בחירתו של קוואי (ופול ג'ורג')/שחר אלוני

רגע לפני סדרת הגמר, שווה להעיף מבט באחד הדברים המרכזיים שיעסיקו אותנו בעוד שבועיים, והוא בחירתו של קוואי. לאונרד הוא כרגע שחקן הקליפרס, אבל הוא מסיים חוזה (יש לו אופציית שחקן לעוד עונה) והוא יכול להחליט אם הוא נשאר או עוזב, ולמעשה שחקן בקליבר שלו יכול כמעט לבחור לאיזו קבוצה הוא רוצה ללכת.


האפשרויות של קוואי:
1) לממש את אופציית השחקן שלו, או לחתום על חוזה חדש לכמה שנים בקליפרס. חוזה חדש יבטיח אותו לכמה שנים קדימה, אך סביר שהוא יוכל לקבל חוזה ארוך טווח בכל קבוצה למרות פציעתו הלא ברורה.

2) להפוך להיות שחקן חופשי ולקבל הצעות מקבוצות, או למעשה לבחור קבוצה וכוכבים בשביל לבנות קונטנדרית. אם יעשה כך הוא יגביל את מספר הקבוצות אליהן הוא יוכל לעבור, שכן הוא יהיה צריך למצוא קבוצה שיש לה מקום להחתמה גדולה במגבלות תקרת השכר.

3) לחתום במטרה לעבור (סיין אנד טרייד), זו האפשרות שדוראנט בחר בה, וזה מרחיב את מגוון הקבוצות שהוא יכול לעבור אליהן, שכן במצב כזה הקבוצה הקולטת לא צריכה מקום פנוי תחת תקרת השכר, אלא פשוט להעביר שחקן קיים במקומו (כפי שברוקלין העבירה לגולדן את דיאנג'לו ראסל, תמורת דוראנט).

אם קוואי הולך על האופציה הראשונה, הוא נשאר בקליפרס, וכאן צריך לשאול האם הוא מרוצה מהמצב שם, מבחינת פול ג'ורג' עליו הוא התעקש לפני שנתיים, מבחינת הסגל, המאמן וההנהלה.
לפני שנתיים קוואי היה אחרי אליפות הרואית בטורונטו ונחשב לקבלן תארים ולדבר הבא בליגה. שחקן שכל קבוצה רוצה בשורותיה. האפשרויות הראליות היו להישאר בטורונטו על חוזה חדש או לעבור ללייקרס או לקליפרס, שכן הוא רצה לגור בלוס אנג'לס בשל הקירבה למשפחה.

קוואי בחר בקליפרס, והתעקש שהם יביאו גם את ג'ורג' (מה שעלה לקליפרס בהרבה נכסים בטרייד עם אוקלהומה). דווקא הלייקרס זכו באליפות (והיו גם השנה מועמדים בכירים עד הפציעות). ואילו הקליפרס נראו ככה ככה בסדרה מול דאלאס ומאד לא טוב בסדרה מול דנבר אותה הפסידו לאחר שהובילו 1-3 וזאת לאחר שלוש מחציות שניות נוראיות של ג'ורג', שבהן הקליפרס איבדו יתרונות גדולים ובסוף את הסדרה כולה בתוצאה 4-3.

השנה זה נראה קצת יותר טוב בפלייאוף, אבל שוב היו קשיים (גדולים) מול דונצ'יץ' והסגל המשלים הבינוני של דאלאס. לאחר מכן סדרה בסדר גמור מול יוטה (ללא קונלי ועם מיטשל פצוע), ולבסוף סדרה בסדר בהתחשב בנסיבות מול פניקס, אבל עם קריסה של ג'ורג' במשחק האחרון ובחלק מהמשחקים או רבעים האחרים בסדרה, והקליפרס הודחו בגמר האזורי (אליו הגיעו לראשונה בתולדותיהם).


1) לעניות דעתי, קוואי לא מרוצה ממה שקורה בקליפרס. הוא כבר החל להוציא לתקשורת טענות כנגד הצוות הרפואי של הקבוצה (כך זה התחיל בספרס, כשרצה לצאת משם). אם הוא איכשהוא ישאר, הוא ידרוש לדעתי דרישות מפליגות, כמו הבאת כוכב אחר במקום ג'ורג', ו/או שינויים גדולים בסגל. דווקא המאמן טיירון לו, נראה שיוכל לשמור על מקומו, שכן הוא גילה יכולות טובות בפלייאוף בתנאים קשים, כאשר קוואי נפצע.

לדעתי, הסיכוי שישאר ללא שינויים גדולים הוא מאד קטן. אני לא יודע אם יש איזשהוא שינוי שישאיר אותו, אבל זה יצטרך להיות משהו גדול. למשל להביא סקורר על כמו ברדלי ביל או אפילו לילארד לקבוצה. אני לא חושב ששיפור קל בעמדת הסנטר או מנהל המשחק ישאירו אותו, גם לא הבאה של לאורי או טרנר לצורך העניין.

2+3) אפשרויות של מעבר קבוצה הן רבות ומגוונות, מה היעד שיתאים לקוואי? הוא יחפש קבוצה עם סיכויים טובים לאליפויות בעונות הקרובות.
אם נשים בצד רגע את האפשרות שהוא שוב יביא איתו מישהו אחר מקבוצה אחרת, אזי הוא צריך למצוא לעצמו קבוצה קיימת שתתאים.

אחת מאלה היא גולדן סטייט, שתשמח לריצה של שנה, שנתיים או שלוש בציוות של קוואי, קרי וקליי. גולדן תהיה חייבת לעשות זאת בסיין אנד טרייד, כאשר המועמד לעבור יהיה וויגינס, עם עוד שחקנים להשלמת שכר, אך לקליפרס לא תהיה יותר מדי יכולת מיקוח במו"מ, אם קוואי ידרוש סיין אנד טרייד בסגנון של דוראנט.


קבוצה נוספת שיכולה להתאים היא אולי הלייקרס, בהנחה שלברון עובר להיות מנהל משחק והסיין אנד טרייד יכלול את שרודר על חוזה חדש, את הראל ועוד תוספות אם צריך (קוזמה?).

אפשרות נוספת יכולה להיות דנבר, בסיין אנד טרייד על כמה שחקנים משמעותיים תוך השארת יוקיץ' ומארי.

אפשר כמובן לחשוב על עוד ציוותים כאלה, גם במזרח, אך יש לזכור שקוואי יעדיף לא להתרחק מאד ממשפחתו בלוס-אנג'לס.

פול ג'ורג' הוא מקרה ראש או שחקן שיכול להשתלב בקונטנדרית?

חברו לקבוצה של קוואי – ג'ורג', הוא מקרה מעניין.
אין ספק שכשחקן עונה רגילה הוא מצוין, ובכל קבוצה שבה יהיה השחקן המרכזי הוא יתן עונה שבה יבחר בקלות לאחת מחמישיות העונה ואולי אפילו יהיה בדיון על ה-MVP של העונה הרגילה בשל יכולותיו הגבוהות והמגוונות משני צידי המגרש.
מדובר על אחד הסיפורים המרגשים בליגה, שכן כבר שכחנו שהוא עבר פציעה קשה מאד והשתקם ממנה.


השאלה הגדולה עולה בפלייאוף – האם ג'ורג' הוא אבן בניין לקבוצה שרוצה להיות מועמדת בכירה לאליפות? האם הוא שומר על רמתו הגבוהה בפלייאוף, משתפר או יורד? ואם יורד אז בכמה?

ניתוח סטטיסטי מדויק של השוואת יכולותיו בעונה הרגילה ובפלייאוף יחרוג מהיקף הפוסט, אך שווה להציף כמה נקודות.
בפלייאוף שלו באינדיאנה ב-2014, ג'ורג' שיחק היטב משני צידי המגרש, בדומה לעונה הרגילה והכל היה בסדר, אך יש לזכור שלא היו שם ציפיות ולחץ של קונטנדרית.

הפלייאוף הבא היה עם ראסל ווסטברוק באוקלהומה. הציפיות היו להתעלות והצלחה, אך כבר בסיבוב הראשון הקבוצה המבטיחה הודחה, ויכולותיו של ג'ורג' נראו מגומגמות ונמוכות (באופן מובהק?) מאשר בעונה הרגילה. לא היה ברור אם לייחס זאת לקטע מנטאלי של לחץ באור הזרקורים בקבוצה עם פרופיל תקשורתי גבוה, או אולי לזהות היריבה או לדומיננטיות של ווסטברוק והכימיה איתו בפלייאוף. כל זאת התרחש לאחר שג'ורג' היה מועמד לא מבוטל ל-MVP של העונה הרגילה.

הפלייאוף הבא היה בקליפרס, ושם ג'ורג' גמגם בסיבוב הראשון וקרס מנטאלית בסיבוב השני בו הקבוצה הודחה לאחר 3 מחציות שניות נוראיות מול דנבר המוכשרת אבל הלא מגוונת התקפית. ג'ורג' קלע באחוזים נוראיים במחציות האלה, כולל זריקות מהצד שפגעו בצידי הלוח, ונראה שהוא משחק תחת לחץ רב, שאפשר אולי לייחס לבועת הקורונה. הוא גם אמר לאחר מכן שהיו לו כמה בעיות הקשורות להתנהלות בתוך הבועה.

הפלייאוף השלישי היה עכשיו, ונראה סטטיסטית שהוא היה יותר טוב מהקודם, וגם במבחן העין נראה היה שג'ורג' קצת יותר משוחרר וקצת יותר ממצה פוטנציאל, וזה עוד לאחר שכבר היתה לו סטיגמה בעייתית משנה שעברה בנושא הזה. עדיין היה אפשר לראות שהוא לא יציב. הסטטיסטיקה שלו בדרך כלל נצברה ברבע אחד טוב (או קצת יותר מזה) כאשר בשאר המשחק הוא לא משחק היטב. לפעמים גם רבע כזה לא היה, מה שיצר כמה משחקים חלשים לפחות התקפית.

במשחק 6 מול פניקס הוא היה חלש למדי, קלע 6 מתוך 20 מהשדה ומתוכם 1 מתוך 6 לשלוש, כאשר השלשה שנכנסה היתה בגארבג' טיים כשההפרש היה 25 נקודות די קרוב לסיום. הסממן הזה לא מעיד טובות, שכן נראה היה שכאשר המצב נואש ואין ציפיות הוא מצליח יפה (כמו במשחק 5 לאחר פיגור 3-1 או לצורך העניין בגארבג' טיים של משחק 6). אבל כשיש סיכוי ויש על מה לשחק ויש ציפיות, כמו במשחק 6 (או בסיום הסדרה עם דנבר), זה נראה לא כל כך טוב.


ימים יגידו אם זה זמני, והשיפור ימשיך, או שזה ישאר בערך ככה, אבל אני לא יודע אם קוואי יחכה לראות מה קורה עם זה.

לפוסט הזה יש 196 תגובות

  1. שמע, אפשר להתווכח קוואי רוצה ככה או עושה ככה אבל להציג סיין אנד טרייד לווריורס כאופציה מרכזית זה פשוט לא רציני. אופציה לא קיימת.

            1. אתה ממשיך להשתלח ידידי, אין נקודות אחרות בפוסט שאתה מסכים איתם?

              אפשר למשל להעביר שחקן תמורת חוזה קטן יותר ובחירות דראפט, זה מקטין את סך ההתחייבויות.

            2. אז אתה רוצה לתת את סטף קרי תמורות בחירות דראפט? כן אני בטוח שהווריורס כבר קופצים על האופציה… איפה השתלחתי בך?
              בוא אני ארשום את זה באופן הכי ברור שיש:
              סטף+קליי+גרין+קוואי=147 מיליון, הסינר 143 מיליון.

            3. שמח שסיכמנו שטכנית זה אפשרי. לא כמו שטענת שלהשתחרר מחוזים זה לא אפשרי או שהאופציה בווריורס לא קיימת במציאות.
              עכשיו רק גרין ולא סטף. למה אתה אומר סטף? 🙂

            4. לזרוק ססמאות לאוויר או אופציה לא קיימת כשהיא כן קיימת, עלול להרגיש ביקורתי/משתלח

            5. להעביר בטרייד זה לא להשתחחר מחוזה – זה לעשות טרייד. טכנית אי אפשר להשתחרר מחוזים. לא חשבתי כשאמרת את זה שהתכוונת לאופציה של לעשות טרייד על אחד מהשחקנים המרכזיים שלהם.

            6. אז אתה עדיין חושב שסיין אנד טריד על קוואי זו אופציה קיימת?
              כנראה שבאמת חבל על הזמן.

            7. הרגע ראינו שזו אופציה קיימת אם עושים טרייד מתאים על גרין לפני זה.
              חבל על הזמן זה ומפריח ססמאות זה לא סגנון נעים במיוחד של דיאלוג, אבל בסדר

            8. לא זו לא אופציה גם אם עושים טרייד מתאים על גרין (אתה יודע יש הרבה שחקנים בסגל). זה שאתה אומר את זה ככה זה לא להפריח סיסמאות?
              אתה לא מוכן להשקיע חצי דקה כדי להבין למה מה שהצעת לא רציני ואני בסוף משתלח למרות שאני משתדל בסבלנות להסביר לך למה זה לא אפשרי. מה זה אם לא חבל על הזמן?
              בוא תגיד לי איך אתה רוצה שאני אדבר איתך. נשתדל להקפיד על השפה שנוחה לך.

            9. הרגע אמרנו שאפשר לעשות טרייד על גרין תמורת בחירות דראפט (ואו שחקנים עם חוזה נמוך משמעותית) ואז אין בעיה עם הסינר, האם נכון?
              פשוט תהיה ענייני, ההתקפות האישיות מיותרות, נדבר על הנושא עצמו

            10. לא לא אמרנו את זה…אתה אמרת את זה.
              אני משתדל להיות ענייני. ושוב לא תקפתי אותך – אלא אם לקרוא להצעה לא רצינית זו תקיפה אישית עליך.
              אני אדגיש שוב הסינר כולל את המשכורות של כולם. הבאתי את גרין רק כדי להראות לך ש-4 בלבד מספיק כדי לעבור אותו. חייבים להיות עוד 10 שחקנים בסגל (למעשה 8 בשלב הזה – אבל לא נסבך).

            11. אז צריך שבלי גרין (או לצורך העניין קליי) פלוס שאר שחקני הסגל ללא אלה שיעברו לקליפרס, זה לא יגיע לסינר

            12. נכון.

            13. מצוין, אז אנחנו מסכימים , יפה

            14. אז אתה מסכים שזו לא אופציה רצינית?

            15. אני מסכים שטכנית זה אפשרי, זה לא בלתי אפשרי או ססמה.
              אם זה סביר או לא זה עניין של פרשנות.
              לוותר על גרין כדי לקבל את קוואי? אם קוואי בעניין אז זה בהחלט יתכן לדעתי, אם אתה חושב שזה לא יתכן או לא רציני, זכותך

            16. 🤦🏼‍♂️
              הבנתי…
              תשמח לדעת שאני אפטור אותך מ'השתלחויות' עתידיות.

            17. שחר אם הבנתי נכון מהתכתובת שלכם אז גם אם יעבירו את גרין זה לא יספיק ויצטרכו להעביר עוד שחקנים. זה באמת כבר נשמע לא ריאלי.

            18. יצטרכו להעביר את גרין תמורת בחירות דראפט.
              אחר כך יצטרכו להעביר בטרייד עצמו תמורת קוואי את וויגינס ואולי עוד שחקן או שניים עם משכורת משמעותית (אין יותר מדי כאלה בגולדן).
              כלומר לוותר על גרין ווויגינס תמורת קוואי, שזה בשורה התחתונה נשמע לי ממש טוב לגולדן.
              את המעט מקומות החסרים ברוסטר הם יוכלו למלא אחר כך די בקלות עם וטרנים על מינימום.
              העיקר שבחמישיה יעלו קרי קליי וקוואי (נגיד עם וייזמן/לוני ועם נניח פסקל).
              זה בערך אותו רעיון כמו ברוקלין, שלישיה גדולה ומסביב משלימים.

            19. תשמע אני לא מספיק מבין מבחינת חוזים אבל אני לא חושב שאתה יכול להעביר את גרין תמורת בחירות דראפט. צריך להעביר אותו עבור שחקן או שחקנים שהם שווי ערך בחוזה שלו (אני חושב שבחירת דראפט שווה בערך 2 מליון והחוזה של גרין הוא בערך 20 מליון אז יצטרכו לקבל 10 בחירות סיבוב ראשון וזה משהו שהוא די מופרך). זה דבר אחד. דבר שני איזו סיבה בעולם יש שקליפרס יסכימו לסיין&טרייד שכזה?

            20. שחר,
              מבלי להיכנס לעובי הקורה ולבדוק לעומק את החוזים של גולדן סטייט,
              אני כמעט בטוח שאחרי קרי + קליי + קאוויי נשארים לגולדן פחות מ-20 מיליון.
              זה אומר לוותר על כל מי שהוא לא חוזה מינימום (כולל וייסמן לוני גרין וויגינס).
              ביג 3 שמוקפים רק בחוזי מינימום ללא יכולת להתחזק אפילו בחוזי מינימום נוספים –
              זה מתכון להתרסקות.
              על אחת כמה וכמה לאור היסטוריית הפציעות של הביג 3.

            21. עידו, אתה מוזמן תמיד לפתוח דיון ואשתדל בפידבקים, הכל טוב

            22. בשביל מה? אם אתה אומר שאני משתלח בך וחוזר על דברים שכבר נאמר שאינם אפשריים.

            23. לא סיכמנו שהם כן אפשריים טכנית?
              אז אני חוזר על דברים אפשריים, רק לא מוסכמים עליך שהם סבירים.
              אגב למה לא סביר? כי האוהדים יתנגדו?
              גם בברוקלין יש שלושה מקס והשאר משלימים

            24. הרבה מאד דברים אפשר טכנית. לא אמרת הרגע להשאיר את וייזמן/לוני? זה לא אפשרי.
              כמו שגיא כתב נשאר לך 20 מיליון לחלק ל-11 שחקנים. זה פחות או יותר וטרן מינימום לכל אחד. עכשיו זה לפני שניכנס בכלל לצד הפרקטי של איך תעשה את העסקאות. גרין תצטרך להעביר תמורת כלום בערך לקבוצה שיש לה מקום מתחת לתקרה. מי יסכים לזה בלי לדרוש ממך עוד בחירות בנוסף. ואז עכשיו מה תציע לקליפרס? זה לפני שאנחנו מדברים על לחפש איך להעביר את לוני (וויזמן אתה אורז עם וויגניס במקרה כזה)
              בקיצור בשום עולם NBA מעשי זו לא אופציה.

            25. ואם כבר ברוקלין בדקת כמה מרוויחים המשלימים ג'ו האריס ודיאנדרה ג'ורדן – לא קרוב למינימום.

            26. שחר,
              יש הבדל עצום בהשוואה לברוקלין.
              בברוקלין זה היה טרייד.
              המקרה עליו אתה כותב הוא סיים אנד טרייד שמשמעותו תקרה קשיחה לגולדן סטייט.
              ב-20 המיליון שנשארו צריך להכניס את החוזים של שאר שחקני הקבוצה ללא יוצא מן הכלל.
              זה אומר לוותר על גרין, וייסמן, לוני. לוותר על החתמת בחירת הדראפט הקרובה. לוותר על היכולת להשתמש ב-mle, לוותר על היכולת להחתים שחקנים נוספים אפילו עבור מינימום.
              כאשר אני כותב, לוותר, זה לא אומר שככה סתם אפשר לשחרר שחקן. צריך למצוא קבוצה עם מקום מתחת לתקרה השכר שתקבל את החוזה שלו, וצריך לשלם עבור זה (בדרך כלל עם בחירות דראפט עתידיות מהסיבוב השני).
              אפשרי?
              אולי.
              אבל זה ממש בגדר המדע בדיוני,
              והץבשום מקרה לא קרוב להיות דומה לנטס.

            27. שחר בוא תגיד לי מה סביר בזה. תראה כמה דברים צריכים בשביל שמה שאתה טוען שהוא אפשרי מבחינה טכנית יקרו בפועל.
              א) הווריורס בניגוד לנטס יצטרכו לסיים עם המון חוזי מינימום ואלא אם כן הם בונים על שחקן סטייל גריפין שיבוא בביי אאוט הם יגמרו בלי שום עומק ועם שחקנים סופר פציעים. – לנטס יש את הגמישות של דינווידי, האריס וDJ (מקווה שאני מדייק) והם יכלו לסחור גם בחוזים שלהם. בנוסף יש להם שחקן על חוזה רוקי כמו שאמט שאולי ג'ורדן פול יכול להשתוות אליו אבל גם לפול עם כל הקפיצה שלו השנה יש מה להוכיח בדרך לשם
              .
              ב) הקליפרס צריכים לספוג את אחד מהחוזים הכי גרועים בליגה – של אנדרו וויגינס. וויגינס הצליח להשתלב בצורה פנטסטית בשיטה של הווריורס אבל אי אפשר לשכוח לו את השנים במיני. אז למה שהקליפרס יסכימו לזה? בלי קשר אם אני מבין טוב הקליפרס יצטרכו לקבל את החוזים של גרין ועוד שחקנים משלימים שלא ממש מתאימים למה שהם בונים אז למה להם לעשות סיין&טרייד כזה??
              .
              יכול להיות שמבחינה טכנית זה אפשרי. בערך כמו שאפשרי שמבחינה טכנית דאלס יעשו טרייד של לוקה על ווייסמן. טכנית זה בהחלט אפשרי להבנתי. זהו תרחיש שהוא פשוט לא סביר בשום קנה מידה
              .
              בלי קשר אבקש לא לערוך לי את התגובות אפילו אם רצית לייעל את הדיון. זה בסוף מופיע תחת השם שלי ואני רוצה לשמור על התגובות שלי ככאלו שבאות ממני.

            28. אתם מגיבים עם הרבה תוכן חשוב ומצוין, לצערי מערכת התגובו. והשרשורים לא מאפשרת לענות מסודר.
              שורה תחתונה. מעבירים את קליי נניח בטרייד מוקדם )מה שדיברנו על גרין( ואז קוואי בסיין על וויגינס ונניח וייזמן. זה ישאיר מספיק מקום לסגל כי קוואי קרי וגרין זה משאיר מספיק. לא אמרתי שזה טריוויאלי, או שזה הולך לקרות, אבל זה אפשרי. בכל אופן קליפרס יהיו בלי הרבה יכולת מיקוח אם קוואי דורש טרייד, האלטרנטיבה זה להיות במצב של הספרס אז איתו

  2. לקליפרס לקח קצת זמן להתחמם בפלייאוף, אבל סך הכל הם היו מצוינים – לו, ג'ורג' וכל הקבוצה, כך שאין לו, לדעתי, סיבה מקצועית לעזוב. ברמה האישית אני לא חושב שהוא רוצה לעזוב את לוס אנג'לס וגם לא לשחק עם לברון, אז לדעתי ישאר בקליפרס, ולא יהיו שינויים משמעותיים בקבוצה, למעט, אולי מספר שחקנים שיעזבו מרצונם עבור חוזה גדול יותר במקום אחר.
    מצד הקבוצה, למרות הפציעה ובדומה לדוראנט, אני חושב שהם יציעו לו מקס למספר שנים ובצדק – אין להם אופציה טובה יותר והסיכויים שלהם לזכות בתואר בשנים הקרובות לא נמוכים מאף קונטנדרית אחרת.

    1. תודה מאנו,
      זה היה מצוין יחסית לשנה שעברה, אבל עדיין 4-3 מול דאלאס עם הסגל הבינוני ותצוגות כמו המשחק האחרון מול פניקס, זה לא עונה לדעתי על מצוין

      1. לא מבין גדול בנושא אבל אני די בטוח שהרבה יותר קל לעשות שינויים קיצוניים כדי שקוואי יהיה מרוצה בצוות הרפואי, מאשר כל מה שהצעת

          1. שחר אנחנו לא ממש יודעים מה היה בספרס. אפשר לומר שזה אפילו תעלומה די גדולה לאור ההצהרות של קוואי בעבר, ובטח עם הטרייד המוזר שהספרס עשו עליו בסוף. אלו אפילו לא שמועות אלא השערות שאנחנו חושבים כאן בהופס אבל כמו בהרבה מאוד מקרים אחרים לא ממש עם תפיסה במציאות

            1. ברור, הכל השערות, מנסים לראות מה ההשערה הסבירה, יכול להיות שקוואי מרוצה בקליפרס והכל בסדר, אין לדעת

  3. אם קוואי יצא מהחוזה, זה רק כדי לחתום על הארכת חוזה מקסימלית (שבעיקרון זה חוזה חדש מקסימלי לשחקן עם ותק כמוהו) שמגיעה לו, וככה לבטח את עצמו כספית מפציעה קשה עם כסף מובטח.
    .
    צריך לזכור שאיבקה הייתה אבידה גדולה ו קליפרס יקוו לקבל אותו בריא לעונה הבאה.
    אם תהיה תחלופה, אלו יהיו הווטרנים מסביב בחוזי מינימום.
    לא מאמין שג׳ורג׳ יעזוב כי אין ממש אופציה ריאלית במקומו, בטח שאני לא מאמין שיקבלו את המחיר ששילמו.
    הנכס, אולי היחיד, זה זובאק ואולי איזה סיין-נ-טרייד עם ג’קסון (למרות שנראה לי שהוא מסוגל לקבל יותר בלי זה)

    1. תודה סמיילי,
      על פניו זה נשמע סביר, אבל אני לא יודע אם קוואי מרוצה מהשנתיים האחרונות. כבר יש גם טענות נגד הסגל הרפואי. חא יודע אם הוא פשוט יישאר וזהו

  4. לדעתי קוואי אלא אם כן יהיו שינויים מאוד משמעותיים בקליפרס יעזוב בסיין אנד טרייד
    יכול להיות שקוואי על סופרסטאר אחר יהיה כדאי בפלייאוף הם יסתדרו לא רע בלעדיו

  5. הסיבה היחידה שמדברים על עזיבה של קוואי היא המחסור בשחקנים חופשיים בכירים אחרים. הפלייאוף האחרון הוכיח לו שהפרוייקט בקליפרס יכול להצליח גם מקצועית.

            1. ומגמת העלייה תישאר.

            2. זאת השערה, והשחקנים בשנה האחרונה לא היו כבר כה בטוחים לגבי מימושה, כקודם

            3. זאת ממש לא השערה אלא משהו שסוכם עליו (ובגלל זה הכניסו את ההפסדים של העונה הקודמת והנוכחית לתוך השכר של שתי העונות האלו).

            4. הם סגרו חוזים (לברון, דייויס וכו') אחרי שזה סוכם או לפני?
              בכל מקרה הקורונה זה אי ודאות, אם יהיה עוד גל גדול בארה"ב ופגיעה בליגה, אז צריך לבדוק אם כל הסיכומים עדיין סגורים ברזל

            5. חלק לפני חלק אחרי. מה זה אומר "צריך לבדוק אם כל הסיכומים עדיין סגורים ברזל"?

            6. אז אלה שסגרו לפני, לא ידעו עדיין על הסיכום של נושא תקרת השכר, שהיה רק אחרי, נכון?

            7. נכון אבל זה לא כולל לא את דיוויס לא את יאניס למשל.

            8. ולא ענית על השאלה.

            9. אם מחר יש ביטול של העונה הבאה עקב קורונה, אין סעיף בחוזה בין השחקנים לליגה שמאפשר במצב כזה הורדה של תקרת השכר?

            10. לא. חוץ מזה אם יש ביטול של העונה אז אין משמעות לתקרת השכר.

            11. בסדר גמור, תודה

    1. אני לא יודע אם הוא מרוצה מהשנתיים האחרונות, מה שידוע הוא שיש כבר טענות פומביות נגד הצוות הרפואי בקבוצה

        1. הכוונה לא ברורה, מה שונה מפומביות? סודיות?
          עידו, אין בפוסט משהו שאתה מסכים איתו? תכתוב גם את זה 🙂 זה מרגיש קצת כמו לדבר עם מישהו שמחפש מה לבקר. כמובן שהנקודות שאתה מציף חשובות, ועדיין..

          1. אגב לא, אין בפוסט משהו שאני מסכים איתו…(אני מאמין שהוא ישאר בקליפרס ולקרוא לפול ג'ורג' מקרה ראש אחרי הפלייאוף האחרון זה באמת כבר משהו שאני נושך שפתיים כדי לא איך אמרת – להשתלח).
            אני לא אוהב שמעבירים ביקורת על שחקנים על סמך כל מיני ספקולציות בתקשורת. קוואי לא אמר שום דבר פומבי על הצוות הרפואי של הקליפרס (אני בטוח שיש לו ביקורת עליהם אגב).

            1. היו שמועות, השאלה אם הוא יזם את השמועות (כמקובל) או שאין קשר בינו לבין השמועות.
              ג'ורג' לדעתי נאבק בלחץ שפוגע בו במעמדים קובעים, לפעמים עם יותר הצלחה ולפעמים פחות. הביטוי מקרה ראש הוא עניין של סגנון, אפשר לקרוא לזה בכל מיני ביטויים. זה אגב לגיטימי לגמרי, הרבה שחקנים הם ככה (אמביד היה ככה, הארדן, ובמידה מסוימת גם יאניס, ואפילו לברון בגמר הראשון במיאמי נראה תחת לחץ חריג)

            2. אז… אז…אתה משתלח בפול ג'ורג'?

            3. הוא לא פה 🙂 אי אפשר להשתלח במישהו שלא נמצא

            4. שום דבר שאתה מסכים איתו אין בפוסט? כתבתי למשל שגורג נתן פלייאוף טוב ב 2014, ובטח תוכל למצוא עוד

  6. לפני שנתיים-שלוש אפילו לא הייתי חושב בכיוון אבל היום קאווי זה הד-קייס שישפיע על כל קבוצה שיגיע אליה לרעה ויש מצב שאפילו את קיירי הייתי לוקח לפניו. הוא חרא של דוגמא לשחקנים אחרים בלי טיפת נאמנות, יוצר מחנאות לא בריאה בקבוצה ובעונה הסדירה הוא בכלל עושה טובה שהוא משחק. לדעתי אי אפשר לבנות עליו כלום וגם האוהדים לא מתחברים אליו. הקליפרס צריכים להחתים אותו ואז לבעוט אותו בטרייד לאיזה מיניסוטה שיתקרר קצת ויחזור לימי הספרס העליזים

      1. שנה שעברה היו הרבה דיבורים על מחנאות בקליפרס וזכויות יתר לקאוויי וג'ורג' שהפריעו לשחקנים אחרים. קאוויי גם שומר קלפים קרוב לחזה, קצת כמו לברון בימי "ההחלטה" וזו התנהלות שלי באופן אישי מאוד מפריעה. אבל מה שהכי מפריע לי זה הנושא הבריאותי והלואד-מנג'מנט הקבוע. סופרסטאר כמו קאוויי חייב להבין שהוא עדיין חלק מקבוצה ולהבנתי קאוויי לא סופר את הצוותים הרפואיים של הקבוצות אלא מתנהל במקביל. את הלואד-מנג'מנט הוא לקח לקיצוניות ולא בדקתי, אבל אני מנחש שהוא לא שיחק יותר מכמה משחקים רצופים העונה בלי לנוח משחק או שניים וספורטיבי – זה לא.

        1. הוא השכיח את כל הלואד שפופ היה עושה חחחח סמל הלואד מנגמנט הוא כל הזמן נח ומדדה נוט הלטי מן.
          אין לו כוח להתאמץ עונה שלמה תן לו רק פלייאוף להתחיל ישר ומספיק לו 🙂
          ואז אדיסו בא לנו ואומר שהוא נותן הכל ב-2 צידי המגרש לא כמו שחקנים אחרים חחחחחחחחחחחחחח בשביל זה הוא נח 2 משחקים על כל משחק 🙂
          גם יאניס עם ה30 דק שלו למשחק חח

        2. ההבנה שלך מתבססת על ספקולציות בתקשורת. קוואי הועבר בטרייד לטורונטו והביא לקבוצה אליפות אחר כך חתם איפה שבחר. אתה טוען שהפלייאוף הזה הוא לא שיחק כי לא רצה?

            1. אז על מה אתה מתלונן? הוא שיחק מספיק משחקים רצופים במהלך העונה. לקחת בחשבון את האפשרותשאולי אולי הפציעה שהוא עבר מחייבת מנוחות על מנת לשמור עליה מהחמרה מחודשת?

            2. הוא לא שיחק מספיק רצופים

            3. מה זה מספיק 3? 5? 9?

            4. אין לי מושג. אתה כתבת שהוא שיחק מספיק רצופים. לדעתי הוא לא

            5. אתה זה שהגדרת לא מספיק. אז אתה זה שצריך להחליט כמה.
              מבחינתי 8 רצוף זה 'מספיק'

            6. שיחק 4 רצפים של למעלה משמונה משחקים הארוך מהם 13 בעונה הרגילה ו11 רצופים בפליאוף ואז נפצע. אולי היה עדיף אם היה עושה קצת ניהול עומסים גם בפליאוף.

            7. אז בקיצור צדקתי. מספיק זה לא. על ספורטיבי אין בכלל מה לדבר. ושימו לב לפיצול ב"רצפים" שלו מה שמעיד על כך שלא מדובר בפציעה אחת משמעותית אלא בלואד מנג'מנט כהלכתו

    1. תודה דור,
      נשמע לי מרחיק לכת, אבל ברור שמשהו בקליפרס לא הכי זורם. נראה בשבועות הקרובים מה הדינמיקה

  7. תודה שחר, קוואי פשוט אדם הזוי, ולכן אני לא מנסה לחשוב על שום דבר שהוא יעשה.

    טרייד לפורטלנד יכול להיות מעניין(בהנחה שקוואי דורש), למשל מקולום ונורקיץ'(לא בדקתי חוזית, אז אל תהרגו אותי) על קוואי.
    קוואי וליליארד זה ציוות מהגיהנום, והוא יכול לתמוך בהם בגנה.
    הקליפרס יקבלו סוג של חמישייה כמו ג'קסון מקולום ג'ורג' איבקה ונורקיץ' שתספק להם סייז מצד אחד, ותיהיה מספיק מגוונת וכח אש להיות תחרותיים כאן ועכשיו.

    1. תודה איתי,
      רעיון מעניין, זו גם אופציה טובה, בוא נראה עוד כמה שבועות מה הוא בדיוק רוצה לעשות, קודם כל ביחס לקליפרס

      1. תחושה שלי שהוא לא כל כך מתעניין בקריירה של עצמו. נוח לו בל.א. שם הוא רוצה להיות. ללייקרס הוא לא יעבור. סדר העדיפיות שלו הוא:
        1. מליונים בבנק.
        2. לגמור את הקריירה עם גוף בריא פחות או יותר ולא לסכן את עצמו יותר מידי (אני חייב לציין שאני לא בדיוק מתנגד לו בעניין הזה בבית העבדים המודרני שנקרא NBA – עבדים עשירים אבל עדין עבדים. הוא נראה כמו עוף מוזר אבל הוא צודק).
        3. לגור בל.א.
        4. הקריירה. עוד אליפות פחות אליפות זה חשוב לו אבל רק אחרי שלושת הסעיפים למעלה.
        ככה אני מתרשם ממנו.

      2. דרך אגב תודה על הפוסט .. זה לא פוסט פשוט לכתוב כי קוואי הוא חידה להרבה אנשים השחקן הכי לא ברור בליגה. ואל תתרשם מרואי החשבון כאן (שמעון אני לא מתכוון אליך)…
        נהנה מאוד גם מכתבות שלך על השחמט.

  8. יש לקליפרס קונטנדרית לשנים הבאות, בשביל מה לו לעזוב את הבית?
    פול ג'ורג' הוא השחקן האידאלי כמס' 2.
    הם צריכים להחזיר את איבאקה לכשירות, להחתים את רג'י ג'קסון ולעשות שיפצורים יחסית קטנים.

    1. האמת שזה נראה לי כמו הדיבורים על אמביד וסימונס ןפני שנתיים, כשהכל נראה עם סיכוי לעתיד טוב. אישית לא נראה לי שככה הם יזכו באליפות, אבל ימים יגידו

      1. יכול להיות שבאמת הם לא יזכו, אתה יודע, יש 30 קבוצות בתחרות.
        אבל האם יהיה לקוואי זיכוי יותר גדול במקום אחר?
        ובשביל מה בעצם, הרי הגואט הוא כבר לא יהיה, אז מה רע לו איפה שהוא נמצא כבר (אוקיי, זה כבר ענייןפילוסופי . . .)

  9. יהיה הוגן מבחינת קוואי להשאר בקליפרס כי הוא חייב להם. יש לו צ׳ק לפרוע. הוא ביקש שיביאו לו את פול ג׳ורג׳, והקליפרס נאלצו לתת יד ורגל תמורתו. קוואי לא נמצא במצב שהיו יכול להגיד: ״אתם יודעים מה? לא משנה…״. הוא צריך לסגור פינה, והפינה הזו היא עגולה עם יהלומים ומתלבשת על האצבע.

            1. חחחח

            2. גם אני שמתי לב לזה.
              טוב, לא קשה לזכור, הוא באמת האוהד היחיד שלהם פחות או יותר

    1. הוא לא נראה לי טיפוס שמעניין אותומאם הצ'קים שלו נפרעים או לא. הוא רוצה לגור באל איי וכל אחד אף אחד לא זורק אותו מהקליפרס (אף אחד לא זורק אותו כמובן) הוא ישאר שם גם עם הצקים שהוא נותן הם בלי כיסוי. דרך אגב הוא לא יהיה קבלן אליפויות אבל הוא יביא איזה אליפות לקליפרס בטעות מתי שהו001א אחרי כדור שקופץ 6 פעמים על הטבעת נעמד בקצה הקרש ונופל פנימה.

  10. לדעתי בערך 95% מכל מה שנקרא "מקרה ראש", "התרסקות מנטאלית" ו"לחץ מאור הזרקורים" זו בסך הכל זריקת אשמה סופר עצלנית על עניינים נסתרים (במטרה לסדר אנשים במקומם ה"נכון" בפירמידה) במקום לעשות בדיקה "חומרית" של מה קורה בפועל. בשביל מה לעשות למשל בחינה טיפה מעמיקה של מה קבוצות עשו או לא עשו כדי לעצור התקפה מסוימת, בדיקה שטחית של כמות דקות (פול ג'ורג' שיחק הכי הרבה דקות בפלייאוף הזה. משער שיש לזה השפעה על היכולת שלו בזמנים מסויימים, כמו המשחק האחרון של הקבוצה) או אפילו דברים שאין לנו שום דרך לדעת (כמו מה שקרה סביב המשפחה של בן סימונס וסבתא של הראל בפלייאוף הקודם, רק בקטן יותר או בפחות מפורסם), כשאפשר פשוט להגיד שראינו שחקן לא מצליח לעשות משהו אז זו אשמתו המלאה והיחידה כי הוא לא רצה את זה מספיק. במיוחד כשפול ג'ורג' היה די מעולה בפלייאוף האחרון.
    בסופו של דבר רוב, אם לא כל, הרגעים הגדולים בספורט זה הרבה פחות "מנטאליות אדירה של ווינר!" והרבה יותר "עשינו משהו אלפי פעמים עד שמשהו שסטטיסטית לא סביר שיקרה סוף סוף קרה!".

    1. תודה, נקודה מעניינת.
      לדעתי יש משמעות לחוסן מנטאלי של שחקנים. יש כאלה שמתעלים במעמד קובע, וש כאלה שנשארים אותו הדבר ויש כאלה שיורדים.
      בהחלט אפשר לשפר זאת, מי שנניח ירד יכול להתחשל ולא לרדת בעונה הבאה. אצל ג'ורג' אני חושב שהוא השתפר ביחס לעונה הקודמת, אבל זו עדיין ירידה ביכולות, רק פחות גדולה

    2. מה שאתה כותב זו דעתך האישית, לגיטימי, בסדר גמור (מתעלם מביטויים כמו עצלנות, ולעשות בדיקה טיפה מעמיקה, שהם פחות ענייניים ולא נעים לקרוא אותם)

        1. יכול להיות,
          הוא כתב לי "זריקת אשמה סופר עצלנית…" וגם "בשביל מה לעשות למשל בחינה טיפה מעמיקה".
          לא מרנין, ולא כזה מקובל בשיחה, ולי זה היה לא נעים לראות, אבל בסדר, נסתדר

            1. אני מנקה דברים בעודם קטנים 🙂

      1. מיאמי החתימה את דראגיץ איגואדלה על חוזים לשנתיים בקיץ האחרון שהשנה השניה היא אופציה של הקבוצה כך שהם יכולים להשתחרר מהחוזים שלהם.הם לא החתימו את קראודר כי הוא היה סותם להם את האפשרות להביא שחקן מקס.הם בנו על יאניס אבל יאניס האריך חוזה במילווקי.
        בחודש האחרון מדברים הרבה על מיאמי ובשבועיים האחרונים נוספה דאלאס(לא מאמין שזה יקרה)
        קוואי בעיקרון רצה את באטלר לקליפרס וגורג היה אופציה שניה.
        האפשרות הבכירה עדיין הקליפרס לדעתי וגם ללייקרס יש סיכוי לא קטן בגלל קליפורניה והפעם קוואי במוד אחר מאשר היה אחרי האליפות בטורונטו.חוץ מזה לפני שנתיים הוא כבר הציב לקליפרס תנאי שאם הם לא מביאים את גורג הוא חותם בלייקרס אז האפשרות הזאת הייתה קיימת לפני שנתיים כבר.
        מיאמי תלך עליו חזק אבל אני לא יודע אם העניין של קליפורניה קריטי בשבילו
        יהיה לו את באטלר שהיה האופציה הראשונה שלו לקליפרס אדביו וחבורת קלעים מסביבו כמו הירו ורובינסון שאמנם חוו עונה פחות טובה אבל הוכיחו את עצמם לפני שנתיים.יש גם את קנדריק נאן שהוא אחלה שחקן ודראגיץ אני מאמין יחתום על חוזה חדש יותר קרוב למינימום.חוץ מזה יבואו עוד שחקנים טובים רודפי טבעות כפי שקרה במיאמי של לברון בגולדן סטייט ובלייקרס שנה שעברה בחוזים נמוכים

      1. זה לא מה שהם יכולים להציע(קולדוול פופ קוזמה ושרודר בסיין אנד טרייד).
        זה יותר אני אעבור למיאמי ולא תקבלו כלום או ללייקרס ואז תקבלו שחקנים.
        בכל מקרה אני חושב שהאופציה הבכירה כפי שרשמתי שלמעלה 50 אחוז קליפרס

            1. אני לא רואה איך אף קבוצה בליגה טובה יותר בלי קוואי.

  11. אחרי כל הדיונים הללו. קשה להאמין שאם קוואי מחליט לעזוב שהקליפרס לא מפרקים את מה שיש להם והולכים לבנייה מחדש. זה אומר שאם זה סיין&טרייד אז שחקן של חוזה גדול נגמר סטייל הורפורד ועוד מלא מלא מלא בחירות ושחקנים צעירים. ובסיטואציה הזו מן הסתם גם ג'ורג' הולך

    1. דיוני קיץ. כל אחד והחלומות שלו…
      .
      הקליפרס עשו צעד גדול בפלייאןף הזה.
      תוסיף איבאקה וקאוויי בריא ואתה מקבל קונטנדרית (אולי מעומדת מס' 1) מבלי שעשית שינוי כלשהו בקבוצה.
      תוסיף חיזוק בקיץ,
      ובכלל מדובר על כל הסיבות לקאווי לחתום מחדש.

      1. זה דיונים של העברת המתח עד הגמר
        .
        אני אישית מאמין שהוא נשאר. קשה לי לראות סיטואציה טובה יותר עבורו

    2. לא חושב שהם יפרקו את הכול הם תקועים עם ג'ורג' על חוזה גבוה מאוד שאף אחד לא רוצה +הנכסים שיגיעו מהסיין אנד טרייד הם ישארו קבוצה שטובה מידי ללוטרי וגרועה מידי בשביל להפוך לקונטנדרית

            1. שכבר עכשיו לא משהו בפלייאוף ורק ילך וידעך עם השנים

      1. אתה מקבל שני כלים הגנתיים עם וויגינס וסמארט ושים לב שמארט עובד בסיין אנד טרייד אז הוא אצלכם 3 שנים וויגינס עוד שנתיים. שניהם יכולים לשים נק. בנוסף יש לי את בחירה מספר 7 בדראפט הזה שעם הבחירה הנכונה יכולה להוציא לך שחקן חזק מאוד מדראפט עמוק פלוס עוד בחירת סיבוב 1 של בוסטון וסיבוב 2. ביחד עם תומפסון נשמע לי עסקה טובה דווקא.

        1. אני מקבל את וויגינס שיחזור להיות לא יעיל על חוזה רע מאוד
          סמארט זה טוב
          תומפסון יעזוב אותנו אחרי עונה כי לא נצליח לנצח וגם יש לי כבר את נורקיץ וקאנטר שעושים עבודה טובה על העמדה
          הבחירה השביעית בדראפט הזה זה טוב
          בחירה שתהיה כנראה באיזור ה25 לא שווה הרבה
          ובחירת סיבוב שני שלא תעזור בכלום
          ועל זה אני יטריד שחקן טופ 10 בליגה?!

          1. נורקיץ אמר שלא ימשיך בלי לילארד. אז קיבלת את תומפסון ויהיה לך עוד נכסים על נורקיץ בהמשך. למה שוויגינס יחזור להיות לא יעיל? יש מאמן חדש בפורטלנד אחד שהרבה תופסים ממנו.

            1. אני GM נורא. לא היה טרייד שהגיתי שראה אור יום (או מרשתות).
              ועדיין,
              יש כלל אצבע שתופס לא רע כאשר בוחנים טרייד –
              האם יכלו לקבל יותר?
              .
              במקרה של פורטלנד התשובה היא חד משמעית, כן.
              תראה מה קיבלו ניו אורלינס על דייויס,
              מה קיבלו הת'אנדר על ג'ורג'.
              לא בר השוואה.

            2. ממי יקבלו יותר?

            3. כאמור, GM נורא.
              .
              אבל –
              בוסטון. הם לא נותנים את בראון על לילארד?
              הפליקנס. יש להם בחירות, יש להם אינגראם.
              הנאגטס. אני יודע שהאיסלנדי לא מאשר, אבל טרייד סביב מורי או פורטר.
              כל הנ"ל שווים בהרבה יותר מהחוזה העצום של וויגינס.

            4. בראון על לילארד לא מסתדר לבוסטון מבחינת חוזים, ולא שווה לבוסטון להוסיף עוד הרבה בגלל ההפרשי גילאים. בוסטון לא צריכים כוכב הם צריכים חיזוק של הסגל, לא עוד שחקנים משלימים אלא שחקני חמישיה לגיטימיים שהם לא סופרסטארים כי אין להם מספיק דברים לתת.
              .
              אתה רואה את הפליקנס עושים אפילו חצי גמר מערב עם לילארד שם בשנתיים שלוש הקרובות? ותחשוב שיצטרכו לוותר על הרבה נכסים. חושב שזה צריך להיות צעד יחסית נואש של ניו אורלינס למרות שאם פורטלנד מחליטים על ריבילד אז ניו אורלינס היא אופציה מעולה מבחינתם כמו גם הניקס. אבל זה רק אם הם הולכים על ריבילד מוחלט כל עוד זה לא ככה לא חושב שיקרה.
              .
              דנבר לא ככ ריאלי הטרייד.

            5. כאמור,
              אני לא תופס מעצמי GM מוצלח.
              .
              מה שכן,
              ברור לי ששחקן כמו לילארד יקבל הרבה יותר (אבל ה-ר-ב-ה יותר) מאשר וויגינס (רחוק מלהיות אולסטאר עם חוזה של סופרסטאר) ותומפסון.

            6. מקבלים גם את סמארט לשלוש שנים, בחירה 7 בדראפט הזה. פלוס בחירת סיבוב ראשון נוספת וסיבוב שני שנמצאת שם לפרוטוקול. יכול לצאת להם סטאר רציני מהבחירה הזאת, וויגינס 3&d מהלגיטימיים בליגה שאמנם לא מצדיק את החוזה אבל זה מה שיש כרגע. ויש להם כמה גבוהים שהרבה קבוצות ירצו.

            7. אני רק אזכיר –
              על מנת להחליף את וויגינס בדאנג'לו מינסוטה נתנו בחירת דראפט.
              אז וויגינס על לילארד?
              .
              יש כמה קבוצות שמסוגלות להרכיב חבילות נאות תמורת לילארד. לא בכל יום יש שחקן ברמתו פנוי לטרייד.

            8. מקבל, כנראה שגם אני לא משהו בזה

            9. טרייד טוב לכולם, רק פורטלנד לא בטוח. צריך שלילארד ירצה לצאת. הם יוכלו בטח למצוא עסקאות טובות יותר על מישהו כמו לילארד.

    1. כל זה יצא לפועל רק אם דמיאן יחליט שהוא עוזב אם לא אין סיכוי שיהיה טרייד. אני חושב שזו אחת החבילות הטובות שהם יוכלו לקבל עליו.

      1. אם אני לא טועה פילי כבר הסכימו לטרייד של לילארד ומקולום על סימונס האריס מקסי ותייבול ו4 סיבוב ראשון
        ברור שאני יכול לקבל יותר

        1. הוא לא נראה לי טיפוס שמעניין אותומאם הצ'קים שלו נפרעים או לא. הוא רוצה לגור באל איי וכל אחד אף אחד לא זורק אותו מהקליפרס (אף אחד לא זורק אותו כמובן) הוא ישאר שם גם עם הצקים שהוא נותן הם בלי כיסוי. דרך אגב הוא לא יהיה קבלן אליפויות אבל הוא יביא איזה אליפות לקליפרס בטעות מתי שהו001א אחרי כדור שקופץ 6 פעמים על הטבעת נעמד בקצה הקרש ונופל פנימה.

  12. כאחד שניבא את בקשת הטרייד של קוואי מסן אנטוניו מה שנראה אז לא הגיוני הרבה לפני שביקש להשתחרר(לאלו עם תוכנת הריגול תחזרו אחורה בזמן נדמה לי כתבתי את זה בפוסט שלמרכוס אולדרידג האריך חוזה בספרס)
    הנבואה הבאה קצת יותר קלה:
    דונובן מיטשל גג שנה מהיום(יכל להיות לפני)מבקש טרייד מיוטה

      1. במיטשל אני ממש בטוח שיבקש טרייד גג שנה מהיום.
        יוטה הגיעה לתקרה שלהם השנה.אין התכנות של יוטה להגיע לגמר הנבא(על אליפות אני בכלל לא מדבר)
        חוסר האתלטיות של בוגדנוביץ ואינגלס בלט מאד בסדרה מול הקליפרס.הם שחקנים נחמדים לעונה סדירה וסיבוב ראשון ושניהם בשנות ה30 שלהם.הבאגט שמיטשל גם ככה לא מחבב נחשף בפעם המי יודע כמה בפלייאוף.
        קונלי שחקן חופשי וגם אם ישאר למרות עונה שנייה טובה זה לא קונלי של ממפיס והוא כבר לא ילד גם הוא.
        האוהדים של יוטה עם ההתהגות שלהם לא עוזרים בדיוק.הבעלים החדש הביא את דווין וויד חבר שלו אבל גם זה לא יעזור
        בכתבה רשום קיץ 2023 אני משער שזה יהיה גג בקיץ 22 אחרי שיוטה ישחקו בפליי אין שנה הבאה

        https://bleacherreport.com/articles/10006695-donovan-mitchell-trade-rumors-dwyane-wade-concerned-about-jazz-stars-desire-to-stay

        1. אחרי שהיה ברור שיוסטון לא הולכת לשום מקום והתחילו בניה מחדש בטרייד של וול על ראס? זה לא בדיוק אותו המקרה. ומיצ'ל צעיר בהרבה מהארדן.

    1. גג קיץ 22.
      אם הוא נכנס לעונת 22-23 כשחקן יוטה ורק אחרי זה מבקש טרייד אז זה נחשב שטעיתי.
      אני טוען שגג קיץ הבא הוא מבקש טרייד

    2. מיטשל לא נראה כזה, למרות שיש דיבורים על כל הוויב של יוטה והמורמונים שם או מה שלא יהיה.
      מיטשל בניקס יכול בהחלט להיות מעניין, הניקס קבוצה לא רעה, שמחפשים סופרסטאר, ומצד שני הסופרסטאר שיגאל אותם יזכה לתהילה יותר מגדולה ממה שיש.

      1. גם אני חשבתי עד השנה שמיטשל ישאר ביוטה אבל היו לא מעט רמזים השנה שזה לא המצב.
        מסכים לגבי הניקס והמורמונים

    1. בתור אוהד סטף אני חוטף ואפילו מוסיף להם בחירת דראפט סיבוב ראשון.
      וייזמן אולי יהיה כוכב בעתיד.אני צריך שחקן טוב לשנתיים שלוש הקרובות ווד הוא כבר כזה

  13. שחר תודה רבה
    ראיתי זאת קצת מאוחר יפה מאד
    ( קצת הצטערתי על כל הקינטורים ממי שבא בטוב …הגבת להם באצילות רבה …אני מקווה שכולם ידעו לכבד ולהעריך את הנאמר גם אם הם חלוקים ואפילו אם הם צודקים ….במקרה הנ"ל אין לי לצערי את מינימום הידע בכדי להתייחס לגופו של עניין ).

כתיבת תגובה

סגירת תפריט