ליגת הקיץ היום השלישי / יהונתן גזלה

היום היה בסימן המשחק המסורתי בין הנבחר הראשון קייד קאניגהאם שאמור להיות הפנים החדשות של הפיסטונס לבין ג'יילן גרין הנבחר השני. הרבה הייפ היה לפני המשחק הזה מכיוון שקייד נתן הופעה ראשונה בינונית בקונטרסט לגרין שנראה חלקלק, מהוקצע, יעיל ומוכן לקחת את המושכות של קבוצה.

והמשחק בהחלט לא אכזב. גרין קיבל שמירה של סופרסטאר עם הרבה שמירות כפולות ומניעת כדור אך לא הכריח את המשחק. הוא פתח לאט והגיע אל הקו ללא הפסקה. מי שהגיעו לעזרתו היו ג'וש כריסטופר, השוטינג גארד האתלטי המוכשר, ואלפרן שנגון שנראה כמו גנבה גדולה. שנגון בהחלט רחוק מהסטיגמה (הלא נכונה) שקיבל מהרבה אמריקאים על כך שהוא שחקן פוסט אפ כבד. הוא הוריד במשקל, נראה מאוד נייד והטאץ' שלו בהחלט נראה שיאפשר לו לנוע בחופשיות בין העמדות הקדמיות.

סימן מעודד לגבי קייד היה הכדרור שלו והיכולת להחליף עמדות ביעילות. הסימן המדאיג היה שבדומה לאוקלהומה, הוא מהר מאוד לא סומך על החברים שלו. אחרי עוד ועוד החטאות תחת הסל ומבחוץ, הוא שוב החל להכריח דברים. קיליאן הייז עוד לא שם ואולי הביטחון שלו בתחתונים אחרי שחשב שהוא יהיה הפנים של הקבוצה אחרי בחירתו. סאדיק ביי פתח טוב אך איבד מומנטום בהמשך והכריח זריקות.

הבחירה מספר 1 סיים את המשחק עם 20 נקודות 4 ריב', 2 חטיפות ו-3 חסימות. לוקה גרזה שעלה מהספסל של דיטרויט, נראה פשוט פנטסטי. גם הוא הוריד המון במשקל. לדעתי כיום הוא סביב ה-230-240 פאונדס בלבד. זה לא שהוא רץ כמו איילה, אך הוא גם לא מדדה מצד לצד. בהתקפה הוא נראה פשוט כמו מכונה. סלים בצבע, קליעות מבחוץ הוא סיים עם 15 נק' ב-5/6 מהשדה. אני מתחיל להאמין שניתן למצוא לו תפקיד בליגה באופן מוגבל ולבדוק מה הנזק ההגנתי שלו ביציאה על שחקני חוץ.

ברוקטס המצחת פשוט חגיגה. גרין שמר את הטוב לסוף עם כמה הפגזות. הוא סיים עם 25 נק' ב- 6/11 מהשדה, 3/5 משלוש ו-10/11 מהעונשין.

אלפרן סיים עם 21 נק' ו-8 ריב' באחוזים מצויינים וכריסטופר שזז לעמדת ה-PG סיים עם 15 נק ו-7 אס' ליוסטון.

אם צעירי הרוקטס ימשיכו להפגיז ככה, הרוקטס יקדימו את לוח הזמנים של בנייתם ואולי נראה מהלכי win now מהר יותר. לפיסטונס יש ליבה צעירה אך לדעתי יחוו הרבה כאבי גדילה.

שאר המשחקים

עוד 5 משחקים שוחקו הלילה.

הוקס ניצחו את הפייסרס בשניה האחרונה מריב' האסל בהתקפה של ג'יילן ג'ונסון ושלשה מהפינה של שאריף קופר 84 – 83. זה היה משחק גדול עבור הרוקיז הבכירים האלה שצנחו ביום הדראפט. קופר נפל מבחירת סיבוב ראשון בטוחה לבחירה 48 וג'ונסון שהיה דייר קבע רוב העונה בלוטרי נשר ל-20. כריס דוארטה הדומיניקני, הנבחר ה-13 בן ה-34 (או בן 24 המראה שלו מתעתע), שוב היה פנומנלי לאינדיאנה, קלע 21 נקודות עם 5/10 מטווח שלוש והגנה קשוחה. דוארטה שנבחר גבוה ממה שציפו נראה שחקן שיושב בול על המשבצת של ברוגדון. הוא כבר בוגר, אב לילד, מיושב ואינטיליגנט שפשוט התפתח מאוד מאוחר לאחר ששיחק בייסבול כל הילדות.

אבל אם אני טראביס שלאנק אני מוזג לי כוס שמפניה ומדליק סיגר הבוקר. ג'ונסון ממשיך להיראות כאחד שפשוט אכפת לו ורוצה יותר מאחרים. צ'יפ על הכתף קוראים לזה האמריקאים. 18 נקודות ו -10 ריבאונדים זו רק הסטטיסטיקה היבשה אבל כוכב הערב היה שאריף קופר הקטנטן שהשוותי אותו לאייזיה תומאס. הלילה הוא מצא את היד שאיבד עד כה והשחיל 5/8 לשלוש כולל הפינתית המנצחת. הוא קלע 21 נקודות ומסר 9 אסיסטים אבל הכי חשוב העז והגיע לצבע פעם אחר פעם. כדאי גם לציין את ששת האיבודים ו-5 העברות שלו. אבל כבחירה 48 זו פשוט מציאה.

גם הסלטיקס והנאגטס שיחקו הלילה. המשחק הסתיים 107-82 לירוקים. אך המשחק לא היה ממש כוחות. פריצ'ארד ליהטט בעמדת ה-pg ומצא שוב ושוב את הקלעים של הסלטיקס. מי ששרף פרקט הלילה הוא ארון נסמית שהחל להראות ניצוצות כבר לקראת סוף שנה שעברה. הוא קלע 33 נקודות כשהוא יורה 11/18 מהשדה כולל 7/9 לשלוש. הסלטיקס כקבוצה השחילו 15 שלשות ב -32 ניסיונות. פייטון פריצ'ארד הוסיף 21 נקודות ו -12 אסיסטים. שני השחקנים יהיו חלק מהספסל של בוסטון העונה. מצד שני, לנאגטס היה יום קליעה נוראי עם 7/26 משלוש וכבונוס החטיאו 11 זריקות עונשין. נקודות האור בנאגטס היו בול בול עם 26 נקודות ובונס היילנד במשחק בכורה יפה של 16 נק'.

בניצחון הבולס על הספרס הלילה 92-89 פטריק וויליאמס הגיע מפוקס. הוא נראה פשוט גדול יותר, חזק יותר ומהיר יותר משנה שעברה. הקליעה שלו מבחוץ היא בשחרור מהיר כמעט מהמקום. הוא קלע 30 נקודות קלילות והרביץ 4/7 מחוץ לקשת. הבולס צריכה לשאול את עצמה היכן היא תמקם את ווילאמס בהיררכיה בין כל הכוכבים החדשים. הייתי פותח איתו בעמדה 4 אך נותן לו הרבה דקות עם המחליפים כדי לפתח את כל רבדי ההתקפה שלו. הספרס הפעם הושיבו את הרוקי ג'וש פרימו לאחר משחק קשה ביום שני. זה היה טר ג'ונס עם 23 נקודות וג'יילן מוריס עם 21 נקודות שהובילו את סן אנטוניו במשחק הזה. הספרס איבדו יתרון של 22 נקודות במשחק הזה, משהו שגרג פופוביץ לא ישמח ממנו. הוא בונה על כמה מהשחקנים האלה שיהיו חתיכות חשובות בפאזל של שנה הבאה.

בשני המשחקים האחרונים סקרמנטו ממשיכה את במסלול הניצחונות לאחר שגברה על הוויזארדס 89-75. הקינגס נתנו הרבה מנוחה למיצ'ל, קינג וראמזי השייכים לרוסטר ושיתפו שחקנים רבים. מיצ'ל סיים עם 12 ו-4 אס' ב-20 דקות, קינג עם 16 וראמזי עם 13. הוויזארדס עם סגל מאוד חלש לא הצליחו להבליט את קורי קיספרט שמתגעגע לפוינט גארדים של גונזגה וסיים משחק בכורה עם 8 בלבד.

John

כותב כשזה בוער בעצמותיי או כשעונת הדראפט בעיצומה

לפוסט הזה יש 78 תגובות

  1. תודה על הסיקור ג׳ון!
    שאנגן בהחלט הראה מהלכים יפים מאוד בהתקפה הלילה. ייתכן והמהלך הכי טוב של סטון בדראפט היה להביא לתת את 2 הבחירות העתידיות והמוגנות בטירוף לאוקלהומה בתמורה לשאנגן. למה לחכות כמה שנים לבחירות אמצע-בוף סיבוב 1 שאלוהים יודע איך ייראה המחזור הרלוונטי, כשהיום יש לך את שאנגן שנפל ל-16?
    מקווה כמובן שהבחור ייתן קבלות גם בליגה, ולא רק בליגת הקיץ. כריסטופר גם נראה מאוד חיוני הערב, ועל גרין אין מה להרחיב – הבחור יודע לשים את הכדור בסל. מקווה רק שימשיך לפתח אספקטים נוספים במשחק, בהחלט נראה שהפוטנציאל להיות יותר מרק קלע קיים.

    1. שנגון זה שיחוק. פיזית עוד נצטרך לראות מול הילדות הגדולות, אבל לבחור יש כדורסל. הזריקה שלו היא שמים וארץ ממה שראינו בטורקיה. הבחור נתן עבודה.
      החלק הכי מעודד זה היכול של גרין הצנום לחיות על קו העונשין. בטח בעונה הרגילה זה מקפיץ את ה-TS% בטח כשהוא קולע אותם באחוזי סטף קרי.
      האם הוא יהיה חיית פיק אנד רול? כרגע פחות חשוב כשיש את KPJ או כל רכז אחר שיהיה, אבל הבחור חכם ויש לו מוסר עבודה של סוס מרתונים
      כריסטופר זה סוג השחקנים שסן אנטוניו היו צריכים להמר עליהם ב-12. הוא אתלט מצוין, מלא מובים של מקצוען שצריך לשפר את הבנת המשחק שלו. אבל הנה הלילה תופקד כרכז לא מעט ונתן מסירות נהדרות. הפחד הגדול שלי היה שהוא סוג של ball stopper אבל הוא מפתיע לטובה עד כה

  2. שאריף מתחיל להעלות אופטימיות לגבי הקליעה שלו, כמו צפרדע במים רותחים, הקליעה תתחמם לאט לאט עד שימצה את הפוטנציאל שלו שם. ג'יילן ג'ונסון נותן עבודה עד עכשיו ברמה הפיזית אתלטית ונראה בהחלט מרשים. קייד ממשיך להיראות קצת פחות טוב מהצפוי, ועומד בקו המרשים של בחירות ראשונות שלא הצליחו בליגת הקיץ אך כן בליגה של הגדולים. ג'יילן גרין נראה נפלא, אך הייתי רוצה לראות פליימייקינג טוב יותר מצידו- מתקשר לעובדה שאין לי דרך לראות תקצירים מלאים של שחקנים מהמשחקים בליגת הקיץ, אז אאלץ לחכות לליגה בעוד כמה חודשים

    1. אם קבוצות יגלו שלשאריף קופר יש קליעה הם יחתכו ורידים. הדיבור היה שהקליעה שלו שבורה לחלוטין והוא צריך להמציאה מחדש.
      מדובר על אחד השחקנים עם ראיית המשחק הכי משובחות בדראפט. יש לו צעד ראשון קטלני עם מגוון פלוטרים סביב הטבעת. אך צעד ראשון לבחור קטנטן לא שווה אם לא מכבדים את הקליעה שלך. נמשיך לעקוב אם זה יום חריג או לא. בכל מקרה שחקן כזה לא צריך ליפול ל-48 בשביל לבחור MAYBES הזויים

      1. תאמין לי שאני יודע על מי אני מדבר. ראיתי קצת בלייב את ג'יילן ג'ונסון במשחק מול בוסטון ונראה היה לי שהוא יכול להתפתח לשחקן חמישייה חשוב בליגה על חוזה מכובד, מרשים ביותר לבחירה 20. מה אתה צופה לקליעה ולהתפתחות שלו?

        1. הכישרון היה טופ 5. היה צריך להיות עיוור לא לראות. בעיני יותר מוכשר מקומינגה. הדיבור היה על בחור קפריזי שעזב באמצע התיכון את אקדמיית IGM ואז הגיע לדוק ולמרות ההצלחה האישית, קבוצתית הקבוצה לא הצליחה וצוות האימון והשחקנים כנראה לא התחבר ואז הוא עזב באמצע העונה. קבוצות בונות המון מגדלים על אופי. העניין הוא ששמעתי את הבחור מדבר הרבה. הוא אינטילגנטי מאוד ואולי לא מתאים למסגרות תועלתניות כמו דוק.
          .
          בתקרה הוא אולסטאר לא פחות. על יד אחד אני יכול לספור שחקנים שהם 9'6 עם מוטת ידיים מעל 0'7 עם כזו עוצמה ואתלטיות ויכולת לשחק בפנים או בחוץ. יש לו אינטילגנציה הגנתית מצוינת במיוחד בעזרה מהוויק סייד. בריצפה, הוא מסתכסך עם שחקנים מעצבן את המאמן והוא הופך לאיש מסע כמו מייקל ביסלי.
          .
          אני גם שמח שהוא חתם בקלאץ' ספורט למרות השנאה שיש לי לריץ' פול. האיש יודע להחזיק שחקנים ולתת להם רשתות תמיכה

          1. גם אני אוהב אותו יותר מקומינגה. הגנה ועזרה מהצד החלש זה הדבר הכי אנדרייטד במשחק שלו, מאמין שזה יכול לתרום לו בקריירה די הרבה. אם הוא אינטילגנטי מאוד, קלע לא יציב, אתלטי, שומר טוב ופליימייקר אפשר להגיד שהוא גרסה גבוהה יותר של אנדרה איגודלה?

            1. יותר ג'ף גרין בגודל…

  3. תודה רבה רבה יונתן.
    ראיתי רק את הסלטיקס מול דנוור והמשחק היה לא כוחות!
    קיוויתי שים מדר ישחק טוב כמו במשחק הקודם אבל הוא היה חלש.
    נראה שהוא לא מבין שהוא צריך גם לזרוק לסל. הוא פשוט מחמיץ את הפואנטה וזה פוגע לגמרי גם באספקטים אחרים של משחקו. התאכזבתי שהוא לא יוזם ונפרד מהר מדיי מהכדור ואני חושב שחבריו לקבוצה פשוט לא סופרים אותו, תחושה שנובעת מכך שאחרי שמסר הוא לא מקבל את הכדור בחזרה. לגמרי ברור שלפחות הוותיקים באו להראות לצוות מה הם שווים. נייסמית לדעתי יתפתח להיות ג'יילן בראון שני. ידענו שיש לו את הקליעה עוד מהניבחרות.
    שורה תחתונה, לפחות כרגע אני לא חושב שים מדר יגיע השנה לבוסטון והלוואי ואתבדה. הוא צריך להיות יותר אנוכי, נוסח נייסמית אחרת לא יקלע ולא יקחו אותו בחשבון.
    ודבר אחרון, אחרי שחזרנו לשיפוט השפוי של אירופה חזרנו לשיפוט המחפיר באן בי איי שפשוט לא נותנים לשחקנים לעשות שמירה הדוקה.

        1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
          איזה חוש אומורררר. מי יכול על מנוט בול של הסלטיקס? טאקו?
          טאקו היה בסלטיקס כי הוא מכר חולצות יופי טופי.
          כשהמכירות ירדו בעטו אותו.

    1. אני כבר הרבה זמן לא צופה בכדורסל ישראלי. אבל אני זוכר מלא מעט פוינט גארדים מקומיים שהם גדלים הדגש היה לא לבצע טעויות ולעשות את המהלך ה"נכון". אני זוכר כישרון ענק בשם יותם הלפרין שהיה לו הכל אבל ההיסוס בלא לטעות או לרצות את המאמן הרסו לו אפשרות לעוף קדימה (היה לו סייז ואתלטיות מספיקות אולי אפילו ל-NBA). ים מדר עשוי מחומרים אחרים אבל הלילה נראה שהיה חשוב לו לא להרוס יותר מאשר to do his thing
      כמו שכתבתי במאמר ההקדמה לליגת הקיץ, זוהי מעבדה נהדרת לנסות את כל מה שאתה לא חולם עליו במשחק. בסוף הוא בחירת סיבוב שני, לא שחקן שמגיע משום מקום לקבל צאנס קטנטן. הם רוצים בהצלחתו וישמחו לעבות את מצבת הגארדים. אך עכשיו בעקבות ההחתמה של שרודר, יחד עם סמארט, פריצ'ארד, כריס דאן וקרסון אדוורדס קשה לי להאמין שישמרו לו מקום. גם מאלה שברוסטר לדעתי יחתכו או יטרידו אחד מהם כדי לעבות את מצבת הגבוהים של הקבוצה

      1. הוא שאמרתי
        לא יתאמצו אפילו אם ישאירו אותו למשחקי האימון של הקבוצה.
        אם הוא לא יתחיל קונסיסטנטית עם 14 נקודות 6 בונבונים 4 קטיפות ו 3 גניבות למשחק אין לו מה לעשות בבוסטון וישלחו אותו שוב להפועל.

  4. תודה ג'ון.
    זה נראה ששיחקנו אותה עם הרוקיז עד כה. ג'יילן ג'ונסון נראה ממש טוב עד עכשיו והאמת מהסרטונים שלו (לא רק ההיילייטס) הוא נראה שחקן סופר מוכשר עם הנדלינג מצוין ושיכול גם למסור ממש טוב.

  5. תודה רבה.
    שותף להתרשמותך – הרוקטס ימריאו מחדש מהר מאוד.
    דטרויט תישאר מקורקעת לזמן רב. הליבה הצעירה שלה בינונית מינוס ומלאה אגואיסטים.
    גרין היה טוב מקייד הלילה, הוא ישר ולעניין ושחקן של תכלס ועבודה קשה. והקליעה שלו נקייה מאוד.
    קייד – שוב בינוני, יש לו ראיית משחק וקליעה, אבל יהיה קשה לו להשתמש בהן בגלל בעיות כדרור/גובה/פיזיות/מהירות/מהירות שחרור.
    הוא ממש לא לוקה, אבל הייז בהחלט במצב שהיה דניס סמית' כשלוקה הגיע… שחקן רע שקיבל צ'אנס והולך להיבעט עבור שחקן טוב יותר שהגיע שנה אחרי.

    1. לגבי קייד גם אני לא עף עליו אבל עשית ממנו שחקן סיבוב שני אחרי 2 משחקים בפקינג ליגת הקיץ (שלונזו היה הMVP שלה לפני כמה שנים…) ולגבי הייז לדעתי אתה טועה לחלוטין. איך נחליט אם הוא כישלון או הצלחה (בכל זאת אנחנו מדברים על מבחן רור-אשך)

      1. קייד בתקרה שלו זה גראנט היל פול פירס בריצפה טוביאס האריס כזה פחות או יותר. הכדרור שלו על הפנים גם בהיילייטס לשחקן בלבל שצופים לו לא לקארוסו.
        איטיות אין בעיה עם זה גם לוקה לא סילון הוא מספיק עם סייז

        1. לקייד יקח זמן להתרגל לליגה, בחור לא כל כך אתלטי עם צעד ראשון לא משהו, אבל טוביאס זאת השוואה לא טובה בשבילו. טוביאס בחיים לא ימסור ברמה שקייד יכול, וגם לצעיר יש פוטנציאל הגנתי שהוא יכול לממש בעתיד. צריך לתת לצעירים זמן ולא ישר לשפוט אחרי שני משחקים בליגת הקיץ, שהיא גם ככה לא אמת מידה לכלום

          1. הוא פשוט נתקע הרבה פעמים מול ההגנה ונותר חסר אונים.
            בנוסף, כבר ראיתי אותו פעמיים חוטף בלוק בפרצוף בזריקה בסוף שעון.
            והבעיות בכדרור ידועות.
            הכל היה ניכר גם במכללות (ראיתי אותו משחק אחד), ולכן לא היה ברור לי כל ההייפ עליו.

            1. ההייפ זה בגלל הגודל אוהבים גדולים לא הבנת עדיין? כל גארד עם גוף גדול וחסון (גם סימונס) הוא אוטומט על הייפ 🙂

            1. חחח… אתה חייב לנקד ולפסק.

            1. אתה מסתכל על טוביאס היום. קייד יכול להיות קלעי ברמה שלו בכיף עוד כמה שנים.

            2. קייד יכול להיות קלעי ברמה שלו, אבל לטוביאס לעולם לא תהיה ראיית משחק כמו לקייד

            1. צודק אשך אלו שנים שלא צפיתי בו אני זוכר אותו בשנים היותר מאוחרות. אז אתקן את עצמי גראנט היל אחרי הפציעות באתלטיות 🙂

            1. בדיוק בגלל זה. אני לא חד כמו מחק כמוך, ולכן אני לא יכול להעריך בחדות שכזו כמוך איך ייראו השחקנים.

            2. להעריך אתה לא יכול בחדות אבל לצחוק כן? מוזר משהו. איפה הביצים? אין פה אפילו התערבות

            3. רק אם תענה לי כאן ועכשיו על השאלה מי יותר טוב: משה בן לולו או משה זוכמיר.

  6. שמחתי לב לבעיה שבמכללות ישנם מלא פוינט גארדים ננסיים. קייד נראה לי ענק כל העונה. לפחות 8'6 לפני השיער. דיטרויט רשמה אותו לפני שבוע כ-6'6. פתאום הגודל שלו קיים אבל הוא לא עד כדי כך מאסיבי כשגרין וכריסטופר הם 5'6 – 6'6.

  7. תובנות, מחשבות ודעות שלי מקצת המשחק שהצלחתי לראות הלילה –
    1) בול בול מסתדר עם רמה מסויימת של עומס התקפי. כמה הרמה הזו עוד נראה.
    2) בונז שחקן כיפי בעליל.
    3) בונז. בול בול. יש שם בדיחת אשכים איפשהו.
    4) ליגת הקיץ צריכה למות. חייבים להחליף אותה במשהו אחר שיתן במה לשחקנים הפחות מקושרים חוזית, כי זו לא הפלטפורמה הנכונה.

    1. נחשון עצמות היילנד אכן שחקן נהדר. אחלה בחירה של הנאגטס לחיזוק הספסל.
      בול בול הוא כל יחודי שאני לא מצליח להבין האם הוא בדרך להיות השחקן הטוב בליגה או שחקן בקצה הספסל
      לגבי ליגת הקיץ זו הונאה יפיפיה. השחקנים הטובים משתמשים בה כמעבדה וכשאו קייס לקבוצות שבחרו אותם. השחקנים שהם פרינג' NBA מקווים לקבל חוזה כלשהו אם לא ל-NBA אז לליגה אחרת וכל השאר הם בדיוק כמו הניצבים בסרטים בהוליווד שחיים בסרט שהם אודישן אחד מלפרוץ בתעשייה

        1. אתה מדבר על קבוצה שנתנה את המושכות לסנטר אירופאי שמנמן שלא יכול לקפוץ.
          בול בול שחקן נחמד ויכול להתפתח למשהו מיוחד. הוא היה מאוד לא מוכן בשנתיים האחרונות.

    2. טוב, נשברתי לגבי 3. אם מישהו מוצא בדיחה על מועדון שיש בו אחד chubby, אחד בול בול ואחד bone (ברבים) מוזמן לחשוף בפני את התשובה.

  8. ג’ון עם הקליעה של גרין ככה הוא הולך להיות סופרסטאר בשינה בליגה, יש לו מובס וסקילס, אתלטיות מפלצתית הוא גם שחקן סופר בוגר לגילו שיודע לא לכפות את המשחק ומשתלב במערכת

    1. מסכים שהוא עשוי מחומרים אחרים. עדיין לדעתי בשנה הראשונה כדאי להיות סלחנים. שנה של משחק בליגה שווה ל5 שנים במכללות. שחקנים כמו אוקורו ופאטריק ווילאמס קיבלו 30 דקות למשחק מהניילונים הקפיצו להם את ההתפתחות שנים קדימה. גרין יתקל בשופטים עם משרוקיות שקטות (שריקות רוקיז), שחקנים שיקפיאו אותו אם יזרוק יותר מדי ולוז רצחני של 3 משחקים ב-5 ימים בצפון הקפוא.

  9. משחקים מעניינים הלילה;
    ב-1:00 שעון ישראל ג'יילן סאגס ובחירה 8 פרנץ ווגנר מגיעים לקאבס עם בחירה 3 אוון מובלי ואייזיק אוקורו נבחר 5 משנה שעברה. ווגנר נתן בכורה איומה. נראה האם זה העיר אותו.

    ב-3:00 הווריורס עם הילדודס של המחזור קומינגה ומודי מגיעים למבחן קשה מול הראפטורס החזקים שהגיעו עם סגל קשוח. המפגש ראש בראש בין בארנס לקומינגה מעניין כי האחרון היה משוער כבחירה 4-5 כל השנה ובארנס (ואחר כך גידי) דחקו אותו לבחירה 7. מי ששווה לקום עבורו זה מאלקיי פלין שנראה סופר דופר. שווה לשים גם עין על ג'סטין שאמפייני שחתם על חוזה 2-way עם הראפטורס 905 בג'י ליג. הוא פרויקט סופר אתלטי שאולי ימצא את מקומו ברוסטר יום אחד

  10. שמעון אני כבר מחכה לתגובה/ פוסט שלך שיסביר למה ג'יילן גרין זה נחמד לליגת הקיץ אבל הוא לא בנוי להיות כוכב בליגה ושתמיד אמרת את זה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט