A Kosher Hot Dog: לדרבי חוקים משלו / ארז שץ ויוני לב ארי

שתי אוהדות מטס מרוצות (צילום: New York Daily News)

לא ברור אם אחד החוקים של הדרבי, הוא שהיאנקיז חייבים לאבד יתרון באינינג האחרון ולחטוף השפלה. דבר אחד כן בטוח: אם לדרבי חוקים משלו, אוהדי המטס אוהבים אותם. בפרק מספר 38 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, ניתחנו ממגוון זוויות את הסדרה, שהפגישה את אהובת ארז מול אהובת יוני.

מה עוד בפרק? ניסינו להבין מי אשם בצרות של היאנקיז, מה קורה כשהשדרים מפספסים דברים גדולים שקורים במגרש, מדוע חייבים לחזיר את השדרים גם למגרשי החוץ, למדנו עוד פרק סטטיסטי ב-"מורה נבוכים", ונזכרנו מה קרה לטיי קוב ב-"השבוע לפני". ומי היה שם המצחיק של השבוע? הכל בפנים

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 4 תגובות

  1. תודה חברים
    .
    הסיפור המטורף של השבוע – דניאל קאמארנה, רליבר אלמוני שאחרי שנים ארוכות במיינורס עלה להגיש בפאדרס הפצועים והחבולים, חבט לגראנד סלאם (!) ב-AB השני שלו בליגה (!!) על מקס שרזר (!!!), והוביל את הפאדרס לקאמבק גדול מפיגור 8-0 לניצחון 9-8 מול הנאשיונלס: https://youtu.be/hTz4wpZVdmg
    .
    כמה נתונים מעניינים – זו הפעם הראשונה בקריירה המפוארת של שרזר שהוא מרשה הומר לפיצ'ר, כאשר עד אז הם חבטו מולו 30 מ-351 (0.85)
    .
    קאמארנה הוא הרליבר החמישי שחובט לגראנד סלאם, האחרון היה ב-1985
    .
    בגלל שאתם אוהבים נתונים מהמאה ה-19, הפיצ'ר היחיד חוץ ממנו שחבט גראנד סלאם בחבטה המוצלחת הראשונה שלו עשה זאת ב-1898 🙂
    .
    ולסיום, משהו נחמד שקשור לאיש והאגדה שוהיי אוטאני, שחבט את מספר 33 שלו ל-463 פיט: https://mobile.twitter.com/SamBlum3/status/1413697827822211075
    .
    זה בעיקר מה שהצחיק אותי:
    There were only three fans up there. Three friends watching the game.
    Said one of them: “It just kept getting closer and closer and I was like, ‘What the fuck?”
    .
    אגב, הוא עקף את מאטסוי והפך ליפני בעל מס' ההומרים הגדול ביותר לעונה עוד לפני פגרת האולסטאר (וגם לשחקן האיינג'לס עם הכי הרבה לפני האולסטאר)

    1. אוהב סיפורים מהמאה ה19, נתונים מאז פחות, זה לא ממש אותו בייסבול, בכך שהגראנד סלאם דנן בטח הושג אחרי שהכדור התגלגל מתחת לאיזה ספסל של מישהו שבטח התיישב על הכדור וכשהאאוטפילדר הגיע אליו אז הם הלכו מכות ובינתיים כל הרצים הגיעו הביתה.
      מה שכן זה מתקשר ככה לדיון על שחקני שדה שזורקים, כמו שלחבוט הומראן זה אומנות והנה בא אחד שלא יודע לחבוט ומתפלק לו מזליקי שכזה ועדיין זה לא מוזיל את מעמד החובט ככה גם להיות פיצ'ר במייג'ור ליג זה לא דבר של מה בכך גם אם ריזו או פיליפס יכולים לסחוב אינינג אחד ואפילו לפסול מישהו.
      ואני לא חושב ששרזר הרשה לו, נראה לי שקמארנה עשה בלי רשות…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט