ליגת הקיץ היום השישי / יהונתן גזלה

היום השישי של ליגת הקיץ הכיל כמה משחקים נהדרים. ואני לא מתכוון רק ברמת המתח. פשוט הרמה הייתה גבוהה ולא הרגשת שאתה לא צופה במשחק NBA לכל דבר ועניין. ג'יילן גרין (כאב בהאמסטרינג) וג'יילן סאגס (כאב באגודל) כבר לא ישחקו. הם מצטרפים לג'וש גידי הבחירה הששית עם כאב בקרסול. אף אחד מהם לא צפוי לפספס את מחנה האימונים. אבל עדיין היה לנו לילה עמוס אקשן שהוא גם האחרון בו אדווח. אני יוצא ביום ראשון לטיול קמפינג עמוס, כך שלא אכתוב עוד על הליגת הקיץ השנה. בנוסף אני לוקח חלק בפרויקט הרידראפט של הופס כך שאני מוגבל במשאב הזמן. אם מישהו רוצה להרים את הכפפה ולדווח על שלשת הימים האחרונים שיהיה בכיף. בעיני מספיק גם לסמן כמה דברים מעניים מאותו הלילה ותו לא.

אז מה היה לנו הלילה:

הניקס הנהדרת כמעט חזרו וניצחו את הפיסטונס של קנינגהאם אבל בסוף נכנעו 93-87. לקייד היה משחק מעולה, הוא קלע 24 נקודות עם 7/10 לשלוש עם 7 ריב' ו-3 אסיסטים. לסאדיק ביי היו 15 נקודות ו -13 ריבאונדים כעזר כנגדו. לוקה גרזה קיבל את ההזדמנות הראשונה שלו בחמישייה של הפיסטונס אחרי שהראה הרבה האסל וחוכמת משחק במשחקים הקודמים מהספסל. הוא גמל בדאבל-דאבל של 10 נקודות ו -12 ריבאונדים (5 בהתקפה) ו-5 חסימות! גרזה שהיה הכוכב הבלתי מעורער של ליגת ה-NCAA, שהיה מפהק אחרי עוד הופעה של 30 נקודות באיווה, הבין בסיום העונה שהוא לא בורך באתלטיות מספקת כדי לקבל מקום בליגה. אז הוא החל במסע אימונים מפרך. הוא הוריד משקל כדי שהוא לפחות יוכל לרוץ ולנוע, והוא כייל את מד האגו שלו כדי לזנק על כל פירור הזדמנות שיקבל. בתקווה וימצא מקום בסגל, הוא הולך להפוך לקמע וסמל לעבודה קשה, אכפתיות וחוכמת משחק.

ועוד חצי מילה על קליליאן הייז. הלילה הראה הרבה הבנת משחק וניהל את הכדור לא רע כל עוד לא לוחצים אותו. אבל הוא עדיין בוסרי בהתנהלות שלו תחת לחץ. למרות ההבטחה הגדולה שלו כפרוספקט, הוא חייב לבלות זמן בג'י ליג לבנות את המשחק שלו. ברור לי שהוא מספיק מוכשר לתרום כבר העונה משהו, אך רואים את רמת האימון הנמוכה אותה חווה בשנותיו לפני ה-NBA.

אצל הניקס, אובי טופין ממשיך להרשים בווגאס, ונראה פשוט בשיאו. זהו שחקן של 100% ביטחון עצמי. הלילה שוב סיים כקלע מוביל עם 31 נקודות ב-13/20 מהשדה והוא מקווה לפרוץ את מחסום ת'יבידו ולקבל דקות אמתיות השנה. קוונטין גריימס מתחיל לחזור לעצמו והלילה הוסיף 15 נקודות, עם 3/6 מחוץ לקשת. אבל אם יש נקודה מעודדת מליל "השלכת הלבנים" של הניקס הלילה, זוהי ההגנה החונקת של הגארדים של הניקס. מיילס מקברייד ועמנואל קווקלי נפלו ליום קליעה נוראי כאשר הניקס גם היו בפיגור דו ספרתי רוב המשחק. אבל בשום שלב הם לא ויתרו הגנתית. הם לחצו על כל המגרש, נלחמו בחסימות שהפיסטונס עשו עבור קייד והייז והיו חלק לא קטן מ-18 האיבודים שנגרמו לפיסטונס הלילה.

הווריורס נפגשו עם הקבוצה הפיזית והקשוחה של הת'אנדר המובלת על ידי ת'או מלאדון. הם היו צריכים לגייס את כל הכוחות שהיו להם כדי לזכות בניצחון נהדר 94-84. שתי הקבוצות נתנו רבע ראשון חזק ביותר כאשר מי שנראה נהדר היה גרי פייטון השני שפתח עם 7 נק' מתוך ה-10 שהיו לו במשחק. הוא סיים את המשחק גם עם שמונה ריבאונדים, שישה אסיסטים ושלושה חטיפות, והפך לריבאונד המוביל של הווריורס מעמדת הפויט גארד. פייטון מתקשה למצוא לעצמו נישה בסגל הווריורס ואולי גם לא ימצא ב-NBA, אבל הוא בדיוק מסוג השחקנים שהיו יכולים להפוך לזרים נהדרים באירופה. הפיזיות שלו, החוסר אגו שלו וההגנה האדירה שלו יהוו נכס בליגות שלא צריך לקלוע בהן 115 נקודות כדי לנצח.

אז אחרי רבע ראשון מדהים עבור שתי הקבוצות, ועליה ליתרון של הת'נדר בתחילת השני, הווריורס ברחו לריצת 9-0 כשמוזס מודי פשוט לא מחטיא וג'ונתן קומינגה דופק מובים ודאנקים מהסרטים. מודי סיים עם 22 נקודות, 3 ריב' ו-3 חטיפות ונראה מסוכן מאוד לילד בן 19 וחודשיים. הקאץ' אנג שוט שלו עם ידיו הסופר ארוכות (הוא 6'6 עם מוטת ידים של 1'7) הופכות אותו לרכיב חשוב בריצה של הווריורס בעתיד. ג'ונתן קומינגה רשם עוד משחק של 18 נקודות והוסיף שבעה ריבאונדים ושני אסיסטים, כאשר חלק מהמובים שלו והמסירות שלו מאותתות שמדובר פה על פוטנציאל ענק. קומינגה עוד לא בן 19 אבל הוא לא רק מקדים את ההתפתחות שלו מבחינה פיזית. הוא רואה דברים על המגרש באופן מאוד מתקדם.

ב-OKC אפשר לציין בעיקר את ניהול המשחק הנהדר של ת'או מלדון שנראה פשוט טוב ורוב אדוורדס שחקן ג'י ליג בן 24, לשעבר מאריזונה סטייט שנתן משחק מרשים מהספסל של 23 נקודות. המפגש בין ג'וש גידי (שנפצע אחרי כמה דקות במשחק הראשון) לקומינגה פוספס והיה יכול להיות מעניין, אך יהיו מספיק שנים גם עבור זה.

במשחק נוסף, שצריך להדאיג את הנהלת הקאבס הם הפסידו לפליקנס 87-74. מי שבלט מעל כולם היה קירה לואיס ג'וניור. זה סוג של סוד גלוי שכשקירה החל לקבל דקות בפליקנס בסוף השנה הקודמת, היה לו אחלה כימיה עם זאיון. זו עוד אחד הסיבות שהפליקנס לא מיהרו עם משאית הבריקס לבית משפחת בול בצ'ינו הילס. היכולת של קירה גם לרווח את המגרש וגם להגיע לטבעת עם צעד ראשון קטלני פתחה כמה דברים עבור השקנאים. ההיררכיה העכשיוית בקו האחורי של הפליקנס די פתוחה לתהליך מריטוקרטי (או כפי שקוראים לו סקאוטים הקרם מוצא את דרכו לטופ) הפוינט גארד המחשמל קלע 22 נקודות ב-7/11. נג'י מרשל ממשיך להרשים עםר 16 נקודות, 11 ריבאונדים וחמישה אסיסטים.

אצל הקאבס צריכה להיות דאגה. אייזיק אוקורו שהיה המנוע שלהם עד כה נשלף מהסגל כדי לא לסכנו. זה היה אמור להיות ה-coming out party של אוון מובלי שקיבל יריבה נוחה ללא קו קדמי מרשים. מה שקרה בפועל הוא עוד משחק אנמי של בחירה מספר 3. זה לא רק העניין של הזריקה שלא נכנסת. אני בניגוד לסקאוטים הייתי סקפטי לגבי פוטנציאל הקליעה שלו. הוא הרי קלע 70% מהקוו-30% משלוש ב-USC. זה כלל לא הדאיג אותי לגביו.

העניין היותר מדאיג הוא שב-USC היה לו את אחיו הגדול שאמנם בברור פחות כישרוני ממנו, אך דחף אותו כל הזמן וחיפה עליו בימיו היותר אנמיים. אוון עסוק מידי בלשחק בדרך "הנכונה" ולא עסוק מספיק בלשדר "אני הפאקינג פרנצ'ייז תביאו לי כדור". בפורומים של רדיט לא מעט טענו מולי בפסקנות שהוא בי פאר השחקן הטוב בדראפט. אני התקשיתי עם העובדה שסנטר כה מוכשר מסיים עונה עם ממוצע של 22% יוסג'. דאנדריי אייטון קלע 20 ו-12 ריב' עם יוסג' קרוב ל-30% כשעוד 2 בחירות סיבוב ראשון משחקות עמו בחמישייה. מובלי חייב להתחיל לדרוש כדור כי בקאבס משחקים שחקנים שלא אוהבים להיפטר ממנו. שחקנים שהם חסרי פחד כמו סקסטון, גארלנד ואוקורו. אם הוא הולך להנהיג אותם הוא חייב להיות יותר רע באישיותו.

וזה כולל עוד עניין שחייבים ליישר איתו (יש לי את אותו ביקורת על ג'יימס וויסמן). שיפסיק לזייף חסימות לגארדים. מה שקוראים בעגה המקצועית to slip the screen. כשזה נעשה פה ושם כדי להטעות את היריבה ולצלול מהר לצבע זה נהדר. אך אצל אוון זה נראה כמו מחלה שגם הופכת את משחק הפיק אנד רול שלו לצפויה וגם לא מאפשרת לגארדים להשתחרר מהמגן שלהם. חסימה לגארד לפעמים דורשת מגע קשוח וכואב עם מגן שנתקע בך. גבוהים שנותנים חסימות טובות הם לא פחות חשובים ממוסר בעל איי קיו גבוה שמשחרר מסירה.

הקינגס בעוד ניצחון נאה. הפעם על הדובים ממפיס 90-75. דויון מיטשל נתן עוד הופעה נהדרת עם 19 נקודות עם 4/6 מחוץ לקשת, 4 אסיסטים ו-3 חטיפות. המסתורין סביב האחוז עונשין הנמוך שלו (הלילה 1/4) ממשיך להטריד. אבל עדיין, הוא נראה לגמרי מוכן למחנה האימונים ויגרום לכאב ראש לא קטן לצוות של וולטון בקביעת רוטציית הגארדים במיוחד החלק ההגנתי בקו האחורי. בכלל אני חייב לציין את העבודה הנהדרת של מאמן הקינגס בסאמר ליג בובי ג'קסון (מי שזוכר את השחקן השישי של הקינגס בריצתם המטורפת בתחילת שנות ה-2000). הם משחקים פשוט יפה ושוטף עם הגנה חונקת של הגארדים (יש לציין את ג'מאיוס רמזי שנתן אחלה הגנה וגם הוסיף 19 משלו) ועם תנועה בלתי פוסקת ללא כדור בהתקפה.

אצל הגריז חושך. זאיר ווילאמס בחירה עשירת בדראפט הזה, שנתן מופע התעוררות שלשום, נראה לא משהו. לא בקליעה ולא בקבלת החלטות. הוא רחוק מלהיות שחקן תורם כבר עכשיו ולדעתי יצטרך עונת פיתוח מואצת בג'י ליג.

במשחק חד צדדי שהתקיים הלילה הטימברוולבס קרעו את הבאקס 91-64. ליגת הקיץ המרשימה של ג'יילן נואל נבחר 42 בדראפט 2019 ואחד מהפריצות של הטימברוולבס מהספסל שנה שעברה, נמשכת. הגארד שידוע בעיקר בשל יכולותיו ההגנתיות, קלע 26 נקודות בירי 11/22 מהשדה. ג'יידן מקדניאלס ממשיך לשמור על יציבות והוסיף 17 נקודות, חמישה ריבאונדים ושלושה אסיסטים. הבאקס נראו כמו ליגת קטסל. עם יום חושך של ג'ורדן נוורה אין להם מה למכור בווגאס. בכל מקרה הסגל של הבאקס עמוס דיו כך שאין שם מועמדים בולטים להצטרף.

הג'ז ממשיכים לשייט ורמסו הלילה את ההיט 84-65. הג'אז עם סגל מאוד לא סקסי, זכה לתרומות גדולות מטרנט פורסט, אליז'ה יוז ואודוקה אזיבוקי. אזיבוקי הוא סנטר כל כך חזק ומאסיבי אבל חסר כל משחק NBA מודרני. אם לא יקבל דקות משחק השנה הוא חייב לחפש את מקומו באירופה. עבורו לשחק ללא 3 שניות הגנתיות יהיה גן עדן. מה גם בבניגוד למובלי הבחור חוסם אגרסיבי בפיק אנד רול. ממש חומה בצורה

הדרבי בין הלייקרס והקליפרס היה מותח למרות שהקשר בין הסגלים על הפרקט למי שישחק בקבוצה השנה מקרי בהחלט. זה נגמר 86-84 ללייקרס. מי שמראה סימנים מעודדים הוא בי ג'יי בוסטון, שהחל את עונת המכללות כשחקן טופ 5 ונתן עונה איומה שדירדרה אותו עמוק אל תוך הסיבוב השני. בי ג'יי חווה טראומה קשה שנה שעברה כאשר היה ברכב יחד עם חברו לקבוצה טרנס קלארק ז"ל, עוד פרוספקט לוטרי שהתרסק עם רכבו ומת. בוסטון לא נפגע בגופו אך לקח את מות חברו מאוד קשה. הלילה הוא נראה שוב קליל על המגרש עם 17 נק' ו-5 ריבאונדים כאשר הקליעה שוב נראית רכה כמו חמאה.

אז מה בהמשך? פלייאוף ליגת הקיץ בוטל השנה על מנת לקצר את אורכה לאחר עונה ארוכה במיוחד. שני הקבוצות בעלי המאזן הטוב ביותר (ישנו מנגנון מורכב במקרה של קבוצות בעלי מאזן דומה) ישחקו במשחק הגמר ב-18.8. השאר ישחקו עוד משחק חמישי ואחרון שיתפרסו על פני יומיים מחר ומחרתיים בשביל דירוגים שונים, אך בפועל בעיקר על מנת לשתף עוד שחקנים.

John

כותב כשזה בוער בעצמותיי או כשעונת הדראפט בעיצומה

לפוסט הזה יש 39 תגובות

  1. הסלטיקס צריכים לנצח את פילי הלילה כדי להגיע לגמר. עם 4 נצחונות אף אחד לא יתווכח לדעתי.
    ההנחה היא שפריצרד ונסמייט 🙂 ישתתפו.
    תודה ג'ון ותהינה.

  2. הייז נוראי לפי הבוקס בדרך.להיות סמית גוניור 2 כמאמר האשך אסור לפיסטונס לתת לו דק משחק או תפקיד על חשבון קייד בשןם אופן. קייד ניגב מה3 היום כולל כמה בפרצוף לא רק שלשות לונזו.
    גרזה הולך להיות גניבה יחסית לבחירה 52 יש מנגרים מפגרים שלא בחרו אותו סיב 2 ואני לא מבין למה אחלה הימור.
    הוא יהיה הרבה יותר טוב מהרבה דבילים שנבחרו לפניו בסיב ה2.
    צריכים לתת לו דקות הבחור יודע לשחק גם אם הוא לבן כבד וגבוה ובעיה בהגנה אפשר לחשוב כולם שומרים בליגה הזאת.
    מקווה שדטרויט יביאו לו דקות משחק.
    קומינגה מפתיע אותי לטובה האמת בסאמר ליג מה הגובה שלו הוא נראה גבוה מאד וחשבתי הוא יותר קלינגון.
    נראה איך יסתדר בליגה.
    מובלי יהיה הבאגלי של הקאבס😏
    מדהים שקראתי עכשיו שוולטון עדיין המאמן של הקינגס😁

    1. קומינגה לדעתי 7'6 (2.01מ') אבל עם מוטת ידים 1'7, כך שיש גובה הגעה כמו דריימונד.
      לגבי מובלי הוא הרבה יותר מוכשר מבגלי והרבה יותר ארוך. זה עניין של אופי. קייד שיחק בתיכון עם מוזס מודי, סקוטי בארנס קיילב יוסטן (שנה הבאה גבוה בדראפט) ודיירון שארפ. הוא לא היה רואה כדור אם לא היה מתנהג בדומיננטיות. מובלי היה תמיד גולת הכותרת בקבוצה והיה שנתיים בתיכון עם אחיו הגדול ושנה במכללות. הוא חייב לבסס את הקול שלו מול האחרים ולדרוש כדור. הוא עושה אחלה מהלכים עם הכדור ביד. בנוסף הוא אולי לא מוכן למשחק פיק אנד רול. ב-USC תופקד בעיקר בהיי פוסט בפינה של קו העונשין וקיבל שם כדורים או בפוסט אפים בקו ישר לסל כדי לנצל את השליטה שלו בשני הידים. לטובתו עובד העניין שהקאבס רואים בו את עתיד הקבוצה וכל גארד שלא יאכיל אותו ימצא עצמו בחוץ

  3. גימיוס רמזי הוא הפתעה נהדרת. נראה כמו גניבת דראפט, רואה אותו כסטרטר יציב בליגה משהו בסגנון גרי האריס להרבה שנים. תודה גון

      1. אם היה שחקן שלא רציתי לפני הדראפט זה הוא. ולשמחתי הוא טוב הוא שומר מעולה ושחקן התקפה סולידי. חשבתי שבדראפט הזה האפסייד יותר גבוהה בבחירה 9 אני רציתי את הטורקי. נראה שמקניר יודע מה הוא עושה גם הפורטוגלי הענק בבחירה 39 נראה טוב בליגת הקיץ.

        1. קייטה היה אצלי תמיד פרינג' סיבוב ראשון. הוא לא סנטר מודרני אך הוא מספיק נייד לתת דקות טובות בעמדה. מיצ'ל הוא שחקן שמוכן לתרום מיידית. לא היה לאף אחד ספק בעניין הזה. אני רואה בבחירה של יוטה בחברו ג'רד באטלר שיחוק רציני. גם אם הבעיה הלבבית תצוץ זה לא ביזבוז בחירה ואם לא הוא רמה מעל כל מי שנבחר מעל הלוטרי וגם רק בן 20 למרות היותו ג'וניור.
          בכל מקרה למיצ'ל יש לפחות 20 דקות משחק מהניילונים ואם הילד יעבור בטרייד עבור ווינג טוב אז הוא ישחק ליד פוקס או האליברטון

    1. הוא לקח צעד קדימה הקיץ. הוא משחק הרבה יותר טוב בקונטסט קבוצתי. הוא גם מגן משופר. לגבי שחקן חמישיה נבר סיי נבר. אני עוד לא רואה. יש סטארטר בליגה שהיית מחליף בו כ-SG?

  4. כותב גם פה
    .
    הייז זה דניס סמית ג'וניור בדיוק, רק בלי האתלטיות, עם הרבה יותר חכמת משחק והרבה יותר קליעה. חוץ מההבדלים הזניחים הללו זה אותו שחקן אחד לאחד

    1. מה זה קליעה הוא פשוט צלף 😂😂😂😂 הבן שבר קרשים כל העונה שעברה ובליגת הקיץ שובר יותר.
      נאחל קליעה כמו של הייז לשיקצה הלוואי יקלע טוב כמוהו עד הפרישה
      אגב כוונת האשך בדניס סמית הייתה אותו מסלול להיפלט מהליגה 😂😂 לא בהשוואה של יכולות

    2. אותו טמטום
      אותם איבודים
      אותן הכרחות זריקות וקלינגים
      בייבי ראס, כמו שסמית' היה.
      .
      בוא אני אתן לך פוינטר להמשך – כשאתה רואה שחקן קודם קופץ ואז מחפש למי למסור תתרחק ממנו כמו מאש

      1. אם זה מראה כמו דביל ומשחק כמו דביל ובוחר זריקות כמו דביל, זה דביל. הייז יש לו הבנת משחק פשוט נוראית, ההשוואה לראסל ווסטברוק בלי האתלטיות ו כשרון בהחלט נכונה. בכללי כל דטרויט זה ארגון של מפגרים, שילמו לקבוצה אחרת שתיקח סנטר לוחם כמו פלאמלי.

      2. הקליעה של קיליאן הייז 35 אחוז מהשדה, 28% מ3, 40.3 אחוז אפקטיבי צלף על קרי הבא, הבעיה שהוא לא רק שובר קרשים זה שהוא פשוט טיפש קבלת החלטות (כן גם זריקות נוראה).

      1. ראיתי שני משחקים שלו בליגת הקיץ, עונה שעברה לא צפיתי בזבל הכימי דטרויט פרט למפגשים מול הלייקרס והנטס. במשחקים בליגת הקיץ לאיש יש חכמת משחק של גרביל וסליחה לגרביל, חמור בלי גרביים, הוא מהמר על המון זריקות קשות ברגע שלוחצים עליו כדור הוא מאבד בשנייה, וזה מול ילדים שלא שיחקו בליגה, בדרך כלל שחקנים שנה שנייה מפרקים את ליגת הקיץ הוא מביך.

  5. תודה רבה ג’ון דרך אגב אני לא עוקב יותר מדי בליגת הקיץ וכיף שיש אחד כמוך לאתר שמביא הרבה ערך נוסף

  6. תודה גזלה סיקורים מעולים
    אין זווית ספרסית הפעם אבל הייתי בשוק כשראיתי את הפליקנס מנצחים את קליבלנד, אוון מובלי אנמי מאוד ואני מסכים על הביקורת שלך כלפיו. אם פריק אתלטיות פלואידית כמוהו מופיע ברמה הזאת בליגת הקיץ זה מעלה כמה נורות אדומות. לגבי החסימות, אולי זה עניין של הימנעות ממגע עם הנחסם מאשר חוסר יכולת לחסום טוב. חבר שלי יודע לחסום בפיקים כשאנחנו משחקים בשכונה וזה הדבר היחיד שהוא עושה שם, אז אין לי ספק שגם מובלי ילמד כשיתחזק

    1. יכול להיות שהוא שומר על עצמו בריאותית ונמנע ממגע בליגת קיץ חסרת משמעות. אם כך הדבר סבבה. אבל ההימנעות שלו ממגע הוא הרגל מסוכן מגבוה. מהר מאוד הוא עלול להתאהב ברעיון של סטרץ' 4. מסכים שאפשר ללמד חסימות ולהתאמן על זה. היו לו כמה מהלכים בליגת הקיץ שמשאירים אותך עם פה פעור יחסית לגילו. עבודת הרגלים שלו והמסירה מדהימים ממש. אני נשאר אופטימי לגביו

      1. גם אני אופטימי לגביו. המכניקה שלו מעט שטוחה אך יש פוטנציאל לשלשות. הוא צריך לעלות לרמה של אנתוני דייויס בתחום הזה כדי שיהיה לו איזשהו ערך התקפי בפרימטר (בלי זריקה אף אחד לא ישמור עליו שם). גם את הפוסט הוא צריך לשפר, וזה המקרה שההשוואה לאנתוני דייויס של היום עוד מוקדמת, למרות שלפעמים הגנתית מובלי מזכיר את דייויס הצעיר

  7. אהבתי את מה שראיתי מקייד הלילה
    (גילוי נאות – זו הפעם הראשונה שיוצא לי לראות יותר מסרטון היילייטס של הבחור) –
    זו לא רק בקליעה, זה איך שהוא הגיע למצבים.
    אחרי סקרין, אחרי פיק אנד רול, ותנועה יפה על קשת השלוש.
    זו ליגת קיץ. אין משמעות גדולה למספרים בזירה הזו,
    מה שכן אפשר לנסות לעשות זה לגלות רמזים על יכולתם של שחקנים להצליח בליגה של הגדולים.
    בקליעה הזו, התנועה, מרגישים כמו כלים שיעזרו לו להצליח גם מול "בוגרים".
    .
    תודה, ג'ון.
    תענוג גדול, הפוסטים שלך.

    1. מסכים לגמרי…
      יחסית לאחד שהגיע למכללה עם קליעה בינונית הוא הפך לקלע מדהים. במיוחד מכדרור. מה שכול הזמן משאיר לי טעם של עוד זה שבניגוד לד'ונצ'יץ שהוא one man show, קייד דווקא יותר פורח שהוא מוקף שחקנים טובים. קשה לי להאמין שיש פרי אייג'נט מספיק טוב שיחתום בדיטרויט וקשה לי להאמין להאין שיש לפיסטונס מספיק טובים בטרייד.
      החמישייה נראית ככה: קייד, ג'וש ג'קסון\האמידו דיאלו, סאדיק ביי, ג'רמי גראנט וקלי אוליניק\סטוארט.

      על הספסל: קורי ג'וסף, דניס סמית', קליאן הייז, ג'קסון\דיאלו, גרזה, ליברס, ג'ליל אוקופור וסטוארט\אוליניק
      זו קבוצה של 25-30 ניצחונות ועוד סיבוב לוטרי. כל מאזן טוב מזה זה הישג

  8. דרפט סופר איכותי , יכולים להיות המון גניבות בסוף סיבוב ראשון וגם בסיבוב השני , כמו גרזה בי גי בוסטון קופר גילן ג'ונסון ועוד המון , זה דרפאט שאם שאני קבוצה כמו דטרויט אני דואג להשיג כמה שיותר בחירות דרפט ולתת להם דקות .
    לגבי הפליקנס עשו דרפט טוב מבחינת שחקנים לפי צרכים של המועדון ובעיקר 3&D טריי והרברט שרק D כרגע .
    היו המון שחקנים מעניינים עדיין לקחת .
    הצעירים של הקבוצה נראים שעשו קפיצה ויהיו מוכנים לתת דקות משמועתיות העונה , קירה לואיס , דידי לוזדה ונאג'י , ומצטרף עליהם ניקיל
    לא מבין את הבחירה של סקמנטו במיטשל ב9 , היו צריכים מישהו עם אפסייד

    1. גם אני חשבתי ככה.
      אחרי שראיתי אותו אני לא משוכנע שהאפסייד שלו לא גבוהה.
      הוא שחקן בשל כאן ועכשיו
      ושוב לא בטוח שהייתי בוחר בו גם עכשיו ועדיין הוא נראה טוב

כתיבת תגובה

סגירת תפריט