד משחקים כאלה בהמשך.

דווקא הק"ב האחרון שנבחר בסיבוב הראשון היה המצטיין של המחזור הקודם. ג'ונס הראה מדוע בניו אינגלנד החליטו לוותר על קאם ניוטון והוכיח לכל המקטרגים שהוא ראוי להיות ק"ב פותח בליגה, והיה קרוב להשיג ניצחון ראשון מול קבוצה איכותית (מיאמי). עם זאת, אסור לשכוח את משחק הריצה של הקבוצה, שלראשונה בתקופתו של ביליצ'ק זוקף את ראשו, כאשר דמיאן האריס השיג 100 יארד על הקרע, אבל חשוב מכף קיבל 23 נשיאות – משהו שלא ראינו בשנים הקודמות, וצפוי לעזור מאוד לג'ונס בצעדיו הראשונים.

תחזית: הפטס הם כבר לא הקבוצה המאיימת מהימים של בריידי, אבל ניצחון על הג'טס הוא עדיין באנקר בטופס.

מיאמי דולפינס (0-1) – באפלו בילס (1-0): מיאמי, ראשון 20:00

עם כל הכבוד לשתי הקבוצות שהופיעו בפסקה הקודמת, המאבק החשוב בבית ה-AFC מזרח יהיה בין שתי הקבוצות האלו. באפלו, אלופת הבית המכהנת ואחת המועמדות בולטות להגיע לסופרבול, פתחה את העונה בקול ענות חלושה, לאחר תצוגת נפל של כל הקבוצה ובמיוחד של הק"ב ג'וש אלן, שהשיג רק 5.3 יארד בממוצע למסירה מול פיטסבורג. לא הדרך הכי טובה להצדיק את החוזה הענק שחתם עליו בקיץ…

בצד השני המארחים דווקא יכולים להיות מרוצים מהמחזור הראשון, למרות שלא הרשימו התקפית, אבל שהראו הרבה אופי, ובראיין פלורס הצליח להשיג ניצחון שני ברציפות מול המנטור שלו – ביל ביליצ'ק. מול הבילס הם יהיו חייבים להעלות הילוך, אחרת הם יתקשו לעמוד בקצב צבירת הנקודות של היריבה.

תחזית: משחק קאמבק של הבילס יראה למארחים מי בעלת הבית האמיתית, ולמרות שיפור מהעונה שעברה הדולפינס לא יהוו איום בדרך לניצחון שביעי ברציפות בסדרה הזאת.

אריזונה קארדינלס (0-1)  – מינסוטה וויקינגס (1-0): פניקס, ראשון 23:05

האם זאת העונה שהכל יתחבר לקארדינלס, ונראה אותם רצים גבוה בצמרת? לפי המשחק הראשון, התשובה יכולה להיות כן. הקארדס הגיעו למבחן קשה מאוד בטנסי, והפכו אותו למשחק במעמד צד אחד, עם תצוגה מרשימה בשני צידי המגרש. בהגנה צ'נדלר ג'ונס חזר בסערה מפציעה ממושכת ורשם לא פחות מחמישה(!) סאקים, ויחד עם חבריו עצר לחלוטין את מכונת ההתקפה המשומנת של הטייטנס, ובהתקפה שיתוף הפעולה של קיילר מאריי עם צמד התופסים דיאנדרה הופקינס וכריסטיאן קירק הולך לגרום כאב ראש רציני להגנת הוויקינגס.

במינסוטה כמו במינסוטה, הצליחו לבעוט בדלי ולהפסיד לבאנגלס החלשים בהארכה, וזאת למרות משחק לא רע של הקבוצה. כמו בעונה החולפת, הוויקינגס חייבים לשפר את משחק ההגנה כנגד הריצה, אחרת יהיה זה ערב ארוך כנגד יריבה שיודעת לרוץ יפה מאוד.

נתון מעניין – צ'נדלר ג'ונס הוא אחד משלושה שחקנים פעילים עם יותר ממאה סאקים.

תחזית: למרות שאריזונה פייבוריטית לניצחון, מינסוטה לא תקל עליה את החיים, אבל בסופו של יום, הקארדינלס ירשמו ניצחון נוסף, ובמינסוטה יישארו רק עם המחמאות.

עוד נראה הרבה ריקודים שאלה, מאריי והופקינס  (צילום: azcardinals.com)

טמפה ביי באקנירס (0-1)  – אטלנטה פאלקונס (1-0): טמפה ביי, ראשון 23:05

ליין ההימורים במשחק הוא +12.5 לאטלנטה, וזה למעשה משקף את הבדלי הרמות בין שתי הקבוצות (רק במשחק אחד יש יחס גבוה יותר, נחשו איזה).

מצד אחד האלופה הגאה, עם טונות של ביטחון ויכולת, ומצד שני אחת מהקבוצות החלשות בליגה, שלא נראה שאפילו השתפרה בקצת מהשנה שעברה, בדרך אולי לבחירת דראפט ראשונה בסיום העונה.

נתון מעניין – טמפה ביי ניצחה 8 משחקים ברצף (כולל פלייאוף) עם 30 או יותר נקודות בכל אחד מהמשחקים, הרצף הארוך ביותר בצוותא עם הפטריוטס של 2007 ו- 2010, גם אז כשבריידי הוא הקווטרבק הפותח של הקבוצה.

תחזית: הבאקנירס יוסיפו עוד ניצחון למאזן, הפאלקונס ינסו מזלם עם קבוצות בסדר גודל אחר.

פתיחת עונה מרשימה, בריידי וגרונק (צילום: espn.com)

סיאטל סיהוקס (0-1)  – טנסי טייטנס (1-0): סיאטל, ראשון 23:25

בשנים האחרונות, לפני כל עונה עולים סימני השאלה לגבי הסיהוקס,ובכל שנה ראסל ווילסון מראה שעוד לא נס ליחו, והמשחק מול הקולטס היווה דוגמה מצוינת לכך. יחד עם טיילר לוקט ודי קיי מאטקלף ההתקפה של סיאטל תמשיך לעשות בעיות רציניות לכל הגנה בליגה, ובטח מול ההגנה החדירה של טנסי, שהיתה אחת מהגרועות בליגה כנגד משחק המסירה, ולא ממש הראתה שיפור במחזור הראשון.

מי שחייב להשתפר הוא דריק הנרי, כי בלעדיו לטייטנס יהיה קשה מאוד לנצח, לפחות עד שחוליו ג'ונס ייכנס לתלם, אם בכלל.

נתון מעניין – לראסל ווילסון ממוצע קריירה של 102 רייטינג מסירה, מדורג רביעי אי פעם.

תחזית: משחק שווה כוחות, וכל תוצאה אפשרית. אנחנו נהמר על התעלות הגנתית של הסיהוקס, והטייטנס מסתבכים עם פתיחת עונה לא טובה של שני הפסדים רצופים.

אתם רק תתפנו ואני כבר אמצא אתכם, ראסל ווילסון (צילום: seattletimes.com)

לוס אנג'לס צ'רג'רס (0-1)  – דאלאס קאובויס (1-0): לוס אנג'לס, ראשון 23:25

מה קורה עם זיק אליוט? הרץ האחורי של הקאובויס ממשיך את 2021 בדיוק כמו שהוא סיים את 2020, בדרך למטה. דאלאס מסתמכת יותר ויותר על משחק המסירה, ומשחק הריצה יחד עם אליוט הולך ודועך. אולי אפשר לייחס זאת להגנת הברזל של הבאקנירס, אבל במשחק מול הגנת הריצה הבינונית של הצ'רג'רס נראה אם זאת אכן מגמה או תופעה רגעית.

