הליגה פרסמה הלילה את תוצאות ההצבעה לפרס השחקן המשתפר של העונה. ברנדון אינגרם שחקנה של הניו אורלינס פליקנס סיים במקום הראשון עם 326 (42 הצבעת מקום ראשון) נקודות כשהוא מקדים במירוץ צמוד את באם אדאביו מהמיאמי היט שסיים עם 295 (38 הצבעות מקום ראשון). למקום השלישי הגיע לוקה דונצ'יץ'.
אינגרם שנבחר על ידי הלייקרס בבחירה השניה בדראפט 2016 חווה פריחה בניו אורלינס בעקבות הטרייד על אנתוני דייוויס בקיץ. הוא סיים את העונה עם 23.8 נקודות למשחק (שיפור של 5.5+) ב-46% מהשדה ו-39% מהשלוש. הוא הוריד 6.1 ריבאונדים למשחק (1.0+) ומסר 4.2 אסיסטים (1.2+) כשהוא נבחר לראשונה למשחק האולסטאר.
בעקבות העונה המוצלחת אינגרם שיהיה שחקן חופשי מוגבל בקיץ צפוי לקבל הצעות סביב חוזה מקסימום 25% מהתקרה.
***
האורלנדו מג'יק צופים שג'ונתן אייזק יחמיץ את כל עונת 2020/21. הפורוורד הצעיר והמוכשר קרע את רצועת ה-ACL במשחקי הבועה ותהליך השיקום מהפציעה הנ"ל לרוב ארוך כך שהקרבה לעונה הבאה ככל הנראה תמנע ממנו להשתתף בה.
האווי לאסוף
1 ספט 2020 09:56:24יש סוג של שחקנים שמצטיינים בדיוק בעונה לפני חוזה\בונוסים על חמישיות וכו'. אני עדיין לא סגור אם אינגרם הוא הדבר האמיתי, או אחד מאלו
אור
1 ספט 2020 10:41:11גם כשאתה עובר מהלייקרס של לברון לקבוצה שאתה מוביל (עם ציון שלא שיחק הרבה) יכול לעזור
אהרון שדה
1 ספט 2020 10:05:04כאשר בוחנים את רף ההשתפרות של השחקן צריך גם להסתכל על הסיטואציה .
למשל לא ראי 25 נק' בקבוצת לוטרי ל 25 בקבוצה שנאבקת על הפליאוף.
במובן זה אינגרם אמנם השתפר במספרים אך פחות בסיטואציה .
Ljos
1 ספט 2020 10:48:43כלומר זה שהוא הגיע לראשונה לקבוצה שגם ברגעים האחרונים של העונה עדיין מתמודדת על מקום בפלייאוף זו ירידה בסיטואציה?
golan
1 ספט 2020 12:06:11הוא לא הביא אותם לשם. עד שציון חזר הם היו ממש רחוקים מהפלייאוף.
הוא לא שיפר כלום. הוא פשוט זרק יותר. וזה כי כבר לא היה לברון ועוד לא היה ציון.
Ljos
1 ספט 2020 12:19:24השיפור בקבוצה החל לפני שזאיון חזר ונתן את עשרים המשחקים שלו.
לילי
1 ספט 2020 15:26:05+1
אהרון שדה
1 ספט 2020 13:47:50בוא נדייק .
גם אם תגיד שהיה שיפור בסיטואציה הוא מינורי ביותר
שכן אשתקד בל.א הם היו בתמונת הפליאוף יותר זמן מניו אורלינס של השנה (עד פציעת השיקוץ)
והעונה הם חזרו לסיטואציית הפליאוף רק בגלל שינוי החוקים תוך כדי תנועה של הקורונה וחזרת וולימאסון (לא בדיוק חזרה כי הוא חדש הכוונה חזרה מפציעה ).
מה שריצתי לומר שלעיתים כאשר שחקן נשאר עם אותם 20 נק' למשל אך עושה זאת בקבוצת פליאוף אחרי שעשה זאת בקבוצת מרתף זה שיפור שהוא גדול לעיתים מ5 ו 10 נק'
ניקח למשל את בוקר מהסנאס הוא קלע בשנתיים האחרונות 26.6
אם הוא יקלע מספר זהה בעונה הבאה אך יצעיד את הסאנס לפליאוף זה שווה שיפור שיכול להיות גדול בהרבה משחקן שקולע נניח 28 נק' בקבוצת מרתף לאחר שקלע 18 נק" בקבוצת פליאוף לגיטימית .
זה כל מה שבאתי לומר
ולדידנו רק בגלל זה הייתי בוחר באדאביו ממיאמי לפניו (לוקה זה סיפור ושיפור …אחר )
Ljos
1 ספט 2020 14:23:55ניו אורלינס הייתה בתמונת הפלייאוף גם לפני הבועה. כל השיח פה היה סביב עד כמה יגיע לזאיון תואר רוקי העונה במקרה והם עוקפים את ממפיס.
אין לי מושג איך נותנים פרס על יכולת אישית בספורט קבוצתי, אז לדיון הזה אני לא נכנס.
אני רק יודע שלטוב ולרע, לברון לא שיחק השנה עם אינגראם.
לילי
1 ספט 2020 15:27:56אינגראם נתן עונה מצויינת בקבוצה שהגיע להישג יותר גבוהה ממה שהקבוצה ששיחק בה שנה שעברה הגיע.
בנוסף, הוא העונה היה אופציה 1 בהתקפה רוב מוחלט של העונה – קיבל את השומרים הקשוחים ביותר וההגנות התמקדו בו הרבה יותר מבעבר.
אני חושבת שזאת ההגדרה לשיפור.
ולתת את הקרדיט לזאיון על 20 משחקים בקושי?
לא מכבד בעליל.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
1 ספט 2020 11:52:40בחירה לגיטימית, גם באם. בנוגע ללוקה – לא היה איזה כלל ששחקנים שנה שניה לא יכולים להיבחר למשתפרים? או שהמצאתי את זה?
חיים
1 ספט 2020 11:56:02כלל רשמי לא. מקובל להתחשב בהנחה הזאת, אבל לא תמיד.
זה פיצוי ללוקה על זה שהחליטו שהוא עוד לא מועמד ל-MVP.
חיים
1 ספט 2020 12:08:11לדעתי לוקה היה צריך להיות במקום לברון או הארדן בטופ 3, כאשר אני נוטה להוציא את לברון, ולו בגלל שעוד לא ברור האם הוא השחקן הטוב ביותר בקבוצה שלו.
etayle
1 ספט 2020 14:44:09בNBA הדבר הכי חשוב זה הניצחון. לברון ויאניס היו בקבוצה מנצחת.
G-dog
2 ספט 2020 19:20:18כשלברון יורד מהמגרש הלייקרס מפסידים לאטלנטה
אור
1 ספט 2020 14:13:24השאלה למה ה"כלל" הזה קיים בכלל.
עידו גילרי
1 ספט 2020 14:36:58נראה לי שבגלל שבהתחלה זה היה הולך לשחקני שנה שנייה אז התחילו להגיד אבל בעצם בשנה שנייה אתה אמור להשתפר אז מה הפואנטה…ורצו שזה יהיה יותר משהו שמתאים לקאמבקים של שחקנים (אני חושב שככה אפילו קראו לזה ככה בהתחלה).
etayle
1 ספט 2020 14:37:55כי לפי דעתי אנשים(ובינהם אני) מנכנסים את התואר לשחקן שפתאום בליי הייפ אשתפר משום מקום.
אינגרם נבחר גבוה בדראפט וחלקק ניכר מהשיפור זה שהסיטואציה העונה יותר התאימה לו.
אבל כמו MVP זה נתון לדיון המהות של הפרס
אור
1 ספט 2020 19:19:19לשם הבהרה אני מכיר את ההסבר של שניכם אבל אז זה לא השחקן המשתפר של העונה אלא משהו אחר
יצרן טיטולים מדופלם
1 ספט 2020 13:03:03אינגרם הולך לשדוד בלי טיטול,
הוא בעל אופי ומראה שלילי מהסוג של אני נומרו אונו בניוטרל,
בחיים לא שיפר ולא ישפר את השחקנים סביבו.
מי המנהל הדביל שיתן לו מקס
Zion king
1 ספט 2020 13:34:332 השחקנים מהדרפט של אינגרם קיבלו מקס ושתיהם היו ונשארו עם סימן שאלה אם מגיע להם, מארי וסימונס.
לכן ניתן להסיק שהוא יקבל מקס.
אינגרם הראה שיפור משמועתי בכל חלקי המשחק שלו וסחב את הקבוצה למרות שזאת הייתה קבןצה חדשה וצעירה עד החזרה של זאיון.
הדבר שמטריד מבחינתו הוא שאינגרם לא המספר 1 של הקבוצה זה פוגע ביכולת / בטחון שלו והוא פחות תורם.
מדברים שיש לו מוסר עבודה גבוהה ותמיד נשאר אחרי האימון.
לפליקנס אין הרבה אופציות להחתמה ולא נוותר עליו.
לילי
1 ספט 2020 15:30:46אני חושבת שמארי די ענה על השאלה הזאת בשבוע האחרון, אתה לא חושב?
סימונס שווה מקס.
מי שחושב שלא – אני אשמח לקבל אותו ביוטה, כולם חוץ ממיטשל על השולחן.
הקוריוז
1 ספט 2020 15:40:44סימונס לא שווה גם חצי מקס. אם היה לכם משהו חוץ ממיצל הייתי לוקח.
מורי בטח ששווה מקס גם לפני השואו בבועה.
אינגראהם לא שווה מקס אבל יקבל ומהרבה קבוצות כמו גדול.
גונתן אייזיק האנטצאבול של רועי כבר לא יהיה דוראנט והפך לטאצבול יש טרייד רועי? 😎
לילי
1 ספט 2020 15:50:08נסכים שלא להסכים.
(חוץ מהעובדה שליוטה אין ממש מה לתת – זה כבר נכון לגמרי…)
etayle
1 ספט 2020 17:03:08יש אינפלציה בחוזי המקס שמעון. לכל קבוצה יש בין 2 ל3 חוזי מקס, בחישוב פשוט זה אומר שיש בין 60 ל90 חוזי מקס בליגה.
האם סימונס לא שווה מקס? תמיד תיהיה הקבוצה
ולילי גם אני הייתי רוצה סקודה סופרב בחצר.השאלה מה אני משלם על זה.
ובצורה יצירתית,הייורד(אולי בראון) על גובר,קונה?
הקוריוז
1 ספט 2020 17:34:50זה שיקבלו ברור לי חביבי היום כל אחד שהוא קצת מעל נגר מקבל מקס.
לילי
1 ספט 2020 18:53:10בראון ות'ייס אני לוקחת בלי לחשוב בכלל.
רק בראון לא.
הקוריוז
2 ספט 2020 06:31:52לא לוקחת בראון על גובר?? רציני?
עידו גילרי
1 ספט 2020 19:12:31איך הגעת לזה?
קבוצה עם שני חוזי מקס חנוקה וכזו עם שלושה גם תריב כל שנה עם המס.
בתכלס יש אולי 30 חוזי מקס בליגה.
אור
1 ספט 2020 19:35:28גם יש הבדל בין מקס של צעירים לוטרנים
etayle
1 ספט 2020 19:52:28צודק.
בחישוב חישבתי שחקנים "ששווים" מס והם על חוזי רוקי. יש לא מעט כאלה מסתבר.
עידו גילרי
1 ספט 2020 20:23:35חוזה מקס הוא חוזה מקס אני מדבר כאן על כל השלושה 25%, 30%, ו 35% יחד
אור
1 ספט 2020 20:41:17בסדר יש הבדל עד כמה הקבוצה חנוקה לפי הותק
עידו גילרי
1 ספט 2020 20:43:09וחוזה 30% מסתיים יכול להיות פחות מחוזה 25% באמצע בהתאם לשינויים בתקרת השכר.
כלומר יש גם חוזים שהם לא מקס שחונקים אותך.
לילי
1 ספט 2020 15:31:30אישית הייתי נותנת לבאם אבל זה כבר עניין של העדפה אישית נטו.
אינגראם הוא זוכה ראוי בהחלט לתואר.
בחירה מצויינת השנה.
הקוריוז
1 ספט 2020 15:41:12הדבר הכי יפה שם זה שכריסטיאן ווד לפני טריי 😂😂
אין ספק שיש הרבה גאונים בליגה הזאת
etayle
1 ספט 2020 17:00:23זה הגיוני דווקא.הוא באמת השתפר.
מי שבחר בואן ליט דווקא מגיע לו המון קרדיט.תאכלס הייתי בוחר בו. או בבאם.
ושמעון,אתה מכל אחרי שצחקת על ואן ליט כל הפליאוף הקודם,צריך להבין איזה שיפור הוא עשה.
גיא רוזן
1 ספט 2020 17:18:28התגובה המשעשעת של היום:
.
"סימונס לא שווה גם חצי מקס…"
.
חבל.
אם לסיקסרס היה GM שברגע זה היה גם הוא מאמין באמור, היה לנו בסאנס סיכוי להביא את סימונס.
הקוריוז
1 ספט 2020 17:32:42הייתי מביא לכם אותו בכיף יש לכם אחלה נכסים עבורינו
גיא רוזן
1 ספט 2020 17:35:16לצערי הרב, לא יקרה.
הקוריוז
1 ספט 2020 17:39:04גם לצערי
אולי יקרה באמצע העונה הבאה או בסיומה אחרי עוד כשלון של פילי
shadow
1 ספט 2020 17:21:12נראה לי שסוף סוף הבנתי מה זה אומר שלברון משפר שחקנים. הם משתפרים כשהם עוזבים את הקבוצה שלו.
אין, פשוט מלך.
הקוריוז
1 ספט 2020 17:34:09😂😂😂
למה ככה קארוסו פורח לידו
וניל טרופי
1 ספט 2020 18:00:54צל כמו שדיברנו לפני חודש פלוס, בחירה הזויה לחלוטין. רק להסתכל על הרשימה של המשתפרים ולצחוק. ווד פולץ דינווידי אמנם השתפרו באחוזים אבל לא שיפרו את המשחק של הקבוצה. טענתי אז וגם היום שאינגרם אמנם השתפר במספרים אבל אכזב בענק לאןר העובדה שלא הצליח לקחת קבוצה לפלייאוף. מה זה פה mvp לעניים? טענתי גם אז שהבחירה באינגרם כבר נקבעה לפני שנה בתמורה לשחרור של הגבה דיוויס, כדי שהפליקנס לא יצאו פראיירים הם קיבלו את ציון הקדוש ואת דוראנט הבא, הם אלה שניצחו בטרייד, פחחח.
בלי קשר לתוצאות שלו. מרכוס סמארט ששילשל שלשות שלשום והביא את משחק ההגנה שלו לתחומים אדירים אפילו לא נמצא בעשיריה. לדוגמא.
לילי
1 ספט 2020 19:03:10כי סמארט לא השתפר כזה הרבה ביחס לשנה שעברה.
דקות:
32 השנה
27.5 שנה שעברה
נקודות:
12.9 השנה
8.9 שנה שעברה
אחוז מהשדה:
37.5% השנה
42.2% שנה שעברה
שלוש:
2.3 מ6.6 ל34.7% לא משהו בכלל השנה.
1.6 מ4.3 ל36.4% בינוניים שנה שעברה.
.
אס', ר' חט' ובל' עליות של פחות מ1 למשחק או בלי שינוי בכלל.
לשחקן שמשחק 4.5 דקות יותר בלילה בתפקיד טיפה יותר מרכזי אלה עליות הגיוניות בהחלט וממש לא משהו שמצדיק שחקן משתפר – ובכללי לא משהו שמראה על שיפור קונקרטי גל שהוא.
אתה מוזמן לבדוק בעצמך סטט של אינגרם. אין מה להשוות בכלל.
וניל טרופי
2 ספט 2020 02:58:19סמארט בתגובה תופר 4 שלשות ברבע הרביעי
לילי
1 ספט 2020 19:08:06ואם אתה רוצה אני אשמח לעבור איתך אחד אחד ברשימה שם ולהראות לך שחוץ מבאם (ולוקה אם אתה בעניין של שנה 2) לא היה מישהו שכל כך היווה תחרות בכלל.
אני מנסה להבין גם מה הקשר לטרייד על דיוויס?
אלא אם כן אתה חושב שלברון מחליט מי מקבל משתפר?
אינגראם איכזב כי לא הוביל קבוצה לפלייאוף?
במערב הרצחני של השנה?
לגיטימי לגמרי שלא הגיעו לפלייאוף – אף אחד לא חלם שיגיעו קרוב בכלל אחרי שזאיון נפצע בתחילת העונה – נתנו להם מקום 14.
אינגראם נתן השנה תצוגות מצויינות, ניצח משחקים בשביל הקבוצה שלו והראה שיפור ענק גם במשחק ההגנה וניהול המשחק שלו.
אני באמת אשמח להסבר מפורט (ומבוסס עובדות ונתונים) ללמה אתה חושב שכל כך לא מגיע לו.
וניל טרופי
2 ספט 2020 02:56:44סחטיין על התגובה המכובדת והנתונים, אני לא חולק עליהם בכלל. כנראה שהקטגוריה הזאת של השחקן המשתפר מפריעה לי. אני אנסה להסביר את קו המחשבה שלי, מאמן העונה הוא לא בהכרך המאמן בעל התוצאות הטובות ביותר, המ.ו.פ הוא לא בהכרך זה בעל הסטטיסטיקה הטובה ביותר, כנל לגבי שחקן הגנה והרוקי, יש עוד מרכיב מסויים בהחלטה על מי לבחור שאי אפשר לכמת. לדעתי מי שנבחר זה מי שמביא את הקבוצה שלו להתעלות על השאר. אבל בסדר שיבושם לאינגרם.
John
2 ספט 2020 15:31:53קריטריון שלך. לא בטוח ש-99% מהמצביעים היו מסכימים להגדרה שלך. ההגדרה הוא השחקן שהשתפר הכי הרבה. בניגוד לשם MVP השחקן בעל הערך הרב ביותר. אילו היו רוצים להגדיר לתואר את ההצלחה הקבוצתית היו קוראים לתואר השחקן ששיפר את ערכו לקבוצה. בעיניי אינגראם התמודד עם מאמן בינוני וסגל שלהזכירך היה פצוע מאוד רוב השנה. זה לא רק היה זאיון. אינגראם קלע דווקא יותר כשזאיון לא שיחק עם אחוזים גבוהים יותר, כך שהוא כלל לא התוצאה של משחק ליד זאיון. החדירה שלו לסל טובה יותר, הוא סיגל לעצמו קליעה מחצי מרחק בנפילה שנכנסת באחוזים גבוהים ובתחילת השנה אף הצליח להיות פליימייקר משני מצויין. בסוף לפליקנס היו ערמות של רוקיס ושחקנים פצועים והחליפו סביבו חמישיות בלי סוף. אבל ברמה האישית הוא זה ששיפר הכי הרבה אספקטים במשחקו למעט לוקה.
וניל טרופי
2 ספט 2020 18:44:15אהבתי את ה "למעט לוקה" בסוף…. אז למה בעצם אינגרם ולא לוקה? או כל מחשהו אחר. לא בטוח לגבי 99 אחוז שאתה טוען, אבל בכל אופן לא אנחנו קובעים. פה זה כמו כדורגלן השנה של פראנס פוטבול, חמישים אחוז תוצאות חמישים אחוז פוליטיקה. יש כוח פוליטי שמריץ את אינגרם למשתפר מאז ינואר, ואפשר לראות זאת בהרבה מאמרים ודירוגים. נסכים שלא להסכים, אבל אם תעשה היום סקר את מי מהרשימה של המשתפרים היית לוקח ראשון לקבוצה שלך, לא בטוח שאינגרם היה נכנס אפילו לחמישיה הראשונה, על אף הפוטנציאל.
shadow
2 ספט 2020 02:43:52אמרתי לך שאתה טועה אז ואתה טועה גם היום. הוא השתפר מאוד והוא עוד ימשיך להשתפר. לברון תקע אותו ולמזלו הוא עבר קבוצה
וניל טרופי
2 ספט 2020 18:47:29אמרת ולא השתכנעתי, אני לא מחסידי לברון, אבל להאשים אותו בעצירת ההתקדמות של אינגרם נשמע לי תירוץ. בוא נחכה עןד שנתיים ונראה לאן יגיע האינגרם הזה.
דוקטור רזי הופמן
1 ספט 2020 17:36:44נהנה לראות את אינגרם משחק ובכל זאת הבחירה הזו לא לעניין.
תרה ולוקה הרבה יותר ראויים.
אוהד שיקגו (לשעבר סקלבריני)
1 ספט 2020 21:58:08טריי לא שיפר את הקבוצה שלו, לוקה אמור היה להשתפר (שנה 2), אני אישית העדפתי את באם אבל אין לי בעיה עם אינגרם
הקוריוז
2 ספט 2020 06:29:01השחן המשתפר לא קשור לקבוצה חחח זה השחקן המשתפר לא אמויפי כלומר שיפור של השחקן בלבד ואיש לא השתפר יותר מטריי
סכין בגב האומה
1 ספט 2020 21:54:59כל הליגה הזו מוקדשת לשואו ורייטינג, ושחקן שנה שניה שמשתפר זה לא מעניין. כל עובד שתביא ישתפר אחרי שהוא יצא מהשוק. שחקן שפתאום עובר לקלוע בדאבל פיגרס אחרי 5 שנים סולידיות, זה כבר מעניין.
אינגראם הפך את עצמו מסקורר אנוכי ולא משתלב, משהו בספקטרום של כרמלו אמצע סוף קריירה וויגינס לכוכב שברור לכולם שיקבל מקס, הרוב גם מניחים שבצדק. הוא או באם היו הבחירות המוצדקות.
לוקה לא בליגה של ה-MIP, זה היה מעליב אותו לקבל
Berch
1 ספט 2020 22:20:25אחלה טור
🙂