המזרח כהרגלו מספק הרבה עניין ופלפל ותופס הרבה כותרות.
הקבוצה הכי מרתקת בקונפרנס היא ברוקלין נטס, עם השלישיה דוראנט, הארדן וקיירי ארווינג.
כולם ניתחו את המיזם שנבנה בברוקלין עוד מתחילת העונה עם דוראנט, קיירי, לבארט ודינווידי וכבר אז נאמר שיש כאן קבוצת התקפה אדירה, אך לא כל כך מאוזנת, ובעיקר עם בעיות בהגנה.
לאחר מכן הרוסטר המשיך להשתנות כשהגיע הארדן הגדול מיוסטון (תמורת לבארט, ובינתיים נפצע דינווידי).
לאחר מכן הגיע למארקוס שהתגלתה אצלו בעיה בלב שהובילה לפרישתו, ואחריו הרכש החדש בלייק גריפין.
הקבוצה התייצבה לפלייאוף בלי הארדן שמתח שריר אך עם דוראנט וקיירי בכושר מצוין. הם הביסו את בוסטון בסיבוב הראשון, והביסו שוק על ירך גם את מילווקי בשני המשחקים הראשונים. במשחק השלישי הבאקס המשיכו בתצוגה התקפית חיוורת, אך באורך פלא לקחו את המשחק מברוקלין בתוצאת יורוליג (דוראנט והשאר נקלעו ליום קליעה מאד חלש), וצמקו ל-2-1. ברביעי נפצע גם ארווינג, הסדרה הפכה לשקולה ולבסוף ברוקלין הודחה בהארכה של משחק 7 שהסתיימה בתוצאה 6-2.
לאן הולך המיזם של ברוקלין?
אם נשווה את זה לתיק השקעות, מדובר אולי בהשקעה הממונפת ביותר בליגה. אם הכל מצליח, יש קבוצה הסטורית שמוחקת את כל היריבות ללא תנאי, ותאותגר אולי רק בגמר כללי מול לייקרס בהרכב מלא. הבעיה שצריך שהמון פרמטרים יסתדרו כדי שזה יקרה, כי אין עדיין גיבוש, הגנה או סגל משלים משמעותי.
אם, לעומת זאת, דוראנט חלילה פצוע לשבועיים בפלייאוף או שהארדן קצת שובק בסדרה קובעת, הסיפור שוב מתפרק בסיבוב שני או גג שלישי. מה שבטוח, יהיה מעניין בשנה-שנתיים הקרובות, וזה עוד לפני שדיברנו על הפוקוס בראש של קיירי, על מה בדיוק אפשר לצפות מגריפין, האריס ושאמט בפלייאוף, או כמה פעמים דוראנט יוכל לשחק 48 דקות במשחק ולקלוע 45 נקודות.
וזה מעביר אותנו לכוכב הגדול, קווין דוראנט:
סטיב קר, ששיחק עם מייקל בשיקגו, אמר שלדעתו דוראנט הוא הכישרון ההתקפי הגדול ביותר ששיחק אי פעם, אפילו יותר מג'ורדן. דוראנט, שחוזר כזכור מפגיעת אכילס, הציג רצף משחקים קטלני מול הבאקס, עם ממוצעים של 43, 12, 7 (נתוני המשחקים ללא קיירי). הוא השתלט לגמרי על משחקים, וכל עוד היה לו אוויר בריאות, הוא היה בלתי עציר מכל טווח. לכך אפשר להוסיף את השדרוג באחוזי השלוש שלו בעונה הרגילה, מה שהופך אותו לקלעי שלוש הסטורי, ואת היכולת המשופרת לנהל משחק ולעזור בהגנה הקבוצתית.
עם זאת, לדעתי יש סיכוי די טוב שהקריירה של דוראנט תיזכר כסוג של החמצה, או לפחות כאנדראצ'יבינג.
כרגע באמתחתו 8 עונות די מבולבלות עם ווסטברוק באוקלהומה, שהניבו סה"כ גמר כללי אחד (שנגמר בהפסד 4-1). וגם בשביל זה היה צריך את דוראנט, הארדן, ווסטברוק ואיבקה. זאת כאשר לברון בקדנציה הראשונה בקליבלנד משיג גמר כללי אחד עם יהודה מהמכולת ודוד מהמוסך. ונוביצקי עם קצת יותר מזה מגיע לגמר כללי פעמיים ואף זוכה באליפות.
לאחר מכן היה המעבר לגולדן שגרר הרבה ביקורת, אך לפחות הניב 2 אליפויות (וכמעט אליפות שלישית). וכרגע, בגיל 33, יש את המיזם בנטס שצריך שהרבה גלגלי רולטה יפלו על הצבע הנכון כדי שזה באמת יתפוס.
ימים יגידו לאן זה הולך. אם לא, אז תמיד אפשר בשלהי הקריירה להצטרף כשחקן ותיק לאיזו קבוצה בראשות לברון במיאמי או משהו כזה.
ולחשוב שדוראנט היה במרחק של קצת יותר כימיה עם גרין, מלקחת חלק בשושלת הסטורית של 5-6 אליפויות בגולדן.
ההבדל העיקרי בינו לבין הגדולים האחרים הוא איך נראים השחקנים האחרים בקבוצה ליד דוראנט. זו נקודה שהוא עוד יכול לשפר. בעוד שליד ג'ורדן, לברון וגם נוביצקי, שחקנים השתדרגו, ולפעמים הגיעו לעונות השיא שלהם, ליד דוראנט הם במקרה הטוב עומדים במקום, או אפילו לוקחים צעד אחורה. אם הנושא הזה ישתנה, אז השמים הם הגבול בברוקלין.
לגבי הקונטנדריות במזרח, זה שווה פוסט נפרד, אבל אני חייב לשתף שהקונפרנס נראה גם השנה קצת בוסרי. אטלנטה משחקת ללא הגנה ותלויה ביכולת של יאנג לקלוע מ-9 מטר. פילי נראית מבולבלת כבר 4 עונות רצוף, לא ברור כרגע מה עושים עם סימונס, או למה האריס משתנמך, או מה עושים כשמובילים 20 הפרש.
הקבוצה שנראית הכי "נורמלית" מהסיבוב השני במזרח היא הבאקס, ששם אפשר לכתוב על המסלול ההרואי של יאניס מתבוסות למיאמי אשתקד (ולברוקלין בתחילת הסדרה השנה) ועד למצב הנוכחי. אבל איכשהוא הבאקס לא נראית כמו אלופה בשלה, אפילו אם איכשהוא תזכה השנה מול איזו קבוצה פצועה מהמערב העדיף – שכנראה יזכה שוב למרות הכל.
בכל זאת… קונפרנס עם איזה 5 קונטנדריות אמיתיות (לפחות בהרכב מלא) יכול לנפק אפילו בעונה הזויה כמו זו קבוצה טובה לגמר.
חגי "התותח" ניסני
28 יונ 2021 06:39:27תודה שחר.
.
טור שקשה מאוד להסכים איתו
.
1 נתוני הפלייאוף שהבאת על דורנט לא נכונים לדעתי. מציע לך לבדוק אותם עוד הפעם. הארדן אגב שיחק בכל המשחקים מול בוסטון ולא היה פצוע מתחילת הפלייאוף.
2 הקביעות שלך "בעוד שליד ג'ורדן, לברון וגם נוביצקי, שחקנים השתדרגו, ולפעמים הגיעו לעונות השיא שלהם, ליד דוראנט הם במקרה הטוב עומדים במקום, או אפילו לוקחים צעד אחורה" אלו קביעות חסרות ביסוס במקרה הטוב ופשוט מוטות או לא נכונות במקרה הפחות טוב. אין לי שמץ של מושג על סמך מה אתה כותב את זה, אשמח אם תוכל להראות על מה ההתבססת כשכתבת את זה
3 לברון אכן הגיע לגמר עם קבוצה סופר נחותה אבל נכשל בשנים הבאות להביא את הקבוצה לאותם שיאים ופרש בצורה מצלצלת (ויש שיאמרו בזויה) מהקאבס רק בשביל לתת את אחד הגמרים החלשים אי פעם של כוכב.
4 השאלה של "אם דורנט נפצע לשבועיים" אינה רלוונטית. זה נכון לכל שחקן שמשחק. ראינו מה קרה ללייקרס ולג'יימס אחרי שדיוויס נפצע כך שזה יכול לקרות לכל כוכב. אכן הסיכון עולה כאשר מאבדים עומק והקבוצה מושקעת בכוכבים פציעים במקום בעומק. זו שאלה של סיכון.
חגי "התותח" ניסני
28 יונ 2021 06:45:29ומשהו אחרון. הזלזול בכדורסל המזרח די מיותר.
עידו גילרי
28 יונ 2021 07:05:27בגלל אנשים כמוך חרב בית המקדש
צ'יקו
28 יונ 2021 07:50:23אתה גאון!
פיני
28 יונ 2021 08:28:45טוב, לפחטת הוא לא מתאבל…
פיני
28 יונ 2021 08:29:09לפחות*
שחר אלוני
28 יונ 2021 10:25:55תודה חגי, מכבד את דעתך,
1. אלה נתוני הסדרה מול הבאקס
2. השחקנים בנטס, ולפני כן בגולדן לא נראו בשיאם לידו, להבדיל מהאחרים.
3. בקליבלנד לא נבנתה קבוצה ולכן לברון עבר והצליח במיאמי.
4. ברור
5. המזרח נראה חלש יחסית לצערי
חגי "התותח" ניסני
28 יונ 2021 11:10:501
אתה רושם: ממוצעים של 43 , 12 , 7
הנה המקור לנתונים של דורנט מול הבאקס https://www.basketball-reference.com/playoffs/2021-nba-eastern-conference-semifinals-bucks-vs-nets.html
דקות 42.7. נקודות 35.4. ריב' 10.6 אס' 5.4. מהשלוש 35.2%. TS59.4%
אלו הממוצעים שאני רואה אשמח אם תראה לי היכן אני טועה
2 מאיפה אתה מביא את הטענה הזו? תחושת בטן? נתונים כלשהם? אם זו תחושת בטן אז סבבה אבל זו קביעה חסרת בסיס לחלוטין.
3 מה הקשר?
5 על סמך מה אתה מתבסס כשאתה רושם את זה? חלש במה? כל הקבוצות? מילווקי פילי והבאקס הן חלשות מאיזושהי קבוצה במערב? אם כן ממי?
עידו גילרי
28 יונ 2021 11:39:31דוראנט נותן סדרה של 35 ב-55% אפקטיב ו -TS של 59% – קטלני ובלתי עציר.
יאנג נותן משחק של 48 ב-56% אפקטיבי ו-61% TS – אחוזים בינוניים.
נראטיבים הופסיים – אין עליהם.
שחר אלוני
28 יונ 2021 12:05:45סליחה, הנתונים זה במשחקים לחא קיירי, חא בכל הסדרה.
תסתכל לאיזה פיק הגיעו למשל חברי הקבוצה של נוביצקי , איתו. האם גם עם דוראנט זה ככה?
המערב עדיף משמעותית בכל פרמטר גם השנה, והיה כך גם בשנה שעברה, אתה מוזמן לבדוק.
בברכה
שחר אלוני
28 יונ 2021 12:06:39אתה חא מסכים שבקדנצי הראשונה בקאבס לא נבנתה שם קבוצה טובה סביב לברון?
חגי "התותח" ניסני
28 יונ 2021 12:22:18לא שחר אתה זה שכתב את הטור ואתה זה שצריך לגבות לבדוק ולהוכיח. אם היה מדובר בתגובה אז ניחא, אבל העלית טור שאמור להיות בעל סטנדרטים מסויימים. חבל שבמקום לקבל ביקורת עניינית ומכבדת אתה מעדיף להטיל את האחריות על אחרים.
שחר אלוני
28 יונ 2021 13:13:36להוכיח שבקדנציה הראשונה בקליבלנד לא נבנתה קבוצה טובה?
שחר אלוני
28 יונ 2021 13:14:13נתונים כאמור ללא קיירי, אתקן בפוסט, תודה על ההערה
עידו גילרי
28 יונ 2021 13:24:53אז תכלול גם את המחצית השנייה של משחק 4.
חגי "התותח" ניסני
28 יונ 2021 14:01:09לא. אם אתה רושם שלברון משפר את חבריו ודורנט לא אז זה טעון הוכחה ורצוי בנתונים. אם אתה רושם על חוזקת/ חולשת מזרח מערב זה דורש הוכחה. תביא נתונים ואז נוכל להתדיין (אם למשל תביא ניצחונות הפסדים במזרח מערב נוכל להתיידן האם זה נכון לכלל הקבוצות או רק לחלקן לדוגמה)
שחר אלוני
28 יונ 2021 14:15:57בשנתיים האחרונות למערב יש הרבה יותר נצחונות בעונה הסדירה מול המזרח, וגם יותר בחירות לחמישיות העונה.
לא כל דבר שכותבים מצריך נתונים מפורטים, בכל פוסט יש לפחות 10-15 קביעות שונות. כתבתי גם שפילי קבוצה מבולבלת, שהארדן שחקן גדול ועוד.
אבל בכל אופן, תודה על ההערות
שחר אלוני
28 יונ 2021 14:16:49גילרי, איך כוללים נתונים של שחקן בדקות ספציפיות במשחק מסוים, ולא בכל המשחק או הרבע?
thog
28 יונ 2021 15:06:50https://www.basketball-reference.com/boxscores/202106130MIL.html
ראה הכפתורים
H1 H2 Q1 Q2 Q3 Q4
שחר אלוני
28 יונ 2021 15:19:42תודה תוג, האם אפשרי גם בחתך דקות ספציפי ? אני לא זוכר אם קיירי יצא בדיוק במחצית, אבל נניח שבמקרה כלשהוא אתה לאו דווקא רוצה נתונים של רבע או מחצית אלא מדקה 5 עד דקה 20 נניח.
thog
28 יונ 2021 15:27:09יש play by play אבל אני לא חושב שאתה רוצה לעשות לעצמך את זה וגם לא חושב שזה נחוץ
thog
28 יונ 2021 15:35:30בכל אופן הוא יצא מהמשחק ממש באמצע הרבע השני אחרי שקלע סל אחרון ונפצע הנחיתה על הרגל של יאניס
https://www.nba.com/game/bkn-vs-mil-0042000214/play-by-play
עידו גילרי
28 יונ 2021 15:40:00הבוקס סקור של אתר הליגה יעשה לך חתך זמן אוטומטי (כל עוד הוא רציף).
thog
28 יונ 2021 15:46:37https://www.nba.com/game/bkn-vs-mil-0042000214/box-score
אכן יש את הrange filter
ylsned
עידו גילרי
28 יונ 2021 14:20:51מה הכוונה איך?
פשוט תיקח רק את הנתונים מהמחצית.
שחר אלוני
28 יונ 2021 16:31:03תודה רבה לשניכם! וגילרי, איך היית משקלל לממוצע של דוראנט מחצית וקצת? משקלל לפי הדקות ברוטו? או הדקות ששיחק בפועל ביחס לדקות ממוצעות שלו במשחק?
עידו גילרי
28 יונ 2021 16:33:04כחצי משחק.
Berch
28 יונ 2021 07:20:01הבעיה העיקרית של דוראנט היא האישיות שלו.
הוא יותר מדי עסוק בחוסר הביטחון האישי שלו.
אולי כישרון התקפי מופלא אבל בכדורסל צריך את החבילה הכוללת.
עם כל הגודל שלו יש המוווון שחקנים בליגה, מכל הצבעים והגדלים, שהייתי מעדיף להיכנס יחד אתם לסימטה אפלה ומפחידה לפניו.
פשוט אין לו את זה
הוא חנון שמנסה לשחק אותה עארס. אין לו הרבה ברירה אבל בכל זאת.
🙂
שחר אלוני
28 יונ 2021 10:27:56נקודה מעניינת תודה חן, שווה לבדוק מה בדיוק הפריע לו להשתלב בגוחדן שהיא קבוצה נוחה
אור
28 יונ 2021 13:18:41אין לו שום בעיה באישיות כשזה מגיע לניצחון משחקי כדורסל. כל הדברים האלה מעולם לא הפריעו לו על המגרש ולא גרמו לו להפסיד משחקים כמו קיירי למשל. לא שמעתי שהיו לו בעיות עם מאמנים או חדר הלבשה וכאשר דברים לא הסתדרו עד הסוף עם הווריורס הוא שיחק בכל זאת ברגע הראשון שיכל, נפצע ועזב. קיצר מצטער אבל זה שטויות
צ'יקו
28 יונ 2021 07:54:02תודה רבה שחר
אהבתי את ההקבלה לתיק השקעות, לא שאני מבין בזה משהו…
אני מסכים עם חגי שלא צריך לזלזל במזרח. יש שם המון כשרון. לא תמיד האלופה מגיעה עם שחקן ותיק כמו לברון, קאווי סטף או דוראנט. יש כאן דור חדש שאולי יזכה באליפות וכרגע הם חסרי ניסיון ולכן הם נראים "לא בשלים".
שחר אלוני
28 יונ 2021 10:28:54תודה שחר, יכול להיות, אשמח םהתבדות. אולי השנה עם כל הפציעות(דייויס, מארי, קוואי) המזרח יפתיע ויקח
אהרון שדה
28 יונ 2021 10:34:06שחר תודה מסכים עם רוב מה שכתבת
לדעתי לקבוצות שנותרו כדאי מאד לזכות השנה באליפות אחרת לך תדע מתי זה יקרה להם
אולי הקליפרס נטולת קוואי יכולה לקוות לעתיד
לפיניקס יש צ"אנס נהדר לפני שפול יוצא לפנסיה
אטלנטה לא בטוחה בכלל בפליאוף במזרח בטח לא בטופ 6 שם
והכי חשוב אם נטס בריאה היה נהרס הפליאוף העונה ולדעתי יהרס בשנים הבאות אין קבוצה באמת בליגה שיכולה לעצור את הארדן ודוראנט בריאים שלא לדבר על קיירי
אשר לדוראנט
אני זוכר שדיברו על אם הוא יחזור ב 80 אחוז כושר של ג.ס זה מפחיד ….הוא חזר לא ב 80 ב 100 .
אבל אני לגמרי מסכים קשה להעריך ברצינות את צמד האליפויות בקבוצה שגם בלעדיו עשתה 72 ניתחונות ולקחה אליפות .
בקיצור אין הרבה הבדל בין אליפות שכזו לזהב אולימפי עם נבחרת ארה"ב.
איפה זה ואיפה אליפות של נוביצקי למשל .
אם היה זוכה השנה באליפות שכולם פצועים זה היה עליו בפועל לשחקן ההיסטורי הזה הקלע הטהור הטוב ביותר בדורנו ( ובהחלט ייתכן שלא רק בדורונו)
אין הישג קבוצתי יוצא דופן להתפאר בו איזו אליפות שבו הוא לקח את התואר
נכון לקח 2 טבעות היה בהם גם אם וי פי אך זו לא קבוצה שלו .
האקים , נוביצקי וייד ואחרים
שחר אלוני
28 יונ 2021 12:02:53מסכים אהרוו, תודה על הפירוט
שחר אלוני
28 יונ 2021 12:03:34אתה מוסיף דברים משמעותיים בכל תגובה
אהרון שדה
28 יונ 2021 12:50:13תודה שחר
IDO
28 יונ 2021 13:25:35Thanks sahar
…
.It is for the nets to lose
Yeah.
One year coincidence.
Two years…. Impossible
שחר אלוני
28 יונ 2021 14:19:04תודה עידו,
בוא נראה אם תהיה להם עונה שבה הכל מסתדר, כלומר ללא פציעות בפלייאוף, ורצוי גם בניית סגל משלים יותר טוב לשנה -שנתיים קדימה.
אני מאמין שהחלון שלהם זה לשתי העונות הקרובות. גם בלייקרס זה נראה חלון של עונה או שתיים. גם בגולדן סטייט.
Zvika Bar-Lev
28 יונ 2021 16:51:35אתה צודק שברוקלין זה הדבר הכי מעניין.
הסיפור שם בהחלט יכול להיות גם השלב הסופי בגדולה של דוראנט. זה נראה לי מאוד תלוי בראש המטורלל של קיירי, אבל במידה שהמערכת בברוקלין תדע לעבוד נכון על הבריאות של השחקנים, אז יש שם בברוקלין את כל החבילה הדרושה ליותר מאליפות אחת.
לגבי השושלת בגולדן – זה היה בידיים שלהם, ואני מאשים אותם שהם החמיצו את זה, הרבה יותר מאשר את דוראנט. היה להם ביד את דוראנט, שנתן במשך שנתיים את ההצגות הכי נפלאות שיש בפלייאופים. אנשים לא מעריכים מספיק את 2 הFMVP ברצף של דוראנט – זה לא במקרה ולא בטעות – בלעדיו לא היו להם את האליפויות הללו. אכן צריך היו שני כוכבים נדירים כמו סטף ודוראנט כדי לנצח את לברון בגמר, וזה מה באמת עשה את העבודה.
אז חבילה כזאת נדירה, שהיא ברמה של השואו טיים ל.א. של מגי'ק, ג'אבר וג'יימס וורת'י וקופר, צריך להיות טיפש להפסיד, אז מי שאחראי שזה קרה, בצד של ג"ס, הוא טיפש. פשוט. אבל הקבוצה שדוראנט הצליח ליצור בברוקלין, בהחלט נראת כמו משהו שיכול לגמרי להשלים את הקריירה של דוראנט בצורה הכי מושלמת. עם עוד אלפיות אחת או שתיים כאשר אין לאף אחד ספק במרכזיות שלו, כאשר לצידו שני סופרסטרים ענקיים בפני עצמם.
בקיצור, מלבד ההתנהלות המוזרה והמביכה לעיתים של דוראנט ברשתות החברתיות, על המגרש הוא עושה את הדברים הכי טובים שאפשר, ובהחלט אפשרי שנראה בשנה הבאה איך זה מביא לאליפות לברוקלין.
שחר אלוני
28 יונ 2021 17:56:29תודה זיוקה', כן, יהיה מעניין לעקוב.
הם יצטרכו את הארדן בריא ומפוקס, לטובת רידמפשן לגמר של אוקלהומה
Zvika Bar-Lev
28 יונ 2021 19:48:22זה צביקה, פשוט.
שחר אלוני
28 יונ 2021 20:25:30סליחה, תודה צביקה
עפר ואפר
28 יונ 2021 23:47:11תגובה ראשונה שלי אי פעם באתר, מקווה שתהיו סבלניים כלפי.
לתחושתי, הסיכוי לקבוצות היסטוריות רציפות דוגמת בוסטון ההיסטורית או הבול'ס קרוב להיות אפסי כיום. שוק השחקנים רווי בכשרון רב, שלא בהכרח היה בנמצא בשנים המוקדמות יותר של הליגה (בקרב שחקני העלית – אין ספק שתמיד היה לליגה כשרון, אבל 100 השחקנים המוכשרים ביותר כיום עולים בכישוריהם וביכולותיהם על שחקני העבר). יש לכך מגוון רחב של סיבות, וביניהן:
א. שיפור רפואי, שתורם להארכת הקריירה של שחקנים וותיקים ברמה שלא התאפשרה למרביתם בעבר.
ב. שינויים במחויבות של שחקנים (כמכלול) לקבוצה, וירידת ערכו של ה'סמל' אל מול ההצלחה האישית ו/או גזירת הקופון הכלכלי.
ג. שיפור במערך הסקאוטינג הגלובלי, שתורם לכניסת כישרון ממגוון רחב של 'בריכות', ולא רק מארה"ב.
גורם זה מעלה את סף התחרות שקבוצה צריכה להתמודד מולו במהלך העונה הרגילה. על אף ניסיונותיהם של שחקנים רבים ל'ניהול עומסים', השינוי במאמץ בכל משחק הנובע מהבדלי הכישרון עמם צריך להתמודד, ויחד עם השינוי בסגנון המשחק (משחק מהיר יותר, מבוסס שלשות, עם סיכון מוגבר לפציעות, במיוחד בעונה מקוצרת), הסיכון לפציעות של שחקני מפתח בכל קבוצה עולה משמעותית. כפועל יוצא, קבוצה דוגמת אטלנטה, שהייתה קבוצה בוסרית למדי במהלך העונה הרגילה מצליחה להתעלות על התחזיות הראשוניות שניתנו לגבי יכולה בפליאוף – שילוב של תצוגות היסטוריות של שחקן המתעלהה לרגל המעמד, יחד עם חוסר פציעות (יחסי), מאפשר הצלחה. ברוקלין לעומת זאת, כשלה ברגעי האמת חרף התעלות של דוראנט, בין היתר בשל פציעות של שחקני מפתח.
המשמעות? הנבואה ניתנה לשוטים… היכולת לנבא את האליפויות העתידיות של דוראנט לא תלויה רק בברגים במוחו של קיירי או במסוגלות הקבוצה להגן, אלא בהאמסטרינג של הארדן, באכילס של דוראנט, ובפציעות הנלוות של כל שאר הליגה מחד, ובהכרה בכך שההתחרות כיום (על מקום בליגה, ומול הקבוצות בליגה), קשה מתמיד.
ירון, החלום
29 יונ 2021 00:27:29בס"ד
ברוך הבא. תגובה נפלאה ומאד נכונה.
לו הייתי שוטה, לא.היו אוהבים אותי בווגאס, עכשיו בכלל לא מכירים אותי..
שחר אלוני
29 יונ 2021 11:07:26תודה רבה, מסכים עם התגובה
ירון, החלום
29 יונ 2021 00:26:16בס"ד
תודה רבה
מסכים אם רוב הדברים.
שחר אלוני
29 יונ 2021 11:07:44בכיף ירון, תודה
salva brazilay
29 יונ 2021 07:30:22תודה על הפוסט, נהנתי לקרוא!
לע״ד תזכה.
סטיב קר צודק- הכישרון ההתקפי של דוראנט זה משהו פנומנלי. הכישרון הקבוצתי שלו לוקה בחסר לעומת שאר הגדולים, אבל לדעתי יש לו מקום בראשמור הכי הכי גדולים ששיחקו את המשחק. הסדרה שלו מול הבאקס הזכירה לי נשכחות לגביו, יש לגבי הקריירה שלו עד כה (כבר לא רחוקה מסיום 😭😭) תחושת החמצה, יותר מדי פציעות, יחסי ציבור רעים, קבוצות לא מספיק מרגשות בעיניי.. שאני אישית מאוד שנאתי (גולדן). ויותר מדי שנים עם ווסטברוק שהוא רחוק מאוד מטופ לבל (אךךך פרסטי אם היית בוחר בהארדן ולא בווסטברוק בזמנו)!!
שחר אלוני
29 יונ 2021 11:08:46תודה סלבה, מסכים עם תגובתך, חוץ מעניין גולדן 🙂