A Kosher Hot Dog: מלחמה על כל כדור / ארז שץ ויוני לב ארי

צילום: someordinarygamers.wikia.com

זהבי עצבני? זה פאסה. את פרק מספר 41 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, פתח יוני בהוצאת כל העצבים שלו על קבוצתו האהודה, הניו יורק יאנקיז. הקבוצה רשמה עד כה מספר מוגזם של הפסדים מוגזמים, כשה-Meltdown האחרון נגד בוסטון היה כבר הקש.

מה עוד בפרק? גם ארז עצבני, על הביקורת שנשמעה נגד שחקני נבחרת ישראל בבייסבול, רגע לפני (או אחרי בינתיים) הפיץ' הראשון שייזרק במסגרת המשחקים האולימפיים בטוקיו. שיאים שליליים ב-השבוע לפני, אוהדים מפריעים ב-מורה נבוכים, ומה יקרה בטרייד דד ליין? הכל בפנים.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
12 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
אור
אור
30/07/2021 9:22:43

עוד לא הקשבתי אבל מה דעתכם על הטריידים של היאנקיז והטרייד ההזוי של הדודג'רס מהלילה? טירוף

אור
אור
30/07/2021 9:26:52

אגב, הטרייד גם דוחק החוצה את קורי סיגר בסופו של דבר ואומרים שאולי יחתום ביאנקיז בסיום העונה הבאה

גיא רוזן
30/07/2021 9:31:59
הגב ל  אור

סוף סוף הג'איינטס נותנים עונה טובה,
והדודג'רס מחליטים לשבור את הבנק …
מבאס (אם אתה אוהד בן פרנסיסקו)

אור
אור
30/07/2021 9:33:22
הגב ל  גיא רוזן

יש לכם את המספר שלנו, אל דאגה

גיא רוזן
30/07/2021 9:37:57
הגב ל  אור

דואג, דואג…
.
לפני הטריידים היה שוויון העונה (או קרוב לכך, לא סגור על זה) בין הקבוצות.
עכשיו?
אני בהחלט "בונה" על הג'איינטס שימצאו את הדרך לקרוס.

אור
אור
30/07/2021 9:45:13
הגב ל  גיא רוזן

היו צריכים לקרוס כבר 🙂 הג'איינטס על אמת

ארז
30/07/2021 15:45:10
הגב ל  גיא רוזן

הג׳איינטס כרגע קורסים כל הדרך לפלייאוף.

אור
אור
30/07/2021 13:42:18

יש עוד שנה אז סתם ספקולציה

אור
אור
30/07/2021 15:22:40

סליחה זה בקיץ. אבל לך תדע

רן הנרגן
30/07/2021 13:13:52

הגיינטס דוגלים בשיפור פנימי. דהינו, חזרה של מספר כוכבים מפציעות ארוכות שלהם. הלילה למשל קאופורד חזר והקבוצה נתנה 5 חתיכות לדוגרס. אז מה אם אתמול הם נתנו לנו 8? מתחילת העונה ההנהלה שיפרה דרמטית את ספסל המגישים המחליפים שהיה חלש ויצרה עומק של שחקני שדה. אין לקבוצה אף כוכב על אבל הרבה טובים מאד.

אור
אור
31/07/2021 3:34:57

אחלה פרק כרגיל
.
אחמד שם משפחה זה כמובן ניק אחמד 🙂