אירועי דיומא 03.08.2021 – אולימפיאדה ושחמט

המשחקים האולימפיים:

כדורסל / עמיחי קטן:

הגענו לשלב רבע הגמר.

4:00 גרמניה – סלובניה:

לוקה וחבריו עם הגרלה יחסית נוחה ברבע הגמר, שם הם קיבלו את גרמניה שהפסידו פעמיים בשלב הבתים וניצחו רק את ניגריה. ננחס קצת את סלובניה ונזכיר שלוקה דונצ'יץ' עומד על מאזן מושלם של 16- 0 במדי הנבחרת עד כה.

7:40 ארה"ב – ספרד:

האלופה האולימפית נגד אלופת העולם. אם נודה על האמת, ספרד היא כנראה לא היריבה הקשה ביותר שיכולה להיות לדוראנט וחבריו, לפחות לא על הנייר שעל הפרקט, אבל אם יש נבחרת שהצליחה תמיד להגיע הכי רחוק שאפשר (כלומר לזכות או להפסיד לארה"ב), אז אלו הספרדים, וגם בגרסה המבוגרת הנוכחית הם עוד יכולים להפתיע בטעות.

11:20 צרפת – איטליה:

אולי הקרב הצמוד ביותר מבין רבעי הגמר, וזאת למרות שצרפת הייתה הנבחרת המרשימה ביותר, אולי אחרי סלובניה, בשלב הבתים. ניצחון על ארה"ב זה לא דבר של מה בכך בכל מקרה, אבל איטליה היו במרחק 3 נקודות מפסגת הבית עם אוסטרליה וגרמניה, מה שאומר שהם יכולים בהחלט להפתיע, ולמעשה ספק עד כמה הפער גדול. הצרפתים כנראה עדיפים במעט, אבל כל תוצאה הגיונית כאן.

15:00 ארגנטינה – אוסטרליה:

יש תחושה שמבין 8 העולות לרבע הגמר ארגנטינה היא החלשה שבהם, הן בשל שני ההפסדים לסלובניה וספרד והן בשל חילופי הדורות. מהצד השני, אוסטרליה בהזדמנות גדולה לקחת מדליה אולימפית ראשונה בטורניר הזה, אחרי לא פחות מ-4 פעמים שהסתיימו במקום הרביעי, כולל במשחקים האחרונים בריו, ובנוסף לזה גם באליפות העולם האחרונה, אחרי הפסד ב-2 הארכות לספרד בחצי הגמר. לפחות במשחק הזה, אוסטרליה פייבוריטית ברורה.

שייט / דוד "פאקו" סעדה:

צמד השייטות נויה ברעם ושחר טיבי ישלימו היום את השיוטים 9-10, לאחר שהם נדחו בשל מזג האוויר. הצמד נמצא במקום השמיני, ויקווה לפחות לשמור על המיקום על מנת להתברג לשיוט המדליות. שידור בספורט +5 ב-6:00.

רכיבת סוסים / עמיחי קטן:

נציגות ישראלית יש הפעם גם בענף הזה, והיא מתקיימת במסגרת תחרות קפיצות הראווה. היום יתקיים שלב המוקדמות האישי, כאשר את ישראל מייצגים אשלי בונד, טדי ולוק ואלברטו משען, שבעבר ייצג את מקסיקו ב-2 אולימפיאדות, ואף סיים במקום ה-5 בלונדון. עוד לפני התחרות, התעוררה בעיה כאשר דניאל בלומן, אחד מהרוכבים הבכירים של ישראל, לא קיבל אישור להשתתף באולימפיאדה, כי לסוסה שלו אין אזרחות ישראלית. בנוסף לכך, השבוע עלו כותרות באיטליה כנגד אלברטו משען בשל הסוסה שלו והשם שלה "קוזה נוסטרה", כשמה של המאפיה הסיציליאנית המפורסמת. שלב המוקדמות יתקיים היום בשעה 13:00 וישודר בספורט 5+.

שחייה צורנית / עמיחי קטן:

אחרי שאת השלב החופשי סיים הצמד הישראלי, עדן בלכר ושלי בובריצקי, במקום ה-16, מגיע השלב הטכני של המוקדמות, משום שבגמר מבצעים שוב רק את השלב החופשי והניקוד מצטבר לזה שהושג במוקדמות בשלב הטכני. מכיוון שרק 12 הזוגות הראשונים עולים לגמר, צמד הישראליות תקווינה להישג טוב יותר שיאפשר להן למחוק את הפיגור ולהעפיל לגמר. גם היום, השחייה הצורנית תתחיל בשעה 13:30 ותשודר בערוץ 5 Stars.

בייסבול / עמיחי קטן:

ישראל תשחק היום בשעה 13:00 נגד הרפובליקה הדומיניקנית במשחק להיות או לחדול נוסף. המפסידה תודח, כך שיישארו בטורניר 4 נבחרות בלבד, מה שאומר שהמנצחת כאן תתמודד מול ארה"ב ואם תפסיד תגיע ישירות לקרב על הארד.

אתלטיקה / אלכס דוקורסקי

04:50: גמר הקפיצה לרוחק לנשים: לא מעט קופצות בשדה עברו, כולל העונה, מרחק של שבעה מטרים ואף מעבר לגבול הנכסף הזה. חלקן גם עלו על הפודיום, כולל על הגבוהה שבמדרגות, באליפויות הגדולות השונות. בריטני ריס מארה"ב, מלאייקה מיהמבו מגרמניה, איוונה שפאנוביץ' הסרבית, טארה דייויס מארה"ב, אסה ברומה מניגריה ושנטל מאלון מאיי הבתולה הבריטיים – כולן שייכות למועדון שבעת המטרים. מארינה רומנצ'וקבך האוקראינית טרם עשתה זאת, אך יודעת להתעלות בתחרויות גדולות.

06:20: גמר 400 משוכות לגברים: אחד מאירועי השיא בתחרויות האתלטיקה, הודות לזהות המשתתפים ולתחרות הצמודה האפשרית בין חלקם. קרסטן וארהולם הנורבגי שבר לפני כחודש את שיאו העולמי בן 29 השנה של קווין יאנג, כשקבע 46.70 באוסלו. גם בנג'מין ראיי מארה"ב שיפר העונה את שיאו האישי ועבר את ההקפה עם עשר המשוכות בגובה של 91 ס"מ בזמן של 46.83 שניות. גם סמבה עבדרחמן מקטאר ירד בעבר מ-47 שניות (46.98) והיה לראשון לעשות זאת מבין השלושה שהוזכרו. ראוי מאוד לציון הוא אליסון דוס סנטוס. הברזילאי הנהדר שיפר משמעותית את שיאו האישי ובחצי הגמר סיים עם 47.31, שיא יבשתי חדש.

13:20: גמר הקפיצה במוט לגברים: המועמד הבכיר לניצחון הוא ארמנד דופלנטיס. השבדי-אמריקאי בן ה-21 הוא שיאן העולם במקצוע וקופץ באופן עקבי למדי מעל לשישה מטרים בתחרויות השונות. שני האלופים האולימפיים האחרונים יקפצו היום גם כן. רנו להוילאני הצרפתי עבר כבר השנה 6.06 מטרים, סימן מעודד מבחינתו. האלוף מריו, תיאגו בראז דה סילבה, יפתיע למדי אם יצליח לעלות שוב על הפודיום. שלושה אמריקאיים מעולים אמורים היו להתמודד בגמר, אך בדיקת קורונה חיובית של אלוף העולם הכפול, סם קנדריקס, הכניסה אותו לבידוד ומנעה ממנו את השתתפותו. בני ארצו, קיי.סי לייטפוט וכריסטופר נילסן, ינסו לחפות על היעדרו ולעלות לפודיום. גם פיוטר ליסק הפולני ומנו ולון ההולנדי עשויים להגיע לצמרת הדירוג בגמר.

14:35: גמר יידוי הפטיש לנשים: אניטה וולודרצ'יק, האלופה האולימפית מריו ושיאנית העולם, תיאבק, בין היתר, בשתי אמריקאיות חזקות מאוד, דיאנה פרייס, אלופת העולם, וברוק אנדרסן. וולודרצ'יק ופרייס הן היחידות בשדה שיידו את המכשיר בן ארבעת הקילוגרמים מעבר לגבול 80 המטר.

15:25: גמר 800 המטר לנשים: אתינג מו האמריקאית, בת להורים מסודן הדרומית, היא כנראה המועמדת הבכירה לניצחון. הרצה בת ה-19 קבעה העונה 1:56.07 ומצטיינת גם בחצי המרחק, בו ירדה מחמישים שניות. עם זאת, שדה המשתתפות פתוח למדי וכל אחת מהן יכולה לזכות בכל מדליה. מו היא אינה הנערה היחידה בשדה. גם קילי הודג'קינסון הבריטית בת ה-19 מחזיקה בשיא אישי נהדר של 1:57.51. הג'מייקנית נטויה גול והביטאם אלמו האתיופית מסוגלות גם כן לקרוא תגר על הבכורה בריצה.

15:50: גמר 200 המטר לנשים: האלופה הטריה בחצי המרחק, איילין תומפסוןהרה הג'מייקנית, תנסה להגן גם על תוארה האולימפי במאתיים. שיאה האישי שנקבע אתמול בחצי הגמר, 21.66 שניות, מעיד כי היא בדרך הנכונה. ייתכן בהחלט כי סגניתה עשויה להיות, בדיוק כמו במאה, בת ארצה המעולה, אלופת עבר אולימפית בעצמה, שלי אן פרייזרפרייס בת ה-34, שקבעה העונה 21.79 שניות. גבריאל תומס האמריקאית הצטיינה באליפות ארה"ב האחרונה. הסטודנית מהרווארד קבעה בה תוצאה פנטסטית של 21.61 שניות. גם כריסטין אמבומה בת ה-18 מנמיביה, אחת משתי בנות ארצה בגמר (שאינן מורשות להשתתף במרחקים של 400-1500 עקב רמות גבוהות של טסטוסטרון בדם), ירדה מ-22 שניות בחצי הגמר, עם תוצאה של 21.97 שניות.

שחמט – גביע העולם, קריאקין עולה לגמר, קרלסן בשובר שוויון, יש אלופה בנשים/שחר אלוני

אתמול בסוצ'י, קריאקין מנצל טעות של בן ארצו פדוסייב ועולה לגמר ללא צורך בשובר שוויון, וזאת לאחר שלושה שוברי שוויון מתישים רצופים ששיחק, כלומר הוא מקבל יום מנוחה לאחר 11 ימי משחקים רצופים שבכל אחד מהם עלולה היתה להיות סכנת הדחה, ובמקרה שלו היו כמה וכמה ימים כאלה.

בתור עולה לגמר, קריאקין מבטיח גם מקום בתחרות המועמדים הקרובה.

קרלסן לעומת זאת סיים בתיקו גם את המשחק השני עם דודא, והשניים ילכו לשובר שוויון היום. קרלסן ללא הפסד במשחקים הקלאסיים עד כה בטורניר, והיה לו רק הפסד אחד בשובר השוויון מול אסיפנקו, במשחק הראפיד המהיר השני.

בגביע העולם לנשים, אלכסנדרה קוסטניוק הותיקה, בת 37, מפתיעה ומנצחת בגמר בצורה משכנעת את הפייבוריטית גוריאצ'קינה, שגבוהה ממנה משמעותית במד כושר, וצעירה ב 15 שנה.
קוסטניוק ניצחה שלשום, וגם אתמול היתה בעמדת ניצחון מוחלטת, אך הציעה תיקו בגלל מצבה בדו קרב, ובכך הוכתרה לזוכה בגביע העולם לנשים 2021.

לפוסט הזה יש 450 תגובות

  1. תודה.
    שני דברים לגבי היום:
    אחד, גמר 400 משוכות גברים הוא האטרקטיבי ביותר באתלטיקה העולמית באולימפיאדה הזאת, לדעתי. לא ההיתי מופתע אם וורהולם היה מתקרב ל46 שניות במקרה כזה, כשדה סנטוס לא הרחק מאחוריו. זו שערורייה שהוא נערך בבוקר. לא פחות. אני מודע לעניין הזכויות וNBC ושות'. ועדיין.
    דבר שני, אחרי ההופעה אמש של איילין ת'ומפסון הרה ב200 נשים, לא אתפלא אם היא תנפץ את שיא העולם המיתולוגי. מדהים, אבל לא מופרך. (אבל כמובן, וזו דעתי, עם סימן שאלה ענק לגבי אמינות השיא, הן הקודם והן הנוכחי, אם וכאשר)

  2. דונציץ וסלובניה מטיילים לחצי הגמר לאחר שעוברים בקלילות מפתיעה את גרמניה

    התרשמתי מאד מהרץ האמאיקאי הצעיר ב 200
    אני צופה לו גדולות ונצורות .

  3. תחרות ברמה בינונית ומטה אך דרמטית וצמודה בגמר הרוחק לנשים
    20 ס"מ הפרידו בין הראשונה לשמינית

    מיאמבו הגרמניה קפצה בדיוק 7.00 מטר בקפיצתה האחרונה וזכתה בזהב
    2 רייס מארה"ב 6.97 (בת 34 אלופה לשעבר)
    3. בורמה מניגריה גם 6.97
    מחוץ לפודיום
    4. שפאנוביץ מסרביה 6.91
    5בך אוקראינה 6.88 (פסלה בכל יתר הקפיצות )
    6 דיוויס ארה"ב 6.84
    7 סטראסון אוסטרליה 6.83
    8 סוירס בריטניה 6.80

    מייד גמר 400 מש

  4. היסטוריה מטורפת
    גם הברזילאי שבר את שיא העולם הקודם
    חייב לרוץ להתפלל
    אחרי כן נסכם
    אם לא יעשו זאת לפני

    1. 29 שנה עברו מאז קווין יאנג שבר את השיא העולמי בגמר האולימפי בברצלונה והיה לאדם הראשון (והיחיד עד ל-2018, אז סמבה רץ 46.98) לרדת מ-47 שניות. בתווך, ב-2017 (אז זה היה ניצחון די מפתיע, בגשם שוטף, ובתוצאה החלשה ביותר שהספיקה לניצחון אי פעם באליפות עולם, 48.23) וכעבור שנתיים, כשהוא כבר נחשב לכוכב על (ירד מ-47 שניות כחודש קודם) – זכה וארהולם בשתי אליפויות עולם. בנג'מין ראיי, שייצג בעבר את אנטיגואה, הצטיין אף הוא בשנים האחרונות במקצוע, הצליח גם לרדת מ-47 ולמעשה הוא ווארהולם משכו זה את זה קדימה.
      העונה, דרך גם כוכבו של אליסון דוס סנטוס הברזילאי גבה הקומה, אשר עבר תאונה קשה בהיותו תינוק ונכווה כוויות בדרגה שלוש בראשו, שהתקדם באופן עקבי, שיפר תדיר את השיא היבשתי והעמיד אותו על 47.31 שניות ערב הגמר.

      האם דוס סנטוס היה מאמין שיקבע 46.72 שניות ויסיים "רק" עם הארד? בנג'מין ראיי הנהדר ווארהולם נאבקו עד המשוכה האחרונה והאמריקאי היה כפסע מלעבור אותו, אך הנורבגי, שפותח תמיד חזק מאוד את ריצותיו וכנראה ידע שאל מול כושרו של ראיי, אין אלא לרוץ כך, לא נתן לו לעקוף וקבע את אחת התוצאות המופלאות בכל הזמנים, 45.94 שניות, והותיר את ראיי עם התוצאה השנייה האיכותית ביותר בכל הזמנים, כנראה, ולא רק במקצוע שלו.

      צפיתי בהשתאות בהופעה היסטורית של וארהולם וראיי, שתהיה קשה מאוד מאוד לשחזור.

      1. אלכס תודה רבה
        לרגע אכן היה נדמה שהאמריקאי עוקף את הנוורוגי שכאילו העלה הילוך.
        מדהים ובלתי נתפס
        ייקח זמן לעכל את מה שראינו כאן
        עד היום אני זוכר את אטלנטה 96 ומייל 'ג'ונסון הייתי אז בן 21 (ולא מאמין שהשיא הזה כבר נשבר )

    2. לא, הברזילאמ לא שבר את שיא העולם הקודם. הוא קבע 46.72.
      השיא הקודם היה 46.70.
      קפצנו 100 שנה קדימה בלילה אחד.
      אבל חזיתי את זה ניתן לומר.
      תגובה 1

  5. שיא עולם מדהים והיום רק התחיל. אז ורהולם יותר טוב מאדווין מוזס האגדי ?
    😀
    חבל שאני במעבר דירה, אין זמן לצפות בלייב

    1. מעבר דירה נעים וחלק.
      קשה מאוד לענות על השאלה. בלתי אפשרי להשוות בין התוצאות בגלל הנעליים והמסלולים של היום. מבחינת האיכות וגודל השיפור, ה-47.02 של מוזס לא נופל מאיכות התוצאה ההיסטורית של וארהולם היום. מוזס לא הפסיד 11 שנים וזכה בשתי מדליות זהב אולימפיות, כשבתווך נמנעה ממנו (בסבירות גבוהה) מדליית זהב במשחקי מוסקבה ב-1980 בעקבות החרם של קארטר על המשחקים. לשניהם היה גם יריב גדול שמשך אותם קדימה להשתפר. אצל מוזס היה זה הרץ הנהדר מגרמניה המערבית, הראלד שמיד.

      כל אחד מהם ענק בפני עצמו.

      1. תודה אלכס
        מסכים לגמרי
        מוזס היה אגדה שלא הפסידה מעל עשור כמדומני 122 ניצחונות ברצף
        עגל בהצלחה במעבר

      2. תודה חברה.
        אני ״גדלתי״ על אדווין מוזס, הרבה בזכות זה שאבא שלי מאוד אהב אותו.
        כל כל הרבה שנים הוא לא הפסיד, שה היה מרשים מאוד.
        המעבר בית היה סיוט 🤣

      1. דפוקים לספרדים בכלל אין רגליים הסלובנים הרגו אותם עם לחץ על כל המגרש רוביו לא נשם שם ברבע האחרון. כולם שם זקנים איטיים לחץ יהרוג אותם ופופ שתוי נראה לי ומבושם מהיין נותן לסרחיו הזקן לדדות עד ה3

  6. אני לא בטוח אבל זה נראה כמו כדור מולטן של פיב״א לדעתי יש לזה השפעה על הקליעה של האמריקאים (במצטבר, ברור שיהיו הצגות יחיד)

  7. צריך לשלוח את הולידיי שיהרוג את הרכזים שלהם לחץ מתמיד על כל המגרש כל האתלטים האלה לאבין וטייטום וזה ואין פאסט ברייק אחד הם צריכים קליר פאת דחוף וזה נוצר בלחץ ומחטיפות והחטאות במקום זה משחקים סגנון סבתא תוקעים את המשחק דמיאן חושב הוא בפורטלנד ודוראנט על תקן קורבר חחחחחח

    1. אימון לא טוב של פופ ארהב היתרון הכי גדול שלהם זה האתלטיות והסגל הרחב אין נבחרת יותר איטית מספרד בטורניר הזה אין לשחקנים שם רגליים במקום להרוג אותם בלחץ הוא נותן להם לדדות עד ה3.
      סלובניה הרגו את רוביו עם לחץ על כל המגרש כל המשחק ובסיום הוא לא נשם

  8. מדהים איך בהרכב כוכבים כזה של ארה"ב, דוראנט בשתי רמות מעל כולם(למרות שחוץ מליליארד ואולי באם, לא רואה מי מהשחקנים שם מגיעים לסגל מלא).

  9. דיים דוראנט טייטום הולידיי באם – עשר דקות רצוף גומרים כל משחק. שיחליטו כמו בקט סל איזה רבע הם עושים בלי חילופים

  10. ריקי מחמל נפשי פ]שוט מחזיק את הספרנזים בעניינים. בלעדיו האמריקאים היו מסמרקקים את ספניוליוניו

  11. בוקר טוב לכולם חלודה לכל כותבי הפוסט
    דעתי לגבי מי צריך להיות ה-goto guy ידועה , ופופ הפנים את זה . אני חייב להגיד ש-kd נהיה יותר מדי קבוצתי , הוא מוותר על זריקות שהוא חייב לקחת , אני מקווה שבהמשך יהיה יותר אסרטיבי . אבל הדבר הכי מענין שאני רואה בנבחרת הזו , זה האי הסתגלות של דיים למשחק הבינלאומי , ובמיוחד אני מאוכזב מבוקר ויסלחו לי גיא יעידו. אפשר עוד לסלוח על אפסות הגנתית , אבל בהתקפה נראה שהבחור לא מוכן באופן עקרוני למסור , וברגע שהכדור אצלו , תחנה אחרונה , זה לא כדורסל . הפתעה מאד נעימה משני צדי המגרש זה הולידיי , שנראה שנולד לשחק בפיבא .

    1. כתבת יפה על דוראנט אבל הוא תמיד היה סוציאליסט גם באוק סיטי.
      דווקא לגבי בוקר אני לא מסכים. נכון שבהגנה הוא חלש מאוד, אבל בהתקפה הוא היחידי בקבוצה שחושב NBA אם דוראנט היה משחק כמוהו הכל היה הרבה יותר קל. אני מאוד מרוצה מבוקר. דוראנט קטן

      1. 13 זריקות מעסיק את ההגנה סוחט עבירות. לא פוגע בינתיים (מולטן?) אבל ככה כולם צריכים לשחק. לא לתת להגנה לנוח

    2. צודק לגבי דמיאן הוא לא קורא טוב הגנות הוא לא רגיל להגנות כאלה בליגה רגיל ל1 על 1 ושופטים.
      יש אחד קוראים אותו עכברוש מאטלנטה גמד כזה שב3 שנותיו אין הגנות שלא ראה דאבל טים טריפל טים בוקס אנד וואן אפ אנדר פלאט בולי בול מה שתרצה של הקלינגונים מטורנטו מיאמי פילי ותפר אותם ויודע איך לפרק הגנות כאלה לגורמים ולהניע התקפות אבל בשביל פופ הוא פחות טוב מבן סימונס אין צורך לזמן אותו למבחני הכניסה לסגל😎
      הולידיי אכן נולד לפיבא כי הוא לא עסוק בפוזה כוכבות וגניבות משופטים הוא בא להרביץ ולתת עבודה משני צידי המגרש משחק כמו בשכונה.

            1. דווקא היו רוצחי המונים שנרצחו בסוף כמו למשל צ'אוצ'סקו, קדאפי וסאדאם.

            2. כן אבל זה לא סותר
              .
              בכל מקרה אני התכוונתי לקומוניזם

            3. הם גם לא נרצחו במובן שהתכוונתי ע"י יריביהם הפוליטיים (ונראה לי שמיצינו)

  12. עוד חצי שעה יתחילו המשחקים בטיפוס. היה אמור לעלות עוד פוסט לפני יומיים שמסביר קצת על צעדים נפוצים יחסית ונותן עוד קצת רקע על חלק מהמתמודדים ומשום מה לא עלה.
    עוד מעט אצרף קישור לצפיה מי שרוצה

  13. אתם מתקשקשים כאן על כדורסל, בעוד שבגוף הפוסט הופיע המשפט המהמם שרוכב סוסים ישראלי לא משתתף באולימפיאדה כי לסוסה שלו אין אזרחות ישראלית!!!
    אני לא יודע איך אפילו להתחיל להגיב לדבר כזה…נא עזרתכם.

  14. תודה רבה לכולם.
    שכחתי לציין כי במקצה השני במוקדמות 5000 המטר לגברים (זינוק ב-14:20) ירוץ ג'מאל עבדלמאג'י בן ה-28, שמייצג את נבחרת הפליטים. ג'מאל, פליט מסודן ובעל שיא אישי של 13:54.28, מתגורר כבר שנים רבות בישראל ומתאמן בהצלחה רבה במועדון 'אתלטי הסמטה', תחת הדרכתו של יובל כרמי.

        1. יפ
          אני גם מנסה להכריח את עצמי לצפות ופשוט לא מצליח….
          תהיו בריאים ותאכלו דגים ואם במקרה אתבדה, אשמח.

            1. מסתבר שאפשר
              ומליארד סינים/אמריקאים? לא טועים?

  15. סופסוף הם נותנים לפיצ'רים לזרוק balls ולוקחים את ה-walk כמו שביקשתי מתחילת הטורניר במקום להסתער על כל הגשה

  16. שמע אור המשחק עומד דום זה כמו לראות משחק כדורסל שלם רק קליעות עונשין. והפיצ׳ר הזה חייב להתחלף. פישמן עייף

    1. ניצחון היום (אמנם מובילים אבל אני בספק) יסדר לנו משחק על הארד מה שלא יהיה ואז הכל יכול להיות
      .
      אם מנצחים לאחר מכן עוד פעמיים עולים לגמר אבל לדעתי אין שום סיכוי

  17. ברכיבת סוסים כנראה תהיה לנו נציגה אחת בגמר. השני גבולי וכנראה לא יעלה לגמר והשלישי, אלברטו משען שסיים חמישי באולימפיאדת לונדון (אז ייצג את מקסיקו) נפל מהסוס שלו ונפסל

  18. קיבלנו בסוף "מתנה" מהשופט. הפסד קשה אבל צריכים להיות גאים בדרך שעשו משום מקום למקום חמישי באולימפיאדה

  19. הנמיבית לוקחת כסף אחרי תומפסון שעשתה דאבל בתוצאה השנייה בהיסטוריה
    נמיביה מדלייה חמישית בהיסטוריה כולם כסף
    ראשונה מאז 4 של פדריקס ב 100ו 200 ב אטאלנטה וסידני

        1. אני בטוח שזה מבאס להפסיד, בוודאי כשיש לך ציפיות מעצמך לזכות, אבל בשחמט הפערים תמיד קטנים ואם יש מקום שבו פחות יפריע למגנוס להפסיד זה כנראה כאן.
          זכור לי שראיתי כמה פעמים את מגנוס מתעצבן על הפסדים

  20. צרפת חוזרת מ 1-0 ו 2-1 לניצחון 2-3 על אלופת העולם פולין ברבע גמר הכדורעף
    בחצי הגמר צרפת -ארגנטינה
    ברזיל -רוסיה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט