מחזור 2: ג'איינטס מחפשים ניצחון 7 רצוף מול וושינגטון

זאת לא היתה הפתיחה שציפו לה ב-NFC מזרח. לאחר עונה מזוויעה של כל קבוצות הבית, הציפייה היתה שוושינגטון תעשה את קפיצת המדרגה הנדרשת כדי להתמודד עם צמרת ה- NFCבעוד הג'איינטס הרגישו מרובים, לאחר שפספסו את הפלייאוף לאור הפסד של האיגלס, ששיחקו עם הרכב משני. אבל ציפיות לחוד ומציאות לחוד, כאשר שתי הקבוצות פתחו את העונה עם הפסד.

וושינגון, שהפכה בעונה שעברה מאחת הבדיחות של הליגה לקבוצה שיש להתחשב בה רשמה הפסד מרגיז לצ'ארג'רס, אבל החלק המשמעותי במשחק היה הפציעה של הקווטרבק הפותח ראיין פיצ'פטריק. מי שצפוי להחליף אותו הוא טיילור הייניקי, שכיכב במשחק הפלייאוף של העונה שעברה, ויש לא מעט אוהדים שכבר מרוצים מהסיטואציה.

עם זאת, אחת הבעיות הגדולות במשחק שלו זה הניסיון ללכת על מהלכים גדולים, אשר פעם רבות נגמרות באיבודי כדור, ולכן כנראה נראה את המאמן רון ריברה נסמך יותר על משחק הריצה של בראשותם של אנטוניו גיבסון וג'יי די מקיסיק. גם הרסיבר מקלורין מצפה למשחק גדול, לאחר שרשם שתיים מההופעות הטובות ביותר שלו מול היריבה לבית.

בצד השני מנסים ללקק את הפצעים לאחר הפסד מביך לדנבר, בו רשמו רק 13 נקודות, כולל טאצדאון לאחר תום הזמן של הקווטרבק דניאל ג'ונס, שזאת כנראה תהיה העונה האחרונה שלו כקווטרבק הפותח של הקבוצה. עם זאת, הג'איינטס צפויים לפתוח את סקון בארקלי, שחזר לאחר 11 חודשי היעדרות, נפצע שוב, אך כנראה יהיה כשיר למשחק.

ניו יורק מגיעה למשחק הזה כאשר היא ניצחה את כל המפגשים בין השתיים בשלוש השנים האחרונות ותנסה להימנע מליפול למאזן 2:0, שמשאיר 11% סיכוי לסיים את העונה עם כרטיס לפלייאוף.

הימור: הג'איינטס אומנם ניצחו את ששת המשחקים האחרונים, אך אין ספק שוושינגטון היא הקבוצה האיכותית יותר. אנחנו נראה משחק עם מעט מאוד התקפה, אך כזה שיסתיים בניצחון של הקבוצה הביתית.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. בוקר אור (בוודאי אעביר את השאלה הזו לכתבה שתתפרסם היום)
    תגידו, יש איזה אתר סטרימינג שמשדר את ה NFL?
    או לחילופי, האם ניתן לרכוש משחק בודד מהNFL pass, מישהו בקי בזה, כלומר האם זה תהליך פשוט?
    רוצה לראות את הוייקינגס כשעוד תאורטית יש על מה לשחק..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט