מחשבות כדורסל של שישי / רועי ויינברג

עדר של שוורים

חשבתי שהבולס עשו קיץ טוב. הם היו צריכים עוד מנהל משחק ליד זאק לאבין וניקולה ווצ'ביץ' ועומק בעמדות הגארד, והם השיגו את זה עם לונזו בול ואלכס קרוסו. לאחר מכן הם עשו עוד מהלך טוב והביאו את דמאר דרוזן, בואו ננסה להבין איך זה עובד.

מצד אחד, אין ספק שהבולס יהיו טובים יותר. שיקגו הייתה בפלייאוף פעם אחת מאז 2015, וגם זה בעונה שנחשבה כישלון עם רונדו, וויד ובאטלר. יש 6 קבוצות, על פניו, שיכולות וצריכות להיות טובות יותר (ברוקלין, מילווקי, מיאמי, פילדלפיה, אטלנטה וניו יורק), וזה עוד לפני בוסטון שמחזיקה בשני שחקנים מהטופ 30 בליגה או אינדיאנה שהתחזקה במאמן עונה סדירה מצוין. שש הראשונות היו טובות מאוד גם בעונה הסדירה והשנה אמורות להיות בריאות, או שעשו קיץ לא פחות טוב. לבולס נשארו כמה שאלות.

הראשונה היא מי מוביל את ההתקפה. ווצ'ביץ' ולאבין היו מספרי 1 באורלנדו ובשיקגו, ובתקופתם המשותפת ההתקפה של הבולס לא הייתה כל כך טובה (שיקגו עם הדירוג ההתקפי ה-20 מאז הגעתו של ווץ'). דרוזן הוביל את ההתקפה בסן אנטוניו ובול, על הנייר, גם אמור להוביל התקפה. לאבין, בול וניקולה ווצ'ביץ' טובים בקליעה ממסירה, אבל אסור לבולס להגיע למצב שבו לאבין משיג נקודות בעיקר בלי הכדור. הוא הסקורר הטוב ביותר שלהם וצריך להישאר האופציה הראשונה בהתקפה. שלושת הסקוררים המרכזיים מספיק טובים בשביל להציל התקפה רעה, אבל זה לא בהכרח אומר שהם יכולים להשתלב ביחד בהתקפה טובה. יש כדור אחד.

לכן השילוב מעניין וזה מבחן גם לבילי דונובן, כי המספרים של כולם יהיו נמוכים יותר באופן טבעי. ההרכב עם בול, לאבין, דרוזן ו-ווץ' יכול להיות הרכב מאני טיים קטלני, בסגנון דומה למה שהיה בעונה האחרונה שלו בת'אנדר עם כריס פול, שיי גילגיוס אלכסנדר ודניס שרודר ביחד. יכול להיות שנראה דקות של לונזו-לאבין ודקות אחרות של דרוזן-ווצ'ביץ', כשהמעבר בין משחק מהיר לאיטי יותר יכול להקשות על יריבות. ההתקפה, בכל מקרה, לא אמורה להיות הבעיה שלהם.

השאלה היא ההגנה. יש להם שלושה שחקני הגנה לא טובים בחמישייה ועוד אחד סביר, וגם על הספסל אין נכסים גדולים מלבד קארוסו. פטריק וויליאמס עשוי להיות שחקן החמישייה החמישי ולהתמודד עם הווינגים הגדולים של הליגה, והם איבדו את ת'ד יאנג. בתור קבוצה חדשה, בניגוד לרוב קבוצות המזרח שמתבססות על אותו גרעין מהשנים הקודמות, יקח להם זמן ללמוד איך לשחק ביחד בשני צדדי המגרש. אני לא חושב שהם מספיק מוכשרים בשביל לחפות על הגנה בינונית ולהצליח לאיים על אחת משש הראשונות, לפני שנכנסים לפציעות.

מצד שני, יכול להיות שהבולס הבטיחו כאן את המטרה החשובה יותר. זאק לאבין שחקן חופשי בסוף 2021/22 והביאו לו שחקנים טובים מאוד, זה אולי יהיה מה שישכנע אותו להישאר ואסור לבולס לוותר עליו. אולי סנטר הגנתי יותר במקום ווצ'ביץ' יתאים בטווח הארוך, אבל עכשיו יש שם עתיד ומאמן לא רע בכלל. כן הייתה התקדמות, גם אם זאת קבוצה שקשה לראות עוברת לסיבוב השני של הפלייאוף.

מחברים את הפאזל – לייקרס

הלייקרס עשו קיץ מעניין, גם אחרי ההחתמה של ווסטברוק עם המון רכישות שונות. בואו ננסה להכניס את כולם לרוטציה.

הדקות של ווסטברוק ולברון ביחד. אני לא חושב שנראה את היוצרים האחרים שלהם (מלו, מונק, נאן) מקבלים דקות בזמן הבודד של השניים אחד ליד השני. יותר הגיוני שאלה יהיו ווין אלינגטון עם ה-42.2% מהשלוש בעונה האחרונה ודוויט הווארד שיעניק להם עוד אתלטיות ו-Rim-Runner. אם דיוויס מוכן לשחק כסנטר, וזה אולי הסיכוי הכי טוב של ההרכב הזה להצליח, אז טרבור אריזה יכול להתאים כאופציה הגנתית ומרווחת מגרש.

ווסטברוק לבד. אני חושב שיהיו יותר דקות של דיוויס ליד ראסל מאשר של לברון ליד RW בהתחשב בביצועים של שניהם בשנתיים האחרונות אחד בלי השני. יכול להיות שכאן דווקא נראה את מארק גאסול, כמוסר נוסף ושחקן שיכול לרווח את המגרש. כרמלו יקבל דקות בעיקר על חשבונו של דיוויס, והתפקיד הנוסף, לדעתי, צריך ללכת למאליק מונק.

אחת השאלות הגדולות של העונה היא כמה הקליעה של מונק תחזיק. הוא קלע ב-40.1% מהשלוש בעונה האחרונה, אבל זה אחוז טוב יותר משמעותית מכל עונה אחרת. הלייקרס הימרו על דניס שרודר שקלע באחוז טוב יותר ב-2019/20 מכל עונה קודמת וזה לא עבד, אז מה יקרה השנה? בכל מקרה, הוא יכול להיות תוספת כוח משמעותית ליד ווסטברוק וראוי לדקות בתחילת העונה, גם אם האחוזים לא ישמרו על עצמם.

לברון לבד. קנדריק נאן שהגיע ממיאמי אחלה החתמה ומאפשר להם לשחק גם בלי ווסטברוק בסופי משחקים. יש לו קליעה טובה (38.1% מהשלוש השנה), הגנה לא רעה והוא אחלה מוביל כדור משני. סביר שיקבל דקות. יהיה מקום בחמישייה לדיוויס או כרמלו, או לשניהם בהנחה שדיוויס ישחק כסנטר. אם לא אז גם כאן האופציה של הווארד רלוונטית.

אולי נראה דקות של קנת' בייזמור ושל ווין אלינגטון ביחד ליד לברון ונאן, כשלברון מתפקד דה פקטו כפאוור פורוורד (וגאסול כסנטר). יש כאן הגנה טובה וקליעה בהרכב שיכול לעשות חיים קשים ליריבות. יש גם את טיילן הורטון-טאקר שמוסיף עוד הגנה ופליימייקינג משני ויכול להיות רלוונטי ליד לברון או ווסטברוק.

סך הכל, נראה שהלייקרס עשו עבודה די טובה בבניית הסגל. יש להם המון שחקנים שמתאימים ליד שני מובילי הכדור המרכזיים ואפשרות לשחק ברמה גבוהה כשכל אחד מהם על המגרש בנפרד, וזה עוד לפני שדיברנו על אנטוני דיוויס האדיר. זה אולי הסגל המתאים ביותר על הנייר שהם בנו סביב לברון.

החתמות מתחת לראדאר

היו הרבה החתמות, קצת על כאלה שאהבתי במיוחד.

ג'יימס ג'ונסון בברוקלין. יכול להיות מצוין שם אחרי הרנסנס שהיה לו בניו אורלינס. ג'ונסון שחקן פיזי שיכול לתרום להם בהגנה, גם כסנטר בחמישייה מתחלפת או ליד ניק קלאקסטון. הוא לא קולע מרחוק, אבל פיזי ויכול לתרום להם גם כחוסם. יש לו יכולת מסירה לא רעה לעמדה וזה משהו חשוב בקבוצה עם כל כך הרבה קלעים.

אוטו פורטר בגולדן סטייט. שחקן של 40.2% בקריירה מהשלוש שקלע בעונה האחרונה באחוז דומה בזריקות ממסירה ובקבוצות לא טובות (שיקגו, אורלנדו). לא היו לגולדן סטייט מספיק שחקנים שיקלעו שלשות פתוחות בשנה שעברה ופורטר בהחלט יכול להיות כזה. הוא לא יפתח כל עוד וויגינס משחק, אבל יכול לסגור משחקים בחמישיית מוות לצד הקנדי, דריימונד והספלאש בראדרס. התאמה טובה לשני הצדדים.

מרקיף מוריס במיאמי. כמה שעות אחרי החתימה של לאורי כתבתי לשחר צ'יקוטאי שאני רוצה את פי ג'יי טאקר אצל ההיט, אבל שאני לא רואה סרט שהוא עוזב את מילווקי. לשמחתי הוא הגיע, ולצידו ולצד לאורי גם יש ספסל לא רע – טיילר הירו ו-ויקטור אולדיפו ממשיכים ונותנים למיאמי שני גארדים ברמה גבוהה בהנחה שהם בריאים. דווין דדמון, מנקודות האור של העונה שעברה, ימשיך גם כן, ויש את מוריס שיכול לקחת דקות משמעותיות ולאפשר להיט לשחק בחמישייה פיזית יותר לצד טאקר ובאם בעת הצורך. רוטציה של 9 שחקנים שעל פניו יכולים לשחק בפלייאוף זה תמיד טוב, וזה עוד לפני השפנים שריילי יביא משום מקום. אחלה קיץ.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.
Subscribe
Notify of
113 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Yp
Yp
06/08/2021 10:10:56

בוקר טוב ותודה לרועי על פוסט מצוין
1.בילדו עד כה לא סיפור הצלחה בשיקגו . הסגל החדש שווה לכל הפחות פלייאוף , נראה אם בילדו יעמד בזה .
אני מאמין שכן , כי רמת האימון שלו משתפרת ביחס ישר לאיכות השחקנים שלו .
2.לאחר האולימפיאדה אני אשלף את כדור הבדולח ואחזה מה הלייקרס יעשו העונה .
3.לחלוטין מתחת למכם : איגואדלה מחוזר על ידי הלייקרס ( איך לא ) , על ידי גולדן , והפתעה הפתעה על ידי הקבוצה שיש לה 2 נציגים בגמר האולימפי . אם AI ינחת אצלנו אשמח מאד .

עמיחי קטן
06/08/2021 10:20:08

תודה רועי.
יש ללייקרס סיכוי להצליח העונה וגם לקחת אליפות, אבל אני לא חושב שהיה להם קיץ מוצלח במיוחד. מאליק מונק שחקן שאני לא מחזיק ממנו, קנדריק נאן שחקן של 15-20 דקות מקסימום וכרמלו היה נראה טוב בפורטלנד כי שם לא עשו הגנה. אני בכוונה לא נכנס לנושא ווסטברוק, כי זה סימן שאלה גדול

Yp
Yp
06/08/2021 10:29:53

בוקר טוב עמיחי
אנא תכנס לענין ווסטברוק . אני מאד מעונין לשמוע דעה סופית וחדמשמעית מצד 3 קבוצות :
טנש
שבר
אוהדי OKC בעבר , ואם נשארו כאלו בהווה אז גם הם .

פיני
06/08/2021 10:39:16
Reply to  Yp

הוא לא זה ולא זה. יותר בכיוון של ללל

Yp
Yp
06/08/2021 10:56:53
Reply to  פיני

הי פיני
התכוונתי שעמיחי יעלה את נושא ראס בפוסט נפרד ושם יביע דעתו , וכמובן יהיה ים של תגובות .

עידו גילרי
06/08/2021 10:59:58
Reply to  Yp

רק תכתוב ראס בכותרת ויש לך 300 תגובות.
בפעם המיליון (ממך לא הייתי מצפה) אין דבר כזה טנ"ש – זה שם כללי לכל מה שמפחיד את שמעון (וכנראה גם את ברוך).

גיא הירוק
06/08/2021 11:02:23

וזו רשימה ארוכה …
.
טנש = טראומה נפשית של שמעון.

פיני
06/08/2021 11:03:59

עידו, זה נולד במוח של שמעון (ט'כניון-עידו נש'ר-גיא), והתרחב לקבוצת הסטטיסטיקות שלו.
אתה לא צריך להיעלב.

Yp
Yp
06/08/2021 11:04:14

הי עידו
הענין הוא שהדעה הסופית והנחרצת לגבי ראס שאני רוצה לשמוע היא של שותפך לאהדה . מאחר ואני לא רוצה להפוך את זה לענין אישי כתבתי ככה . אם זה צורם לך לא אשתמש בזה יותר .

פיני
06/08/2021 11:05:21

חחח.. שעשעת גיא

עידו גילרי
06/08/2021 11:05:52

מה הדעה באיזה הקשר של ראס?

עידו גילרי
06/08/2021 11:06:59

ודעה סופית ונחרצת זה לא אני…
יש תמיד דברים לכאן או לכאן.
אני עדיף לא להתעלם מהם כשאני מגבש דעה

Yp
Yp
06/08/2021 11:22:11

הי עידו
כל השנים שאני באתר היו לראס כמה מבקרים ( מאד ) חריפים . אחד מהם שלא ננקב בשמו , הוא אוהד פניקס גדול , אישיות שאני מאד מעריך על ידע עצום , וגם חסיד ( שוטה ? פה הבעיה שלי , אין המדובר בשאנון שארפ ) של ג'יימס . לפני כמה ימים אני קורא תגובה שלו שחוזה עתיד מזהיר לראס בלייקרס , ( בגלל הקרבה להבל הפה של ג'יימס ? , או משהו מקצועי ) . לכן אני מסוקרן מאד וביקשתי מעמיחי את הפוסט הזה ומענין אותי מאד כמה אנשים שינו דעתם על ראס בעקבות החבירה של ג'יימס וראס .
באותה מידה מענינת אותי הדעה של שמעון רק מהכוון ההפוך .
אני הבעתיי את דעתי ונקטלתי לחלוטין על ידי שי.

עידו גילרי
06/08/2021 11:29:50

פיני רק עכשיו ראיתי – אז נניח אם אני מפחד מדתיים ואני אסווג אותך כל תגובה עם איתילה (זה לא אמור להיות עלבון) זה יהיה לך סבבה?

עידו גילרי
06/08/2021 11:34:10

yp לגבי גיא שהוא יענה מבחינת הביקורת על ראס אנחנו די בגישה דומה אבל. אם נסכם את זה במשפט זה שהוא מתעקש להיות סקורר במקום פליימייקר. אני לא הייתי קורא לזה ביקורת חריפה כי אני עדיין מאד מחזיק ממנו בגלל שאר הדברים שהוא מביא למגרש. אני חושב שזה פוגע בו ובקבוצות שלו במידה מסוימת.
לגבי החבירה ללברון – לדעתי ההצלחה שלה תלויה בדיוק בנקודה הזו. עם ראס יתמקד במה שהוא טוב בו ולא יתעקש לזרוק יותר מדי זה יכול להצליח. אני סקפטי לגבי הנכונות של ראס.
אבל החבירה עצמה לא משנה שום דבר מדעתי עליו כשחקן – התוצאות שלה בהחלט יכולות.

דה שוט
06/08/2021 11:35:22

טנש:
פרונט אופיס – הרשע לשעבר וגילרי
פרנצ׳ייז – התותח הקטמוני ות׳וג
טנש חו״ל – לגוס ו-IDO אוסטרליה
פרוספקט – רותם אלרן
חוזים קצרי טווח – אור איש יקר ורן הנרגן (כן כן)
.
זה כמו המטריקס. הם משכנעים אותך כל הזמן שזה לא קיים אבל בפועל שולטים בעולם
🙂

דה שוט
06/08/2021 11:37:53

תוסיף גם טנש-אולימפיאדה : עמיחי ופאקו 🙂 (ובחירת דראפט מוגנת אהרון שדה)

דה שוט
06/08/2021 11:40:34

שב״ר:
שמעון וברוך
השנה – לפרקים ארוכים – רק שמעון 😀

Yp
Yp
06/08/2021 12:03:43

הי עידו
אני מודה שבמהלך הפלייאוף מרוב צער ותסכול ניתקתי את עצמי מהאתר ולא עקבתי אחרי התגובות . כשחזרתי , שמתי לב שהתגובות והעימותים נהיו הרבה יותר אישיים וקיצוניים.כבר כמה פעמים שאני כותב דברים מאד פרווה כמו תמיד וזה מביא לתגובות שלא צפיתי ולא ציפיתי .
מישהו מתנדב להסביר לי מה קרה , למה מפלס הרגישות כל כך עלה ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בטח שיש טנש

טנש=גילריז גיישון רועי ציקו סמיילי ניסני לחוס

אשך טים=אשך יואל רותם אלרן המוחתם החדש שעבר מטנש פיני

שבר= אנכי ברוך דה שוט רזיאל אדיסו וכמובן הגואט מנחם

היתר בקבוצות נפרדות

Yp
Yp
06/08/2021 12:09:48

וכמובן שאתה לא היית ממבקריו החריפים של ראס , וגם אוביקטיבי לגבי ג'יימס , ונהניתי מאד מהתשובה שלך לגבי ראס .

גיא הירוק
06/08/2021 12:13:27

איזו נחלה תפסו גולשי הופס אצלך בראש,
תגובה חשודה.
משעשע.

Yp
Yp
06/08/2021 12:18:52

שחקן העבר , אתה מזוהה עם שמעון ? עד לפני כמה ימים שמעון היה השונא הכי גדול של KD שלנו . למעשה , אני זוכר את שמעון קוטל ומשמיץ את KD כמה פעמים ביום בדיבאזר המנוח , לפני שהגיע לאתרנו . אמי זל היתה מכנה פלאים כאלו כ"ימות המשיח"

דה שוט
06/08/2021 12:28:55

יוס –
הצהרתי כאן בעבר יותר מפעם אחת (כנראה פספסת) שבענייני כדורסל, בזמנים שנבצר ממני להגיב ובכלל – שמעון מייצג אותי ב-99%
ההכפשות של דוראנט הן לא ברמה המקצועית אז אין לי בעייה עם זה. אופי לא מעניין אותי 🙂
הוויכוח היחידי בינינו זה על סימונס – ויום אחד שמעון יבין ויודה שטעה. אני לא מודאג.
בכדורגל ברוך מייצג אותי ב-99% הוא עדיין לא השכיל להכיר בגדולתו של ניימאר. אני מאמין שזה יבוא לו.
בפוליטיקה אני עם הטמיר ועם שאדו.
אני איתך בכל האמור לגבי KD
אבל – וזה אבל ענק – אם ראס ייתן עונה אפקטיבית (חחחח זה אוקסימורון) ונגיע לגמר המיוחל. אני לא יכול לומר בוודאות באיזה צד יהיה. עוד חזון למועד.
בינתיים:
ברוקלין
לייקרס (אימוג׳י של גילרי)
קליפרס (ג׳ורג׳)
וושינגטון
שיקאגו (לווין ודרוזן. וגם בילבו)

דה שוט
06/08/2021 12:29:27

יוס –
הצהרתי כאן בעבר יותר מפעם אחת (כנראה פספסת) שבענייני כדורסל, בזמנים שנבצר ממני להגיב ובכלל – שמעון מייצג אותי ב-99%
ההכפשות של דוראנט הן לא ברמה המקצועית אז אין לי בעייה עם זה. אופי לא מעניין אותי 🙂
הוויכוח היחידי בינינו זה על סימונס – ויום אחד שמעון יבין ויודה שטעה. אני לא מודאג.
בכדורגל ברוך מייצג אותי ב-99% הוא עדיין לא השכיל להכיר בגדולתו של ניימאר. אני מאמין שזה יבוא לו.
בפוליטיקה אני עם הטמיר ועם שאדו.
אני איתך בכל האמור לגבי KD
אבל – וזה אבל ענק – אם ראס ייתן עונה אפקטיבית (חחחח זה אוקסימורון) ונגיע לגמר המיוחל. אני לא יכול לומר בוודאות באיזה צד יהיה. עוד חזון למועד.
בינתיים:
ברוקלין
לייקרס (אימוג׳י של גילרי)
קליפרס (ג׳ורג׳)
וושינגטון
שיקאגו (לווין ודרוזן. וגם בילדו)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Yp בחיים לא שנאתי את kd 😲 מאיפה הבאת את זה? קטלתי אותו בצדק ממש לא משינאה הוא פנומן ולדעתי הוא לא השיג בקריירה שלו עד כה את מה שהוא שווה.
אני חושב שהוא קנה אליפויות בלוחמים זה לא שינאה.
אני אפילו אוהב את הקאפקייק אבל לא מעריץ שלו או משהו כזה.

עידו גילרי
06/08/2021 12:07:16
Reply to  Yp

אתה לוקח כל דבר קשה מדי…
זה בדיוק כמו שתמיד היה. פלייאוף תמיד יש עלייה במפלס. אם כבר השיא היה באליפות של הקאבס עם לברון – זה היה פלייאוף רצחני בתגובות. יש כמה גופות שעוד לא נודע מקום קבורתן מאז.

דה שוט
06/08/2021 12:09:41

+ 1
אל תהיה יותר מדי דרמטי יוסי 🙂

גיא הירוק
06/08/2021 12:11:27

מה שיש בעיקר מאותה תקופה זו רשימת חובות עצומה.
לפי מדד הוצאה לפועל,
חייבים לי מספיק כוסות בירה שיספקו לאדם נורמלי לשנתיים שלוש של שכרות…
.
(2 סופי שבוע במקרה שלי)

עידו גילרי
06/08/2021 12:36:52

הםםם אם תתגלה קורלציה לרשימת הגופות אני הולך למשטרה…

גיא הירוק
06/08/2021 12:43:06

תראה,
יש מספיק בעלי חוב ששרדו (וממשיכים להתערב ללא בושה…) בשביל לספק לי ספק סביר…

עמיחי קטן
06/08/2021 15:22:32

ההגנה של מלו הייתה נראית סביר יחסית כי זה היה בהשוואה לאחרים. בלייקרס אנחנו ניזכר שוב מה הוא באמת שווה בהגנה.
לגבי דיוויס, אני בספק גדול לגבי היכולת שלו להישאר בריא – היו לו רק 2 עונות בלי היעדרות מכמות דו-ספרתית של משחקים, והפעם היחידה שהוא היה צריך לעבוד הרבה בפלייאוף הייתה אחרי פגרה ארוכה.

גיא הירוק
06/08/2021 15:33:02

אני לא מסכים.
.
על מה מבוסס הספק שלך בנוגע ליכולת של דייויס להישאר בריא?
17 – 18 – 19 – 20
ראינו דייויס בריא כאשר הוא נח.
.
21
ראינו את אחת הפציעות הכי צפויות עבור שחקנים עם קונדישנינג בעייתי.
.
בין הסיום המוקדם של הפלייאוף האחרון לבין תחילת העונה הבאה יש מספיק זמן לדייויס לחזור לכושר.
לצד משטר דקות ומנוחות יזומות במשחקי באק-טו-באק אין שום סיבה לפציעה הקשורה לקונדישנינג.
.
יותר מכך –
כאשר מסמנים שחקן כ-"פציע",
צריך נסיבתיות.
פציעות עבר הקשורות אחת לשנייה,
רצף פציעות,
או קונדישנינג שהוא בעליל גרוע.
.
לדייויס לא מתאים ולו לנקודה אחת מהנ"ל.

עמיחי קטן
06/08/2021 15:44:15

דיוויס כשחקן תמיד נותן לי את התחושה שהוא מרחק נגיעה מפציעה. הוא גם שיחק רק 16.5 משחקי פלייאוף בקריירה לא כולל עונת הבועה, ככה שאנחנו לא יודעים עד כמה הוא מסוגל לעמוד בעומס של עונה ופלייאוף בלי 4 וחצי חודשים הפסקה באמצע.

רן הנרגן
רן הנרגן
06/08/2021 15:42:37

אני מסכים עם עמיחי. לא רואה את דיוויס משחק יותר מ 60 משחקים. מאז שהצטרף לנבא היו רק שנתיים שהגיע ל 75 משחקים. בעונת 2929 היה לו מזל לנוח לפני הבועה כך שהגוף שלו התאושש. דרך אגב, גם לברון לא ישחק יותר מ 60 משחקים בעונה הבאה.

Yp
Yp
06/08/2021 10:58:48

בוקר טוב רועי
כדור הבדולח כבר מוכן.
מי כמוך יודע שהוא חזה יפה את התוצאות.

פיני
06/08/2021 11:01:54

תודה על מחשבות מעניינות, רועי.
.
1.אני מאלה שחושבים שההיט עשו קיץ טוב (אם כי הוא הימור) והם ידברו חזק העונה, כשהם גם רעננים יותר ומלבד אדאביו, כולם נחו באופן משמעותי. אם אולדיפו יגיע ב70% יכולת, מיאמי תהיה במקום ממש טוב מבחינתה, בואכה טופ 4.
.
2.הבולס התחזקו מאוד, בזה אין ספק.
מסקורר וחצי (לאבין וקובי וויט), יש להם עכשיו סנטר מצויין שגם יודע לרווח, דרוזן שיכול גם לשמש כסמול פורוורד, כמובן לאבין ולונזו שהוא יוצר לו רע בכלל. האחריות כולה על דונובן.
מצד שני, המזרח מתחיל את המערב, לא עוד כמה קבוצות חזקות שנכנסות על בטוח וכל הקבוצות החלשות מתחרות על מקומות 6-7-8, אלא קבוצות טובות שכמה מהן תיאלצנה בתום קרב אכזרי, להישאר בחוץ. תהיה עונה מעניינת גם בקונפרנס המזרחי שיצטרך להתאמץ לאסוף נצחונות גם במערב.
.
3. אולי הלייקרס התאימו את עצמם ללברון הישן, אבל לברון בן הכמעט 37, הוא שחקן שהרבה פחות מחפש מגע וחודר בכוח (עדיין שחקן מצויין וכשהוא בשיאו, הוא טוען לכתר) ויותר מחפש את הזריקה החופשית, או הקליעה מרחוק.
אני חושב שבסופו של דבר, העונה הזו תקום ותיפול על רגלי הזכוכית של דייויס (שהקיץ הזה, זכה למנוחה נורמלית) ובחירת הזריקות של ווסטברוק. החיזוקים מסביב זה נחמד, והם יכולים כמובן להוות אקס פאקטור לא רע בכלל, אבל הם לא ליבת העניין. חוצמזה, הם חייבים שחקן הגנה טוב נוסף.
נ.ב. בעקבות המחלקה הגריאטרית שנפתחה שם (הזוי… כולם שם יכולים להיות הורים של רותם אלרן…) לא מן הנמנע שאיגודאלה יבחר לבלות את העונה בל.א. כדי לשמוע בדיחות וסיפורים מקבוצת הגיל שלו.

עידו גילרי
06/08/2021 11:02:41
Reply to  פיני

הבולס חייבים לעשות פלייאוף אחרת ביי ביי לאבין.

פיני
06/08/2021 11:04:42

אמת. זה בערך מה שטענתי.

עידו גילרי
06/08/2021 11:10:27
Reply to  פיני

נכון – ראה בזה את הסכמתי…

פיני
06/08/2021 11:15:33

אוהו… חן חן… (בציבור שלנו, להסכמות יש חשיבות רצינית)

עידו גילרי
06/08/2021 11:16:51
Reply to  פיני

אנחנו לא נשואים עכשיו או משהו כזה?

פיני
06/08/2021 11:20:26
Reply to  פיני

😉😝😜

פיני
06/08/2021 11:21:24
Reply to  פיני

בכל מקרה, רואים שאתה לא מפה… זה בכלל לא קרוב להיות הביטוי המתאים

פיני
06/08/2021 12:44:32
Reply to  פיני

מה? מה?? מה???
מתי סיווגתי אותך?

פיני
06/08/2021 12:46:49
Reply to  פיני

התבדחתי איתך שלא תמיד אנחנו דוברים את אותה שפה.
איך הגעת לזה?

עידו גילרי
06/08/2021 12:51:23
Reply to  פיני

נו יא מצחיק הכוונה לא אליך -למטנשים.
ובוא זה לא כזה אישיו.סתם רציתי להמחיש.

עידו גילרי
06/08/2021 12:54:02
Reply to  פיני

זה היה ביחס ל 2.1.1.1.1.2

פיני
06/08/2021 13:02:24
Reply to  פיני

אהה… סבבה… 😆
אני גם צחקתי…

עידו גילרי
06/08/2021 13:08:39
Reply to  פיני

אהה – you got me this time

BoJack39
BoJack39
06/08/2021 11:25:44

לפי מה ששאמס מדווח לאבין הוא אחראי לכל ההחתמות האלה, זאת עבודה שלו לא פחות משל AKME. (בשונה שנות אור מדריק רוז למי שעוד זוכר שמעולם לא השתתף ב recruiting) קרנישובאס ואברסלי עבדו בצד הטכני של הדברים. אז כל הדיבורים על עזיבה אפשרית לא רלוונטים. הבולס הנוכחית זאת הקבוצה שלו, אין אפילו רבע סיכוי שהוא יעזוב את הפרויקט שהוא בעצמו תפר וילך לשחק כינור שני או שלישי בשביל איזה לברון ג'יימס/יאניס/ג'ימי באטלר/ וכד'. בנוסף הוא גם הולך לקבל את הכסף שהוא מבקש.

גיא הירוק
06/08/2021 11:40:21

עד כמה לברון גדול?
.
הוא מתחיל את עונתו ה-19בליגה, והוא עדיין מחזיק נדל"ן נרחב בראש של השונאים.
.
אני חושב שכל דיון שלא יהיה בנוגע ללייקרס מתחיל בדייויס ולברון.
האם גם בשנה הבאה נראה יכולת דומה ל-2020?
.
לטעמי, התשובה היא "כן".
הם יגיעו לעונה אחר פגרה ארוכה ומשמעותית,
פגרה חיונית ליכולתם לסחוב עונה מלאה + פלייאוף.
למעט חוסר מזל (ע"ע הפציעה של לברון בעונה שעברה),
אני לא רואה סיבה בריאותית לפציעות נוספות.
יכולת?
דייויס הראה בפלייאוף 2020 שהוא אחד השחקנים הטובים בליגה.
לברון?
זה לא מסובך להתבונן בנתוני העונה שעברה.
25, 7.5, 7.5 בכמות הדקות הנמוכה בקריירה.
57% אפקטיבי. 36.5% מטווח השלוש (כמות שיא של ניסיונות מהטווח, חלקן הגדול ברמת קושי גבוהה).
אלו נתונים אדירים עבור כל שחקן שהוא.
היה ונשאר אחד השחקנים הטובים והיעילים בליגה,
היה ונשאר אחד ממנהלי המשחק המציינים.
.
עכשיו השאלה היא הסגל שמסביב לצמד,
ובאילו עמדות ישחקו הצמד.
.
הדיווחים מלמדים שהתמד יסכימו לשחק בעמדות שהם פחות אוהבים על מנת לאפשר לווסטברוק מקום להצליח.
.
הדיווחים הם שווסטברוק יסכים לשחק אוף דה בול.
.
אמת בדיווחים אלו,
והלייקרס בצדק מככבים בסיוטים של ה-ללל
.
לברון ללא הצורך להחזיק כל כך הרבה בכדור.
דייויס במקום בו היתרונות היחסיים שלו בולטים במיוחד (סנטר).
ווסטברוק סוף סוף עושה את מה שהטבע ייעד אותו לעשות (חיתוכים, הטבעות, איום מתמיד על הצבע).
.
על מנת שכל אלו יהיו ברי מימוש השלישייה הזו זקוקה בכל רגע נתון ש-2 השחקנים הנוספים יהיו איום ממשי לקאצ' אנד שוט אפקטיבי מטווח ה-3.
הסגל החדש מבטיח בדיוק את זה.
.
מה שהסגל החדש מאפשר בנוסף זה הרכבים סופר אתלטיים לצדו של ראסל ווסטברוק.
הלייקרס של 2020 הצטיינו בהתקפות בזק. גרסה זו תקח את הטרנד לרמה חדשה.
.
זה מביא אותי לשורה התחתונה –
יש המון סימני שאלה.
האם דייויס יהיה בריא?
האם סוף סוף הגיל ישיג את לברון?
האם חברבורותיו של הצ'יטה ברות החלפה?
.
אישית, אם הייתי צריך להמר,
ההימור שלי הוא שהלייקרס קונטנדרים.
ההימור שלי הוא שכל הביקורת של המצקצקים תתנפץ בדיוק כמו התחזיות שצפו שווגל יפוטר לפני חג המולד.
.
מה שלא יהיה,
זה בטוח יהיה מבדר.
.
תודה, רועי.

שחר אלוני
06/08/2021 12:13:37

תודה על הניתוח גיא, אני מסכים עם הדברים,
האתגרים שלהם:
1)להגיע בריאים לפלייאוף
2) להתמודד עם ברוקלין שהיא קבוצה לא פחות טובה, ולדעתי קצת עדיפה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס עושה חיתוכים 😂😂😂😂😂😂 אוף דה בול 😂😂😂😂 גם סימונס תכף מגיע עם גאמפ שוט

גיא הירוק
06/08/2021 12:57:25

לא יאמן. הפעם הראשונה בה יש סיכוי סביר שתגובת סמיילים של שמעון תגובה חשודה תתברר כבעלת חיבור למציאות.
עד היום זה היה 100% מרשימים של הפך גמור.
.
מהצד השני,
אם אוהדי הלייקרס מחפשים סיבה נוספת לאופטימיות …

אשך טמיר המקורי
06/08/2021 13:14:47

ראס "מסכים לשחק אוף דה בול" – מסכים לעמוד על הקשת עם הידיים על הברכיים ולהסתכל על לברון מדי פעם, בין הקלינגים והאיבודים.
לברון "מסכים לשחק PF" – מסכים להוביל פחות כדור כי הוא כבר עגלה ולקבל אותו יותר על הקשת או עם הגב לסל כדי להתחיל את הכדרורים והמסירה/זריקה. יש עובד שחור להעברת החצי.
דייוויס "מסכים לשחק C" – מסכים להירשם בטופס כ-C. על המגרש ישוטט על הקשת, יזרוק שלשות ומדי פעם יתקרב עד חצי המרחק.
לצבע לא צריך להתקרב כי ראס משתולל שם על הריבאונד בשביל ה-TD וזה מסוכן, עלולים להיפצע.

פיני
06/08/2021 13:31:35

צחקתי פה באמצע האוטובוס…
השיטה שלך אבל, היא הדחקה, אתה לא מתמודד עם הסיכוי שזה יצליח. אני מאוד חושש מהם (במידה וישיגו את החיזוק שלהם).

אשך טמיר המקורי
06/08/2021 16:02:13
Reply to  פיני

אין שום סיכוי שזה יצליח.
הם נחלשו ויש להם את התבלין הסודי (ראס).
לא זוכר במדויק את המשפט האמותי של ברוך, משהו כמו "אמרת ראס אמרת קטסטרופה שעומדת להתרחש".

yaniv
yaniv
06/08/2021 18:53:25

היי משפט שלי. והמשפט אומר אמרת ראסל אמרת התרסקות

אשך טמיר המקורי
06/08/2021 19:44:18
Reply to  yaniv

אלף סליחות

גיא הירוק
06/08/2021 13:48:40

כבר הכנתי תגובה ארוכה.
אבל אז נזכרתי –
לא צפית בפיינלס 2020
.
(כן, לברון שיחק כפורוורד לצד רונדו כרכז)
(כן, דייויס שיחק סנטר שמרווח את המשחק)
(כן, ווסטברוק אוף דה בול זה סוג של מדע בדיוני…)

etayle
etayle
06/08/2021 13:29:39

לברון נחלש משמעותית במושגים של לברון.
לברון נחלש בעיקר ביכולת סיפוק הנקודות שלו, פעם הכניסה שלו לסל הייתה בלתי עצירה, גם בפוסט קצת. הוא פיצה כל זה בשיפור הקליעה שלו, אבל הוא כבר לא נחשב לסקורר A טייר כמו דוראנט/יאניס /קוואי שיכולים להמטיר עליך 40 נקודות בשקט.

ועדיין בשביל זה יש לו את אחד הגבוהים היעילים בהיסטוריה לידו. לברון אמור בעיקר לרכז, יש לו ראיית משחק לא מהעולם הזה, וכמו שראינו עם רונדו הוספת רכז שיכול להביא לידו את האקסטרה מסירה(ובמקרה של ראס גם חדירה) הופך את זה לנשק קטלני.

יהלי אולמר
06/08/2021 14:17:44
Reply to  etayle

רכז מוסר וחודר תמיד יכול להיות נשק קטלני, אבל אתה לא מסתכל בקונטקסט של הדברים. ראסל לא רגיל לשחק אוף זה בול, לא קולע, בקושי שומר עושה הגנה- הדבר היחיד שאני טוען לזכותו זה הריבאונד בהגנה שגם את חלקם הוא גונב), שחקן שכל הזמן זורק את אחת מהזריקות הכי גרועות עבורו מבחינת תוחלת ואחוזים (פול אפ במיד ריינג'), והדובדבן שבקצפת, יושב על חוזה של 45 מיליון דולר לעונה ועלה ללייקרס בשני קלעים טובים וסנטר בינוני שמתאימים הרבה הרבה יותר לצד לברון

השור
השור
08/08/2021 9:33:44

לברון יקום ויפול על היכולת שלו לשלוט, לנווט או לפחות להכיל את מקרי ה-head cases. הוא עשה זאת במיאמי ועוד יותר בקליבלנד ביעילות מרשימה. אם יצליח גם עם ווסטברוק & כרמלו הוא מקבל פרס נובל לשלום….
מעניין אם יצליח גם לשכנע את החברים לעשות הגנה…

גיא הירוק
06/08/2021 12:06:14

YP,
אני ממש לא ממבקריו הגדולים של ווסטברוק.
אני זוכר דיונים אינסופיים שמבקרים את זה שתמכתי בבחירות ל-MVP
.
לי יש בעיה עם בחירת בזריקות, וכמות בזריקות.
כל השאר?
שחקן אדיר.
בשיאו הוא כוח טבע. יכולת פסיכית להגיע לצבע ולייצר נקודות (באחוז טוב), ברמה של "זה לא תלוי בשמירה, זה תלוי רק בו".
(כמה שחקנים כאלו יש בליגה? מעטים)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

Yp הדעה שלי לגבי ראס בלייקרס כבר נאמרה הוא יוסיף להם המון וירמסו את המערב.
בגמר מול הנטס אם וכאשר כולם בריאים הזיטונים שלי על הנטס. בדוראנט ננוחם.

אשך טמיר המקורי
06/08/2021 12:13:53

מה עם הד"ר? אין קול ואין עונה

Avri
Avri
06/08/2021 18:05:51

מאוד מאוד מדאיג. מישהו מהצוות, יש חדשות ממנחם?

שחר אלוני
06/08/2021 12:15:57

מיאמי לדעתי באסטרטגיה ההגיונית כרגע: בונים קבוצה שתגיע לשיא עוד שנה שנתיים שלוש, ואולי יהיה אפשר להנחית סופרסטאר. בינתיים משיגים מה שאפשר בפלייאוף, ואם פתאום כל הכוכבים בשמיים מסתדרים, אז אפשר להגיע לשלבים גבוהים

gonzi
gonzi
06/08/2021 12:30:47

מיאמי תגיע לשיא עוד שנתיים שלוש?
פי ג'י טאקר יהיה בן 39
באטלר בן 34
אולדיפו בן 32
מוריס בן 34
הם רוצים הישגים עכשיו ומסכים שאולי בגלל זה ירצה להגיע עוד סופרסטאר למיאמי

שחר אלוני
06/08/2021 13:14:05
Reply to  gonzi

הם מאלתרים, ועדיין לא בונים פריצה. אין להם הרבה סיכוי מול ברוקלין ובאקס כרגע.
עד עוד שנתיים הם ישחררו את טאקר ומוריס שהם שחקנים משניים. אולדיפו זה בכלל סימן שאלה וסוג של בונוס.
באטלר יהיה עד אז כוכב שני או יועבר בטרייד.
בשנתיים הקרובות הם שווים סיבוב 1 או 2 בפלייאוף מזרח

Dor
Dor
06/08/2021 15:14:46

אלא אם כן הם מנחיתים את ביל או משהו דומה אני לא רואה עתיד שם. חוץ מאדביו ואולי קצת הירו אין שם אף צעיר רלוונטי אחר (אפילו אוצ׳יוואה הלך). הם מכוונים ובצדק לכאן ועכשיו עם קבוצה סופר הגנתית וקשוחה

שחר אלוני
06/08/2021 17:06:52
Reply to  Dor

הם רוצים להישאר רלוונטיים כמה שנים כדי שכוכב ירצה להגיע לשם

etayle
etayle
06/08/2021 13:31:56

לפי דעתי הם רק רוצים להיות תחרותיים. קשה לראות מישהו מוציא ג'וקר פתאום, ברוקלין בכיף יכולים להיות קטלניים עוד שנתיים שלוש(דוראנט מסוג השחקנים שכנראה יתבגרו הכי טוב בע"ה וסלי פציעה). יאניס מפלצת פיזית, והולידיי בעונה השנייה שלו בקבוצה יהיה עוד יותר טוב. תוסיף את הפאן המנטלי שישתחרר אחרי שאליפות הגיעה, ותקבל קבוצה חזקה מאוד.
עם באטלר ובאם לא לוקחים אליפות, אבל מה רע בחצי גמר מזרח? ועם עונה סדירה נהדרת…

Yp
Yp
06/08/2021 12:41:14

טוב
לאור כל התגובות והניתוחים שלפתי את כדור הבדולח , עדכנתי אותו בנתוני האמת של העונה שנסתיימה כדי לעדכן את הנתונים , ולהלן התחזית המעודכנת לעונה הקרבה:
1.הסיכויים לאליפות : הלייקרס 99.9 ( הכדור חזה בעונה שעברה 99.8 וכמעט ולא טעה ) . השדה : 0.1 ( בעונה שעברה 0.2 , לאור היעלמות בקליפרס יורד ל-0.1 )
2.פציעות : לליקרס חסינות עדר מפציעות , לשדה מובטחות פציעות עקב loadmismanagement . ( הכדור טעה בגדול בעונה שעברה כשטען שהלייקרס לא מחוסנים מפציעות . הטעות נבעה מכך שבאזור LA נוצרת חסינות טבעית מפציעות עקב הערפיח)
3.ניו יורק : הכדור חוזה שעקב אגו גדול , הצורך ב-3 כדורים , פציעות בלתי נמנעות , ובעיקר האוהד הכי מנחוס בתולדות האהדה , העיר ניו יורק תבכה גם השנה .
מתכנתים שבאתר שמתענינים בחמרה של הכדור :
מחשב zx spectrum 48k דגם 1982 .

שחר אלוני
06/08/2021 13:15:20
Reply to  Yp

בעולם ללא פציעות, די קל לחזות את הגמר
2021-22 ברוקלין – לייקרס עם עדיפות לברוקלין שתזכה בסיכוי של 55-60 אחוז
הבעיה שגם ב 2020-21 זה היה הגמר הסביר, אבל הפציעות שינו הכל לגמרי, אז לך תדע

Yp
Yp
06/08/2021 13:22:48

שחר
השובר שויון פה זה האוהד YP . ברגע שהוא אוהד קבוצה או שחקן , הסיכוי שלהם פוחת בעשרות אחוזים.

חגי "התותח" ניסני
06/08/2021 14:35:57

לדעתי זה יותר 48-52 אחוז שברוקלין תזכה. לגבי הלייקרס זה יותר נע לכיוון ה30 אחוז ככה ואולי אפילו פחות ככה כי בתחזית שלי ראס לא משתנה והוא יבזבז הרבה התקפות. אבל זה באמת קשה לתחזית מדוייקת

שחר אלוני
06/08/2021 17:07:32

כן, התכוונתי, שאם זה הגמר אז זה 55-45 או 60-40 לברוקלין.
באופן כללי קשה לחזות, כי פציעות יכולות לשנות הרבה

חגי "התותח" ניסני
06/08/2021 17:57:47

אה הבנתי.
לדעתי אז זה יותר 75-80 אולי אפילו 78-83 לברוקלין על הלייקרס. הם במאצ' אפ מצוין איתם.

etayle
etayle
06/08/2021 13:34:29
Reply to  Yp

בגמר בין הלייקרס והנטס, הנטס ודוראנט ישמידו את הלייקרס. הלייקרס קבוצה מוגבלת התקפית, והנטס עם כח אש בלתי נגמר. לברון לא ברמה של דוראנט כבר, ודיוויס ככל שיהיה טוב לא ינצח את הארדן בבחינת השחקן השני. ואם מישהו בונה שראס יצליח לעשות משהו, הוא או נאיבי או נאיבי.

Yp
Yp
06/08/2021 13:43:30
Reply to  etayle

האמת איתי , אני נכנע .
נראה לי שאתה אוהד יותר גדול של KD ממני ( לא חשבתי שזה אפשרי )
השאלה אם יש לך קארמת אוהד חיובית שתקזז את הנאחס שלי .
אם כן , עשית לי את היום .

etayle
etayle
06/08/2021 14:42:20
Reply to  Yp

חס ושלום, ולא נכון.

גיא הירוק
06/08/2021 13:45:04
Reply to  etayle

דוראנט הוא הסקורר מס' 1 בליגה (לדעתי).
בחלק הזה של המשחק, גם לדעתי הפער בינו לבין לברון רק צמח.
.
הארדן וקיירי לצדו של דורנו מהווים צמד של ספקי נקודות/ניהול משחק באמת ברמה משלימה שלישייה התקפית חסרת תקדים.
.
ועדיין,
גם קבוצה שקולעת המון, תפסיד עם יקלעו עליה יותר.
במעט הדקות בהן שיחקו דוראנט, הארדן וקיירי,
לי הייתה את התחושה שהשלם קטן מסך חלקיו (בצד ההתקפי),
ושבצד ההגנתי כלל אין שלם…
.
מנגד,
ללייקרס הרכב שבהחלט יכול לתת עוד עונה הגנתית נהדרת.
עם הפציעות (בדגש על דייויס),
עדיין זו הייתה ההגנה מס' 1 בליגה.
.
בבחינת המאצ' אפ בין הקבוצות,
לטעמי,
אם ווסטברוק ישכיל לבחור לשחק חכם,
יש בהחלט מצב שהלייקרס הופכים את הסדרה לצמודה במיוחד.
.
* למען הסר ספק –
הנטס הקבוצה הפייבוריטית לזכייה (לדעתי).

etayle
etayle
06/08/2021 13:36:24

ועוד משהו, תחת המצב כרגע(בלי טריידים נוספים או משהו שובר שיוויוון), בוסטון לא עושים פליאוף.
הסגל שלהם חלש להחריד, נטס, מילווקי, פילי, אטלנטה, מיאמי, הניקס, וגם שיקגו לפי דעתי יותר טובות ממנה. זה משאיר את הקרב על המקום השמיני פתוח. אני חושב שהם ישבקו. אבל מה אני מבין.

gonzi
gonzi
06/08/2021 15:17:00
Reply to  etayle

לגמרי.
וגם שארלוט אינדיאנה ואולי וושינגטון בריאות באותה הרמה אם לא יותר טובות
מקווה בשביל בוסטון שיתעוררו על עצמם

asaf
06/08/2021 13:44:13

תודה רועי. נק' מעניינות וניתוח נהדר שלהן. בעיניי ההיט עשו יוי של החתמות, על הנייר בעיניי מספר 3 במזרח אחרי הנטס והאלופה ממילווקי.

יהלי אולמר
06/08/2021 14:20:13

אני ממש מקווה שההיעלמות של מנחם היא בגלל הפוסט המהלל הגדול בהיסטוריה על הלייקרס, אם לא אז אני מודאג

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מיאמי מצוינים.
.
בנוגע לווסטברוק – ימים יגידו, אבל תהיתי בפוסט אחר ולא זכיתי לתשובה, אז מגיב שוב:
.
אם הלייקרס חיפשו גארד כוכב, וקיבלו אחד שלא ממש קולע משלוש, לא עדיף היה להם לקחת את זה ששומר מצוין 1-4, במקום את זה ששומר לא מצוין 1-6.5? הוא גם צעיר יותר, וקצת יותר זול אאל"ט.
.
ומהצד השני – מישהו חושב שבסוף פילי יקבלו על סימונס מחיר טוב יותר מאשר פופ, קוזמה, הראל ובחירה? לא נראה לי.
.
אז למה בעצם זה לא קרה? אני באמת לא מבין.

גיא הירוק
06/08/2021 14:45:05

בקיץ שעבר, זו הייתה תגובה מדויקת.
היום?
בן סימונס, עד שיוכח אחרת, רעיל.
אני לא רואה איך כוכבים מוותרים מהאגו שלהם עבור שחקן שנתן תצוגת סימונס.
.
הבעיה היא לא ההחטאות,
אלו מעולם לא הפריעו לנרטיב של שחקני הליגה (מספיק לראות את המוניטין של קובי).
הבעיה היא כאשר שחקן מפחד לזרוק, או אפילו להיכנס לצבע במאניטיים מחשש עונשין.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נשמע לי הגיוני בהחלט. תודה.

etayle
etayle
06/08/2021 15:14:35

https://www.reddit.com/r/nbadiscussion/comments/ncibw9/tim_duncans_vs_kobe_bryants_efficiency/

לשים את בן סימונס וקובי באותה משוואה, זה מגוחך. (לא שזה סותר יותר מידי,ראסל כדוגמא).

גיא הירוק
06/08/2021 15:21:45
Reply to  etayle

אתה ככל הנראה לא הבנת את מה שכתבתי.
קובי וסימונס שחקנים הפוכים, ככל שזה נוגע להתקפה.
לטוב או לרע, קובי לא פגש זריקה שהוא לא אהב.
הפוכים.
.
הביקורת על קובי, דרך אגב, היא על שלהי הקריירה, אז המשיך להפגיז גם כאשר זה היה ברור שזה על חשבון הקבוצה.

דדי
דדי
06/08/2021 17:54:42

זה מאד פשוט – החבילה הזאת לא טובה ולא מספיקה לפילדלפיה.
ברור שאם הלייקרס היו יכולים היו לוקחים את סימונס, ולו בגלל ההיבט הכלכלי והעובדה שהוא לקוח של קלאץ׳, (והגיל, ועוד ועוד…), אבל גם אם פילדלפיה ילחצט בסופו של דבר להטריד את סימונס עבור חבילה שהם לא אוהבים – זה לא יהיה כל כך מוקדם באוף סיזן, והלייקרס היו צריכים להכות על הברזל שהיה זמין.
.
גם לוושינגטון החבילה הזאת לא היתה להיט, אבל ווסטברוק ביקש שיתנו לו ללכת ללייקרס, הם מצאו דרך לשלב את דינווידי, ואז בסופו של דבר התאים להם מאד – מה גם שבניגוד לסימונס, לווסטברוק לא היה שוק – או הלייקרס או כלום.
.
בסופו של דבר, הסיקסרס יקבלו תמורה יותר טובה, ובטח שיותר מתאימה להם ממה שהלייקרס שלחו לוושינגטון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  דדי

בנוגע לכך שפילי לא רצו לוותר על עסקת החלומות שלהם בשלב "מוקדם" יחסית, נשמע לי מאד הגיוני. בנוגע לכך שבסופו של דבר יקבלו עסקה מוצלחת יותר – אני בספק. לדעתי מה שנראה להם מוקדם הוא בעצם מאוחר מדי, כמו שגיא כתב. אני פשוט לא רואה קבוצה שבה סימונס יעשה הבדל משמעותי וזה ישפיע על המחיר. אבל נחיה ונראה.

גיא הירוק
06/08/2021 15:08:50

משפט אחרון על ווסטברוק,
ועל יכולתו לשנות גישה:
.
בשנים האחרונות, יצא לו לשחק לצד מנהל משחק אחד שהוא מהעילית של הליגה. הארדן.
לקח מעט זמן,
אבל בחצי השני של עונת 2020 (החל מהראשון לינואר),
זה היה ווסטברוק בגרסתו היעילה ביותר מאז שאני צופה בו משחק.
רק 2.4 ניסיונות קליעה מטווח ה-3 במשחק.
52% אפקטיבי (שחקן שמעולם לא חצה את רף 50 אחוז אפקטיבי).
באותו פרק זמן, לא היה שחקן בליגה עם יותר ניסיונות קליעה בצבע (13.2 למשחק. יותר מציון או יאניס)
לצורך השוואה,
עונה אחת אחר כך במדי וושינגטון ראסל אולי השיג טריפל דאבל, אבל כמות ניסיונות בקליעה שלו בצבע ירד ב-50%,
וכמות הניסיונות מטווח ה-3 כמעט הוכפל (4.2)
.
מה הפואנטה?
.
ראינו על פני פרק זמן לא קצר שיש ראס אחר, אם הוא משחק בקבוצה שם הסגנון הזה מועיל.
ראס כזה שרוב ניסיונות בקליעה שלו הם סנטימטר מהטבעת,
כזה שתוקף ללא הרף את הצבע,
שוב קדימה בכל הזדמנות –
זה הווסטברוק משנה המשחק עליו מפנטזים שחקני הלייקרס.
ראינו ממנו בעבר.
אני חושב שלצד ניצחונות,
תהיה לו המוטיבציה להופיע שוב.

etayle
etayle
06/08/2021 15:25:42

אשרי המאמין גיא, אני פחות אופטימי. אני עם האשך, ראס הוא מקרה ראש חסר תקנה.
ועוד פעם נשאל מה היה קורה אם היו מהמרים על דוראנט והארדן ולא ראס על הארדן(כן אני זוכר את כל המסביב, ושזה היה יותר מס מותרות, או איבקה וכדו').

Yp
Yp
06/08/2021 15:45:10
Reply to  etayle

לסיכום הדיון מבחינתי אני אגיד שני דברים ויותר ברצינות :
1.מקווה שעמיחי ירים את הכפפה ויכתב את הפוסט הזה.
2.לדעתי,שיקול חשוב מאד של הלייקרס וכבר כתבתי את זה , זה כדי לחרפן את דוראנט במידה והגמר אכן יהיה מה ששחר חוזה ( אני מניח פה שזו גם התחזית של הלייקרס ) . לדעתי זה פותר את כל התמיהות שעלו . ראינו מספר פעמים שקבוצות עושות מהלכים גדולים כדי לתקוף שחקן ספציפי בקבוצה שהם רואים כיריבה העיקרית . אפילו העונה ראינו שהבאקס הביאו את טאקר בתור שחקן חמישיה שהתפקיד העיקרי שלו היה להוציא לדוראנט את החשק לשחק . ראינו את גולדן מפרקים קבוצה של 73 נצחונות עבור מץ'אפ אחד בגמר פוטנציאלי .

חגי "התותח" ניסני
06/08/2021 15:46:04

גיא למרות שכבר היה לנו את הדיון הזה,אני חייב לסייג אותך: זו הייתה סיטואציה שונה לגמרי. וכדורסל שהוא "היסטורי" מבחינת הסגנון הקיצוני שלו.
ממוצע הקריירה של מי שהקיף את ראס מהשלוש
אז
הארדן: 36.3ֵֵ%
קובניגטון 35.9%
טאקר 35.9%
אריק גורדון: 36.8%
ממוצע השלוש של מי שיקיף את ראס בשנה הקרובה:
אריזה: 35.2%
דיוויס: 31.2%
לברון: 34.5%
נאן: 36.4%
וכמובן שהממוצע של הארדן כולל הרבה מאוד שלשלות קשות לאורך הקריירה שהוא לוקח. בקיצור זה לא יהיה קרוב לאותו הריווח שהיה באותה הרוקטס ועם כל הכבוד לאריזה הוא כבר די מבוגר.

etayle
etayle
06/08/2021 15:57:50

ומה האחוזים של אריזה מהשלוש במשחק מספר 7 מול גולדן סטייט:)
מי שבונה על אריזה חי בסרט, הבחור גופה מהלכת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  etayle

הוא נראה יותר בכושר מאיגי 😂

רן הנרגן
רן הנרגן
06/08/2021 17:10:41

אני לא אופתע אם ג"ס יפתחו את העונה עם החמישיה הזו: קרי – וויגינס – פורטר – גרין – לוני

Zivke
Zivke
06/08/2021 17:13:52

תודה רועי.
לא מבין למה זק לווין הוא שחקן ששיקגו צריכה "לשכנע" לחתום אצלה על חוזה מקס'. אני אתן לבולס הרבה יותר קרדיט אם הם הביאו את דרוזן בדיוק כי הם לא מתכוונים לתת ללווין מקס' ויש איזה טרייד מעניין באופק

רן הנרגן
רן הנרגן
06/08/2021 17:21:57
Reply to  Zivke

דרוזן זה העבר, לוין עדין צעיר. אבל אני לא חושב שהוא יכול להיות מספר אחד בקבוצה שרצה לאליפות. שיקגו עשו צעדים יפים אבל אני מוספק אם זה יביא אותם לחצי גמר המערב

etayle
etayle
06/08/2021 17:38:20

אני בטוח שהצעדים האלה לא יביאו אותם לחצי גמר המערב:)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שנתיים קודמות הימרתי על הבולס בפלייאוף ונפלתי. הפעם נהמר הפוך הבולס לא עושים פלייאוף. שארלוט והניקס לדעתי טובות יותר ועם מאמן טוב יותר. יש גם את טורנטו.

לפי סגל הקבוצות נכון לכרגע זה מה אני רואה כמובן ללא פציעות מפתח

1. נטס
2. באקס
3. הוקס
4. ניקס
5. פילי
6. בוסטון
7. מיאמי
8. שארלוט
9. אינדי
10. ראפס
11. ווש
12. בולס
13. מגיק
14. קאבס
15. דטרויט

מה שכן 12 קבוצות במזרח יאבקו על הפלייאוף ואולי גם המגיק אם סאגס יפגיז על ההתחלה. זה מצב שלא היה כמה שנים במזרח. הוא נהיה מעניין יותר.

במערב

1. לייקרס
2. סאנס
3. דנבר
4. יוטה
5. מאבס
6. קליפרס
7. פורטלנד (אם דיים נשאר אחרת הם לא בפלייאוף)
8. גולדן
9. פליקנס
10. ממפיס
11. יוסטון
12. ספרס
13. קינגס
14. אוק
15. מיני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כובע לגבי מי?
פרסם את הדירוג שלך

ירון, החלום
ירון, החלום
08/08/2021 4:47:59

בס"ד
תודה רבה.
אני רואה בעיה הלייקרס בקליעה מבחוץ.
חסר שם קלעי יציב. שאפשר לסמוך עליו מ ה 3.