אירועי דיומא 05.08.2021 – אולימפיאדה ושחמט

המשחקים האולימפיים:

כדורסל / עמיחי קטן:

7:15 ארה"ב – אוסטרליה:

אחרי פתיחה מגומגמת נראה שהאלופה האולימפית המכהנת 3 פעמים ברציפות עלתה על הגל עם ניצחון ב-54 הפרש על איראן, 35 הפרש על צ'כיה ו-14 הפרש על ספרד, עדיין אלופת העולם המכהנת להזכירכם. מהצד השני, אוסטרליה שומרים על המאזן המושלם בטורניר ויקוו לשבור את הבצורת ולהשיג מדליה ראשונה אי פעם בטורניר הגברים. אין ספק שארה"ב פייבוריטית, אבל אוסטרליה בנויה נכון כדי לשאול האם האמריקאים באמת השתפרו מאז הפתיחה הרעה או שזו הייתה בעיקר ההגרלה.

14:00 צרפת – סלובניה:

הנבחרת הטובה והמרשימה ביותר בטורניר עד כה נגד ה-MVP של הטורניר. שחקן ההגנה של ה-NBA מול מי שמתיימר להיות שחקן ההתקפה הטוב ביותר בעתיד הקרוב. הסלובנים מאוד הרשימו התקפית בשני המשחקים האחרונים, גם כשלוקה מקבל שמירות הדוקות יותר וקולע קצת הרבה פחות מאותו משחק פתיחה, אבל היריבה הבאה מציגה ככל הנראה את ההגנה הטובה בטורניר, ככה שאפשר בהחלט לקוות לקרב צמוד.

שחייה במים פתוחים / עמיחי קטן:

חצי שעה בלבד אחרי חצות הלילה בשעון ישראל, כבר בשעה 00:30, יפתח הישראלי הראשון והאחרון של היום את דרכו במשחקים, וזהו מתן רודיטי שיתחרה במרתון השחייה של 10 הקילומטרים. רודיטי סיים רביעי בתחרות העפלה לאולימפיאדה ממנו עלו כמחצית מהמתחרים, וניתן לומר שהוא במקום די ממוצע או מעט טוב מזה ביחס ל-26 המתמודדים הרשומים בתחרות, כך שמקום בטופ 10 יהיה הישג נאה עבורו. מעבר למתן רודיטי, אין אף ישראלי אחר שמתחרה ביום היבש ביותר מבחינתנו, ואפשר כבר להתחיל להריח את סיומם של המשחקים.

אתלטיקה / אלכס דוקורסקי

05:00: גמר הקפיצה המשולשת לגברים: פציעה בגיד האכילס מנעה מאחד האתלטים הטובים בהיסטוריה של המקצוע, כריסטיאן טיילור מארה"ב, להתמודד על מדליית הזהב האולימפית השלישית ברציפות שלו. הקופץ היחיד שהרחיק השנה מעבר ל-18 מטר הוא הוגו פבריס ז'אנגו מבורקינה פאסו, דוקטורנט להנדסת חשמל באוניברסיטת ליל שבצרפת. הקופץ בן ה-28, שמייצג מדינה שטרם זכתה במדליה אולימפית קבע, כאמור, העונה, בתחרות באולם, תוצאה של 18.07 מטר. מי שיאבק איתו על הזהב הוא פדרו פבלו פיצ'ארדו מפורטוגל, אתלט קובני לשעבר, שקפץ העונה ל-17.92 מטר ובעבר מעבר ל-18. ויל קליי האמריקאי זכה מספר פעמים במדליות כסף וארד, הן במשחקים האולימפיים והן באליפות העולם. מדליות הזהב נמנעו ממנו 'בגלל' בן ארצו, שהוזכר לעיל, כריסטיאן טיילור. העונה, עד עתה לפחות, קליי רחוק למדי, כמעט במטר שלם, משיאו האישי, 18.14 מטר. אחד משני הסינים בתחרות הוא יאמינג ז'ו, בעל שיא אישי של 17.40, שמסוגל אף הוא למצוא את עצמו על הפודיום בתום הגמר.

05:05: גמר הדיפת כדור הברזל לגברים: ריאן קרוזר, האלוף האולימפי מריו 2016, "המיר" באליפות ארה"ב את יציבותו ארוכת השנים והדיפותיו הרבות מעבר לגבול 22 המטר לקביעת שיא עולמי חדש, 23.37 מטר, לאחר כ-31 שנה, שבהן שיאו של בן ארצו, רנדי בארנס, עמד על כנו. אתלטי ארה"ב מצטיינים במקצוע ואלוף העולם, ג'ו קובאקס (22.91), ינסה להוסיף למאזנו גם את התואר האולימפי. תומס וולש הניו-זילנדי, מדינה בעלת מסורת יפה מאוד במקצוע, מחזיק בשיא אישי נהדר של 22.90 וישאף להתמודד אף הוא על המדליות. הודף מעולה נוסף, בעל שיא אישי של מעבר ל-22 מטר, שעשוי להתברג בצמרת הגבוהה הוא דארלן רומני הברזילאי. גמר המקצוע באליפות העולם האחרונה היה מהמרתקים בענף ויהיה מעניין לראות שוב תחרות צמודה בין האתלטים.

גמר 110 משוכות לגברים: גרנט הולוויי בן ה-23 קבע 12.81 שניות בחצי הגמר של אליפות ארה"ב, מאית שנייה אחת איטית יותר משיא העולם בן תשע השנים של בן ארצו, אריאס מריט. בנוסף, האצן החסון בן ה-23 שיפר העונה את שיא העולם באולם ב-60 משוכות. כידוע, המשוכות הגבוהות (1.07 מטר) עלולות לגרום לעתים לנפילות ולהפסקת הריצה, אך מריט מסתמן כמועמד מוביל לניצחון. מספר אתלטים יאבקו על המקום לצידו על הפודיום: דבון אלן מארה"ב, רונלד לוי מג'מייקה, האנסל פארצ'מנט הג'מייקני ופסקל מרטינולגארד הצרפתי.

10:30: גמר 20 ק"מ הליכה לגברים.

13:00: גמר הקפיצה במוט לנשים: אנז'ליקה סידורובה הרוסיה, אלופת העולם המכהנת ובעלת שיא אישי של 4.95 מטרים, תנסה לזכות את ארצה במדליה ראשונה בתחרויות האתלטיקה בטוקיו (כזכור, רק 10 אתלטים מבני ארצה הורשו לקחת חלק במשחקים בעקבות הסנקציות כנגד הסימום). האלופה האולימפית מ-2016, יקטריני סטפנידי היווניה (שיא אישי של 4.91), העפילה גם לגמר. קאתי נג'וט מארה"ב (4.95) והולי ברדשאו הבריטית (4.90) יתחרו גם הן על המדליות בצבעים השונים.

15:00: גמר 400 המטר לגברים: לפני חמש שנים, בריו, וייד ואן נייקרק, שזינק משביל מספר 8, שבר ב-15 מאיות את שיאו בן 17 השנה של מייקל ג'ונסון הגדול, כשקבע 43.03 שניות. הדרום אפריקאי הנהדר המשיך לזכיה באליפות העולם שנה אח"כ ולאחר מכן נפצע קשה בברכו בעקבות משחק ראגבי, 'מוסד' רב חשיבות בארצו. העונה הוא חזר להתחרות והצליח להעפיל למשחקים, אך לא עלה לגמר. סטיבן גרדינר מאיי הבהמאס, אלוף העולם המכהן ובעל שיא אישי של 43.48 שניות, נראה מאוד נינוח בחצי הגמר ולא מן הנמנע כי יוסיף היום גם את התואר האולימפי לאמתחתו. קיראני ג'יימס מגרנדה זכה בזהב האולימפי בלונדון לפני תשע שנים בהיותו בן 19, מספר שבועות לאחר שהוכתר כאלוף העולם לנוער. שלשום, בחצי הגמר, הוא רץ נהדר וירד מתחת ל-44 שניות. אתלט נוסף שפרץ את הגבול המיוחד הזה וקבע שיא יבשתי, 43.88, הוא אנתוני ז'וזה זמבראנו הקולומביאני. מייקל נורמן האמריקאי, בעל שיא אישי של 43.45 שניות, מועמד כמובן גם למדליה.

קרב-10 לגברים וקרב-7 לנשים: התחרויות התחילו אתמול, כשבאופן יוצא דופן במשחקים הן נערכות באותם הימים לשני המינים, והיום יוכתרו 'מלכי האתלטיקה'. לאחר היום הראשון, דמיאן וורינר הקנדי, שקבע, בין השאר, 10.12 שניות במאה מטר ו-8.24 מטרים בקפיצה לרוחק, מוביל בתחרות הגברים עם 5767 נקודות לפני אשלי מולוני האוסטרי ופירס לפאג' הקנדי. קווין מאייר, שיאן העולם, סגן האלוף האולימפי ואלוף העולם מ-2017, ממוקם רביעי עם 5327 נקודות. אלוף העולם המכהן, ניקולס קוהל הגרמני, פרש מהתחרות לאחר שנפצע במהלך ריצת 400 המטר, המקצוע שנעל את היום. חשוב להזכיר שהאלוף האולימפי הכפול ופעמיים אלוף העולם במקצוע, אשטון איטון מארה"ב, פרש לאחר משחקי ריו, ונחשב, בצדק רב, לאחד האתלטים הגדולים בהיסטוריה.

האתלטיות ממדינות השפלה הצטיינו ביומו הראשון של קרב ה-7. אנוק ווטר ההולנדית, שכבר זכתה במספר מדליות באליפויות הגדולות ומצטיינת גם במאה משוכות, מובילה עם 3968 נקודות. מאחוריה, בפער לא גדול, ניצבות שתי אתלטיות בלגיות. נור וידסט שיפרה אתמול את שיאה האישי ב-100 משוכות ובמאתיים מטר, מה שעזר לה לתפוס, לפחות זמנית, את המקום השני. מקום אחד מתחתיה נמצאת האלופה האולימפית, נפיסאתו תיאם, שמצטיינת במקצועות השדה בתחרות (רוחק, גובה, ברזל וכידון) וייתכן שתתקדם היום במעלה הדירוג. אלופת העולם המכהנת, קתרינה ג'ונסוןתומפסון הבריטית, נפצעה בריצה למאתיים המטר ופרשה מהתחרות.

שחמט – גביע העולם – הגמר! והסתיימה תחרות ביל עם גלפנד/שחר אלוני

בגביע העולם בסוצ'י היו פעם 206 מתחרים, עכשיו יש 2 בגמר, ו 2 בדו קרב על מקום שלישי.

בגמר, קריאקין ודודא סיימו בתיקו מאד זריז וקליל את משחקם הראשון אתמול, מה שמזכיר את שני התיקואים הקלילים של קריאקין עם לגראב לפני כמה סיבובים. האם הדו קרב הזה ישייט בזריזות לשובר שוויון? את זאת נדע היום. קריאקין בעל עצבי הברזל, בטח לא יתנגד.

בדו-קרב על מקום 3 העניינים נראים אחרת לגמרי. קרלסן בשחור נכנס למשחק מאד מושקע עם פדוסייב, תוך שהוא מקריב צריח ורגלי תמורת רץ, על מנת לזכות בעדיפות עמדתית ואקטיביות לכליו. הוא אכן הצליח בהשקעה רבה להפוך את זה לניצחון ועלה ליתרון 1-0 בדרך למה שנראה כזכיה אפשרית היום במקום השלישי.

בינתיים בשווייץ הרחוקה הסתיימה תחרות ביל בהשתתפות גלפנד שלנו, שטס לשם ישירות מסוצ'י לפני כשבועיים. גלפנד לא הצליח כל כך בשלב הראפיד ודורג אז במקום ה 7 בלבד מתוך 8. לאחר מכן בשלבי הבליץ, ובעיקר בשלב המשחקים בקצב מלא, הוא השתפר וסיים את כל ה"תריאטלון" במקום ה 4 הסביר.

לפוסט הזה יש 440 תגובות

  1. תודה רבה
    נציין שבפעם הראשונה בתולדות המשחקים האולימפיים ישראל מיוצגת כל הימים
    אז גם היובש היחסי מחר לא מונע זאת מאיתנו…
    בכל מקרה עדיין יש מה לצפות מהמשלחת הישראלית החל מיום שישי נקבל את נבחרת ההתעמלות האומנותית ולינוי אשרם ( וזליקמן ) בניסיון שלהם להעפיל לגמר הרב רב כאשר גם מדליה אפשרית
    בשבת נקבל את לונה במרתון גם שם לא מופרכת מדליה .
    שוב הסיכוי לא גבוה אבל לא ניפול מהכסא אם כן .
    יום ראשון הכל ייגמר .

    1. צמטי לא תיקח מדליה אבל גמר אפשרי בהחלט.
      לינוי היא הסיכוי לעוד מדלית ארד מול התאומות הרוסיות.
      לגבי בנות ויגדורציק יעלו לגמר קבוצתי לדעתי ושם באמת פתוח.

      1. אין גמר במרתון
        מדליה אפשרית בהחלט כשם שאפשר גם לא לסיים את המרתון
        לונה ניצחה את מרתון טוקיו ….אמנם מרתון אחר ובכל זאת מרתון של הצמרת העולמית בתנאים אקלימים דומים
        לא הייתי שולל מראש את סיכוייה .
        ( כמובן שישנם מתמודדות רבות מה שמוריד אוטומטית את אחוז הסיכוי …)

      2. יש ללונה את התוצאה השביעית בהיסטוריה ויש לה בהחלט סיכוי טוב למדלייה, אך לא יותר מכמה רצות אחרות.
        אמנם אם מזג האוויר יש חם בדומה לריו אז זה יכול לפגוע בה ובריו בגלל החום לא סיימה את הריצה.

    1. אכן
      מקום רביעי מאד מכובד.
      הוא בטח מתאמן בכנרת ובים התיכון בימים שיש ים שמן.
      אני חושב שהיום יש ים נמוך מאד, לכו לים כי אין כמעט זרמים.

        1. בלינק רואים את המשחה ורואים שהים שטוח, ים שמן, כמו שאמרתי. זה ים שבו אין סוול והרוח אפסית.
          יום טוב לעבודה בים ורע לגלישה אלא עם אתה חובב טיולי סאפ.

  2. מדהים
    נכנסתי לאתר התוצאות שחייה מים פתוחים מבלי שאני יודע תוצאה נכנס מהסוף להתחלה לראות שהוא קודם סיים
    נרגע שכן עובר רואה הוא בן 20 הראשונים ממשיך ל 15 והוא עדיין לא מופיע מתקדם ל 10 כאשר אני מתפלל לא לראות אותו מחוץ לעשירייה ….ושמו עדיין לא מופיע שהתקדמתי למקום 7 והוא עדיין לא היה …חששתי לטעות התקדמתי ונדהמתי לראות אותו רביעי .
    זהו הישג פונמנלי ללא ספק.
    בשורה התחתונה מעבר ל 3 מדליות אנו עם 4 כמעטים !!!!
    2בגודו
    1 בשייט ועוד אחד בשחייה .

  3. דוראנט פשוט צריך לעשות הכל עבור האמריקאים… נראה לי מד הלחץ בברוקלין מרקיע שחקים.
    אדבאיו פשוט נוראי באולימפיאדה. ידי מרגרינה והחלטות פשוט לא טובות.

  4. הדבר הכי טוב שסימונס יכול היה לעשות זה להגיע לטורניר הזה ולהחזיר לעצמו את הבטחון (ועל הדרך להעלות את המניה שלו לטרייד).
    מורי וריברס היו צריכים להגיד לו ללכת לשחק

  5. השקר הענק שהוא דמיאן לילארד ה-PG נחשף במלוא עוצמתו באליפות הזו.
    הוא הפנים של ליגת waaw (we are all witness) וחלק משמעותי במדוע פורטלנד תקועה כ"כ הרבה זמן בבינוניות.
    מהצד השני, אקסום חיה באליפות הזו.

  6. שגו אינגלס זוכה לדאבל טים מארהב 😂😂

    בלי דוראנט ארהב היו בבית מזמן מדהים פשוט. האוסטרלים לא יכולים לתת לו לחגןג חייב דאבל טים ולהמר על האחרים אם יתחילו לצלוף לעבור לאישית ולשים עליו את טייבול בשביל מה הוא בטורניר? כל היתר לא יכולים לדגדג אותו

  7. לא מאמין שאני רואה את ההשפלה הזו.
    טים USA סאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאקססססססססססססססססססססס…

  8. קמתי מהשינה להשתין אני רואה את נבחרת האולסטאר של NBA מנוגבת בידי חבורה של לוחמים אוסטרלים… פופ מביש, אבל מה שיותר גרוע זה בגלל השריקות הטיפשיות בNBA השחקנים שלנו שכחו לשחק כדורסל ואיבדנו את הדומיננטיות האמריקאית.

  9. פילי הורידה את המחיר על הנגר בעל חוזה המקס, ויש דיבורים על להחזיר אותו, ההתנהלות של פילי בעניין הטרייד מחפירה, רוצים להטריד את האפס האוסטרלי בצדק לפחות תדברו חיובי על המנייה תמציאו לו פציעה כמו אמביד קרע ביד או משהו ותסבירו שזה הסיבה לחוסר היכולת קליעה בפלייאוף, במקום זה המטומטים הורידו את מניית הפונזי לרצפה ואז מנסים להטריד אותה במחיר גבוה.
    .
    דרך אגב כל המצב של פילי זה בגלל שעסיקו עובד טנ״ש בפרונט אופיס אמר להם להחתים את סימונס על מקס להביא את הורפורד הכתובת הייתה רשומה על הקיר מאחורי אחוז אפקטיבי

  10. וויי וויי אוסטרליה בדרך לישון עם התנינים שמעון מה עם האיש שלך תייבול? ננוחם בא לעבוד יאללה בוקר מחכים לך

  11. האמריקאים התחילו לנעול בהגנה דלבדובה חייב לצאצ אחרת תם הטקס הוא איטי מידי ולא יוצר
    ההגנה על דוראנט מחפירה תביאו כבר את טייבול או דאבל טים. טייבול שמר התקפה אחת על דוראנט כל המשחק….

      1. אין דבר כזה נגר בהגנה. יש קליר פאת.
        כון הוא לא שמר מאז הסידרה מול פורטלנד
        היה קליר פאת מהלך עד הפלייאוף הנוכחי.
        בפלייאוף חזר לשמור.
        את לברון הוא לא יכול לשמור אבל יכול ללחוץ בטוח😎

      1. לחלק כיפים זה חשוב מחקרים מראים שחיבוק משחרר אנדופינים ועושה נעים. שכחת איך מיאמי עשו גמר עם מיירס לאונרד? בלי העידוד,שלו לא היה סיכוי.
        ככה גם דריי נותן פליקים בישבן לשחקנים שיעשה נעים מחלק כיפים מביא להם מגבות ומעודד אותם זה חשוב

      1. חחחח הטמיר מיואש לקחנו לו את פטי רק שלא יטיל עליו קללה – טמיר – תהיה ספורט, שחרר לנו אותו כמו שצריך שלא יעשה לנו ״האריס״

  12. איזה כיף לראות משחק שמותר להגן. כולם מדברים על הקשיים של הכוכבים להתקיף אבל שוכחים שעכשיו מותר להם להגן. ספרד ואוסטרליה הרגישו על בשרן. תנו לאמריקאים עוד 10 משחקים להתרגל – ולא יעשו עליהם סל

      1. מה אתה רוצה ממנו? זה פער הרמות, ואפילו יותר גבוה. זה האמריקאים מתעקשים לזרוק 50 פעם משלוש במקום לנצל את הגודל והאתלטיות שלהם וללכת פנימה נתנה לאוסטרליים אופטימיות.

        1. מה אני רוצה? שהוא רואה שדוראנט לא מחטיא שיביא דאבל טים ויתן לאחרים לנצח….או לפחות שישים עליו את השומר הכי טוב של הנבחרת שלו….
          זה לא מבטיח שהוא ינצח אבל היה הולך הרבה יותר צמוד מזה זה בטוח

            1. נכון אבל בחצי הראשון הוא היה צריך לסיים בפער הרבה יותר גדול. אוסטרליה היו ביתרון 9 שדוראנט ירד לנוח וגרין וגרין עלה שם היה צריך לבוא בליץ אף אחד לא פגע שם.
              כל הסלים של דוראנט השאירו את ארהב בחיים בחצי הראשון.
              פערי הכשרון ברורים לי זה נבחרת נגרים איטית האוסטרלים עצבן אותי שהוא לא ניסה, אמרתי לא בטוח שזה היה מצליח אבל היה הכרחי בחצי הראשון.
              אחכ חצי שני דוראנט עשה ריצה פרטית שסגרה את המשחק ורק אז האחרים התחילו לקלוע שהמשחק היה די גמור.
              יש משפט שאהרון שדה אוהב לומר אותו שהלחץ ירד מהאדם הוא נינוח

            2. אתה אומר בעצמך. הנבחרת האוסטרלית מוגבלת מול הכשרון הלא נגמר האמריקאי. גם אם דוראנט נח, עדיין יש אחרים ששומרים ומסוגלים לשים את הכדור בסל. היום בוקר התעורר ולא היה אוסטרלי שמסוגל להפריע לו.
              בסופו של דבר זה לבחור את הרעל מול האמריקאים, ועוד יש להם שחקן שלא משנה מה לעשות מולו, זה פשוט תלוי בו

            3. ברור שזה לבחור את הרעל ועדיף רעל של אחרים שם יש סיכוי להינצל מהרעל במקום לשים גבוהים לבנים על דוראנט כל התקפה 🙉

          1. הם לא עשו סל שדה כמעט 10 דקות אין לו כישרון שם הולידיי זה חיה רעה אם היה מותר לשמור באנ בי איי הוא היה MVP

    1. אמרתי לך כבר במשחק הקודם שאני אוהב את הגישה של החבר שלך, הערב הגיעו גם השלשות. הוא לא מפסיק לתקוף לא נותן להגנה לנוח. לאורך זמן זה מביא תוצאות. טייטום צריך ללמוד ממנו

        1. טייטום לא בא לזרוק כל ערב (גם בבוסטון) יותר מדי רגעים פאסיביים. הגדולים בהיסטוריה באים לזרוק, לתת עבודה. בוקר שלך כזה

  13. בוקר טוב לכולם ותודה למערכת על הפוסט
    1.משחק מענין ומהנה . החמצה גדולה של האוסטרלים ברבע השני.
    2.שמעון , ראיתי את KD מאות משחקים.בדרך כלל שמירה כפולה ואפילו משולשת לא מזיזה לו . הדרך הכי אפקטיבית להאט אותו זה עם שומר חזק פיזית ולא גבוה , טוני אלן כבר אמרנו ? השומר היחיד שבאמת הקשה עליו.
    3.מתנצל בפני בוקר , אבל הוא היום היה הרבה פחות אנוכי מהמשחק הקודם וזה דווקא שדרג אותו .
    4.הולידיי פשוט מצוין , הפתעה גדולה ונעימה בשבילי.
    5.הנגטיב של הולידיי זה דיים , שלא מצליח להסתגל לפיבא . אכזבה אדירה , הלואי שיסתר אותי בגמר .
    6.אמנם הובסנו על ידי ג'יימס , אבל פאטי מילס זה חתיכת שדרוג על מה שהיה לנו בעונה הקודמת.

    1. דוראנט שדרג את עצמו משמעותית מול חשקנים סטייל אלן, הוא שיפר את המשחק שלו בלואו פוסט פלאים, במיוחד את הזריקה בסיבוב, הוא פשוט יקלע מול שחקן נמוך ממנו.

            1. לא כי אתה יודע במה צפיתי ומה לא.
              נכון הולידיי הפסיק לשחק הגנה ונזכר פתאום בגמר.
              אין עליך – איך אמר הדבר הזה שנדבק אליך: מספק תוכן איכותי.

            2. ברור שהפסיק ונזכר אתה יודע קבוצה ומעמד משנים מאמץ שאתה בחרא אתה לא מתאמץ ושיש סיכוי לטבעת אתה נלחם מה לא ראית את בלייק בדטרויט ובנטס? אז אותו דבר.
              הוא התייאש שם מלשמור כי לא היה למה.
              טאקר ביוסטון אחרי הארדן ובבאקס שמר אותו דבר? 😁

            3. אז במילווקי הוא החליט לשמור רק כשהגיע לגמר? מה לא השתלם לו קודם.
              ברור שכשאתה בקבוצה חלשה אתה פחות אינטנסיבי אבל למה הכל אצלך זה בינארי 0 או 1?
              גם בפליקנס הוא עדיין שמר די טוב.

            4. לא הכל 0 או 1 אבל בפליקנס אחרי הפלייאוף ההוא מול פורטלנד הוא היה נוראי בהגנה.
              בבאקס הוא העלה הילוך בפלייאוף. אתה גילרי אומר מה שאני בעצם אומר רק לא מסכים איתי בכוח😎
              בפלייאוף הוא העלה מאד מאד את רמת ההגנה שלו ששיא התצוגה שלו היה משחק ההולוגרמה מול ההוקס.
              גם בנבחרת הוא משחק רוצח בהגנה. שיש מה להחמיא אני מחמיא.
              אגב עם כל זה אני לא חושב שהוא יכול לעצור הרבה כוכבים בליגה ומסכים עם yp בקשר אליו.
              היתרון שלו שהוא יכול לחסל שחקנים לא גבוהים או גבוהים נגרים שהם לא מאד מהירים הגארדים שארהב משחקים מולם כולם כאלה כריס פול ודמיאן הם לא מהירים מאד.
              דמיאן אגב התחיל לקלוע מהלוגו רק בגלל הולידיי הוא אמר שעשה לו בהיס בסידרה ההיא והוא הבין שהוא חייב לקלוע ממרחקים אסורים

            5. אם במסכים איתך אתה מתכוון לחושב שאתה מדבר שטויות אז בסדר. אני רוב הזמן מסכים איתך.
              וכדי שיהיה ברור – לדעתי הולידיי שיחק הגנה טובה גם בפליקנס וגם בבאקס השנה.

        1. בדאבל טים יהיה לו קשה להוציא זריקה במוב שלו לספוט וטייבול לדעתי יכול לשמור אותו טוב מאד בטח שלהקשות עליו לפחות. היה לו יותר מידי קל מול נגרים לבנים גבוהים סוג ז. זריקות מאד נוחות בשבילו.

          1. הבעייה איתו הדאבל היא כפולה. הוא מקבל הרבה כדורים בספוט ואז קשה להביא מהר דאבל אפקטיבי. דבר שני הוא מאוד גבוה ומוסר מצויין אז הוא יכול להכאיב מאוד.
            מה שכן – הוא כבר כמה שנים בקבוצות כוכבים אז אם תביא דאבל תחטוף מסטף/קליי/הארדן/ קיירי.
            מילווקי הצליחו איכשהו לגמור אותו באותה הארכה באדיבות פציעות וכמובן ג׳ו האריס. אבל תאכלס הוא לקח אותם לבד להארכה בגיים 7 אז הם לא באמת הצליחו להאט אותו.

          2. הדבאל טים היחיד שאולי מועיל נגד דוראנט, זה בפיק אנד רול מהשלוש לכיוון האמצע שהמסירה הזאת פחות יעילה אצלו.
            הוא לא צריך לכדרר בשביל ללכת לספוט בפינה, הוא פשוט הולך לשם, עכשיו לך תעשה דאבל טים על שחקן 2.08 שמוקף בקלעים הכי טובים בעולם.
            הבעיה ליריבות שדוראנט ממש שיפר את הקליעה שלו לשלוש שהיה אספקט יחסית חלש שלו(במושגים של דוראנט כן).
            בפועל לא רואה שמירה מי יודע מה יעילה עליו, אולי מפלצות פיזיות לא אנושיות כמו יאניס/קוואי.

  14. בוקר טוב לכל המגיבים על התגובה
    1.בסדרה שבה ראס היה בחוץ עקב הפיגוע של בברלי אלן שיתק את KD וממפיס ניצחה 4:1
    2.עידו,אלן בשיאו היה מגן עדיף בהרבה על הולידיי , למרות שהולידיי שחקן הרבה יותר טוב
    3.לא זכור לי שהשמצתי את הולידיי . אני בדרך כלל משתדל להתרכז בצדדים הטובים של שחקנים ולא החולשות.
    היום , פעם שניה ביומיים האחרונים שאני מהלל אותו , ואני גם חושב שמגיע לו ים קרדיט בנצחון של מילווקי עלינו .
    4.בסופו של יום , צריך להגיד שכש-KD בזון,שום הגנה לא תעצר אותו . מה שבעוכריו היא העובדה שהוא לא מספיק אסרטיבי , מוותר על זריקות טובות , ובמצבי לחץ לוקח זריקות רעות שלא היה בהן צורך אם היה לוקח בזמן את הזריקות הטובות.
    5.שחקן העבר , netincome שותק ולא ברור מה יעשה מרקס . אני הייתי חוטף את ארון ביינס .

    1. ביינס אופציה טובה אם כי לא נוצצת. בכל מקרה חייבים סנטר. אי אפשר בלי, זה סתם שוחק את הפורוורדים וכשנהיה ״אלים״ בשלבים הגבוהים – יש מחסור. ב-2016 כולם מדברים על משחק 5 בלי גרין אבל שוכחים שבוגוט נפצע וזה היה לדעתי לא פחות משמעותי.

    2. היום דוראנט שם 40 על אלן. אוקלהומה עם ראס לא היתה בנויה מספיק טוב.
      שים לב בסדרה מול יוסטון (לפי דעתי זאתי שפול נפצע בה), דוראנט התחיל עם איזה שני משחקים של 40 נקודות, ודיי החזיק את גולדן. זה נבע מהגנת החילופים המדהימה של דאנטוני שפשוט ניטרלה את השטף של המשחק של גולדן סטייט.
      יתרון הגובה של דוראנט הופך אותו לנשק כמעט בלתי עציר על שומרים נמוכים בלואו פוסט, וכמו לברון (שהוא השתמש בעמדה הזאת רוב השנים בכח, ויש לו יכולת מסירה אולטימטיבית בניגוד לדוראנט) זו עמדה שאם אתה מקיף את השחקן בקלעים, אי אפשר להביא דאבל טים. כי אתה מקבל זריקה פנויה לשלוש.
      עכשיו את ברוס בראון ואנדרה רובטסון יכלת להשאיר פנוי לשלוש, את בוקר וטייטום וליליארד פחות.

      דוראנט פיתח את המשחק ההתקפי שלו במהלך השנים כמו שציינת, ולכן זה מצחיק להזכיר את אלן שזה כמו להזכיר ללברון את הסדרה הזאת מול דאלאס או הספרס בפעם הראשונה בקליבלנד.

      1. נכון איתי כל מילה
        אבל, בזמנו דוראנט התקשה דווקא מול שומרים נמוכים שנצמדו ולא נתנו לו להוריד כדור לרצפה. כריס פול הקשה עליו מאוד, נדמה לי ב-2014

        1. YP לא אמרתי שדוראנט לא התקשה אז, בהחלט היה לו מאוד קשה, מה שאמרתי שהטכניקה הזאת כבר פחות אפקטיבית עליו. בנוסף אולי שוכחים לשכוח אבל ממפיס של אלן הייתה קבוצת הגנה מדהימה, עם גאסול וזיבו מקדימה. ולפי דעתי קונלי כבר שיחק שם עם אלן. קבוצה שהיה סיוט לשחק מולה.

          מה שאמרתי, לכן דוראנט פיתח ושיפר את הספוט שלו בלואו פוסט.
          בכללי המטרה היום של שמירה של שחקן נמוך מול דוראנט, זה למנוע ממנו להוביל את הכדור ושיקבל אותו בספוט שלו, בפועל זה לא כזה מצליח, גם מול שומרים טובים(הולידיי בפליאוף הזה).
          וקח בחשבון שהנטס ברוב הסדרה מול מילווקי, הייתה קבוצה דיי מוגבלת למעט דוראנט, במיוחד שהאריס משחק כמו סוס טרויאני.

  15. ועוד מילה לגבי KD :
    אנחנו כאוהדי OKC ראינו כמעט את כל המהלכים האלו שנים . הקהל הרחב נחשף להם רק אחרי המעבר לגולדן סטייט . הפיידאווי המעולה הזה היה כמעט כל השנים שאני זוכר . מה שהוא הוסיף בשנים האחרונות שלא היה לו קודם זה מהלך שלא ראינו באולימפיאדה וזה הג'מפר על רגל אחת סטייל נוביצקי .
    מה שכן נוסף לו בגולדן זה שיפור גדול מאד בהגנה , בניהול משחק , ובמסירה מתוך השמירה הכפולה .

  16. ברגע שיו אס אוף איי מבינה שבכדורסל הבינלאומי מותר לשמור ולא שורקים לך על כל נשיפה, הם פוצחים במוד רוטווילר ולקבוצה ממול אין הרבה סיכוי לייצר סלים. כאן, בהגנה, מגיע בעיקר לידי ביטוי ההבדל בין הנבחרות. כאשר יש סטארים גדולים מדי שהגנה ומאמץ לא גבוה אצלם בלקסיקון (לילארד, אהממ…) – אז נוצרים לנו משחקים צמודים והפסדים פוטנציאליים. ברגע שהם מבינים שזה היתרון היחסי שלהם, וגם יש להם סגל שמוכן לממש את אותו יתרון – אז מצבם טוב בהרבה.
    נקודה נוספת שנתקלים בה לא מעט, ולדעתי אנחנו צריכים כבר להיגמל ממנה: ראיתי גם בשידור וגם בתגובות כאן שהאוסטרלים פספסו הזדמנות ברגע השני לעלות ל-20 ולהרוג את המשחק. אז זהו – שכבר אי אפשר להרוג משחק ברבע השני בכדורסל המודרני. גם לא במשחק בינלאומי. עם כל המהירות והשלשות שיש לנו במשחקים, אין למעשה יתרון שאינו מחיק, בטח לא ברבע שני – ובטח לא מול קבוצת אתלטי על אמריקאים שבואו לא נשכח – רובם גם אולסטארים בליגה הטובה בעולם. פיניקס גילתה את זה יפה מאוד במשחק 5 לפני כמה שבועות. לדעתי – גם אצל השחקנים ההבנה הזו לא תמיד מחלחלת, ואנחנו רואים הרבה פעמים הורדת רגל מהגז בשלב מוקדם, שחוזרת לנקום בשלב מאוחר יותר (לא נעים להזכיר שוב את השמשות אז נזכיר את הקליפרס מול יוסטון לפני כמה שנים).
    בקיצור – "להרוג את המשחק" זה מונח ארכאי כבר בימינו. הוא נכון אולי רק ב-20 הפרש 4 דקות לסוף. אבל כשיש עוד יותר ממחצית לשחק – הוא לא רלוונטי.

    1. +11
      מסכים לגבי ההגנה כיף לראות את החבר׳ה שומרים. יש בנבחרת ארהב שחקנים שאוהבים ויודעים לשמור (דוראנט, ג׳רו, אדבאיו, גרין, מידלטון). כשאין שריקות אוויר פתאום הם מתחילים להנות מזה. אהבתי את ההחטאה של טייטום ברביעי עם חצי פאול מתחת לסל. הסתכל על השופט ו-ויתר על הבכי וירד להגנה. סילבר צריך להתבייש כשהוא רואה את השיפוט באולימפיאדה. ככה כדורסל צריך להיראות. בלי שריקות אוויר, האנד צ׳ק, סלייד עם הידיים כמו רקדן או גאדר שמדר. לא כל פעם שמישהו נופל חייבים לשרוק (פעמיים עמדו ללוקה ברסטריקטד והיה נו-קול. הוא השתגע מזה.

