כוכבי הצפון – סקירת בית הAFC NORTH / עידו יצחקי

כוכבי הצפון – סקירת בית הAFC NORTH / עידו יצחקי

הבית הצפוני של חטיבת הAFC סיפק לנו ב2020 את הדיוויז׳ן הכי חזק בליגה (38 ניצחונות) והיה היחיד בליגה שהצליח לשלוח שלוש נציגות לפוסט-סיזן. לאחר שנים בהן  פיטסבורג הייתה מועמדת כמעט וודאית לפני כל עונה לזכייה בבית, העונה אנו צפויים לקבל קרב ראש בראש בין בולטימור לקליבלנד, כשהבראונס מקווים לזכייה ראשונה אי פעם בראשות הבית. היריבויות המיתולוגיות עדיין כאן, כל ארבעת המאמנים של הדיוויז'ן נותרו על כיסאותיהם וגם הקווטרבקים שהובילו בעונה שעברה ממשיכים – כך שאמנם לא ראינו שינויים מאוד משמעותיים בעמדות המפתח בקבוצות, אך התוצאה הצפויה להערכתי בסיום העונה אמורה להיות שונה מאוד ממה שראינו בתום העונה שעברה. 

פיטסבורג סטילרס (מאזן בעונה שעברה: 4-12)

הכל נצץ בקבוצתו של מייק טומלין בחודשים ספטמבר-דצמבר של שנת 2020. ביג בן חזר מהפציעה הקשה ממנה סבל ב2019 והפגין ניצוצות ששייכים לעשור הקודם, ההגנה הפכה להיות הטובה בליגה בפער ניכר, והתופס הרוקי צ׳ייס קלייפול הצית זכרונות מתקופת AB עבור הפלדות. הסטילרס הצליחו לנצח 11 משחקים ברציפות בפתיחת העונה והיו לקבוצה הראשונה שעושה זאת מאז קרוליינה ב2015,  כשהם הפכו מהר מאוד להיות אחת מהמועמדות הבכירות להגיע לסופרבול.  אלא שפציעות של דווין בוש ובאד דופרי – מעמודי התווך של ההגנה, לצד אילוצי קורונה ובעיות בהתקפה שהתגלו לאורך העונה, גרמו לסטילרס  להתרסק בסיום העונה עם שלושה הפסדים רצופים מאכזבים, רק בכדי להגיע לווילד קארד עם הביתיות ולספוג תבוסה כואבת במיוחד מיריבתם המרה לבית – קליבלנד בראונס, תוך שהם סופגים 48 נקודות (!!) ובן רות׳ילסברגר מסיים עם ארבעה איבודים באוויר, שהמשיכו את סיום העונה המחפיר שלו שהתחיל לבשר על סיום הקריירה. מנקודת הפתיחה הבעייתית הזו, ובמומנטום שלילי במיוחד – יצאו הסטילרס לאוף-סיזן שהם לחלוטין יעדיפו לשכוח. 

רות׳ילסברגר, שנכנס בקרוב מאוד לעשור החמישי בחייו הלך ודעך כאמור ככל שהעונה התקדמה, ולמרות שמועות שהלכו וגברו על פרישה בעקבות הרוח שנשבה בליגה (פרישיות של ריברס ובריס), פיטסבורג החליטו לבנות מחדש את החוזה של הקווטרבק, וכעת ביג בן עולה להם 5 מיליון דולר פחות ב2021. שניים מעמודי התווך של קו ההתקפה האימתני של הסטילרס – דיוויד דיקסטרו ומאורקיס פאונסי הודיעו על פרישה, למרות עונת פרו-בול עבור שניהם והחלישו משמעותית את אחת מנקודות החוזקה של הקבוצה. הזעזוע בקו ההתקפי נמשך כשגם אלחנדרו וילאנובה, תאקל שבעברו שתי הופעות בפרו-בול, סיים חוזה ובחר לחתום ברייבנס. גם הגארד הפותח מאט פיילר עזב לצ׳ארג׳רס. הרץ שסומן בתור המחליף של לביון בל – ג׳יימס קונר, העדיף לחתום באריזונה וההתקפה המקרטעת ממילא של פיטסבורג סיכמה שוק עגום במיוחד. הליינבקר באד דופרי, שנתן את העונה הטובה בקריירה לפני הפציעה חתם בטייטאנס והקורנר מייק המילטון עזב לבנגאלס וגם הם משאירים בור בהגנה שהייתה כאמור לאחת מהטובות בליגה בעונה שעברה.

התחליפים שהובאו במקום גל העוזבים לא אמורים לספק את אותה הסחורה. בי ג׳יי פיני הסנטר חוזר לסטילרס וגם הגארד טראיי טרנר הוחתם, אך קשה לראות את האו-ליין של טומלין מצליח להתאושש מהמכה הכואבת שספג. בדראפט הסטילרס היו לקבוצה הראשונה שבוחרת בראנינג-בק, כשבחרו את נאג׳י האריס המעולה בבחירה ה24. ההחלטה לבחור ברץ בסיבוב הראשון הפכה להיות מאוד לא פופולארית בשנים האחרונות, ובפיטסבורג לקחו החלטה שזכתה לביקורת רבה. בסיבובים המאוחרים יותר הקבוצה בחרה בטייטאנד ושני שחקני קו התקפה, אך הם לבטח לא אמורים לעשות את ההבדל. 

כמעט כל ההרכב ההגנתי המצוין של הסטילרס נשאר,  וחוליית ההגנה אמורה לספק מס׳ ניצחונות עבור השחורים-צהובים. גם ביג בן עוד ינסה להוכיח שנותר לו פוטבול בקנה, ויחד עם ג׳וג׳ו סמית׳-שוסטר שרעב להוכיח כי הוא ראוי להיות WR1 בליגה הזו, וצ׳ייס קלייפול שנכנס לעונתו השנייה בליגה, ייתכן והקיץ השחור יחסית שעבר על פיטסבורג יסתיים בטעם יותר מתוק. יחד עם זאת, אני מתקשה מאוד להאמין שבקבוצה יצליחו לשחזר את ההישג הכביר. אני חוזה לסטילרס 7 ניצחונות, שבסיומם רות׳ילסברגר ייתלה את הנעליים, ואולי אפילו מייק טומלין עשוי להיות מפוטר. עם הסגל הבינוני והאפור, ובהיעדר הקו האיכותי שייגן על הקווטרבק, הסטילרס יתקשו לייצר ניצחונות ויסיימו מחוץ לפלייאוף.

David DeCastro and Maurkice Pouncey dominate Steelers offensive line
פאונסי ודיקסטרו הפורשים. הקו ההתקפי של פיטסבורג מתפורר.

בולטימור רייבנס (מאזן בעונה שעברה: 5-11)

כבר שלוש שנים חלפו מאז הרייבנס בחרו בבחירה ה32 בדראפט את למאר ג׳קסון ומאז הקבוצה רושמת שלוש העפלות רצופות לפוסט-סיזן. אלא שבכל עונה מאז, הקבוצה מפסידה בסיבובים הראשונים בפלייאוף וב2021 ג׳ון הארבו רוצה לשנות את הגורל. לאחר שפתחו את 2020 בצורה מקרטעת, הארבו החליט במהלך העונה להפחית את מס׳ הזריקות שהקווטרבק שלו לוקח במשחק ולעבור לשחק כמה שיותר על הקרקע. זה הוביל לרצף נהדר של חמישה ניצחונות בסיום העונה עם התקפה סופר מלהיבה, שהצליחה להשתחל לפלייאוף למרות הפסדים מאכזבים במהלך העונה הסדירה, ולסיים עם מאזן 5-11. העורבים הצליחו לנצח בווילד קארד את טנסי בזכות ביג פליי אדיר של ג׳קסון ומשחק הגנתי מופלא, אלא שהקסם פג בסיבוב השני בפלייאוף מול הבילס, כשבולטימור מבקיעה רק שלוש נקודות בלבד במהלך המשחק, זאת למרות שהחזיקה באחת ההתקפות הטובות בליגה. בפאלו לימדה את הסגולים שבלי משחק אווירי איכותי, אי אפשר להתקדם באמת קדימה. זה היה לקח חשוב עבור בולטימור, שהחליטו לנסות ולבנות סביבה אידיאלית עבור הMVP מ2019 שינסה להוביל את קבוצתו לסופרבול ראשון בקריירה. 

המטרה המרכזית של אריק דקוסטה הGM הייתה לחזק את המטרות בעומק המגרש, במטרה שההגנות היריבות יתרכזו בכיסוי התופסים, וכך שני הקווים הראשונים של ההגנה יהיו דלילים יותר ומשחק הריצה יבוא לידי ביטוי. כמו כן, בקבוצה רוצים לייצר כמה שיותר מטרות פנויות עבור למאר ג׳קסון ומשחק המסירה המוגבל שלו. לשם כך הונחת סמי ווטקינס, שבשנים האחרונות היה לכינור שני מצטיין בהתקפה של קנזס, ובבחירה ה27 הרייבנס בחרו בראשיד בייטמן – אחד התופסים הטובים בדראפט האחרון. גם בסיבוב הרביעי בדראפט (131) העורבים בחרו ברסיבר טילן וואלאס, וכשכל אלו מצטרפים להוליווד בראון, צפו לאחת ההתקפות המסוכנות בליגה. הסגולים החליטו גם לעבות את קו ההתקפה עם הגארד קווין זייטלר שמגיע מהג׳איינטס, ואלחנדרו ווילאנובה שעזב לראשונה בקריירה את פיטסבורג. הדיפנסיב אנד הוותיק ג׳סטין יוסטון הגיע גם היא לשחק את הגנת הרייבנס אחרי שנה בינונית במדים של אינדיאנפוליס, והליינבקר החיצוני אודייף אווה נבחר גם הוא בסיבוב הראשון (31) ומקווה להצדיק את האמון שניתן בו.

כמובן שבולטימור לא יכלה לשמור בסיום העונה על סגל בשלמותו ונאלצה לוותר על לא מעט שחקנים משמעותיים. התאקל המצטיין אורלנדו בראון, נשלח בשנת חוזה בטרייד לקנזס, הליינבקר החיצוני מת׳יו ג׳ודון קיבל חוזה נהדר בפטריוטס, יאניק נגאקווה – שהגיע בטרייד במהלך העונה האחרונה עזב גם כן לטובת הריידרס כשיחד איתו עבר לנבאדה גם התופס וויל סניד. הרץ מארק אינגראם חתם ביוסטון טקסאנס, לאחר שנתיים מוצלחות במדים הסגולים. כמו כן, השבוע הרץ הבכיר של הקבוצה, ג'יי קיי דובינס סיים את העונה בשל קרע ברצועה הצולבת.

במבט כללי על האוף-סיזן שעבר על הרייבנס, ולבטח ביחס לשאר היריבות בבית – בולטימור יכולה וצריכה להילחם על ראשות הבית, ואולי אפילו לאיים על ראשות החטיבה. בולטימור עבדה נהדר בשוק החופשי, ביצעה החתמות ראויות שיסתמו את החורים שהיו לקבוצה, והרייבנס מודל 2021 עשויים להיות בתמונת הסופרבול אם הכל יתחבר כמו שצריך. למאר ג׳קסון מגיע לעונה הקרובה כעונת מבחן עבורו, שלפיה גם עשוי להיקבע גובה החוזה העתידי שלו עליו הוא אמור לחתום בקרוב מאוד – עת יסתיים לו חוזה הרוקי בן ארבע השנים. בולטימור בנתה עבור היהלום שלה את המעטפת הכי טובה שהייתה לו בקריירה והיא אמורה לסייע לו למרות מגבלותיו במשחק המסירה. אם לא יהיו הפתעות מיוחדות למאר צפוי לחתום על אחד החוזים היקרים בהיסטוריה בקרוב מאוד. זה בידיים שלו כעת. אני מעריך שבולטימור תסיים את העונה עם מאזן מרשים של 13 ניצחונות שיבטיחו לה ביתיות בווילד קארד. 

Baltimore Ravens: 2021 Preseason Predictions and Preview - AthlonSports.com  | Expert Predictions, Picks, and Previews
למאר ג'קסון יצליח להוביל את הרייבנס עד הסוף?

קליבלנד בראונס (מאזן בעונה שעברה: 5-11)

שנת 2020 ידועה בתור שנה מטורללת שקרו בה מאורעות שזעזעו את האנושות כולה. ובכן, ההעפלה של קליבלנד בראונס לפלייאוף הNFL לראשונה מזה 18 שנה היא בהחלט אחד מהם. הפרנצ׳ייז הגרוע ביותר בליגה בעידן המודרני שסבל לאורך שנים מניהול גרוע ובחירות דראפט כושלות בזה אחר זה שגרמו לעונה בת 16 הפסדים ב2016, היו במגמת שיפור מאז שבחרו בבייקר מייפילד בבחירה הראשונה בדראפט, ולאחר שלוש עונות של ציפייה – הצליחו לשבור את תקרת הזכוכית, וכעת הם רוצים לאיים על ראשות הבית. לא הכל היה זוהר בעונה החולפת של הבראונס. זה החל עם תבוסה כואבת ב32 הפרש לרייבנס, אולם משם, היא הוציאה לדרך ארבע ניצחונות רצופים והגעה למאני טיים במאזן 3-9. אלא שכפי שכבר התרגלנו מקליבלנד, הלוזריות עדיין חקוקה בהם והפסד לג׳טס במחזור אחד לפני הסיום, גרר את האוהדים להיות מתוחים עד השנייה האחרונה של העונה הסדירה. לבסוף, הבראונס ניצחו את הסטילרס במחזור הסיום והצליחו לנצח אותם שוב בווילד קארד תוך שהם מתפוצצים במחצית הראשונה. בסיבוב הבא קליבלנד פגשה את קנזס כתף לכתף וקיבלה את הצ׳יפס ללא פטריק מהומס שנפצע במהלך המשחק. טאצ׳בק זכור במיוחד מנע מהם את האפשרות לקאמבק, אך קליבלנד סיימה את עונת 2020 עם המון טעם של עוד. 

החיסרון שהכי בלט לאורך העונה הקודמת הוא יכולת הכיסוי בעומק המגרש של הגנת הבראונס. אז קווין סטפנסקי, שחוזר לעונה שנייה במערכת אחרי עונה מוצלחת מאוד בתור מאמן רוקי – החליט לבצע מהלכים גדולים בכדי לשפר את הקבוצה. ג׳ון ג׳ונסון, אחד הסייפטיז הטובים והיעילים בליגה הגיע מהשוק החופשי יחד עם טרוי היל, קורנר שגם כן מתמחה בהגנת הכיסוי – כששניהם מגיעים מההגנה הטובה בליגה. גם את בחירת הסיבוב הראשונה בדראפט (26) של הבראונס השקיעו בסקנדרי, כשבחרו בקורנר גרג ניוסם המוכשר מנורת׳ווסטרן. קו ההגנה זכה לחיזוק משמעותי בדמות הבחירה הראשונה בדראפט 2014 – ג׳דבון קלאוני, שלמרות שלא הצליח באמת להתפתח להיות מה שציפו ממנו, הוא עדיין שחקן הגנה איכותי מאוד – לבטח ביחס למי שעזב. יחד עם קלאוני הוחתם מאליק ג׳קסון, דיפנסיב תאקל שהיה חלק מההגנה ההיסטורית של הג׳אגס ב2017 וזכה באליפות עם האיגלס, והגיע הקיץ כדי לחזק את הבראונס. הקו ההתקפי, שהיה יציב מאוד לאורך העונה שעברה לא עבר תהפוכות ולמעשה החיזוק ההתקפי הגדול ביותר של קליבלנד באוף-סיזן הנוכחי הוא החזרה לכשירות של אודל בקהאם ג׳וניור, שעשוי להפוך את ההתקפה המצוינת של הבראונס מהעונה שעברה לקטלנית במיוחד בעונה הקרובה.

כפי שכבר ציינתי, הבראונס לא סבלו מגל עזיבות משמעותי במיוחד. הם בחרו לוותר על שני שחקני קו ההגנה שלדון ריצ׳ארדסון ואוליבר וורנון (ובמקומם הגיעו ג’קסון וקלאוני) וכן על הסייפטיז המאכזבים אנדרו סנדיו וקארל ג׳וזף. מלבדם, לא נרשמו עוד עזיבות קריטיות במיוחד, במה שמסכם לפחות בעיניי פגרה מצויינת עבור הקבוצה מאוהיו – והם בהחלט בדרך להמשיך את גרף השיפור.

על הנייר, לבראונס יש סגל טופ 5 בליגה ואם בייקר יציג את היכולת שהציג בשבועות האחרונים של העונה – החלום על סופרבול היסטורי כבר לא כל כך רחוק. הסגל של קליבלנד מאוזן, צעיר, כישרוני במיוחד ועם מאמן שהציג עונה ראשונה פנטסטית והוכיח שהוא מסוגל לקחת אותם רחוק. הקרב בינם לבין הרייבנס על ראשות הבית יהיה צמוד במיוחד.  אני מהמר על עונה של 12 ניצחונות עבורם, בעיקר בגלל חוסר היציבות של מייפילד שטרם שכנע אותי שהוא בליגה של הגדולים באמת. אם יצליח לשמור על יציבות לאורך זמן, לקליבלנד יהיה הרבה מה להציע בשנים הקרובות. 

Mike Greenberg Makes Intriguing Argument That Baker Mayfield Is Better  Without Odell Beckham Jr. - BroBible
אודל בקהאם ובייקר מייפילד. אם שניהם יהיו בשיאם – קליבלנד יכולה להתחיל לפנטז.

סינסינטי בנגלס (מאזן בעונה שעברה: 1-11-4)

סינסי צפויה לפתוח גם את העונה הקרובה בתור נמושת הבית, אך תקווה להמשיך את מגמת השיפור שהחלה בה בעונה החולפת. לאחר שבפעם הראשונה מאז בחרו בקארסון פאלמר ב2003 החזיקו הבנגלס בבחירה הראשונה בדראפט – מייק בראון לא התבלבל וכמובן בחר בג׳ו בוראו המרשים מLSU, והפיח תקווה חדשה שסינסינטי מצאה את הקווטרבק החדש שלה במקומו של אנדי דלתון שהוביל את הפרנצ׳ייז בעשור האחרון. הסגל הבעייתי שנבנה לעונת 2020 לא היטיב עם בוראו, שבגלל קו התקפי מהחלשים בליגה – הופל בידי ההגנה היריבה למעלה משלוש פעמים בממוצע למשחק (!), לפני שבשבוע 10 קרע את הרצועה הצולבת וכמובן שלא שב למגרש מאז. ביום ראשון האחרון נטל הקווטרבק חלק מועט במשחק הפרה-סיזן האחרון של העונה, והעלה תקוות שיצליח להשלים עונה מלאה ב2021. קשה לשפוט את עונת הבכורה של הרוקי, שבמשחקים בהם שיחק השיג שני ניצחונות בלבד. עם זאת – הוא הצליח לשמור על אחוז דיוק טוב ביחס לתנאים (65%) ושמר על יחס ט״ד-איבודים סביר (5-13). שאלת הכשירות שלו לעונה הקרובה תהיה המפתח לעונה של הבנגלס.

ברוח ההתחדשות של הארגון, נפרדו הבנגלס באוף-סיזן משני שחקנים שליוו אותם בעשור האחרון. הראשון הוא התופס איי ג׳יי גרין (אריזונה), שמאז הפציעה לא הצליח לחזור ליכולת המקורית ורשם עונה חלשה מאוד. השני הוא ג׳ינו אטקינס, התאקל ההגנתי הקשוח שלא ממש לקח חלק מפעילות הקבוצה בעונה החולפת ושוחרר. בנוסף, בקבוצה החליטו שלא להמשיך את ההתקשרות עם הקורנר וויליאם ג׳קסון שקיבל חוזה נהדר בוושינגטון, וכן עם הדיפנסיב אנד קארל לאוסון שעזב לג׳טס. גם הבחירה התשיעית של הקבוצה מ2017, התופס ג׳ון רוס, חתם בג׳איינטס.

בשוק החופשי העדיפו בסינסי להשקיע את מירב המאמצים בחיזוק החלק ההגנתי. טריי הנדריקסן, אחד ממגני הקצה הבכירים בליגה חתם על חוזה עתק לאחר שעזב את ניו אורלינס. הקורנרים מייק הילטון (פיטסבורג) וצ׳ידוב אוזייה (דאלאס) הגיעו במטרה לחזק את הגנת הכיסוי של הקבוצה, והם יצטרפו לסייפטי המצטיין ג׳סי בייטס במטרה לייצב את הסקנדרי. התאקל ההגנתי לארי אוגנג׳ובי חצה את הכביש מהבראונס וייכנס למשבצת שהותיר אטקינס בהגנה. רילי ריף, שחקן קו ההתקפה הוותיק ממינסוטה היה לחיזוק המרכזי לחולייה שתנסה להגן טוב יותר על בוראו בעונה הקרובה. גולת הכותרת של הפגרה הייתה כמובן בדראפט, ולמרות כל התחזיות שהבנגלס יילכו על פני סוול, בקבוצה העדיפו לבחור בבחירה החמישית את התופס ג׳מאר צ׳ייס ששיתף פעולה בקולג' עם בוראו, וצפוי להיכנס מהר מאוד למשבצת של WR1. הגארד ג׳קסון קארמן נבחר בסיבוב השני (46) וגם הוא אמור להיכנס מהר מאוד להרכב הפותח.

קשה עד בלתי אפשרי להאמין שהפגרה הנוכחית תהפוך את הבנגלס לרלוונטיים בדיוויז׳ן הרצחני הזה, כשהעונה הזו צפויה להיות עונת התחשלות נוספת עבור היהלום בעמדת הקקוטרבק, ובעיקר בתקווה שיצליח לחזור למאה אחוז יכולת למרות הפציעה הקשה שעבר. זאק טיילור ממשיך לזכות לאמון מערכתי, ובעונתו השלישית בעידן פוסט מרווין לואיס, הוא יינסה להוביל לשיפור נוסף במאזן העגום של הבנגלס. אני מעריך שסינסי תסיים את העונה עם 4 ניצחונות, ולפחות תרוויח בחירת דראפט גבוהה ב2022.

Joe Burrow says he's out for the year with knee injury | NBC4 WCMH-TV
בוראו מורד מהמגרש באלונקה. יצליח לחזור ולממש את הפוטנציאל?

עידו יצחקי

בן 19, גר בשוהם. כותב על פוטבול, NBA וכדורסל נוער ישראלי. אוהד מכבי ת"א בכדורגל, כדורסל, כדוריד, כדורעף וזריקת דוקים למרחקים.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. עידו, סיכום מצוין! אני חושב שאתה נותן יותר מדי קרדיט לרייבנס ומחמיר עם הסטילרס.
    הרייבנס יהיו טובים ויתמודדו עם הבראונס על ראשות הבית (לדעתי הבראונס יזכו בו, לראשונה בהסטוריה) אך הפציעות בסגל ההתקפי שלהם ואבדן הרבה מהפאס-ראש שלהם (עם העזיבה של שני שחקני האדג' המובילים משנה שעברה) יפגע בהם. לדעתי הם יסיימו עם 10-11 ניצחונות ובמקום השני בבית. סיכוייהם לריצה עמוקה בפלייאוף תלויים בעיקר בעקומת השיפור של ג'קסון ועוד יותר ביכולת של קו ההתקפה לתת לו זמן בפוקט, כפי שעשו היטב בעונת ה-MVP (ופחות בשנה שעברה).
    הסטילרס לעומתם בהחלט יחוו נסיגה ממאזן השנה שעברה אבל ההגנה שלהם עדיין תהיה מהטובות בליגה, יהיה להם סוף סוף משחק ריצה סביר ומעלה (עם הבחירה של האריס המבטיח בדראפט) ועמדת הק"ב המחליף הישתדרגה עם הגעתו של דווין הסקינס. מייק טומלין לא סיים אף עונה בקריירה עם מאזן שלילי, וב-DNA של הארגון לא קיימת אופציה לפיטורי מאמנים כך שאני רואה 0% סיכוי שיפוטר במהלך העונה, יהא המאזן אשר יהא. לדעתי הם ישיגו יותר מ-7 ניצחונות – התחזית שלי היא ל-9 ניצחונות ואולי אפילו הגעה לפלייאוף מקצה הוויילד קארד (שם כמובן יפסידו בסיבוב הראשון).

    1. גרף הירידה של הסטילרס בשבועות האחרונים של העונה בישר רעות, וכל מה שראינו באוף-סיזן הנוכחי זה היחלשות נוספת של ההתקפה המחרידה.
      הרייבנס לפחות לדעתי הביאו תחליפים הולמים לאנגאקווה וג׳ודון (והם כבר הוכיחו שהם יודעים לפגוע בשחקני הגנה בדראפט) וההתקפה השתדרגה משמעותית. זה אמור להספיק להם להערכתי לזכות בראשות הבית

  2. זה הבית בליגה
    טומלין והראבו (ביחד עם ביל כמובן ) הם סמל ליציבות והמשכיות , הבטילרס והרייבנס שהם שני עמודי התווך של הבית לא מפטרים ולא מזעזעים , טומלין הוא מאמן עונה סדירה טופ 3 , לא לצערי הוא מרבה לפשל בפליאוף .
    אני חולק על המחבר בנוגע לחשיבות הגנת הסטילרס , הארגון הזה הוא על בן ורק עליו , עונה טובה שלו וללא פציעות כמובן היא המפתח , כל יתר מערכי הקבוצה טובים ככל שיהיו הם שחקני משנה , בליגה הזאת לא מגיעים לינואר דרך ההגנה ובטח בבית שבו ידרשו לפחות 12 ניצחונות לכדי לאיים על ראשות הבית , אם בן יהיה טוב תתפתח לנו עונה חלומית בבית הצפון עם קרב משולש .
    הרוסטר של הרייבנס אפור ( וזו מחמאה ) אין ניצוצות , יש עומק וניסיון , הכוכב של הארגון הוא השחקן הכי קבוצתי שלו ( לאמאר ) הם בחרו לא להחתים רץ במקום דובינס הפצוע ויקדמו את היל שאיכזב לטעמי עד עכשוו , אבל הם חוזרים לרוסטר עם 3 טייד אנדים , הם הפתיע לפני שנתיים שעלו לפעמים עם כולם ביחד במערך חדשני . ושוב למרות שהם יותר מאוזנים מהסטילרס … היד של לאמאר היא המפתח , כל מטר שהוא ירוץ בסתיו יחזור כבומרנג בינואר.
    תחזית אובייקטיבית כמה שניתן : 3 קבוצות בינואר , קליבלנד אלופי הבית

  3. כתוב מעולה, מבואר ומפורט, בכלל סדרת הפריוויו של הפוטבול מאוד מרשימה באתר! עושים סדר מעולה לקראת העונה הבאה

  4. יופי של פריוויו
    ולקבוצה מהבית הזה שאין לה סיכוי לעלות לפלייאוף, שהיא במקרה גם קבוצתי האהודה (למה לעזאזל)- בבחירה בין מי שישמור על בוראו למי שיקבל ממנו מסירות, הועדף זה שיקבל ממנו מסירות- יש ממנו התלהבות, הם שיתפו פעולה ביחד- אבל כל זה לא משנה אם הוא ממשיך לאכול דשא. קו ההתקפה חוזק אך לא מספיק לטעמי, במיוחד שיש לך יהלום שחוזר מפציעה קשה, אתה צריך לעשות הכל לשמור עליו. בעמדות הסקילס יש חוסר- צריך לראות איך מיקסון מתאושש מהפציעה שלו, וחוליית התופסים בינונית לכל היותר (אלא אם צ'ייס יתגלה כמספר 1 ראוי). מה שכן- ההגנה חוזקה. זה לא יספיק כדי לא לקבל על הראש מרוב הקבוצות שנפגוש, אבל זו התקדמות. 4 ניצחונות- תחזית ריאלית. ניצחון על קליבלנד- בונוס נחמד. נקווה להתקדמות ובריאות של בוראו והקמת שיתוף פעולה ראוי עם צ'ייס.

  5. שלוש קבוצות בפלייאוף, ואף לא אחת הגיעה אפילו לגמר החטיבה.
    תחושתי שהבית הזה מעבר לשיאו, ואם הבראונס יזכו ברשות הבית סימן שהמשיח בדרך…

  6. מעולה עידו!
    .
    הנפילה של פיטסבורג היתה בעקבות הלו"ז המשוגע של עונת הקורונה, והועבדה שהיה להם שבוע ביי מוקדם בטח לא עזרה לסגל כזה מבוגר (בעיקר השחקנים המובילים). השנה ההצלחה שלהם תיפול ותקום על היכולת של הרסיברים לתת את הטון בהתקפה.
    לגבי הבחירות של שחקני קו ההתקפה לפרובול – לא הייתי נותן לזה יותר מידי חשיבות, זאת בחירה של האוהדים ורובם לא יודעים להגיד מי טוב ומי לא, אז הם הולכים על השמות היותר מוכרים.
    .
    יש מעט מאוד קבוצות שאני מחכה לעונה שלהם כמו של בולטימור. הרצון לראות איך הקבוצה יודעת להגיב ליריבות שלמדו את ג'קסון וההפתחות שלו כק"ב תהיה מרתקת.
    .
    אם זאת לא השנה של קליבלנד אז אני כבר לא יודע מתי היא תגיע. סוף סוף היריבות ההיסטוריות סובלות מבעיות והם מציגים את אחד הסגלים המרשימים ביותר שבנו בתקופת השוק החופשי (העובדה שהיו להם אין ספור בחירות דראפט גבוהות לא הזיקה…) ונראה שהם מוכנים להתפוצצות.
    .
    לגבי סינסנטי אין הרבה מה להגיד, והם ימשיכו להיות ניצחון כמעט מובטח לכל יריבה. רק נקווה שבורו יחזור לעצמו…

  7. נכנסתי לפנטסי פוטבול ליג לראשונה העונה, חדש לספורט אבל מת להיכנס. מישהו מפיד פוטבול יכול בבקשה לרשום טיפים לניהול הפנטסי ליג בזמן העונה??

כתיבת תגובה

סגירת תפריט