אירועי דיומא – 19.09.2021: כדורגל אופניים, WNBA, שחמט

חסר מאפיין alt לתמונה הזו; שם הקובץ הוא A-Deyoma.jpeg

היום – מילאן נגד יובנטוס בסרייה א', וגם אליפות העולם בנג"ש לגברים באופניים.

כדורגל

ליגת העל – מחזור 3 / ניר מועלם:

19:00 הפועל חדרה – הפועל ירושלים: הפועל חדרה פתחה את העונה עם 2 תוצאות תיקו נהדרות עבורה מול 2 מתוך שלוש הקבוצות החזקות בליגה (מכבי חיפה והפועל באר שבע) כך שהיא יכולה להיות מרוצה, ומנגד הפועל ירושלים עם פתיחה פחות טובה ממה שהם ציפו כאשר הם עם נקודה אחת ובלי שער זכות כאשר את המחזור הראשון סיימו בתיקו אפס מול נוף הגליל, ובמחזור האחרון הפסידו בדרבי 3-0 לבית"ר. הימור – ניצחון ביתי לחדרה.

19:30 הפועל חיפה – קריית שמונה: הפועל חיפה עם פתיחה טובה לליגה עם תיקו 0-0 מול נתניה, ובמחזור האחרון 3-1 על אשדוד בחוץ, ויואב כץ כבר מתחיל לפנטז על פליאוף עליון, רק שיש לו עדיין עוד 24 מחזורים עד לפליאוף והכל יכול להשתנות. אצל קריית שמונה יש לא מעט בעיות, כאשר הראשית שבהן היא התביעה של מס הכנסה מול הבעלים איזי שרצקי שמאיים בעקבות כך לעזוב את הקבוצה (החוב למס הכנסה נובע עקב תשלומים שנעשו עבור עובדי המועדון בתחילת שנות ה-2000 ולמשך עשור, כאשר איזי שרצקי אומר שיש לו אישורים מרואה החשבון של המועדון שהכל נעשה כדין, ואמור להיות ערעור בעוד כשבוע בבית המשפט העליון), ואם נחזור רגע לכדורגל אז ק"ש השיגה תיקו 1-1 בחוץ מול מכבי פתח תקווה במחזור הראשון, ואז במחזור האחרון הם הפסידו בבית 2-0 להפועל תל אביב. הימור – הפועל חיפה עם ניצחון נוסף.

20:15 בית"ר ירושלים – מכבי נתניה: בית"ר ירושלים הצליחה לנצח במחזור האחרון 3-0 את הפועל ירושלים בדרבי, אבל עדיין יש עננה כבדה מאוד מעל המועדון, מאז שהבעלים משה חוגג הודיע שהוא לוקח צעד אחורה ונותן לנאמן לנהל את המועדון, כאשר לא ידוע כיצד המצב הזה ישפיע על ארווין קומאן המאמן, ואילו בצד של נתניה יש לא מעט בעיות עם פתיחת עונה מזעזעת בדמות תיקו 0-0 מול הפועל חיפה, ובמחזור האחרון הפסד לא ברור בבית 3-1 לנוף הגליל. הימור – תיקו וחלוקת נקודות שלא ממש טובה לשתיהן.

סרייה א' – מחזור 4 / ניר מועלם :

17:00 לאציו – קליארי, 2 ONE : לאציו פתחה נהדר את העונה עם 2 ניצחונות ליגה על קבוצות די חלשות כמו אמפולי וספציה, ואז במחזור האחרון נתקלה במילאן, והיא הפסידה בחוץ 2-0, ובמקום לתקן את התוצאה הרעה ממשחק הליגה האחרון היא הצליחה להפסיד בפתיחת משחקי שלב הבתים של הליגה האירופית 1-0 לגלאטאסאריי. בצד השני יש לנו את קליארי שפתחה את העונה בצורה לא טובה עם 2-2 מול העולה החדשה ספציה בבית, ולאחר מכן שני הפסדי ליגה רצופים למילאן וגנואה. הימור – לאציו חייבת לחזור למסלול הניצחונות והיא פוגשת יריבה יחסית נוחה היום בשביל כך, ולכן אהמר על לאציו.

*שווה צפייה*  21:45 יובנטוס – מילאן, 2 ONE : מי היה מאמין שזה יהיה מפגש קצוות כבר במחזור הרביעי, ואם כבר קצוות אז שמילאן תהיה בתחתית, אבל כל היוצרות התהפכו ויובנטוס נמצאת כרגע במקום ה-16 בליגה עם נקודה אחת בלבד מתוך תשע אפשריות עם תיקו 2-2 במחזור הפתיחה, ולאחר מכן הגיעו הפסדים לאמפולי ונאפולי, אבל לשמחתה של יובנטוס היא פגשה במחזור הפתיחה של האלופות את מאלמו השבדית והצליחה לנצח בחוץ די בקלילות 3-0. אצל המילאנזית האדומה העניינים בליגה הולכים מעולה עם תשע נקודות מתוך תשע אפשריות עם ניצחונות על: סמפדוריה, קליארי ולאציו, אבל ביום רביעי האחרון הם יצאו לאנפילד למחזור הפתיחה של ליגת האלופות והפסידו לליברפול 3-2 במשחק מלא תהפוכות ואחרי שפיגרו 1-0, הצליחו להפוך את התוצאה ל2-1, אבל לבסוף הפסידו 3-2 לליברפול. הימור – יובנטוס עוד מנסה לחפש את עצמה ללא רונאלדו, ואילו מילאן עם הצרות הפיננסיות שלה יודעת שהיא חייבת לסיים את בטופ 4 העונה, ואם כבר טופ 4 אז אליפות זו אופציה מאוד ריאלית עבורה. אני די בטוח שזה הולך להיות משחק מאוד צמוד, אבל אני חושב שמילאן דווקא היא זו שתצא עם ידה על העליונה, כי היא פשוט נראית הרבה יותר מחוברת העונה.

וורונה- רומא (19:00)/ צפריר אוזדובה

פתיחת העונה של וורונה היא האסון הגדול ביותר שפקד את העיר מאז ימי רומאו ויוליה. 0 נק' משלושה משחקים כאשר הם ספגו שבעה. (מזלם שיש את סלרנטינה שספגה 11). מאידך רומא לוהטת, תחת מוריניו ובניצוחו של פלגריני הנפלא רומא עם 6 נצחונות רצופים 3 בליגה ו 3 בקונפרנס ליג והיא המוליכה של הטבלה (בגלל הפרש שערים עם אותו מס' נק' כמו מילאן ונאפולי). אז כמובן שרומא פייבוריטית ברורה ויחד עם זאת בעונה הקודמת רומא הפסידה במגרש הזה 3-0 אז היא צריכה להיות מוכנה מה גם שהיא מגיעה אחרי משחק בחמישי נגד צ'סקא סופיה שאותו ניצחה 5-1 אבל בינתיים מוריניו כמעט ומיאן לשנות את ההרכב הקבוע ועייפות תמיד יכולה להשפיע.

לה ליגה/ צפריר אוזדובה

ולנסיה- ריאל מדריד (22:00)

המפגש הפיקנטי בין שני המוליכות מספרד. לא, לא חזרנו אחורה בזמן לתחילת המיליניום ולימי ראפה בניטז ולנסיה ומאמנה החדש חוזה בורדאלאס שהגיע מחטאפה אכן מוליכה את הטבלה אחרי 4 מחזורים (בצוותא עם ריאל ואתלטיקו). אומנם בזכות הפרש שערים אבל ולנסיה פתחה את העונה נפלא ובשני המשחקים האחרונים אף כבשה 7 שערים. וכל זה בניצוחו של גונזלו גדש הנפלא שכבש כבר 3 שערים העונה ובישל 1. מנגד ריאל המתחדשת של אנצ'לוטי עומדת על 3 נצחונות רצופים ומגיעה אחרי ניצחון גדול באלופות על אינטר בחוץ. בנזמה ממשיך בכושר של העטנה שעברה וויניסיוס סוף סוף נראה כמו כוכב כך שצפוי לנו משחק אטרקטיבי. בעונה שעברה המאזן ביניהם עמד על 1-1 כאשר המשחק בולנסיה ניגמר 4-1 לטובתה. צ'רישב יעדר בולנסיה ובריאל קרוס,בייל,סבאיוס, מרסלו.

ריאל סוסיאדד- סיביליה (17:15)

עוד מפגש צמרת יוקרתי כאשר הבאסקים מהמקום ה 4 יארחו את האנדלוסים מה 6. סוסיאדד של אימנול אלגואסיל מגיעה למשחק אחרי 3 נצחונות ליגה רצופים! ולמעשה הפסידה רק לבארסה בחוץ. היא גם יצאה ב 2-2 יוקרתי מול המוליכה ההולנדית איינדהובן של ערן זהבי. וכל זה בכיכובו של מיקל אוירזבאל הנפלא שכבש 4 שערים העונה. מנגד הקבוצה של לופטגי קצת מאכזבת (לפחות אותי) יש לה סגל מדהים השנה לא נופל מאף קבוצה גדולה (לדעתי אף טוב משל ברצלונה) והם עדיין עם שני תוצאות תיקו רצופים (להזכירכם המפגש שלהם נגד בארסה שהיה אמור להערך במחזור הקודם נדחה) כמובן ששום אסון לא קרה אבל עם הסגל העמוק והמוכשר הזה כל תוצאה מלבד מאבק על האליפות ועל מעבר שלב באלופות (הגרלה נוחה) יהיה כישלון.

ליגה צרפתית/ צפריר אוזדובה

פסז׳- ליון (21:45)

המשחק היוקרתי בצרפת בין שני הערים הגדולות ושני המועדונים המפוארים של השנים האחרונות. פריס שאכזבו בגדול השבוע באלופות עם תיקו 1-1 עם ברוז׳ דווקא בליגה מסתדרת טוב מאוד. אבל מעבר למשחק זו הבכורה הביתית של ליאו מסי ואני בטוח שאחרי הביקורות על המשחק באלופות ההתקפה של פריס תרצה להראות מה היא שווה. מנגד ליון של מיודענו פיטר בוס ההולנדי שהחליף את רודי גארסיה בתחילת העונה בכושר טוב. שלושה נצחונות רצופים מקום 7 וניצחון השבוע על ריינג׳רס בחוץ 2-0 בליגה האירופית. בעונה שעברה המאזן בין הקבוצות היה 1-1 כאשר כל קבוצה ניצחה בחוץ.

פרמייר ליג/ אבי נוביק

טוטנהאם – צ'לסי (18:30 ספורט 1)

במחזור החמישי בליגה האנגלית נקבל את הדרבי הלונדוני, התרנגולים פתחו את הליגה בסערה עם ניצחון על סיטי, וולבס וווטפורד.הקבוצה לא יציבה בשני צדי המגרש עם 3 ספיגות מול 3 שערים.במחזור הקודם הרגליים שלהם חזרו לקרקע אחרי שקיבלו סטירה מעוררת מקריסטל פאלאס בהפסד 3-0הקבוצה של סאנטו הפורטוגלי תרצה להתאושש אבל מולה תעמוד לא פחות מאלופת אירופהטוטנהאם עם 3 ניצחונות, תיקו והפסד בחמשת המשחקים האחרונים בכל המסגרות.לרשות סאנטו לא יעמדו באופן וודאי טאנגאנגה המורחק ודייר הפצוע המתמיד, כשרשימת השחקנים שבספק למשחק ארוכה יותר וכוללת את לוקאס מורה, מין סון, ברחווין וססניון.
מהצד השני צ'לסי אלופת אירופה ומחזיקת הסופר קאפ תרצה לחזור לראשות הטבלה (במשותף), צ'לסי ניצחה 3 מתוך 4 משחקי הליגה שלה וסיימה בתיקו עם ליברפול בחוץ.החיזוק המרשים של אחד החלוצים הטובים בעולם לוקאקו מוכיח את עצמו והוא סופר 3 שערים בארבעת משחקי הליגה ששיחק.הקבוצה של טוכל במומנטום מעולה עם 4 ניצחונות ותיקו אחד בחמשת המשחקים האחרונים, כשלרשות טוכל יעמוד סגל כמעט מלא כשרק פולסיץ' ייעדר.
בחמשת המפגשים האחרונים ביניהן צ'לסי ניצחה פעמיים,תיקו פעמיים  ופעם אחת הפסידה.

ווסטהאם – מנצ'סטר יונייטד (16:00 ספורט 1)

ווסטאהם של מויס ממוקמת במקום ה- 8 לאחר ארבעה מחזורים עם 2 ניצחנות ו-2 תוצאות תיקו כשהמרים ביניהם הוא כמובן 4-1 על לסטר.כדי להישאר רלוונטים העונה הם יהיו חייבים לקחת נקודות מהגדולות.לפטישים 3 ניצחונות ו-2 תוצאות תיקו בחמשת המשחקים האחרונים שלהם, לרשות מוייס יעמוד סגל כמעט מלא כאשר יחסרו לו ריד הפצוע ואנטוניו המורחק.
מהצד השני השדים האדומים יגיעו לפרוק עצבים, אחרי ההפסד (המביך) בליגת האלופות ליאנג בוייז יונייטד ירצו (וחייבים) לחזור למסלול הניצחונות, הסגל הזוהר שלהם צריך ואמור לנצח בלי בעיות אבל הליגה האנגלית יודעת לפרגן לנו בהפתעות.באופן לא מפתיע פרננדש הוא הכובש המוביל של יונייטד אבל כנראה זה ישתנה בקרוב, רונאלדו הגיע לכבוש את הליגה האנגלית וכרגע הוא עומד בציפיות עם 2 שערים, פוגבה שנראה רע במשחק האלופות הוא מלך הבישולים עם כמות כמעט שנתית של 7 בישולים, מעניין אם ימשיך בקצב וישבור את השיא לעונה שעומד על 21 (מסי, מולר ודה ברויינה).סולשיאר לא יוכל להלביש באופן וודאי את טלס, דיאלו וג'ונס. בנוסף בספק למשק קבאני.
בחמשת המפגשים האחרונים ביניהן יונייטד ניצחה פעמיים, פעם אחת הפסידה ופעם נוספת הקבוצות נפרדו בתיקו. 

כדורסל

WNBA / עידו גילרי

מחזור הסיום של העונה הסדירה מביא לנו מאבק על הכרטיס האחרון לפלייאוף בין הליברטי שכבר סיימו לשחק, והמיסטיקס והספארקס שמקדימות אותה בדירוג.

20:00: קונטיקט סאן (6-25) – אטלנטה דרים (23-8)

22:00: פיניקס מרקיורי (12-19) – לאס וגאס אייסז (8-23)

22:00: וושינגטון מיסטיקס (19-12) – מינסוטה לינקס (10-21)

0:00: דאלאס ווינגס (18-13) – לוס אנג'לס ספארקס (19-12)

1:00: שיקגו סקיי (16-15) – סאידניאנה פיבר (25-6)

אופניים / דוד "פאקו" סעדה

אליפות העולם בנג"ש לגברים

זמן קצר לאחר שראינו את אליפויות אירופה באיטליה, השבוע מתחיל בבלגיה הדבר האמיתי – שבוע אליפויות העולם, שבוע של מירוצים מכל הסוגים והקטגוריות, כששיאם יהיה אליפות העולם במירוצי כביש לגברים בעוד שבוע בדיוק. המנה הראשונה תהיה היום באליפות הנג"ש לגברים (מירוץ שהוזז לתחילת הסבב יחסית לעבר, בצעד חכם של המארגנים). זהו מירוץ ארוך מאד, 43 ק"מ, בתוואי שטוח לחלוטין, בין העיירה קנוקה הייסט לעיר ברוז'. לפני שבועיים באליפות אירופה קיבלנו קרב משולש מרתק בין אלוף העולם, האיטלקי פיפו גאנה, לבין הבלגי רמקו אוונפול והשוויצרי שטפן קונג, שנגמר בהכתרתו של האחרון. השלושה יתחרו כאן גם היום, וצפויים גם כאן לספק תחרות צמודה ואיכותית. עוד מתחרה בולט כאן הוא הבלגי וואוט ואן ארט, שהולך בכל הכח על הדאבל עם מירוץ הכביש. הכוכב הסלובני טאדיי פוגאצ'אר ינסה גם הוא להוסיף תואר נוסף לרשימתו המתפקעת, אם כי נראה שהעונה הארוכה כבר נותנת בו את אותותיה. שטפן ביסגר (שווייץ), אדוארדו אפיני (איטליה), קספר אסגרן ומיקל ביירג (דנמרק), רמי קבאנייה (צרפת), ברנדון מקנולטי (ארה"ב), מיכל קביאטקובסקי (פולין) והגרמני הוותיק טוני מרטין הם שמות גדולים בתחום, הצפויים גם הם לדבר חזק היום. שידור ביורוספורט ב-16:15.

מירוץ אשבורן-פרנקפורט

במקביל לאליפות הנג"ש, אנו מקבלים בגרמניה את מירוץ אשבורן-פרנקפורט, מירוץ שנוסף בשנים האחרונות לדרג הוורלד טור, אך עדיין לא מחייב את ההשתתפות לקבוצות הדרג. המירוץ, שכשמו מתנהל בין שתי הערים הגרמניות, הוא באורך 187 ק"מ, עם טיפוס מהדרגה הבינונית גבוהה בתחילתו, וטיפוסים קצרים יותר (אותו טיפוס למעשה החוזר על עצמו) בהמשך וסיום במישור. די מזכיר את תוואי אליפות אירופה מלפני שבוע. התוואי מושך לכאן מתחרים מכל הסוגים – אול אראונדרים, שמהם הסיכוי הטוב ביותר שנראה מנצח, מאיצים שינסו לשרוד עם הדבוקה את הטיפוסים, ומטפסים שינסו בעיקר לצבור יתרון בשלבים המוקדמים יותר של המירוץ. מבין האול אראונדרים נקבל מתחרים כאלכסנדר קריסטוף (זוכה 4 פעמים במירוץ), מייקל מתיוס, טים וולנס, נילס פוליט, דילן טיונס, מאדס פדרסן, סורן קראו וגרג ואן אוורמאט. במאיצים ייכללו יאספר פיליפסן, דילן גרונוויגן, פסקל אקרמן, פיל באוהאוס ובריאן קוקאר. במטפסים נקבל שמות כוינצ'נזו ניבאלי, באוקה מולמה ומאני בוכמן. בקבוצת ISN נראה את אחד המירוצים האחרונים של "הגורילה" אנדריי גרייפל לפני פרישתו, יחד עם דווידה צ'ימולאי, בן הרמאנס ועומר גולדשטיין. שידור בנגן יורוספורט ב-14:15 ובלינק הזה.

שחמט – קרלסן והצמרת באליפות אירופה למועדונים, ביחד עם באר שבע/שחר אלוני

במקדוניה החלה אתמול אליפות אירופה בהשתתפות 37 מועדונים.
קרלסן משחק בלוח הראשון של המועדון הנורבגי, שמדורג 8 בתחרות.
באר שבע מדורגים 7.
אתמול רוב המדורגים גבוה ניצחו את המועדונים המדורגים נמוך. באר שבע (ללא נבאתי שקיבל מנוחה) ניצחה 4-2 –

 GM Mikhalevski 2573½-½ IM Saraci, N. 2466
 GM Roiz, Michael 2580½-½ FM Makolli, P. 2249
 GM Rodshtein, M. 25990-1 Bajraktari 2196
 GM Postny, E. 2564½-½ Asllani, M. 2225
 GM Huzman, A. 2547½-½ Zymberi, A. 2107
 GM Steinberg, N. 25370-1 Bahtiri, S. 2010
השחקנים של באר שבע, מימין



היום יתקיים הסיבוב השני

לפוסט הזה יש 131 תגובות

  1. יום עם הרבה כדורגל
    זיו, צדקת, מכבי ת"א נצחו אם כי לא בתוצאה שצפית. היה משחק טוב משני הצדדים והיה יכול להיגמר בכל תוצאה.

      1. נכון, אבל…
        גם לחיפה היו כמה מצבים והשוערוקי שלנו הציל כמה שערים בטוחים.
        אז כן התוצאה היתה יכולה ללכת לכל כיוון.

  2. בהמשך להודעה אתמול נמרוד עלה לגמר ויש לנו נציג ישראלי בגמר אחרי הרבה זמן. הגמר יתקיים בשעה 17:40. מוזמנים להצטרף לראות ביוטיוב בערוץ של ifsc, תחפשו את השידור הלייב.

  3. מעט חדשות אתלטיקה. טריוון ברומל קבע אתמול בניירובי את תוצאת העונה במאה מטר. אלוף ארה"ב סיים ב-9.76 שניות והקדים במאית שנייה אחת את פרדיננד אומאניילה הקנייתי, שקבע שיא יבשתי.
    חשוב לזכור כי בירת קניה, בה נערכה כאמור התחרות, ממוקמת כ-1800 מטר מעל פני הים. תוצאות מקצועות הספרינט והקפיצות האופקיות טובות יותר, לעתים, בתנאים הללו.

  4. לא ממש יודע האמת. יש להם את האלוף הלאומי לוק פלאפ (ילד שחתם עכשיו באינאוס), אבל לא יודע למה הוא לא משתתף. טורבו דורבו בגרמניה.

  5. תודה לכולם
    פאקו /עידו / מישהו אחר
    האם יכולים להסביר את החשיבות של הטור בסלובקיה
    אשמח להשוות זאת לחשיבות של טורניר טניס
    האם זה גרנד פרי ? קטן יותר ?
    האם מסוג המסטרס ?
    גרנד סלאם ?

  6. ביסגר קובע את הזמן המהיר ביותר בטיים צ'ק השני אחרי התחלה קצת איטית. נראה איך רמקו יתמודד עם זה.

  7. טוב עכשיו שיש קצת זמן אפשר לדבר עוד קצת על הניצחון של איינהורן שהושג הרבה מאד בזכות הקבוצה שיחד עם בורה דאגו לפוצץ את המירוץ ולא להשאיר אותו לרחמי הזאבים. כך שלסיום הגיע איינהורן עם עוד 25 רוכבים בלבד שכללו כמובן את סאגאן מבורה וסטיימלה מקוויק סטפ אבל גם שני חברים שעבדו מאד קשה עבורו – קריס ניילנדס שעובר עונה לא פשוטה בגלל פציעות ואחד כריס פרום שכבר עשה דבר או שניים על אופניים בחייו.

  8. איתן הייטר הסנסציה הבריטית החדשה שנותן עונה נהדרת באינאוס קצת מתחת לרדאר שני אחרי אוונפול בטיים צ'ק הראשון 4 שניות אחרי הבלגי.

  9. לא הרחק על אדמת בלגיה פאביו יקובסן עם עוד ניצחון לקוויקסטפ בגוייטש פילס ISN עם עבודה טובה נראה לי עם 3 בטופ 10 אבל שידור מזוויע מקשה קצת לראות.

  10. טוף, אחרי מעל לשעתיים של כדורגל, איינדהובן של זהבי הוסו וחטפו רביעייה מפיינורד. היונייטד ניצחו על הקשקש.
    הראשון של רונאלדו השווה תוצאה וג'סי שחזר הביתה נכנס בערך בדקה השבעים והצליח לצמצם כמה דקות לסיום אבל גיבור המשחק הוא דווקא שוער היונייטד שמנע שוויון מהנקודה הלבנה אחרי יד של שואו. הדיפת פנדל מהסרטים השאירה את כל הנקודות ליונייטד וכולם כמובן מברכים.
    היונייטד השתחררו כשפול פוגבה הוחלף בסאנצ'ו וגרינווד הוחלף בלינגארד. פתאום ראו קבוצה שלא תקועה מאחור. אולי אולה היה צריך לעשות חילוף דומה מוקדם יותר בגביע אירופה והיינו יוצאים בניצחון גם שם.

      1. חחחח גדול אתה תביא ניצחון אני על פסקז׳ וריאל במקביל עכשיו לא יאומן פסקז׳ בפיגור 1:0 לגולדן סטייט זה לא היה קורה

            1. האמת נגד ליון זה משחק משחק.. אבל אני כבר עוקב אחרי 4 אחרים במקביל אז יש גבול 🙂
              .
              ניימאר ראשון בהיררכיה אתה אומר? (של הפנדלים)

            2. הוא סחט ולקח מסי לא נדחף הם חברים טובים. יהיו ג״ס תענוג לראות כל כך הרבה כישרון. בלי קשר ניימאר הכי טוב בעולם אני אומר את זה כבר שנים. רק שיישאר בריא. מה עם הבד-ברייקרס? כל הכבוד לך שאתה צופה. השנה יש תחרות קשה על הרייטינג. גם אנגליה בטירוף – רזי בדופק 200 פנאלדו נותן תפוקה יש להם שם אחלה קבוצה. הוציאו את מסי עכשיו איזה באסה

            3. רונאלדו זה הצגה של איש אחד ושוב בליגה ה"אמיתית", כמו שרשמתי לרזי מצטער בשבילו שיובה ביזבזו לו 3 שנים מהחיים. אני אנטי יונייטד ובעבר גם אנטי רונאלדו אבל הוא גרם לי לשנות את דעתי

            4. אני גם אנטי באיירן אבל בשביל לעצור את הגלאקטיקוס 2.0 כל דבר הולך…

            5. אנטי יונייטד זה טוב אבל מה עשתה לך באיירן? (מה עשו לך הגרמנים? 😃 כמו שאמר שלמה שרף ״ווט האפנד האפנד״)

            6. סתם החלטתי פעם שאני בעד דורטמונד ולא באיירן 🙂

            7. אז זה בסדר 🙂

  11. הום ראן של אסף לוונגרט (אסף.. כן כן) מעלה את ישראל ל-4-1 בשישי!
    .
    עד עכשיו ההולנדים היו הרבה יותר מסוכנים אבל מזל והגנה טובה מנעו מהם לא מעט ראנס

      1. זה מה שעושה את ההישג לגדול 🙂 ניצחו דרך ההגשה משחקים קשים מאוד נגד רוסיה וצ'כיה ונמנעו מספיגה רצינית בחצי הגמר עם ליפץ הקשיש

כתיבת תגובה

סגירת תפריט