הצ'רג'רס מצידם גם פגשו במחזור הראשון הגנה חזקה שהקשתה עליהם לפתח משחק התקפה ראוי לשמו, אבל הגנת הבוקרים לא נמצאת ברמות האלו, ולג'סטין הרברט והתקפת הברקים תהיה הזדמנות להראות שהם יודעים להשיג יותר מט"ד אחד במשחק. ההגנה לעומת זאת תפגוש בהתקפה אווירית משובחת בראשות דאק פרסקוט ולהקתו, ותנסה ללחוץ ככל הניתן את פראסקוט על מנת לצמצם את הנזק.

נתון מעניין – לפרסקוט יש הכי הרבה נסיונות מסירה למשחק מאז 2020, הבא אחריו הוא  לא אחר מאשר ג'סטין הרברט.

תחזית: כמו שהבנתם מהפסקה הקודמת, הכדור האובלי יבלה הרבה באוויר במשחק המסקרן הזה. את זהות המנצחת קשה יותר לנחש, אבל נלך על ניצחון של האורחת, ושני הקבוצות עם מאזן שווה בתום המחזור השני.

הרברט מול פרסקוט, יהיה מעניין (צילום:statpros.com)

בולטימור רייבנס (1-0) – קנזס סיטי צ'יפס (0-1): בולטימור, שני 03:20

המשחק שינעל את משחקי יום ראשון, מפגיש ראש בראש שתיים מהטוענות לכתר, שלא מתביישות לסמן את הסופרבול כמטרה לגיטימית העונה.

השאיפות אולי זהות, אבל אלו קבוצות שונות במהותן, שנבנו בצלמם של הכוכבים הגדולים שלהן, הקווטרבקים פטריק מהומס ולאמאר ג'קסון.

הרייבנס רצים, והרבה. כבר לאחר המחזור הם מובילים את הליגה ביארדים על הקרקע, וכנראה שימשיכו להוביל אותה גם בתום העונה. משחק המסירה, לפחות בשלב זה, עדיין טעון שיפור, וג'קסון פותח מבערים ורץ בכל הזדמנות שיש לו, כנראה שזה חזק ממנו…

למרות פתיחת עונה לא טובה, ההגנה של בולטימור היא אחת מהטובות בליגה, שמשתמשת בלא מעט בליצים, מה שיכול להיות הימור מול מהומס וקריאת המגרש שלו.

מהומס אומנם השיג ט"ד בריצה במחזור הראשון, אבל הוא מוסר הרבה יותר, וכמה שהוא יודע למסור. בעמידה, בתנועה, כנגד כיוון התנועה, דרופים ואיך שרק תרצו. בהתאם לכך הצ'יפס לא רצים הרבה, ולא תמצאו את הרצים של קנזס בראש טבלאות סטטיסטיקת הריצה.

בהגנה המצב פחות משביע רצון, בייחוד כנגד משחק הריצה, לא בשורה משמחת מול קבוצה כמו הרייבנס, שינסו לנצל שוב ושוב את החולשה בתחום זה.

נתון מעניין –  הצ'פס הינה הקבוצה היחידה שלאמאר ג'קסון עדיין לא ניצח כקווטרבק פותח.

תחזית: אחרי ניסוי כלים במחזור הראשון, כבר במחזור השני מגיע משחק עם חשיבות יתרה עבור שתי הקבוצות. הסגולים מול האדומים, ריצה מול מסירה, וכל אחת יכולה לנצח.

איכשהו, הצ'יפס נראים כאילו הגיעו מוכנים יותר לתחילת העונה, ואנחנו נלך על ניצחון של מהומס, שמשאיר את העורבים ללא ניצחון גם אחרי המחזור השני.

ג'קסון נגד מהומס, איזה כיף (צילום:4for4.com)

גרין ביי פאקרס (1-0) – דטרויט ליונס (1-0): גרין ביי, שלישי 03:15

הפעם האחרונה שארון רוג'רס רשם יותר חטיפות מט"ד הייתה בתבוסה לבאקנירס במחזור השישי של עונת 2020, ומאותו מחזור לא הסתכלו הפאקרס אחורה, עד להופעה נוספת בגמר החטיבה.

המשחק מול הליונס החלשים יכול להיות הזדמנות טובה להשכיח את התבוסה הקשה לסיינטס במחזור הפתיחה, ולצאת לדרך חדשה וטיפה יותר מוצלחת.

גרין ביי עדיפה על דטרויט כמעט בכל פרמטר, ולמרות הכמעט קאמבק של הליונס מול הניינרס, ההגנה הרעועה שלהם לא תעמוד בפני כוח האש של הפאקרס, ונראה שההתקפה גמרה את מנת הניסים למחזורים הקרובים.

נתון מעניין – הליונס ספגו 30 או יותר נקודות בשבעת משחקיהם האחרונים, הרצף הארוך בתולדות המועדון.

תחזית: הפאקרס לא הפסידו פעמיים ברצף מאז דצמבר 2018, ונתון זה לא הולך להשתנות גם במשחק מול הליונס.

יחייך שוב, רוג'רס (צילום:foxnews.com )

לפוסט הזה יש 33 תגובות

  1. המשחק של הקארדס מול הוויקינגס באריזונה כמו שציינתם בשורה הראשונה אבל אחר-כך התייחסתם כאילו זה הפוך. נקווה שהאוהדים יקבלו את מספר 7 בסגול בכבוד הראוי לו למרות שאני חושש שזה יהיה יותר קריאות בוז.

      1. פיטסון היה אליל ב אריזונה. נבחר פעמיים כשחקן השנה ושמונה הופעות רצופות (!!) בפרובול. הוא ביקש לעזוב כי לא הסתדר עם שיטת המשחק של וילס וביקש לעזוב באמצע העונה, מה שחירפן את האוהדים. לגבי המשחק הערב, הוא כמובן טוען ש"זה רק עוד משחק", וברור לכולם שזה לא..
        ההימור שלי: הוא נותן משחק ענק, מונע מהלכים גדולים והסגולים מפרקים בשלוש סקורס, תוך תצוגת על של קאזינס. בוודאות.

        או שלא.

  2. סיכום משובח, הדבר הכי טוב בשבוע השני של הליגה זה שכל הקשקושים על "המשחק הראשון לא חשוב" מפסיקים ומתחילים לקלוט שאין משחק לא חשוב בעונה.

    1. הדבר הכי מעצבן שבכל דקה מזכירים את זה ש"קבוצות שהתחילו את העונה 0-2 מגיעות לפלייאוף ב-5% מהמקרים" או משהו כזה

      1. כן, אי אפשר לברוח מהדברים האלה. אני מניח שבקרוב נראה מד פלייאוף מהדקה הראשונה של המשחק הראשון כל יארד לכאן ולכאן יחשב מחדש את סיכויי ההעפלה של הקבוצה.

  3. תודה רבה, פריוויו מעולה למחזור מבטיח
    *ה*משחק של המחזור הוא רייבנס נגד קנזס, הפסד של הרייבנס יכול להתחיל שם בלגאנים, נצחון שלהם יכול ל… בעצם אין סיכוי שקנזס מפסידים את זה

    1. אני לא חושב שהפסד יעשה שם משהו בשלב הזה של העונה, הרייבנס הם ארגון שנותן הרבה מאוד שקט. זה כמובן יכול להשתנות אם ההפסדים ו/או היכולת הרעה תמשיך.

  4. תגידו, הוסיפו מחזור לעונה הסדירה. האם זה אומר שכבר אי אפשר לסיים במאזן חצוי? כי כמו שהNFC North נראה, ובעיקר כמו ש הויקינגס נראים אני די בנתי על 8:8 ועלייה מרהיבה לפלייאוף..

  5. איזו סיומת אדירה למחזור. דאון 4 ויארד, לאמר ג'קסון ג'קסון משיג דאון ראשון וניצחון.
    הבחור יודע לזוז…
    (נראה לי שהשיג 100+ על הקרקע במשחק הזה)
    .
    תודה על אחלה פריוויו, חברים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט