מחשבות כדורסל של שישי / רועי ויינברג

הפוינט גאד לא נוגע בכדור

נתחיל משני נתונים:

1.במשחק הראשון בגמר פיניקס ומילווקי זרקו 88 זריקות כל אחד. במשחק השני מילווקי זרקה 5 פעמים יותר. במשחק השלישי הבאקס זרקו 7 פעמים יותר. במשחק הרביעי 19 פעמים יותר.

2.במשחק הראשון בסדרה כריס פול זרק או מסר לזריקה 40 פעמים. במשחק השני 39, בשלישי 26 וברביעי 29. הוא איבד 15 כדורים בשלושת המשחקים האחרונים, אחרי 14 איבודים בעשרת המשחקים הראשונים של הפלייאוף.

שני הדברים קשורים אחד לשני. התקפת חצי המגרש המעולה של הסאנס התקשתה מאוד להשיג נקודות מול ההגנה הנפלאה של הבאקס ובפרט של ג'רו הולידיי, שמקשה מאוד על פול להשפיע על המשחק. הסאנס צריכים יותר מהשחקן השני הטוב ביותר שלהם, שלא הצליח להיות מעורב מספיק בהתקפה בשני המשחקים האחרונים.

הולידיי עושה עבודה אדירה, לא מעט בגלל שהוא לוחץ את פול על כל המגרש. יש יותר מדי מצבים כאלה:

המהלך הזה נגמר באיבוד של פול אחרי שהולידיי הצליח לגרור אותו לפינה. שימו לב לשעון הזריקות בצילום, 20 שניות. ההתקפה רק התחילה ופול כבר נלחץ. הפסיביות, לא פחות מהאיבודים, הייתה רעה לסאנס. במהלכים מאוחרים יותר הוא ניסה להכנס למשחק בכוח ולא הצליח להשתלב בשטף הטבעי שהביא את פיניקס עד כאן, מרחק שני ניצחונות מאליפות NBA אך גם ברצף של שני הפסדים.

ההתאמה יכולה להיות פשוטה – שחקן אחר יוביל את הכדור מעבר לקו החצי ורק אז ההתקפה של הסאנס תתחיל. גולדן סטייט עשתה את זה עם אנדרה איגודלה, מוביל כדור אמין יותר מהמקביל שלו אצל פיניקס (ברידג'ס?), אבל זה יקל את הלחץ על פול ויאפשר לסאנס להתחיל התקפות בצורה קצת יותר מסודרת.

לא בטוח, כמובן, שזה יעבוד. יכול להיות שמתן הכדור למוביל כדור פחות מנוסה תסתיים באיבודים מוקדמים וסלים קלים של הבאקס במעבר, אבל זה משהו שכדאי לסאנס לנסות במקום להגיע למצב שבו הם צריכים להגיב להגנה של הבאקס עוד לפני שההגנה מתחילה. קמרון פיין, שרשם 0 איבודים בכ-42 דקות בשני המשחקים האחרונים, יכול להיות אפשרות מעניינת.

זאת אולי צריכה להיות המטרה של פיניקס. המומנטום נגדם ולא סביר שג'רו הולידיי ימשיך להחטיא ליי-אפים בכזאת קלות בהמשך הסדרה. הם צריכים שה-Point God יצליח להיות מעורב בהנעת הכדור ולהגיע לזריקות בעצמו. כשהולידיי לוחץ אותו מהשנייה בה הוא מקבל את הכדור, הוא מתקשה להשפיע.

הבאקס, במיוחד עם יאניס כסנטר, הצליחו לשמור על מישהו לפניו ולא לתת לו את המרווח הקטן בשביל להגיע לזריקה טובה מחצי המרחק או למצוא מישהו פנוי. פיניקס טובה כשפול טוב ומעורב, ובלעדיו גם ערב ג'ורדני של דווין בוקר לא הספיק להם. אולי נראה את הסאנס עושים שינוי בתחילת המשחק החמישי בניסיון להכניס את פול למשחק בשלב מוקדם. זה עשוי להיות הכרחי.

שחקנים חופשיים

כמה שחקנים חופשיים מעניינים ויעדים שיכולים לתרום לשני הצדדים.

דמאר דרוזן והראפטורס. אני לא חושב שטורונטו צריכה ללכת לבנייה מחדש. הסגל שלהם נתן עונה יפה מאוד ב-2019/20 ויכול לחזור לצמרת המזרח אם ישחק בקנדה ולא בטמפה. פרד ואן וליט ופסקאל סיאקם בני 26 ויש את הבחירה הרביעית בדראפט, אז אין להם סיבה לפוצץ את הקבוצה בשביל נכסים עתידיים.

מה שכן חסר להם זה פרנצ'ייז פלייר, במיוחד בהנחה שקייל לאורי לא ממשיך. הפתרון יכול להגיע מכיוון שחקן לשעבר, דרוזן. הוא לא יצעיד את הראפטורס לאליפות, אבל בעונה האחרונה הוא הוביל התקפה נהדרת בסן אנטוניו כסקורר ופליימייקר, שני דברים שטורונטו תרוויח מהם. ההגנה של הראפטורס, במיוחד אם יצליחו להחתים ביג-מנים (שימו לב לנרלנס נואל), תוכל לחפות עליו. דרוזן הוא שחקן שמרים את הרצפה של קבוצות, וזה יכול להספיק לטורונטו, בשילוב הקהל הביתי ועונה בריאה יותר, לחזור להיות קבוצת פלייאוף. הפעם הפגרה שלהם ארוכה יותר מרוב קבוצות הליגה.

רישון הולמס וההורנטס. הולמס יכול להיות אחד השחקנים החופשיים המעניינים של הקיץ. הוא קלע 14 נקודות למשחק ב-63% מרשים בסקרמנטו לצד 8.3 ריבאונדים והגנה טובה שהפכו אותו לסנטר פותח לגיטימי בליגה. שרלוט צריכה סנטר כזה: קודי זלר וביסמק ביומבו לא מספיק טובים בהגנה ובהתקפה. הנוכחות של הולמס, אחד משחקני הפיק-נ'-רול היעילים בליגה, תפתח עולם חדש של אפשרויות לטרי רוזייר ולאמלו בול בהתקפה. אופתע אם שרלוט לא תחתים סנטר חדש, כשגם ג'ארט אלן מקליבלנד (שחקן חופשי מוגבל) עשוי להגיע.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 163 תגובות

  1. תודה רבה.
    אשמח לראות את אלן בספרס.
    קשה לי להאמין שדרוזן וטורונטו יתחברו שוב, אחרי הפרידה הקשה.
    הוא לא ירצה לחזור למקום שזרק אותו, והם לא ירצו לשוב לדשדש בבינוניות.

    1. רואי תודה אחלה טור, אני מסכים עם האשך. לגבי טורנטו הם פחות או יותר ניצלו את הפוטנציאל שלהם וחייבים ללכת לבנייה מחדש ולפרק הכל. סייאקם הוא לא אולסטאר, הם נקלעו במצב המסוכן ביותר בדומה לשארלוט של פעם קבוצה שיכולה לגרד את ה30-40 נצחונות בלי סיכוי לאליפות. וכמו שמכריח יודע והטיפשים מפילי לא אליפות אחת שווה 10 שנים של פלייאוף.
      .
      הולידיי מוריד ללוזר את המכנסיים בסדרה ומנגב איתו את הפארקט הגנתית למרות שהוא שובר את הסלים בהתקפה.
      אני עדיין מחכה להסבר איך השופטים ״לא ראו״ את העבירה ה6 של בוקר על הולידיי, ״טעויות שיפוט״ בליגת הכסף

      1. שופט טעה????
        אני בהלם.
        .
        עכשיו, מה הטיעון שלך?
        השופט ניסה לעזור לסאנס?
        היה משחק מכור?
        .
        לא ברור לך עד כמה זה טיעון שתלוש לגמרי ממה שהתרחש על הפרקט?
        לא ראית איך כן שרקו לעבירה של קראודר בגג על יאניס?
        אם המשחק מכור לטובת בוקר, איך הוא צבר 5 עבירות?

        1. לא. אבל הגיוני שהוא יקל איתו בשביל לא להוציא את השחקן הכי חשוב של הסאנס מהמשחק (ולא שהוא מוטה).
          רואים את לא בלא מעט מקרים בכדורגל, כשלשחקן יש כבר כרטיס צהוב, ועל עבירה של צהוב נוסף, השופט לא ימהר להוציא את הכרטיס ולהוסיף לו כרטיס אדום.
          יש לציין, שהיו כמה עבירות גבוליות שכן נשרקו והגיוני שהשופטים התחשבנו. עדיין זה רע. בכדורסל צריך לשרוק לעבירות.

          1. לא תמצא תגובה שלי שמכחישה חשבונאות, שיפוט ביתי, או שיפוט מוטה כוכבים.
            .
            בין זה לבין הטיעון של "שיפוט סילבר" יש הבדל עצום.
            .
            אני חושב שניתן להבחין שעד כה כלל לא התעסוקתי השיפוט,
            ולא שחסרות סיבות.
            אבל לטעון שבוקר והסאנס זכו לשיפוט אוהד? (ע"ע ברוך)
            זה דורש משקפיים מיוחדות …

            1. אני לא חושב שהוא באמת סובר כך, זה בא לחזק את הנרטיב של ליגה מכורה, wwe ושאר ירקות. כרגע הוא נתפס על בוקר.

            2. אם מחליטים להיתפס על נרטיב,
              לא עדיף לבחור את המקום בו יש לפחות מראית עין?
              לטעון שהבאקס מקופחים בסדרה הזו זה הזוי למדי…

            3. שאלה מעניינת…
              יבוא בעל הבירה…

            4. 1) מתי זה לא היה נכון בnba?
              2) אז אני מצפה ממך להיות מסוגל לומר לי מה האפקט הרצוי לפני כל משחק על פי שיבוץ השופטים. מבקש דיווח לפני כל משחק עכשיו.
              3) רוב השינויים שאתה מדבר עליהם כבר קודמים את תקופתו. על פי איך שהליגה נראתה כשביצעו אותם הם היו מוצדקים לגמרי. בתקופת סילבר רוב השינויים הם כל הריויו וכו'.
              שריקה על כל מגע אין עכשיו אלא עם אתה לובש משקפיים מיוחדות שעושות עבורך סלקציה של מה אתה רואה. על פי המגיבים באתר אולי חבל שויתרתי על ההזדמנות העסקית להשקיע בהן.

        2. שופט טעה? גיא אנחנו טוחנים מים ברגע שהטעות מכוונת והמטרה של שופטים במקום לשפוט זה להאריך את המשחק ולהאדיר כוכבים ורגעים יש כאן בעיה מהותית. ברגע ששחקן X Y Z מקבל שריקות או אי שריקות ששחקן אחר לא מקבל המשחק רחוק מלהיות הוגן, אותו דבר במשחק 12 השלושות של לילארד מול דנבר כולם זוכרים את הארכות שהוא נתן לפני חודש מעטים זוכרים שללא השופטים ושריקה הזוייה הוא לא היה שם, התפקיד של השופטים זה לשפוט לא להיות חלק בהצגה.
          .
          1. תוג זה תמיד היה נכון אבל זה החריף המון בשנים האחרונות והפך ללא מהנה ובהרבה מקריים לבלתי ניתן לצפייה.
          3. בדומה לנקודה אחת, החוקים אולי לא השתנו הפרשנות שלהם בהחלט השתנה מה זה שריקה ומה זה מגע,הוסיפו חוקים כמו הנד צ’ק פריידום אוף מובמנט גטרינג…
          לגבי איך שהליגה נראתה בתקופה שהיו מצדיקים שינויים? הליגה היייתה במצב פנטסטי היה כדורסל הרייטינג היה גבוה משמעותית למרות מחסור כשרון בליגה (השיפור שהשחקנים עשו ב20 שנה האחרונות בלתי נתפס).

          1. 1) זה 100 הרגשות שלך עד שתבסס את זה בצורה כלשהי(וכיוון שכבר למדנו שלא תעשה זאת לעולם אז זה רק הרגשות שלך)
            3) כן שונו חוקים. לא האלו שאשך מתלונן עליהם בשנים של סילבר.
            שינויים בהנד צ'ק קודמים את סילבר והשנים האחרונות בהמון זמן(שלא לדבר על זה שההנד צ'קינג לא היה כל כך נפוץ גם בשיאו ושעדיין שחקנים עושים הנד צ'קינג ולא שורקים על זה אף פעם. לא החוקים העלימו את ההנד צ'ק אלא השחקנים)
            הפרידום אוף מובמנט זה חידוד חוק לגבי תנועת שחקנים אוף בול וגם אם צמצם את המגע שהוא התכוון לצמצם שזה לא ממש ברור(וזה חוק טוב כי זה מגע שעל פי החוק מראש הוא עבירות), הוא לא ממש נשרק בפועל.
            שינויי החוקים שאתה קובל עליהם התרחשו בדיוק בזמן כתגובה לצניחה ברייטנינג של אחרי ג'ורדן שכל כך התלהבת ממנה כשחשבת שהיא משרתת את הטענות שלך.
            עכשיו. תפסיק להתעצל וקדימה לרשימת מאמנים.

  2. כל מילה על פיניקס בסלע. נראה מה יעשו במשחק החמישי.
    .
    בעניין דרוזן – אישית, הלוואי…. עניינית – לא יודע אם מתאים לטורונטו לחזור להיות קבוצת עונה סדירה טובה ותו לא
    Been there, done that
    וממש לא ממליץ לדרוזן לעשות זאת, מאותה סיבה, ובנוסף מכיוון שלו, בניגוד לטורונטו, אין טבעת. לדעתי עדיף לו להתפשר על הכסף, ולמצוא קונטנדרית שבה יוכל להוביל את הספסל ולנסות לזכות בטבעת. זה יהיה חבל אם יסיים את הקריירה בלי.

  3. היה כאן דיון אחרי המשחק השני האם הולידיי חיסל את פול או לא. דעתי היתה שכן ושחלק גדול מהסלים שהאשימו בהם את הולידיי, נבעו מעזרה / הגנה לא טובה של לופז (אפשר לראות בתגובות של המשחק מה רשמתי). פול שחקן מאוד מוגבל וברגע שאת אין לופז שנותן לו את המטר, מאוד קשה לו.
    בעניין זה שהולידיי לוחץ אותו על מגרש שלם – זה לא בדיוק נכון ולכן לא רלוונטי אם מישהו אחר יוביל את הכדור עד לחצי. אם כבר מישהו לוחץ אותו על מגרש שלם, זה טורי קרייג והייתי רוצה לראות את הבאקס עושים את זה יותר.
    אני חושב שקמרון פיין שחקן טוב יותר מפול ויהיה לו יותר קל להגיע לזריקה גם אם אין חילוף בגלל המהירות שלו. לכן הייתי מוריד את פול לספסל.
    בצד של הבאקס – הם צריכים לשחק הרבה יותר על פול. כשהולידיי הוריד אותו לאותיות (מאיפה הגיע המונח הזה? אני לא חושב שמתמשים בו בחו"ל) פול מאוד התקשה ש
    לשמור עליו, והוא הגיע לזריקות בסמוך לסל. כל התקפה שפול שומר על הולידיי / טאקר, הייתי מבודד אותם עליו בפוסט. ככה הם גם היו מגיעים למצבי זריקה נוחים, וגם היו מעייפים אותו במלחמה על עמדה בפוסט.

  4. לגבי פול, שמעתי את אחד הפרשנים (לא זוכר מי) מעלה סברה שפול סובל מאיזו פציעה.
    .
    קשה לראות את דרוזן חוזר לטורונט, מה גם שהם יכולים לתת לו רק את ה MLE של 9 מיליון , אחרת צריך S&T עם SAS. הבחור צריך לקבל החלטה, כסף או טבעת. את הראשון הוא יכול לקבל בקבוצה כמו ניו יורק את השניה בג"ס, ליקרס, פילי וכו.
    .
    אני לא מצליח לחשוב על הסבר אחר להתעלמות מהפאול של בוקר על ידי 3 שופטים למעט חשבונאות וזה רע.

  5. יש הרגשה שדרוזן הוא דינוזאור סטייל לברון אבל הוא בסך הכל בן 31. אחרי עוד עונה שהוא קולע 20 ועם שיא באסיסטים (6.9), לא נראה לי שהוא יחפש פחות מחוזה גורדון הייווארד.

    לדעתי הכי טוב לו זה ממפיס. יכול לתת להם את האקסטרה שהם צריכים כדי לקבוע יתד בפלייאוף

      1. אתם מתעלמים מתקרת המס. היא תהיה בערך 112. ממפיס, אם ישחררו את וינסלו יכולים לרדת ל 85 ולתת לו 27. שיקגו מעל לתקרה ואם הם רוצים לתת ללוין הארכת חוזה הם צריכים לשחרר את הכל האופציות ואז לוין סותם את המרווח שיוצר כך שהמקסימום שיכולים לתת לו ז 9 (של MLE).

        1. למה מתעלמים? דרוזן יושב על המשבצת של ברוקס. ממפיס רק צריכה מישהי שתיקח אותו פחות או יותר בחינם. אפשר גם את סלו מו או טיוס ג'ונס שיושבים על חוזה נגמר

      1. בגדול כן. גם דרוזדן נראה לי אחד שאין לו בעיה להיות הרוובין של באטמן (ג'ה). יוכלו גם להרוויח את סלו מו או אותו בתור האיש השישי

  6. איזה סדרה מטורפת
    אי אפשר היה להפגיש 2 לוזרים מוכחים כבודנהולצר וכריס פול
    אחד מהם ישבור את המנחוס
    אני חושב שהנתון הכי מעניין במשחק, הבאקס ניצחו למרות 4 מ 20 מדאון טאון
    פיניקס קיבלה 42 מבוקר עם 0 שלשות
    במשחק הבא פיניקס צריכה לחזור לקלוע 12 שלשות ומעלה ב 37 אחוז וזה יהיה שלה ואפילו בקלות

  7. תודה רועי, מעניין ומשכיל כתמיד. 19 זריקות יותר למילווקי במשחק 4 זה נתון מדהים. פלא שפיניקס עוד היו במשחק.
    לגבי הלחץ על פול – כבר כמה שנים ששמעון ואני צועקים כאן "לחץ על הכדור לחץ על הכדור" מדהים לראות איך בליגה הטובה בעולם מתעלמים מהנשק הבסיסי ביותר והיעיל ביותר שיש להגנה בכדורסל. אני העליתי את זה בהקשר של הארדן ולברון "הרכזים" ובהקשר של דריימונד גרין "האסיסטנט". שלושתם מוסרים מעולים, כל אחד בדרכו, אבל הארדן ולברון במשך שנים העלו את הכדור להתקפה בהליכה (לברון עוד בקליבלנד, לפני הבדיחה הזאת בה הוכרז "רכז") וגרין עשה קריירה מלעמוד בטופ אוף דה קי, בלי שומר ממרחק של מייל, כשהוא חופשי לכוון את המסירות "הגאוניות" שלו למטוסי ה F-35 מימין ומשמאל.
    בהמשך זרחו עוד כוכבים, לילארד, לוקה, יאנג, פול קשישא. לא חסר. ההימנעות מלחץ על הכדור הצטרפה להימנעות מדאבל טים והשורה התחתונה – שחקנים פריווילגים שמקבלים מעט מאוד התנגדות בדרך למה ששמעון אוהב לכנות "ווי אר אול וויטנס".
    הגיעה הבועה, ווגל ולברון שברו את הבורסה ושמו לחץ ושמירות כפולות על לילארד, ואז על הארדן. והופ! נגמר הקסם.
    השנה ראה טיירון לו כי טוב ועשה את זה ללוקה, ואז למיטשל.
    עכשיו אנחנו רואים מה קורה לפול קשישא בסדרת הגמר. הולידיי הורג אותו, ועל הדרך הורג גם את עצמו – אבל המחיר משתלם למילווקי. טאקר רדף 7 משחקים אחרי דוראנט – ללא הצלחה – רק כדי להפיל אותו מהרגליים בהארכה בה קלע 0 מ-6 ובסוף לא הגיע לסל. את דוראנט אי אפשר לעצור. אבל אפשר לנסות לעייף אותו. צריך ללחוץ עליו, להיצמד אליו, להיות איתו על כל המגרש, בכל מקום בכל שנייה. שיתאמץ בכל צעד שהוא עושה. גם אז לא בטוח שזה יעבוד – אבל אסור לתת לכוכב לנוח.
    פול זה לא דוראנט, גם בוקר זה לא דוראנט. כבר ראינו ממנו משחק של 10 נקודות.
    אני לא יודע מה יהיה בפיניקס במשחק 5 – אני מניח שפול ובוקר ירגישו שם טוב והקהל הנהדר ייתן לכל הקבוצה את הדחיפה הנדרשת. גם אייטון יופיע. הלחץ של מילווקי על הכדור שם יהיה הרבה פחות אפקטיבי. השופטים יקשו ופיניקס לא יתקפלו בבית כל כך מהר. כדי לנצח בפיניקס – מילווקי יצטרכו גם איכות, ולא רק כוח. ג'ורג' ניצח שם בתצוגת קליעה נדירה. מי יעשה את זה במילווקי? אני לא רואה את מידלטון נותן עוד 40. אם זה יקרה – לדעתי – זה יהיה תצוגה משולבת, של יותר משחקן אחד.

    1. לחץ, דאבל טים, הן טקטיקות הגנה שעובדת בהתאם לסיטואציה.
      מילווקי לא המציאו את הגלגל.
      אני אזכיר לך –
      בהחלט היו ניסיונות ללחוץ את לברון במדי הקאבס,
      אבל הפיתרון היה קל –
      נותנים לו להתחיל את ההתקפה המרפק.
      הלייקרס, לדוגמה, ניצלו ניסיונות לחץ מוקדמים לצורך התקפה מהירה שניצלה את מהירות דייויס ואת העובדה שהמגנים תקועים בחצי הלא נכון. חסימה, מסירה, סל. היו המון מאלו בחצי הראשון של עונת 2020,
      והיריבות פשוט חדלו מהניסיונות.
      .
      לפשט את הכדורסל לרמת "זה הפיתרון, מי שלא מיישם אותו טמבל" זה להראות 0 הבנה בכדורסל.
      לא לכל קבוצה יש הולידיי ויאניס (היכולת שלו לחפות בהגנה. מדהים).;

          1. אני ממליץ על משקפיים כמו שהמלצתי לתוג 😂😂😂 עלאק לחצו אותו בקאבס ההגנה עליו בקאבס הייתה הכי מביכה אי פעם
            רק בוסטון ב08 עשו עליו הגנה כהלכתה.
            תראה את ההגנות המביכות של המגיק והשטר עליו
            שיא החרפה עליו בהגנה היו גולדן סטייט
            אתה ממשיך לרמות את הציבור.
            אני זוכר במשחק פתיחת העונה שעברה הקליפרס לחצו אותו והרגו אותו שם ומאז לא היה לחץ עד היום 😂😂
            אם היו שומרים את השיקצה כל הקריירה כמו שאמרתי הוא היה בלי תחתונים מול הקהל ומתהלך ככה גם בטנש
            גם מייקל כמו השיקצה נהנה משמירה חרפה ומביכה במשך כל שנות ה90

            1. כאמור, שמעון. משחקים מלאים.
              אני בטוח שאם תבחר לנסות, תלמד משהו חדש.

            2. כמה נקודות קלע לברון במשחק 7 מול בוסטון ב08'?

            3. גיוש לברון נלחץ בקאבס ובקריירה כמו שפול קלע על הולידיי 😂😂

            4. פנחס הגעת למשחק 7 חחח ציפיתי לזה הוא פגע שם יפה מבחוץ אבל כמה ניגר בגיים 1 עד 6? 😂😂😂
              ואתה שוכח שורה תחתונה הוא נוגב ולא עשה גמר או ווי אר אול וויטנס….

            5. קשה לומר שהייתה לו סדרה רעה.
              עדיף ללכת קרוב יותר לסדרה מול דאלאס שם הוא הרטיב בלי להפסיק

            6. דאלאס זה משהו אחר זה יותר מנטלי לא קשור להגנה שלהם קיד פשוט עמד ונתן לו לזרוק.
              אגב במיאמי לחץ ודאבל טים היו פחות עדיפים כי היה שם קבוצת כוכבים ולברון היה בשיא האתלטיות שלו.
              אני מדבר בעיקר על התקופה בקאבס לפני מיאמי שהיה מוקף פחים ונתנו לו כבוד עצום עם הגנות מביכות. ועל התקופה אחרי מיאמי ששמרו עליו מביך שהשיא היה סטיב קר שנתן לו אליפות במתנה ב2016 וניצל בנס מאיבוד תואר גם ב2015. זו תצוגת ההגנה הגרועה בהיסטוריה לדעתי ההגנה עליו ב15 ו16 מאת סטיב קר.
              והשיא זה בעת זיקנתו שהוא כבר בקושי זז ושוך לאגר ולא יכול לרוץ בלי סוף ועדיין נותנים לו לדדות בכיף להרים ידיים לעשות מה בא לו.
              לגבי בוסטון לא אמרתי שהייתה לו סידרה רעה אלא בינונית והם לא לחצו אותו שם גם פשוט לא נתנו לו תנופה וסגרו את החורים יפה עם חומה הקליעה שלו אז הייתה הרבה יותר חלשה מהיום (עכשיו יבואו טנש עם האחוזים ויגידו שלא 🤣🤣 אין כמו מבחן העין)

              גם יאניס על תשכח אם תופס יום ממיד ריינג ושלשות דופק 50 נק.
              לברון שים לב בכל המשחקים הגדולים שלו בקריירה פגע בכולם מאותם טווחים אבל הוא לא יכל לעשות את זה הרבה.

            7. “קיד פשוט עמד ונתן לו לזרוק״
              אם אני זוכר (אני אשלח אותך לבדוק, כי בכל זאת) באותה מאבס היו איזה שניים… שום מריון ודשון ״אני לברון סטופר״ סטיבנסון.
              לא חושב שקיד עמד ונתן לו לזרוק…

            8. סמיילי נהיית טנש אורגינל הקיד היה שיא הזלזול בשיקצה היו מהלכים שהוא שמר אותו ולברון חרבן דפק קלינגים
              זו הייתה כוונתי חביבי
              דשון לא היה סופר של אף אחד ושון מריון היה המטלית של לברון שנים כמדומני

            9. אתה בכלל ראית את הסדרה???
              .
              לברון אכן נתן את סדרת הנפל הגדולה ביותר שלו.
              נקודת השפל הייתה כאשר בריאה שמר עליו,
              ולברון לא הצליח לעשות נק' עם משחק עם הגב לסל.

    2. בשנתיים האחרונות טנש חטפו נוק אאוט עם הדאבל טים והלחץ הם לא מצליחים אפילו להישען על החבלים😂😂😂
      במקום להודות בטעותם כי לא בושה לטעות הם ממשיכים במרץ להכחיש ולהמציא תירוצים.
      אני רק שאלה תחשבו על השיקצה מקבל לחץ ודאבל טים מתחילת הקריירה כל משחק איזה לאגר ופציעות הוא היה שופך 😂😂 וכמה גמרים ותארים היו לו לדעתכם ומה היה הסטט שלו? 😂😂

      דה שוט טריי אגב חווה לחץ על כל המגרש במשך המון משחקים ודאבל טים כבר בעונת הרוקי שלו!!! לא היה כזה שחקן בהיסטוריה המודרנית.
      שתבין טריי הקטן בעונת הרוקי היה מס 5 בכל הליגה כמי שקיבל הכי הרבה דאבל טים!!!! בוקר אגב היה 1 באותה שנה.

      1. זה ברור אתה מבזבז זמן ואנרגיה על דבר ברור כשמש.
        רק תזכור מה קרה לו עם המזגן בסן אנטוניו היחידי שבכה והתלונן היה לברון. שפך מנוע.
        .
        יש משהו אחד שאתה לא לוקח בחשבון מה הליגה הייתה עושה בנידון אם קבוצות היו משתמשות בזה הרבה.

      2. בוקר וטריי היו עם קבוצות כל כך חלשות בשנים הקודמות (והיו בערך היחידים שמסוגלים לייצר סל) שהיריבות ידעו שלא יענישו אותם על דאבל-טים על השניים האלה ולכן השתמשו בזה.
        הקבוצות של לברון תמיד הענישו על דאבל-טים. שלא לדבר שלהביא על לברון שמירה כפולה זה לא פשוט.
        לברון, בנוסף לשכל שיש לו, פשוט שחקן גבוה יחסית והוא רואה מעל ההגנה ומסוגל למסור מעל הדאבל טים.

        1. זה ברור כשמש (למי שמנסים לדון בכדורסל).
          הבעיה היא שהנרטיב חזק מכל דבר. הרי ברור שאותם מאמנים ששלחו דאבל על בוקר או יאנג, לא עשו זאת מול קבוצות לברון בגלל סילבר/תאגיד/אנשים קטנים ירוקים/אנטישמיות/השלם את החסר עם סיבה הזויה כזו או אחרת.

        2. בוא הוא 2.06 לא משהו שאי אפשר להתמודד איתו
          ולחץ נועד לעייף אותו ולהוציא לו את הכדור מהיד.
          כשאין אוויר גם המסירות יוצאות פחות מדוייקות.

          1. או שהקבוצה שלטמענישה מוקדם והיריבים יורדים מזה.
            לא לכל קבוצה יש הולידיי טירמיסו בחיפוי או בברלי (בכושר) עם קוואי וג׳ורג׳ בכנפיים.
            כמו קבוצות שעוברות לאזורית, חוטפות שתי שלשות וחוזרות לאישית.
            לחץ, כמו שזה מעייף את המתקיף, זה גומר את המגן. בנוסף, הרוטציות ההגנתיות צריכות להיות מתואמות וזה אומר לכסות שטחים על ידי פחות שחקנים בהגנה.
            תמיד יש יתרון למתקיף כי הוא היוזם והמגן הדרך כלל מגיב.
            ה-nba זה לא הילדים במכללות. רכז חכם (או קבוצה חכמה) שוברים לחץ בקלות.
            רק להיזכר איך הווריורס שברו את הדאבל טים על קארי עם גרין שקיבל את הכדור ממנו אחרי הפיק נ רול לנהל 4 על 3

            1. סמיילי – הסיבות שבגינן לא לוחצים על הכדור בארה"ב אינן קשורות נטו בכדורסל. זה לא איקסים ועיגולים. אלה בעיקר דברים שקשורים לתרבות של הכדורסל באנ בי איי.
              מי ילחץ על הכדור? שחקן שמקבל 40 מיליון דולר לעונה? שחקן שמחפש לשבור שיאים סטטיסטיים בהתקפה? שחקן שיוצא עם קרדשייאן או שיש לו ליין אופנה?

            2. במכללות לוחצים כל הזמן. מדובר בילדים שעושים טעויות.
              ב-nba, קבוצה חכמה או רכז טוב שובר לחץ בלי בעיה.
              גם כדי ללחוץ צריך קבוצה מתאימה.
              דנבר? ילחצו? עם יוקיץ? לא ישאר לו אוויר להתקפה.
              מי שמסוגל לשים לחץ על הכדור עושה את זה. לא לכולן יש את האופציה הזו.
              בוסטון ב-97 ניסו ללחוץ עם הקבוצה הצעירה שהייתה להם (פיטרנו אימן). לא זכורה לי הצלחה כלשהי ופיטינו אף משם מהר.
              נכון שיש תרבות אחרת שמקדשת את הכישרון האישי, פחות טקטיקה ולסמוך על ההגנה בפוזשן אחרון.
              אבל המאמנים לא כאלה טמבלים כמו שעושים מהם פה.
              יש שם צוותים שלמים שמנתחים משחקים ומתכוננים למשחקים הבאים.

            3. עם כל הכבוד לפיטינו – תראה מה ננו גינצבורג עשה לו – יומ וחצי אחרי שטיגן את ניק נרס – מאמן העונה באן בי איי.
              תקרא מה שאדו כתב על המאמנים בליגה הזאת. ערימה של אוברייטדס

          2. לרוב קבוצות הפלייאוף החל משלב חצי הגמר האיזורי יש כלים לעשות את זה.
            בדיוק כמו שעובדים על התקפה עובדים גם על הגנה.
            ברור שצריך לדעת לעשות את זה כמו שצריך. כמו שצריך לדעת לקלוע מהעונשין או לעשות צעד וחצי או לדעת לחסום וכו'.
            אתה באמת חושב שהמפלצות האלה לא מסוגלות לעשות הגנה רצחנית? זה שרוב שהמאמנים באנביאיי טמבלים זה לא אומר שאי אפשר לעשות את זה.
            במקום לקצר רוטציות ל8 שחקנים תשתמש בשחקנים צעירים ורעבים שיציקו עד שיתעייף. שניים כאלה מספיקים. הם גם לא חייבים לקלוע בהתקפה.
            יש לא מעט פתרונות אבל רוב המאמנים מקובעים.

            1. לכל קבוצות הליגה יש כלים הכל זה שאלה של מה רוצים והמאמנים לא רוצים זה יפגע בליגה הסטט ירד הכוכבים יתלוננו בסוף סילבר יאלץ להכניס חוק של שמירה רק מהחצי ודאבל טים רק בתוך קשת ה3

            2. אני מחכה שפיניקס תלחץ עם כריס פול. להגנה רצחנית יש מחיר – הולידיי הוא דוגמא לזה. הוא מחסל את פול ולא פוגע בכלום בהתקפה

        3. הדיון כאן התחיל מלחץ על הכדור – משהו שלברון בכלל לא מכיר. לגבי הדאבל טים – עניתי למטה – לא באמת ניסו את זה. לא ניסו להוריד לו מיספרים לאורך סדרה שלמה או אפילו 4 סדרות. שמעון צודק – זה היה מעביר אותו על דעתו. ראינו איך שניים וחצי רבעים טובים של דיוויס גרמו לו להקריב בלי למצמץ משחק שלם בסדרת הגמר בבועה.

            1. חחח כל מי שמבין א' ב' של כדורסל ראה את זה – רק בהופס זה (כמעט) עבר מתחת לרדאר.
              הסדרה הזאת הייתה גמורה עוד לפני שהתחילה. התחרות היחידה על השולחן הייתה ה-FMVP
              מי שחושב שלברון היה מהסס לשנייה אם להקריב משחק בגמר הגמור הזה או לא – מפספס לייאפ בחימום של משחק בית בעונה הרגילה.
              🙂

          1. תאוריות קונספירציה מקומן במגזין קופס (קונספיריטורס us)
            לצד הטור על עד כמה גרוע שפט אלביס לפני יומיים את השיבוט הגנטי ששלחו הרוסים לאדמת ארה"ב במסווה של יווני
            (אין באמת מדינה כזו, יוון. זו פנטזיה ששותלים לנו בראש אחרי שמרדימים אותנו במה שאנחנו חושבים שזה מטוס, בשביל להכניס לנו שינויים גנטיים שמטרתם לגרום לנו לרכוש יותר נעלי ספורט צבעוניות)

          1. חביבי,
            די לשכתב את המציאות.
            תודה באמת –
            לא ראית את משחקי 07'.
            אולי ראית תקציר ביוטיוב. אולי.
            .
            לשמחתך,
            אני כאן להזכיר להזכיר לך.
            הספרס, באותו פיינלס, שמרו בדרך כלל עם בואן על לברון עד קשת ה-3. אחרי כל חסימה, או נסיון כדרור לכיוון הצבע, מיידית הגיע אחד הגבוהים בעזרה בהגנה, כאשר שחקן מהפינה הרחוקה מגיע לעזור בצע על חשבון הגארד.
            מה לעשות,
            מי ששיחק עם לברון היה פבלוביץ' ידידך (באמת הלכת רחוק עם שדרוג המציאות, כאשר ערכת השוואה בינו לבין בוגדנוביץ').
            זה הספיק לכמה שלשות של פבלוביץ',
            אבל חוסר היכולת של כל שחקן אחר לתקוף את הצבע פשוט חנק את האפשרויות ההתקפיות של הקבוצה.
            .
            וזה,
            מסביר את כל הסיפור.
            במאצ'אפ הזה,
            חכם עשו הספרס כאשר הביאו פעם אחר פעם דאבל על לברון.
            ב-13?
            הם לא יכלו לשמור באותה צורה. האיום של ההיט מטווח השלוש היה גדול בהרבה,
            והיה אחד ווייד שידע לנצל בקלילות כל ניסיון להשאיר את ההיט עם 4 על 3.
            הם ניצלו עד תום את חוסר היציבות של לברון הקליטה מהמיד ריינג'. זה הספיק, עד לריי אלן.
            .
            מבין את ההבדל?
            איך קבוצה עם הגנה מצוינת בוחרת בכל פעם בטקטיקה אחרת מול אותו שחקן?
            .
            הכל תלוי סיטואציה.
            .
            תצפה בכדורסל, שמעון. לא התקצירים.
            אולי תלמד משהו חדש.

            1. גיא עשית איירבול עם החלקה על הפרקט באותה סידרה בדיוק הוא חטף 4 0…..אז הוכחת שהדאבל טים עובד. עכשיו כמה כאלה הגיעו בקריירה על השיקצה? כמעט ואין משחקים כאלה אם תעבור על כל הקריירה של לברון לא תמצא אפילו 50 משחקים כאלה ואני עוד לארג איתך ואני מדבר על אחד המכונה המלך כן? שחקן שאמור לקבל את ההגנות הכי חזקות מולו…

            2. נו באמת,
              אתה סותר את עצמך ללא הרף רק בשביל לכתוב "ניגבתי!"
              .
              מעולם לא כתבתי שדאבל טים לא עובד. מעולם.
              .
              באותה מידה, גם מעולם לא כתבתי שטות מזן ה-"קונספירציית לא שומרים דאבל על לברון בגלל…"
              .
              הבאתי לך דוגמה של סיטואציה בה דאבל חכם על לברון בלם אותו ואת קבוצתו.
              אותו מאמן, נקט בטקטיקה שונה לגמרי כאשר פגש את לברון שוב בפיינלס
              (לעבור מתחת לחימה ולהכריח מיד ריינג')
              מה השתנה?
              הוראות מהתאגיד?
              או שאולי לשמור שמירה כפולה על לברון כאשר לצדו ווייד (במקום בובי גיבסון) ובפינה ממתין ריי אלן (במקום סאשה) זה פשוט רעיון רע?
              .
              במילים אחרות –
              אתה כותב שטויות מזן ה-"אף פעם לא שמרו על לברון שמירה כפולה",
              וכאשר מאמתים אותך עם העובדות,
              אתה חוזר ל-
              "ניגבתי!"
              .
              שמעון קלאסי.

            3. גיוש עוד החלקה על הפרקט תזהר על האכילס כתבתי כמעט אף פעם וזההאכן נכון לא תמצא 50 משחקים בכל הקריירה של השיקצה בו קיבל דאבל טים (שניים שעומדים 1 ליד ה2 בלייאפ לידו זה לא דאבל טים)
              יודע מה בשביל הקטע גם 30 לא תמצא בקריירה של 18שנה!
              אז אני לא סותר את עצמי אבל אתה נתת סטירה עצמית לעצמך
              אה ולחץ עליו על הכדור לא תמצא גם 20 כאלה 😂😂😂
              שלא נדבר על זמן ממושך.
              אתה יודע במעמקי ליבך שהמלך היה מקורצף ומנוגב אם היה נשמר ככה כל הקריירה. הוא היה צועד במסדר הבושה במקום זה סידרו לו ווי אר אול וויטנס

            4. איזו הפתעה כבירה!
              התעלמת לגמרי ממה שכתבתי, מהעובדות בשטח,
              ובמקום זרקת "נתון" מפעים של כמה משחקים לחצו את לברון.
              לא שיש לך מושג,
              הרי כלל לא צפית בלברון מודל קאבס 1.0

      3. אני לגמרי איתך, גם ההערה על המזגנים בסאן אנטוניו במקומה, הליגה לא לחצה את לברון – כולם השתמשו בתירוץ של גיא : "זה יהיה גזר דין מוות". ניסו פעם פעמיים, חטפו סל קל או שלשה מהפינה, קפצו על זה כעל מוצאי שלל רב, הנה יש להם תירוץ לוותר – ומיהרו לזנוח את הלחץ ו/או הדאבל טים.
        בוקר וטריי הגיעו לליגה אחרת, אפילו לוקה כבר מקבל לחץ ודאבל טים, אני חושב שהכל התחיל בבועה עם ווגל ולברון – שלהם כמובן מותר ללחוץ. כל מי שחושב ש"מותר" ללחוץ על לברון – לעניות דעתי – מפספס את העיקר. המאמנים בליגה לא מעיזים ללחוץ אותו או להביא עליו שמירה כפולה עקבית. הנירטיב גדול וחזק מהם – והם כולם מיישרים קו. כמו שאמר שמעון – הגדיל לעשות סטיב קר – שנתן לו להתעלל בו במשך שנתיים. פערי הכישרון בין ג"ס 2015 לקליבלנד מודל מוזגוב ודלבדובה היו לא פחותים מאלה של 2017,2018
        גם כריס פול לא חווה לחץ בחיים שלו ולכן – בשילוב עם גילו – כל כך קשה לו. הארדן למד את זה בבועה. שחקנים כמו דוראנט ובוקר – שהם קטלניים ביעילותם עם מעט מאוד יוסג' – זה כבר סיפור אחר. עליהם האסטרטגיה הזאת פחות עובדת. ועדיין – יותר טובה מכלום.

        1. בוא ניקח לדוגמא את הליגה הלאומית שאתה מכיר כל כל טוב.
          כביכול יש שם את כל הסיבות ללחוץ כל הזמן.
          הרמה לא כזו גבוהה, השחקנים לא כאלו אתלטים ומהירים ועדיין אתה לא רואה קבוצות שלוחצות נונסטופ.
          מעטות הפעמים שראיתי קבוצות לוחצות על כל המגרש בלאומית והארצית. בדרך כלל אלו היו קבוצו חזקות מול קבוצות חלשות שאחרי רבע הלחץ גמר את המשחק, אבל גם ככה פערי הרמות היו גבוהים מדי.
          .
          ממה שזכור לי (ותקן אותי אם אני טועה). אילן ברקוביץ שלט שנים בליגה בלאומית (היה רכז סופר דומיננטי) ולא זכור לי שלחצו אותו או דאבל טים.
          לך תרדוף אחרי רכזים כמו דורי אסף (שהיה בריא, פספוס מה שקרה לו) או אחרי יועד בית-יוסף (עוד פספוס…) שהם כל כך זריזים שאתה רק ממצמץ והם כבר שני צעדים לפניך

          1. בליגה הלאומית אין הרבה שחקנים כל כך מוכשרים שאתה צריך ללחוץ אותם כדי "לפגוע" במשחק שלהם. דווקא ברקוביץ בצעירותו זכה ללחץ לא מעט. בלי קשר – אין שם כמעט דבר כזה שרכז מגיע בהליכה עד לקשת השלוש. אתה מבלבל בין "לחץ על הכדור" ל-"לחץ על כל המגרש". בשום שלב לא דיברתי על לחץ מהסוג השני. מה שכן – אין סיבה לתת לרכז ללכת ולשרוק מחצי אל חצי.

            1. כן זה כמו הטמטום הזה שנותנים להם לגלגל כדור עד החצי כשמנסים לחסוך בשעון. מה שמצחיק שללברון נתנו פעם לגלגל כדור עד קשת השלוש וזה ברח לו החוצה.😅😅😅 זה אחד השאקטינים.
              כשאתה רואה דברים כאלה כל כך לא הגיוניים אתה מגיע לשתי מסקנות עיקריות, או שהם מטומטמים או שהם עושים את זה בכוונה.
              קצת כמו עם הקורונה וההחלטות שמתקבלות. זה או שאנחנו בעידן שהמנהיגים והממשלות בעולם הגיעו לשיא ה incompetence שלהם ואז מצבנו ממש רע או שהם עושים את זה בכוונה ואז מצבנו ממש ממש ממש רע.
              .
              IDIOCRACY

        2. למה לא עושים את זה?

          1. טיפשות
          2. מסורת
          3. פגיעה בליגה דרך סטט הכוכבים ופגיעה במותג
          4. ווי אר אול וויטנס
          5. הגדלת רווחים כוכבים עם סטט טוב מואדרים מכניס יותר כסף
          6. חוסר רצון לביזוי הכוכב בעל מעמד הרם

  8. ניתוח טוב.
    הבאקס יישמו בעצם את כל מה שרשמתי בדיון אחרי המשחק הראשון בסדרה.
    יאניס הוא הסנטר הכי טוב מבין 2 הקבוצות וזה לא התבטא רק בבלוק.
    מדובר בשחקן היחיד שעם מוטות הידיים והזריזות בעצם מבטל כל יתרון של שחקן מוגבל כמו אייטון שחי בעצם על הפיק אנד רול.

    ההתרכזות בכריס פול ולא בבוקר היא קריטית בגלל שא.לבוקר אין את היכולת והקילר אינסטינקט לנצח משחקים.
    ב.לבוקר אין את היכולת לייצר לשחקנים אחרים ולעלות את הרמה של כל הקבוצה.

    1. כנראה שלא צפית במשחק האחרון.
      אחרי שבוקר צבר את העבירה ה-5 שלו, הסאנס איבדו את המומנטום.
      הוא לבדו השאיר אותם במשחק.
      .
      זוכר את משחק 6 מול הלייקרס?
      זה היה בוקר שעשה בית ספר ללברון והלייקרס. ברבע אחד מושלם הכריע את המשחק.

      1. כאן זה בדיוק הבעיה.
        שחקן שלא מסוגל לשמור ברמה הזאת בלי לעשות עבירות לא יכול להיות שחקן מוביל.

        נותנים את כל הקרדיט ליאניס בבלוק ומהלך המשחק אבל חלק' גדול מזה
        זה המסירה השקופה של בוקר.
        אל תשווה בכלל בין קארוסו וקייסיפי לגארדים של הבאקס
        שגורמים להראות בנוסף את כל החסרונות שלו בצד ההגנתי..

          1. יאניס הוא סנטר הגנתי יותר איכותי מדיוויס.

            יותר זריז ממנו,יכול לשמור 1-5
            והכי חשוב נשאר בריא לטווך ארוך.

      1. https://twitter.com/DrMoHoops/status/1415453125788512256
        פול ב-2 המשחקים הראשונים עשה מהלכים על כל השומרים של הבאקס כולל על יאניס.
        הבעיה שלו עכשיו שהבינו את הטריק עם אייטון וביום קליעה לא טוב אין לסאנס סיכוי.

        ה-MVP של המשחק האחרון הוא בכלל מידלטון.
        שקלע 10 נק' רצופות ברבע האחרון.
        זה בעצם ההבדל בינו לבין קלעי כמו בוקר שעדיין חייב להשתפר אם הוא רוצה להיות
        שחקן מוביל ברמת הטופ.

          1. כריס פול הוא הסיבה העיקרית שהסאנס בגמר.
            עם אחוזים לא מנצחים משחקים ולא לוקחים טבעת.(קובי בריאנט הוא דוגמא מצויינת
            אם אתה מחפש השוואה לשחקן שבוקר שואף להיות).

            https://twitter.com/SportsCenter/status/1415514487445020672
            תצפה שוב פעם במהלך.
            לברון בחיים לא מוסר מסירה גרועה כזאת בדקה אחרונה במשחק על אליפות.
            לא רק התזמון גרוע והנסיון לצאת כמו כריס פול
            , גם הזווית והגובה של המסירה שנותנות את כל הזמן ליאניס לחזור.

            1. א. למיטב זכרוני, לקובי 5 אליפויות
              .
              ב. בוודאי שהאחוזים עושים את ההבדל. ההבדל בין בוקר שהוביל קבוצה לפיינלס לבין שחקן דוגמת ווסטברוק שמעולם לא הצליח להשלים משימה כזו (להוביל קבוצה מעבר לסיבוב הראשון)

            2. כריס פול ממש לא הסיבה העיקרית שהם בגמר.
              היה חלש מאוד מול הלייקרס.
              מול דנבר לא ראיתי את הסדרה.
              מול הקליפרס – הם הובילו 2-0 בלעדיו. הוא חזר ונתן שני משחקים עם אחוזים של גבינה צהובה (על 20 פלוס זריקות ) שגרמו לשיוויון בסדרה.
              בקיצור לא, הוא לא הסיבה שהם הגיעו לגמר. אם כבר הם היו צריכים לסחוב אותו בשתי סדרות על הגב שלהם.

              איפה הוא היה במשחק 6 מול הלייקרס?

            3. זה לא שחור ולבן. כריס פול היה אדיר מול דנבר. כנ"ל בשחק 6 מול הקליפרס.
              את הסאנס אימאפשר לפרק ל-"1, 2, 3".
              זו קבוצה.
              בוקר הוא הסקורר המרכזי. פול מנהל המשחק. אייטון העוגן בצבע. ברידג'ס מגן הפרימטר המוביל.
              ביחד,
              הם מנצחים כקבוצה.

            4. הוא רשם שהם הסיבה העיקרית.
              היו לסאנס 14 משחקים שבהם הוא שיחק. בכמה מהם הוא היה טוב? בכמה מהם הוא היה לא טוב?

              אני לא יכול לרשום על הסדרה מול דנבר כי לא ראיתי.
              מול הקליפרס למיטב זכרוני ראיתי את כל המשחקים שהוא שיחק, באחד הוא היה טוב ובשניים גרוע.
              מול הלייקרס ראיתי 3-4 משחקים ובכולם הוא היה לא טוב.

              הוא לא רשם שהוא היה חלק מההצלחה שלהם אלא הסיבה המרכזית להעפלה לגמר וזה ממש לא מתיישב עם המציאות.
              אני מאמין שקמרון פיין טוב מפול ואם הוא לא חוזר מול הקליפרס, הם היו מנצחים יותר בקלות.

            5. א.שחקנים גדולים מובילים את הקבוצה שלהם לניצחון.
              (בוקר לא ברמה של כריס פול כדי ל"נהל את המשחק" ולקחת על עצמו את הקבוצה.)
              תשווה את בוקר לבראדלי ביל וטריי יאנג שאגב, שחקנים הרבה יותר מגוונים ממנו.
              לביל ויאנג אין בקבוצה רכז כמו כריס פול שיוביל אותם לגמר.

              ה-10 נק' הרצופות של מידלטון ברבע האחרון עשו את ההבדל והביאו את הניצחון.
              זה לא מעניין אף אחד חוץ מחובבי הסטאט' שבוקר קלע באחוזים יותר טובים ממידלטון.
              או שבמשחק שלפניו הוא היה נוראי(1 מ-7 לשלוש, 3 מ-14 מהשדה).

            6. אני מצטער,
              אבל זה מ-מ-ש לא נכון. קמרון פיין לא רכז פותח ב-nba.
              פול?
              הוא עדיין משחק ברמת אולסטאר.
              תתבונן על הסדרה הזו –
              אין פרמטר בו פול לא עולה על פיין,
              ואני כותב את זה במישהו שממש מחבב את מה שאפיין מביא לפרקט.
              .
              (גילוי נאות: צפיתי ב-99% מדקות הסאנס העונה. 100% מדקות הפלייאוף)

            7. פרו,
              איך ככה בקלילות אתה מתעלם מיאניס שנותן סדרה לפנתאון.
              זו קבוצה שבנויה סביב יאניס.
              הסאנס,
              הם בנויים סביב הפיק אנד רול.

            8. אז שאלתי, בכמה משחקים בסדרה מול הלייקרס והקליפרס פול היה טוב?

              בנוגע לעניין הרכז, אז גם הולידיי הוביל את מילווקי לגמר?
              אתה יכול לומר את המשפט הזה על כל שחקן שלא רכז. מישהו אחר הוביל אותו כי הוא לא מרכז (נגיד שאק, מייקל וכו')

              תהיה בטוח שלבוקר יש יותר מניות מפול בהעפלה לגמר. הוא וקראודר ניצחו להם את הסדרה מול הלייקרס.
              מול הקליפרס הם הסתדרו טוב מאוד ללא פול. קמרון פיין טוב ממנו כיום וההורדה שלו לספסל פגעה בסאנס.

              תסתכל במשחק 2 ברבע האחרון (מול הבאקס). פול השליך לבנים שאפילו לא פגעו בטבעת (מילא היה זורק ולא קולע, אבל אפילו לא לפגוע בטבעת?)

            9. מסכים בלי קשר לכלום עם דבר אחד – המסירה של בוקר גרועה מאוד. ממש "תקעה" את אייטון (שהיה צריך לרדת ולעלות ולא לנסות האלי הופ דרדלה).

            10. לפיסטונס, בשום מצב לא היה שיוויון בסדרה בין פיניקס לקליפרס, מלבד ערב המשחק הראשון. פול הכריע את משחק 4 ופירפר את הקליפאס במשחק 6. גם את השינוי מול הלייקרס במשחק 4, פול הביא, ממש לא בוקר.
              לגיא, באני התכוון שלמרות האחוזים הרעים של קובי, הוא השיג חמש טבעות, ולכך "עם אחוזים לא לוקחים טבעת"

            11. וואי, קשה כאן לעקוב אחרי ההודעות.
              לפיני, אתה צודק. משום מה זכרתי ששני הניצחונות שלהם היו רצופים.
              מה זה נקרא הכריע את המשחק?
              ביתרון שלוש, 35 שניות לסיום הוא פיספס זריקה שיכלה לגמור את המשחק.
              ביתרון שלוש, 20 שניות לסיום הוא פיספס עוד זריקה שיכלה לגמור את המשחק.
              ולמיטב זכרוני הוא גם פיספס זריקת עונשין שיכלה לגמור את המשחק.
              אז נכון שהוא קלע כמה זריקות עונשין, אבל הוא גם פיספס כמה זריקות שיכלו לגמור את המשחק.

          2. גיא, יש הבדל כשפיין משחק רכז שני והוא יודע שהדקות שלו מוגבלות.
            בנוסף, בחלק מהדקות הם משחקים ביחד.

            הוא לא סתם התפוצץ כשפול לא היה. יש שחקנים שצריכים את הביטחון לדעת שהם לא יורדים לספסל ויתכן שברגע שפול לא בסגל פיין נתן צעד קדימה.
            יתכן גם שאלה סתם משחקים שאינם מעידים על הכלל.

            1. למען הסר ספק –
              אני ממש אוהב את מה שאפיין הביא לסאנס העונה.
              100% מאמץ. דחיפה אדירה בץשל אנרגיה בדקות שלו.
              .
              ועדיין,
              אין מה להשוות.
              לא באחוזים מטווח ה-3,
              לא ביכולת באחד על אחד (פול השנה מהמיד ריינג' קולע באחוזי דוראנט. עד כדי כך),
              לא ביכולת למקסם את הפיק אנד רול.
              .
              לא שמשהו מהנ"ל אומר משהו רע על פיין.
              פול שחקן אדיר.
              .
              תחזור למשחק מס' 1 מול הבאקס. לפיין אין משחקים כאלו ברזומה,
              פשוט בגלל שהוא לא שחקן בקליבר הזה.
              את פול לא משווים לפיין,
              משווים אותו לבוקר.
              .
              שוב –
              בוקר הקלע מס' 1 של הסאנס.
              כמות הדרכים שהוא יודע להכניס את הכדור לסל,
              זו מתנת שמיים.
              .
              כאמור –
              לא מעניינים אותי ויכוחים מזן המספר 1 או 2.
              הסאנס קבוצה.

            2. לא מסכים עם מה שאתה אומר אבל מקבל את הדברים (בסופו של דבר כל אחד מפרש את הדברים איך שהוא רואה אותם).
              אני רק אומר שאין מה להשוות את הדרגת קושי של הזריקות של בוקר ודוראנט לפול. דוראנט לדוגמה קלע סלים כשטאקר צמוד לו לגופיה ויאניס גם קופץ כדי לחסום אותו. פול זרק לא מעט זריקות שהן יחסית חופשיות כמו לדוגמה מול לופז ששמר אותו מאוד רחוק (הבאתי באחד מדיוני המשחק השני תמונות שממחישות כמה מרחב לופז נותן לו).

            3. דרך אגב, מבדיקה זריזה.
              דוראנט זרק 5.3% זריקות עם שמירה צמודה מאוד ו-68.1% עם שמירה צמודה בפלייאוף הזה.
              פול זרק 1.1% זריקות עם שמירה צמודה מאוד ו-24.8% עם שמירה צמודה בפלייאוף הזה.

              אין מה להשוות את קושי הזריקות שלהם (על דוראנט גם קפצו שחקנים שהרבה יותר קשה לזרוק מולם).

            4. אתה לוקח את היכולת של שחקן לנצל מיסמאצ' ומשנמך אותה. למה?
              .
              כריס פול מצליח לנצל את יתרון בזריזות שלו מול שומרים גבוהים הץבשביל לקלוע מהמיד ריינג' באחוזים פסיכיים.
              דוראנט מנצל את האורך הבלתי נגמר שלו בשביל להצליח ולקלוע מאותן מקומות על הפרקט.
              .
              דוראנט סקורר מהגדולים שהיו. פול בשום דרך לו סקורר באותה הרמה.
              .
              אבל אי אפשר להתעלם מיכולתו האדירה לקלוע באחוזים מטורפים בכל פעם שיש עליו מיסמאצ.

            5. "אתה לוקח את היכולת של שחקן לנצל מיסמאצ' ומשנמך אותה. למה?"

              זו לא הכוונה. אני מתייחס למה שרשמת:
              "פול השנה מהמיד ריינג' קולע באחוזי דוראנט. עד כדי כך"

              מהדברים האלה משתמע שיכולת הקליעה של פול היא ברמה של דוראנט ולכן צריך לשים את הדברים בקונטקסט הנכון. אני מבין מההודעה האחרונה שלך שאתה מסכים שאין מה להשוות בין יכולות הקליעה שלהם (לטעמי כרגע מבין השחקנים הפעילים הוא הטוב ביותר). דרך אגב, למרות השמירה ההדוקה, דוראנט קלע מהמיד ריינג' באחוזים טובים מפול. מעניין עם איזה אחוזים הוא היה מסיים אם הוא היה זורק כשהוא יותר פנוי.

  9. מצוין רועי. מסכים כמעט עם הכל. אם נתעלם מענייני השיפוט שלדעתי מתאזנים באופן טבעי (או פחות טבעי), המהלך שהכריע את המשחק זו העבירה החמישית המטופשת של בוקר.

  10. שמעון, ברשותך אגרור אותך לשאלת פוליטיקה קטנה, סתם כי מעניין אותי לשמוע את דעתך בפרק זמן זה.
    אתה תמיד אמרת שלא משנה מי יהיה בשילטון, כולם מושחתים באותה מידה, אז אין הבדל.
    עכשיו יש לנו ממשלה שמורכבת מחלקים ימניים שרחוקים מדעותי מאוד, וראש ממשלה שבעבר ראיתי בו סכנה גדולה מאוד.
    ועדיין, אני מרוצה עד הגג מהעבודה השקטה שהם עושים, ומהיכולת להתגמש ולעבוד יחד למען מטרה אחת – מדינת ישראל ואזרחיה.
    האם אתה גם רואה ומרגיש בהבדל?
    או שעדיין מבחינתך אין שום שינוי והכל בדיוק אותו דבר?

    1. אני לא שמעון אבל אם יורשה לי להתפרץ לדלת ​פתוחה.
      מול מה שביבי והליכוד הפכו להיות במרוצת השנים זה לא חוכמה גם חמור היה עושה עבודה יותר טובה ועם פחות הסתה אבל תן גם לאלה מספיק זמן בשילטון ותקבל אותו דבר כי בני אדם ברובם חולקים את אותן חולשות.
      יחידי סגולה מצליחים לעמוד בפיתויים.
      אני לא מאמין שיש חברי כנסת בלי שלדים בארון(אולי בודדים). השיטה עצמה מקדמת שחיתות וככל שאתה יותר זמן במערכת ככה הסיכוי עולה.

    2. זה כי המטריקס שלך שממנו אתה צורך את המידע, השיג את מטרתו, ואז החליט לשנות לך את המידע.
      הממשלה הקודמת היתה רעה, כי ככה החליטו לשתול לך, וזאתי שקטנה טובה כנ"ל.

      אפילו גנץ הגולם אמר את זה באחד הראיונות, בגלל זה ששר האוצר איש מפוקפק מאוד, שאחת הנשים הכי קרובות איליו נשלחת לכלא על שוחד ל10 שנים, זה נראה לגיטימי, ולא תראה הפגנות ממומנות נגד שחיתות. בגלל זה עסקאות מפוקפקות של סחיטה(גם אם חוקית) של מפלגות ערביות נתפס לגיטימי, ואצל החרדים זו סחטנות. אפשר להמשיך כמובן.

      אה, ודביל כמו יאיר לפיד אשכרה ראש ממשלה חליפי,גאד דמט.

      קיצר, הכל אותו דבר, רק שמישהו שינה לך את המשקפיים.

      ועוד משהו, במדינה שלא נשלטת על ידי אליטות, המדינה היתה רועדת על האישור למשפט חוזר לזדורוב, ושי ניצן היה בכלא. מאיה פורמן הינה הפתולוגית שחקרה את תאיר ראדה, והפרקליטות ממש לחצה עליה לשנות חוות דעת כדי שיתאים לשקרים שלהם. היה איתה ראיון והיא טוענת ששי ניצן ממש רדף אותה, אבא שלי פעם פגש את העו"ד שיצג אותה בבית הדין לעבודה, הוא טען שזדורוב חי.

      אבל במדינת האליטות שקט דממה.

      1. הממשלה הקודמת היתה רעה נקודה! בלי קשר לזה שעובדים שעות נוספות בהנדסת תודעה.
        זה לא אומר שהממשלה הזו היא של צדיקים אבל במצב שנוצר וכל האשפה שביבי קיבץ סביבו היו חייבים להחליף אותו והממשלה הנוראית שלו.
        גם הוא בעצמו פשוט איבד את זה והפך לאדם נכלולי ורע.
        הנאומים האחרונים שלו לפני הבחירות וגם אחריהם היו פשוט מופע איימים. בושה.
        ומה שקרה בנאום של בנט היה אחד הרגעים הכי איומים ושפלים בהיסטוריה של כנסת ישראל. ביזיון כזה של גן ילדים בזמן שכל המדינה וחלק מהעולם מסתכלים הבהיר כמה האנשים האלה אשפה שלא מעניין אותם כלום והם גם לא עוצרים. מצביעים נגד חוקים שהם קידמו ומנסים במכוון לפגוע במדינת ישראל רק כי הם כבר לא בשילטון. פשוט חבורה של סמרטוטים שגם צריך לבעוט מהכנסת.
        למפלגות החרדיות יש היסטוריה של סחטנות במשך כמה עשורים אז בוא, לא שמה שהערבים עושים מקובל אבל כשאתה משווה לחרדים אתה מפסיד עוד לפני שהתחלת.
        בכלל אני חושב שצריך להעלות את אחוז החסימה לאיזה 15 מנדטים לפחות. 5/6 מפלגות זה די והותר

        1. אתה מוזמן להתייחס לתוכן, ולא למצוא את השורה שהכי פחות נראית לך, ולהרוג את כל ההודעה.
          את פתח לו,
          האם התנהלות של שי ניצן, שעולה מדבריה של מאיה פורמן, נראים לך תקינים בחברה חופשית?
          ושכחתי את מעללי רות דוד, ואת פרשיות אפי נווה, ועלילות כחלון, השופטת קרייף, ונטל הראיה.

          1. אני נמנע אקטיבית מלקרוא על פוליטיקה ישראלית לכן אין לי ידע מספיק בשביל להתייחס לשאר התגובה, כמו כן אולי נדמה לך ככה אבל לא "הרגתי אותה". התייחסתי רק למה שאני יודע מ(הרבה) מקורות ראשונים במיוחד כשאתה מדבר על הנדסת תודעה כשברור שזה שקר

            1. וואי וואי, גם זה שביבי קשור לצוללות איכשהו זה שקר שעובר יפה. אתה מתלונן גם על זה?

            2. אם היה לי מושג הייתי עונה לך על זה

          2. זה מצחיק לקרוא אותך אומר 'למצוא את השורה שהכי פחות נראית לך, ולהרוג את כל ההודעה' כאשר אתה משתמש באותה פרקטיקה בדיוק בהמשך ההודעה שלך

          3. אתה מערבב בין דברים שאין בהם קשר.
            בפוליטיקה אין לך טיפת מושג, מה שלא מונע ממך לבלבל את המוח – שיבושם לך, לא אכפת לי אני מדלג.
            אבל ראיתי שאתה מערב איכשהו את פרשת זדורוב.
            מה הקשר?
            שי ניצן חלאה, הפרקליטות שקרנית ועלובה ומלאה במכסי תחת בדיוק כמו המשטרה שלנו, בתי המשפט הרבה פעמים נותנים יד לעיוותי הדין האלה, פרשיות ונבלות לא חסר.
            על זדורוב הופל התיק, מטעמים שונים, אני יודע זאת היטב כבר עשור בערך מאז שהתעמקתי מאוד בפרשה.
            הוא גם לא הפראייר המוחלש הראשון שעשו לו את זה, וגם לא יהיה האחרון.
            הראיות בפרשה חד משמעיות.
            אתה גוזר מזה על נתניהו?
            האיש החזק במדינה מול אדם שקוף נטול כל כוח, כולל שפה?
            גם במקרה נתניהו הראיות חד משמעיות – הפעם נגדו.
            הוא קיבל משפט על מיעוט קטן מהדברים שעשה, קיבל ריכוך ע"י מנדלבליט, שמאז מסרב בתוקף לחקור כל פרשה נוספת שלו (הגדולה ביותר שאנו מכירים זה הצוללות והמניות – בגידה בבטחון המדינה בעבור בצע כסף).
            שוד הגז.
            ועוד ועוד.
            אתה רשאי עכשיו להמשיך לקשקש שטויות שמשרתות את הפרדיגמה שלך

            1. מנאייכ

            2. אשך לא מעט אחרי ההודעה שלך פורסם שגנץ וסער סיכמו על דיון ובחינה לפתיחת ועדת חקירה ממלכית בפרשת הצוללות.

        1. שדו כרגיל אנחנו מסכימים ברוב הדברים , אין לי בעיה להגיד שנוגבתי כאן חזק ואז הוברקתי ואז נוגבתי בשנית ובשלישית על ידי האשך, גם אני חשבתי שכל חברי הכנסת הם אותם זבל פוליטי כמו שראינו משחר ההיסטוריה (מחליפיו של ג’וליוס קיסר…), אי אפשר להתווכח עם העובדות והממשל הנוכחי בישראל טוב בהרבה ממה שביבי הפך בשנים האחרונות. יש לו עדיין מגרעות והוא רחוק מלהיות מושלם ויקח לדעתי לפחות עוד עשור כדי לתקן את העוולות שהמשטר הקודם יצר בשנים האחרונות ובמיוחד במגפת הקורונה, אבל בהחלט יש ניצנים (כל זה אני שומע וקורא בעיתונים פעם אחרונה שהייתי בישראל הייתה ב2020.
          .
          אני לא חושב שהעלת אחוז החסימה זה הדבר הנכון אלא התניית הבחירה בתרומה ושירות המדינה

          1. כמו שאמרתי מול ביבי והליכוד זה לא חוכמה. תשים חמור ועדיין תוכל להגיד שהמצב יותר טוב אבל זה לא אומר שהוא טוב.
            חייבים להעלות את אחוז החסימה אני לא חושב שצריך להגיע למצב כמו בארה"ב של שתי מפלגות אבל גם המצב פה הוא אבסורדי.
            יש בעיה מובנית בדמוקרטיות שהפיצולים בתוך העולם הפוליטי מפצל את העמים בתוך כל מדינה וככל שעובר הזמן הפערים רק גדלים והמתח והחיכוכים רק מחמירים.
            לכן מצד אחד צריך להקטין את כמות המפלגות ומצד שני להשאיר מקום לתמרון.
            נכון שזה תלוי תרבות ועוד כל מני דברים אבל ספציפית בישראל חייבים לעשות את זה אחרת המדינה הזו תיתפרק.
            לגבי הבעיה הפנימית בדמוקרטיות שהעליתי, יש עוד פתרונות שאני חושב עליהם לא מעט אבל עוד לא גיבשתי רעיון ממש מסודר. מתישהו אולי אני יעלה את זה.

            1. יש פה כמה בעיות מובנות מהקמת המדינה, שאני לא יודע איך אפשר לפתור.
              – שנאת מזרחים – אשכנזים
              – אי הפרדת דת מהמדינה
              – אוכלוסייה טפילית גדלה והולכת שניזונה מהמדינה ויונקת משאבים, ומצד שני לא מעוניינת להתנהל לפי החוקים ולהשתתף במשחק, בעלת כוח פוליטי עצום
              – המיעוט הערבי ושלל בעיותיו במדינה
              – השטחים הכבושים ומה שהם ייצרו סביבם
              לפחות כעת אנו רואים משהו חדש – עבודה משותפת של שפויים (יחסית, כן?) מכל קצוות הקשת בניסיון ליצור טובת כלל.
              מה שראינו בעשור האחרון היה דיסטופיה.

            2. אל תשמח כל כך מהר. הממשלה הזו רעועה מאוד ונראה שביבי נחוש לחזור לקידמת הבמה.
              עד שלא יהיו פה 8 שנים רצופות בלי ביבי ובלי חרדים אני לא חושב שאפשר אפילו להתחיל להרגיש טוב.
              צריך להיות על המשמר ויש עוד עבודה רבה.
              בנט זה בחזקת כבדהו וחשדהו עם דגש על חשדהו.

          2. תודה ברוך. מזעזע לחשוב מה הלך כאן בעשור האחרון, ואנחנו בקושי יודעים את קצה הקרחון.
            המשטר של המשחד הלאומי והמסית הגדול עם כל חבורת הזבל שאסף סביבו, זה היה סיוט ארוך מאוד.
            שמח שהקצנו ממנו סוף סוף.
            (אני נחרדתי ממנו בתור נער כבר ב-96, טיפוס איום ונורא, מכיל את כל התכונות השליליות באדם, מטורלל, מלאך חבלה אמיתי. להגיד שכולם כמוהו זה באמת לא לראות את קצה האף).

            1. מסכים יצאתי חמור עם גרביים כמו באד במשחק ראשון בפלייאוף, לגבי הבעיות שתיארת אני חושב שהפתרון הטוב ביותר הוא להקים גוף לאומי (כמו שהצבא איחד ויצר כור היתוך של כמעט כל רבדי האוכלוסייה) שמחייב את האדם לתרום למדינה ומתנה את זה בתמלוגים והטבות (כמו שבאינדונזיה הרבה יותר זול ומסובסד להיות מוסלמי אחת הסיבות שרוב המדינה מצהירה שהיא מוסלמית).

              התנדבות למשטרה (אם היה יותר כוח אדם ומשאבים בהחלט הייתה רואה ירידה בפשיעה בחברה הערבית , מגן דוד, אם זה בניית גוף מדיני שהמטרה שלו לבנות תשתיות למדינת ישראל, צבא…

  11. נקודה לדיון: האם לדעתכם פול מסיים את הסדרה הזאת ללא פציעה/משהו אחר במידה ופיניקס לא משתלטים על הסדרה?

    יש לו נטיה להיפצע כשיש לחץ. מול גולדן סטייס. מול הלייקרס העונה הוא היה פצוע. מול דנבר בסדרה של 4-0 הוא היה בריא. מול הקליפרס הוא נעדר מהמשחקים הראשונים בגלל ענייני קורונה וחזר כשהם הובילו בבטחה.

    משהו אומר לי שאם הסדרה תהיה צמודה, הוא ימצא את עצמו בחוץ.

    1. חחחח
      לא להאמין. כבר התחלנו עם תירוצי פציעות?
      הוא יוצא מנצח בכל מצב. אם היה גרוע – הייתי פצוע. אם היה טוב – אני ווינר.
      הפול הזה מדהים.

  12. נקודה לדיון. קמרון פיין? באמת ראית המשחקים של הסאנס בפלייאוף? או שאתה סתם היטר.

    ההופעה של פול במשחק 6 מול הקליפרס היא הכי טובה משחקן יחיד בפלייאוף הזה.
    גם הטיעון השני שלך של לא תופס-
    כשחצי מהכוכבים בליגה נפצעו או גמרו את העונה מוקדם.

    1. כן ראיתי ואפילו את חלקם הגדול בלייב (מוזמן להסתכל בתגובות שהיו בלייב למשחקים. אני לא זוכר אם בכל המשחקים הגבתי כאן או בפורום אחר).
      חבל שבמקום להגיב דברים עניינים אתה מחפש טיעונים אחרים ומוסיף כינוייםכדי להצדיק את הדברים שלך. תתייחס לדברים ולא לגופו של אדם.

      בנוגע למשחק מול הקליפרס – נוח לך לשכוח שאת רוב הנקודות הוא קלע כשפחות או יותר היה פער של 10 נקודות ברבע הרביעי. לא כשהמשחק היה בפער של 1-5 נקודות.
      ההופעה של בוקר במשחק האחרון היתה גדולה מההופעה של פול, ההופעה של בוקר במשחק 6 מול הלייקרס היתה גדולה מההופעה של פול. ההופעה של גורג' היתה גדולה מההופעה של פול (יאמר שגורג' לא היה בסדרה טובה). נראה לי שהבהרתי את הנקודה.

      ושאלתי ולא קיבלתי תשובה. כמה משחקים טובים היו לפול מול הקליפרס והלייקרס?

      1. לא ברור לי הצורך לשנמך את פול.
        אני לא חושב שיש מי שחושב שאני לא אוהד של בוקר (כפי שניתן לראות בפוסט הזה),
        אבל 41 נק' מול הקליפרס, 36 מול דנבר, 32 מול הבאקס,
        אלו לא מספרים של שחקן מחליף.
        .
        לרשום שהוא קלע את הנק' בזמן זבל, זה לחטוא לאמת. הוא היה על הפרקט (והוביל) בריצות שהכריעו את משחק 6 מול הקליפרס.
        .
        החיים הם לא שחור ולבן.
        בוקר שחקן ענק.
        פול שחקן ענק.
        הסאנס קבוצה
        .
        (אני והפה הגדול שלי. הסאנס מפסידים מחר בלילה ב-30 הפרש…)

        1. גיא, אני חושב שהדיון מעט מוסט למקום אחר. הוא טען שפול הוביל אותם לגמר ולכן המשחק מול הבאקס לא רלוונטי. כמו שרשמתי, לא ראיתי בכלל את הסדרה מול הדנבר ולכן אני מנוע מלהתייחס אליה. זה שהוא נתן משחק אחד טוב (או שניים) בשתי הסדרות ביחד מול הלייקרס והקליפרס לא אומר שהוא [b]הוביל[/b] אותם לגמר. לטעמי הוא נתן בסדרות האלה יותר משחקים לא טובים מאשר טובים.
          לא רשמתי שהוא קלע את הנקודות בגארבג' אלה שהוא קלע שהיה הפרש לא קטן. היה עוד זמן להפוך את התוצאה אם כי בהפרש כזה הסיכוי די נמוך.
          אז פול נתן 3 משחקים של 30+ נקודות בהמון משחקים שהוא פתח
          ואילו פיין נתן משחק של 29 נקודות ו-50% ופתח בהרבה פחות משחקים.

    2. היא לא.
      גם דוראנט מול הבאקס, טייטום מול הנטס, קוואי מול דאלאס, דונצ'יץ' מול הקליפרס ויאניס מול כל הקבוצות(…) (לטעמי השחקן המצטיין של הפלייאוף ובפער).

  13. הדיוני קולגים שלך גדול זה 😂😂😂

    נראה לך שמפלצות אתלטיות לא יכולים לעשות.לחץ וילד לבן שבקושי זז במכללות כן יכול 😂😂

    הם יכולים לעשות כזה לחץ שאתה לא מדמיין הכוכבים ירצו לבכות
    תוריד גם את השיפוט של שריקות אוויר ותראה מה יקרה להם
    פשוט זה לא באופנה
    אתה רואה מה לחץ עושה רק בסופי משחקים שקבוצה צריכה לחזור מפיגור באיזה טירוף הם משחקים.
    שחקן nba שלא יכול לשחק 48 דק אינטנסיביות הוא לא בכושר גופני מספיק טוב

  14. גיא,
    לצאת נגדך אסור לי בהתאם לכללי שביתת הנשק, אז אני משאיר לשמעון את העבודה. אחד על אחד הוא מסתדר איתך יפה, אין צורך להביא עליך דאבל למרות שהשנה אפשר די לנטרל אותך די בקלות עם דאבל כי אין לך הרבה עזרה בטנ"ש (שמעון תאר את זה יפה אתמול חחחח). גילרי גומר את כל הכוח שלו באופניים בדיומא, ברוך – האיש שלנו למשימות הגנה בזכות הרגליים הצעירות (חחחחחח) מתיש את ת'וג בוויכוחים אינסופיים. לא נשאר לת'וג כוח לקלוע, בגלל זה רואים אצלו הרבה איירבולים בפלייאוף הזה (גמר 21 עדיף על גמר 98 חחחח וואו – זה איירבול שפגע בראש של הגבוה שסגר למטה לריבאונד). ניסני החליט פתאום שהוא אוהד אטלנטה ונראה שגם אותו ברוך מוציא מהמשחק שלו. הוא לא נותן את המיספרים שציפו ממנו. סמיילי מצויין אבל הוא לא לגמרי טנש, הוא יותר על טן-דיי, ופתאום יואל הפציע עם "גו טנש" וכל מיני כאלה אבל יואל הוא ללל בדם, אי אפשר להמיר אותו. זה איילת שקד ומנסור עאבס. נשאר לחוס, הבעייה שהוא לא ממש התאושש מהפציעה של מארי, שמעון הגדיר אותו נכון – סאריץ' 🙂
    .
    בקיצור – אתה סוחב את טנש די לבד – אז אני אתן לך פוש קטן – אני מסכים עם כל מה שאתה אומר על כריס פול. מי שמבקר אותו טועה. ההגדרה של התפקיד שלו מדוייקת, המיספרים שלו טובים מאוד, הוא נותן פלייאוף נהדר בכל קנה מידה ובעיקר בקנה המידה של הגיל.
    אני גם מסכים עם כל מה שכתבת על יאניס. הוא ללא ספק ה-MVP של הפלייאוף עד עתה. בפער.
    מקווה בשבילך שהלחץ של הולידיי על פול לא הרסני לפיניקס כמו שאחרים כאן נוטים לחשוב. אתה צודק לגבי הניסיון העודף ב"להפסיד" שיש לבאקס, אבל לכם יש את יתרון הביתיות – ושני האולמות מאוד ביתיים. יש הרגשה שהסדרה הזאת הולכת למשחק 7.
    בלי קשר, החבר שלי – ננוחם המקורי – מתמוגג מהסדרה וטוען שהיא מעולה. גם אסף רביץ בוואלה. אז אולי ת'וג בכל זאת פגע איזו זריקה או שתיים…
    (חחחח)

  15. ג'באל מקגי יהיה באוליפיאדה בנבחרת ארצות הברית.
    יש מצב גם שלילארד היום יטיל את הפצצה ואז כל אבני הדומינו(סימונס ואלו שאחריו) יפלו ונתחיל לראות טריידים

  16. תודה רועי, אכן הגיע הזמן שפניקס יעשו קצת התאמות וימצאו כמה פתרונות בסדרה, רצוי שזה יקרה לקראת משחק 5

  17. אני ממש מצטער שבזמן המשחק הייתי בטיסה. הייתי מת לראות כיצד חיסלו את כריס פול בשמירה מעולה. תודה רועי. נדמה לי שזה שיא תגובות על 'מחשבות'. כה לחי!

כתיבת תגובה

סגירת תפריט