פיניקס שולחת את לברון והלייקרס הביתה, הנאגטס מנצחים בפורטלנד/אדר בר דוד

פיניקס שולחת את לברון והלייקרס הביתה, הנאגטס מנצחים בפורטלנד/אדר בר דוד

לא רבים חשבו שדנבר בסגל הנוכחי יכולה להדיח את הבלייזרס בסגל מלא, עוד פחות האמינו שהסאנס מסוגלים להדיח את האלופה ולברון ג'יימס. אבל בשבוע בו מכבי חיפה לוקחת אליפות וביבי יורד מהמסך אחרי 12 שנים, כנראה שגם סיבוב של של סאנס – נאגטס והדחה ראשונה של לברון בסיבוב הראשון זה לא דבר בלתי אפשרי.

פורטלנד טרייל בלייזרס 115 – דנבר סאנס 126 (2-4 לדנבר בסדרה)

אחרי המשחק הכי מטורף של הסיבוב הראשון ואחד הגדולים של השנים האחרונות, כולל ההצגה ההתקפית מהגדולות בהיסטוריה של דמיאן לילארד, הבלייזרס הגיעו עם הגב לקיר ואחרי מחצית ראשונה צמודה הצליחו לתת פוש ולסיים אותה ביתרון 61-68 אחרי סטפ בק אדיר של מי אם לא, לילארד.

בקרב בין שני הכוכבים דיים עם 19 נק' ויוקיץ' עם 9 בלבד כשהנק' הראשונות שלו מגיעות 9 דקות לסיום המחצית אבל מי שהופיע בענק היה מייקל פורטר ג'וניור עם רבע ראשון מדהים של 6 שלשות מ-7 ניסיונות ו-22 נק' שסחבו את הנאגטס.

המומנטום של פורטלנד נמשך גם לתוך הרבע השלישי ולילארד עם אס' מס' 11 מוצא את מקולום שקובע 79-93 ונראה שהכל מתכנס לכדי משחק 7.

לא כל כך מהר אומר הג'וקר. 20 נק' ברבע השלישי עוזרות לנאגטס לחזור לעניינים ושלשה על הבאזר של מונטה מוריס קובעת 98-101 בלבד לבלייזרס.

הרבע האחרון נפתח עם סל ועבירה של כרמלו וזה 102-106 אבל בנק' הזו פורטלנד מאבדים את הראש ודנבר בריצת 17-2 תוך 5 דק' הופכת את המשחק ובעצם גומרת את הסדרה. דיים כמו וינר ענק לא ילך בלי מאבק וסל ושלוש קליעות מהקו נותנים תקווה למקומיים – 6 הפרש עם 2 וחצי דקות על השעון. יוקיץ' מאבד בצד השני אבל שלשה חופשית של פאוול הולכת החוצה והסרבי הפעם קולע מאס' של מוריס ועוצר את הדימום. 121-115, התקפה של דנבר ואחרי ריב' התקפה יוקיץ' מוצא את ארון גורדון בפינה שדופק את השלשה ושולח את דנבר לסיבוב השני.

הבלייזרס עם עוד הדחה מאכזבת בסדרה שהיו צריכים לנצח, בסגל מלא ודנבר בלי מארי, בארטון ודוזייר, מסיימים את העונה עם רבע אחרון עלוב של 28-14 והרבה מחשבות בקיץ, כנראה עם מאמן אחר על הקווים.

יוקיץ 36 נק' ב-13/23 מהשדה, 8/8 מהקו, 8 ריב' ו-6 אס'. פורטר התקרר אחרי רבע ראשון מדהים וסיים עם 26 נק' ב-19 זריקות בלבד, מוריס היה נפלא עם 22 נק' ו-9 אס'. גורדון תרם 13 נק', קמפאצו וג'מייקל גרין קלעו 10.

מוריס. הגיבור הלא צפוי של הלילה.

לילארד סיים את העונה עם 28 נק' אבל רק ב-8/20 ו-3/11 לשלוש, מקולום עם 21 נק', פאוול 17 נק', כרמלו 14, נורקיץ' 13 וקובינגטון עם 11 נק' ו-10 ריב'.

לוס אנג'לס לייקרס 100 – פיניקס סאנס 113 (פיניקס מנצחים 2-4 בסדרה)

הקבוצה שכולם פקפקו בה הגיעה לסטייפלס סנטר בשביל להדיח את האלופה, הקבוצה של לברון ג'יימס שב-14 סדרות סיבוב ראשון מעולם לא ירד מנוצח, והתפוצצה עם רבע ראשון לא מהעולם הזה עם 10/13 מחוץ לקשת. זה התחיל עם קראודר שפתח עם 3 מהירות והמשיך עם דווין בוקר שתפר 6 שלשות ללא החטאה כחלק מרבע מופרע של 22 נק' ב-8/9 מהשדה. מה הלייקרס עשו בזמן הזה? 12 נק' עלובות ב-6/21 מהשדה. דיוויס עלה לשחק כדי למנוע מהמשחק להפוך לאחרון של הלייקרס העונה אבל אחרי 5 דקות הבין שזה לא זה, ירד ולא חזר עד הסיום.

הסאנס לא נבהלו מהסיטואציה ובמהלך הרבע השני כבר עלו ליתרון 48-19 אבל היה ברור שהלייקרס לא ירדו בלי לתת מאבק ראוי יותר. ההגנה הטובה בליגה הידקה חגורות, קלדוול פופ תפר שתי שלשות, הסאנס התחילו לאבד כדורים והלייקרס צמצמו ל-19 עם 3 דקות לסיום המחצית. הסאנס שרדו את הדקות האחרונות וסיימו את המחצית עם 62-41 מדהים.

בוקר עם 33 נק' ב-7/8 מחוץ לקשת עשה מספיק בשביל לכסות על מחצית נטולת נק' מצד אייטון ו-2 בלבד של כריס פול. לברון היה טוב עם 14 נק' אבל בהיעדרו של דיוויס ציפינו לראות אותו יותר אגרסיבי ומשתלט על המשחק. קלדוול פופ הוסיף 11 אבל החברים לא הופיעו ואם לא הספיקו הצרות גם קארוסו נפצע בקרסול וסיים את הערב.

המחצית השניה התחילה עם גאסול בחמישיה שניהל את ההתקפה ופתח עם 3 אס' יפים. בצד השני, כריס פול עלה על הלוח וגם העלה את אייטון לדאנק עוצמתי ונק' ראשונות. עם גאסול, דראמונד והארל על הספסל הלייקרס עברו להרכב סופר נמוך עם מוריס כסנטר ופיניקס התקשתה לייצר מצבי זריקה טובים כשבוקר מקבל פוקוס מיוחד. הריווח איפשר ללברון ושרודר להגיע עד לטבעת ומונטי ויליאמס מזעיק טיים אאוט כשההפרש יורד ל-13 בלבד ואחרי שלשה של מתיוס עם סוף שעון הזריקות מטעות של אייטון, הסאנס משווים את ההרכב הנמוך של הלייקרס. הקבוצות מחליפות סלים ולרבע האחרון הסאנס מחזיקים מעמד ונכנסים ביתרון 76-89.

הלייקרס ממשיכים לנגוס בהפרש וזה רק 10, הכי קרוב מאז הרבע הראשון. כשהגלים מתחזקים החזקים מתגלים? הסאנס הולכים למנהיג שלהם והוא מחזיר להם בגדול. פול עם שני סלים ושני אסיסטים לשלשות של ברידג'ס וקאם ג'ונסון מהפינה כשלברון יורד לנוח בלי אוויר.

הלייקרס מקבלים גיבור משלהם – טיילן הורטון טאקר עם 3 סלים, כולל פוט בק אדיר, משאיר את האלופה במשחק. אל מי הסאנס הולכים? לווטרן השני בקבוצה, קראודר, שתופר שתי שלשות קלאץ' שסוגרות עניין. בלי הרבה דרמה, בסך הכל המדורגת שנייה עושה את העבודה מול המדורגת שביעית..

בוקר מספיק לדפוק דאנק כשזה גמור ולעשות קצת בלאגן וענייני כבוד ומורחקים אבל כל זה לא יעניין את גיא, גילרי, פול ובוקר שאחרי שנים בגיהנום מתקרבים לשערי גן עדן..

בוקר מסיים עם 47 נק' בהופעת ענק – 15/22 מהשדה, 8/10 לשלוש, 9/9 מהקו, 11 ריב'.

קראודר התחיל נהדר וסיים בענק עם 18 נק' ו-6/9 מחוץ לקשת, ברידג'ס וג'ונסון הוסיפו 10 כל אחד ופול התקשה מבחוץ אבל ניהל באחריות עם 12 אס' על איבוד אחד ובעיקר היה שם באמצע הרבע האחרון כשהלחץ התחיל לעלות.

הסאנס עם ערב של 18/35 מחוץ לקשת ו-63% אפקטיביים, 21/22 מהקו עלו בזכות.

לברון מסיים עונה מוקדם מהצפוי עם 29 נק' אבל רק 11/26 מהשדה יחד עם 9 ריב', 7 אס' וצמד חטיפות וחסימות. שרודר קלע 20 וקלדוול פופ 19, מתיוס והורטון טאקר עם 12 נק' מהספסל.

לפוסט הזה יש 192 תגובות

  1. בוקר נפלא לכוחותינו.
    שיקוץ אחד עף, עוד שניים למנאייק (מס' 2 וביבי).
    ראשית, סיימתי לרצות את עונשי (שבועיים בנוהל) וחזרתי לשם המקורי, האשכי.
    שנית, רגע לפני שהבראקט שלי מתרסק (שמתי מיאמי-קליפרס עד הגמר), הצלחתי בשתי התחזיות ללילה.
    שלישית – כינוי חדש נולד לאייטון – הקוון – רץ למעלה למטה כל המשחק ומלווה את הפעילות על המגרש, מדי פעם עוצר ומרים יד.

      1. פול מקבל פאס כי הוא בקבוצה סימפטית וגדע את ראש הנחש, בכלל מאז שהתנתק מהארדן הוא כמעט הפסיק עם כל הרמאויות המסריחות שלו שהיו בשיאן לצידו.
        הארדן בהחלט משוקץ, גם סימונס, אבל הם שיקוצי משנה כרגע וגם זמנם יגיע.
        עכשיו המשימה היא הביג-3.

  2. הבלייזרס עם כל הכישרון וציאל של הסגל שלהם מפסידים בסדרה שהיו לטעמי צריכים לקחת. בטח שהנאגטס בלי מורי. כנראה שיוקץ' ב-MVP mode גדול עליהם.
    לטעמי יצטרכו לקחת החלטות לקראת העונה הבאה. בסגל ובצוות האימון. לדעתי השיטה ההתקפית של סטוטס מיצתה את עצמה, כי לילארד עצום אבל הוא חייב לקבל עזרה מהחברים ובטח לא לשחק 1 על 5.
    הנאגטס הראו הרבה אופי. יוקיץ' אחד שמנהל את כל התנועה מסביבו. מונטה מוריס ביצע קפיצה בסדרה הזו.
    .
    פ וקראודר הכניסו קשיחות לסאנס. הפציעה של דיוויס בהחלט עזרה, אבל הקרדיט פה מגיע לסאנס חד משמעית. באו מוכנים ונתנו סדרה טובה מאוד בשני צדי המגרש. בוקר במשחק לפנתיאון. הרבה יותר קל לו שיש לידו מוביל כדור דומיננטי (ואפילו קמרון פיין היה יוצא מהכלל) והוא רק צריך להתרכז בלקלוע.

    1. ESPN Stats & Info
      @ESPNStatsInfo
      ·
      53m
      Anthony Davis got hurt with 48 seconds left in the 1st half of Game 4.

      From that point on the Suns outscored the Lakers by 50 (277-227), with Los Angeles leading for a little over 4 minutes in the last 10-plus quarters.

    2. אין לבלייזרס הגנה למעט איזו שנה אחת לא ברורה ועם כזו הגנה לא משנה כמה טוב לילארד הם לא יגיעו לשום מקום.

      1. דווקא השנה הם ניסו לשנות את זה עם קובינגטון וג'ונס ג'וניור. אבל ברגע שהלכו על הרכב 3 הגארדים שלהם, תמיד היה שם מיסמצ' לנאגטס

            1. לגמרי לא הצליח וזה בהחלט על סטוטס. יש לו לא מעט כלים

    1. ברכות לסניף אוהדי הסאנס באתר. תכלס לגמרי בצדק.
      כן בתור אוהד לייקרס תמיד אפשר להתלות בפציעה של דיוויס אבל זה חלק מהעסק. בוקר שם על עצמו חתיכת חותמת נוספת וחיובית על יכולתו להוביל גם בפלייאוף.
      נאגטס-סאנס הולכת להיות יופי של סדרה לצפייה ,
      לשאלתך גילרי : פשוט נהנים מהרגע ….

            1. דומה אבל מרגיש קצת שונה

  3. ארגון הללל לפני שנה חטף מכה עמוקה והתפזר בגולה, אני הגעתי להוואי האשך בקיבוץ שמעון בירושלים… רק אגדה ישנה שהייתה כתובה על פתק שנמצא במכונת הכביסה הייתה לנו:

    ״הנסיך אשר יבוא עם השמש העולה
    .
    זה שיקרה בעברו קלוריה ריקה
    .
    יוריד את השיקוץ על ברכיו ויביעו חזק חזק באשכיו
    .
    ואז ארגון ללל יעלה בחזרה
    .
    וידקור את בובת הוודו חזק בעוצמה
    .
    כי הוא ידע שהשיקוץ נפל ולא יעלה חזרה
    .
    ואז כולנו נצעק חזק בחוזקה כי ארגון הללל חזר לגדולה
    .
    וכל תינוק ואם תדע כי הדחתנו את השיקוץ מושא אהבתו של גיא הרשע ״
    .
    במשך שנים לא הבנתי את האגדה הזאת וחשבתי שהשיקוץ יילך מחייך על השקיעה עם הגבה (מר גלס) לידו ורק היום האגדה התגשמה, קבלו את הנסיך זה שגילח את לברון וכל הלייקרס, ואף אחד לא חשב להביא עליו שמירה כפולה במחצית.

  4. ערב מצוין על כוחותינו בכל החזיתות.

    מעניין מה הבלייזרס צריכים לעשות כדי להשתפר. יש סופרסטאר בדמותו של לילארד ועוד שחקן ברמת אולסטאר כמו מקולום. צוות מסייע טוב על פניו של פאוול, קובינגטון ונורקיץ', כשגם הספסל נראה סביר. זה סגל שאמור לעבור לפחות סיבוב, מה בעצם לא עובד שם?

    1. חור הגנתי ענק מתחת לסל ברגע שנורק בחוץ, וגם כשהוא בפנים זה סביר פלוס. קובינגטון על הג׳וקר זה לא רעיון טוב. גם ההגנה בכנפיים שאמורה לכסות על החורים של דיים ומק׳ לא נספיק טובה

    1. הוא הוריד אתמול מהטוויטר שחקן הלייקרס, קבוצה שתביא לו חוזה גדול תעשה טעות פטאלית הוא לא לפלייאוף

  5. Marc Stein
    @TheSteinLine
    LeBron James said in his post-game media address that his off-season priority is Space Jam 2 "instead of the Olympics."

    Time away from the game naturally makes the most sense for James, 36, after the Lakers' faced the shortest offseason in league history.

  6. רק רוצה לציין שאצלי בבראקט גם פניקס (ב-6) וגם דנבר (ב-7) בחצי גמר, מה שבין השאר שם אותי במקום ה-12 יחד עם עוד 10 אחרים בערך.

      1. אני יודע שזה הכל בזכותך. שנים של בובות וודו וטיטולים מיוחדים אקטרה. בסוף השתלם, והצלחת להעיף את השיקוץ.

          1. הפרשים באפור לא יכולים לעזור שהפרשי הכוחות כל כך גדולים ושיש 30 הפרש, במשחק צמוד לסאנס לא היה סיכוי.
            דרך אגב גיא אני עדיין מחכה להסבר על השריקה על לילארד בסוף המשחק הרביעי.

            1. גם היום לילארד קפץ על מישהו שסתם עמד שם, איזה מטר קדימה, וקיבל 3 זריקות שכמעט החזירו את פורטלנד למשחק בסיום.

            2. הוא קופץ קדימה על המגן, מזייף ניסיון זריקה (לא פגע בכלום), וגרנט היל העלוב מתברבר בריפליי האם זה היה משלוש או שדרך בקשת.

    1. הבנתי הסטנס דווקא החתימו אותך על חוזה אחרי שפציעת את כל הלייקרס (קראת להם קונטנדרים) ודיוויס מועמד MVP…אני לא מדבר בכלל על אולדריג שחיסלת וגרמת לו לפרישה תוך חמישה מחזורים

        1. דרך אגב מבוכה קטנה נרשמה בחנות המרצנדייז של סאנס אחרי שאני שמעון ואשך באנו להזמין 3 חולצות של קראודר, מסתבר שזה הפעם הראשונה שמישהו רצה להזמין חולצה של קראודר והם לא ייצרו.
          .
          ראיתי חיסונים של מודרנה שעמידים בשמש יותר מדיוויס

  7. אנחנו חייבים להעיף את מקולום ולהביא במקומו את זאק לאבין/ בראדלי ביל
    חייבים להביא סמול פורוורד ברמת העדיפות:
    1.קוואי (שלא יגיע)
    2. באטלר
    3.אינגרם
    4.דרוזן
    נתראה עונה הבאה

            1. הפליקנס לא יסכימו למקולום בחירת סיבוב ראשון ושני על אינגרם?
              גם מקולום יותר מתאים לפליקנס הוא קלעי שלשות יותר טוב ויודע מה זה להיות מספר 2 בקבוצה

            2. הבחירות גם ככה יהיו נמוכות לפליקנס יש ערימת בחירות לממש ולאינגרם יש יתרונות רבים על מקולום – בעיקר הגנתית.

    1. אין לכם נכסים עבור כוכב למעט לילארד ואין לכם גם כסף. אף אחד לא יחליף אתכם את מקולום אחד על אחד תמורת כוכב. ידרשו ממכם בחירות דראפט. הוא לא הבריק בסידרה, הוא לא מגן טוב והוא נמוך. בקיצור אתם בדד אנד. כל עוד לילארד יהיה מוכן להשאר תמשיכו לעלות לפליאוף ואולי לעבור סיבוב אבל זו התקרה. לעומת זאת, יש לי הרגשה שלילארד כבר קיבל טלפון מגרימונד גרין ששאל אותו אם הוא רוצה לבוא לג"ס.

      1. לא, כי לכם יש נכסים עבור לילארד… תסתכל על הדבשת – 140 מליון אתם הולכים לשלם בשנה הבאה לוויגינס, גרין, קליי וקרי. למה שקרי בכלל יאריך חוזה בקבוצה שלא יכולה לקחת אותו לכלום במקום לנסות ולקחת אליפות במקום אחר?

  8. בוקר באמת טוב לכולם ותודה תשקיע על סיקור מעולה.
    1.לגבי דנבר,אין כאן הפתעה אמיתית,כולנו רואים שהעונה הסדירה מהווה אומדן די טוב לפלייאוף,בפרט בסיבוב הראשון .לגבי פורטלנד,לדעתי סמיילי + עידו
    צודקים . השיטה של טרי סטוטס מיצתה את עצמה משני צידי המגרש,מתבקש שינוי על הקווים.מישהו או מישהי מאסכולת פופוביץ'
    2.פניקס לייקרס : ראיתי העונה את פניקס רק בשני המשחקים מולנו והם מאד הרשימו אותי .אפילו טענתי כאן שבוקר צריך להיות בין השמות ל-MVP . נצחון יפה , צודק ומחמם את הלב , הרבה ברכות לגיא ולאחים גילרי.
    לגבי הלייקרס,שמח מאד להודות שיצאתי שלול הבנה עקב. התחזית שלי לגביהם בזמן עסקת הארדן.
    בשידור הלילה,הפרשן ( גרנט ) תירץ את הכשלון של ג'יימס בפציעת קרסול שלו.לא יכול לחכות לתירוצים של שאנון
    ושות'.

    1. נכון שלברון מזדקן אבל רואים בבירור שהפציעה באמת עדיין משפיעה עליו. ממה שקצת יצא לי לקרוא לוקח הרבה זמן להחלים מפציעת קרסול כזו.

      1. הי עידו . קודם כל הרבה הרבה ברכות . יש לכם סופרסטאר אמיתי שממש לא מקבל את הרספקט שמגיע לו.
        הבחנתי בו עוד בסיום הקדנציה שלי באוק.,הילד הזה קרקס אותנו 3 משחקים באותה עונה , אם אני זוכר נכון הפסדנו לכם בכל 3 המשחקים האלו.לגבי ג'יימס , זה ברור שהפציעה משפיעה עליו.הנקודה היא שהמקהלה המדברת שלו מטפטפת כבר חודש ימים שהוא בכושר נפלא וכולי . שאנון הכריז אתמול שהלייקרס יקרעו אתכם וג'יימס יביא טריפל דאבל של 35 , אפילו התערב על זה עם סקיפ.
        מעולם לא היתה לי בעיה עם הכדורסל של ג'יימס אלא עם כל הסרחון שסובב את זה . לא זכור לי פולחן אישיות כזה מעולם.

  9. ברכות לטנש פלוס תוג!
    יש לכם אחלה קבוצה עם אחלה עתיד, גם אם תודחו על ידי דנבר העונה הזאתהיא כבר הצלחה גדולה. לכריס פול יש בה חלק משמעותי.
    הסדרה מול דנבר הולכת להיות מעניינת מאוד, אני לא יודע בעד מי להיות . . .
    במזרח זו מילווקי ואחר כך פילי.
    הלייקרס נדפקו מהפציעה של דיוויס, כמו שסמיילי הראה יפה למעלה.
    לברון היה חושך במחצית הראשונה וטוב בשניה, אותו דבר רוב השחקנים האחרים.
    קראודר שחקן טוב אבל הוא לא עצר את לברון, זה הגיל. בוקר ענק, אין מילים. הרבע הראדון דל פיניקס היה נוקאאוט מהסרטים.
    הפרשים באפור הפתיעו?
    לברון הודח אבל ביבי עדיין כאן, הוא יודע להידבק לנעל יפה מאוד, יכול ללמד את המלך כמה טריקים ושטיקים.

  10. שנים חיכינו שיררד מכיסאו והנה זה קורה. לברון כבר לא שולט בליגה 🕺
    עצוב בשביל ליילארד החביב עלי, שמח בשביל הג'וקר החביב עלי גם
    😊

  11. לייקרס – האמת, לא ראיתי את זה קורה. ברור שהפציעה של דייויס טרפה את הקלפים, ונראה שגם לברון לא לגמרי בריא, ונכון שפיניקס קבוצה מצוינת, אבל עדיין.
    .
    מה צריך לעשות לשנה הבאה? לא יודע, בהנחה ששני הבכירים בריאים הלייקרס אמורים להיות מצוינים. קארוסו והורטון טאקר יתפתחו. לא יודע בנוגע לאחרים. בגדול, לא מזהה בעיה מיוחדת, האתגר, אולי, יהיה, לבנות את המנטליות והמשחק הקבוצתי כך שלברון תופס בו חלק קטן יותר ומגיע בעיקר לפלייאוף. חבל יהיה לשחוק אותו בעונה הסדירה.
    .
    פיניקס – תענוג, פשוט תענוג. מצטרף לבריכות של כולם לסניף אוהדי פיניקס באתר – מגיע לכם. הבוקר הזה חתיכת צלף, בחיים לא היה מסתדר בספרס, מזל שמצא את מקומו אצלכם😉
    .
    פורטלנד – מסכים. משהו שם צריך להשתנות, כנראה מאמן ושיטת משחק. מקווה שלילארד המלך לא יבקש לעזוב.
    .
    דנבר – תענוג, פשוט תענוג (פעם שניה). לא יודע כמה רחוק יגיעו השנה, אבל בהנחה שמארי חוזר בריא לשנה הבאה הם לגמרי קונטנדרית, ולגמרי עם ביג 3, ולגמרי אחלה קבוצה. ואני מודה ליוקיץ', להוריו שהביאו הוא עד הלום, ולאל הגדול שבשמיים על איך שהוא משחק. הופך את העולם למקום טוב יותר.
    .
    תודה רבה אדר. סיקור מעולה ללילה היסטורי.

  12. מעניין אותי לדעת אם לברון בריא עדיין מסוגל לסחוב קבוצה עד הגמר…
    במזרח בלי הגלקטיקוס של ברוקלין – עדיין יש סיכוי סביר שכן.
    לא מאמין שזה היה הולך לו מול הטופ 4 הנוכחיות במערב. גם לא אם הוא היה בכושר של לפני כמה שנים…
    *
    ברכות לפניקס ולדנבר. יהיה אחלה סיבוב שני.
    הגיע הזמן שלילארד ייתקדם או שפורטלנד יעשו שינוי רציני.
    *
    והמון תודה על הסיקור.

    1. לברון בריא, די עם החרטא שהיה פצוע כמו שדונציץ לא פצוע, דרך אגב ה3 הראשונות במזרח מנגבות את ה3 הראשונות במערב בסגל מלא. המזרח סופר עוצמתי למעלה ודליל באמצע ולמטה (בדיוק הפוך מקו השיער של השיקצה).

      1. לא יודע לגבי בריא, אבל אני ל אחושב שזה היה עוזר לו אז אין ויכוח.
        מה גם שהלייקרס בנויים אחרת מקליבלנד, אז זה לא שאפשר לבקש מכולם לזוז הצידה ולראות מה קורה (וממילא אני מנחש שאף אחד לא מאמין שזה יעבוד במערב).
        *
        לגבי פערי הכוחות – מצד אחד יש לי תחושה שהאלופה העונה תהיה מהמזרח. מצד שני – לא מוכן להיות כל כך נחרץ בשלב הזה של הפלייאוף לגבי פערי הכוחות בטופ. יכול לחזות שכולם ימשיכו לחטוף מכות ולסובב קרסוליים ויהיה קשה להגיד איך זה היה נגמר אם כולם היו בריאים.

  13. מה עם שמעון והתערבות שלנו שמעון תגדל ביצים, אמרת שהסאנס מגיעים לגמר, אני אומר שלא, אני גם נותן לך הסתייגות של פציעות כיוון שאתה חייב להוסיף סעיפים. קדימה פחדני תעמוד מאחורי המילים שלך

  14. לא יודע מה אתכם, אני ישנתי בערך מאמצע הרבע השני כשהמשחק ליקרס-סאנס היה בעצם גמור וקמתי כמה דקות אחרי שנגמר.
    באתרי הסלטיקס לא מפסיקים לברבר על כך שלברון ירד מהר לחדר ההלבשה בלי להיפרד מאנשי הסאנס שנצחו אותו כולל החבר כריס פול.
    בהנחה שזה נכון, זה מאד לא יפה ולא ספורטיבי. מה גם שהיה במעמד הזה של מנצח לא פעם כשהקבוצה המובסת באה לאחל בהצלחה ולהחבק.
    זה רק מראה איזה מין טיפוס הוא באמת וכל מה שמסביב, התרומות (בית ספר וכו) והיענות למאבקים של השחורים זה בעצם יחסי ציבור שהוא עושה לעצמו ול ת-א-ג-י-ד, הנה אמרתי את זה. הוא משקיע בפרסומות אבל מאחורי הכל יש מטרה/רות.
    זה לא משנה את העובדה שהוא שחקן כדורסל ענק לקראת סוף הדרך. אולי עוד יש לו תקווה?

    1. מדברים גם על הנבחרת האולימפית שלא מעניינת אותו ועל ההעדפה שלו לעשות יחסי ציבור לסרט שלו במקום.
      שיפתח עוד ביצ'פר במקום.

  15. יששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

  16. כל הכבוד לפיניקס, שמעתי שבנשר כבר מכינים תהלוכת ניצחון הערב. מאוד נהניתי לראות משחקים שלהם השנה.
    תודה על הסיקור

    1. תהלוכת הניצחון התחילה כבר בשעה 08:30, אז ראשון הצועדים, בריסקט חגיגי (6 קילו ממנו) צעד בגאון לתוך המעשנה.
      התהלוכה תמשיך עד לשעות הערב,
      כאשר בין הנוכחים כמה עופות, שוק של כבש, פילה של סלמון, ונתח משמח במיוחד של פיקנייה משויישת למשעי.
      .
      בוקר טוב!!!

  17. משהו קטן,
    רגע לפני ההמשך –
    .
    אייטון מול הנאגטס העונה:
    22 נק' למשחק ב-70% מהשדה לצד 12.3 רב'.
    בוקר: 26.5 נק' (החמיץ משחק אחד) ב-60% אפקטיבי.
    יוקיץ': 25.7 נק' ב-54% אפקטיבי לצד 13.7 רב'.
    מורי: 25 נק' ב-53% אפקטיבי.
    .
    הסדרה העונתית בין ה-2 הסתיימה 2 – 1 לנאגטס,
    כאשר הפסד אחד של הסאנס היה ללא בוקר (אחרי 2 הארכות), ההפסד השני היה אחרי הארכה, והניצחון היה ב-3 נק' בלבד.
    הכי צמוד שיש.
    .
    מה זה אומר לגבי ההמשך?
    .
    אין לי מושג.
    למעט, אולי, שצפויה סדרה שתשאיר לא מעט חברי הופס עם קוצר נשמיה על סף התקף לב…

  18. יש לי בקשה אחת מהמוסלמי בריח פיגולים שישים שקית נייר על הראש
    איזה יום חג
    כן יחזור לא יחזור על הפוטה
    1 שיקוץ מסריח לפח אשפה ולמיחזור
    עוד 1 בדרך בישראל
    גוווווווווווו סאנס
    מסכנים טנש…… כולנו סאנס

  19. רמת הביטחון שהציגו הסאנס,
    זה הדבר המשמעותי ביותר לקחת מצמד המשחקים האחרונים.
    פשוט תענוג.
    .
    יאללה,
    היום זה היום לחלום על עוד 12 "בוקר טוב!!!" שכאלו.

  20. יש את

    קללת המגבון
    קללת האשך
    קללת הפניקס האפל
    דה קרס אוף לס

    אבל כל אלו הם אפס לעומת קללת עידן על ההוקס. הלייקרס הודחו כי שרודר הוחתם שם. שוב הוכח שהקללה חזקה מהכל. לכן אין שום סיכוי שפילי (מייק סקוט ובראנד) והבאקס (באד) יקחו אליפות. זה לא יקרה.

    אני קורא פה חלק מהתגובות ומחייך על לברון הפצוע 😂😂😂😂
    כריס פול שהבריא שוב נפצע 😂😂😂😂
    כריס פול עשה הכל בסידרה הזאת להפסיד אותה אבל לא הצליח.
    מי שדירג אותו 4 במועמדות לmvp !!!! אמר שהוא הmvp של הסאנס ושבגללו הם מקום 2 בליגה הוא רפה הבנה בדרגה הגבוהה ביותר.
    כן פול תרם הרבה בעונה הסדירה והיה חלק חשוב אבל מפה ולומר שטויות כאלה מזכיר לי משפטים כמו דריימונד לא פחות חשוב מקרי 😂😂😂😂😂😂😂

    הסאנס הם קודם כל דווין בוקר. הוא הסופרסטאר הכוכב והשמש. בלעדיו הם כלום ויורדים ליגה.
    בלי פול הם יכלו גם להסתדר יפה מאד עם כל רכז אחר סביר.
    אפילו עם קמרון פיין הם היו יותר טובים בסידרה הזאת.
    הבושה הגדולה שכגיס פול יבחר עי גפי ההבנה לפי בוקר בחמישיות העונה 😂😂😂😂
    זה יהיה אחד הבושות הגדולות בשנים האחרונות.
    זה בדיוק כמו לבוא ולומר שבוגדן זה הmvp של ההוקס או בן סימונס הmvp של פילי.
    מאחורי בוקר יש קבוצה נהדרת שזה ממש לא רק פול זה ההגנה של אייטון הקשיחות של קראודר השלשות של גונסון וסאריץ ופיין שנתנו עונה סדירה יפה מאד.
    זה ממש לא כריס פול וגם לא החלק העיקרי חלאס למכור לנו שטויות של התאגיד. פול הוא רק חלק מזה וחלק אכן חשוב אבל לא מעבר. Mvp בתחת שלי.

    השיקצה שוב הוכיח שבלי כוכבים לצידו הוא כלום ושום דבר חיץ ממותג מאודר. נרמס לחלוטין בכל שנה שלא היו לידו סטארים במערב.
    המערב זה לא המזרח של אז.
    אני הולך עם הסאנס עד הגמר ואם איכשהו לא יפגשו את הנטס הם גם יקחו אליפות. אני חושב שחוץ מהנטס הם הקבוצה הכי טובה בפלייאוף הזה כרגע.
    מה שאוהדי הסאנס יכולים להיות מעודדים שכריס פול עכשיו יהיה יותר בריא שהמלך לא לידו ולא ישחק גרוע יותר 😂😂

      1. תיבס הוביל בתחילת העשור הקודם קבוצה של חיגרים ודרק רוז לגמר מזרח.
        בשילוב שלו עם ההתקפה של לילארד ואולי מקולום (אם לא הה עף על טיל) הוא היה עושה אותו דבר במערב

      2. תיבס סבבה בתור עוזר ,מומחה להגנה,ככל שהוא מקבל יותר סמכויות הוא טובח בשחקנים (ראה בוטש'ר)
        תיבס קבר את שיקגו בתור מאמן,מלק את מיני ל5 שנים בתור ג.מ

            1. חחח. לתיבס אף פעם לא היו קלעים כמו דמיאן וסי גיי היה בונה בפורטלנד סביבם 3 בולדוגים ומעמיד קבוצה קטלנית.
              אתם רפי הבנה

  21. ברכות למנצחים מטנש (כבר ברכתי בבלוג החי, לא כמו לברון).
    1. מי האמין כשפול עבר לפיניקס בסוף הקריירה שלו שככה זה ייראה?
    2. קראודר מראה שוב שבפלייאוף חייבים וטרנים קשוחים.
    3. בוקר היה האס בסדרה הזאת. נתן הצגות לפנתיאון. היום לקח את הצ׳יט מלילארד.
    4. לברון היה כבד ואיטי, לא נראה שהוא סוחב רגל, הגיל והעומס הכריעו אותו. הוא לא ציפה לשחק כל כך הרבה בסדרה הזאת.
    5. וזה מוביל אל הדבר האחרון – כמה חשוב הכוכב לקבוצה שלו. בסופו של דבר, עם כל הכבוד לכולם, הפציעה של דייוויס הכריעה את הסדרה הזאת.

    1. לא אמרת שאתה 66% אפקטיבי?
      כבר הרבה זמן לא ראיתי אותך עושה 5 מ-5 ועוד חלק בלי לגעת בטבעת. נותר לי רק להסכים ולהחזיר תודות

      1. חחח עד אתמול הייתי. קילקלתם לי אבל שמח בשבילכם. אין כמו לעבור שלב בפלייאוף. סדרה חדשה זה כמו טיול לחו״ל – מתרגשים לקראת דברים חדשים ומובטחים לפחות ארבעה משחקים🙂 כיף לכם.
        .
        אפרופו 5
        מצבי רעוע, אבל טוב מהשנה שעברה.
        כרגע 5/2
        ראס ומלו בחוץ.
        ג׳ורג׳י בוי בחסדי לוקה. רק נס פח כד השמן יציל אותו.
        זה משאיר את שתי הביצים האחרונות שלי באותו הסל. ב-״נט״

            1. לא, גריפין לא תחליף קראודר. הוא לא עושה הגנה.

      1. מבלי להוריד מההישג שלכם – הלייקרס היו עם שני נצחונות רצופים ואולי בדרך לשלישי. תראה את הסטאט שסמיילי הביא: בעשרה רבעים מאז הפציעה – הלייקרס הובילו 4 דקות והפסידו במצטבר ב-50 הפרש.
        היה שם שינוי 🙂

      1. מי מתרוקן מה מתרוקן
        העגלה מקרטעת בדרך להתפרקות מלכותית
        שמנו גלגלי עזר
        גווווווווווו טנש

  22. הסאנס קבוצה כזאת סימפטית, כיף שהם מדיחים את האלופה. אני גם רואה אותם מנצחים את דנבר הפצועה.
    בוקר באמת נראה אדם טוב, יש סרטון שלו עם חברה שלו בעלת מוגבלות כלשהי(או איך שלא אומרים את זה ב PC), אי אפשר לא להעריץ אותו אחרי זה.

    אייטון גם נראה אדם(ילד) מקסים, זה בא גם לידי ביטוי במשחק שהוא לא מנסה לקחת על עצמו עוד יותר(וחבל) מאוד מקווה לראות אותם מתפתחים לשחקנים מאוד דומיננטיים בליגה(הם עוד צעירים וזה בהחלט אפשרי). אייטון הוא מפלץ של הטבע, אין לי ספק שעם עבודה נכונה, והבנה יותר טובה כמה הוא טוב, הוא יהיה אחד הסנטרים הטובים בליגה.

  23. תודה אדר. החגיגות באתר והברכות אדירות. נראה כאילו טנ"ש הצליחו להקים קואליציה.
    .
    טרי סטוטס במאזן נוראי בפלייאוף – 40-22.
    מרבית הזמן היה לו את לילארד ומקולום.
    הוא חייב לעוף!!!
    על המשחק הזה שהוא הוביל ב15.
    על הסדרה מול גולדן סטייט שהם הובילו קבוע במחציות ואז הפסידו.
    על אי בניית שיטת משחק יעילה ונכונה סביב לילארד. אין שום סיבה שבהפסדים לילארד יקח הכל על עצמו ויקלע כ-42 נק'.

    1. לגמרי הכל בפורטלנד זה מאמן אני חושב שיש שם קונטנדרית עם מאמן טוב. אולי חיזוק שניים לספסל אבל העקרון. ההעפלה ההיא לגמר המזרח הרגה אותם כי זה נתן להם לחשוב שסטוטס טוב למרות שלא היה לזה קשר אליו.
      לגבי סטוטס כל הקרדיט לאשך הוא זיהה את הבלוף לפני 3 שנים מהר יותר מכולם. אני רק עליתי אחריו באיחור של כמה חודשים. היום העגלה מפוצצת😎

          1. שמע נראה לי מפיצים פה את האלגוריתם בדארק-נט מאחורי גבך. זה כמו דליפה של רשימת סוכנים סודית של הסי איי איי

            1. ענק אשך, אתה יכול למצוא לי את הטור והוויכוח ון הקטן שהיה לי ולשמעון עם גיא על הזונות, בא לי לצחוק טיפה

            2. גדול טיפה צחוקים לפני השינה!!! תגיד לי מה אתה חושב על הסיכויים של ביבי לעוף, אני עדיין מאמין שאחד הסמרטוטים מהמפלגה של בנט יתקפל, ויקחו את ישראל שאולה לבחירות 5. אבל יכול להיות ששחר חדש יעלה בקרוב על המדינה שאני כל כל אוהב, יקח עשרות שנים לתקן את הנזק הכלכלי והחברתי שהוא עשה, אבל צריך להתחיל מאיפשהו

            3. חחחחחחחחחחח חזק טנש ושבר בנושא זונות

  24. תודה על הסיקור, איזה מזל שקיבלנו דנבר-סאנס בחצי ולא פורטלנד-לייקרס עם תוצאה ידועה מראש.
    משחק פשוט נהדר בין הבלייזרס לנאגטס, נהניתי מכל רגע (חוץ מהפעמים בהן מילסאפ זורק לשלוש או בכלל זורק או בכלל על המגרש). יוקיץ בכלל לא זרק ברבע הראשון וסיים כמעט עם 40 ועם דומיננטיות אדירה.
    מונטה מוריס שחקן נהדר, יופי של סדרה היתה לו.

  25. הבנתי שהשיקצה לא ישחק באולימפיאדה. לדעתי גם לא דיוויס. חושב שהם ילכו לנפוש.

    קיצר החמישייה של סטף דמיאן קאווי דוראנט קאט זה מה שיהיה. כולם מכונות קליעה אני צופה טבח באולימפיאדה.
    מעניין אם טריי יקבל זימון מפופ 😂😂😂 הנחה שלי יקח את דרק וויט😂

    1. הי שמעון
      קאט לא אמריקאי . מניח שישחקו עם 3 פורורדס.
      אני חושב שאם ברוקלין תגיע לעומק הפלייאוף הם לא יאשרו לשחקנים שלהם להשתתף.

  26. הדחה הגיונית ללייקרס גם אם דיוויס היה בריא הסדרה הזו היתה צפויה להיות שקולה ביותר.
    עייפות החומר והקושי להרים קבוצה שהרגע זכתה באליפות בפרק זמן כזה קצר מאוד משפיע.
    .
    תוסיפו את הפציעות, הסגל הלא מרשים בדיעבד ואת העובדה ששרודר שהיה אמור להיות הסטאר השלישי וקרס בפלייאוף, וגם את העובדה שמה לעשות לברון זה לא הלברון כבר..
    והנה לכם קבוצה פגיעה.
    .
    יש לקבוצה הרבה עבודה בקיץ.
    המזל שלהם ששרודר לא הסכים ל 84 כי לא הייתי מביא לו גם 48 .. הוא לא יותר מאנרג'ייזר מהספסל.
    .
    בינינו מי צריך באמת טבעת חמישית של לברון?
    הביא אליפות זה מספיק. נחכה שיסתיים לו החוזה ונבנה משהו חדש ומרענן

  27. ברכות לעולות ולאוהדים הנייטראלים. זו ליגה של כוכבים וכשהם נופלים אפשר לבקש משאלה אז, יוטה דנבר סאנס דאלאס בחצי כולן שוות חלקן שוות יותר

  28. כדי לשנות קצת את הצהלות (למרות שבוקר באמת גדול ובעיקר בלתי עציר) נחזור להערכות מי באמת ייקח את העונה. כמעט בטוח מהמזרח ולמרות שהלב רוצה לשלושת הגדולים (מגיע בעיקר להרדן .. עבד כל כך קשה שנים..) האלופה תהיה כמובן… מילווקי! אין מה לעשות.. ניתוח פשוט מראה שהיא הכי טובה, קשוחה, גבוהה , מנוסה (!).
    אז תיזכרו מי אמר את זה ראשון…

  29. בס"ד
    תודה.
    לברון לא בשיאו, ad, נתן רק 2 משחקים טובים,
    4וב הצוות המסייע לא פגע.
    פיניקס שיחקו אותה בגדול, כל הכבוד.
    בוקר נתן הופעת ענק בפלייאוף ראשון.
    ושחקנים אחרים גם הפתיעו, כמו פיין.

    בלייזרס עצוב, מקולום ונורקיץ לא נראים כמו מספרי 2 ו 3 של מועמדת לאליפות.

  30. תודה על הסיקור אדר,
    כל הכבוד לדנבר ופיניקס – הן היו עדיפות על היריבות והעפילו בזכות. הולכת להיות סדרת חצי גמר מעניינת מאוד, אני עם הסאנס ב 5 או 6.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט