דניס שרודר ששיחק בעונה האחרונה במדי הלוס אנג'לס לייקרס עושה את המעבר ליריבה המיתולוגית וסכר על חוזה של 5.9 מיליון דולר לעונה אחת (חריגת המיד לבל לקבוצות משלמות מס).
שרודר היה אחד מהשמות המובילים לפני שהקיץ התחיל וקיווה להשיג חוזה מכובד רב שנתי אבל ההמתנה והדינמיקה של השוק החופשי גרמו לו למצוא את עצמו מהר מאד ללא אופציות טובות על השולחן ולגלות שקבוצות מעריכות אותו פחות ממה שחשב. הוא יקווה להשתמש בעונה הזו כמנוף לחוזה המיוחל בקיץ הבא.
הסלטיקס מצידם נשארו מאד דלילים בעמדת הרכז לאחר הטרייד על קמבה ווקר וישמחו לקבל את שרודר במחיר הזה. הם התעקשו שלא לשלם לו את חריגת המיד לבל המלאה שהייתה שמה אותם בסיטואציה לא נוחה תחת תקרה קשיחה.
יש להחתמה גם השלכות צידיות קלות על הסיטואציה של ים מדר שמקווה להרים את הסטיקס כדי לקנות לעצמו מקום בליגה. לסלטיקס עכשיו יש 16 חוזים כשבתקופת הקיץ ניתן להחזיק עד 20 אבל לפני תחילת העונה צריך לרדת ל-15. המשמעות היא שאם הסלטיקס ירצו לשמור למדר מקום בסגל הם יצטרכו לפנות משם 2 חוזים. אחד מהם של ג'בארי פארקר אינו מובטח וייחתך בעתיד. לעומת זאת כדי לפנות עוד מקום בוסטון יצטרכו לבצע טרייד (או לחתוך שחקן ולהתקרב מאד למס המותרות). זה לא אמור להוות בעיה אבל אומר שמדר יצטרך להרשים את ראשי המועדון.
*
רודני מקרודר שנחתך רק לפני ארבעה ימים מהדטרויט פיסטונס (כדי לא לשלם לו את החוזה על 5 מיליון דולר עליו היה חתום) חתם מחדש בקבוצה.
*
בדאלאס מאבריקס שעדיין מקווים להביא לקבוצה את גוראן דראגיץ' שעבר לטורורנטו בעסקת קייל לאורי עשו עבודה יפה עם החוזה של טים הארדווי ג'וניור. כשהחוזה מתחיל ב-21 מיליון דולר העונה ויורד כל עונה ב-8% עד ל-16 מיליון בעונת 2024/25. מה שיקל על המאבס בשנים העתידיות.
*
בשקט בשקט גם נבחרי הסיבוב השני שאינם זכאים לחוזה רוקי מובטח כמו בחירות הסיבוב הראשון מתחילים לסגור עם קבוצותיהם. ברוב החוזים השנתיים הראשונות בלבד מובטחות:
- אייזאה טוד בוושינגטון וויזארדס – 7 מיליון לארבע שנים.
- ג'רמייה רובינסון-ארל בת'אנדר – 8 מיליון לארבע שנים.
- ג'ייסון פרסטון בקליפרס – 4.5 מיליון לשלוש שנים.
- מיילס מקברייד בניקס – שלוש שנים.
- ג'יי טי ת'ור בהורנטס – ארבע שנים.
- אייזאה ליברס בפיסטונס – 4.5 מיליון לארבע שנים.
- ברנדון בוסטון בקליפרס – חוזה מינימום לשלוש שנים.
(לא ציינו כאן חוזים דו כיווניים)
MacLeod 1
11 אוג 2021 07:38:58הוא גילה, לצערו, שלפעמים הסוס הלא נכון זה אתה…
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
11 אוג 2021 07:42:08שרודר, בראון, טייטום, הורפורד וסנטר כלשהו זו חמישיה שיכולה לעשות הרבה צרות, ובטח בסמול בול עם סמארט. שרודר רק צריך לא להתבלבל בנוגע למעמדו בקבוצה. יהיה מעניין.
לילי
11 אוג 2021 09:08:06+1
לדעתי בוסטון עוד תפתיע הרבה העונה.
thetroll
12 אוג 2021 00:46:56הורפורד זה בשפתו של שמעון… גופה. שחקן שמאוד הערכתי בעבר אבל מתקשה להאמין שיתן הרבה מעבר למנהיגות. בבוסטון שהגיעו לגמר המזרח מול לברון הוא היה המנהיג הבלתי מעורער. מאז הילדים גדלו וספק אם יאפשרו לו אפילו את התפקיד הזה. בעייני החתמה גרועה.
Avri
11 אוג 2021 11:57:13לסנטר כלשהו יש שם, הטיים-לורד. הבעיה של בוסטון אף פעם לא היתה החמישייה, זה העומק בספסל ויצרני נקודות מעבר לג'יילן וטייטום שלא היו לנו. עם ההחתמה הזו סטיבנס מסמן וי ענק על הקיץ הזה שנראה לפרקים קצת אנמי. הסימן שאלה הגדול הוא האם רומיאו פריצ'ארד ונסמית' עושים פריצה, או לפחות קפיצה לרמת השחקני 10 נקודות למשחק
Dor
11 אוג 2021 17:24:05אני הולך על נסמית'. הוא נראה מצוין. הטיים-לורד לעומת זאת גבולי
ברבור שחור
11 אוג 2021 18:45:35תקרא עוד פעם את החמישייה שרשמת יש רק 2 שחקנים טובים+
יגרדו פלייאוף
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
11 אוג 2021 19:56:20בספר שלי יש שם שני שחקנים מעולים, שרק ימשיכו להשתפר, ואני חסיד גדול מאד של הורפורד – נכון שעברו שנתיים, אבל כשכולם התאמצו ונפצעו בשנה שעברה הוא נח המון ולדעתי יחזור כמו ענק. הסנטר ושרודר יכולים להפתיע לכאן או לכאן.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
11 אוג 2021 07:59:07בקבוצות של הספרס מדווחים/מפנטזים על עניין של פיניקס בתדיאוש יאנג, ועל האפשרות שאת הדרך חזרה יעשו סאריץ' ו/או ג'יילן סמית.
.
החוזה של כריס פול לגמרי שם את פיניקס במצב של לנצח עכשיו, אז הגיוני שהם יחפשו ביג במקום סאריץ' הפצוע או סמית הצעיר. לא יודע אם יאנג זה הפתרון הטוב ביותר שלהם, אבל אשמח לטרייד כזה
עידו גילרי
11 אוג 2021 08:04:54סיקרנת…
Ljos
11 אוג 2021 07:59:41מניח שלא היו יותר מדי דברים לעשות עבור סלטיק הקיץ, אבל זו קצת בעיה כשחלק גדול מהמשחק הקבוצתי שלה בנוי סביב פורוורד בן 35 שמגיע אחרי שנתיים מעורערות.
אלא אם כן טייטום/ג'יילן שליטא מתכננים להשתפר בתחום הזה.
עידו גילרי
11 אוג 2021 08:05:56בראון וטייטום לא מוסרים גדולים אבל בהחלט משחקים קבוצתי. אתה לא יכול לדעת מה יהיה עם מאמן חדש וגם כמה שחקנים חדשים.
Ljos
11 אוג 2021 08:12:08צודק, שווה לתת לבן של אמא של אודוקה הזדמנות לעשות דברים שונים.
ולא טענתי שהם לא קבוצתיים, אלא רק שהם לא בהכרח ברמה מספקת בתחום בשביל לחבר קבוצה. ובאמת אין לי שום דרך לדעת את זה.
ברוך רובין
11 אוג 2021 08:00:50חמור עם גרביים, הוא חייב להחליף סוכנות ומהר שהסוכן של קרוסו מצליח להשיג לו חוזה טוב יותר משל שרודר אתה מבין שיש בעיה רצינית אצלם. אהבל שלא לקח 84 מליון דולר בלייקרס.(לפי ווינדהוסט שאמין ודיווח שקוואי בקליפרס)
עידו גילרי
11 אוג 2021 08:06:42דדי טוען שהחוזה הנ"ל מעולם לא הוצע לו.
ברוך רובין
11 אוג 2021 08:12:00דדי טען גם שקוואי סגור ונעול בלייקרס, כשווינדרהוסט דיווח ההפך לקליפרס, אני מת על דדי אבל מתקשה להאמין לקשרים במועדון, ושהדייוחים שלו אמינים יוצר ממרק שטיין (שסופר אמין) ווינדרהוסט.
עידו גילרי
11 אוג 2021 08:16:06אתה כרגיל מתעלם מכל הפעמים שהוא הביא דיווחים מאד מדויקים.
ברוך רובין
11 אוג 2021 08:19:44לא מתעלם; רק מאמין למילה של שני כתבים סופר מובחרים שיש להם גוף תקשורתי עצום שעומד מאחוריהם שלהם יש קשרים הרבה יותר רחבים מאלו של דדי.
עידו גילרי
11 אוג 2021 08:20:51לגיטימי
טריי זריקה מחשידה
11 אוג 2021 15:30:47תזהר בקצב הזה סילבר יפול על דדי על טמפרינג 🙂
דדי
11 אוג 2021 18:39:31אתה שם לב שאתה כותב שאתה לא מאמין לי בפוסט שמספר שבוסטון החתימו את שרודר ב ד י ו ק על מה שאמרתי שהם מציעים לו 5 ימים קודם, כן ?
.
.
חוסר הפרגון פה די מדהים בהתחשב בפצצות שהפלתי פה הקיץ לפני כל הכתבים האמינים שלך שכבודם לפעמים במקומו מונח ולפעמים פחות, אבל אני בהחלט אפסיק עם זה, לא לפני שאוכיח (למה אני בכלל צריך ?) עוד פעם אחת איפה אני צודק ווינדהורסט ״שאמין על ברוך אז סימן שהוא צודק״ – טועה.
.
אפילו לא צריך שום מידע פנימי בשביל זה.
.
אתה יודע מה ההארכת החוזה המקסימלי שהלייקרס יכלו להציע לשרודר ?
אני אגלה לך – 86 מיליון דולר ל 4 שנים.
הכי הרבה שחוקי הליגה איפשרו להם.
.
נחש מי עוד ידע את זה ?
דניס שרודר (טוב, בטח הסוכן שלו, אבל מבטיח לך שהוא עודכן).
.
אז בוא נבחן את הטענה –
דניס שרודר החליט להיכנס למשא ומתן עם הלייקרס על הארכת חוזה כשהוא יודע שהמקסימום שהם יכולים לתת לו זה 86/4.
הם הציעו 84/4 אחרי משא ומתן (לפי כתב שאמין על ברוך) ושרודר סירב בגלל חצי מיליון דולר לעונה !!!
באמת ?
.
אוקיי, לא מספיק לך ?
בוא נמשיך לתסריט השני מתוך שני היחידים שאפשריים כאן, בהנחה שאנחנו אומרים אמן לכל מה שווינדהורסט כותב כמוך…
אז הנה מה שהיה חייב לקרות אם התסריט הקודם לא קרה וווינהורס צודק –
.
– הלייקרס נכנסו למשא ומתן עם שרודר, הציעו לו 84 מיליון מתוך 86 אפשריים ל 4 שנים, אבל בגלל ששרודר רצה את החצי מיליון הנוספים לכל עונה, הלייקרס החליטו שעם זה הם לא יכולים לחיות, פוצצו את המשא ומתן, נתנו לשרודר להפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל שהם לא יכולים להחליף אם הוא עוזב, ובנוסף לכל זה, גם לא הציעו לו חוזה בכלל בקיץ.
84/4 – סבבה.
86/4 ? משנים תוכניות.
.
אבל אבל אבל ווינהורסט כתב והוא אמין.
סבבה תבלה.
עידו גילרי
11 אוג 2021 18:45:33אני חושב שהסירוב המדובר של שרודר (אם היה) הוא לא בגלל ההפרש למקס אלא מתוך הנחה שעכשיו מובנת כמוטעית שיוכל להוציא יותר כשחקן חופשי.
עידו גילרי
11 אוג 2021 18:48:23עד כמה שאני זוכר ווינדהורסט דיווח שהלייקרס שמו הצעה של מקס אקסטנשן על השולחן.
אור
11 אוג 2021 18:59:25למה הכי הרבה שיכלו זה רק 86/4?
דדי
11 אוג 2021 19:02:23אם זה היה קו המחשבה של שרודר, למה בכלל להיכנס למשא ומתן שבו המקסימום שיכולים להציע לך זה 86 במקום לסרב בנימוס ולשמור על יחסים טובים עם הקבוצה שיכולה לשלם לך הכי הרבה ?
.
אבל הוא נכנס, ולפי ״הדיווח״ פוצץ את העסק בגלל שהציעו לו חצי מיליון פחות לעונה מהמקסימום שהיו יכולים ?
.
פשוט לא הגיוני בשום צורה.
דדי
11 אוג 2021 19:31:03אור – 120% מהמשכורת הנוכחית לשנה הראשונה, שבמקרה שלו יצא 19 מיליון אם אני זוכר נכון.
עידו גילרי
11 אוג 2021 19:35:58אני לא זוכר דיווח על זה שהוא פוצץ את העסקה אלא כמו שאמרת שהוא דחה את ההצעה בנימוס או שלא בנימוס מתוך כוונה לשכשך במימי הפרי אייג'נסי
דדי
11 אוג 2021 20:29:16עידו, במקרה כזה לא נכנסים בכלל למשא ומתן ולא נותנים ללייקרס לתת הצעה שתידחה.
עידו גילרי
11 אוג 2021 20:33:57אז איך הם אמורים להגיד לו שהם מוכנים לזה?
דדי
11 אוג 2021 20:40:28מוכנים ל 84 אבל לא ל 86 ?
נו באמת…
.
הוא (הסוכן שלו) אמור להגיד שהם לא יכולים להציע לו מספיק בכל מקרה ולכן ידברו בקיץ במקום לפתוח במשא ומתן ולבזבז לכולם את הזמן.
.
ואגב, המספר האמיתי מספיק רע מבחינת הדחייה של שרודר – 62 מיליון.
עידו גילרי
11 אוג 2021 20:42:33זה כן אבל כל הדיווחים שאני ראיתי היו שהם ישר שמו לו מקס על השולחן.
עידו גילרי
11 אוג 2021 08:10:27הסוכן שלו אגב זה הסוכן של סטף, יאניס, ולואול דנג.
אני מניח שאתה היית עושה עבודה טובה יותר גם ממנו.
ברוך רובין
11 אוג 2021 08:15:05האמת שהסוכנים בליגה סופר חריפים והיו אוכלים אותי בלי מלח, בליגה , שמייק מסקולה מקבל חוזה אתה מבין שהם תותחים אחד אחד. קרי יאניס… לא צריך סוכן הם היו מקבלים סופר מקס בשינה. איך אפשר לראות מי נמצא תחת אותו סוכן?
עידו גילרי
11 אוג 2021 08:59:06אז אולי אבל באמת רק אולי לא לצעוק ישר להחליף סוכן?
עידו גילרי
11 אוג 2021 09:02:44ומה אמרנו על לא עובד בשבילך יותר?
אבל מכיוון שאתמול הראית סימנים של להתייחס אז – לכל שחקן בהופסהייפ מופיע הסוכן.
עגל
11 אוג 2021 12:30:40התגובה הראשונה שלי היתה שאם אני שרודר אני מייד מפטר את הסוכן (במקום לאלץ אותו לבצע חראקירי).
.
אבל יכול להיות שזה היה הימור מושכל משותף שלו ושל הסוכן שנכשל, מה לעשות, וגם זה קורה.
etayle
11 אוג 2021 08:17:15אוי, לא שוב.
ברוך רובין
11 אוג 2021 08:20:48איתי אין מה שוב הסוכנים בליגה תותחים כל מי שמביא סופרמקס לגובר, 95 מליון לגופה של לאורי, 95 מליון לרובינסון מקס לאדביו… אלה תותחים אחד אחד
טריי זריקה מחשידה
11 אוג 2021 15:29:48צודק ברוך הסוכנים זה עילית של העילית. הם בניגוד למנגרים יודעים לתת עבודה
דה שוט
11 אוג 2021 08:51:55😂😂😂😂😂😂😂😂
דה שוט
11 אוג 2021 08:25:50בוקר צח בוקר זך 🙂
אחרי 6000 תגובות אתמול שעסקו בעיקר בגופם של מגיבים ותגובות עבר – הפעם לשם שינוי מילה אחת על כדורסל (ולצערי לא בדיוק איקסים ועיגולים).
הסלטיקס בצרות.
מצד אחד יש להם חמישייה מצויינת (כרגע רביעייה).
אבל,
סמארט לא מוכן לקבל את מקומו, כבר שנים. מתעקש לתפוס מעצמו כוכב ברמה של טייטום ובראון (מזכיר את ראס מול דוראנט). לא מכיר באמת בעליונותם. זה פירק את חדר ההלבשה בשנה שעברה ולצערי לא נראה מבטיח בתחום הזה לשנה הקרובה.
עכשיו הגיעו שני ממורמרים. הורפורד יותר פוסט-טראומה מממורמר ועדיין חידה, שרודר ישחק עם הברינקס האבוד לנגד עיניו.
בשורה התחתונה – מחכה לטייטום עונה קשה. מאבקים מחוץ ומבית. גם בראון יחפש את דרכו. הקארמה של הסלטיקס עדיין חשודה. הצליחו להפיק את המינימום מהסיטואציות של קיירי וקמבה. תוסיפו לזה את
תומאס הקטן ויש לכם ארץ אוכלת רכזיה.
האם העזיבה של איינג׳ תשנה את כל זה?
ימים יגידו. אני לא אופטימי.
Ljos
11 אוג 2021 08:55:24🤦♂️
עידו גילרי
11 אוג 2021 09:04:44זה יהיה 100₪ תודה. החלטתי לגבות תמלוגים
Ljos
11 אוג 2021 09:37:17זה עוקץ מתוחכם לשלוח עליי את דה שוט.
אני לא רואה ברירה אלא to seize the memes of production.
עידו גילרי
11 אוג 2021 09:40:51חחח
אור
11 אוג 2021 09:50:12מזל שתגובה הזו אתה רוצה להחזיר את כל התגובות ל"כדורסל" 🙂
אור
11 אוג 2021 09:51:21טעות שרשור קשה.. זה כמובן לדה שוט
דה שוט
11 אוג 2021 10:55:53אין עכשיו איקסים ועיגולים חבריקו זה הכי כדורסל שיש.
אלא אם כן אתה מעדיף את ההטרלות היומיות של גילרי לברוך
עידו גילרי
11 אוג 2021 10:58:05לך חפש – אני בכלל לא מתייחס אליו לרוב – הוא זה שאתמול פנה אלי ישירות.
אתה יכול להכניס את היום תחת 'שגיאה נגררת'.
אור
11 אוג 2021 11:01:10גילרי – הוטרלת..
עידו גילרי
11 אוג 2021 11:03:51קשות…
אור
11 אוג 2021 11:04:16דה שוט – תחרות קשה בין הפרובוקציות שלך למלחמת טנ"ש – שב"ר.. הם לוקחים את מס' התגובות בהליכה אבל הרמה שם לא משהו. ניצחת
דה שוט
11 אוג 2021 11:04:56😂😂😂😂😂😂
ואני חושב שהמינוח המדוייק הוא ״טעות נגררת״
בהזדמנות זו קבל טיפ לעבודה גם לחיים – בתיכון טעויות כאלה היו הורגות לנו תרגילים ארוכים בחמש יחידות מת׳, בכינו למורה ״מה עושים? איך ממזערים נזקים?״
התשובה שלו הייתה: ״אל תטעו״
דה שוט
11 אוג 2021 11:06:29שתי הקבוצות מתבססות על כוח ו-ווליום שוטינג. שמע, מילווקי לקחו ככה אליפות אז כנראה שזה עובד 🤷♂️
דה שוט
11 אוג 2021 11:09:08תגובה 8 זה לגילרי השירשורים פה זה באמת שוק הכרמל
דה שוט
11 אוג 2021 09:21:57I’ll let that one go
🙂
Smiley
11 אוג 2021 09:03:03https://twitter.com/BleacherReport/status/1425303114702155781?s=20
דה שוט
11 אוג 2021 09:19:59אאוץ׳
אשך טמיר המקורי
11 אוג 2021 10:44:37לא הבנתי מה זו המסגרת הזו pro am
עידו גילרי
11 אוג 2021 10:46:52זו לא מסגרת – פשוט אירועים שנותנים למקצוענים דרג ב' לשחק עם סלבים דרג ז' בדרך כלל למטרות צדקה.
Smiley
11 אוג 2021 12:04:36ליגת הקיץ של ג'מאל קרופורד בסיאטל
Avri
11 אוג 2021 12:35:51אוי דה שוט, ממש כל משפט ממה שהוצאת כאן על הסלטיקס הוא או סתם לא מדוייק להחריד, או הזוי, או פשוט ממוצא בלי שום קשר למציאות. מאיפה אתה מביא את כל זה?
אשך טמיר המקורי
11 אוג 2021 12:39:04מהמכונה. אפשר להבין אותו, גם אני הייתי חוטף סחרחורת.
דה שוט
11 אוג 2021 12:48:30אתה מבין בסלטיקס יותר ממני זה בטוח. באמת לא בציניות.
