בחירתו של קוואי (ופול ג'ורג')/שחר אלוני

רגע לפני סדרת הגמר, שווה להעיף מבט באחד הדברים המרכזיים שיעסיקו אותנו בעוד שבועיים, והוא בחירתו של קוואי. לאונרד הוא כרגע שחקן הקליפרס, אבל הוא מסיים חוזה (יש לו אופציית שחקן לעוד עונה) והוא יכול להחליט אם הוא נשאר או עוזב, ולמעשה שחקן בקליבר שלו יכול כמעט לבחור לאיזו קבוצה הוא רוצה ללכת.


האפשרויות של קוואי:
1) לממש את אופציית השחקן שלו, או לחתום על חוזה חדש לכמה שנים בקליפרס. חוזה חדש יבטיח אותו לכמה שנים קדימה, אך סביר שהוא יוכל לקבל חוזה ארוך טווח בכל קבוצה למרות פציעתו הלא ברורה.

2) להפוך להיות שחקן חופשי ולקבל הצעות מקבוצות, או למעשה לבחור קבוצה וכוכבים בשביל לבנות קונטנדרית. אם יעשה כך הוא יגביל את מספר הקבוצות אליהן הוא יוכל לעבור, שכן הוא יהיה צריך למצוא קבוצה שיש לה מקום להחתמה גדולה במגבלות תקרת השכר.

3) לחתום במטרה לעבור (סיין אנד טרייד), זו האפשרות שדוראנט בחר בה, וזה מרחיב את מגוון הקבוצות שהוא יכול לעבור אליהן, שכן במצב כזה הקבוצה הקולטת לא צריכה מקום פנוי תחת תקרת השכר, אלא פשוט להעביר שחקן קיים במקומו (כפי שברוקלין העבירה לגולדן את דיאנג'לו ראסל, תמורת דוראנט).

אם קוואי הולך על האופציה הראשונה, הוא נשאר בקליפרס, וכאן צריך לשאול האם הוא מרוצה מהמצב שם, מבחינת פול ג'ורג' עליו הוא התעקש לפני שנתיים, מבחינת הסגל, המאמן וההנהלה.
לפני שנתיים קוואי היה אחרי אליפות הרואית בטורונטו ונחשב לקבלן תארים ולדבר הבא בליגה. שחקן שכל קבוצה רוצה בשורותיה. האפשרויות הראליות היו להישאר בטורונטו על חוזה חדש או לעבור ללייקרס או לקליפרס, שכן הוא רצה לגור בלוס אנג'לס בשל הקירבה למשפחה.

קוואי בחר בקליפרס, והתעקש שהם יביאו גם את ג'ורג' (מה שעלה לקליפרס בהרבה נכסים בטרייד עם אוקלהומה). דווקא הלייקרס זכו באליפות (והיו גם השנה מועמדים בכירים עד הפציעות). ואילו הקליפרס נראו ככה ככה בסדרה מול דאלאס ומאד לא טוב בסדרה מול דנבר אותה הפסידו לאחר שהובילו 1-3 וזאת לאחר שלוש מחציות שניות נוראיות של ג'ורג', שבהן הקליפרס איבדו יתרונות גדולים ובסוף את הסדרה כולה בתוצאה 4-3.

השנה זה נראה קצת יותר טוב בפלייאוף, אבל שוב היו קשיים (גדולים) מול דונצ'יץ' והסגל המשלים הבינוני של דאלאס. לאחר מכן סדרה בסדר גמור מול יוטה (ללא קונלי ועם מיטשל פצוע), ולבסוף סדרה בסדר בהתחשב בנסיבות מול פניקס, אבל עם קריסה של ג'ורג' במשחק האחרון ובחלק מהמשחקים או רבעים האחרים בסדרה, והקליפרס הודחו בגמר האזורי (אליו הגיעו לראשונה בתולדותיהם).


1) לעניות דעתי, קוואי לא מרוצה ממה שקורה בקליפרס. הוא כבר החל להוציא לתקשורת טענות כנגד הצוות הרפואי של הקבוצה (כך זה התחיל בספרס, כשרצה לצאת משם). אם הוא איכשהוא ישאר, הוא ידרוש לדעתי דרישות מפליגות, כמו הבאת כוכב אחר במקום ג'ורג', ו/או שינויים גדולים בסגל. דווקא המאמן טיירון לו, נראה שיוכל לשמור על מקומו, שכן הוא גילה יכולות טובות בפלייאוף בתנאים קשים, כאשר קוואי נפצע.

לדעתי, הסיכוי שישאר ללא שינויים גדולים הוא מאד קטן. אני לא יודע אם יש איזשהוא שינוי שישאיר אותו, אבל זה יצטרך להיות משהו גדול. למשל להביא סקורר על כמו ברדלי ביל או אפילו לילארד לקבוצה. אני לא חושב ששיפור קל בעמדת הסנטר או מנהל המשחק ישאירו אותו, גם לא הבאה של לאורי או טרנר לצורך העניין.

2+3) אפשרויות של מעבר קבוצה הן רבות ומגוונות, מה היעד שיתאים לקוואי? הוא יחפש קבוצה עם סיכויים טובים לאליפויות בעונות הקרובות.
אם נשים בצד רגע את האפשרות שהוא שוב יביא איתו מישהו אחר מקבוצה אחרת, אזי הוא צריך למצוא לעצמו קבוצה קיימת שתתאים.

אחת מאלה היא גולדן סטייט, שתשמח לריצה של שנה, שנתיים או שלוש בציוות של קוואי, קרי וקליי. גולדן תהיה חייבת לעשות זאת בסיין אנד טרייד, כאשר המועמד לעבור יהיה וויגינס, עם עוד שחקנים להשלמת שכר, אך לקליפרס לא תהיה יותר מדי יכולת מיקוח במו"מ, אם קוואי ידרוש סיין אנד טרייד בסגנון של דוראנט.


קבוצה נוספת שיכולה להתאים היא אולי הלייקרס, בהנחה שלברון עובר להיות מנהל משחק והסיין אנד טרייד יכלול את שרודר על חוזה חדש, את הראל ועוד תוספות אם צריך (קוזמה?).

אפשרות נוספת יכולה להיות דנבר, בסיין אנד טרייד על כמה שחקנים משמעותיים תוך השארת יוקיץ' ומארי.

אפשר כמובן לחשוב על עוד ציוותים כאלה, גם במזרח, אך יש לזכור שקוואי יעדיף לא להתרחק מאד ממשפחתו בלוס-אנג'לס.

פול ג'ורג' הוא מקרה ראש או שחקן שיכול להשתלב בקונטנדרית?

חברו לקבוצה של קוואי – ג'ורג', הוא מקרה מעניין.
אין ספק שכשחקן עונה רגילה הוא מצוין, ובכל קבוצה שבה יהיה השחקן המרכזי הוא יתן עונה שבה יבחר בקלות לאחת מחמישיות העונה ואולי אפילו יהיה בדיון על ה-MVP של העונה הרגילה בשל יכולותיו הגבוהות והמגוונות משני צידי המגרש.
מדובר על אחד הסיפורים המרגשים בליגה, שכן כבר שכחנו שהוא עבר פציעה קשה מאד והשתקם ממנה.


השאלה הגדולה עולה בפלייאוף – האם ג'ורג' הוא אבן בניין לקבוצה שרוצה להיות מועמדת בכירה לאליפות? האם הוא שומר על רמתו הגבוהה בפלייאוף, משתפר או יורד? ואם יורד אז בכמה?

ניתוח סטטיסטי מדויק של השוואת יכולותיו בעונה הרגילה ובפלייאוף יחרוג מהיקף הפוסט, אך שווה להציף כמה נקודות.
בפלייאוף שלו באינדיאנה ב-2014, ג'ורג' שיחק היטב משני צידי המגרש, בדומה לעונה הרגילה והכל היה בסדר, אך יש לזכור שלא היו שם ציפיות ולחץ של קונטנדרית.

הפלייאוף הבא היה עם ראסל ווסטברוק באוקלהומה. הציפיות היו להתעלות והצלחה, אך כבר בסיבוב הראשון הקבוצה המבטיחה הודחה, ויכולותיו של ג'ורג' נראו מגומגמות ונמוכות (באופן מובהק?) מאשר בעונה הרגילה. לא היה ברור אם לייחס זאת לקטע מנטאלי של לחץ באור הזרקורים בקבוצה עם פרופיל תקשורתי גבוה, או אולי לזהות היריבה או לדומיננטיות של ווסטברוק והכימיה איתו בפלייאוף. כל זאת התרחש לאחר שג'ורג' היה מועמד לא מבוטל ל-MVP של העונה הרגילה.

הפלייאוף הבא היה בקליפרס, ושם ג'ורג' גמגם בסיבוב הראשון וקרס מנטאלית בסיבוב השני בו הקבוצה הודחה לאחר 3 מחציות שניות נוראיות מול דנבר המוכשרת אבל הלא מגוונת התקפית. ג'ורג' קלע באחוזים נוראיים במחציות האלה, כולל זריקות מהצד שפגעו בצידי הלוח, ונראה שהוא משחק תחת לחץ רב, שאפשר אולי לייחס לבועת הקורונה. הוא גם אמר לאחר מכן שהיו לו כמה בעיות הקשורות להתנהלות בתוך הבועה.

הפלייאוף השלישי היה עכשיו, ונראה סטטיסטית שהוא היה יותר טוב מהקודם, וגם במבחן העין נראה היה שג'ורג' קצת יותר משוחרר וקצת יותר ממצה פוטנציאל, וזה עוד לאחר שכבר היתה לו סטיגמה בעייתית משנה שעברה בנושא הזה. עדיין היה אפשר לראות שהוא לא יציב. הסטטיסטיקה שלו בדרך כלל נצברה ברבע אחד טוב (או קצת יותר מזה) כאשר בשאר המשחק הוא לא משחק היטב. לפעמים גם רבע כזה לא היה, מה שיצר כמה משחקים חלשים לפחות התקפית.

במשחק 6 מול פניקס הוא היה חלש למדי, קלע 6 מתוך 20 מהשדה ומתוכם 1 מתוך 6 לשלוש, כאשר השלשה שנכנסה היתה בגארבג' טיים כשההפרש היה 25 נקודות די קרוב לסיום. הסממן הזה לא מעיד טובות, שכן נראה היה שכאשר המצב נואש ואין ציפיות הוא מצליח יפה (כמו במשחק 5 לאחר פיגור 3-1 או לצורך העניין בגארבג' טיים של משחק 6). אבל כשיש סיכוי ויש על מה לשחק ויש ציפיות, כמו במשחק 6 (או בסיום הסדרה עם דנבר), זה נראה לא כל כך טוב.


ימים יגידו אם זה זמני, והשיפור ימשיך, או שזה ישאר בערך ככה, אבל אני לא יודע אם קוואי יחכה לראות מה קורה עם זה.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
196 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
עידו גילרי
05/07/2021 6:45:00

שמע, אפשר להתווכח קוואי רוצה ככה או עושה ככה אבל להציג סיין אנד טרייד לווריורס כאופציה מרכזית זה פשוט לא רציני. אופציה לא קיימת.

עידו גילרי
05/07/2021 10:47:21

קבוצה לא יכולה להיות מעל הסינר כשהיא מקבלת שחקן בסיין אנד טרייד

עידו גילרי
05/07/2021 10:59:59

אין דרך ל"השתחרר מחוזים" אתה ממשיך לזרוק סיסמאות לאוויר.

עידו גילרי
05/07/2021 11:11:34

אז אתה רוצה לתת את סטף קרי תמורות בחירות דראפט? כן אני בטוח שהווריורס כבר קופצים על האופציה… איפה השתלחתי בך?
בוא אני ארשום את זה באופן הכי ברור שיש:
סטף+קליי+גרין+קוואי=147 מיליון, הסינר 143 מיליון.

עידו גילרי
05/07/2021 11:15:59

להעביר בטרייד זה לא להשתחחר מחוזה – זה לעשות טרייד. טכנית אי אפשר להשתחרר מחוזים. לא חשבתי כשאמרת את זה שהתכוונת לאופציה של לעשות טרייד על אחד מהשחקנים המרכזיים שלהם.

עידו גילרי
05/07/2021 11:17:07

אז אתה עדיין חושב שסיין אנד טריד על קוואי זו אופציה קיימת?
כנראה שבאמת חבל על הזמן.

עידו גילרי
05/07/2021 13:43:39

לא זו לא אופציה גם אם עושים טרייד מתאים על גרין (אתה יודע יש הרבה שחקנים בסגל). זה שאתה אומר את זה ככה זה לא להפריח סיסמאות?
אתה לא מוכן להשקיע חצי דקה כדי להבין למה מה שהצעת לא רציני ואני בסוף משתלח למרות שאני משתדל בסבלנות להסביר לך למה זה לא אפשרי. מה זה אם לא חבל על הזמן?
בוא תגיד לי איך אתה רוצה שאני אדבר איתך. נשתדל להקפיד על השפה שנוחה לך.

עידו גילרי
05/07/2021 14:03:56

לא לא אמרנו את זה…אתה אמרת את זה.
אני משתדל להיות ענייני. ושוב לא תקפתי אותך – אלא אם לקרוא להצעה לא רצינית זו תקיפה אישית עליך.
אני אדגיש שוב הסינר כולל את המשכורות של כולם. הבאתי את גרין רק כדי להראות לך ש-4 בלבד מספיק כדי לעבור אותו. חייבים להיות עוד 10 שחקנים בסגל (למעשה 8 בשלב הזה – אבל לא נסבך).

עידו גילרי
05/07/2021 14:14:05

נכון.

עידו גילרי
05/07/2021 14:39:24

אז אתה מסכים שזו לא אופציה רצינית?

עידו גילרי
05/07/2021 14:47:05

🤦🏼‍♂️
הבנתי…
תשמח לדעת שאני אפטור אותך מ'השתלחויות' עתידיות.

חגי "התותח" ניסני
05/07/2021 15:01:10

שחר אם הבנתי נכון מהתכתובת שלכם אז גם אם יעבירו את גרין זה לא יספיק ויצטרכו להעביר עוד שחקנים. זה באמת כבר נשמע לא ריאלי.

חגי "התותח" ניסני
05/07/2021 16:30:50

תשמע אני לא מספיק מבין מבחינת חוזים אבל אני לא חושב שאתה יכול להעביר את גרין תמורת בחירות דראפט. צריך להעביר אותו עבור שחקן או שחקנים שהם שווי ערך בחוזה שלו (אני חושב שבחירת דראפט שווה בערך 2 מליון והחוזה של גרין הוא בערך 20 מליון אז יצטרכו לקבל 10 בחירות סיבוב ראשון וזה משהו שהוא די מופרך). זה דבר אחד. דבר שני איזו סיבה בעולם יש שקליפרס יסכימו לסיין&טרייד שכזה?

גיא רוזן
05/07/2021 16:54:31

שחר,
מבלי להיכנס לעובי הקורה ולבדוק לעומק את החוזים של גולדן סטייט,
אני כמעט בטוח שאחרי קרי + קליי + קאוויי נשארים לגולדן פחות מ-20 מיליון.
זה אומר לוותר על כל מי שהוא לא חוזה מינימום (כולל וייסמן לוני גרין וויגינס).
ביג 3 שמוקפים רק בחוזי מינימום ללא יכולת להתחזק אפילו בחוזי מינימום נוספים –
זה מתכון להתרסקות.
על אחת כמה וכמה לאור היסטוריית הפציעות של הביג 3.

עידו גילרי
05/07/2021 17:07:09

בשביל מה? אם אתה אומר שאני משתלח בך וחוזר על דברים שכבר נאמר שאינם אפשריים.

עידו גילרי
05/07/2021 17:17:44

הרבה מאד דברים אפשר טכנית. לא אמרת הרגע להשאיר את וייזמן/לוני? זה לא אפשרי.
כמו שגיא כתב נשאר לך 20 מיליון לחלק ל-11 שחקנים. זה פחות או יותר וטרן מינימום לכל אחד. עכשיו זה לפני שניכנס בכלל לצד הפרקטי של איך תעשה את העסקאות. גרין תצטרך להעביר תמורת כלום בערך לקבוצה שיש לה מקום מתחת לתקרה. מי יסכים לזה בלי לדרוש ממך עוד בחירות בנוסף. ואז עכשיו מה תציע לקליפרס? זה לפני שאנחנו מדברים על לחפש איך להעביר את לוני (וויזמן אתה אורז עם וויגניס במקרה כזה)
בקיצור בשום עולם NBA מעשי זו לא אופציה.

עידו גילרי
05/07/2021 17:19:32

ואם כבר ברוקלין בדקת כמה מרוויחים המשלימים ג'ו האריס ודיאנדרה ג'ורדן – לא קרוב למינימום.

גיא רוזן
05/07/2021 17:23:01

שחר,
יש הבדל עצום בהשוואה לברוקלין.
בברוקלין זה היה טרייד.
המקרה עליו אתה כותב הוא סיים אנד טרייד שמשמעותו תקרה קשיחה לגולדן סטייט.
ב-20 המיליון שנשארו צריך להכניס את החוזים של שאר שחקני הקבוצה ללא יוצא מן הכלל.
זה אומר לוותר על גרין, וייסמן, לוני. לוותר על החתמת בחירת הדראפט הקרובה. לוותר על היכולת להשתמש ב-mle, לוותר על היכולת להחתים שחקנים נוספים אפילו עבור מינימום.
כאשר אני כותב, לוותר, זה לא אומר שככה סתם אפשר לשחרר שחקן. צריך למצוא קבוצה עם מקום מתחת לתקרה השכר שתקבל את החוזה שלו, וצריך לשלם עבור זה (בדרך כלל עם בחירות דראפט עתידיות מהסיבוב השני).
אפשרי?
אולי.
אבל זה ממש בגדר המדע בדיוני,
והץבשום מקרה לא קרוב להיות דומה לנטס.

חגי "התותח" ניסני
05/07/2021 17:25:17

שחר בוא תגיד לי מה סביר בזה. תראה כמה דברים צריכים בשביל שמה שאתה טוען שהוא אפשרי מבחינה טכנית יקרו בפועל.
א) הווריורס בניגוד לנטס יצטרכו לסיים עם המון חוזי מינימום ואלא אם כן הם בונים על שחקן סטייל גריפין שיבוא בביי אאוט הם יגמרו בלי שום עומק ועם שחקנים סופר פציעים. – לנטס יש את הגמישות של דינווידי, האריס וDJ (מקווה שאני מדייק) והם יכלו לסחור גם בחוזים שלהם. בנוסף יש להם שחקן על חוזה רוקי כמו שאמט שאולי ג'ורדן פול יכול להשתוות אליו אבל גם לפול עם כל הקפיצה שלו השנה יש מה להוכיח בדרך לשם
.
ב) הקליפרס צריכים לספוג את אחד מהחוזים הכי גרועים בליגה – של אנדרו וויגינס. וויגינס הצליח להשתלב בצורה פנטסטית בשיטה של הווריורס אבל אי אפשר לשכוח לו את השנים במיני. אז למה שהקליפרס יסכימו לזה? בלי קשר אם אני מבין טוב הקליפרס יצטרכו לקבל את החוזים של גרין ועוד שחקנים משלימים שלא ממש מתאימים למה שהם בונים אז למה להם לעשות סיין&טרייד כזה??
.
יכול להיות שמבחינה טכנית זה אפשרי. בערך כמו שאפשרי שמבחינה טכנית דאלס יעשו טרייד של לוקה על ווייסמן. טכנית זה בהחלט אפשרי להבנתי. זהו תרחיש שהוא פשוט לא סביר בשום קנה מידה
.
בלי קשר אבקש לא לערוך לי את התגובות אפילו אם רצית לייעל את הדיון. זה בסוף מופיע תחת השם שלי ואני רוצה לשמור על התגובות שלי ככאלו שבאות ממני.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לקליפרס לקח קצת זמן להתחמם בפלייאוף, אבל סך הכל הם היו מצוינים – לו, ג'ורג' וכל הקבוצה, כך שאין לו, לדעתי, סיבה מקצועית לעזוב. ברמה האישית אני לא חושב שהוא רוצה לעזוב את לוס אנג'לס וגם לא לשחק עם לברון, אז לדעתי ישאר בקליפרס, ולא יהיו שינויים משמעותיים בקבוצה, למעט, אולי מספר שחקנים שיעזבו מרצונם עבור חוזה גדול יותר במקום אחר.
מצד הקבוצה, למרות הפציעה ובדומה לדוראנט, אני חושב שהם יציעו לו מקס למספר שנים ובצדק – אין להם אופציה טובה יותר והסיכויים שלהם לזכות בתואר בשנים הקרובות לא נמוכים מאף קונטנדרית אחרת.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ישאר בקליפרס.
למה שיבוא לשחק עם השיקצה? משעמם לו בחיים?

עידו גילרי
05/07/2021 10:49:42

יש שמועות על טענות בוא תדייק את זה.

חגי "התותח" ניסני
05/07/2021 11:00:22

לא מבין גדול בנושא אבל אני די בטוח שהרבה יותר קל לעשות שינויים קיצוניים כדי שקוואי יהיה מרוצה בצוות הרפואי, מאשר כל מה שהצעת

חגי "התותח" ניסני
05/07/2021 11:21:08

שחר אנחנו לא ממש יודעים מה היה בספרס. אפשר לומר שזה אפילו תעלומה די גדולה לאור ההצהרות של קוואי בעבר, ובטח עם הטרייד המוזר שהספרס עשו עליו בסוף. אלו אפילו לא שמועות אלא השערות שאנחנו חושבים כאן בהופס אבל כמו בהרבה מאוד מקרים אחרים לא ממש עם תפיסה במציאות

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ימנו אותי בתור אליל "קאווי אין לך שום בעיה הכל בראש די להיות פוסי אתה כשיר ל48 דק כל ערב כולל בק טו בק" די לרמות את האוהדים ותפסיק להיות לוזר, לך תתמודד על הMVP כמו שצריך

Smiley
05/07/2021 8:40:24

אם קוואי יצא מהחוזה, זה רק כדי לחתום על הארכת חוזה מקסימלית (שבעיקרון זה חוזה חדש מקסימלי לשחקן עם ותק כמוהו) שמגיעה לו, וככה לבטח את עצמו כספית מפציעה קשה עם כסף מובטח.
.
צריך לזכור שאיבקה הייתה אבידה גדולה ו קליפרס יקוו לקבל אותו בריא לעונה הבאה.
אם תהיה תחלופה, אלו יהיו הווטרנים מסביב בחוזי מינימום.
לא מאמין שג׳ורג׳ יעזוב כי אין ממש אופציה ריאלית במקומו, בטח שאני לא מאמין שיקבלו את המחיר ששילמו.
הנכס, אולי היחיד, זה זובאק ואולי איזה סיין-נ-טרייד עם ג’קסון (למרות שנראה לי שהוא מסוגל לקבל יותר בלי זה)

gonzi
gonzi
05/07/2021 8:47:31

לדעתי קוואי אלא אם כן יהיו שינויים מאוד משמעותיים בקליפרס יעזוב בסיין אנד טרייד
יכול להיות שקוואי על סופרסטאר אחר יהיה כדאי בפלייאוף הם יסתדרו לא רע בלעדיו

עמיחי קטן
05/07/2021 9:19:24

הסיבה היחידה שמדברים על עזיבה של קוואי היא המחסור בשחקנים חופשיים בכירים אחרים. הפלייאוף האחרון הוכיח לו שהפרוייקט בקליפרס יכול להצליח גם מקצועית.

עידו גילרי
05/07/2021 10:48:07

זה קצת מצחיק לאור זה שזה היה אמור להיות הקיץ הגדול של מלא שחקנים אבל הם סגרו אחד אחד.

עידו גילרי
05/07/2021 10:54:17

איזה אי ודאות יש לגביה? (רמז אין).

עידו גילרי
05/07/2021 10:57:20

ומגמת העלייה תישאר.

עידו גילרי
05/07/2021 11:45:01

זאת ממש לא השערה אלא משהו שסוכם עליו (ובגלל זה הכניסו את ההפסדים של העונה הקודמת והנוכחית לתוך השכר של שתי העונות האלו).

עידו גילרי
05/07/2021 13:50:20

חלק לפני חלק אחרי. מה זה אומר "צריך לבדוק אם כל הסיכומים עדיין סגורים ברזל"?

עידו גילרי
05/07/2021 14:05:31

נכון אבל זה לא כולל לא את דיוויס לא את יאניס למשל.

עידו גילרי
05/07/2021 14:06:00

ולא ענית על השאלה.

עידו גילרי
05/07/2021 14:40:32

לא. חוץ מזה אם יש ביטול של העונה אז אין משמעות לתקרת השכר.

עידו גילרי
05/07/2021 10:53:41

פומביות…לא פחות.

עידו גילרי
05/07/2021 11:14:49

אגב לא, אין בפוסט משהו שאני מסכים איתו…(אני מאמין שהוא ישאר בקליפרס ולקרוא לפול ג'ורג' מקרה ראש אחרי הפלייאוף האחרון זה באמת כבר משהו שאני נושך שפתיים כדי לא איך אמרת – להשתלח).
אני לא אוהב שמעבירים ביקורת על שחקנים על סמך כל מיני ספקולציות בתקשורת. קוואי לא אמר שום דבר פומבי על הצוות הרפואי של הקליפרס (אני בטוח שיש לו ביקורת עליהם אגב).

עידו גילרי
05/07/2021 13:51:10

אז… אז…אתה משתלח בפול ג'ורג'?

gonzi
gonzi
05/07/2021 14:21:49

הצליחו יותר טוב בלי קוואי
מאזן עם קוואי 6-5
בלי קוואי: 4-4
ונ

Dor
Dor
05/07/2021 10:47:47

לפני שנתיים-שלוש אפילו לא הייתי חושב בכיוון אבל היום קאווי זה הד-קייס שישפיע על כל קבוצה שיגיע אליה לרעה ויש מצב שאפילו את קיירי הייתי לוקח לפניו. הוא חרא של דוגמא לשחקנים אחרים בלי טיפת נאמנות, יוצר מחנאות לא בריאה בקבוצה ובעונה הסדירה הוא בכלל עושה טובה שהוא משחק. לדעתי אי אפשר לבנות עליו כלום וגם האוהדים לא מתחברים אליו. הקליפרס צריכים להחתים אותו ואז לבעוט אותו בטרייד לאיזה מיניסוטה שיתקרר קצת ויחזור לימי הספרס העליזים

עידו גילרי
05/07/2021 10:48:39
הגב ל  Dor

כל כך הרבה לכלוך על בסיס מה בעצם?

הבן הממזר של דנילו גלינארי

האמת שדור צודק😂😂 אני איתו חוץ מהטרייד על מיניסוטה
הוא עושה טובה שהוא משחק זה בשורה התחתונה

Dor
Dor
05/07/2021 11:12:11

שנה שעברה היו הרבה דיבורים על מחנאות בקליפרס וזכויות יתר לקאוויי וג'ורג' שהפריעו לשחקנים אחרים. קאוויי גם שומר קלפים קרוב לחזה, קצת כמו לברון בימי "ההחלטה" וזו התנהלות שלי באופן אישי מאוד מפריעה. אבל מה שהכי מפריע לי זה הנושא הבריאותי והלואד-מנג'מנט הקבוע. סופרסטאר כמו קאוויי חייב להבין שהוא עדיין חלק מקבוצה ולהבנתי קאוויי לא סופר את הצוותים הרפואיים של הקבוצות אלא מתנהל במקביל. את הלואד-מנג'מנט הוא לקח לקיצוניות ולא בדקתי, אבל אני מנחש שהוא לא שיחק יותר מכמה משחקים רצופים העונה בלי לנוח משחק או שניים וספורטיבי – זה לא.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Dor

הוא השכיח את כל הלואד שפופ היה עושה חחחח סמל הלואד מנגמנט הוא כל הזמן נח ומדדה נוט הלטי מן.
אין לו כוח להתאמץ עונה שלמה תן לו רק פלייאוף להתחיל ישר ומספיק לו 🙂
ואז אדיסו בא לנו ואומר שהוא נותן הכל ב-2 צידי המגרש לא כמו שחקנים אחרים חחחחחחחחחחחחחח בשביל זה הוא נח 2 משחקים על כל משחק 🙂
גם יאניס עם ה30 דק שלו למשחק חח

עידו גילרי
05/07/2021 11:29:49
הגב ל  Dor

ההבנה שלך מתבססת על ספקולציות בתקשורת. קוואי הועבר בטרייד לטורונטו והביא לקבוצה אליפות אחר כך חתם איפה שבחר. אתה טוען שהפלייאוף הזה הוא לא שיחק כי לא רצה?

Dor
Dor
05/07/2021 14:26:48

לא

עידו גילרי
05/07/2021 14:42:34
הגב ל  Dor

אז על מה אתה מתלונן? הוא שיחק מספיק משחקים רצופים במהלך העונה. לקחת בחשבון את האפשרותשאולי אולי הפציעה שהוא עבר מחייבת מנוחות על מנת לשמור עליה מהחמרה מחודשת?

Dor
Dor
05/07/2021 18:09:20
הגב ל  Dor

הוא לא שיחק מספיק רצופים

עידו גילרי
05/07/2021 18:12:43
הגב ל  Dor

מה זה מספיק 3? 5? 9?

Dor
Dor
05/07/2021 22:21:34
הגב ל  Dor

אין לי מושג. אתה כתבת שהוא שיחק מספיק רצופים. לדעתי הוא לא

עידו גילרי
05/07/2021 22:28:36
הגב ל  Dor

אתה זה שהגדרת לא מספיק. אז אתה זה שצריך להחליט כמה.
מבחינתי 8 רצוף זה 'מספיק'

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
05/07/2021 23:39:43
הגב ל  Dor

שיחק 4 רצפים של למעלה משמונה משחקים הארוך מהם 13 בעונה הרגילה ו11 רצופים בפליאוף ואז נפצע. אולי היה עדיף אם היה עושה קצת ניהול עומסים גם בפליאוף.

Dor
Dor
06/07/2021 10:50:37
הגב ל  Dor

אז בקיצור צדקתי. מספיק זה לא. על ספורטיבי אין בכלל מה לדבר. ושימו לב לפיצול ב"רצפים" שלו מה שמעיד על כך שלא מדובר בפציעה אחת משמעותית אלא בלואד מנג'מנט כהלכתו

etayle
etayle
05/07/2021 11:22:59

תודה שחר, קוואי פשוט אדם הזוי, ולכן אני לא מנסה לחשוב על שום דבר שהוא יעשה.

טרייד לפורטלנד יכול להיות מעניין(בהנחה שקוואי דורש), למשל מקולום ונורקיץ'(לא בדקתי חוזית, אז אל תהרגו אותי) על קוואי.
קוואי וליליארד זה ציוות מהגיהנום, והוא יכול לתמוך בהם בגנה.
הקליפרס יקבלו סוג של חמישייה כמו ג'קסון מקולום ג'ורג' איבקה ונורקיץ' שתספק להם סייז מצד אחד, ותיהיה מספיק מגוונת וכח אש להיות תחרותיים כאן ועכשיו.

gonzi
gonzi
05/07/2021 14:17:48
הגב ל  etayle

הלוואי מקולום ונורקיץ על קוואי

אשך טמיר המקורי
05/07/2021 12:08:45

תודה, אבל אין שום שאלה כאן.
קוואי יהיה שחקן הקליפרס עד הקבר.

thetroll
thetroll
06/07/2021 1:59:30

תחושה שלי שהוא לא כל כך מתעניין בקריירה של עצמו. נוח לו בל.א. שם הוא רוצה להיות. ללייקרס הוא לא יעבור. סדר העדיפיות שלו הוא:
1. מליונים בבנק.
2. לגמור את הקריירה עם גוף בריא פחות או יותר ולא לסכן את עצמו יותר מידי (אני חייב לציין שאני לא בדיוק מתנגד לו בעניין הזה בבית העבדים המודרני שנקרא NBA – עבדים עשירים אבל עדין עבדים. הוא נראה כמו עוף מוזר אבל הוא צודק).
3. לגור בל.א.
4. הקריירה. עוד אליפות פחות אליפות זה חשוב לו אבל רק אחרי שלושת הסעיפים למעלה.
ככה אני מתרשם ממנו.

thetroll
thetroll
06/07/2021 2:07:40

דרך אגב תודה על הפוסט .. זה לא פוסט פשוט לכתוב כי קוואי הוא חידה להרבה אנשים השחקן הכי לא ברור בליגה. ואל תתרשם מרואי החשבון כאן (שמעון אני לא מתכוון אליך)…
נהנה מאוד גם מכתבות שלך על השחמט.

FAN
FAN
05/07/2021 12:15:02

תודה על הסדר.

עגל
05/07/2021 13:11:00

יש לקליפרס קונטנדרית לשנים הבאות, בשביל מה לו לעזוב את הבית?
פול ג'ורג' הוא השחקן האידאלי כמס' 2.
הם צריכים להחזיר את איבאקה לכשירות, להחתים את רג'י ג'קסון ולעשות שיפצורים יחסית קטנים.

עגל
05/07/2021 14:15:37

יכול להיות שבאמת הם לא יזכו, אתה יודע, יש 30 קבוצות בתחרות.
אבל האם יהיה לקוואי זיכוי יותר גדול במקום אחר?
ובשביל מה בעצם, הרי הגואט הוא כבר לא יהיה, אז מה רע לו איפה שהוא נמצא כבר (אוקיי, זה כבר ענייןפילוסופי . . .)

עידו גילרי
06/07/2021 12:00:30

אכן. יש כזו

gonzi
gonzi
06/07/2021 11:56:15
הגב ל  עגל

אני חושב שיש מגבלה על כמה ההקליפרס יכולים לשלם לרגי גקסון

עידו גילרי
06/07/2021 12:01:33
הגב ל  gonzi

אכן יש כזו

birdman
birdman
05/07/2021 14:01:03

יהיה הוגן מבחינת קוואי להשאר בקליפרס כי הוא חייב להם. יש לו צ׳ק לפרוע. הוא ביקש שיביאו לו את פול ג׳ורג׳, והקליפרס נאלצו לתת יד ורגל תמורתו. קוואי לא נמצא במצב שהיו יכול להגיד: ״אתם יודעים מה? לא משנה…״. הוא צריך לסגור פינה, והפינה הזו היא עגולה עם יהלומים ומתלבשת על האצבע.

עגל
05/07/2021 14:16:16
הגב ל  birdman

ניסחת יפה את "החוזה" שלו עם האוהדים

עגל
05/07/2021 14:16:46
הגב ל  עגל

קבל ביטול – שכחתי שלקליפרס אין אוהדים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  עגל

זה חוזה אישי עם בילי קריסטל

עידו גילרי
05/07/2021 14:43:12

הרגת…
אגב זה היה יפה לראות את כריס פול מודה בין השאר לקריסטל אישית בסיום משחק 6.

birdman
birdman
05/07/2021 15:08:14

חחחח

עגל
05/07/2021 15:20:23

גם אני שמתי לב לזה.
טוב, לא קשה לזכור, הוא באמת האוהד היחיד שלהם פחות או יותר

thetroll
thetroll
06/07/2021 2:12:51
הגב ל  birdman

הוא לא נראה לי טיפוס שמעניין אותומאם הצ'קים שלו נפרעים או לא. הוא רוצה לגור באל איי וכל אחד אף אחד לא זורק אותו מהקליפרס (אף אחד לא זורק אותו כמובן) הוא ישאר שם גם עם הצקים שהוא נותן הם בלי כיסוי. דרך אגב הוא לא יהיה קבלן אליפויות אבל הוא יביא איזה אליפות לקליפרס בטעות מתי שהו001א אחרי כדור שקופץ 6 פעמים על הטבעת נעמד בקצה הקרש ונופל פנימה.

The Ljos of the Rings
05/07/2021 14:47:37

לדעתי בערך 95% מכל מה שנקרא "מקרה ראש", "התרסקות מנטאלית" ו"לחץ מאור הזרקורים" זו בסך הכל זריקת אשמה סופר עצלנית על עניינים נסתרים (במטרה לסדר אנשים במקומם ה"נכון" בפירמידה) במקום לעשות בדיקה "חומרית" של מה קורה בפועל. בשביל מה לעשות למשל בחינה טיפה מעמיקה של מה קבוצות עשו או לא עשו כדי לעצור התקפה מסוימת, בדיקה שטחית של כמות דקות (פול ג'ורג' שיחק הכי הרבה דקות בפלייאוף הזה. משער שיש לזה השפעה על היכולת שלו בזמנים מסויימים, כמו המשחק האחרון של הקבוצה) או אפילו דברים שאין לנו שום דרך לדעת (כמו מה שקרה סביב המשפחה של בן סימונס וסבתא של הראל בפלייאוף הקודם, רק בקטן יותר או בפחות מפורסם), כשאפשר פשוט להגיד שראינו שחקן לא מצליח לעשות משהו אז זו אשמתו המלאה והיחידה כי הוא לא רצה את זה מספיק. במיוחד כשפול ג'ורג' היה די מעולה בפלייאוף האחרון.
בסופו של דבר רוב, אם לא כל, הרגעים הגדולים בספורט זה הרבה פחות "מנטאליות אדירה של ווינר!" והרבה יותר "עשינו משהו אלפי פעמים עד שמשהו שסטטיסטית לא סביר שיקרה סוף סוף קרה!".

The Ljos of the Rings
05/07/2021 15:21:22

זה שהביטויים האלו פחות ענייניים ולא נעים לקרוא אותם זו דעתך האישית, לגיטימי, בסדר גמור.

עגל
05/07/2021 15:22:00

אני חושב שהוא רמז לביטויים כמו "XXX שוב חירבן בפלייאוף" של שמעון וחיקוייו

הבן הממזר של דנילו גלינארי

סופט בייבי סופט

עידן
עידן
05/07/2021 17:09:51

50 אחוז קליפרס
30 אחוז מיאמי
20 אחוז לייקרס והוא נשאר בקליפורניה

עידן
עידן
05/07/2021 17:27:45

מיאמי החתימה את דראגיץ איגואדלה על חוזים לשנתיים בקיץ האחרון שהשנה השניה היא אופציה של הקבוצה כך שהם יכולים להשתחרר מהחוזים שלהם.הם לא החתימו את קראודר כי הוא היה סותם להם את האפשרות להביא שחקן מקס.הם בנו על יאניס אבל יאניס האריך חוזה במילווקי.
בחודש האחרון מדברים הרבה על מיאמי ובשבועיים האחרונים נוספה דאלאס(לא מאמין שזה יקרה)
קוואי בעיקרון רצה את באטלר לקליפרס וגורג היה אופציה שניה.
האפשרות הבכירה עדיין הקליפרס לדעתי וגם ללייקרס יש סיכוי לא קטן בגלל קליפורניה והפעם קוואי במוד אחר מאשר היה אחרי האליפות בטורונטו.חוץ מזה לפני שנתיים הוא כבר הציב לקליפרס תנאי שאם הם לא מביאים את גורג הוא חותם בלייקרס אז האפשרות הזאת הייתה קיימת לפני שנתיים כבר.
מיאמי תלך עליו חזק אבל אני לא יודע אם העניין של קליפורניה קריטי בשבילו
יהיה לו את באטלר שהיה האופציה הראשונה שלו לקליפרס אדביו וחבורת קלעים מסביבו כמו הירו ורובינסון שאמנם חוו עונה פחות טובה אבל הוכיחו את עצמם לפני שנתיים.יש גם את קנדריק נאן שהוא אחלה שחקן ודראגיץ אני מאמין יחתום על חוזה חדש יותר קרוב למינימום.חוץ מזה יבואו עוד שחקנים טובים רודפי טבעות כפי שקרה במיאמי של לברון בגולדן סטייט ובלייקרס שנה שעברה בחוזים נמוכים

gonzi
gonzi
05/07/2021 17:16:25
הגב ל  עידן

הגיוני שהוא יבוא למיאמי
אולי בסיין אנד טרייד על באטלר?

עידו גילרי
05/07/2021 17:21:38
הגב ל  gonzi

מיאמי התכוננו לקיץ הזה ולכן אין להם שום בעיה להחתים אותו.

עידו גילרי
05/07/2021 17:24:13

אהה בעצם שכחתי את המשקולת של ריאן אנדרסון אז יצטרכו קצת לשחק אבל בגדול הם בעמדה מצויינת.

עידו גילרי
05/07/2021 17:20:38
הגב ל  עידן

איך לייקרס?
מה הם בכלל יכולים להציע לקליפרס?

גיא רוזן
05/07/2021 17:29:49

את לברון…

עידן
עידן
05/07/2021 17:31:06

זה לא מה שהם יכולים להציע(קולדוול פופ קוזמה ושרודר בסיין אנד טרייד).
זה יותר אני אעבור למיאמי ולא תקבלו כלום או ללייקרס ואז תקבלו שחקנים.
בכל מקרה אני חושב שהאופציה הבכירה כפי שרשמתי שלמעלה 50 אחוז קליפרס

עידו גילרי
05/07/2021 17:33:54
הגב ל  עידן

מה הם יעשו עם שחקנים על חוזים שהם לא רוצים?
אני גם די בטוח שהוא נשאר (יותר לכיוון ה-80%)

gonzi
gonzi
05/07/2021 17:38:18

אם יש סיין אנד טרייד משתלם כדאי להם
כבר כתבתי מוקדם יותר הם היו יותר טובים בלעדיו

עידו גילרי
05/07/2021 17:53:00
הגב ל  gonzi

אני לא רואה איך אף קבוצה בליגה טובה יותר בלי קוואי.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  עידן

100 אחוז קליפרס

חגי "התותח" ניסני
05/07/2021 17:41:29

אחרי כל הדיונים הללו. קשה להאמין שאם קוואי מחליט לעזוב שהקליפרס לא מפרקים את מה שיש להם והולכים לבנייה מחדש. זה אומר שאם זה סיין&טרייד אז שחקן של חוזה גדול נגמר סטייל הורפורד ועוד מלא מלא מלא בחירות ושחקנים צעירים. ובסיטואציה הזו מן הסתם גם ג'ורג' הולך

גיא רוזן
05/07/2021 17:50:50

דיוני קיץ. כל אחד והחלומות שלו…
.
הקליפרס עשו צעד גדול בפלייאןף הזה.
תוסיף איבאקה וקאוויי בריא ואתה מקבל קונטנדרית (אולי מעומדת מס' 1) מבלי שעשית שינוי כלשהו בקבוצה.
תוסיף חיזוק בקיץ,
ובכלל מדובר על כל הסיבות לקאווי לחתום מחדש.

חגי "התותח" ניסני
05/07/2021 18:17:44
הגב ל  גיא רוזן

זה דיונים של העברת המתח עד הגמר
.
אני אישית מאמין שהוא נשאר. קשה לי לראות סיטואציה טובה יותר עבורו

gonzi
gonzi
05/07/2021 17:55:02

לא חושב שהם יפרקו את הכול הם תקועים עם ג'ורג' על חוזה גבוה מאוד שאף אחד לא רוצה +הנכסים שיגיעו מהסיין אנד טרייד הם ישארו קבוצה שטובה מידי ללוטרי וגרועה מידי בשביל להפוך לקונטנדרית

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  gonzi

אף אחד לא רוצה? כמעט כל הליגה תחטוף את גורג

gonzi
gonzi
05/07/2021 18:17:33

יש לו חוזה מקסימום עד גיל 36 מי תחטוף את זה?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  gonzi

בסדר הוא יהיה שחקן סבבה בגיל36. עד אז יתן כמה עונות טובות. אחכ תמיד אפשר להטריד

gonzi
gonzi
05/07/2021 20:26:14

שכבר עכשיו לא משהו בפלייאוף ורק ילך וידעך עם השנים

Warrior
Warrior
05/07/2021 18:16:04

אחרי הדיבורים פה יצרתי טרייד עם 4 קבוצות. לוקחים?
https://fanspo.com/nba/s/warriors/trades/sE-SjNhlYFrVXp/a

gonzi
gonzi
05/07/2021 18:20:27
הגב ל  Warrior

בתור אוהד פורטלנד:לא לוקח מקבל מעט מידי על לילארד

gonzi
gonzi
05/07/2021 18:21:32
הגב ל  gonzi

אבל מאוד אוהב את היצירתיות

Warrior
Warrior
05/07/2021 18:27:19
הגב ל  gonzi

אתה מקבל שני כלים הגנתיים עם וויגינס וסמארט ושים לב שמארט עובד בסיין אנד טרייד אז הוא אצלכם 3 שנים וויגינס עוד שנתיים. שניהם יכולים לשים נק. בנוסף יש לי את בחירה מספר 7 בדראפט הזה שעם הבחירה הנכונה יכולה להוציא לך שחקן חזק מאוד מדראפט עמוק פלוס עוד בחירת סיבוב 1 של בוסטון וסיבוב 2. ביחד עם תומפסון נשמע לי עסקה טובה דווקא.

gonzi
gonzi
05/07/2021 18:30:36
הגב ל  Warrior

אני מקבל את וויגינס שיחזור להיות לא יעיל על חוזה רע מאוד
סמארט זה טוב
תומפסון יעזוב אותנו אחרי עונה כי לא נצליח לנצח וגם יש לי כבר את נורקיץ וקאנטר שעושים עבודה טובה על העמדה
הבחירה השביעית בדראפט הזה זה טוב
בחירה שתהיה כנראה באיזור ה25 לא שווה הרבה
ובחירת סיבוב שני שלא תעזור בכלום
ועל זה אני יטריד שחקן טופ 10 בליגה?!

Warrior
Warrior
05/07/2021 18:35:10
הגב ל  gonzi

נורקיץ אמר שלא ימשיך בלי לילארד. אז קיבלת את תומפסון ויהיה לך עוד נכסים על נורקיץ בהמשך. למה שוויגינס יחזור להיות לא יעיל? יש מאמן חדש בפורטלנד אחד שהרבה תופסים ממנו.

גיא רוזן
05/07/2021 18:39:28
הגב ל  Warrior

אני GM נורא. לא היה טרייד שהגיתי שראה אור יום (או מרשתות).
ועדיין,
יש כלל אצבע שתופס לא רע כאשר בוחנים טרייד –
האם יכלו לקבל יותר?
.
במקרה של פורטלנד התשובה היא חד משמעית, כן.
תראה מה קיבלו ניו אורלינס על דייויס,
מה קיבלו הת'אנדר על ג'ורג'.
לא בר השוואה.

Warrior
Warrior
05/07/2021 18:49:37
הגב ל  Warrior

ממי יקבלו יותר?

גיא רוזן
05/07/2021 18:55:50
הגב ל  Warrior

כאמור, GM נורא.
.
אבל –
בוסטון. הם לא נותנים את בראון על לילארד?
הפליקנס. יש להם בחירות, יש להם אינגראם.
הנאגטס. אני יודע שהאיסלנדי לא מאשר, אבל טרייד סביב מורי או פורטר.
כל הנ"ל שווים בהרבה יותר מהחוזה העצום של וויגינס.

Warrior
Warrior
05/07/2021 19:02:33
הגב ל  Warrior

בראון על לילארד לא מסתדר לבוסטון מבחינת חוזים, ולא שווה לבוסטון להוסיף עוד הרבה בגלל ההפרשי גילאים. בוסטון לא צריכים כוכב הם צריכים חיזוק של הסגל, לא עוד שחקנים משלימים אלא שחקני חמישיה לגיטימיים שהם לא סופרסטארים כי אין להם מספיק דברים לתת.
.
אתה רואה את הפליקנס עושים אפילו חצי גמר מערב עם לילארד שם בשנתיים שלוש הקרובות? ותחשוב שיצטרכו לוותר על הרבה נכסים. חושב שזה צריך להיות צעד יחסית נואש של ניו אורלינס למרות שאם פורטלנד מחליטים על ריבילד אז ניו אורלינס היא אופציה מעולה מבחינתם כמו גם הניקס. אבל זה רק אם הם הולכים על ריבילד מוחלט כל עוד זה לא ככה לא חושב שיקרה.
.
דנבר לא ככ ריאלי הטרייד.

גיא רוזן
05/07/2021 19:06:00
הגב ל  Warrior

כאמור,
אני לא תופס מעצמי GM מוצלח.
.
מה שכן,
ברור לי ששחקן כמו לילארד יקבל הרבה יותר (אבל ה-ר-ב-ה יותר) מאשר וויגינס (רחוק מלהיות אולסטאר עם חוזה של סופרסטאר) ותומפסון.

Warrior
Warrior
05/07/2021 19:12:53
הגב ל  Warrior

מקבלים גם את סמארט לשלוש שנים, בחירה 7 בדראפט הזה. פלוס בחירת סיבוב ראשון נוספת וסיבוב שני שנמצאת שם לפרוטוקול. יכול לצאת להם סטאר רציני מהבחירה הזאת, וויגינס 3&d מהלגיטימיים בליגה שאמנם לא מצדיק את החוזה אבל זה מה שיש כרגע. ויש להם כמה גבוהים שהרבה קבוצות ירצו.

גיא רוזן
05/07/2021 19:19:02
הגב ל  Warrior

אני רק אזכיר –
על מנת להחליף את וויגינס בדאנג'לו מינסוטה נתנו בחירת דראפט.
אז וויגינס על לילארד?
.
יש כמה קבוצות שמסוגלות להרכיב חבילות נאות תמורת לילארד. לא בכל יום יש שחקן ברמתו פנוי לטרייד.

Warrior
Warrior
05/07/2021 19:51:06
הגב ל  Warrior

מקבל, כנראה שגם אני לא משהו בזה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Warrior

חחח בתור מנגר פורטלנד וקליפרס מנתק לך בפנים.
גם בתור בוסטון לא לוקח אבל זה אומר לך בנימוס

Warrior
Warrior
05/07/2021 18:28:52

הקליפרס מקבלים את דמיאן ובחירה.. נשמע לי חבילה מעולה. לילארד על חוזה ל4 שנים

gonzi
gonzi
05/07/2021 18:31:18

בתור הקליפרס בסיטואציות מסוימות הייתי לוקח

Warrior
Warrior
05/07/2021 18:37:14
הגב ל  Warrior

כל זה יצא לפועל רק אם דמיאן יחליט שהוא עוזב אם לא אין סיכוי שיהיה טרייד. אני חושב שזו אחת החבילות הטובות שהם יוכלו לקבל עליו.

gonzi
gonzi
05/07/2021 19:06:18
הגב ל  Warrior

אם אני לא טועה פילי כבר הסכימו לטרייד של לילארד ומקולום על סימונס האריס מקסי ותייבול ו4 סיבוב ראשון
ברור שאני יכול לקבל יותר

Warrior
Warrior
05/07/2021 19:09:20
הגב ל  gonzi

חח סילבר אמור לפסול את זה אבל מי יודע. מעניין אותי איפה שמעת

gonzi
gonzi
05/07/2021 19:24:29
הגב ל  Warrior

כאן בהופס אישרו..

thetroll
thetroll
06/07/2021 2:24:25
הגב ל  gonzi

הוא לא נראה לי טיפוס שמעניין אותומאם הצ'קים שלו נפרעים או לא. הוא רוצה לגור באל איי וכל אחד אף אחד לא זורק אותו מהקליפרס (אף אחד לא זורק אותו כמובן) הוא ישאר שם גם עם הצקים שהוא נותן הם בלי כיסוי. דרך אגב הוא לא יהיה קבלן אליפויות אבל הוא יביא איזה אליפות לקליפרס בטעות מתי שהו001א אחרי כדור שקופץ 6 פעמים על הטבעת נעמד בקצה הקרש ונופל פנימה.

עידן
עידן
05/07/2021 18:18:05

כאחד שניבא את בקשת הטרייד של קוואי מסן אנטוניו מה שנראה אז לא הגיוני הרבה לפני שביקש להשתחרר(לאלו עם תוכנת הריגול תחזרו אחורה בזמן נדמה לי כתבתי את זה בפוסט שלמרכוס אולדרידג האריך חוזה בספרס)
הנבואה הבאה קצת יותר קלה:
דונובן מיטשל גג שנה מהיום(יכל להיות לפני)מבקש טרייד מיוטה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  עידן

ייתכן בהחלט עם תקוע עם הבאגט והמיונז

עידן
עידן
05/07/2021 18:31:51

במיטשל אני ממש בטוח שיבקש טרייד גג שנה מהיום.
יוטה הגיעה לתקרה שלהם השנה.אין התכנות של יוטה להגיע לגמר הנבא(על אליפות אני בכלל לא מדבר)
חוסר האתלטיות של בוגדנוביץ ואינגלס בלט מאד בסדרה מול הקליפרס.הם שחקנים נחמדים לעונה סדירה וסיבוב ראשון ושניהם בשנות ה30 שלהם.הבאגט שמיטשל גם ככה לא מחבב נחשף בפעם המי יודע כמה בפלייאוף.
קונלי שחקן חופשי וגם אם ישאר למרות עונה שנייה טובה זה לא קונלי של ממפיס והוא כבר לא ילד גם הוא.
האוהדים של יוטה עם ההתהגות שלהם לא עוזרים בדיוק.הבעלים החדש הביא את דווין וויד חבר שלו אבל גם זה לא יעזור
בכתבה רשום קיץ 2023 אני משער שזה יהיה גג בקיץ 22 אחרי שיוטה ישחקו בפליי אין שנה הבאה

https://bleacherreport.com/articles/10006695-donovan-mitchell-trade-rumors-dwyane-wade-concerned-about-jazz-stars-desire-to-stay

חגי "התותח" ניסני
05/07/2021 18:27:18
הגב ל  עידן

סיטואציות מאוד דונות מיצ׳ל יכול לבקש. הוא חתום שם קדימה.

עידן
עידן
05/07/2021 18:33:39

בנבא של היום כל שחקן שרוצה לעזוב יעזוב.
ראה רק מקרה הארדן השנה

חגי "התותח" ניסני
05/07/2021 18:47:07
הגב ל  עידן

אחרי שהיה ברור שיוסטון לא הולכת לשום מקום והתחילו בניה מחדש בטרייד של וול על ראס? זה לא בדיוק אותו המקרה. ומיצ'ל צעיר בהרבה מהארדן.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

קאווי כנראה לא מתלוצץ עם רופאיו בקליפרס
רופא אליל מסדר לו את הראש בשנייה

Warrior
Warrior
05/07/2021 18:50:56

הייתי מת לראות מיטשל בפיניקס איכשהו

גיא רוזן
05/07/2021 18:57:07
הגב ל  Warrior

יש אחד בוקר שיושב על אותה משבצת.

Warrior
Warrior
05/07/2021 19:03:21
הגב ל  גיא רוזן

מיטשל כבר הראה שיכול לשחק בפוינט ובוקר מרגיש יותר בנוח בתור שוטינג גארד.

עידן
עידן
05/07/2021 19:00:06
הגב ל  Warrior

הוא יהיה בניקס

עידן
עידן
05/07/2021 19:03:23

אני צריך לזכור שמיטשל יבקש טרייד שרשמתי את זה בפוסט בחירתו של קוואי

עידן
עידן
05/07/2021 19:05:19
הגב ל  עידן

גג קיץ 22.
אם הוא נכנס לעונת 22-23 כשחקן יוטה ורק אחרי זה מבקש טרייד אז זה נחשב שטעיתי.
אני טוען שגג קיץ הבא הוא מבקש טרייד

etayle
etayle
05/07/2021 19:13:02
הגב ל  עידן

מיטשל לא נראה כזה, למרות שיש דיבורים על כל הוויב של יוטה והמורמונים שם או מה שלא יהיה.
מיטשל בניקס יכול בהחלט להיות מעניין, הניקס קבוצה לא רעה, שמחפשים סופרסטאר, ומצד שני הסופרסטאר שיגאל אותם יזכה לתהילה יותר מגדולה ממה שיש.

עידן
עידן
05/07/2021 19:19:05
הגב ל  etayle

גם אני חשבתי עד השנה שמיטשל ישאר ביוטה אבל היו לא מעט רמזים השנה שזה לא המצב.
מסכים לגבי הניקס והמורמונים

Havlicek stole the Ball
Havlicek stole the Ball
05/07/2021 19:39:11
הגב ל  etayle

אף כוכב על לא הולך לניקס אף פעם (כרמלו excluded). דיבורים כל קיץ מחדש, and nothing inside of a pita.

Warrior
Warrior
05/07/2021 19:08:25

אם אתם יוסטון אתם לוקחים?
https://fanspo.com/nba/s/warriors/trades/1TCvbUPmS5ItF1/a

etayle
etayle
05/07/2021 19:14:05
הגב ל  Warrior

מעניין, בסוף זה טרייד ווד בוייסמן, אני במקום יוסטון לוקח.

Warrior
Warrior
05/07/2021 19:14:38
הגב ל  etayle

כן, האחרים שם להשלמת שכר

עידן
עידן
05/07/2021 19:15:19
הגב ל  Warrior

בתור אוהד סטף אני חוטף ואפילו מוסיף להם בחירת דראפט סיבוב ראשון.
וייזמן אולי יהיה כוכב בעתיד.אני צריך שחקן טוב לשנתיים שלוש הקרובות ווד הוא כבר כזה

gonzi
gonzi
05/07/2021 19:25:16
הגב ל  Warrior

אם הבחירה ה14 מגולדן כן הייתי לוקח

Warrior
Warrior
06/07/2021 3:34:10

כרגע הדבר הכי זכור ממנו זה ההחמצה של הדאנק

אהרון שדה
06/07/2021 14:50:29

שחר תודה רבה
ראיתי זאת קצת מאוחר יפה מאד
( קצת הצטערתי על כל הקינטורים ממי שבא בטוב …הגבת להם באצילות רבה …אני מקווה שכולם ידעו לכבד ולהעריך את הנאמר גם אם הם חלוקים ואפילו אם הם צודקים ….במקרה הנ"ל אין לי לצערי את מינימום הידע בכדי להתייחס לגופו של עניין ).