יאניס להט והשווה את הסדרה, הסאנס הביאו את המטאטא/ צמד הופס

יאניס להט והשווה את הסדרה, הסאנס הביאו את המטאטא/ צמד הופס

יאניס והבאקס השוו את הסדרה שאולי וקיבלה טוויסט נוסף עם פציעת הקרסול של קיירי. פול ובוקר הביאו את המטאטא והיעה כדי להשלים סוויפ מרשים על הנאגטס.

היום בצמד החמד: סמיילי סולן עם המטאטא וצ'יקו מתופף בשיוויון.

מילווקי – ברוקלין: 96-107 (2:2) / צ'יקו

רבע ראשון צמוד להפליא כאשר סל רודף סל ואף קבוצה לא מצליחה לברוח. הרבע נגמר בתוצאה 26-23.
בפתיחת הרבע השני הנטס שומעים את שמם ונזכרים שהם טובים. הם בורחים מהר מהר ליתרון 11 אך הבאקס עונים בדהירה משלהם, 2-19 שהופך את הקערה על פיה והבאקס עולים ליתרון. קיירי חותך פנימה, מקבל כדור, זורק ונוחת על הרגל של יאניס. קרסול ימין מסובב ודואב. הוא יורד לחדר ההלבשה מדדה ואחרי כמה דקות אנחנו מתבשרים שהגארד לא ישוב לפרקט להמשך המשחק. חבורתו של נאש מצליחה להחזיק מעמד עד למחצית. 48-53.
במחצית כנראה וקואץ' באד דיבר על הליכה פנימה, זה סייע להם לצאת לריצת 2-13 שבסופה היתרון עמד על 15. ברוקלין לא ויתרה כל כך מהר ונגסה בהפרש אך פורבס עם שלשה ראשונה של מילווקי במחצית השנייה (3 דקות לסיום) ואז עבירה בשלשה מחזיר את הפער ל-15. דוראנט עוד הוריד את הפער לחד ספרתי אך מידלטון עם שלשה בפרצוף של שלושה שחקנים על הבאזר מחזיר את היתרון ל-12.

רבע רביעי מתחיל עם רצון של ברוקלין לחזור לעניינים והיא מצליחה להוריד את הפער לעשר עגול בפתיחה, קונניגטון עם שלשה ולאחר מכן הולידיי בחדירה גדולה מחזירים את הפער ל-13. זה ממשיך עם נקודות של יאניס ושלשה של הולידיי חותמת ריצת 5-13. 19 הפרש, 7 דקות לסיום.
סל לפה סל לשם ואז אנחנו מקבלים חסימה מצויינת של יאניס שמסתיימת באלי-הופ אדיר של יאניס שמכריז סופית על סיום המשחק. מכאן והלאה שחקני היורוליג (ג'יימס, ברייאנט ודושן) עולים לשחק וכך מילווקי משווה את הסדרה ומשלושת המוסקטרים של ברוקלין נשאר כעת אחד.

אצל הבאקס יאניס הוביל עם 34 נק' לצד תריסר (12) קטיפות, מידלטון סייע לו עם 19 נק' עם 9 אס', 4 ריב', 2 חסימות ושתי חטיפות. הולידיי היה הגלגל השלישי במרכבה עם 14 נק' עם 9 מתנות לחבריו, טאקר השלים נהדר את הרביעייה עם 13 והגנה אדירה. פורבס הוסיף 10 מהספסל, קונינגטון עם 8 נק', 4 חטיפות, שתי חסימות ופנס אחד בעין שמאל. לופז עם 6 ו-11 ריב'.

אצל הנטס החסרים – דוראנט סיים עם 28 חיצים ועוד 14 קרשים. קיירי הוסיף 11 לפני שנפצע, גריפין, האריס וגרין עם 8 כ"א.

דנבר – פיניקס: 125-118 (4:0) / סמיילי

אכן… בארקלי בהחלט יכול להיות מבסוט. הסאנס הוציאו את המטאטא ושלחו את הנאגטס הביתה בדרכם לגמר האזורי.

מלון פתח עם חמישיית הנאגטס החזקה ביותר שהייתה ברשותו עם גורדון, בארטון, פורטר ג'וניור, יוקיץ' ומוריס. ה-MVP פתח את הערב עם הסל הראשון במשחק, מיני-הוק מעל אייטון, אבל משם הסאנס השתלטו על העניינים והחזירו עם 7 נקודות רצופות משלהם.
הרבע המשיך והסאנס לא הביטו לאחור, עם הגנה חזקה והתקפה שמענישה מהצד השני, והגיעו ליתרון 10 עם 5:17 לסיום הרבע, כאשר בוקר מאותת לאן המשחק הזה הולך עם 10 נקודות בארסנל מהלכים מגוון.

יוקיץ' מנסה בכל כוחו ברבע השני. רץ, מכדרר, מוסר, חוסם, זורק מכל בלטה אפשרית כדי להשאיר את הנאגטס במשחק והוא מסיים את המחצית עם 18 נקודות ו-10 ריבאונדים (כשמונטה מוריס עם 11 משלו הוא הנאגט השני בספרות כפולות). אבל ממול יש קבוצה, והשנה הסאנס עמוקים ומגוונים.
גורדון עוד מצליח לצמק למינוס 2, 43:41, עם 5:13 לסיום המחצית. אבל הסאנס בשלהם, כריס פול אוחז במטאטא ובוקר משלים עם היעה, מהדקים את ההגנה ומחלקים את הנקודות בהתקפה. כריס פול מסרב להחטיא מהמיד ריינג', ובוקר ממשיך לאסוף נקודות (11 ברבע השני ל-21 במחצית). יוקיץ' עוד מוריד שלשה למינוס 3 (1:55 למחצית) רק כדי לראות את קראודר מחזיר אחת משלו, והסאנס מסיימים מחצית עם 5 של רצופות, 2 מהקו של פול ושלשה של בוקר ליתרון 63:55 כשיש עוד 24 דקות לסדרה.

את הרבע השלישי הנאגטס פותחים עם 2 שלשות (בארטון ופורטר ג'וניור) כדי להגיע שוב למינוס 2. אבל בצד השני יש מבוגר אחראי, שחקן ותיק על ההגה, כריס פול שמו, ועם שתי קליעות מיד ריינג' עושה סדר אצל האורחים. הנאגטס מצידם מבינים שאלו הדקות האחרונות של העונה אם לא יהיה פה שינוי, לוקחים נשימה עם כל החמצן שעוד נשאר בקולורדו, וכעבור כמה דקות פורטר ג'וניור חוטף וקובר מדאונטאון שלשה במתפרצת למינוס נקודה… אבל… אבל… זה שוב כריס פול שמסרב להחטיא מטווח הביניים (14 מ-19 במשחק) ועם כל טריק אפשרי בכדרור מעניש עם 8 משלו, כשהוא נראה רענן וצעיר כמו בימיו בניו אורלינס, ורק מונטי מחליט שהגיע זמנו לנוח ומוריד אותו לקראת הרבע האחרון.
4 דקות לסיום הרבע אולי מגיע רצף האירועים שסוגר את הסיפור. מצד אחד האלי-הופ ל-8 הפרש של בוקר לאייטון אחרי תרגיל פשוט ונהדר. בצד השני יוקיץ' הולך לסל מול אייטון, לא מקבל את השריקה ומוציא את העצבים על קמרון פיין עם חבטה הגונה. הזברות קובעים פלרגנט 2 ויוקיץ', שבדרך מבקש סליחה מפיין, נשלח להתקלח ולחשוב על התשובות במסיבת העיתונאים והשאיר את הטוויטר להשתולל
הסאנס לא מתרגשים, ועד לסיום הרבע ממשיכים בשלהם ומגדילים את ההפרש ל-13, 96:83.

12 דקות אחרונות לסדרה. קמפצו פותח עם שלשה וברטון ופורטר ג'וניור ממשיכים לשים נקודות על הלוח, והנאגטס ממשיכים להילחם עד למינוס 6, ודקה לאחר מכן שלשה של בארטון מורידה למינוס 5. אבל לנאגטס אין ממש הגנה בסדרה וסל מחליף סל. דקות בהן ההפרש לא יורד מה-6, כאשר בכל פעם שלנאגטס יש הזדמנות – ההגנה של הסאנס נמצאת במקום כדי למנוע זאת. בצד השני זהו פול שממשיך לנווט את הספינה ועם לייאפ מעלה את ההפרש ל-11 וגומר את הסיפור, 2 דקות לסיום. פורטר ובארטון עוד מנסים, כאשר הנאגטס שולחים את הסאנס לקו, רק כדי לראות אותם מדייקים ושולחים אותם הביתה בסוויפ.

אצל הסאנס היו אלה צמד הגארדים שפול מוביל עם 37 ובוקר מוסיף 34 (עם 11 ריב'). ברידג'ס קל הרגליים הוסיף 14 ואייטון מסיים עם 12.

וויל בארטון הוביל את קלעי הנאגטס עם 25, יוקיץ' עם 22 ו-11 ריב', פורטר ג'וניור רשם 20, כאשר מוריס וקמפצו הוסיפו 19 ו-14 בהתאמה. ארון גורדון, הטרייד שהיה אמור להוות את התוספת, סיים עם 8 נקודות (6 ריב' ו-4 אס').

לפוסט הזה יש 84 תגובות

  1. לטעמי, פלייגרנט 1 היה מספק.
    אני לא חושב שזה שינה למשחק כך או אחרת,
    היות והסאנס באותו זמן שלטו במשחק.
    דווקא הרחקתו של יוקיץ' הכניסה פלפל לנאגטס שנילחמו עד לסיומו של המשחק.
    .
    כריס פול משחק בסדרה הזו ברמה של פוינט גארד HOF.
    ניהול משחק ברמה הגבוהה ביותר,
    יכולת לתת נק' כאשר צריך,
    ומינימום ששואף ל-0 של טעויות.
    תענוג.
    .
    תודה, צ'יקו.
    .
    בוקר טוב!!!

      1. גילרי סניף הסאנס באתר למד איך לחיות עם כל הטוב הזה? ברכות על גמר אזורי מוצדק לגמרי. לא חשבתי שתעברו בכזו קלות את הנאגטס. נשאר לכם רק להמשיך לשמור בצמר גפן על פול…

  2. השילוב בין מכת הפציעות הכללית לרגישות של הנטס לעניין עלה מדרגה. לא יודע מה אפשר לעשות בעניין בשלב הזה, אבל זה פשוט מזעזע. הקבוצה הבריאה יותר תזכה באליפות העונה.
    .
    בכל מקרה, אם אני באד, גם אם מילוואקי מצליחה לעבור את ברוקלין הפצועה, אני לא ממש אופטימי לקראת פילי.
    .
    חבל על דנבר, אבל כל המחמאות לפיניקס מוצדקות. נראה איך ישחקו בגמר, אבל, בנטרול פציעות, אין סיבה שלא ימשיכו להיות מצוינים.
    .
    תודה רבה חברים.

  3. תודה חברים
    .
    ההגנה של kd מרשימה מאוד. הוא עושה יאניס מהבחינה הזו עוזר וסוגר חורים תוך חצי שניה
    .
    מבחינה התקפית הוא צריך עכשיו להתמודד עם מה שסטף התמודד מול טורונטו. בוא נראה לאיזה רמות הוא מעלה את עצמו

  4. אם הסאנס לוקחים את זה, זה קודם כל נס רפואי שכריס פול יצליח להחזיק מעמד. אולי התזונה הצמחונית? לא ברור, בשלב הזה של העונה הוא בד"כ בטיפול נמרץ.
    חוץ מזה כל הכבוד להם, הצליחו ליצור קבוצה מאוזנת בשני צידי המגרש.

  5. ברכות לחברים מטנ״ש (וסמיילי). גמר איזורי זה כבר הבמה הגדולה. איזה כיף.
    ברוקלין עם יתרון ביתיות יצטרכו למצוא דרך להתמודד עם ״האלימות״ החיובית של מילווקי. כרגע הם פשוט מוכים שוק על ירך. יאניס עושה טרור פשוטו כמשמעו – ואין לי חצי תלונה על כך. הוא גדול, הוא חזק, הוא צעיר – זכותו! (וגם חובתו). אבל זה לא רק הוא. על טאקר נאמר כבר הכל אבל גם לופז ובעיקר הולידיי יודעים ״לדחוף״ כמו שצריך. מידלטון מביא את האיכות.
    מישהו חייב לעזור לדוראנט. האריס היה יכול לעשות 0:3 אבל עושה בעיקר במכנסיים. שמעון כל השנה צעק ״טרייד טרייד״ אולי הוא צדק. מחר נראה.
    לגבי הדאבל טים על מיצ׳ל – זה עוד משהו שאנחנו צועקים אבל לא רק השנה – כבר שנתיים. בסוף הבינו שזאת הדרך. טיי לו מתגלה כמאמן צעיר וגמיש שיודע להגיב מצויין – ומהר. במצבי הנפשי הקשה – בפול ג׳ורג׳ ננוחם 😬

  6. כשרואים את המשחקים יוקיץ באמת השחקן הטוב על המגרש אבל..
    בעבר נתנו MVP רק לקבוצות שמובילות את הליגה. ההתעלמות ממיטשל וכריס פול לא ברורה. אחד מהם היה צריך להיות MVP

    1. הם פשוט משחקים בקבוצות טובות, אז אין להם סטטיסטיקה מספקת.
      יוקיץ הוביל את דנבר למקום 3, חלק מהזמן בלי מארי, ראוי ביותר לפרס (אחריו אמביד שפשוט שיחק 20 משחקים פחות)

  7. ברכות לגיא, עידו וכל שאר אוהדי הסאנס על הניצחון!!
    .
    אמרתי לכולם ב2-0 של ברוקלין ששום דבר לא סגור.. אם קיירי והארדן לא חוזרים חמשחק הבא, הם יהיו בצרות. וחבל, כי בסגל מלא באמת שיש להם צ׳אנס. עובדה שהלילה עד אמצע הרבע השלישי הם הצליחו להישאר בעניינים מול מילווקי בסגל מלא.

  8. כל הכבוד לפיניקס, ולכריס פול. לא ראיתי את המשחק, אבל נראה שהוא היה מעולה. את המשחק הראשון ראיתי, הוא נערך ברובו במעמד צד אחד. לא שההפרש היה גבוה במיוחד, אבל לא היה לנטס עם מי לחזור. דוראנט היה אנמי ברוב המשחק, והשאר פשוט עסוקים בלהיפצע

  9. סופסוף קיי-די מקבל הזדמנות להוכיח שהוא מסוגל לסחוב קבוצה די טובה בלי סופרסטאר נוסף לצידו.
    פעם אחרונה שקרה היה זה אחרי שבברלי פצע את ראס בסיבוב הראשון מול יוסטון והתוצאה –
    ניגוב על-ידי ממפיס בסיבוב השני.

    1. שום דבר בנטס לא די טוב בלי הארדן וקיירי…..
      ברוס בראון? שהוא באמת שחקן טוב.
      בלייק המזדקן?
      האריס האוברייטד?
      מי בדיוק טוב שם? שאמאט?

      בלימקשר דורטנט לא יכול להוביל קבוצה לבד הוא שכח איך לשחק ככה ואחרי 4 שנים בבטלה ומנוחה בלי לראות הגנה נורמלית קשה לעשות סוויץ. הוא לא רגיל לזה שכל ההגנה עליו ומתמקדת רק בו

  10. ברכות, עידו! באמת כל הכבוד על הדרך ועל הדומיננטיות של הקבוצה.
    הסאנס היא הקבוצה הכי מרשימה, חזקה (אופי), קבוצתית ומהנה (זה כבר טעם אישי. אני פשוט מתמוגג מההגנה שלהם, מהתיאום הכמעט מושלם בשני צידי המגרש ומהסנטר ההגנתי שאיטון צמח לו. וכמובן מהפיקנ'רול של פול ואיטון. תאווה לעיניים) בפלייאוף הזה. עם סדר, משמעת והיררכיה, כשאף אחד לא כופה את עצמו על המשחק.
    היא בהחלט נהנתה קצת ממזל כהיריבות פצועות. ועדיין, זה בצדק ולא בחסד, לא כמו שהבאקס נראו אתמול נגד הנטס המאוד חסרים. הם פשוט דומיננטים ומצליחים לבטל את היריב. שאפו ענק.
    מונטי וויליאמס עד עכשיו, הוא המאמן מספר אחת של הפלייאוף הזה וללא עוררין בכלל (היה אשתקד דירוג של עמיחי).
    לפני יותר מעשור, הסאנס דילגו בסוויפ מעל יריבה קשה, כל הדרך לגמר האזורי כשרכז דומיננטי מוביל אותה. נקווה שהפעם זה יגמר אחרת. הפעם הקבוצה מאוזנת יותר ועם הגנה טובה בהרבה.
    .
    טאקר נתן אתמול הגנה לא נורמלית על דוראנט. לדעתי גם אם קיירי היה משחק, אם הוא לא היה תופס את אחד המשחקים ההזויים שלו, הבאקס היו מנצחים.
    מה זה אומר לגבי המשך הסדרה? לדעתי כלום.
    .
    תודה שחר.

  11. בכל מקום רואים רק את כריס פול חחח מסכן דווין בוקר ככה זה לחסות בצילו של התאגיד. מביא את כל החברים מרשתות הטיוי שמנסים לגנוב דעת.
    גם פה יש גנבי דעת מטעמו. גנבי הדעת גם חושבים שבוקר נהנה מזה 😎
    מה עם המכסה של אייטון? מזל שלפחות הוא שחקן הפיק אנד רול הכי טוב ששיחק עם הגנרל😎😁

    1. נראה שאתה מעריך בחסר רכזים – גם מג'יק, אולי סטיב נאש ועכשיו כריס פול.
      לנהל קבוצה זה יותר חשוב מעוד שתי נקודות. לקחת קבוצה ממקום עשירי לקונטנדרית זה קשה.
      אם כל הכבוד לבוקר שהוא שחקן אדיר הוא פחות מוכשר מיוקיץ קוואי יאניס דוראנט אמביד וכו. וההבדל בהצלחה הקבוצתית הוא הרכז

      1. פילוספיות שונות.
        אתה לא יודע להעריך תרומה של רכז טבעי ולכן אתה מזלזל בפול, בנאש, במג'יק ובסטוקטון.
        מי שכן יודע להעריך, מצליח לשייך לו את ההתקדמות המטאורית של הסאנס

      2. אני מעריך מצויין רק לא צריך להגזים בהערכה שלהם כריס פול לא הכוכב לא הmvp ולא קרוב להיות הכוכב של הסאנס. הוא מס 2 קלאסי שם שבסידרה מול הלייקרס היה מס 5.
        עם כל הכבוד דווין בוקר זה כמה רמות מעליו. זה כל מה שאני אומר

    2. פילוספיות שונות.
      אתה לא יודע להעריך תרומה של רכז טבעי ולכן אתה מזלזל בפול, בנאש, במג'יק ובסטוקטון.
      מי שכן יודע להעריך, מצליח לשייך לו את ההתקדמות המטאורית של הסאנס.

  12. ברכות לפניקס. מאוד משמח.
    לא חושב שדנבר היו לוקחים את הסדרה הזו גם עם ג'מאל מארי בריא. לא היה נגמר בכזה סוויפ חד משמעי, זה כן.
    *
    הפציעות של ברוקלין לעומת זאת זה משהו אחר.
    אם קיירי או הארדן חוזרים אני מאמין שהם עדיין עוברים את מילווקי, אבל אני לא יודע כמה משחקים הם יצליחו לסחוב גם כשכולם כשירים לשחק (אבל לא בריאים ב-100%).

  13. תודה על הסיקור המעולה!
    מבקש רשות מאוהדי הסאנס לעלות על העגלה. מה קרה, אסור להנות קצת?
    ברוקלין חווה על בשרה את החיסרון הבולט בסופר טימס יקרות, שמתמצה במילה אחת: פציעות.

  14. מצחיק שאיש הברזל של הנטס הוא דווקא דוראנט. היה ברור שהם לא יעברו פלייאוף בלי פציעות למרות שאפשר גם לקרוא לזה מזל רע.
    .
    יפה לבאקס שהם עדיין בסדרה למרות שסגרתי אותה ולמרות הפציעות בנטס ולמרות שהיכולת לא משהו

    1. 😂😂 מרוב שזה היה גארבג הוא לא היה צריך…
      יאללה גו קליפרס בא לי לראות פול מנסה להימנע מהידבק בכלבת איזה צחוקים יהיה רונדו ובברלי ופול 3 שאני לא אוהב אבל יהיה תענוג לראות אותם בדוג פייט 😋😋😋
      רק שיוטה המעפנים לא יהרסו לי סבא קונלי נגד סבא פול לא עושה לי את זה

  15. קללת ההוקס של עידן עדיין בלתי ניתנת להכנעה גם דנבר לא תהיה אלופה עם מיילסאפ.
    זהו נשארו רק פילי עם מייק סקוט ובאקס עם גף טיג בשביל מה הביאו אותו הקטין להם משמעותית את הסיכוי לטבעת 😎

    1. עדיין נתונים מרשימים. (בריבאונדים פגעתי, בהגנה פגעתי. המספרים שלו בהתקפה, ירדו במשחקי החוץ).
      אין לי בעיה אבל להסכים…
      מה אתה רוצה בתמורה?

      1. שים לב שבתגובותיי אליך שם כלל לא התייחסתי לריבאונד או להגנה, אלא רק להתקפה.
        כל הנקודה הייתה ש"אף אחד לא יוכל לעצור את אייטון" לא רלוונטי כי בכלל לא משחקים עליו.
        מה אני רוצה?
        כבר קיבלתי את כל מה שרציתי, תודה.
        יש לי את הגננת, ושיקוץ + ביבי הלכו הביתה.
        מה עוד אשך אחד יכול לבקש?

    2. אני לא חלק מההתערבות.
      אבל ההתבוננות בחלקו של אייטון דרך סטטיסטיקת הנקודות זו התבוננות פשטנית מדי.
      יש לו חלק מהותי במשחק ההתקפה של הסאנס,
      דרך תנועה, חסימות, ואיום על הצבע.
      .
      זה מה שכולם מחמיצים בנוגע לסאנס.
      זו קבוצה. הם יענישו בהתקפה בהתאם למה שההגנה נותנת להם.

      1. כמו כל שחקן משלים יעיל.
        הוא עבר את המטאמורפוזה בהצלחה.
        בסופו של דבר, זה לטובתו – כי אין לו אופי של מוביל וסקורר – ולטובתכם – כי הקבוצה שהתבוססה התקפית עליו טרום פול הייתה הרבה פחות מוצלחת, ובעלת תקרה נמוכה יותר.

        1. אני משוכנע שאתה הולך להיות מופתע, ובענק, מאייטון בשנה הבאה.
          יש לו המון כדורסל,
          ואנחנו הולכים לראות יותר ויותר ממה שיש לו לתת.
          האמת?
          לא האמנתי שהוא יהיה פקטור כזה משמעותי בהגנה בשלב הזה של הקריירה.
          ימשיך להתבגר הילד,
          כנראה איך הוא צומח לשחקן שחקן.
          .
          אני זוכר דיון לא ממש שונה על בוקר, קלוריות ובגרות.

  16. לדעתי פלייגרנט 2.
    גם אם דעת מיעוט.
    כשאתה רוצה לחטוף אז אתה מושיט עוד את היד, לא מנפנף בה ככה.
    באמת שכל מה שהיה חסר לו זה להחזיק כפכף.

  17. השבוע חוגגים 40 שנה לפריצתו לחיינו של אינדיאנה ג'ונס ב"שודדי התיבה האבודה", למורת רוחם של חובבי נחשים בכל מקום. לזכר הפרנצ'ייז שצועד אל מותו עם סרט חמישי בתכנון, אני חייב לעצמי אחרי הלילה את הרגע הזה (ושוש על שזה מסרט ההמשך): https://media.giphy.com/media/MxqPlIC8TmbPW/giphy.gif
    אה, עכשיו יותר טוב. דנבר הו?
    אניהו, יש תיאוריה מפורסמת שאומרת שאינדיאנה ג'ונס פשוט לא משנה כלום לסרט המקורי. כביכול חור עלילתי שמראה שבלעדיו שום דבר בסרט לא באמת היה משתנה. הבעיה היא, שזו בדיוק הכוונה. כל החלטה של אינדי מובילה לפשלה אחרי כישלון. עד שלבסוף, ברגע השיא אינדיאנה בוחר לעצום את העיניים כשהתיבה נפתחת, זורק הצידה את האגו שלו ומקבל שאולי יש משהו אחר בעולם שהוא לא מבין – זה הרגע שבו הוא הופך לגיבור. לא כשהוא יורה בביריונים ברחוב כדי להציל את קורבן פשע המין שלו לשעבר.
    דוקטור ג'ונס עובר מסע מאחד שלא אכפת לו לדרוס תרבויות שונות כדי לשדוד מקדשים חשובים למישהו צנוע מספיק שיכול לכבד תרבות ואמונות גם אם הוא בעצמו אינו מאמין בהם. הבעיה היא שאנשים בדרך כלל לא זוכרים את המסר, ההוא שמגיע אי שם בסוף. כולם זוכרים את "אני פיקל ריק!" פחות זוכרים שבסוף הפסיכולוגית אומרת לו שהוא מעדיף להסתכן במוות מאשר לשפר את היחסים המתוחים וההרסניים עם המשפחה שלו. כולם זוכרים את שודד האוצרות עם השוט והכובע והשנאה לנחשים, פחות את ההוא שוויתר על החיים האלה ובחר להישאר עם מריון בארצות הברית (וסרטי ההמשך עושים עבודה מעולה בלהרוס את המסר של הסרט, מכל הכיוונים האפשריים). דנבר קבוצה טובה מאוד, עם שחקן מעולה וייחודי, שסבלה מפציעות והשלכות בועה מעצבנות.
    במקום זה, אני מעדיף לזכור את המסר. ריק סאנצ'ז הוא אדם נורא. אינדיאנה ג'ונס עדיף כשהוא מכבד תרבויות אחרות. פיניקס אחלה קבוצה (עם דגש על קבוצה. צריך במילה להגיד משהו על איך קבוצתיות מצליחה יפה השנה, ובמיוחד כאלו עם מאמנים חיוביים חביבי שחקנים. בואו נגיד שהמילה הזו תהיה – Williwaw. לא קשורה, אבל כמה מילים עם שלוש W אתם מכירים?) ושיהיה להם בהצלחה בהמשך עם פתיחת ארון הברית.
    https://64.media.tumblr.com/adb85672e6740473f40556189573801a/tumblr_oung3at6tA1r1ult6o1_400.gifv
    .
    .
    .
    (התגובה שונתה לפני שנכתבה ממשהו קצת יותר משבר קיומי חמור)

    1. אחי אל תיקח את זה קשה מדי, מאכזב, אבל אין מה לעשות (מורי פצוע זה מצב לא נעים).
      .
      לנתח את אינדיאנה ג'ונס?! לא הייתי מאמין שמישהו עשה את זה
      🙂

  18. ברכות לפיניקס סאנס!
    כל העונה חשבתי שהם טובים ושהמקום בראש הטבלה מוצדק אבל לא חשבתי שהם יהיו כל כך טובים בפלייאוף. בבראקט שלי הלייקרס עולים בקושי. מה לעשות ופציעות זה חלק מהעניין. ועדיין לא חשבתי שיהיה 4-0 כזה חלק מול דנבר ממנה אני די מחזיק (מה לעשות ופציעות . . .).
    בגמר המערב יהיה מרחץ דמים אבל יש לפיניקס סיכוי שווה כמו לכל קבוצה אחרת. גם אם היא תגיע לגמר היא תהיה שווה בין שווים.
    .
    הנטס צריכים להבריא מהר אחרת הסדרה בורחת להם.

  19. בס"ד
    תודה רבה.
    כואב על קיירי, וההרחקה של יוקיץ' מיותרת.
    היו זמנים שבהם היו שורקים על זה עבירה רגילה, וגם זה בקושי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט