סימונס, הוא גארד אוסטרלי בגובה 2.11 שנבחר בבחירה ראשונה בדראפט על ידי פילדלפיה 76, ב-2016, ואף נבחר לאחר מכן ל"רוקי העונה".
הכניסה של סימונס לליגה, ועונותיו הראשונות לוו בהרבה הייפ והד תקשורתי, בעקבות נתוניו המרשימים.
מדובר בשחקן חזק ואתלטי מאד, שהוא היום מגן על, גם בהגנה אישית וגם בהגנה קבוצתית, תפקידו לרוב הוא פוינט-גארד (מנהל משחק), והוא נחשב רכז טוב בהתקפה עומדת ומעולה בהתקפות מעבר ומתפרצות, עקב מהירותו והאתלטיות שלו.
בזכות נתוניו הפיסיים הטובים הוא משיג לא מעט טריפל-דאבלים, ובתחילת הקריירה אף השוו אותו ללברון ולמג'יק ג'ונסון, בשל היותו מנהל משחק גבוה עם נתונים מצוינים.
סימונס השיג לפני שנתיים חוזה מקסימום בפילדלפיה על סך 170 מיליון דולר לחמש שנים.
הממוצעים של בן סימונס בפלייאוף האחרון (כל הנתונים הם פר 100 פוזשנס – 100 התקפות) –
16 נק', 11 ריב', 12 אס', יחס אסיסטים לאיבודים מעולה – 4 , אחוז אפקטיבי מעולה 62%.
נתונים מצוינים, אם כי יש לזכור שזה הושג מול וושינגטון ואטלנטה, שתי קבוצות בעלות הגנה חלשה יחסית לליגה.
בעונה הרגילה:
21, 10, 10, 56% אפקטיבי ויש גם 2.3 חטיפות וחסימה.
שורה תחתונה, נתונים מעולים שמצדיקים חוזה מקס, ולצד סופרסטאר כמו אמביד זה אמור להפוך את פילי לקונטנדרית בכירה.
אז מה הבעיה? למה פילי מנסה למצוא טרייד לסימונס (על פי השמועות) כל הקיץ, וכרגע הוא לא עונה להם לטלפון?
סימונס, גארד עילית לאחר כ-4 עונות בליגה, עדיין לא מוכן לזרוק לסל ממרחק שעולה על 3-4 מטר (לרוב פחות מזה). הוא כמעט לא זורק מיד ריינג' ל 2 או שלשות (אחוז ניסיונותיו מטווחים אלה זניח).
עקב כך קבוצות יריבות מרשות לעצמן לא לשמור עליו, אלא אם הוא מתקרב לסל, וכך פילי מוצאת את עצמה משחקת 4 על 5 בהתקפה.
זכור במיוחד הפוזשן, לפני שתי עונות, שבו לברון ששמר על סימונס באזור קו העונשין, הלך אחורה עד מתחת לסל וחיכה לו שם. סימונס שהיה לבד באזור העונשין לא זרק.
האם שחקן שלא זורק מיד רינג' ולא שלשות יכול לשחק כגארד?
בפלייאוף האחרון היה פוזשן מכריע מול אטלנטה, שבו סימונס היה ממש מתחת לסל וחופשי, אך בחר שלא לזרוק (או להטביע) גם משם, ומסר החוצה, ובכך בזבז סל קל (בתמונת להלן).
אלה מאפיינים של שחקן שאיבד את בטחונו העצמי ברמות יוצאות דופן. חבריו לקבוצה מעידים עליו שבאימונים הוא קולע שלשות בכיף, אך במשחק הוא לא מוכן לזרוק אפילו מיד ריינג' (מתחילת הקריירה).
בנוסף לכך צצה בפלייאוף האחרון בעיה גדולה נוספת, נעיף מבט באחוזי העונשין של סימונס בפלייאוף לאורך הקריירה:
עונה: | אחוזי קליעה מהעונשין בפלייאוף |
2017-18 | – – – – – – 71% |
2018-19 | – – – – – – 57.5% |
2020-21 | – – – – – – 34% |
זהו ביטוי חזק של נפילה מנטאלית. ירידה באחוזי העונשין מ-71% ל-34% לא מגיעה כתוצאה מההתאמות הטקטיות של מאמן היריבה ולא מאיכות השומרים. שחקן שמסוגל היה לקלוע באחוזים סבירים מאד מהעונשין, ויורד ל-34% לאורך 2 סדרות פלייאוף, זה עניין של איבוד ביטחון.
יש לכך השלכות גדולות לתקוות האליפות של פילי, שכן מה שקורה זה, שבכל משחק פלייאוף, בסדרה מאתגרת, בעיקר ברבעים האחרונים, הקבוצה היריבה פשוט עושה עבירות על סימונס, והוא מעניש אותם רק ב-0.7 נקודות בממוצע (לשתי זריקות עונשין). כלומר בחלק מהמקרים זה נקודה אחת, ובמקרים אחרים, כלום, ואז העבירה עליו משולה לחטיפת כדור.
הטקטיקה הזו זכתה לשם "האק – א – סימונס" ויושמה בהצלחה על ידי אטלנטה שהפתיעה וניצחה את פילי בסיבוב השני של הפלייאוף והדיחה אותה. זה כמובן מזכיר את טקטיקת "האק – א – שאק" שיושמה על שאקיל אוניל, הסנטר האגדי של הלייקרס, שעדיין קלע עונשין באחוזים משמעותית יותר טובים מ-34%.
אז מה בעצם יש לפילי ביד עם סימונס:
יתרונות:
מגן על בהגנה אישית וכן בהגנה קבוצתית, גבוה, חזק ואתלטי, מאד מסוכן כשהוא קרוב לטבעת, מנהל התקפה עומדת טוב, והתקפות מעבר ומתפרצות – מעולה.
חסרונות: לא זורק לסל ממרחק מעל 3 מטר, קלעי עונשין בינוני מינוס, שבפלייאוף האחרון הפך להיות חלש מאד, עד כדי שאי אפשר שהכדור יהיה אצלו ברבע הרביעי (האם אפשר שהוא יהיה על המגרש?) כי היריבה עושה עליו מיד עבירה.
חיסרון נוסף: הולכות ומצטברות עדויות מפילי, שהוא לא שחקן שעובד על שיפור אספקטים במשחקו בקיץ, וכל העניין ממנו והלאה.
לאן יכולה ללכת הקריירה של סימונס – הצעה:
סימונס לדעתי לא יכול עקב חסרונותיו לשחק כגארד, כי גארד צריך לזרוק לסל ממרחק העולה על 3 מטר, אחרת חסר שחקן בהתקפה.
למרבה המזל מדובר בגארד בגובה 2.11, אתלטי, עם ראיית משחק טובה וחזק. המיקום המתאים לו במגרש הוא עמדה 4 – פאוור פורוורד, והאמת שזה לא רעיון שלי (השוויתי אותו פעם לרודמן באיזו הערה, אבל לא מעבר לזה). לאחרונה יותר ויותר (וגם לפני כן) יש דיבורים על הסבה שלו לעמדה 4.
מה היתרונות שיהיו לסימונס בעמדה 4: הוא ישחק באופן טבעי קרוב לסל בהתקפה, ייקח ריבאונדים רבים שאותם יוכל בקלות להפוך לנקודות. לא יצטרך לזרוק מרחוק (כלומר לא יהיה "סטרץ' – 4" , לא נורא, עד עכשיו הוא היה גארד).
הוא יוכל גם לנהל משחק מעמדה 4, כך שאם בירד ולברון הם פוינט פורוורד, ויוקיץ' הוא פוינט סנטר, אז סימונס בתור פוינט פאוור פורוורד, יוכל להיות מנהל משחק מעמדתו החדשה.
משחק קרוב לסל יקשה עליו לקחת תנופה לטובת כניסות לסל, אבל זה פתיר.
בהגנה היתרונות ברורים, הוא יוכל לשמור יותר אחורה, מה שיסייע לו בחיפוי בהגנה קבוצתית, וסגירה טובה מאד בריבאונד. אין לו בעיה כמובן להחליף על חסימה מול שחקן נמוך, וכשצריך הוא גם ישמור אישית על גארד כוכב של היריבה.
כלומר, המודל שלו זה לא להיות מג'יק או לברון (מג'יק הכריע אליפות פעם בזריקת בייבי הוק מקו העונשין), אלא יותר בכיוון של רודמן. הוא לא עד כדי כך חזק ואתלטי, אבל 80% רודמן הוא בהחלט יוכל להיות, פלוס ניהול משחק משני מעמדה 4 ואפילו הרצת מתפרצות כשייקח ריבאונד בהגנה.
אם רוצים ללכת יותר רחוק, אז המודל (לפחות בהגנה) הוא דייויס, רק פחות גבוה וחזק, בלי מיד ריינג' ובלי עונשין (לפחות כרגע) אבל קצת יותר ניהול משחק, ויותר הרצת התקפות מעבר.
לא יודע אם זה יצליח להפוך אותו לשחקן מועיל ברבע הרביעי בפלייאוף, ברמה שמצדיקה חוזה מקס.
אבל לפחות יש לזה סיכוי להצליח, יותר מאשר גארד שלא זורק, או רכז שאסור שיגע בכדור ברבע הרביעי כי עושים עליו עבירה.
ואם נלך עוד צעד קדימה, אילו קבוצות יכולות להיות מעוניינות בפוינט פורוורד סימונס?
מאפייני הקבוצה:
צורך מסוים בעמדה 4. רצוי קבוצה עם צבע לא צפוף.
עדיפות לקבוצה ללא לחץ של פלייאוף כרגע, אלא קבוצה בבניה, צריך אווירה רגועה כדי לשקם ביטחון.
קבוצה עם מאמן או צוות ניהול/אימון דומיננטי שיוכל לסייע לסימונס לעשות את ההסבה (שמרחיקה אותו מאור הזרקורים, והופכת אותו קצת ל"פועל אפור").
אז מי האופציות?
קליבלנד? (טרייד על גארד צעיר או שניים, פלוס בחירה, פלוס קווין לאב הממורמר להשוואת שכר).
סן אנטוניו? (יש צוות אימון דומיננטי, ולא יזיק שם פוינט פורוורד הגנתי, טרייד על 2-3 שחקני רוטציה ובחירה).
סקרמנטו? (צריך עוד מישהו בעמדה 4, ויש גארד מועמד לטרייד – באדי הילד).
אפשר לחשוב על עוד כמה אופציות, אבל אם פילי חושבת לדרוש בטרייד את מה שיוסטון קיבלו על הארדן או אוקלהומה על ג'ורג', זה כנראה לא הולך לקרות, וסימונס יוכל לרוץ בפילי לסיבוב 1 או 2 גם בעונה הקרובה.
ברוך רובין
15 אוג 2021 07:06:24שחר אני אוהב את הכתיבה שלך אבל יש המון טעויות ואני לא זוכר טור כל כך לא נכון לצערי,
1. ״ מדובר בשחקן חזק ואתלטי מאד, שהוא היום מגן על, גם בהגנה אישית וגם בהגנה קבוצתית, תפקידו לרוב הוא פוינט-גארד (מנהל משחק), והוא נחשב רכז טוב בהתקפה עומדת ומעולה בהתקפות מעבר ומתפרצות, עקב מהירותו והאתלטיות שלו. ״ – בן סימונס אתלט טוב אפס בהתקפה עומדת כיוון שאין לו שום יכולת לאיים על הסל והוא לא מסוגל להתגבר על השומרים שלו באתלטיות ( זה לא יאניס).
.
2. הנתונים של סימונס בפלייאוף ממש לא מצדיקים חוזה מקס או משהו שקרוב לזה, הוא שלילי עצום בכל פלייאוף ותוקע את המשחק של פילי התקפית 4 מול 5, אני שונא שמביא נתונים יבשים ומתקדמים ומנתחים על פניהם משחק זה רחוק מלייצג תמונה אמיתית, 62 אחוז,56% אפקטיבי וכל הבולשיט הזה, האפס לא מסוגל ליצור לעצמו נקודות או לקלוע מול שומר גם אם חייו תלויים בזה ליאפים חופשיים בעונה הרגילה, הוא נזק עצום בהתקפה ושום אפקטיבי דפקטיבי לא ישנה את זה .
.
הייתרונות של סימונס- מגן מצויין וכושר נדיר ומסוגל למסור זהו.
.
החסרונות שלו- זה אפס במשחק עומד, ממש 4 מול 5 שתוקע את ההתקפה, לא מסוגל לייצור לעצמו או לאחרים, אין לו שום תחום התקפי שהוא עליון (הפוסט בינוני מאוד), הוא לא אתלט עליון שמסוגל ליצור הפרדה מהשומר באתלטיות בלבד, אפס קליעה כל טווח… חחח איפה השוואה של דיוויס איפה הוא ואיפה דיוויס טוב שלא השוות אותו ליאניס כמו גיא. סימונס שחקן שלא שווה מקס שיכול לפרוח רק בקבוצת אולסטארס שבה הוא יהיה הלב והמנוע של הקבוצה כמו ברוקלין שכל מה שצריכים זה הגנה ומשגל לאחור.
.
שוב תודה על הכתיבה אבל טור לא מדוייק
ברוך רובין
15 אוג 2021 07:09:38מה צריל לעשות עם סימונס לבעוט לו חזק חזק בתחת, פילי חיים בסרט אם הם חושבים לקבל את לילארד על הגופה של הנגר, שוב הזהרנו על זה כל כך הרבה באתר והטיפשים הסתכלו על אפקטיבי ושטויות כאלה ושמעו לאצות אחיתופל כאלה ואחרות https://hoops.co.il/?p=164568
דוקטור רזי הופמן
15 אוג 2021 09:10:59בואנה ברוך, בכלל לא זכרתי את הוויכוח הזה.
יש לך גישה לחיפוש של הופס? שמפון במתנה, מכנסיים במבצע….
שחר אלוני
15 אוג 2021 12:01:20מסכים שלא יקבלו את לילארד וגם לא בטוח שחקן ששווה חצי ממנו בתפוקה, הערך של סימונס עכשיו בשפל
שחר אלוני
15 אוג 2021 11:44:20אהלן ברוך,
מסכים עם הדברים שאתה כותב, גם הטור אומר בערך אותם דברים. לא חושב שהוא מצדיק חוזה מקס.
השוויתי אותו לדייויס בעיקר בהגנה, אבל בלי הגובה והכוח של דייויס.
עם זאת נראה לי שבאחד על אחד רוב השומרים שלו יהיו נמוכים ממנו ולכן יש לו יכולת להיכנס לסל מולם או לקלוע עליהם בריבאונד התקפה למשל.
אכן, הוא נטל בהתקפה עומדת ומשחקים 4 על 5 כמו שכתבתי, אבל יש לו מסירות בסדר גמור
thetroll
16 אוג 2021 06:41:05מסכים עם ברוך. הפוסט נחמד אבל הוא שחקן שעבר זמנו. ללא ספק בעיית ראש כמו ששחר זיהה בצורה יפה על סמך הקליעה מהעונשין אבל כידוע בעיות ראש הן מהסוג שהכי קשה לריפוי (ראה ראס). בקיצור אפשר לארוז יפה בשקית ולהשליך לפח הקרוב זה הדבר הכי טוב לעשות עם סימונס. גם קבוצות ממש מפגרות לא יקחו את החוזה הנוראי הזה.
יש איזה צדק פואטי שכל התהליך הבזוי של הפרוסס הסתיים בסופו של דבר בסימונס ולמרות שפילי ידעו על הבעיות שלו בכל זאת נתנו לו ברינקס. הם היו יכולים באותה מידה לשים את המשאיות ולשלוח למזבלה הקרובה לפחות זה היה מפנה מקום אחד ברוסטר. זה שחקן מהסוג של דוואייט הווארד החוזה הבא שלו יהיה מינימום. המקום היחיד שיכול אולי להתאים לו זה גולדן סטייט בהנחה שיכניסו אותו למכונות שיצרו את קרי וקליי (היתה פעם כתבה על שימוש בטכנוחוגיות הייטק זרמים חשמליים וכ' ) העניין הוא שלא נראה לי שהנגר יהיה בכלל רספונסיבי הבן אדם בטוח שהשמש זורחת לו מהעכוז ולכן לא מוכן להקשיב לכלום ולשפר כלום. טוב… בזבוז מילים על שחקן שעבר זמנו.
שחר אלוני
16 אוג 2021 11:15:26שחקן מאתגר, אין ספק, תודה
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
15 אוג 2021 07:43:48תודה רבה שחר, ניתוח מקיף של סימונס, מאז 2016 ועד ימינו אנו.
.
למרות הסיכון הלא מבוטל להיקלע לקו האש של חגי, אני נוטה להסכים שיש כאן משקל גדול מאד להיבט המנטלי. הבחור פשוט צריך להירגע ולהחליף דיסקט.
.
במאמר מוסגר, לקוראינו הצעירים, זה דיסקט –
https://he.m.wikipedia.org/wiki/%D7%AA%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9F#:~:text=%D7%AA%D6%B7%D7%A7%D6%B0%D7%9C%D6%B4%D7%99%D7%98%D7%95%D7%9F%20%D7%94%D7%95%D7%90%20%D7%90%D7%9E%D7%A6%D7%A2%D7%99%20%D7%9C%D7%90%D7%97%D7%A1%D7%95%D7%9F%20%D7%A0%D7%AA%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%9D,%3A%20floppy%20%E2%80%93%20%D7%9C%D7%90%20%D7%A7%D7%A9%D7%99%D7%97).
.
לדעתי עדיף, לשני הצדדים, שיפרד מפילי, הבעיה היא שהוא שחקן שלרוב הקבוצות אין באמת מה לעשות איתו, ובטח שאין להן סיבה לשלם עליו הרבה. אם הוא יתחיל את העונה בפילי בגלל שהם יתעקשו על חבילה בלתי ריאלית, זו תהיה טעות של מורי. צריך לחתוך הפסדים.
חגי "התותח" ניסני
15 אוג 2021 08:14:16תתפלא אבל אני מסכים שיש כאן בעיה מנטלית זה מאוד בולט. אגב היה לי חבר שעבד בהפועל ירושלים והוא סיפר לי משהו דומה על ליאור אליהו – היה דופק צ'אקות באימונים פעם אחר פעם אבל לא היה מסוגל לזרוק במשחק. אני חושב שהיחסים בין פילי לסימונס לא ניתנים לשיקום והוא אכן צריך מקום חדש על מנת להביא לידי ביטוי את היכולות שלו.
שחר אלוני
15 אוג 2021 11:46:17שלום חגי, כן, מסכים, טוב שיעבור קבוצה, נראה אם במקום אחר דברים ישתנו
ברוך רובין
15 אוג 2021 20:49:13חגי זה שטויות רשמתי לך את זה לפני שנתיים בעיה מנטלית שנמשכת 4 שנים … נראה לך באימונים הוא סטפן קרי ובמגרש לא מסוגל לזרוק ממטר? אל תהיה תמים מכרו לאנשים ציפיות כדי להצדיק החתמה דבילית. מרקל פולץ גם קלע 100 אלף גאמפ שוט באימונים…
שחר אלוני
15 אוג 2021 11:45:44היי מאנו, תודה, מסכים איתך, בפילי כבר יש קצר מולו, מקווה בשבילו שיעבור לקבוצה אחרת ויצליח לקחת קדימה אספקטים מסוימים.
Jonathan
15 אוג 2021 07:58:18אם לא היה כבר, צריך לעשות פוסט – מה היית מוכן שהקבוצה שלך תיתן עבור בן סימונס?
Jonathan
15 אוג 2021 08:01:02אפשר מתחת לתגובה כאן, אבל זה דווקא שווה פוסט כללי. והיה כבר משהו על מקומות מומלצים לסימונס. שזה תרגיל מחשבתי מעניין… אבל זה שונה מ"אילו שחקנים מהסגל שלך היית מוכן לתת כדי להביא את סימונס לקבוצתך".
שחר אלוני
15 אוג 2021 11:46:56רעיון טוב ג'ון, נראה אם בכלל יוטרד הקיץ, שווה לחשוב על זה, לבדוק גם איפה יש לו ערך או פוטנציאל טוב, באיזו קבוצה
Jonathan
15 אוג 2021 12:50:20אם הוא לא יוטרד אני מקווה בשביל פילי זה כי הם מצאו דרך להסתדר בקבוצה ולא שהם נתקעו איתו.
כבר אומר שבג"ס אני לא יכול לדמיין על לוותר על אף אחד תמורתו. אני מעדיף את ויגינס עליו.
שחר אלוני
15 אוג 2021 15:03:40מסכים, בגולדן הם לא יוכלו לשלב אותו טוב, ווויגינס משתלב בסדר גמור
Smiley
15 אוג 2021 08:05:05סימונס ופילי צריכים להפריד דרכים, בטח אחרי מה שקרה עם ריברס ואמביד לאחר הפלייאוף במסיבת העיתונאים.
.
סימונס מוכשר, אבל עד שהבחור לא יזרוק לסל הוא ימשיך לחטוף מכל הכיוונים.
אולי שינוי הסיטואציה בטרייד תוציא אותו מ"הבור" שהוא נמצא בו בפילי.
שחר אלוני
15 אוג 2021 11:47:46תודה סמיילי, מסכים, מה קרה עם אמביד וריברס?
עגל
15 אוג 2021 13:32:42הם רמזו שסימונס דפק להם את הסדרה
טריי זריקה מחשידה
15 אוג 2021 14:33:11גם בהגנה הוא קורצף עי טריי וקאווי ולשיקצה הוא משתחווה קבוע אז מה אני צריך אותו?
שחר אלוני
15 אוג 2021 15:04:05וואלה
Smiley
16 אוג 2021 00:08:24בקצרה, ריברס נשאל אם סימונס הוא רכז לקבוצה אלופה וענה כי הוא לא יכול לענות כרגע על שאלה מסוג כזה.
אמביד אמר שנקודת המפנה במשחק הייתה שמדאנק פנוי הקבוצה השיגה רק נקודה (על המהלך בו סימונס היה לבד מתחת לסל ומסר לת'ייבול שקלע רק אחת מהקו).
שחר אלוני
16 אוג 2021 11:16:47כן, נשמע שעדיף לכולם שסימונס יעבור
דוקטור רזי הופמן
15 אוג 2021 08:21:50תודה שחר
הכל נכון ובעיקר שסימונס לא עובד על האספקטים שחסרים לו.
4 מתאים לו בול אבל לדעתי פילי לא ישימו אותו שם וחבל.
לפחות כרגע נראה שהנתק יוביל לגט ורצוי שעה קודם. השאלהמה הם יכולים לקחת בתמורה ובטח שלא מה ששימון רוצה כי חוזה סימונס גבוה הרבה יותר מדיי למה שהוא נותן.
סימונס צריך קבוצה עם מאמן שיישר אותו וידבר אתו בשפה שהוא יבין. בפילי זה לא יילך לדעתי וגם הציוות עם גועל לא משהו שנרוץ לספר לחבר'ה.
שחר אלוני
15 אוג 2021 11:48:27תודה רזי , מסכים, ומקווה שיעבור וישנה אווירה, בפילי זה מהתחלה לא היה משהו, אולי בקבוצה אחרת יהיה יותר טוב
אשך טמיר המקורי
15 אוג 2021 09:31:01תודה רבה.
ראשית, אני מסכים עם ברוך. סימונס רע מאוד בהתקפה עומדת (שיטת "המשגל הנסוג").
הוא טוב במגרש הפתוח בלבד.
שנית, אני לא מבין למה להבין נתונים מוזרים שלא אומרים דבר וחצי על המציאות בשטח.
מה זה נתונים ל-100 פוזשנים? הקורא התמים בטוח שמדובר במר טריפל דאבל, שחקן על.
גם קלעי מצטיין, 62% אפקטיבי?! איזה צלף! ועוד מעלה את האחוז בפלייאוף!
במציאות, הוא לא מסוגל לעשות נקודות, לא מהווה איום ומכביד על חברי קבוצתו שנשמרים יותר, והאחוז האפקטיבי המדהים משום שהוא לא מוכן לזרוק משהו שהוא לא הטבעה או ליי-אפ.
.
מסכים לחלוטין עם הניתוח על הירידה בעונשין – קלעת בול בפוני – ירידה בביטחון!
שזה בגלל שאיבד את הביטחון בזריקה בכללי ולא מוכן אפילו לנסות.
כידוע, הימנעות מחזקת את הפחד מהגורם המפחיד והגיוני מאוד שתשפיע במצב כזה גם על העונשין, כשהמסוגלות העצמית צונחת לרצפה.
.
בנוסף, סימונס לא מסוכן מאוד כשהוא קרוב לטבעת. אין לו שום מובים יעילים גם כשהוא קרוב.
הוא קולע טוב כשיש לו קליר פאת לטבעת… זה משהו אחר.
.
סימונס בעמדה 4 – לא טוב.
מההתחלה אני אומר שהוא "שחקן ללא עמדה" ולא בקטע טוב – אין שום עמדה שהוא יכול להיות יעיל בה במגרש.
וזה כולל עמדה 4, שהיום אמורה לרווח את המגרש.
הוא סתם יצור פקק מתחת לסל, אין לו קליעה מחצי מרחק או משחק גב לסל, והוא לא מספיק חזק כדי להוות כוח מספיק מאיים כאינפורסר של פעם.
.
המודל של דייוויס – נשמע כמו הבדיחה של חגי על קיליאן הייז ודניס סמית'.
.
אופציות לטרייד – קבוצה מטומטמת בלי שאיפות (סקרמנטו, מינסוטה), או גלגל חמישי בקבוצה עמוסת כישרון (ברוקלין, או להיות בוג של דריימונד משונמך בתקופת השיא של ג"ס).
.
תודה רבה, אחלה פוסט.
גיא רוזן
15 אוג 2021 09:45:51למה נתונים ל-100 פוזשנים?
בגלל שהם מתחשבים בקצב.
.
נתון אחוז אפקטיבי הוא בדיוק זה. נתון.
להתבונן עליו לבד, ללא קונטקסט, זה לא שונה מתבוננות בכל נתון שהוא ללא קונטקסט.
במקרה של סימונס הנתון מלמד על שחקן שהוא ההפך הגמור מראסל ווסטברוק. לא לוקח זריקות שהוא לא חושב שהוא יקלע באחוז גבוה.
הבעיה היא שזה מצמצם מאוד את מבחר בזריקות שלו,
הופך את משחקו לצפוי ולבעייתי עבור שחקן בעמדות.
אשך טמיר המקורי
15 אוג 2021 10:00:18אז קיבלנו נתון שמתחשב בקצב, אבל מעלים לחלוטין כל הקשר אחר כמו אפקטיביות של מספר דקות משחק, כושר, ומיליון השפעות על סגנון המשחק שהשחקן מכתיב או קשור אליו בקבוצה.
מיותר לחלוטין פשוט להביא את הנתון הזה בלבד ולהציג את המספרים שפתאום נראים מצוין, זה פשוט עושה עוול ומסתיר יותר מאשר מגלה.
חגי "התותח" ניסני
15 אוג 2021 10:48:13גיא באופן נדיר אני מסכים עם האשך. נתוני ההשוואה סטייל 36 דקות או או 100 פוזשנס טובים כששחקן ממעט יחסית לשחק. סימונס שחקן פותח
שחר אלוני
15 אוג 2021 11:51:43זה פשוט מנרמל, כדי שדקות משחק או קצב לא ישפיעו.
אגב, לשחקן שממעט לשחק זה טיפה בעייתי, כי הוא טרי כל הזמן, ואז הנתונים שלו פר משחק שלם מאד טובים
שחר אלוני
15 אוג 2021 11:50:56גיא, מסכים, זו הסיבה להצגת הנתונים. כל נתון זה מה שזה, לא מעבר.
שחר אלוני
15 אוג 2021 11:50:08בכיף אשך, מסכים אם מה שאתה כותב, דייויס ההשוואה היתה רק בהגנה, ועם הסתייגויות.
עם זאת, נראה לי שעל שומר נמוך, שזה רוב השומרים שלו, הוא יכול להיכנס לסל, או לעשות סל מטווח קרוב.
trusttheprocess
15 אוג 2021 09:33:46מה שסימונס צריך זה לפרוש בשיא כי זה ברור שהוא השחקן הגרוע בהיסטוריה של ה nba
סימונס גם צריך.לוותר על חצי מהחוזה שלו כי הוא לא שווה את זה, וזה נדיר ביותר ששחקן מקבל חוזה גבוה מדי , זה אף לא קורה.
וחוץ מזה אם פילי לא היו נותנים לסימונס את החוזה הזה היה להם הרבה יותר כסף תחת תקרת השכר והיו יכולים למשל לתת את הכסף שחקנים כמו טוביאס הריס ואל הורפורד
אשך טמיר המקורי
15 אוג 2021 10:01:30חחחח
דוקטור רזי הופמן
15 אוג 2021 10:46:59חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, חה חה חה…
YOU WISH
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אל הורפורד לא היה מציל אותך מע'מבה.
שחר אלוני
15 אוג 2021 11:52:45שלום טראסט, השתדלתי שהפוסט לא יראה ככה 🙂
בכל אופן, פילי היו צריכים להטרידו לפני שנה, עכשיו הערך נמוך יותר, חבל
גיא רוזן
15 אוג 2021 10:03:00אני אשמח לראות את סימונס בקבוצה חדשה. עדיף לצד של שחקן דומיננטי שיבעט לו בתחת ויכריח אותו לשחק נכון ולצד מאמן שייתן לו את הביטחון להחטיא.
.
מי זאת הקבוצה שגם תתאים לו וגם אפשרית ברמת הטרייד?
אין לי מושג.
הקריסה בפלייאוף האחרון הורידה משמעותית את התמורה עבורו.
נחיה ונראה.
.
תודה, שחר.
שחר אלוני
15 אוג 2021 11:53:40מסכים עם הכל, קשה למצוא סיטואציה טובה עבורו, אולי עם ביל בווש?
טריי זריקה מחשידה
15 אוג 2021 13:03:22אני מאחל את סימונס ללייקרס. אני מוכן לקבל את דיוויס אלינו שישחק 4 כל הזמן בכיף
ברוך רובין
15 אוג 2021 20:44:19אמביד לא דומיננטי, בראון לא נתן לו אור ירוק לזרוק 3 שנים שאימן אותו?
הבחור לא רוצה ולא מוכן לעבוד על הזריקה שלו, לא קשור למאמן או לקבוצה
https://www.google.com/amp/s/www.phillyvoice.com/brett-brown-we-will-encourage-ben-simmons-shoot-three-pointers-jump-shot-2019-20-season/amp/
https://www.google.com/amp/s/www.phillyvoice.com/sixers-brett-brown-discussed-benching-ben-simmons-not-shooting-threes/amp/
.
מצחיק אותי איך מתעלמים מעובדות בשטח ומאשימים את פילי בזה שהנגר האוסטרלי איבד את הבטחון בקליעה
גיא רוזן
15 אוג 2021 20:51:24גדול!
ג'ואל "חכו לי, אין לי אוויר!" אמביד הוא המקור שלך לדוגמה אישית לאימונים…
.
תקרא שוב את תגובתי.
לא חילקתי ציונים או אחריות לסיטואציה.
ציינתי את הסיטואציה ואת תקוותי שימצא פתרון.
ברוך רובין
15 אוג 2021 21:28:32אמביד עובד סופר קשה על משחקו כל עונה בפרה סיזן, יש סיבה למה כל עונה הוא בא עם אלמנטים חדשים ועונה שעברה הוא היה שחקן בקליאבר של MVP לא פחות סופר דומיננטי , יש סיבה למה המיד ריינג שלו השתפר כל כך העונה בניגוד לעונות קודמות.
.
הקטע שאתה צריך לזכור שהנגר שיחק לא רק עם אמביד אלא גם עם באטלר שידוע בעבודה הקשה שלו והאריס שעשה קפיצה סופר משמעותית ביכולת הקליעה שלו.
.
תוסיף את העובדה שהמאמן והנהלה נתנו לו אור ירוק בלי סוף לזרוק ב3 שנים ותגלה שהבעיה היא בעיקר בשחקן
שחר אלוני
15 אוג 2021 20:57:59אמביד דומיננטי במגרש, אבל הוא לא אחד שישתלט על האימון של סימונס
האווי לאסוף
15 אוג 2021 11:03:10אחלה טור, תודה רבה.
סימונס חייב לצאת מפילי, רק שהוא צריך לזכור שבית חדש דורש גם שינוי יסודי מבחינתו. הסיטואציה בפילי רעה, אבל מרבית האשמה עדיין נופלת עליו, לפחות בספר שלי.
שחר אלוני
15 אוג 2021 11:54:03תודה לאסוף, בכיף, מסכים אם מה שאתה כותב
יהלי אולמר
15 אוג 2021 11:07:40אני חושב שסימונס יותר בכיוון של דריימונד משופר- שחקנים זהים כמעט, לסימונס יש יתרון בסייז ובאתלטיות, והוא מוסר טוב יותר עם הכדור. שחקן כזה צריך לקבל סביבות 20-25 מיליון בעונה, וחייב לשחק עם גארד שהוא קלעי על- דיים למשל כדי לנצל את הטראפים שהוא מקבל על מנת לשחק את ה4 על 3 ולנצל את היתרון הזה, בדיוק כמו שדריימונד עשה את זה עם סטף עוד ב2015
שחר אלוני
15 אוג 2021 11:56:39היי יהלי, כן, יש מצב לגבי ההשוואה לדריימונד. בעיקר איך שהוא היום, עם מעט קליעה. לרודמן בכלל לא היתה קליעה מרחוק (או כמעט) אז השוויתי אליו.
גרין פשוט שחקן מאד מנהיגותי, נמרץ, ממריץ אחרים, מתלהב, זה חלק מסט היכולות שלו וסימונס וייב אחר. אבל סהכ השוואה מעניינת. רק צריך שסימונס ישקם את העונשין קודם כל.
גרין גם היה ב 5 גמרים, 3 אליפויות, זה שם אותו עם נסיון עצום והוא גם נוטה להשתפר במעמדים כאלה (גם רודמן כמובן)
thog
15 אוג 2021 13:00:32https://youtu.be/temDNa6amIk
שחר אלוני
15 אוג 2021 15:06:06כן, הכל יחסי 🙂
יהלי אולמר
15 אוג 2021 13:24:46על סימונס אנחנו לא יכולים לכתוב כל כך במעמדים גדולים (והתמונה שלו בכתבה מתחת לסל יכולה לסכם את המוניטין שלו שם עד עכשיו). מבחינה מנטלית הם מאוד שונים, גרין יעשה הכל כדי לנצח והוא מנהיגותית כמה רמות מאחורי סימונס. גרין בשיאו היה "הרודמן" של גולדן סטייט בתקופת השיא שלה, כדי לקחת תשומת לב תקשורתית מקרי, קליי ואחר כך דוראנט, כדי שיתרכזו בכדורסל כמה שיותר. בינתיים הכי טוב שסימונס עושה זה להיעלם לפילדלפיה ולא ליצור איתם קשר, והוא אפילו לא משפר את המשחק שלו. הבדל של שמיים וארץ
שחר אלוני
15 אוג 2021 15:07:18מסכים לגמרי,
אולי לא הייתי ברור,
התכוונתי שבמעמדים גדולים גרין מנוסה וטוב, וסימונס לא
יהלי אולמר
15 אוג 2021 15:15:17כן אני לגמרי מסכים
Jonathan
15 אוג 2021 16:32:55וצריך לזכור עוד משהו – החוזה של גרין יותר צנוע. הם שני פוינט פחרוורדים שלא קולעים הרבה. אבל מעבר לזה יש מעט מן המשותף באישיות, בתפקיד בקבוצה…
יהלי אולמר
15 אוג 2021 18:47:35כן השוואתי מבחינת יכולות על הפרקט. מה שמחוצה לו בקושי מדובר, אבל לא פחות חשוב
etayle
15 אוג 2021 11:21:14אני אכתוב את השני סנט שלי שוב על סימונס.
לשים את סימונס ב4 זה רעיון לא מוצלח, עמדות זה דבר גמיש בNBA. בכל מקרה היתרון שלו זה בשמירה על גארדים, ולכן עדיף לשים אותו לשחק גארד.
לפי דעתי הוא צריך להיות בסגנון משחק של רובטסון בגמר האיזורי של אוקלהומה נגד הווריוס.
זה דיי דומה לתפקיד של דריימונד, רק מעמדת הגארד. ככה הוא יוכל לשחק קרוב לטבעת, להשתמש במסירה החזקה שלו, ובהגנה לשמור על גארדים.
זה מצריך חמישייה קצת מיוחדת, לדעתי הטרייד המשולש של מינסוטה, פורטלנד, ופילי שפילי תשלח את את סימונס למינסוטה, ליליארד לפילי, ופורטלנד תקבל מלא בחירות דראפט.
ליד טאוונס שירווח, עם ראסל, והתקווה לשיפור של אדווארדס, הם יוכלו לעשות דברין יפים.
שחר אלוני
15 אוג 2021 11:58:12תודה איתי, יש מצב לגמרי שמינסוטה מתאימה לו, השאלה אם יש שם מי שישתלט עליו.
אשמח לפירוט לגבי רוברטסון ואיך בדיוק זה הסתדר בסדרה ההיא, שהוא שיחק קרוב לטבעת וגם שמר על גארדים
etayle
15 אוג 2021 12:28:33זה בעיקר תרגילים סבירים.
נניח באוקלהומה היה את איבקה שפינה את הצבע, עכשיו איבקה הוא לא שחקן פיק אנד רול משובח, אלא בעיקר שחקן פיק אנד פופ. עכשיו למשל אחרי חסימה שאיבקה מתגלגל החוצה, אז זה מאפשר לגארד לחדור לצבע. עכשיו בדרך כלל יש שחקן שמחכה על השלשה בצד שממנו תגיע העזרה, אז במקום שהשחקן שאמור להיות בפינה נשאר שם, הוא מתקרב לאיזור הטבעת. זה נותן עוד איום בסביבה קרובה לסל.
שוב סימונס לא יהיה השחקן המרכזי בהתקפה, אבל אפשר לנצל אותו בצורה יותר חכמה. אני חושב שליד רכז בעל חדירה ברמה גבוהה, וריווח מספק, אפשר להשתמש בו בצבע בצורה שתתן תפוקה ראויה.
החוזקה שלו זה כמובן בהגנה ובמשחק ריצה.
הליגה קצת שינתה את הכיוון הזה, כשגולדן שלטה בכיפה, אז הגנת החילופים היתה בשיא, בעיקר כדי למנוע את הפיק אנד רול של קרי וגרין או את השטף ההתקפי. שחקנים כמו סימונס היו זהב אז. היום הקבוצות הולכות יותר "גדול" (למעט ברוקלין, אבל לה יש כח אש לא הגיוני), וסימונס בא לידי ביטוי בצורה פחות טובה בסגנון המשחק הזה.
סקרמנטו עם פוקס יכולה לנסות להשתמש בו, אבל לא רואה נכנסים (למעט באדי), שהיא יכולה להציע.
שחר אלוני
15 אוג 2021 12:33:58סבבה, תודה
באדי זה תמורה יפה מאד בטרייד על סימונס, אפשר להוסיף צעיר/בחירה או שניים, נשמע לי בסדר גמור
AD
15 אוג 2021 11:37:08שחקן אוברייטד! אני עדיין לא מבין איך פילי רוצים עלין כל כך הרבה שחקן חלש מאד אין לו כמעט מה לתת חוץ מהגנה כי בהתקפה הוא לא יכול לקלוע
שחר אלוני
15 אוג 2021 11:58:57כרגע, באמת הערך שלו בשפל. הוא צריך סיטואציה יותר טובה כדי שיעריכו אותו בצורה יותר סבירה, מזכיר קצת את הסיטואציה של וויגינס לפני כמה זמן
IDO
15 אוג 2021 11:46:01Great player .
By not joining the Aussie Olympics team we won bronze.
We couldn't bhave donebit with him.
He should move to LA
שחר אלוני
15 אוג 2021 11:59:49מברוק לאוסטרליה!
ספרד, ארגנטינה ועוד לא זכו במדליה הקיץ, ואוס' בלי סימונס כן.
אגב, מה הסיבה הרשמית שלא זימנו אותו ?
טריי זריקה מחשידה
15 אוג 2021 13:06:33זה לא זימנו הוא פשוט לא בא לנבחרת. אתה כבר יודע למה בעצמך אל תשאל שאלות רטוריות
שחר אלוני
15 אוג 2021 15:08:01זימנו והוא לא בא?
הבנתי אותך
טריי זריקה מחשידה
15 אוג 2021 15:24:17הוא לא בא פשוט ויודעים את זה באוסטרליה לכן אף אחד לא מתעסק בזה הם יודעים שעדיף להם בלעדיו ולא מזמנים והוא יודע שעדיף לו שהבלוף שלו לא יחשף בכל העולם בפיבא ולא מגיע. טוב לכולם😎
Smiley
16 אוג 2021 00:12:18סימונס החליט לא להגיע. ביום שהוא רוצה להגיע לנבחרת הוא יהיה הרכז הראשון שם
אשך טמיר המקורי
15 אוג 2021 13:20:16גדול
ברוך רובין
15 אוג 2021 13:50:41Guangdong Tigers starting five if they sign Ben Simmons:
PG: Zi Chinwong
SG: Xi Ming Huang
SF: Yu Chen
PF: Zhang Wei
C: Li Cheng Zing
Unstoppable
אשך טמיר המקורי
15 אוג 2021 15:15:16חחחח
טריי זריקה מחשידה
15 אוג 2021 15:22:52😂
etayle
15 אוג 2021 12:37:41עוד דוגמא, זה למשל השימוש בברוס בראון בסדרה בין מילווקי לנטס.
שוב זה לא שהוא כיכב, אבל זה נתן לשחקן יחסית מוגבל, לבא לידי ביטוי. נכון זה לא היה כל הסדרה, נכון זה בא לידי ביטוי בעיקר שעוד קיירי היה בריא, אבל עדיין. פיק אנד רול, זריקה ממרחק סביר. הליכה לסל.
טריי זריקה מחשידה
15 אוג 2021 13:07:58עם קיירי הארדן דוראנט ומילס סימונס יהיה הלב והמנוע במשגלים לאחור עונת TD של 10 10 10 ב98% אפקטיבי 🙂
הוא גם יפרח ליד קרי בוקר קאווי ודיוויס 🙂 לב ומנוע
שחר אלוני
15 אוג 2021 15:09:13השוואה מעניינת, השאלה אם זה מסתדר עם חוזה מקס, ואם סימונס מוכן להיות משני
אור
15 אוג 2021 13:16:35זה שיש לו בעיה מנטלית לא אומר ש"יש לו יכולות שהוא לא מביא לידי ביטוי" ובקבוצה אחרת הוא פתאום יראה אותן. מה בכל הקריירה שלו גורם לחלקכם לחשוב ככה?
חגי "התותח" ניסני
15 אוג 2021 14:15:34זה שהוא מפחד לזרוק.
טריי זריקה מחשידה
15 אוג 2021 14:31:10בתיכון הוא זרק? במכללות הוא זרק? בהיילייטס אני רואה רק חדירות (אסיק מזה שהוא לא זרק גם שם חוץ מאולי בסופי שעון 🙂 ). בעצם התפתח שחקן כדורסל בלי לזרוק לסל? סימונס מדהים הגיע לNBA בלי לזרוק לסל אף אחד לא עשה זאת לפניו.
חברים בן סימונס קלע שלשה אחת במכללות מתוך 3 ניסיונות בכל העונה זה 33.3% קלעי סביר בהחלט 🙂 אני בטוח שהוא זרק שם גם מיד ריינג'ים
ובתיכון הוא בטח הפציץ שלשות ומיד ריינג ובאוסטרליה בכלל ניגב שהיה ילד………
דוקטור רזי הופמן
15 אוג 2021 14:52:44חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח על האחוזים מ 3…..
מהמיד הוא בטח היה 50% שזה לא כל כך רע…..
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אשך טמיר המקורי
15 אוג 2021 15:16:34הוא לא שחקן כדורסל, הוא שחקן ראגבי
טריי זריקה מחשידה
15 אוג 2021 15:20:27נכון שחקן ראגבי שהצליח להיכנס לnba בדיוק.
אתלט גבוה עם גוף חזק כושר טוב מראה שאפשר להיות אפילו אולסטאר בליגה עם קצת עזרה מהתאגיד.
מעניין אם הוא יהיה טוב בתור קשר אחורי ביונייטד או משהו רזיאל לוקח אותו למבחנים במקום פוגבה?
אני בטוח שיש גם שחקני פוטבול שיכולים לשחק בnba
ברוך רובין
15 אוג 2021 17:45:31שמעון אני שם לך פה הצעה על לילארד בתור GM Portland.
פילי מקבלים את לילארד
פורטלנד מקבלים: 3 בחירות דראפט ראשונות אפשרות ל3 החלפות בחירות , סימונס מקסי וטייבול.
מהצד של פילי זה נו בריינר הופך את פילי לקונטנדרים מיידים בטח מהלחץ שיש מאמביד שלא יעריך חוזה ומקבלת סופרסטאר ל3 שנים בפיק.
.
מבחינת פורטלנד מקבלים תמורה שווה על לילארד
ברוך רובין
15 אוג 2021 17:49:59איך שסימונס מגיע אלינו אני מעלה לו טיפה ערך ובועט אותו מהר בטרייד נוסף, בועט את מקולם גם הוא ונשאר עם הררי בחירות דראפט ראשונות ומקום מתחת לתקרת השכר להתחיל מחדש.
טריי זריקה מחשידה
15 אוג 2021 14:35:34אלד דאגה חברים סימונס דופק באימונים גאמפים בסיבוב מיד ריינג וסטפבקים מה3 על קונוסים. הוא יתחיל את העונה עם 6 שלשות במשחק הפתיחה חכו תראו ואז כל אלו שלא רצו להביא עליו כוכב יצטערו 🙂
סכין בגב האומה
15 אוג 2021 15:01:30כדי להחזיר את הביטחון הוא צריך לדעתי קבוצה של 30 ניצחונות פלוס מינוס שאפילו לא מדמיינת הגעה לפלייאוף. דטרויט יכולה לתת עליו את ג'רמי גראנט + בחירות דראפט מוגנות או משהו כזה
טריי זריקה מחשידה
15 אוג 2021 15:08:12לא מבין מאיפה לכם הבטחון שאין לו בטחון? הבן אדם לא זרק לסל כמעט בחיים מגיל ילדות למעט לייאפים ודאנקים.
נמחק לכם גם הזכרון? שכחתם את סדרות הפלייאוף שלו מול בוסטון וטורנטו? הם נראו בדיוק כמו הסידרה מול ההוקס.
לא מבין על מה אנשים מדברים ממש מתעלמים מהמציאות.
מישהו ראה אותו זורק 100 זריקות שלשות ומיד ריינג יחד ב10 השנים האחרונות?
אין לו קליעה ולא היה ליעה מעולם והוא מעולם לא עבד על זה ולא עובד על זה כי לא בזין שלו לעבוד על זה. זהו.
טופ 16 בליגה יש 200 מיליון דולר אולסטאר אול דפנסיב יש כרטיס חבר תאגיד כרטיס חבר קרדשיאן צעיר.
איזה סיבה יש לו בדיוק לשפר קליעה? הוא יקבל מקס גם ביכולת הזאת גם בחוזה הבא מה לא ראיתם את גובר ואדביו מקבלים מקס? אז מה נראה לכם שסימונס לא יקבל עוד שנתיים מקס חדש?
סכין בגב האומה
15 אוג 2021 16:51:14לא מכיר את בן סימונס מילדות, ככה שקשה לי לענות לך לגבי איך וכמה הוא זרק בכיתה ה' או ח'. מה שכן, שחקן שיורד מ-70 אחוז מהעונשין ל-34, משהו עובר עליו. מה הוא יעשה בדטרויט? בעיקר ישחק כדורסל, מה יש עוד לעשות שם? אחרי 2008 מכרו שם קרקעות בדולר, אז אולי נדלן
ברוך רובין
15 אוג 2021 17:53:19הרגת אותי גם את גרמי גראנט שהוא אולי בין החוזים הטובים בליגה וגם בחירת דראפט מוגנת על נגר עם מקס שהוא חוזה שליחי שלא מסוגל לקלוע ממטר ויקח לפרנצייז פלייר שלהם קיידשץץ את הכדור מהידיים. סימונס אחרי המקס הוא חוזה שלילי
סכין בגב האומה
16 אוג 2021 00:28:45תשמע, גם אני חשבתי שהמקס לסימונס מטומטם בזמנו, ואני חלק ממי שהצביע פה שמגיע לו 15 ומטה, אבל
ג'רמי גראנט הוא שחקן טוב על חוזה טוב פלוס, לא צריך להגזים בשביל לרדת על סימונס + לדטרויט אין גם ככה מה
לעשות איתו.
עם כל המגבלות של סימונס, אני כן זוכר אותו לוקח את פילי ל-19 ניצחונות רצוף בלי אמביד (לא זוכר כמה זה היה בדיוק). אולי הרוב מול נמושות, אבל מי ישמע את מי דטרויט מצפים לנצח…
סימונס לדטרויט זה בלייק גריפין 2, והזדמנויות כאלו לא נופלות כל יום למועדון כזה. ושוב, זה מאחד שלא תופס מבן סימונס.
וכאילו הסגל של דטרויט כזה טוב שהם לא יוכלו לסבול עוד עונת לוטרי אם הכל ילך חרבנה…
ברוך רובין
16 אוג 2021 05:00:58שחקן של 23 נקודות ומגן עילית, על חוזה של 40 מליון דולר לשנתיים לעומת נגר שלא מסוגל לקלוע על חוזה של 150 מליון דולר ל5 שנים. מה יש לדטרויט לעשות עם סימונס שיש להם את קייד קניגאהם.
.
הסגל של דטרויט צריך לאסוף כשרונות מהדראפט ליד קניגאהם לא להביא זבל שיתקע אותם.
thog
15 אוג 2021 17:57:39https://www.youtube.com/watch?v=Z0Vpe21aVrA&ab_channel=CLC
ברוך רובין
15 אוג 2021 18:03:29מה זה אמור להביע שהוא קלע 20 גאמפ שוט ב300+ משחקים?
עידו גילרי
15 אוג 2021 18:15:37200 אבל מי סופר
thog
15 אוג 2021 18:47:35אתה כאילו מבין שזה הטרלה או בדיחה וזה לא באמת כל הג'אמפרים שלו?
אוף נו גררת אותי לבחון את הזריקות ג'אמפ שלו עם השנים
עונה ראשונה 81 משחקים 111 מ358 31% 0 מ12 לשלוש (4.4 זריקות למשחק)
עונה שניה 79 משחקים 75 מ223 33.6% 0 מ6 לשלוש (2.8)
עונה שלישית 57 משחקים 24 מ96מ 35.4% 2 מ7 לשלוש (1.68)
עונה רביעית 58 משחקים 41 מ107 38.3% 3 מ11 לשלוש (1.84)
https://youtu.be/Ke2o6aP3ArI?t=32
ברוך רובין
15 אוג 2021 18:49:50״הדרך להטריל את המטריל זה להטריל בחזרה ״- דה שוט
עידו גילרי
15 אוג 2021 18:51:54כן כן , זה בדיוק מה שעשית…
הרשה לי לסיים ב- פחחחחח
thog
15 אוג 2021 18:56:06אז להגיב לתגובה של מישהו שאינו אתה על דברים שהוא כתב זה להטריל אותך.
א ו ק י י
נעזוב אותך בשקט כדי שלא תתחיל לבכות על איך יש כל-פיך אלימות כאן
thog
15 אוג 2021 19:05:17אה הבנתי. לא הבנת שהתכוונתי לכותרת של הסרטון.
ווטאבר
עידו גילרי
15 אוג 2021 18:15:18Oh ugly…
טריי זריקה מחשידה
15 אוג 2021 22:01:54פייייייי זה בדרך להיות גואט תראו איזה פוטנציאל יש לו ואתם לא מוכנים לתת על הדבר הזה זקן כמו דמיאן.
אני בטוח שיהיה מאמן שיוציא ממנו את הגאמפ גם בפלייאוף איפה הוא מחביא אותו
ברוך רובין
15 אוג 2021 22:46:09שמעון לא ענית לי על הטרייד, ניתקת את הקו? אני שם לך פה הצעה על לילארד בתור GM Portland.
פילי מקבלים את לילארד
פורטלנד מקבלים: 3 בחירות דראפט ראשונות אפשרות ל3 החלפות בחירות , סימונס מקסי וטייבול.
מהצד של פילי זה נו בריינר הופך את פילי לקונטנדרים מיידים בטח מהלחץ שיש מאמביד שלא יעריך חוזה ומקבלת סופרסטאר ל3 שנים בפיק.
.
מבחינת פורטלנד מקבלים תמורה שווה על לילארד
שחר אלוני
15 אוג 2021 15:11:30אולי הם יעד טוב, השאלה אם יתנו שחקן כמו גראנט
טריי זריקה מחשידה
15 אוג 2021 15:16:11הוא יורד את דטרויט לדי ליד ומשם לגי ליג ובסוף הם יעברו איתו לסין. מה חעזאזל סימונס יעשה בדטרויט בקבטצה שמוקפת נגרים? שם יש סיכוי שבכלל יתחילו לשמור עליו ואז,גם קליר פאת לא יהיה לו השגעת?
הוא תפור לקינגס ולגולדן ולנטס. ב2 האחרונים יהיה המנוע הם גם תפורים למשגל לאחור עם הקלעים שלהם.
ובקינגס הוא רק צריך לרוץ גם ככה הם רצים לשום מקום ישים כמה דאנקים יתן הגנה בקבוצה שאיש לא שומר אבל שהם יפסידו הרבה עלול לרדת לו המוטיבציה לגמרי זה חשוב לזכור ואז הוא גם לא יעשה הגנה חוץ מבעונת חוזה.
גם למיניסוטה יכול להיות בסדר בתור סנטר😎
אבל הכי טוב הוא לפורטלנד מקבלים פרנצייז צעיר עם אופק התפתחות לבנות סביבו יזרז את הריבילד
עגל
15 אוג 2021 15:26:10טור מצוין. אכן "מקרה ראש" קלאסי.
סימונס תפור על התפקיד של הרכז השני, שמנהיג את המחליפים. שיקחו אותו לליקרס, הישר "ליחידת המתאבדים", לברון בתפקיד מרגו רובי האלוהית, ווסטברוק בתפקיד הכריש
שחר אלוני
15 אוג 2021 21:04:12תודה עגל 🙂
Berch
15 אוג 2021 15:48:21אחלה טור
אם יהיה לנו מזל נקבל עליו את פי ג'יי טאקר….
🙂
שחר אלוני
15 אוג 2021 21:04:33תודה ברץ' 🙂
יצרן טיטולים מדופלם
15 אוג 2021 21:27:49אחלה טור,תודה
מה פילי עושים עם הפרימדונה עם הבעיות?
משלוח אקספרס חזרה לאוסטרליה או טיטול משולש משולב עם כיסוי ראש
שחר אלוני
15 אוג 2021 22:09:26תודה, בכיף
פיני
15 אוג 2021 22:01:31אחלה טור שמוציא יופי של תגובות אמוציונליות…
שחר אלוני
15 אוג 2021 22:09:55🙂 תודה
ירון, החלום
15 אוג 2021 23:21:00בס"ד
תודה רבה נהדר.
חבל, כי כישרון יש, רק הוא לא מ'פר את עצמו, והביטחון ברצפה. זה
שחר אלוני
16 אוג 2021 01:23:53תודה ירון, כן, מסכים
Zorg
16 אוג 2021 06:04:06Thanks for the article. I agree with most.
I think that the case here is a case of 'high risk – high reward'.
A player that you can't afford to have on the court during the 4th quarter is not a player worth having in the team.
As you wrote, it seems that the terrible free-throw percentage is a mental issue. No one knows if it is solvable and therefore ,would not trade someone with a similar potential (superstar). The risk is too high. They may however trade a star-level player
for him. It all depends on how high they assess the chances to overcome the mental issue.
As for the position, I agree that he can't remain a classic PG with his non-existing shooting, but I think that the classic 1-5 position thinking is limiting. A player (in a well-coached team) can 'play' different positions in different situations, and that way each player plays more to his , strengths. Simmons can be a PG in fast breaks, guard the other team best 1-3, and play PF on half-court offense.
(this is very similar to what you suggested, only difference is on defense)
I have no idea about trade feasibility, but I think it could be interesting to see him with the Warriors. Having both Simmons and
Green on the court at the same time is very weak on the offense, and very strong on the defense. I think with good coaching and a lot of designed plays, the offense side can improve significantly.
SA Spurs is also an interesting option.
שחר אלוני
16 אוג 2021 11:13:01תודה זורג, ניתוח מעניין!
מסכים עם הכיוונים שאתה מציע
טריי זריקה מחשידה
16 אוג 2021 09:27:21ברוך ההצעה שלי היא כזאת לשלך אני אומר לא. אין גם צעירים כשרוניים וגם בחירות. מה שהצעת זה רק במקרה קיצוני שקבוצה אחרת.תציע לך חבילה אדירה רק אז אני יהיה מוכן לתת דבר כזה. עד אז רק בחלום ההצעה היא כזאת.
1. סימונס+3 בחירות עם 3 החלפות. אפשר עוד בחירה נוספת אם אתה ממש מתעקש זהו.
2. סימונס+מקסי+2 בחירות עם החלפות
3. סימונס+מקסי+3 בחירות בלי החלפות
זהו. טייבול לא נכנס לטרייד למעט במצב אין ברירה כדיל ברייקר אני צריך הגנה ומגן ברמה גבוהה על כוכבים לפלייאוף.
טריי זריקה מחשידה
16 אוג 2021 09:38:22סכין מה יש לסימונס בדטרויט אבל נניח למה נראה לי שאני אסכים לקבל עליו את גרמי גראנט? מה גראנט יהפוך אותי לאלופה? וחוץ מזה דטרויט ישחררו את גראנט בחינם עוד מעט😎 להביא עליו כוכב כמו סימונס?
פינגבק: ברוקלין עם סימונס, צל"ש או טר"ש?/ שחר אלוני – Hoops