עם זאת, חפש נבואות ישנות שלי מתחילת השנה שעברה, לגבי איינג' – נסה להריץ במנוע החיפוש את הצירוף "קארמה היא חוף". תגלה שלפני כולם זיהיתי את הקריסה שלכם בשנה שעברה.
לגבי "השטויות" שכתבתי למעלה ("שטויות" איננה מילה שלך) – כבר כתבו כאן מתחתי שמוטב לסלטיקס שסמארט יועבר עוד הקיץ. אם צדקתי או לא? ימים יגידו.
בינתיים טייטום נכנס לעונתו החמישית ולגיל שאני קורא לו "השיא המוקדם" או "השיא האישי" (23-28). יש לו איכויות של מגה-כוכב. גם לבראון לא חסר (אם כי הוא לא בדרגה של טייטום לדעתי). הם כבר היו פעמיים בגמר המזרח. מקווה שלא תבזבזו אותם.
Avri
11 אוג 2021 13:02:30הקריסה בשנה שעברה לא קשורה לקרמה. קשורה בעיקר להימור על צעירים מהספסל (הימור שפשוט לא עבד) וההסתמכות על קמבה שיתן עונה ברמה שהוא משחק בה מאז שהוא הגיע לליגה (לא עבד). גם לאלופה הנוכחית היתה נפילה רק בשנה שלפני, זה קורה ולא צריך להתרגש.
–
לגבי טייטום וג'יילן, ברור שאתה צודק וכולנו מקווים שלא נפספס אותם. אבל בינתיים עשו בדיוק מה שהם צריכים, הקיפו אותם בחבורה שתרביץ, תגן, ותחטוף בשבילם, בווטרנים שהם מעריכים ואוהבים (למי ששאל על הערך של הורפורד וקנטר), ובעומק מהספסל שינצח להם עוד משחקים השנה וישאיר אותם תחרותיים השנה, אבל עם המון אופציות לחיזוק בשנה הבאה.
אשך טמיר המקורי
11 אוג 2021 08:38:37אוי, מסכן, יקבל רק 6 מיליון על לשחק כדורסל חצי שנה.
דה שוט
11 אוג 2021 08:48:38פועל יומי בכלכותה שיושב בקרן הרחוב עם הדלי הקטן וכלי העבודה הפרטיים שלו ומחכה שמישהו יאסוף אותו ליומית – יגיד את זה על המשכורות שלנו 🙂
אשך טמיר המקורי
11 אוג 2021 08:53:55פועל יומי בכלכותה חי במדינה שעולה לחיות בה עשירית ממה שאצלנו.
אז התחלת ההשוואה אליו זה עשירית מהמשכורת שלנו.
בארה"ב עולה לחיות בערך באותו סדר גודל כמו אצלנו, פחות למעשה אני מאמין (במיוחד בדיור אבל גם בתחומים האחרים זול יותר שם לדעתי).
דה שוט
11 אוג 2021 09:27:41שרודר לא משווה את עצמו אליך ואליי. יש לו סביבה שבה הוא חי ומתנהל, ״מילייה״. ההוצאות שהוא נדרש להן כדי ליישר-קו עולות על שלנו עשרות מונים.
מעבר לזה –
בחברה שלנו ובמיוחד בחברה שלו (הצמרת הכלכלית הקפיטליסטית האמריקאית) הערך שלך כפרט נגזר בין השאר מהסכום שאותו אתה מרוויח. אתה יכול להיות רומנטיקן ולהתעלם מזה; זה עדיין לא יגרום לו להרגיש פחות מתוסכל.
אשך טמיר המקורי
11 אוג 2021 10:38:31זאת כבר בעיה שלו. גם אני יכול להשוות את עצמי למלכת אנגליה.
אבל עדיין יהיה לי אשך אחד.
עידו גילרי
11 אוג 2021 10:39:22אחד יותר ממנה יש לציין – תאכלי תחת אליזבת'
אור
11 אוג 2021 10:43:34אם יש לה ביצים שתגיב
אשך טמיר המקורי
11 אוג 2021 10:48:01https://youtu.be/JizFAhEpiEc?t=328
דה שוט
11 אוג 2021 10:51:43היא תחייה עד גיל 140 לפחות, לא הייתי ממהר לזלזל בה…
אור
11 אוג 2021 11:02:22אשך – איפה היית עם הקליפים של מיסטר בין עד היום
אור
11 אוג 2021 11:02:49היית שם אותו בראשמור?
אשך טמיר המקורי
11 אוג 2021 11:04:28ברור
אור
11 אוג 2021 11:07:20כנ"ל
etayle
11 אוג 2021 11:06:52+1
מה לעשות, שהוא רואה חשקנים כמו קארוסו מקבלים הרבה יותר ממנו, זה כואב.
זה לאו דווקא עניין כספי(שגם כואב).
Avri
11 אוג 2021 12:39:29הוא נקלע לקיץ בעייתי בלי הרבה כסף. על חוזה ליותר משנה אחת בסגנון של קרוזו הוא גם ככה לא היה חותם. בכלל, אפשר להפסיק לדאוג לבחור. הוא בן 27, עשה 74 מליון רק מכדורסל, ואם ימשיך לתת מה שהוא נתן עד עכשיו אז בקיץ הבא הוא גם יקבל עוד חוזה גדול.
דה שוט
11 אוג 2021 12:54:15הוא קיבל 70 לארבע שנים ועכשיו מקבל פחות מ-6 לעונה אחת.
כשהוא אמור להיות בשיאו.
זאת ההגדרה המילונית של "ממורמר"
כמו שאמרתי למעלה – תוסיף לסמארט ולהורפורד ויש לך הכל – חוץ מקבוצה בריאה.
הלוואי שאתבדה.
אור
11 אוג 2021 13:00:16הפעם אתה צודק דה שוט, אפילו רונגו מרוויח יותר. "כולנו דניס שרודר" מה שנקרא
Avri
11 אוג 2021 13:05:57דה שוט, למה שיהיה ממורמר על בוסטון? שיהיה ממורמר על הלייקרס. תקרא לזה ממורמר, אני קורא לזה שחקן עם המון מה להוכיח ומוטיבציית על של שנת חוזה לקראת הצ'אנס לקבל את החוזה הגדול האחרון בקריירה שלו.
Avri
11 אוג 2021 13:07:24ומאיפה אתה מביא שיש בעיה מנטלית עם סמארט והורפורד? יש לך גישה לדוחות הפסיכולוגיים שלהם? אם כן, לפחות את זה של סמארט הייתי שמח לקרוא. נראה לי מרתק.
דה שוט
11 אוג 2021 14:49:49אברי שרודר יהיה ממורמר כי היו לו שתי עונות די טובות ובגלל כל מיני גורמים או טעויות שלו השכר שלו ירד ב-60% !!! אם אתה חושב כמו הטמיר שהוא שמח בחלקו – אז קבלו ציון אפס ביחסי אנוש 🙂
לגבי הורפורד – הוא בפוסט טראומה. עד עכשיו לא הוא ולא אף אחד כולל פרסטי יכולים להסביר את מה שקרה לו בעונה שעברה.
לגבי סמארט – התיק הפסיכולוגי שלו – כמו החוזה עם פייזר – חסוי ל-50 שנה
Avri
11 אוג 2021 17:04:02דה שוט, אתה עושה ברוך רובים, מתעלם ממה שאמרתי וממשיך בקו שלך. לא אמרתי שהוא יהיה מרוצה בחלקו, אלא שלמה שיהיה ממורמר על ב ו ס ט ו ן? הם אלו שבסוף כן הציעו לשלם לו, להבדיל מקבוצות אחרות. ולמה אתה מתעלם מהמוטיבציה האדירה שצריכה להיות לו דווקא ב ג ל ל הסיטואציה בה הוא נמצא?
–
ציון אפס ביחסי אנוש? אם הייתי מקבל שקל על כל פעם שקיבלתי את המחמאה הזו…
–
לגבי הורפורד, אלוהים עדי שאין לי מושג על מה אתה מדבר. הוא שיחק בסדר גמור עד שהקפיאו אותו למטרות טנקינג. שום טראומה.
דה שוט
11 אוג 2021 11:13:11חחחח מיסטר בין – funny
טריי זריקה מחשידה
11 אוג 2021 13:16:11😂😂😂😂😂😂 זה הרג אותי כמעט נחנקתי באוכל
Zivo
11 אוג 2021 09:27:23אם לסטיבנס יש שכל (ולא התרשמתי ששכל זה הבעיה שלו) סמארט לא יתחיל את העונה בבוסטון
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
11 אוג 2021 09:32:29שאלה מעניינת מאוד. מצד אחד הוא בערך הנכס היחיד של בוסטון, ושחקן שיכול לעניין הרבה קבוצות, מצד שני הוא בערך הספסל של בוסטון, אז יהיה קשה להחליף אותו במשהו שווה ערך או להסתדר בלי אם הם מעבירים אותו עבור (עוד) צעירים ובחירות. לא יודע מה הייתי עושה.
עידו גילרי
11 אוג 2021 09:35:35בדיוק. רעיונות תמורת מי?
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
11 אוג 2021 11:42:11תלוי בתכנית לעונה – אם הולכים על עונה פיננסית אז אולי סאריץ' ו/או סמית? סמארט יכול להועיל לכם לדעתי. אם הולכים על עונה תחרותית אין לי מושג. לא חייבים להחליט עכשיו, אפשר להתחיל את העונה ולראות מה קורה.
עידו גילרי
11 אוג 2021 11:43:46עונה תחרותית.
Avri
11 אוג 2021 12:42:06הרגע החתימו את שרודר על איזו 'עונה פיננסית' אתה מדבר. וסמארט מחזיק לנו את ההגנה בקו האחורי, ממש לא צריך להטריד אותו.
טריי זריקה מחשידה
11 אוג 2021 13:15:36👍
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
11 אוג 2021 14:24:43שרודר לא נראה לי מי שיקח אותם לטופ-4 במזרח או יעביר אותם את הסיבוב הראשון. לא חושב שזו החתמה שמקפיצה אותם בדרגה.
Avri
11 אוג 2021 17:09:36לא לבדו שרודר יקח את בוסטון לשום מקום. אבל הוא סוג של החתיכה החסרה בניית הקבוצה של השנה. איתו ביחד המהלכים של בוסטון כמכלול נראים די טוב, מוסיפים המון עומק ו חזקים אלמנטים שהיו חסרים ב"ש ה שעברה.
עידו גילרי
11 אוג 2021 17:11:59הזיכרון הקולקטיבי של הופס הוא של דג באקווריום שכל פעם שהוא משלים סיבוב הכל נמחק.
Zvika Bar-Lev
11 אוג 2021 09:42:29אני מת על סמארט, ולא מבין למה מישהו חושב שהוא בעיה. הוא שחקן אדיר. אני לא באמת מכיר את הסיפורים על בעיות בחדר הלבשה בגללו, אבל אני לא חושב שיש לסלטיקס לוחם כמוהו
דדי
11 אוג 2021 18:47:52הבעיה היחידה איתו היא כמה כסף הוא רוצה.
אם יצליחו להחתים אותו על הארכה בסכום ריאלי – סבבה.
אם לא – הם כמעט חייבים להטריד אותו לדעתי.
עידו גילרי
11 אוג 2021 18:50:05לפי הדיווחים (כן דיווחים….) בימים האחרונים הסלטיקס שמו לו הארכת מקס על השולחן.
אור
11 אוג 2021 18:56:43מקס? לסמארט? אז למה הוא מחכה לקבל יותר לאחר העונה?
עידו גילרי
11 אוג 2021 18:57:28הארכת מקס. זה לא מה שאתה חושב….אבל עדיין אתה צודק.
אור
11 אוג 2021 18:59:59אז כמה
עידו גילרי
11 אוג 2021 19:15:4777 לארבע שנים אם חישבתי נכון.
אור
11 אוג 2021 19:20:55חשבתי הרבה יותר
עידו גילרי
11 אוג 2021 19:26:55הוא אשר אמרתי…
אור
11 אוג 2021 19:28:26נכון.. איך זה לא כפול
עידו גילרי
11 אוג 2021 19:34:11כי הארכות חוזה מתחילות מ-120% משכורת השנה האחרונה בחוזה של השחקן.
דדי
11 אוג 2021 18:57:23זה קצת מפתיע בהתחשב בדיווחים הקודמים על ההצעה שלהם – בסביבות 18 מיליון לעונה אם אני לא טועה.
אבל אולי, מי יודע.
אני מאד אוהב אותו, אבל נראה לי שמקס הוא היה חוטף מייד, ומצד שני מקס עבורו יקשה מאד על בוסטון לשפר את הקבוצה.
בקיצור יש לי קצת ספקות.
עידו גילרי
11 אוג 2021 18:59:06שזה רחוק במילימטר?
דדי
11 אוג 2021 19:36:12הא, הייתי בטוח שהוא מרוויח בסביבות 16 מיליון – לא ברור לי למה.
ועכשיו אפילו יותר ברור למה להטריד אותו.
אסור לו לחתום על אף הארכה איתם לדעתי. זה לזרוק כסף לפח.
חגי "התותח" ניסני
11 אוג 2021 21:33:52אם אני אלך עם החישוב של עידו זה בערך 19 לשנה. אתה באמת חושב שהוא יקבל יותר?
דדי
12 אוג 2021 00:51:35כן.
פיני
11 אוג 2021 09:45:04יופי של חמישייה, יש להם בבוסטון
האווי לאסוף
11 אוג 2021 09:49:36ברוך הבא לסלטיקס, נקווה שתהנה מהנסיעה
שחר אלוני
11 אוג 2021 10:01:17חוסר מזל של שרודר בקיץ. נאחל שיצליח בסלטיקס
Jonathan
11 אוג 2021 10:13:49זה קטע זקן אצלי… שכשאני שומע שמישהו עובר מהלייקרס לסלטיקס (ולהיפך) אני לשניה מרים גבה כי הן עדיין יושבות אצלי בקטגוריה של יריבות היסטורית.
אבל זה לא שלא היו העברות בין הקבוצות (בניינטיז אני זוכר את ריק פוקס, לפני זה – אין לי מושג) או שלארי מול מג'יק וראסל מול ווסט עדיין רלוונטיים לימינו.
עידו גילרי
11 אוג 2021 10:14:28היו מספיק
Jonathan
11 אוג 2021 10:20:41ברור. יותר עניין תפיסתי מאשר משהו אמיתי.
גם במפגשים שלהם בגמר בתקופת קובי – לא זוכר שמישהו בכלל ציין את זה (בטח אם נחפש נמצא בקלות וכו… אבל כבר אז זה הפסיק להיות אישיו)
עידו גילרי
11 אוג 2021 10:21:39גם הרבה לפני היו שחקנים שעברו מכאן לכאן.
Jonathan
11 אוג 2021 10:23:05כן. גם זה ברור
דוקטור רזי הופמן
11 אוג 2021 10:15:22שרודר צריך לפטר את הסוכן שלו שלא שכנע אותו לייקרס.
מצד שני הלייקרס צריכים לשמוח שהוא לא הסכים למה שאולי הוצע, מה שאפשר להם להביא את ראס והטאלנטים במינימום.
עידו גילרי
11 אוג 2021 10:16:23אין קשר בכלל
פיני
11 אוג 2021 10:18:41אתה מתכוון אין קשר כלכלי
עידו גילרי
11 אוג 2021 10:20:16כן.
עגל
11 אוג 2021 12:42:46בטרייד עם ראסל הלייקרס איבדו הגנה, קליעה, יעילות, הגנה, עומק והמשכיות.
פלינקה מילא קצת את החורים אבל ההימור שלו מאוד גדול.
דוקטור רזי הופמן
11 אוג 2021 13:38:44לא חושב שההימור גדול מדיי.
ראס יודע לשמור כשהוא רוצה והמלך יישר אותו, אתה תראה.
לברון, דייויס, ראס ומלו? על מי תשמור? איך תוכל לעשות דאבל טים על קבוצה כל כך מוכשרת?
Zivo
11 אוג 2021 10:28:43קשה להעריך אבל בטוח שתמצא קומבינה הגיונית
עידו גילרי
11 אוג 2021 10:31:25קל להגיד לא, בטוח בכלל.
עידו גילרי
11 אוג 2021 10:34:25הם אגב לפי הדיווחים נתנו לו הצעה להארכת מקס.
עידו גילרי
11 אוג 2021 11:33:52בכל פעם ששחקן חדש מגיע לסלטיקס אני שמח כי תמיד יש את הענין של איזה מספר הוא יבחר כי הסלטיקס תלו כבר את כל החולצות הנורמליות בערך… אבל דווקא שרודר עם ה-17 שלו היה מסתדר כמעט בכל מועדון שהוא לא הבליצ'ק סטול דה בול. מעניין מה הוא ייקח. אוהדי סלטיקס יש כבר דיווח?
האווי לאסוף
11 אוג 2021 12:59:50גם אני חשבתי על זה לאחרונה. בקרוב יצטרכו לתת להם עוד סיפרה. גם נקודה עשרונית זה בסדר. הגיע הזמן שיקום היורש לפאריש, עם 00.1
עידו גילרי
11 אוג 2021 13:07:08אם טייטום סוגר אצלכם קריירה (מה שסביר) אז גם 00 וגם -0 מחוץ למחזור זה כבר באמת קיצוני.
אולי לעבור להקסדסימלי?
Avri
11 אוג 2021 13:08:29לקמבה בשנה שעברה הייתי נותן חולצה עם מינוס.
טריי זריקה מחשידה
11 אוג 2021 13:12:48יש לי תחושת בטן שהוא ופורנייה יתפרו אתכם השנה 😏
דוקטור רזי הופמן
11 אוג 2021 13:40:48בטוח
קמבה יבוא במוד נקמה
ו……..פית-אום השלשות מחסימה שהיו בורחות החוצה בסלטיקס ייכנסו ב 65% וזה בהנחה שישאר בריא….
Avri
11 אוג 2021 17:15:02לגבי פורנייה, יש לי הרגשה שבאולימפיאדה הוא נתן את החודש וחצי של כדורסל טוב שהוא נותן כל שנה ועכשיו, עם חוזה חדש, ניו יורק ברקע, ומאמן שידרוש ממנו לעשות הגנה, נקמות כבר לא ממש מעניינות אותו.
לגבי קמבה, אני מאוד אוהב אותו ופיטר אני אשמח לראות אותו תופר אותנו או (עדיף) כל קבוצה אחרת.
טריי זריקה מחשידה
11 אוג 2021 13:14:21מה זה להטריד את סמארט ואת מי להביא במקומו את דמיאן? 😂😂😂 אפשר לחשוב מה יקבלו על סמארט…זבל טהור יקבלו.
לכן סמארט צריך להישאר הוא נותן בנגנה האסל ולפעמים גם בהתקפה
דוקטור רזי הופמן
11 אוג 2021 13:41:31יפ
עדיף שישאר עוד קצת.
שייקה
11 אוג 2021 15:50:17למישהו יש רעיונות או סיבות לכך שיחסית לא משתמשים בחוזה היורד (ע"ע טים הרדווי ג'וניור) יותר בליגה? השאלה הזו כבר עלתה לי בזמנו עם החוזה של אהרון גורדון באורלנדו. על פניו, נראה שיש פה לא מעט יתרונות מרכזיים: הסכום הכולל מובטח בכל מקרה (או חלק ממנו, אבל תלוי כמובן בחוזה שאת זה יש גם בחוזים "רגילים"), השחקן מקבל יותר כסף בשנים המוקדמות של החוזה כשהוא צעיר ורענן, וככל שהוא נהיה זקן וווסטרברוקי ערך החוזה יורד והקבוצה יכולה להתחזק יותר משמעותית.
למה בעצם קבוצות לא מחתימות שחקנים לחוזים כאלה באופן יותר תכוף?
עידו גילרי
11 אוג 2021 15:55:56זה בעיקר אינטרס של הקבוצה לא של השחקן.
למשל שחקן שירצה להאריך חוזה יוכל לעשות זאת ממשכורת נמוכה יותר ככה ואז הוא מפסיד. אז אם מתחשבים גם במגמה הכללית של תקרת השכר זה יכול להיותמאד לא משתלם במחשבה על החוזה הבא.
דוקטור רזי הופמן
11 אוג 2021 17:18:49מחוסר עניין שרודר לעניין IT
משהו ששבר לי את הלב.
https://nba.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=403&docID=379778
עצם זה שעכשיו בלי איינג' סטיבנס מחזיר את הורפורד ולא מסכים להחזיר את IT לו הוא חייב המון אולי אומר משהו על הבוט.
מתי יבינו שם שלא הכל ביזנס ושיש אנשים שנתנו הכל ונפגעים?
אפשר למצוא סידור ולהחזיר אותו במחיר מינימום. הקהל של בוסטון לא הפסיק לאהוב אותו בזמן הזה.
אנחנו חייבים לו המון.
דוקטור רזי הופמן
11 אוג 2021 17:22:01אגב, אני לא יכולתי לראות את הסרטון
הספיק לי מבט אחד על הלב הענק הזה יושב עם המגבת על הראש.
לפעמים
Life is so unfair
trusttheprocess
11 אוג 2021 17:43:22אחרי שסטיבנס מחזיר את תומאס אני ממליץ לו להחזיר את אנטואן וולקר
ואולי אפילו אם זה אפשרי את רג'י לואיס ולן ביאס
Avri
11 אוג 2021 18:46:27טוב, בואו, הבנאדם עשה 34 מליון רק מכדורסל ועוד סכום יפה מפרסומות. נכון, יכל ביקום מקביל לעשות גם 80 מליון מכדורסל אבל יש מצב שאת הרחמים שלנו אפשר לשמור לאחרים. אם רע לו, שימכור איזה בנטלי מהאוסף שלו (אמיתי) וילך לטיפול.
דוקטור רזי הופמן
12 אוג 2021 00:54:04אולי לא תאהב מה שתראה במראה? וזה אחרי שערכתי את מה שכתבתי על כפיות טובה וכו'
IT שווה היום 12 מליון ולא 34 בלי פרסומות שאמרת…
מעבר לזה, הוא נתן לנו שנה מדהימה, שיחק כשאחותו מתה, שיחק פצוע בשבילנו, הרע את הפציעה שלו, שבר שן במשחק וחזר מייד לשחק, היה מלך הרבע הרביעי. את ה 80 הוא לא עשה והוא עדיין יכול לתת המון מהספסל.
וגילרי, הבוט שלך יישפט לפי רמת ההצלחה של הקבוצה בשנה הקרובה.
עידו גילרי
12 אוג 2021 07:09:29,מה זה שווה 12 מיליון?
הבן אדם השתכר 20 מיליון רק מהסלטיקס.
תומאס עשה את הבחירות שלו- לא נכפה עליו כלום.
הבוט הוא לא שלי אלא שלך ובטח שלא שופטים מישהו שנכנס לתפקיד על סמך עונה אחת (לטובה או לרעה).
אתה מדבר על כפיות טובה אבל אם הם היו נותנים חוזה לאייזאה אחר כך היית בוכה על למה אין שחקן כזה או אחר ברוסטר.
כפיות טובה של הג'י אם או הקבוצה כלפי האוהדים תהיה לא להעמיד את הסגל הטוב ביותר שהם חושבים שהם יכולים.
עידו גילרי
12 אוג 2021 07:10:50וכאילו זה משנה אם הבן אדם הרוויח 10 מיליון מכדורסל או 100 – מסכן הוא לא.
ברוך רובין
12 אוג 2021 07:20:15אני עם גילרי הפכו כל אדם למסכן, בסוף ההתנהלות של המועדון עם איזייה בפן האנושי הייתה גרועה, דחפו אותו לעלות עם פציעה ובעצם לגמור את הקריירה אבל הוא יכל להגיד לא, הוא לא ילד ובסוף הבחירה הייתה שלו.
.
הטרייד עליו היה הדבר הנכון כGM מבחינה מקצועית,בטח אם זה משחק מחשב. קיירי טוב יותר מאיזייה פצוע הבעייתיות של איזייה בחדר ההלבשה הדיבורים על הבריקנס, איינג עשה החלטה מושכלת ובצדק, מה שאיינג לא קלט שיש גם את הפן האישי אתה לא יכול להתייחס לשחקנים כמו חתיכות בשר ולכן שחקני בטייר הראשון חופשיים לא באו עליו.
ההחזרה של איזייה עכשיו היא פוליטית לנקות את התדמית של המועדון.
עידו גילרי
12 אוג 2021 07:27:11זה במספר מובנים יותר גרוע מלדחוף אותו – לפחות לפי מה שהשחקן אמר הם לא הסבירו לו באופן מלא את ההשלכות העתידיות האפשריות של לשחק עם הפציעה. עכשיו זה רק הצד של השחקן אבל גם הקבוצה יכולה להחליט שהשחקן לא עולה למרות שהוא מאד רוצה.
דוקטור רזי הופמן
12 אוג 2021 07:46:57הוא שווה היום 16 מליון.
אולי שכחתם שמס הכנסה לוקח את שלו.
זה לא משנה את העובדה שצריך להיות גם בן אדם.
את טאקו הביאו בשביל הגימיק אז גם IT שתרם כל כך הרבה למועדון יכול לחזור במינימום.
הבנת? כנראה שלא.
אתה לא יכול לקבוע מה אני הייתי אומר על חוסר הצלחה של IT בבוסטון ובטח שהמשך המשפט שלך מופרך לגמרי, נהיית שמעון…. ואולי זו מחמאה בשבילך.
כפיות טובה כלפי האוהדים? וויי וויי, אתה פשוט אתה והקשת….
תהיה בריא!
עידו גילרי
12 אוג 2021 07:53:25כן מאיפה אתה יודע כמה הוא שווה היום? מס הכנסה לא לוקח 50% ושוב זה כל כך לא רלבנטי.
גם עם טאקו החלטת שלקחו אותו בשביל הגימיק כי הוא מוכר חולצות – יאללה בוא תן מספרים כמה חולצות הוא מכר? טאקו היה על חוזה טו ווי כל השנתיים האלה. זה רחוק מחוזה מינימום.
תמשיך לבכות ולהתלונן על כל מה שקורה בקבוצה שלך, זה לא יהיה חדש.
ברוך רובין
12 אוג 2021 07:59:28תודה, הלכתי לבדוק מה הוא אמר זה אשמה מאוד קשה שאני דווקא יכול להאמין לה, הרופאים של הקבוצה עובדים תחת הקבוצה והרבה פעמים מפעילים עליהם לחץ והם ״טועים״ באבחון, המקרה המפורסם האחרון זה קווין דוראנט בגולדן סטייט.
מה שאני מתקשה להאמין לו זה ששחקן בNBA לא מקבל חוות דעת נוספת או מבקש (או הסוכן שלו מבקש בשבילו).
ברוך רובין
12 אוג 2021 08:04:16דוק מסכן איזייה לא, אני מסכים איתך שאם בוסטון תביא לו מינימום בשביל לנקות את התדמית יהיה החלטה חכמה פוליטית לנקות את התדמית של המועדון, אבל לא מאמין בשטויות של רחמים וצריך להיות בני אדם, אני לא זוכר שאיזייה רצה לקחם על המועדון ועל הכיס של הבעלים שדרש ברינקס.
גם שאקיל אוניל תרם לליקרס אתה לא רואה אותם מחזירים אותו לסגל?
אשך טמיר המקורי
12 אוג 2021 08:35:44100+
Avri
11 אוג 2021 18:47:52ואחרי שאמרתי את זה, גם אני הייתי שמח לראות אותו אצלנו על חוזה מינימום.
עידו גילרי
11 אוג 2021 17:52:52זה בעיקר אומר שסטיבנס יודע את התפקיד שלו.
דדי
11 אוג 2021 18:53:16לא רואה את שרודר עולה בחמישייה.
לא בלתי אפשרי, אבל הוא צריך להיות הסקורר מהספסל, במיוחד בעונה שבה הוא כנראה יהיה קצת אגואיסט.
.
דבר נוסף שאני לא רואה זה הורפורד בעמדה 4 חוץ מאולי בסיטואציות נקודתיות ומסוימות מאד.
Avri
11 אוג 2021 21:14:51+1
אור
11 אוג 2021 19:13:28בנטס רוצים לסגור את הארדן וקיירי להארכות חוזה לפני שמתחיל מחנה האימונים, מה שישאיר להם ביג 3 לשנים ארוכות
אור
11 אוג 2021 19:21:56Max extensions for both players would be:
Harden- 3 years/$161M (starts in 2023-24)
Irving- 4 years/$186.6M (starts in 2022-23)
טריי זריקה מחשידה
11 אוג 2021 19:24:56כמו שאני מרוויח בערך 😂😂
Avri
11 אוג 2021 21:16:06אבל הם מקבלים גם אש'ל, אתה לא.
חגי "התותח" ניסני
11 אוג 2021 21:30:20גדול
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
11 אוג 2021 20:01:52להארדן צריך להאריך ל-3 שנים. לקיירי לא. צריך לשכנע אותו שיאריך בשנה או משהו ואז יהנה מזכויות בירד/שחקן שנה עשירית/עליה בתקרת השכר/שקר כלשהו ולקוות שיקנה את זה. קיירי ל-4 שנים זה להניח יציבות בזמן רעידת אדמה, חמסין בחורף ארקטי, ליקוי חמה בלילה…
עידו גילרי
11 אוג 2021 20:18:03לשכנע את קיירי במשהו שלא קיים יהיה קל. את סילבר יהיה קצת יותר קשה.
trusttheprocess
11 אוג 2021 20:34:41שינוי החוקים או הקפדה על חוקים שמונעים משחקני התקפה לקבל פאולים על מגע שהם יוזמים לפי הוידאוס והמידע שמגיע מהליגה יכולים לשנות משמעותית את האפקטיביות של שחקנים כמו הארדן,לילארד או טרה יאנג
thog
11 אוג 2021 21:09:54לא הייתי מתרגש יותר מדי משינויי חוקים. הם אף פעם לא משמעותיים כמו שאוהבים לספר שהם וחצי מהפעמים אחרי חודש וחצי השופטים בכלל שוכחים מהם לחלוטין.
trusttheprocess
11 אוג 2021 22:17:08שינוי החוקה לגבי האנד צ'ק ו פרידום אוף מובמנט היה מאד משמעותי והוביל אותנו למצב שבו אנחנו נמצאים עכשיו
עידו גילרי
11 אוג 2021 22:21:47אהה , לא היה שום שינוי לגבי פרידום אוף מובמנט.
וההנד צ'ק היה לפני יותר מעשרים שנה…
trusttheprocess
11 אוג 2021 23:04:23הניסוח הנכון הוא הקפדה והוראות לשופטים, לא שינוי.
בדיוק כמו שבפוטבול חוק ה PI היה הרבה זמן אבל רק אחרי שפייטון מאנינג בכה ב 2005 התחילו להקפיד עליו לפי הספר
thog
12 אוג 2021 03:12:43ההנד צ'ק זה המיתוס הכי גדול של הכדורסל.
אף פעם לא היה נפוץ כמו שאנשים מדמיינים.
אף פעם לא היה משמעותי כמו שאנשים מדמיינים. (ומיד קל לראות את זה אם צופים במשחקים מהעבר)
עדיין משתמשים בו
שינוי החוקים זה לא הסיבה הראשית לירידה בשימוש בו.
.
מה בדיוק אתה חושב שמשמעותי בשינוי של ההנחיות בנודע לחופש התנועה?
ממה שאני שם לב, השינוי בתלונות מאז השינוי הזה מסתכמות בכלום חוץ מזה שיש עוד "חוק" לציין כגורם לשינוי במשחק ש"לא מאפשר לשחק הגנה" (לא נותן להרביץ).
אהרון שדה
11 אוג 2021 21:56:29ואני הקטן תוהה אם החתמה של שחקן טוב אבל ממש לא ש"ש בליגה משיג 113 תגובות ( לפני תגובתי ) כמה תגובות היו צריכות להיות להחתמה של מסי ?⚽️
Ljos
11 אוג 2021 22:01:0472 תגובות: https://hoops.co.il/?p=238894
מה זה ש"ש?
etayle
11 אוג 2021 22:10:04שובר שיוויוון?
Ljos
11 אוג 2021 22:19:50הגיוני.
עדיף על הניחוש שלי.
etayle
11 אוג 2021 23:32:10https://www.reddit.com/r/nba/comments/p2ikl8/jason_kidd_canceled_christmas_worked_larry/?utm_medium=android_app&utm_source=share
קיד פשוט אדם מטונף. גועל נפש. לא מבין איך ליגה שכביכול מנסה להציג את עצמה תדמיתית נקייה, מעסיקה זבל כזה.
Ljos
11 אוג 2021 23:47:34עכשיו תוסיף לזה את הסיפור שיצא מהספר הזה לפני כמה ימים בו ג'ייסון קיד העניש את כל הקבוצה והכריח את ת'ון מייקר לצפות רק כי ת'ון עשה את המעשה הבלתי יעשה והשתמש בטלפון אנדרואיד במקום באייפון כמו כל השאר. על פי ג'ייסון קיד זה הראה שהם לא מאוחדים. ואת סיפורי המכות לאישתו. ושלל הסיפורים שאסף במהלך 25 השנים האחרונות. ואז עולה השאלה – שחקנים אשכרה רצו הקיץ שאדם מתעלל סדרתי יהיה אחראי עליהם? או בסביבה של בני אדם בכלל? למה?
Ljos
12 אוג 2021 00:24:26אה, והמשחק הזה, והאימון המדובר בחג המולד, היה הפרק האחרון בקריירה של המופע של לארי סנדרס, מלבד הריבוט בקליבלנד שנתיים אחרי שבוטל אחרי פחות מ-14 דקות.
trusttheprocess
12 אוג 2021 00:59:23זה שהוא הרביץ לאשה הפלסתינאית שלו זה נחשב חיובי או שלילי בישראל?
חגי "התותח" ניסני
12 אוג 2021 06:42:12קורע אתה טראסט.
עידו גילרי
12 אוג 2021 08:05:05מה שנקרא תגובה ציונית הולמת.
אשך טמיר המקורי
12 אוג 2021 08:34:38זה דיסוננס קוגניטיבי שיגרום לראש של רוב הישראלים להתפוצץ
טריי זריקה מחשידה
12 אוג 2021 05:37:22השחקנים ענו לו תשובה מפגרת. היו צריכים לענות כן מגיע לנו החופש. לא נורא קואץ יש 82 משחקים ננצח במשחק הבא😉 ככה אני הייתי עונה אם הייתי כבר מיליונר האמת
הם ענו תשובה של שחקנים שאין להם כסף עדיין 😏
ארבל חילבה
12 אוג 2021 03:03:35בושה וחרפה. הליגה רק חופרת לעצמה בור גדול יותר בכל קיץ. יש יותר טמפרינג מזה? הקליפרס כל כך מתחננים לג'יילן בראון שהם החתימו נער מגבות בשם בוסטון. מה אדם סילבר וחבר מרעיו מהתאגיד של שמעון לא יעשו, איזה ביב הם לא ילקקו בשביל שוק גדול יותר. ההתרפסות בפני השיקוצים כבר איבדה מזמן את הצד הקומי שבה ונותר רק הטרגי. כל פעם מוותרים ללוס אנג'לס ולשיקו… אה, רגע, זה הקליפרס? לא הלייקרס? אה, כן, אנחנו שונאים גם אותו היום….
– תודה אשך, אני אשאל שוב, ברשותך – יש רופא בקהל?!
ירון, החלום
12 אוג 2021 16:27:51בס"ד
במחיר זה החתמה נהדרת לבוסטון