      1. אין ספק שהנבא תחת ההנהגה הנוכחית עבר שינוי פרדיגמה . אני זוכר שבשנות השבעים והשמונים היה קשה לחשוב על ונילים אירופאים מצליחים בליגה בגלל ההבדל בפיזיות , היה נראה ששחקנים מפיבא מאד יתקשו להתרגל לפיזיות . שחקן כמו צ'וסיץ' שהיה אמור להיות בחירה ראשונה בדראפט העדיף לחזור הביתה מהסיבה הזו . עכשיו זה נראה הפוך לגמרי , כוכבי נבא מתקשים במשחק ההתקפה עקב משחק פיזי של המגן .

          1. אני חושב שהשינוי התחיל עוד אצל סטרן זל ומאד הקצין אצל סילבר . הקהל לא נאיבי , אני רואה בתגובות באתר של ברוקלין שמי שצופה באולימפיאדה מפנים שהשינויים של השנים האחרונות עברו את הגבול .

  17. אני חושב שמבחינת כדורסל אחד הדברים הכי מענינים שקרו פה זו החולשה של לילארד . מענין לקרוא איך קוראי הופס מסבירים את זה . אני עצמי מאד מופתע , וההסבר של הקליר פאת' נראה לי יותר מדי פשטני .

    1. הסברתי למעלה בליגה השופטים לא מרשים לצאת עליו לסקרין אגרסיבי (גם על עוד הרבה כוכבים אבל עליו זה הכי בולט), ישר שורקים לעבירה ברגע שהמגן יוצא אגרסיבי, בד"כ הוא ישר קופץ עליהם ומתווספים 3 זריקות. ככה הוא משיג כ-10-12 נק במשחק ובימים שהוא חם יותר.
      עקב זאת המגינים מורתעים ולוקחים מטר אחורה ואז הוא עולה לשלשה בלי התנגדות. היו היום 3 רטעים במשחק שהוא רצה להרים שלשה אחרי סקרין ולא הצליח כי המגן יצא אגרסיבי והוא מסר הצידה.
      דבר שני הוא מנהל משחק לא ככ טוב, בNBA יש קליר פאת פשטני והגנות 1 על 1 מאד פשוטות שבחיתוך 1 אתה בלייאפ אז שם קל לו יותר למסור גם ולהניע משחק, פה הוא נתקל בהגנות אחרות ולא יודע איך להגיב לזה
      יש גם חולשה כללית של יום לא טוב, מנטליות ואולי גם כדור מולטן.
      ההבדל הכי גדול ששמתי לב זה בסוויצים בסקרין פה הנבחרות הטובות עושות את זה מאד אגרסיבי וטוב לעומת הNBA שהשחקן שם קישוט ואפילו לא נלחם לעבור בחסימה שלא נדבר על המגן השני.
      עם כל זה גם אותי החולשה שלו מאד מפתיעה
      https://www.youtube.com/watch?v=W94sKCq38qg

      https://www.youtube.com/watch?v=1eilrvHfjwk
      https://www.youtube.com/watch?v=kFGTaMzfbZQ
      זה אולי נראה לך היילייטס אבל דמיאן משיג ככה 10 נק לפחות על משחק.

      לך למשחק 50 נק שלו תראה איזה הגנה מביכה של דנבר 1 על 1 רגיל גם שהוא רותח

      בnba אם תראה אותו שים לב שהתנועה הראשונית שלו זה כמעט תמיד ריקודי בטן ליצור מגע עם המגן, תנועות ריקודי הבטן זה תנועה שנכנסה רק בשנים האחרונות לוקה ודמיאן מבצעים אותה ברמה הכי גבוהה בליגה זה הליכה לצד אחרי הקרין ותנועה לעבר המגן עם המותן כאילו שעולים לזריקה והרמת ראש קדימה ואם המגן מתקרב הם "מייצרים" זריקה מלאכותית ששולחת אותם לקו. הוא נהיה ככה רק ב3 שנים האחרונות. התנועה הזאת לא הייתה קיימת אצלו בעבר הוא למד אותה מלוקה (הוא הראשון שראיתי עושה את זה בליגה ובגלל שהוא גבוה קל לו בתנועה הזאת לסלול את דרכו למקווקו שמשם הוא קולע נפלא, המגן בפחד תמידי משריקה לעבירה ומורתע) ואימץ את זה.
      תפיסות ידיי המגינים יצירת מגע והכנסת היד מתחת וזריקת ראש הומצא עי הארדן ודיים העלה את זה רמה

      1. תודה שמעון על ההסבר המצוין . יחד עם זאת , נראה לי שאם היה מתמקם 9 מטר מהסל ההגנה לא היתה יוצאת אליו כל כך גבוה . בליגה הוא קטלני מהטווחים האלה , למה הוא לא מנסה לזרוק משם ? פה הוא מנסה לזרוק קרוב לקשת של פיבא ומאד מתקשה בזה מהסיבות שהזכרת וגם כי זה טווח לא מוכר לו ( בליגה זו נחשבת זריקה גרועה מאד ) . אגב , אני זוכר שגם סטף מאד התקשה ב-2014 לקלוע מהטווח הזה .

            1. שים לב שמי שחזק בליגה במידריינג' חוגג פה .

            2. נראה לי צריך לשרטט להם קשת 3 של הNBA סתם ככה שיהיה להם נול לדעת איפה עומדים 🙂
              מול מי KD יתקשה? לדעתי הוא עבר את המשוכה ההגנתית היותר קשה (ציפיתי לראות את טייבול עליו) עבורו אישית

            3. לדעתי ישמרו חלק מהמשחק בוקס אנד ואן . ב-2012 הוא התקשה מאד מול זה , בדקות האלו מישהו יצטרך להעניש את ההגנה הזו .

            4. אני בטוח שפופ וקר הכינו משהו לטפל בזה .

    1. לא ציינת שמדובר בנשים. כשאתה מביא תוצאות של תחרויות יד לפרט אם זה של נשים או של גברים, כי אלו תחרויות אחרות.

  18. אגב, מהמעט שראיתי את סלובניה אני חושש שהם לא ישרדו. עיקר הבעיה היא בחסימה הראשונה של הפיק אנד רול ללוקה. מי שחוסם לו לא מצליח לנעול את המגן, שעובר יחסית בקלות ולכן לא נוצר מיסמצ'. צריך לשים כוכבית על המשפט האחרון הזה, כי עבור לוקה, גם מול השומר ה"מקורי" שלו מדובר במיסמצ'.
    ועדיין – במשחקים ברמה גבוהה, טיפול כזה רשלני בפעולה בסיסית כמו חסימה ל-PG שלך, יכול להוביל לירידה משמעותית ביעילות הנשקים של הקבוצה, ולהסתיים בהפסד.

  19. נרחיב קצת בהוקי שדה גברים
    הודו חוזרת וזוכה במדליית ארד לאחר ניצחון על גרמניה
    ההודים החלו את הטורניר במקום השני בבית 1 עם 4 ניצחונות והפסד (יחס 13-15)
    הם החלו עם ניצחון 2-3 על ניו זילנד המשיכו בתבוסה 7-1 לאוסטרליה לפני שניצחו את ספרד 0-3 ,את ארגנטינה 1-3 ואת יפן 3-5
    ברבע הגמר גברה הודו על בריטניה 1-3
    בחצי הגמר נוצחה 5-2 והיום בקרב על הארד מנצחת את גרמניה 4-5
    הודו הייתה מעצמת המשחק וזכתה ב 6 מדליות זהב ברציפות בין אמסטרדם 1928 ו מלבורן 1956
    ב 1960 נוצחה בגמר מול פקיסטן לפני שחזרה וזכתה בתואר בטוקיו 64 לאחר ניצחון בגמר על פקיסטן
    ב 1968 זכתה בארד כך גם ב 1972
    ב 1976 יצאה לראשונה מהפודיום וב 1980 חזרה לשם כשזכתה לאחרונה בתואר עם 3-4 על ספרד בגמר
    מאז לא הצליחה לחזור לפודיום עד היום

    הגרמנים
    לקחו את הארד בריו ויש להם 3 זהב כסף וארד כולל זהב ב 2008 ו 2012 וארד ב 2004
    ככה שגרמניה נעדרת מהפודיום לראשונה מאז סידני 2000

  20. אוטוטו ב 13.00 ישוחק גמר הוקי שדה גברים בין אוסטרליה לבלגיה
    אוסטרליה אלופת בית 1 עם 4 ניצחונות ותיקו (ויחס 9-22)
    הם החלו עם 3-5 על יפן ,1-7 על הודו 2-5 על ארגנטינה 2-4 על ניו זילנד ו 1-1 עם ספרד
    ברבע הגמר סיימה ב 2-2 וניצחה 2-3 בבעיטות הכרעה את הולנד (שמסתבר שהיא מומחית גדולה להדחות בפנדלים בכל ענף שהוא)
    בחצי הגמר הם ניצחו את הגרמנים 1-3

    בשורה התחתונה 5 ניצחונות 2 תיקו ללא הפסד ויחס 12-25

    בלגיה
    אלופת בית 2 עם 4 ניצחונות ותיקו ( יחס 9-26)
    זה התחיל עם 1-3 על הולנד,1-3 על גרמניה ,4-9 על דרא"פ ,1-9 על קנדה לפני 2-2 עם בריטניה
    ברבע הגמר גברה 1-3 על ספרד ובחצי הביסה 2-5 את הודו

    בסה"כ 6 ניצחונות ותיקו ללא הפסד ויחס 12-34 ( 1.71-4.86 )
    הם פשוט מפחידים וזה ללא ספק הקלאסיקו של הטורניר

    היסטוריה
    לאוסטרליה זהב כסף ו 5 ארד
    מדליה אחרונה ארד מלונדון 12 לאחר 1-3 על בריטניה
    הזהב הגיע מ 2004 לאחר 1-2 בהארכה על הולנד

    בלגיה הסגנית מריו שם הפסידה בגמר 4-2 לארגנטינה
    הארד הגיע מטורניר 1920

  21. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    המלך לוקה הראשון עם אסיסט בין הרגליים.
    משפיל? אולי אבל הילד געגעאון…

  22. אחלה רבע.
    ככה צריך להיות משחק כדורסל – זמן משחק 10 דקות כל רבע, זמן בין הרבעים וזמן וכמות פסקי הזמן. עצירת מתפרצת – פאול בלתי ספורטיבי.

            1. הופה – לסלוח לעצמי. זה חדש….

            2. עידו, רק שתדע שזה מדרון ואין ממנו חזרה.
              תהנה מהחיים כל עוד אתה יכול.

            3. מה המדרון?
              כי אני חזק בדאונהיל כבר די הרבהזמן…

  23. לוקה עם סל 10 שניות בתוך הרבע השלישי ואז עוד 2 עונשין ברביעי סהכ 4 נקודות בחצי השני. קשה בלי קליר פאת שלוש שנים אני אומר בהופס שבאירופה היה לו יותר קשה לקלוע. התווכחו איתי 🙂 לא נורא שנה הבאה יעשה 29.2 ממוצע בעונה הרגילה ו-30.8 בפלייאוף

    1. לחצו אותו רוב המשחק כל המגרש זה עצבן אותו בטירוף חחח גם מול ספרד הוא היה עצבני מהדאבל טים והלחץ וקילל כל הזמן

      מתי הוא קלע 12 ו16 נק לאחרונה בNBA? 🙂

      אגב טנש חטפו נוק אאוט וגם ברוך הם צחקו עליי שאמרתי שעם לחץ דאבל טים וחוקים נורמלים השיקצה ולוקה והכוכבים יקלעו 15 נק חחחחחחחחחחחחח טנש שוב על הקרשים

      אני שוב חוזר ואומר תארו לכם את שיקצה המדדה הזקן בן 37 חוטף לחץ כל יומיים על כל הנגרש ודאבל טימס חחחחחחחחח הוא קורס או קולע 15 נק ומנוגב גם

      תכלס הצרפתים הסתבכו סתם במשחק הזה, ההתקפה שלהם הייתה קטלנית כמו שאמרת בקושי היו זריקות קשות

      1. שמעון חוקים נורמלים מורידים לכל כוכב 10-12 נקודות זה פחות קשור ללחץ. דמיאן לילארד לא נתקל בהגנה אגרסיבית בחיים שלו

    2. לוקה כבר אמר שבאירופה קשה יותר לקלוע מאשר בNBA
      https://www.google.com/amp/s/www.washingtonpost.com/sports/2019/02/10/luka-doncic-says-scoring-nba-is-easier-than-europe/%3foutputType=amp

      אתה צריך גם לזכור את החוקים בליגה לעומת באירופה, דמיאן לילארד בליגה סופרסטאר באירופה יכול לשמש שליח פיצה בטורניר הזה. הוא רגיל לשריקות שנותנים לו מטר והוא עולה בחופשיות של איילה לזריקת 3.

      1. חחחחח שליח פיצה גדול 😂😂😂 תן ללילארד עוד 20 משחקים להסתגל והוא גומר כל משחק עם 35 נקודות. יש לו קשיי קליטה

      2. לפי טנש הכל כשהיה הכל בראש שלנו הסטט מראה שהיה לחץ דאבל טים אותו שיפוט כל השנים בליגה גם בשנות ה90 קפצו על מגינים והכניסו להם זרועות מתחת כל שנות ה90 לא הצליחו למצוא לי משחק 1 עקבי שלם שמישהו לחץ את מייקל או עשו עליו דאבל טים לאורך משחק שלם 1!! מה ביקשתי וזה שחקן שהיה הגואט חחחח
        גם על השיקצה גיא הצליח לחלץ כמה קטעים ש3 שחקני ספרס ממתינים לו מתחת לסל וקרא לזה דאבל טים חחחחחחחחחחחח ב18 עונות חחחחחחח

      1. מה זה קרס בשנתיים האחרונות זה מהלומות כל הליגה תתחיל בקרוב אולי לדאבל וללחוץ אם יש שם שכל (אין שם) בתקופת מייקל בכלל היה בדיחה לא ידעו מה זה דאבל טים בשנות ה90 הביאו על מייקל איזה 3 פעמים חחח ומראים את המסירות לקר ופקסטון חחחחחחחחחח

        1. אתה לא יכול להפעיל לחץ והגנה אגרסיבית כזאת בNBA נראה לך סילבר ייתן את זה יתמים, הדבר הכי גרוע לליגה שהכוכבים יתחילו להראות אנושיים ויקלעו 15-20 נקודות. רק בביסבול היו דבילים וחקרו את פרשת הסמים.

            1. זה פחות השטויות של הדאבל טים יותר ההגנות והלחץ , דמיאן לא קיבל דאבל טים בנבחרת, והוא שכח לשחק כדורסל מול הגנות,שמאשרות הנד צ’ק ומגע. בליגה השחקנים מפחדים לצאת לשמור כי כל דבר הם מקבלים שריקה

            2. דאבל טים ברוך ינגב אותם עוד יותר. מדובר בנרקומנים של סטט דאבל טים לאורך זמן מתסכל אותך חבלז הסטט שלהם יפגע

            3. זה פחות השטויות של הדאבל טים יותר ההגנות והלחץ , דמיאן לא קיבל דאבל טים ויוויונבנבחרת, והוא שכח לשחק כדורסל מול הגנות,שמאשרות הנד צ’ק ומגע. בליגה השחקנים מפחדים לצאת לשמור כי כל דבר הם מקבלים שריקה

      2. תאכלס טנש בנקודת פריצה פה (לרעתם) – אם בשנה הבאה יתחילו דאבלים ולחץ על הכדור – הם צריכים להכנס לבנייה מחדש 😀

        1. 😂😂😂😂😂 אני מציע טרייד על גיישון דה רוזן לשבר תמורת 2 בחירות דראפט עתידיות. אני לא רואה מישבו בעל פרופיל שברי לעתיד הפרנצייז בדראפט. רותם אלרן גם לא פורץ בטנש כמו שהם קיוו נראה לי
          אני ידע לשלב את גיישון בשבר כמו שהשיקצה ידע לשלב את ראס 😎

  24. בטנ"ש השליטה הסינית נמשכת עם 0-3 על יפן בגמר הקבוצתי (1-9 במערכות )
    הונג קונג זוכה בארד עם 1-3 על גרמניה

  25. לא ברור מה קורה לאמריקאים באתלטיקה:
    קחו את הרשימה הבאה:
    100, 200 400, זה 6 מקצים
    שליחים ספרינט 4 מקצים
    קפיצה לרוחק ומשולשת, 4 תחרויות
    רק זה 14 מדליות זהב פוטנציאליות,
    כמה הם יקחו פה? וכמה לקחו לפני 3 או 4 אולימפיאדות?

    1. שחר, אתה צודק, אבל הגיאוגרפיה באתלטיקה הולכת ומתרחבת. טווח ההצטיינות, שלא תמיד מבוטאת במדליות אלא גם בהעפלה עצמה למשחקים ובשלב מתקדם יותר בעליה לגמרים השונים, הוא גדול מאוד וכולל מדינות ענקיות כמו סין לצד איים קטנים כמו גרנאדה. ארה"ב בסך הכול מצליחה יפה בתחרויות האתלטיקה והיא המגוונת ביותר מבין כל המדינות. אתלטיה זכו, עד עתה, בזהב ב-800 מטר נשים, זריקת דיסקוס לנשים, 400 משוכות לנשים, קפיצה במוט לנשים והדיפת כדור ברזל לגברים.

  26. ערב טוב לכולם
    יום מוצלח במיוחד לנציגינו באולימפיאדה . לא באמת בונה על TLC שישחק ככה בליגה.
    גם ספרד וגם צרפת הראו שאפשר להאט את דונצ'יץ' , מענין אם זה יחלחל גם לליגה.
    פופ מודאג.

  27. באתלטיקה
    20 ק"מ הליכה
    מנצח במפתיע האיטלקי סטאנו עם 1.21.05 אחריו 2 איקדה יפן 1.21.14 ואחריו יאנינישי עוד יפני עם 1.21.28

    מוט נשים
    מנצחת נאגיאוט ארה"ב 490 כסף לסידורובה הרוסית עם 4.85 וארד לבראדשו בריטניה עם 4.85
    (סטפנידי היווניה רביעית )

    400 גברים ריצה איכותית מאד
    1 גרדינר מבהאמה עם 43.85 נהדר
    2 סמבראנו הקולומביני עם 44.08
    3 האלוף מריו ג'יימס 44.19
    (7 רצים ירדו מ 45 שניות )

  28. קרב 10 נהדר
    21 אתלטים סיימו את התחרות
    16 עברו את 8000 הנקודות
    5 עברו את 8500 ואפילו את 8600

    מדלת ארד למולוני האוסטרלי עם 8649 נק'
    מדלת הכסף הולכת למאייר הצרפתי עם 8726 נק'
    והזהב הלך לוורנר הקנדי עם 9018 נק' הרביעי בהיסטוריה ששובר את מחסום 9000 הנקודות

  29. להלן המקבץ של וורנר
    100 מטר ריצת 10.12 (תוצאה שהייתה מספיקה לחצי הגמר )
    רוחק 8.24 (טוב ממדליית הארד בגמר )
    ברזל 14.80
    גובה 2.02
    400 47.48
    110 מש' 13.46 (חצי גמר)
    דיסקוס 48.87
    מוט 4.90
    כידון 63.44
    1500 4.31.08

  30. נדבר קצת על המשך טורניר הכדורסל
    שבת יסתיים טורניר הכדורסל
    ב 14.30 המשחק על הארד בו המנצחת בין סלובניה לאוסטרליה תזכה במדליה היסטורית בגברים
    לסלובניה זו אולימפיאדה ראשונה כמדינה עצמאית (הייתה חלק מיוגוסלביה )
    לאוסטרליה זוהי הופעה חמישית במעמד הפיינל פור כולם ב 33 שנה האחרונות
    זה החל בסיאול 88 המשיך באטלנטה 96 סידני 2000 וריו 16
    בכל הפעמים אוסטרליה הפסידה את חצי הגמר ואז את הקרב על הארד
    במילים אחרות לאוסטרליה היו 9 הזדמנויות בהיסטוריה לנצח משחק שיביא לה מדליה והיא הפסידה בכולם !!!!!!!!!!!!!!!!
    האם המנחוס יישבר בשבת ? (היא גם הפסידה בחצי הגמר ואת המאבק על הארד באליפות העולם האחרונה )

    הגמר יפגיש בשבת ב 5.30 בין צרפת לארה"ב
    הנבחרות נפגשו בשני גמרים
    הראשון בלונדון 48 והשני בסידני 2000 פעמים ארה"ב ניצחה
    21-65 ב 48 ו 75-85 ב 2000
    אלו 2 הגמרים ולמעשה שני הפודיומים היחידים של צרפת
    בעוד ארה"ב שיחקה 16 פעמם במשחק הגמר וניצחה 15 מהם ויש שיגידו 16 (אך רשמית הפסידה את הגמר השערוררייתי בהיסטוריה במינכן 1972 )

    בכל מקרה ארה"ב אף פעם לא זכתה בזהב כאשר היא לא מנצחת בכל משחקיה והפעם היא מגיעה לאחר הפסד …לאותה הצרפת
    83-76 במחזור הראשון
    מאז ארה"ב הביסה 66-120 את איראן 84-119 את צ'כיה
    ברבע הגמר גברה 81-95 על ספרד ובחצי הביסה 78-97 את אוסטרליה
    מאזנה 1-4 (יחס 392-507 שזה 78-101 למשחק ללא צרפת היחס הוא 77-108 שזה מתקרב אפילו לדריים טיים )

    בקיצור יהיה מעניין מאד בייחוד המאצ אפ בין שחקן ההתקפה הטוב ביותר והמושלם ביותר אולי אי פעם לשחקן ההגנה של הליגה בשנים האחרונות רודי גובר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט