ליגת הקיץ היום החמישי / יהונתן גזלה

במאמר הפתיחה הבטחתי שנגיע לשלב בו שחקנים שכבר נתנו את שלהם, ייעטפו בנייר צלופן ויוכנסו למקרר עד למחנה אימונים. לא מפתיע שהקבוצה ראשונה שמפעילה את המדיניות המנוחה היא הסן אנטוניו ספרס. דווין וסיל לא עלה כלל לשחק הלילה כאשר ג'וש פרימו כבר 2 משחקים בחוץ (האחרון לא הוכיח עצמו אלא נשלף אחרי שאיבד ביטחון).

ג'יילן גרין לאחר עוד פתיחה חזקה של 13 נק' ב-12 דקות הרגיש אי נוחות בהאמסטרינג והוצא החוצה. לפי מקורות זו לא פציעה קשה אך את ליגת הקיץ הוא סיים.

המג'יק לאחר פתיחה קשה מול הסלטיקס פשוט שלפו את כל החמישייה ופיזרו את שארית דקות המשחק בין כלל הסגל שלקחו כל פעם את תורם ב- Ass Whooping שהסלטיקס הביאו עליהם.

מי שנתנו הופעות ביומיים האחרונים הם הסופמורים של מחזור 2020. ראינו אתמול את טופין וקווקלי, היום ראינו את טייריס מקסי, אייזיה ופול ריד מהסיקסרס ועלייתו של פוינט גארד העתיד של הספרס, טריי ג'ונס (אני קצת ציני וקצת לא), וג'יידן מקדניאלס של מיניסוטה שנתן אחלה קפיצה בדרך להפוך למיני יוניקורן של הוולבס שנה הבאה.

אבל עדיין אחרי הכל היה לילה גדוש בכדורסל (לא אסכם את כולו)

גולת הכותרת בטח מבחינת האוהדים היה אמור להיות בין הרוקטס של ג'יילן גרין וחבורתו לבין הראפטורס עם הנבחר הרביעי סקוטי בארנס ומלאקיי פלין המככב. הרפטורס ניצחו 92-76.

אחרי 13 דקות כשג'יילן גרין הוצא עקב הפציעה, קיבלנו משחק אנמי מאוד של הרוקטס שהציגו מהספסל לבכורת ליגת קיץ, את הרכש הספרדי אוזמן גרומה. ג'וש כריסטופר חזר לימי אריזונה סטייט ונתן מופע השלכת לבנים. הוא סיים עם 14 נק' עם 4/18 מהשדה ו-1/9 משלוש. שנגון גם היה פחות דומיננטי עם 10 וגרובה סיים עם 0 נק' ו-6 ריב'.

אצל הרפטורס היה מעניין. מלאכי פלין נתן ניהול משחק סולידי אך יום קליעות חלש של 13 נקודות, 3 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 3 חטיפות, מי שדפק משחק היה פרשס אצ'ואה הסופרמור שהגיע בטרייד ההוא למיאמי וסיים ב-26 דק' עם 19 נק', 5 ריב', 2 חטיפות, 2 חסימות, באחוז מצוין מהשדה ומבחוץ. דווקא בארנס (גם כפי שהזהרתי אחרי התצוגה הראשונה) נכנס לתרדמת

ושינגטון וויזארדס עדיין ללא ניצחון בליגת הקיץ של ה- NBA 2021 לאחר הפסד 84-81 בהערכה כפולה לברוקלין נטס. אני חייב לציין שאני מאוד אוהב את פורמט ההארכות של ליגת הקיץ. אני חושב שמשתמשים בה גם בג'י ליג. במקום הארכות של 5 דקות מקבלים הארכה אחת של 2 דקות ואם אין הכרעה לאחריה מיד נכנסים ל sudden death. הקבוצה הראשונה ששמה נקודות על הלוח מנצחת. זה כמעט מבטיח סל ניצחון ודרמה שלא גונבת זמן יקר ממשחק שהוא ארוך גם ככה. החלק שאני פחות אוהב זה ניצחון עקב קליעת עונשין. מזכיר לי ניצחון בדו קרב פנדלים בכדורגל. אולי במצב כזה צריך לבטל קליעות עונשין ולתת לקבוצה כדור מהצד עם שעון 24 חדש כאשר כל עבירה זורקת את המבצע מהמשחק בלי קשר למספר העבירות שצבר…סתם רעיון.

Anyway, משחק מכוער לשתי הקבוצות עם מספיק לבנים לבנות בית בקיסריה התקיים הלילה בווגאס. לנטס היה יתרון עצום בריבאונד שהספיק לה ליידות מספיק בריקים כדי לנצח בסופו של דבר. לנטס קאם תומאס הרוקי פרשמן מ-LSU סיים עם 31 נקודות כולל הסל המנצח במשחק. בצד השני הבחירות של הוויזארד נראים רע עד כה: קורי קיספרט קלע 9 נק' ב- 35 דקות ואייזיה טוד לא נראה שייך לרמה. קיספרט הוא שחקן של שיטה. בינתיים הוא לא מצליח להשתחרר לזריקות שהוא אוהב ונראה מתוסכל.

הספרס הלילה הציגה את המופע של טריי ג'ונס שקלע 34 נק באחוזים טובים עם 9 אס' ו-8 ריב (גם 7 איב' לא אופייניים', כולל לייאפ הניצחון ב- 106-105 על שארלוט. טריי שיחק כשחקן שאין לו מה להפסיד. דווין וסל זרק במשחקים הקודמים לא מעט, וטריי שיחק כפיור פוינט גארד המכוון תנועה. אבל הלילה בהעדרותו, טריי בא להוכיח ש-no more mister nice guy. הוא היה אגרסיבי וחיפש לבצע מהלך כל פעם שנגע בכדור. הוא הוריד ריבאונדים ושט למתפרצות. מהצד השני בשארלוט ג'יימס בוקנייט ממשיך לזרוק בלי הכרה. הלילה סיים עם 23 נק' ו-8 אסיסטים. גבוהי שארלוט דפקו כמה דאנקים ושארלוט חוץ מבוקנייט נראית מאוד בוסרית אך אתלטית. יש שם הרבה עבודת פיתוח.

עוד כמה הופעות נאות מהלילה: נתחיל מחברי דראפט 2020

ג'יילן סמית מהסאנס נבחר בחירה עשירית שנה שעברה ועורר כעס על הויתור על טייריס האליברטון שנפל באופן הזוי לידיים של הסאנס. ג'יילן נראה לא מוכן בשנתו הראשונה אך ירד לג'י ליג והראה הרבה הבטחה כגבוה מאוד נייד עם יכולת קליעה. הלילה נראה מוכן יותר פיזית והוא מגיב הרבה יותר מהר למתרחש סביבו, אבל הלחם וחמאה שלו היא הגנה על הטבעת וריווח בצד ההתקפי. הוא קלע 4/7 משלוש וסיים עם 21 נק ו-11 רב' (3 בהתקפה) בניצחון הנאה של הסאנס על דנבר עם הצמד "הכדורים והעצמות" (בול בול ובונס היילנד) שהתקשו לשחזר את ההצגה משלשום

טייריס מקסי בניצחון הסיקסרס על ההוקס נראה נהדר. הוא בכל מקום ועושה מה שרוצה. עניין הקליעה מבחוץ מתחיל להיות קריטי עבורו. איתו הוא פוטנציאל להפוך לכוכב NBA. בלעדיו הוא ימשיך להיות מיקרוגל שמביא אגרסיביות ונקודות כשהוא חם. מקסי קלע 32 נק' עם 6 אס' ו-5 ריב' והגיע לקו מתי שרצה. אך 1-8 משלוש הן עוד דוגמה לחוסר יציבות של המכניקת זריקה שלו

פול ריד, שחקן השנה שעברה בג'י ליג שעוד לא קיבל מספיק הזדמנויות בסיקסרס הראה שהוא לא סתם חיה הגנתית שיכולה לשתק כל דבר שזז בין עמדות 3-4 (תשאלו את ג'יילן ג'ונסון שהתקשה מולו הלילה) אלא שחקן שיכול לשים נק' על הלוח דרך תנועה ללא כדור ומובים יפים

בצד השני שאריף קופר בעוד התפוצצות התקפית זה משחק שלישי. קופר שכבר כתבתי מספיק על הבזיון של הנפילה שלו לבחירה 48 נתן תצוגת פוינט גארד נהדרת של 21 נק' ו-12 אסיסטים. נכון שהוא עושה שטויות, ולהלילה הקליעה מבחוץ לא נכנסה, אך הוא בולר רציני שאתה רוצה על המגרש עם החמישיה השנייה

במשחק השחיטה של הסלטיקס את המג'יק קיבלנו כמה הופעות יפות בירוק. פייטון פריצ'רד המשיך במופע הדומיננטיות שלו כפוינט גארד יעיל עם 17 נק' באחוזים מצויינים יחד עם 9 אס' ו-3 חטיפות (ושמירה נהדרת על סאגס), ארון ניסמית' אמנם פחות פגע מבחוץ אך הראה שהוא הרבה יותר משוטר. הוא סיים עם 18 נק' 9 ריב' ו-4 אס' עם 8/15. אבל מי שגנב את ההצגה הלילה היה שחקן אלמוני (למי שלא צופה במכללות) שלא נבחר בדראפט 2021, כוכב וירג'יניה סאם האוזר, שוטינג גארד בגובה 2.03. האוזר בילה 3 שנים במרקט לפני שהחליט לעשות טרנספר לוירג'יניה. לאחר שישב עונה הפך למנוע ההתקפי של וירג'יניה בגיל 23 אך הוא לא אתלט עליון ולא עלה על הראדרים של הסקאוטים. הלילה נתן מופע של 21 נק' עם 7 אס' ו 6/10 לשלוש ב-26 דקות.

https://youtu.be/ab_EMkbJ7E8

ולסיום בזוית הישראלית: ים מדר אמנם נראה פחות אנמי הלילה אך שוב לא הרשים מול מחליפי ליגת הקיץ של אורלנדו. הוא אמנם קלע 6 נק' (3/6 מהשדה) ב-14 דקות, אך הוא מתרחק ממקום בסגל הסלטיקס. התנועה שלו היא לג'יט וכך גם האתלטיות אך פשוט לא נראה שהוא מבין את המשחק ה-NBA

John

כותב כשזה בוער בעצמותיי או כשעונת הדראפט בעיצומה

לפוסט הזה יש 148 תגובות

  1. תודה ג'ון על הסיקור. בזווית המקומית כל הסימנים מראים שבמקסימום מדר יקבל העונה בסלטיקס חוזה דו- כיווני ויתבשל בג'י-ליג… מה שכן נראה לי יותר סביר שבוסטון תעדיף לתת לו לסיים עוד שנה את החוזה ולא לשלם את דמי השחרור ותמשיך לעקוב מרחוק..

    1. זה שמדר הלך לדראפט (לא יודע אם אשמת הסוכן/סביבה/הוא) היה צעד מטומטם. במקום להיות בתוכניות הפוטנציאליות של 30 קבוצות, יש לו קבוצה אחת, ועוד כזו שרוצה להצליח עכשיו.

      מילא אם היו מוקים שהיו חוזים לו סיבוב ראשון, היה אפשר להגיד שצריך להכות על הברזל כשהוא חם…

  2. תודה רבה.
    טריי ג'ונס נראה כמו הבטחה גדולה עבורנו. מקווה מאוד שהשנה יראה דקות. התקרה שלו גבוהה יותר משל דז'ונטה.
    בכלל, אני מתחיל להתלהב מהסגל החדש של הספרס.
    עברנו רענון רציני, ואני אוהב את השמות שהגיעו – לנגדייל, מקדרמוט, קולינס (בתקווה שיחזור טוב מהפציעה), פורבס שחזר, והרוקי וייסקמפ.
    הוספנו המון קליעה מבחוץ, לנגדייל סנטר שנותן לנו מימד בעמדה שלא היה, פורוורדים שמרווחים ו-וייסקמפ נראה מוכן לרוטציה ושוטר רציני ביותר.
    זה מצטרף לשיפור שבשאיפה יבוא לגרעין הצעיר אך הכבר מנוסה שאמור להוביל – דז'ונטה, ווקר, קלדון, ואסל, ובתקווה שווייט סוף סוף יצליח להישאר על המגרש ולהראות את ערכו.
    אני אופטימי, ומרוצה מהקיץ!

    1. אוהדי הספרס התקבצו!
      ההרגשה שבחרנו כיוון- ללכת לריבילד מאשר להתחרות על הפלייאוף בהחלט מעוררת שמחה רבה בקרב אוהדי הספרס בישראל (אוכלוסייה: פחות מעשר). כאוהד, אני חושב שהקבוצה מאוד רוחבית בכישרון הצעיר שציינת למעלה, אבל כדי לעלות מבור הצואה נצטרך כוכב, לכן הבחירה בפרימו יכולה להיות מוצדקת עקב פוטנציאל. מקווה לבחירה הראשונה בשנה הבאה, ולויקטור וובניאמה שיגיע לכוחותינו

            1. לא כי אוהדי הספארס

            2. תסתום…

        1. אני לא מכיר יותר מחמש, כולל אותי ואת חבר שלי. אז זה גם אתה, מאנו והאשך, אוהד סא וזה 6 אנשים. יש התקדמות!

          1. מאיר אריאל, אוהד ס"א.. לא זוכר כרגע מי עוד, אבל הרבה פה באתר. השקיעה והדמדומים של הקבוצה, החזירה אותם לחורים שלהם

            1. והיה גם אופיר עם אווטאר של רובינסון, לא יודע לאן הוא נעלם.

            2. ושעכשיו נספור את אוהדי הלייקרס באתר? אבל כן, אתה צודק שיש יחסית הרבה אוהדי ספרס, ייצוג לא פרופורציונלי למספרם באוכלוסיה.

            1. נכון, וגם ברבור שחור.
              צריך פשוט להיזכר בכמות התגובות שהיו בפלייאוף כשקוואי שיחק בקבוצה והקבוצה הייתה פאקטור (למשל גמר המערב מול הווריורס משחק ראשון).

            1. לא כל הקבוצות עושות את זה?

            2. כי הת'אנדר?

            3. Count me in

    2. וייסקמפ מוכן לדק' אך בפועל יש שנת טירונות וייבוש אצל פופ לעבור כנהוג במחוזות הספרס… רק יחידי סגולה נמנעים מכך.

      1. הוא נראה רע בליגת הקיץ סימן שאתה צודק (הרבה שחקנים שנראים רע בליגת הקיץ נהפכים חיובים בליגה). אפשר לקלוט מהתגובה שלך שדווין הוא יחיד סגולה?

            1. מה, גם אתה במגזר האידיוטים?
              לפי הספירה האחרונה הוא מונה 9.291 מיליון מינוס אחד.

            2. איזה מגזר? התכוונתי שאני דתי…

  3. בנאדם יש לכם קבוצה יותר אפורה מחצץ שהונח על שביל גישה במושב בערבה לפני 15 שנה. אתם במקום הכי גרוע שיש, אין מצב לפלייאוף מחד, או לבחירת טופ 5 מאידך. זה שאתה נתרגש משחקנים כמו מקדרמוט מראה שאתה אוהד אמיתי, אבל בחייאת אשך, איך נאמר זאת בעדינות המצב ממש בקאנטים כבר די הרבה זמן אצלכם.

    1. אני חושב שהמצב די דיכאון בבוסטון כבר שלוש עונות בערך, וההישגים בהתאם אז גם אצלכם לא משהו, למרות שפוטנציאל יש.

            1. אולי בוסטון יעשו את המהפך המנטלי שמילווקי עשו, אבל זה לא יביא אותם לניצחון בגמר הכללי

            2. עוד פעם מהפך מנטלי…אתה מתכוון לנצח?

        1. חולה צינון (הסלטיקס) אומר לחולה שחמת כבד שזה עתה החלים (הסאנס) שקשה להיות חולה

          לא שאני יותר טוב. כשאני מצטנן אני מתנהג כאילו אני על ערש דווי

      1. שלא תבין לא נכון, אני גם חושב שיש לכם קבוצה צעירה עם המון כישרון. אבל בין זה לקבוצה תחרותית יש עוד דרך ארוכה. השאלה היותר גדולה היא מה התקרה של הכשרון הרב שיש לכם, ולדעתי היא די נמוכה.

  4. מסכים גם עם האשך וגם עם אברי – אנחנו עדיין אפורים, אבל הכיוון הכללי מעודד – נפטרנו מהרבה ווטרנים, ויש צעירים שיתחילו לקבל דקות. מקדרמוט ופורבס קצת מיותרים בעיני, אבל אני מקווה, גם בשבילם, שיוטרדו לקבוצה תחרותית יותר בהמשך הדרך.
    .
    טרה ג'ונס הוא פאטי מילס 2.0 – קטן מדי כדי להפוך לסופרסטאר, אבל שחקן מצוין, חכם, נועז ואנרגטי. כן ירבו.

  5. מקסי הולך להיות כוכב הוא תקוע בפילי בקבוצה שהייתה נותנת לו כדור הוא כבר ממזמן היה כוכב הוא שחקן אש. אם אני פורטלנד אני מעדיף אותו על כל בחירת בדראפט של פילי זה כוכב בקבוצה כמו פורטלנד בריבילד הוא ישים 30 כמעט כל ערב
    לא מובן מה יש לו לחפש בחיגת הקיץ. אני הייתי שם אותו רכז פותח כבר העונה בפילי ומחמם עם סימונס את הספסל

    1. אני מודה שמקסי גדל עליי קצת. אני עדיין זהיר איתו עד שהקליעה תתייצב. ברגע שהמגנים שלו יאמינו בזריקה שלו הכול יפתח. הצעד הראשון שלו ושינויי המהירות\כיוון שלו מאוד קשות לעצירה. יש לו מגוון מטורף של זריקות לסל. אם הייתי חוזר לשחק NBA 2k יום אחד, זה בטח אחד השחקנים שהייתי נהנה לשחק איתם

          1. סוכן ויותר בשלות קצת אולי שהייתה לו בזמנו… אגב אולי זה עוד יקרה למדר להשתלב בליגה אבל לא השנה זה בטוח. יאללה כאוהד הפועל אינטרסנטי אולי נרוויח בסוף אותו לעוד עונה.. לא רואה קבוצה אירופאית שתשלם את הבייאאוט פשוט.

  6. תודה יונתן
    בליגת הקיץ הזו רואים פריצה של פריצארד ונייסמית שסוחבים את הסלטיקס על הגב. אני מאמין שהשנה יקבלו תפקיד רציני יותר מאשר בשנה שעברה, שלא יגידו שלסלטיקס אין מחליפים ראויים. מעבר לכך, גם האוזר במשחק שני מצויין, מקבל אסיסטים מפריצארד וקובר אותן פנים. פריצארד עם שלשות סטף/לילי מכל מיני טווחים לא הגיוניים אבל הם נכנסים באחוזים הכי טובים בליגת הקיץ כך שאם היה יותר אנוכי סביר שיכל לגמור כל משחק עם 30.
    ים מדר הדבר היחידי שפוגע בהנאה מהסלטיקס.
    אם הסלטיקס ינצח בראשון לפנות בוקר את פילי, סביר שישחקו בגמר הטורניר.
    וג'ון, לפחות לגבי הסלטיקס ה"אקסיומה" שלך לא אוצרת מים.

      1. לא לזה התכוונתי וזו לא אקסיומה כמובן.
        לפי מה שכתבת צפוי היה שהכוכבים ינוחו. פריצארד ונייסמית עובדים ולא מקבלים הנחות בליגת הקייט הזו.

    1. לא תזיק לו עוד שנת פיתוח במחוזותינו או באירופה. הוא צריך להראות שהקליעה, ובמיוחד מכדרור, היא לא עניין של שנה מזליקית ורגרסיה, אלא יכולת יציבה שלו, ואז אני מאמין שיוכל להיות רכז שני

    2. ממה שראיתי בהפועל (מודה שלא מספיק) הייתי מסכים. עם מה שראיתי בשני המשחקים האחרונים פחות. אבל זה היופי. במשחק הבא כבר בטח ימשכו החוצה את פריצ'ארדואולי אפילו את ניסמית' ואולי הוא יקבל הזדמנות פז בחמישייה

      1. מתוך 3 משחקים עם בוסטון, באחד הוא היה טוב, באחד בינוני ובשלישי לא ממש היה קיים. בכל מקרה אני חושב שהוא צריך למצוא דרך להתקדם מהפועל, אבל אני לא יודע איך בסיטואציה הנוכחית.

      1. בבוסטון לא בונים עליו וכנראה שגם בעונה הבאה לא ירצו להקפיץ רכז חסר ניסיון לסגל שלהם.
        זה לא בר השוואה בכלל.
        מדר הוא שחקן צעיר שעוד חייב להתפתח פיזית ומנטאלית.
        אין לי ספק אגב, שלארקין יכול להיות רכז בנבא כמו שמייק עשה את זה העונה מצסקא.

        השאלה לגבי מדר אם הוא יכול לעשות את הקפיצה מהג'יליג או לעבור לקבוצת נבא אחרת.
        היורוליג זה סגנון משחק שונה והסיכוי שהוא יחזור לנבא נמוך מאוד.

        1. יפה איך ששמת את מדר עם ג'יימס באותה נשימה. שניהם מגיעים מאירופה אבל פה נגמר הדמיון. הבנאדם הגיע לליגה בתור הכוכב של צ'סקא ושחקן הרבה יותר טוב ומנוסה. מדר ממש לא שם.

      2. לארקין היה מחליף מאחורי אייזאה שהיה אולסטאר+ והיה מהמחליפים הטובים יותר לדעתי. מדר לא שם, אלא בין המחליפים הפחות טובים. כרגע, מדר הוא שחקן משמעותית פחות טוב מלארקין במכלול, אבל הרבה יותר טוב בהגנה כבר עכשיו, ועם פוטנציאל גבוה יותר. בכיף הייתי נותן למדר להיות מאחורי פריצ'ארד וסמארט, אבל נראה שבוסטון הולכים בכיוון אחר (שרודר, קריס דאן הקישוט).

            1. יאפ

            1. מזרחי-אשכנזי, או דתי-חילוני?…

            2. טנשי או שברי

  7. הסיטואציה של מדר בסאמרליג מחורבנת,
    כשהמאמן והקבוצה מהסלטיקס לא סופרים אותו מכל סיבה שהיא(ב-40 הפרש גם לא מקבל דקות ולא משחק
    בעמדה הטבעית שלו כרכז.)
    אני לא עוקב מספיק אחרי מדר בהפועל ת"א ולא יודע אם הוא מספיק מוכן.
    מבחינה פיזית הוא שחיף, אין ספק כאן שבישראל לא יודעים לפתח שחקנים לנבא.

    אבל איאשפר לשפוט אותו ואת הפונטציאל שלו
    ב-10 דקות משחק בסאמר ליג.
    בדיוק כמו שאיאפשר להפוך את פריצארד הנגר לרכז נבא לגיטימי וכך גם את רוב השחקנים שמככבים בסאמר ליג.

    1. מדר כבר בן 20 (21 בדצמבר), לא 17-18, כן? זה די גיל שכבר קשה להגיד עליו שהוא עוד צריך להתפתח פיזית ומנטלית. ברור שיש עוד אפשרות להתפתח אבל זה די מוגבל. מה שיש זה די מה שיהיה.

        1. ברור, להעלות מסת שרירים אפשר בכל גיל, ומה שאתה אומר אפשר להגיד גם על בני 25. אני מתכוון להתפתחות הטבעית מילד/נער לאדם מבוגר (זאת אומרת גביהה, התרחבות כתפיים וכיוב) שזה, מה לעשות, רובנו בגיל 20 בואכה 21 די גמרנו.

          1. זה לא משאמרת, אמרת התפתחות פיזית. לגבי גובה הרוב עוצר בגיל 20 מסכים. לגבי רוחב כתפיים שוב, תסתכל על יאניס.

            1. +100

            2. שרת, אתה מבין שכשמדובר בהתפתחות פיזית יש הבדל עצום בין גילאי 18-17, ל20-21?

        1. מה אתה רוצה להגיד כאן? שיש סיכוי שמדר יגיע לליגה בעתיד, אם יתפתח כשחקן ויהיה הרבה יותר טוב ממה שהוא כרגע? זה ברור מאליו ונכון לגבי כל שחקן. כרגע אין לו מה לחפש בליגה, הוא לא שייך.

    1. אמביד גם היה אמור לשחק אבל הוא לא משחק במשחקי אימון
      סאם הינקי ידע מה הוא עושה כנראה.
      אני חושב שמקונול היה על הספסל באותה קבוצה
      צריך להחמיא לבראיין קולנג'לו שהטריד את ג'רמי גרנט לדנבר תמורת בחירת סיבוב ראשון של OKC עם הרבה הגנות שאיך שהוא בגלל נס מוסקלה הפכה לטייריס מקסי

      1. שסאם הינקי היה תותח שלא ידע איך להתנהל עם התקשורת., היה סוחר ממולח שפשוט שדד את הGM האחרים, לא הסכים לכופר ולדרישות ההזויות שסוכנים משיגים לשחקנים שלהם. אם היה נשאר בפילי במקום משפחת קולנגלו הארורה, היה שם כמה גביעי לארי אובריאן

      1. הינקי פיתח שחקנים טוב מאוד וגם עשה טריידים מצויין הטרייד שלו עם סקרמנטו נלמד על ידי כל GM בליגה, הבעיה שלו זה חסור התנהלות עם התקשורת והקהל, חשבון שהוא רובוט חסר רחמים וזה הטעות העיקרית שלו

        1. הינקי הראשון שעלה על הטריק של ספיגת חוזים רעילים בתמורה לעתיד. הטרייד שלו עם סקרמנטו, בו הוא ספג את החוזים של קארל לנדרי, ניק סטאוסקאס וג'ייסון תומפסון ביחד עם הזכות להחליף בחירות ב-2016 ובחירה לא מוגנת ב-2019 פשוט שוד לאור יום. הינקי ידע גם למכור מניות בזמן כמו זאת של מייקל קרטר וויליאמס ולא מה שהולך היום בפילי.
          הינקי ידע לזהות פוטנציאל לא לאמן אותו

            1. טעיתי במילה פיתח יותר נכון המילה זיהוי פוטנציאל, צוות האימון של פילי פיתח תחתיו את השחקנים, הינקי שינה לחלוטין את קצב המשחק ובחירת הזריקות של פילי בהתאם למהפכה האנליסטים של מורי .
              .
              רשימת השחקנים שהגיעו לפילי מהסיבוב השני ומשחקנים שלא נבחרו בדראפט בשנתיים וחצי שהיה הGM של פילי
              גרמי גרנט, קובניגטון מקונל, כריסטיאן וודס, ראשון הולמס קארוסו.
              הנכסים שהוא צבר אלו שאפשרו להביא את באטלר והאריס.
              .
              https://www.espn.com/pdf/2016/0406/nba_hinkie_redact.pdf
              הדבר הכי מצחיק היא האהבה שלו לבחירות סיבוב שני,במכתב שלו הוא מדבר על טרייד שפספס שבו הוא יקבל את גואל אנתוני ממיאמי ביחד עם שתי בחירות סיבוב שני כי הוא היה בבית חולים עם אשתו שילדה תאומים.
              .
              הבעיה של הינקי הייתה בחוסר ההתנהלות עם התקשורת, הוא לא דיבר איתם והם הפכו את זה לשלישי

            2. עם זה אני מסכים.
              הוא בסך הכל שם אותם בכיוון הנכון.

            3. יש עם זה עדיין כמה בעיות
              1) זה מתעלם מזיהוי פוטנציאל מפוקפק במספר לא מבוטל של בחירות סיבוב ראשון (וגם סיבוב שני)
              2) קובינטון הגיע לסיקסרס מהרוקטס (אבל אפשר עוד לזרום ולהניח שהוא היה אחראי לדחוף להכנסתו לליגה ברוקטס כי אכן היה שם בזמנו)
              3) הוא לא החתים את קארוסו לשחק בסיקסרס

            4. הדראפט זה משהו לא צפוי ולא ידוע אז צריך שיהיה כמה שיותר אפשרויות לפגוע נכון (וזה על רגל אחת השיטה של הינקי) עדיין אחוזי הפגיעה שלו בשנתיים וחצי מרשימים במיוחד בבחירות הנמוכות.
              .
              לגבי קובניגטון הוא לחלוטין הביא אותו הוא לא שיחק ברוקטס 7 משחקים 30 דקות בטוטל לפני שהגלו אותו לגי ליג, ובלילי הוא קיבל הזדמנות.
              .
              לגבי קארוסו לא יודע למה הוא נכנס לרשימה

            5. הינקי הבין את החשיבות ואת הערך של בחירות דראפט תחת הההסכם החדש שנחתם ב2011, במיוחד הירך של בחירות דראפט שנחשנבו זולות ולא משמעותיות כמו סיבוב שני.

              אם הינקי אם ידע להתנהל עם התקשורת, ולא להתעלם מתעלם ממנה בהפגנתיות היום הייתי מדבר עליו כGM מספר 1 בליגה, טריידים זיהוי פוטנציאל הכל הוא היה בטופ

            6. זה כאילו נחמד להגיד האחוזי פגיעה שלו מרשימים אבל בסופו של דבר אתה לא בוחן את זה מול שום דבר אחר. זה לא יותר מבחירה שלך להתרשם ממשהו על בסיס הרגשה.
              מבחינתי הרשימה הזאת לא ממש מרשימה. מדובר בשחקני רוטציה שאף אחד מהם לא פקטור משמעותי בקבוצה כשחקן חמישיה עבור קבוצה שיש לה סיכוי אליפות. זה בעיקר משעשע אם אתה יורד ומביט שתי בחירות אחרי ג'רמי גרנט (אם כבר טוענים שמשהו מהווה זיהוי פוטנציאל מרשים).
              בכלל אבל בטענה של יכולת זיהוי פוטנציאל נראה לי קלוקל לגמרי להתבסס על בחירות סיבוב שני ואיסוף שחקנים שלא נבחרו תוך התעלמות מבחירות סיבוב ראשון.

            7. זה כאילו לא ראית בחייך אף תגובה שכתבתי על הינקי ומורו ורבו מורי. אם הינקי היה נשאר בתפקידו פילי היו ממשיכים במהלכי פירוק והרכבה כושלים מחדש כל שנתיים.

            8. זה לא נכון, התוכנית של הינקי הייתה של 6-7 שנים קדימה בדומה לווריורס וזה הדוגמה שהייתה לו, איך הוא אמר במכתב אני מקווה שאני מתרגם נכון ״ "ההסתכלות הכי ארוכה בחדר" . הוא קיבל קבוצה אולי במצב הכי גרוע בNBA (הגופה של ביינום, גרו הולידיי, תדיוס יאנג וספנסר הוז) בלי שום שחקן אטרקטיבי,
              ותוך שנתיים וחצי הביא לה פרנצייז פלייר וים נכסים.
              .
              לגבי הרשימה של שחקנים- כריסטיאן ווד יכול לשחק כמעט בכל חמישייה בליגה אותו דבר גרמי גרנט וקובניגטון, זה שגראנט בחר לנסות להיות פרנצייז לא אומר שהוא לא יכול להיות שחקן חמישייה מצויין בקבוצה השואפת לאליפות.
              .
              לגבי הבחירות הראשונות בהחלט יש לו כמה כשלונות בוהקים בטח בהימור על הסנטרים, אבל הוא מצא גם את אמביד. בסוף הדראפט הוא הימור והוא ידע את זה זה למה הוא אסף בחירות ונכסים.

            9. דרך אגב אם הינקי היה נשאר אני די בטוח שהוא היה בועט את סימונס אחרי עונה ראשונה ומביא אליו טונות של נכסים, הוא לגמרי תמך במהפכה האנליסטית.

            10. הורג מצחוק כמה שאתה מאוהב במכתב התירוצים ואשליות של הינקי, חבל רק שאתה לא מסוגל לראות אותו כמה שהוא.
              אני מסכים לגבי מה הוא היה עושה עם סימונס אבל אתה רק מחזק את הטענה שלי כשאתה אומר שהוא היה בועט אותו בתמורה ל"נכסים". זה בדיוק הנקודה. הוא מאוהב ברעיון של הנכסים ולא מבין איך כדורסל עובד ואיך לממש את הנכסים בשירות הכדורסל.
              לתמוך במהפכה לא מספיק אם אתה לא מבין את הכדורסל שהיא אמורה לשרת, בדיוק אותו מקום בו המורה שלו נכשל.

            11. טוב, הלכתי לקרוא שוב חלקים נרחבים מהמכתב של הינקי. במנותק מההקשר של סאם הינקי, מה הוא עשה ומה הוא תכנן לעשות, המכתב הזה הוא הדגמה מושלמת של ילד מפונק עשיר שנכנס למעלית. הוא רואה את כולם לוחצים על הכפתורים אז הוא לוחץ על אחד שכבר נלחץ תוך כדי שהוא צורח קא-פאו ומפליץ. כשכולם מכסים את האף הוא מסתובב אליהם וצורח "אתם רק מקנאים בי כי אני הכי יפה, הכי מיוחד והכי הכי חכם! אתם לא מסוגלים להבין אפילו מה עשיתי עכשיו".

            12. הינקי חיפש פרנצייז פלייר הוא מצא אחד בשם אמביד ועוד כמויות של נכסים, התהליך שלו היה אמור לקחת 7 שנים, זה שבעות אותו אחרי שנתיים וחצי ולא נתת לו לקצור את הפירות זה משהו אחר, תוך שנתיים וחצי הוא שם את הקבוצה במצב פנטנסטי לעתיד.
              .
              לגבי המכתב LJOS הטעות של הינקי היה בחוסר התקשורת עם הקהל ועם התקשורת. היה צפוי שהמהלכים שלו הם שנויים במחלוקת, זה היה גם צפוי שיצבעו אותו כפרגמטיסט חסר רגשות, היה ברור שתהיה ביקורת, אפילו קשה, על ההתנהלות שלו. אלא שבמקום להגיב לביקורת או להסביר את הרציונל מאחורי המהלכים שלו, הינקי שתק.
              .
              הינקי לא דיבר עם התקשורת ועם השחקנים ובדרך כלל ברט ״הסתום״ בראון היה השגריר של התהליך.
              הואקום הזה שנוצר בין הדרך בה הינקי ראה את הפעולות שלו לדרך בה הציבור ראה את הפעולות שלו הוביל לנגטיב שלילי ולחוסר הבנה.

            13. התשובה שלך שוב לא קשורה בשום צורה למה שאמרתי וזו בכלל אפילו לא הטענה שלו במכתב. זה לא ש"ברט הסתום בראון" היה השגריר, הוא טען שהוא לא רצה שבכלל יהיה שגריר כדי שלא יגנבו לו את התוכנית המופלאה והסופר חכמה שרק הוא חשב עליה.

            14. אני מסכים איתך בזה זה שהוא לא ידע להתנהל עם אנשים והיה שחצן זה הבעיה העיקרית שלו.

            15. פיקטיבי אתה קורע.
              כאילו כל שרלטן מתחיל מכיר את הטריק הפשוט הזה של 'זה עובד, תסמוך עלי, אתה רק צריך לחכות עוד זמן'.
              אתה חי באשליה שהשרלטן מכר לך. הינקי לא היה מעמיד מועמדת לאליפות בפילדלפיה אף פעם. הוא היה ממשיך לפרק את הקבוצה פעם אחר פעם. כוכב אחד לא מספיק לאליפות לא משנה כמה טוב הוא.
              בשביל להעמיד קבוצה זבל ולהפסיד כדי לקבל בחירת דראפט גבוהה שתדוג בה, אחרי מספר כשלונות בבחירה ועונות כושלות בתחתית, כוכב לקבוצה שאפשר לבנות סביבו,
              ולמכור סיפורים על איך שאם יתנו לך מספיק זמן אז תיצור קבוצה שתיקח אליפות, זה משהו שלא צריך גאון בשבילו, זה משהו שאתה ושמעון באמת יכולים לעשות.
              הגאונות האמיתית של הינקי הוא שהוא הצליח לעבוד על אנשים כמוך ולמכור להם שהוא גאון שמשיג "נכסים".

            16. התהליך תוכני מהתחלה ל5-7 שנים, בשנתיים וחצי שהוא היה הוא לקח את הקבוצה בליגה והביא לה פרנצייז פלייר ונכסים ובנה את התשתית שאפשרה להביא את באטלר והאריס. אתה מסיק מסקנות שהוא לא היה בונה את הקבוצה על סמך מה בדיוק?

            17. ראה 11.2 ואתה מוזמן להביט גם באותו דבר אצל מורי ברוקטס בשנים שלו שם

            1. אז תלמד מהתותח

  8. יצא לי לראות הלילה מעט ממה שקיים קאנינגהם יודע לעשות על הפרקט.
    .
    (זו פעם ראשונה שאני צופה בו למשך יותר מסרטון היילייטס)
    .
    הילד יודע לקלוע.
    אני לא מדבר על שלשות אחרי כדרור על הראש של השומר באחד על אחד, בעונה הרגילה השמירה תהיה הדוקה יותר.
    אני מדבר על תנועה נכונה למצבי קאצ' אנד שוט, על שלשות אחרי סקרין או אחרי פיק אנד רול.
    .
    7 שלשות באחוזים מצויינים, זה בהחלט סימן מעודד עבור הפיסטונס.

    1. היה משחק ברמה מאוד גבוהה! מקברייד מהניקס מתחיל לצמוח עלי. גם טופין נראה חיה כאילו חזר לדייטון. חייבים למצוא לו רול בניקס שנה הבאה.

      אני רואה צרות מהבחינה הבאה. קליאן רוצה לשחק בקצב אחד (מאוד מהר) וקייד באחר. קייד בהחלט יכול לשחק בעמדות 2-3 השאלה כמה ממה שהוא יודע אתה מאבד. גם אם יהיה בסוף קלע של 20 נק' עם 40% משלוש. קייד חייב לשחק בעמדת הפוינט גארד בלבד ולתת לו שנה בה הפיסטונס יסריחו. לוקה בעונה הראשונה שלו למשל איבד כדורים באופן שערורייתי. הוא לא מצא את עצמו אך מרגע שהם השתחררו מ-DSJ, בחצי עונה הקבוצה התיישרה והוא הבין איך הוא צריך לשחק.

      1. זה לא נכון ג’ון היחס איבודים של לוקה בעונה הראשונה דומה לעונה העכשווית . אני מסכים איתך שצריך לנצל את היכולת ניהול משחק שלו

      2. אני למדתי לקחת בערבון מוגבל חיות רעות בליגת הקיץ.
        ע"ע אנתוני רנדולף.
        .
        אותי יותר מעניין לחפש רמזים על יכולות שניתנות לתרגום גם בליגה של הגדולים.

        1. תשמע זה דניס סמית ג'וניור בדיוק רק בלי האתלטיות, עם הרבה יותר חכמת משחק והרבה יותר קליעה. חוץ מההבדלים הזניחים הללו זה אותו שחקן אחד לאחד

כתיבת תגובה

סגירת תפריט